0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ποιά απόφαση λέει να διοριστούν ποιοί? ως μόνιμοι να διοριστούν μιλάτε?
Θεωρώ ότι το μοναδικό κριτήριο προσλήψεων πρέπει να είναι αποκλειστικά και μόνο ο βαθμός που θα γράψει κάποιος στον διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Αν κάποιος έχει και προϋπηρεσία,αυτή θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν μόνο για την μισθολογική του εξέλιξη και για τη συνταξιοδότησή του και όχι να αποτελεί προσόν διορισμού. Διότι έτσι καταστρατηγείται η ισοτιμη συμμετοχή στο διαγωνισμό και ο ΑΣΕΠ υπάρχει μόνο για το θεαθήναι. Και εξηγώ τι εννοώ με ένα παράδειγμα: Ας υποθέσουμε ότι π.χ. ο Νίκος συγκεντρώνει στον ΑΣΕΠ βαθμολογία 67 και παίρνει και 8 μόρια από προϋπηρεσία και ο Γιώργος που έχει ελάχιστη ή καθόλου προϋπηρεσία γράφει στο διαγωνισμό 74, θα προσληφθεί ο Νίκος που έχει προϋπηρεσία, παρόλο που έγραψε χειρότερα από τον Γιώργο. Είναι δίκαιο αυτό;Είναι δίκαιο δηλαδή ο ένας να γράφει 67 και ο άλλος 74 και να προσλαμβάνεται αυτός που γράφει 67; Τότε τι νόημα έχει ο διαγωνισμός; Η προϋπηρεσία και η εμπειρία εμπεριέχεται στο βαθμό που γράφει κάποιος στον ΑΣΕΠ. Δηλαδή αν παρόλο που έχει κάποιος χρόνια προϋπηρεσίας γράφει χειρότερα από κάποιον που δεν έχει προϋπηρεσία τότε δεν αξίζει να διοριστεί και να πάρει τη θέση από τον άλλον που δεν έχει προϋπηρεσία. Απλά είναι τα πράγματα.
Καποιο λαθος κανεις συναδελφε. Ακομα και το ΣτΕ αναγνωριζει οτι η προυπηρεσια ΚΑΛΩΣ αποτελει προσον προσαυξησης στον διαγωνισμο. Οπως φυσικα γινεται και σε ολους τους διαγωνισμους ασεπ .
Προσόν προσαύξησης, συνάδελφε, όχι όμως και αποκλειστικό ή καθοριστικό κριτήριο διορισμού, όπως επιθυμούν πολλοί εδώ μέσα! Και να έχει φυσικά πλαφόν/όριο, αλλιώς θα θριαμβεύσουν πάλι οι απολυθέντες των ιδιωτικών, οι ΟΕΑΔίτες και οι λοιπές ευνοημένες κατηγορίες (τρίτεκνοι, πολύτεκνοι κλπ.).
Αυτο ανεφερα συναδελφε.....προσον προσαυξησης...δεν ειπα μοναδικο κριτηριο....παρεθεσα και που απαντησα...ο συναδελφος δεν το θελει καν σαν προσον προσαυξησης. Διαβασε καλυτερα τι εγραψα σε ποιον
Για πολλά χρόνια επικράτησε το λεγόμενο 60-40 . Στην πραγματικότητα έδινε παραπάνω από 40 στους αναπληρωτές αφού δεν τους απαγόρευε να διεκδικούν ταυτόχρονα και το 60 και μάλιστα με προσαύξηση . Δηλαδή ο νέος μπορούσε να διεκδικεί το 60% των θέσεων και μάλιστα με μειονέκτημα αφού ο αναπληρωτής είχε προσαύξηση και θα μπορούσε να τον προσπεράσει όπως περιγράφεις. Εγώ δεν θα διαφωνούσα με έναν καθαρό διαγωνισμό και να μην μετράει τίποτα άλλο . Όμως το βασικό είναι να υπάρξει ένα σύστημα ξεκάθαρο , για το σύνολο των θέσεων , που θα έχει σαν βάση το διαγωνισμό και ας πριμοδοτεί την αναπλήρωση και τα μεταπτυχιακά , αλλά με ένα λογικό ανώτατο όριο που να μην μηδενίζει τις ελπίδες των νέων πτυχιούχων και των καθηγητών που διδάσκουν σε φροντιστήρια .
Αναφέρομαι γενικά (όχι στον knkn):Επειδή τα Bold χωράνε πολύ συζήτηση, και αρκετή αναξιοκρατία (με τη μέθοδο της εξυπηρέτησης ομάδων πίεσης συμφερόντων-τα γνωστά lobby), πρέπει να να φύγουν από τη μέση της διαδικασίας ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ. Έχεις προυπηρεσία και αυτό σε κάνει καλύτερο υπάλληλο? ΑΠΟΔΕΙΞΕ ΤΟ .Για ποιο λόγο δηλαδή να σε πριμοδοτήσω που ήσουν αναπληρωτής x χρόνια? Γιατί αυτό σε κάνει καλύτερο υπάλληλο-εκπαιδευτικό από εμένα που δεν ήμουν? Πληρωνόσουν για να είσαι αναπληρωτής, δεν πήγαινες εθελοντικά. Αν όντως είσαι καλύτερος απόδειξέ το. Αλλιώς σπίτι σου, γιατί στη δημόσια εκπαίδευση πρέπει να υπηρετούν οι πιο άξιοι.
Γιατί πρέπει να θεωρείται προσόν η αναπλήρωση σε δημόσιο σχολείο; Είναι πιο καταρτισμένοι οι αναπληρωτές από καθηγητές που δουλεύουν σε φροντιστήρια; Να μοριοδοτηθούν και αυτές οι προϋπηρεσίες!