0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε παρέπεμψαν στη Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ., διότι με βάση τη νομοθεσία η Γενική Γραμματεία εμπλέκεται στην επιλογή των εκπαιδευτών στα Δ.Ι.Ε.Κ. και για το σχολ. έτος 2017-2018.Ωστόσο, αν δεν λάβει εκ νέου αναστολή εφαρμογής, η σχετική διάταξη που έχει ήδη ψηφισθεί, το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. από το σχολ. έτος 2018-2019, θα είναι το μόνο αρμόδιο (και) για την επιλογή των εκπαιδευτών στα Δ.Ι.Ε.Κ..Ορισμένοι βέβαια, βλέποντας άρθρα που αφορούσαν στην παράταση τού (μέχρι το καλοκαίρι) υπάρχοντος τρόπου επιλογής των εκπαιδευτών στα Δ.Ι.Ε.Κ. και για το 2017-2018, το συνέδεσαν λανθασμένα με την υποχρεωτικότητα της Επάρκειας Ενηλίκων και τους μη πιστοποιημένους, πράγματα εντελώς ασύνδετα με το πρώτο. Η Επάρκεια πήρε, με άλλη διάταξη, αναστολή ισχύος μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2019.ΥΓ: Τί μου θύμισες. Μην «γράφεις» τα ορθά που σού είπε η υπάλληλος της Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ. για το πλαφόν των 20 ωρών ανά Εκπαιδευτή Ενηλίκων, το οποίο δεν αποτελεί κατ’ ουδένα τρόπο αναφαίρετο δικαίωμα ενός Εκπαιδευτή, ώστε να διεκδικήσει και τις 20 ώρες με το έτσι θέλω, ούτε υποχρέωση προς έκαστο Δ.Ι.Ε.Κ. να τις αποδίδει σε έναν μεμονωμένο υποψήφιο Εκπαιδευτή, γιατί θα σε... «προγκίξει» εδώ πέρα συνάδελφος, ο οποίος υποστήριζε εντελώς λανθασμένα πως ισχύουν αμφότερα. Προσπαθώντας ανεπιτυχώς μάλιστα να πείσει το κοινό και παρουσιάζοντας τη σχετική διάταξη ως έχουσα αναλογική ερμηνεία με έναν εκ των κανονισμών του... Κ.Ο.Κ.! Αστεία πράματα.
Και μια και αναφέρθηκε το θέμα των ωρών να παραθέσω κατ' αντιδιαστολή με τα όσα αναφέρει η προκήρυξη του ΙΝΕΔΙΒΙΜ, ποιοι δικαιούνται μέχρι 20 ώρες (σε αντίθεση με αυτούς που έχουν όριο τις 10); Να μου πείτε αν το έχω καταλάβει σωστά;Λοιπόν αν έχω καταλάβει σωστά μέχρι 20 ώρες (και σε καμία περίπτωση υποχρεωτικά 20) δικαιούνται:- Οι άνεργοι- Οι μισθωτοί μερικής απασχόλησης και- Οι ελεύθεροι επαγγελματίες.έτσι δεν είναι; Υπάρχουν άλλες κατηγορίες; Επίσης τα ανώτατα όρια ωρών (10 ή 20) ισχύουν αθροιστικά για όλες τις δομές της δημόσιας δια βίου μάθησης (δηλ. ΙΕΚ ΟΑΕΔ, ΙΝΕΔΙΒΙΜ και λοιπών φορέων, δημόσια ΚΔΒΜ, Σχολές Γονέων κλπ) Ισχύουν και για ΣΔΕ και ΕΠΑΣ; Δεν ισχύουν για την ιδιωτική εκπαίδευση. Σωστά;Βασική απορία: Στην προκήρυξη των ΙΕΚ του ΟΑΕΔ μπαίνουν εντελώς άλλα όρια και πολύ πιο αυστηρές προϋποθέσεις, συμπεριλαμβάνοντας και την ιδιωτική εκπαίδευση, ενώ οι ώρες είναι λιγότερες. Για τα ΙΕΚ του ΟΑΕΔ δεν ισχύουν οι διατάξεις του ΙΝΕΔΙΒΙΜ και στηρίζεται σε άλλους νόμους/ διατάξεις κλπ; Γιατί γίνεται αυτό αφού και αυτά αποτελούν δομή δημόσιας εκπαίδευσης; Με λίγα λόγια αν θέλει ένας εκπαιδευτής να είναι τυπικά σωστός και να αναλάβει ώρες τόσο στα ΙΕΚ του ΙΝΕΔΙΒΙΜ όσο και του ΟΑΕΔ θα πρέπει αναγκαστικά να πάρει πολύ λιγότερες ώρες, δεχόμενος τις πιο αυστηρές διατάξεις του ΟΑΕΔ, έτσι δεν είναι;;
βασικό ζήτημα είναι αλλά με τόσα παράθυρα και θολούρα, τα τελευταία 3 χρόνια, αν και πρώτη στον πίνακα, όχι ίσες ώρες δεν παίρνω με τους επόμενους, αλλά λιγότερες απ όλους. Γι αυτό για μένα προσωπικά, κανένα απολύτως ρόλο ύπαρξης δεν έχουν οι πίνακες.
