0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μια ερώτηση για την κοινότητά μας. Ας απαντήσει όποιος είναι σίγουρος.Πότε κρίνεται κάποιος υπεράριθμος; Για παράδειγμα αν κάποιος έχει 20 ώρες ωράριο, πόσες ώρες πρέπει να του λείπουν για να βγει υπεράριθμος; Σύμφωνα με την εγκύκλιο 84582/Δ2/20-06-2013 «Οεκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ ανάθεσης (τουλάχιστον 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος». Αυτό σημαίνει να μην συμπληρώνεις ή να πλεονάζεις 12 ώρες;
Και το ακατονοητο φαινεται στο παρακατω παραδειγμα:Aν ο εκπκος εχει υποχρεωτ ωραριο 18 ωρες και ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ να αναλαβει στο σχολειο του 7 ωρες Α αναθεση, τοτε 18-7=πλεόνασμα 11 και δεν κρινεται υπεραριθμος δηλ με μονο 7 ωρες μαθημα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ.
Ειπες να απαντησει οποιος είναι σιγουρος ,αλλα εδώ δεν είναι σίγουρα ουτε καν τα 58 πυσδε της ελλαδας (όπως θα φανει από τα παρακάτω) για το πως προσδιοριζεται ο οργανικα και ο λειτουργικα υπεράριθμος και θα ήμασταν εμεις, οι υφιστάμενοι τους?Από αυτά που παραθετεις προφανως αναφερεσαι στον προσδιορισμο της οργανικης υπεραριθμιας, αλλα μιας και το νημα είναι για λειτουργικες υπεραριθμιες ισως να είναι και για τα δύο το ερωτημα.Προσωπικα ειχα την εντύπωση ότι τουλαχιστον το ζήτημα της οργανικης υπεραριθμιας από τη στιγμη της εκδοσης της 84582/δ1 (που ανεφερες και συ) θα ειχε ξεκαθαρισει. Ποσο πιο ξεκαθαρα θα μπορουσαν να το γραψουν??«..Ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ ανάθεσης (τουλάχιστον 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράφεται στο άρθρο 14 του Π.Δ. 50/96..»,Δηλ κυριε εκπαιδευτικε Χ ποσες ωρες μαθηματων Α αναθεσης υπαρχουν διαθεσιμες για σενα στο σχολειο οργανικης σου? Εκπαιδ : «12»Δδε: οκ ΔΕΝ εισαι υπεραριθμοςΑν η ιδια ερωτηση γινονταν σε ένα εκπαιδ Ψ και αυτος απαντουσε «αν δεν εγκριθουν καποια ολιγομελη τμηματα στο σχολειο που υπηρετώ θα εχω μηδεν ωρες Α αναθεσης και εάν εγκριθουν θα εχω 11 ωρες» τοτε η δδε θα του ελεγε ότι «εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ ανάθεσης τουλάχιστον 12 ώρες δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος» αρα ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ υπεραριθμος.Δικο μου συμπερασμα: εχεις διαθεσιμες από 0-11 ωρες Α αναθεσης για να διδαξεις φετος στο σχολειο σου? Εισαι υπεραριθμος.ΕΑΝ όμως εχεις διαθεσιμες τουλαχιστον12 ωρες Α αναθεσης για να διδαξεις φετος στο σχολειο σου τοτε δεν εισαι υπεραριθμος.ΑΡΑ οργανικά υπεράριθμος κρίνεται ο εκπαιδευτικός που δε συμπληρώνει 12 ώρες α’ ανάθεσης στο σχολείο του.Το θεμα βεβαια δεν ειναι τι λέω γω, αλλα τι λενε τα διαφορα πυσδε για το θεμα:Βλεπω την α αθηναςhttps://dide-a-ath.att.sch.gr/images/data/pysde/20230515_-_%CE%9F%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82_%CE%B3%CE%B9%CE%B1_%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CE%AF%CE%B5%CF%82_%CE%B3%CE%B9%CE%B1_%CE%B2%CE%B5%CE%BB%CF%84%CE%B9%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82_%CE%BA%CE%B1%CE%B9_%CE%B3%CE%B9%CE%B1_%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82.pdf και τη β θεσνικηςhttps://srv-dide-v.thess.sch.gr/portal/mainmenu-179/11537-epeigon-diloseis-gia-xaraktirismo-yperarithmon-ekpaideftikon-genikis-paideias-eidikis-agogis?fbclid=IwAR1jmC8SByQWRy35yONe_NoClSTRTF6g8TZ_o7TBPniUdTefYQp7tLCDgWcνα λενε αυτό που λεει η 84582.Όμως βλεπω και τον πειραια να λεειhttps://dide-peiraia.att.sch.gr/images/stories/pysde/2023/announcements/epexhghseis-ait-yper-2023.pdf«…Οι υπεραριθμίες προκύπτουν από πλεόνασμα ωρών συνολικά στο κλάδο, σύμφωνα με τον πίνακα:Α' – Β΄ – Γ΄ΜΕΤΑΘΕΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣΩΡΕΣ ΠΛΗΘΟΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝΕΚΠ/ΚΩΝ12 132 2Κλπ…»Το ιδιο εφαρμοζει και η δδε Δ αθηνας.Δηλ το ακατανοητο κατ εμε (και το οποιο δεν προκυπτει από πουθενα και βαζω στοιχημα) «όταν υπαρχει πλεονασμα 12 ωρων =1 υπεραριθμια».Και το ακατονοητο φαινεται στο παρακατω παραδειγμα:Aν ο εκπκος εχει υποχρεωτ ωραριο 18 ωρες και ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ να αναλαβει στο σχολειο του 7 ωρες Α αναθεση, τοτε 18-7=πλεόνασμα 11 και δεν κρινεται υπεραριθμος δηλ με μονο 7 ωρες μαθημα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ.