0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Να μην απορείτε.. γιατί από το Δημοτικό έτσι τα στέλνετε.. και τους βάζετε όλους 10αρια και έρχονται στο γυμνάσιο και πατώνουν τα πιο πολλά και απορούν μετά οι γονείς.. Μα το παιδί μου ήταν άριστο στο δημοτικό.. τα είχε όλα 10.. Δεν άντεξα...
Όταν στα κενά των μετατάξεων -σε μια ειδικότητα- υπάρχει μια περιοχή που δίνει 0 κενά, τι σημαίνει; ότι δεν θα τοποθετηθούν εκεί μόνιμοι, παρά μόνον αναπληρωτές;Όταν, αντιθέτως, μια περιοχή δίνει πολλά κενά, σημαίνει ότι σίγουρα θα τοποθετηθούν εκεί μόνιμοι και θα περισσέψουν θέσεις και για αναπληρωτές;
Όταν μια περιοχή έχει 0 οργανικά στις μετατάξεις δεν μπορεί να γίνει διορισμός εκεί. Αναπληρωτές μπορεί να πάρει.Όταν μια περιοχή έχει πολλά κενά στις μετατάξεις σημαίνει ότι εκεί μπορεί να διορίσει άμα θέλει ( άμα δε θέλει δε διορίζει). Αναπληρωτές μπορεί να πάρει εκεί.
Προσωπικά πιστεύω ότι επειδή η Νέα Δημοκρατία θέλει να καρπωθεί το όφελος των 25.000 διορισμών δεν μπορεί να απογοητεύσει τους 16.000 που διορίστηκαν πέρυσι. Θα δημιουργήσει οργανικά κενά και του χρόνου θα ξανακάνει διορισμούς από τους οποίους θα ωφεληθούν και όσοι θα πάρουν μετάθεση στο σπίτι τους...Άρα αναλόγως που είχε κενά πέρυσι θα έχει διορισμούς του χρόνου...
Συνάδελφοι για ΠΕ79.01 πρώτα τρέχει το σύστημα για μουσικά σχολεία ή γενικά; Ευχαριστώ!!!!
Ευχομαι καλο διορισμο σε ολους!!!! Και για να μην ξεχνιομαστε σταματηστε τις αντιπαραθεσεις. Η κατανομη βγηκε. Το πως και γιατι ειναι αυτη που ειναι δεν αφορα το συγκεκριμενο θεμα. Για οσους δεν διοριζονται Θα πω οτι συμφωνα και με τον Patrea, που κανενας δεν μπορει να αμφισβητησει την εγκυροτητα του, διορισμοι θα γινουν και του χρονου.Αναμενουμε την προσκληση διορισμων με τις περιοχες που θα βγουνε . Ελπιζω να μην καθυστερησει σημαντικα και να γινει απο Δευτερα. και παλι ας μεινουμε εντος θεματος
Με ποιους πίνακες;
Μερικά νούμερα για τη Δευτεροβάθμια, με βάση τα κενά των μετατάξεων:ΠΕ01 (θέσεις διορισμού σε σχέση με τα κενά:) -4 (κάλυψη: 93%)ΠΕ02 -10 (97%)ΠΕ03 -13 (96%)ΠΕ04.01 +2ΠΕ04.02 -30 (69%)ΠΕ04.4 -101 (74%)ΠΕ04.05 -19 (76%)ΠΕ05 -3 (92%)ΠΕ06 -1 (99%)ΠΕ07 -1 (83%)ΠΕ08 +2ΠΕ11 -19 (46%)ΠΕ86 -9 (77%)Προσθέστε και εσείς τις άλλες ειδικότητες.2-3 παρατηρήσεις:- Αν θέλουν να προσθέσουν θέσεις στα κενά των μετατάξεων, προσθέτουν. Εξορθολογισμός του αλγορίθμου υπολογισμού των οργανικών κενών "χτες".- Τα ποσοστά λένε την "αλήθεια" μόνο όταν τα απόλυτα νούμερα είναι ίδια.- Πρέπει να είναι η πρώτη φορά (απ' όσο παρακολουθώ τα τελευταία χρόνια) σε διορισμούς και πρώτες (μεγάλες) φάσεις αναπληρωτών που οι ΠΕ03 περνάμε τους ΠΕ02 σε αριθμό.
Ειναι ξεκάθαρο οτι υπαρχει η πρόθεση να γίνουν και του χρόνου διορισμοί. Αυτό, για μένα, δεν αμφισβητείται. Βέβαιο, φυσικά, δεν είναι. Δεν ξέρει κανείς ποιο θα είναι το οικονομικό κλιμα τότε, ή ποια θα είναι η γράμμα του νέου υπουργού παιδείας. Αλλά με τα τωρινά δεδομένα, ο σχεδιασμός είναι διορισμοί και το επόμενο έτος.Επίσης, τα κενα του χρόνου δε θα έχουν καμία σχέση με τα φετινά, γιατί θα έχουν προηγηθεί οι μεταθεσεις των περσινών νεοδιοριστων. Και όπως ξέρουμε, τα κενα των διορισμών είναι αυτά που μένουν μετά τις μεταθεσεις. Τέλος, η ακρίβεια πιθανά να επηρεάσει αρνητικά και τις συνταξιοδότησες που είναι η βασική πηγή κενών. Από την άλλη, αν φέρουν αποτέλεσμα οι πιέσεις για σύσταση οργανικών/αλλαγή του αλγορίθμου, θα υπάρξει ένα αντίβαρο.
Μερικά νούμερα για τη Δευτεροβάθμια, με βάση τα κενά των μετατάξεων:Προσθέστε και εσείς τις άλλες ειδικότητες.2-3 παρατηρήσεις:- Αν θέλουν να προσθέσουν θέσεις στα κενά των μετατάξεων, προσθέτουν. Εξορθολογισμός του αλγορίθμου υπολογισμού των οργανικών κενών "χτες".- Τα ποσοστά λένε την "αλήθεια" μόνο όταν τα απόλυτα νούμερα είναι ίδια.- Πρέπει να είναι η πρώτη φορά (απ' όσο παρακολουθώ τα τελευταία χρόνια) σε διορισμούς και πρώτες (μεγάλες) φάσεις αναπληρωτών που οι ΠΕ03 περνάμε τους ΠΕ02 σε αριθμό.