«Ανώτατο όριο διδακτικών ωρών ανά εκπαιδευτή ενηλίκων, σε όλες τις δημόσιες δομές Διά Βίου Μάθησης, ορίζονται οι είκοσι (20) διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως.»
Έχεις δίκιο. Το τοπίο προς το παρόν είναι εξαιρετικά θολό και πρέπει να αλλάξει τάχιστα με κάποιον τρόπο. Φέτος, κάτι πήγε να γίνει (και) με την έγγραφη πρόταση ανάθεσης ωρών/άρνησης αυτών μέσω e-mail, αλλά και πάλι μπακαλίστικα αντιμετωπίστηκε το όλο ζήτημα, αφήνοντας για άλλη μια φορά απ' έξω το άλλο καίριο ζήτημα, του αντικειμενικού τρόπου ανάθεσης των ωρών/Δ.Ι.Ε.Κ..Η εμπειρία σου (που η κοινή πείρα δείχνει κάθε έτος πως σίγουρα δεν είναι καθόλου μεμονωμένη) αποτελεί αντιπροσωπευτικό παράδειγμα πως δεν υπάρχει καμία θωράκιση διαφάνειας κατά τη διαδικασία πρόσκλησης των εκπαιδευτών με βάση τη σειρά τους στον αξιολογικό πίνακα, ούτε κατά την κατανομή των ωρών με βάση πάλι τον αξιολογικό πίνακα, ακυρώνοντας αυτομάτως λοιπές άκυρες και άσχετες απόψεις οι οποίες διατυπώνονται επί του θέματος.Διότι, όποιος θεωρεί ότι μέσω της διάταξης:ορίζεται ρητώς πως ο εκπαιδευτής ο οποίος προηγείται στον αξιολογικό πίνακα παίρνει κατά ρητό κανόνα περισσότερες ώρες ανά Δ.Ι.Ε.Κ. (ή ίσες σε εξαιρετικές περιπτώσεις), από αυτόν ο οποίος έπεται, πρέπει να δώσει Κατατακτήριες Εξετάσεις, π.χ. εδώ: http://www.law.uoa.gr/proptyxiakes-spoydes/katataktiries.html ή να αφήσει την πιστοποίηση της Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων και να απευθυνθεί εδώ: http://www.greek-language.gr/certification/ .
ευχαριστώ για την απάντηση. Σε σχέση με mail, προσωπικά δεν πήρα καθόλου. Τηλεφωνικώς ενημερώθηκα ότι μου ανατίθενται 2 ώρες. Υπάρχει πρόοδος όμως αυτή τη φορά. Πήρα τόσες όσες και η συνάδερφος με 10 μόρια λιγότερα και χωρίς πιστοποίηση, και όχι λιγότερες ως συνήθως.
«[...] Η διερεύνηση της διαθεσιμότητας των υποψήφιων εκπαιδευτών από τη Διεύθυνση του Δ.ΙΕΚ θα γίνεται με κάθε πρόσφορο τρόπο (τηλεφωνικά, μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κοκ). Η συνολική ή εν μέρει αποδοχή ή απόρριψη της πρότασης ανάθεσης διδακτικών ωρών πρέπει να αποδεικνύεται απαραιτήτως με αποστολή γραπτής δήλωσης του υποψήφιου εκπαιδευτή, η οποία θα αποστέλλεται μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεομοιοτυπίας εντός 3 ωρών από την επικοινωνία που έχει προηγηθεί με σκοπό την ανάθεση. [...]».
Το άλλο μεγάλο ζήτημα, όπως έγραψα, είναι ο τρόπος ανάθεσης των ωρών με βάση τη σειρά τού κάθε υποψηφίου στον πίνακα. Αλλά σε αυτό θα πρέπει να ακυρωθεί σχετική (πελατειακή) διάταξη, η οποία επτρέπει την επιλογή, όχι με βάση την απόλυτη σειρά στον πίνακα, αλλά με βάση τον συνυπολογισμό ενός αριθμού «κριτηρίων», μέσα στα οποία είναι και.... «η συνέπεια και το επίπεδο συνεργασίας στην περίπτωση προηγούμενης συνεργασίας με το ΙΕΚ.». ΕΛΕΟΣ απλώς.
Παιδιά δεν ξέρω αν ψηφίσατε...Για περισσότερη διαφάνεια των ιεκ!!!!!!!!! https://secure.avaaz.org/el/petition/Geniki_grammateia_dia_vioy_mathisis_kai_neas_Genias_Anatheseis_oron_sta_IEK_toy_INEDIVIM/?ciOpFdb
Το άλλο μεγάλο ζήτημα, όπως έγραψα, είναι ο τρόπος ανάθεσης των ωρών με βάση τη σειρά τού κάθε υποψηφίου στον πίνακα. Αλλά σε αυτό θα πρέπει να ακυρωθεί σχετική (πελατειακή) διάταξη, η οποία επιτρέπει την επιλογή, όχι με βάση την απόλυτη σειρά στον πίνακα, αλλά με βάση τον συνυπολογισμό ενός αριθμού «κριτηρίων», μέσα στα οποία είναι και.... «η συνέπεια και το επίπεδο συνεργασίας στην περίπτωση προηγούμενης συνεργασίας με το ΙΕΚ.». ΕΛΕΟΣ απλώς.
Αυτή η παράγραφος πού υπάρχει;;;
Για την επιλογή των εκπαιδευτών συνεκτιμώνται τα ακόλουθα, σε σχέση με το αντίστοιχο μάθημα: η εργασιακή εμπειρία, η διδακτική εμπειρία, η εξειδίκευση στο γνωστικό αντικείμενο που επιθυμούν να διδάξουν, οι συναφείς με το αντικείμενο μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών, η απόδοση, η συνέπεια και το επίπεδο συνεργασίας στην περίπτωση προηγούμενης συνεργασίας με το ΙΕΚ όπως και κοινωνικά κριτήρια.
Εσείς δε θέλετε να ξέρετε ποιον προσλαμβάνει κάθε ιεκ;έχουνε παρατηρηθεί αδικίες και προσπερνάται η λίστα,αλλά και μεταξύ ειδικοτήτων παρατυπίες...
Ποια είναι ακριβώς η διαφάνεια που επικαλείται η εν λόγω επιστολή; Ουσιαστικά θα αφήσει το ΙΝΕΔΙΒΙΜ να συρθεί (πολύ πιθανό) και να βγει άλλος ένας τρόπος ανάθεσης με αδικίες. Για να είναι σωστή η επιστολή και να τη συνυπογράψουμε θα πρέπει να αναφέρει αναλυτικά που εντοπίζεται το πρόβλημα, πχ επιλογή και ανάθεση περισσότερων ωρών σε μη πιστοποιημένους και να προτείνει ένα νέο πιο διάφανο τρόπο αναθέσεων πχ προτεραιότητα στους πιστοποιημένους, μοίρασμα (για μένα αυτό είναι το σωστό) με περισσότερες ώρες στον πρώτο ή όλες οι ώρες στον πρώτο (λάθος κατά την άποψή μου) και στους υπόλοιπους ότι περισσέψει αν υπάρχει...Φυσικά οι αναθέσεις δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα στα ΙΕΚ, υπάρχουν τόσα και τόσα που η συγκεκριμένη επιστολή δεν τα αναφέρει.