Ασε που κανοντας μονο 7/18 ωρες μαθημα δηλ καλυπτοντας μόνο το 38% του υποχρεωτ του ωραριου δεν κρινεται υπεράριθμος, ενώ αν καποιος εχει 23 ωρες υποχρ ωραρ και στο σχολειο του μπορει να διδαξει 11 ωρες αναθεση τοτε 23-11=πλεονασμα 12 ωρες δηλ κρινεται υπεραριθμος παρολο ότι καλυπτει το 48% του ωραριου…Τωρα ως προς τον προσδιορισμο της λειτουργικης υπεραριθμιας εκει είναι που συμβαίνει το χάος στο Παπέτι, διοτι αν θεωρησουμε ότι για τον ορισμο της οργανικης υπεραριθμιας υπαρχει ενας ξεκαθαρος ορισμος και κακο στη κεφαλη των ΔΔΕ που δεν τον εφαρμοζουν, σε σχεση με τα λειτουργικα ειναι πιο περίπλοκα τα πραγματα (αν και για μενα μια χαρα ξεκαθαρα είναι, αλλα θα μου πεις ότι δεν πιανεται η γνωμη μου..).Και είναι ξεκαθαρα γιατί α) αρ 14 πδ 50/96 παρ 7 λεει ότι«7. Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι (οργανικα) μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους (δηλ τους βαπτιζει λειτουργικα υπεραριθμους διοτι συμπληρωση ωραριου γινεται μόνο στα λειτουργικα κενα) σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους."+β) Επιπλεον στην 137644/ε1 λεει στην τελευταια σελιδα λεει«Β. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ1. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 9 του Π.Δ. 50/96 όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 12παρ. 2 του Π.Δ. 100/97 προβλέπεται ότι κατά την έναρξη του σχολικού έτους και μέχρι της ρυθμίσεως της υπεραριθμίας (στην επομενη οργανικη διαδικασια δηλ του χρονου) , σύμφωνα με τις διατάξεις του εν λόγω άρθρου, εκπαιδευτικοί οι οποίοι ενώ κατέ-χουν οργανική θέση λόγω μεταβολών των σχολικών μονάδων ή μείωσης του μαθητικού δυναμικού δε συμπληρώνουν ωράριο, χαρακτηρίζονται λειτουργικά υπεράριθμοι και τοποθετούνται (σε λειτουργικα κενα) μετά την ολοκλήρωση των τοποθετήσεων σε οργανικά κενά».ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΓΡΑΦΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΔΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΟΡΙΖΕΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ ΟΡΙΑ. Αρα ειτε εχεις τη δυνατοτητα να κανεις στην οργανικη σου 17/18 ωρες, ειτε 0/18 είναι το ιδιο και θεωρεισαι λειτουργικα υπεραριθμος.Κατά συνεπεια οι διευθυνσεις που τηρουν τα παραπανω οφειλουν να χαρακτηριζουν λειτουργικα υπεραριθμους οσους υπολειπεται για να συμπληρωσουν το ωράριό τους από μία ωρα εως και ολοκληρο το υποχρεωτικό τους ωραριο (αυτοι οι εκπαιδευτικοι θα διατεθουν εξ ολοκληρου σε άλλη σχολικη μονάδα)Τετοιες δδε είναι πχ η ημαθια και στην οποια βλεπουμε ότι https://dideimathias.gr/images/articles/apofaseis%20pysde/%CE%A0%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CF%83%CF%82_%CE%A4%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD_%CE%9B%CE%B5%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AC_%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AC%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CF%89%CE%BD_%CE%95%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD_09_%CE%91%CF%85%CE%B3_2023.pdf+https://dideimathias.gr/images/articles/apofaseis%20pysde/%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%9A%CE%9F%CE%99%CE%9D%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%99%CE%97%CE%A3%CE%97_07_08_2023_%CE%A0%CE%A1%CE%91%CE%9E%CE%97_14_04_08_2023_%CE%A7%CE%91%CE%A1%CE%91%CE%9A_%CE%9B%CE%95%CE%99%CE%A4__%CE%A5%CE%A0%CE%95%CE%A1%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%98%CE%9C%CE%A9%CE%9D_-%CE%94%CE%97%CE%9B%CE%A9%CE%A3%CE%97_%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A4%CE%99%CE%9C%CE%97%CE%A3%CE%97%CE%A3_4_WGTCN_signed.pdfκαι η οποία χαρακτηριζει ως υπεραριθμους ολους οσους τους δεν καλυπτουν το 100% του υποχρεωτικου τους ωραριου(βλ, στους παραπάνω πινακες πχ την περιπτωση μίας εκπκου πε05 που διατιθεται (και χαρακτηριζεται) ως λειτουργικα υπεραριθμη για 6 μονο (ακάλυπτες) ωρες Καθως και στην πρεβεζαhttp://dide.pre.sch.gr/portal/images/stories/eggrafa/PYSDE_NEW/19-8-2022/ORTHI%20EPANALHPSH%20TOPOTHETHSEON.pdfοπου τοποθετουνται ταυτοχρονα ως λειτουργικα υπεραριθμοι οι εκπκοι που ειτε τους λειπουν πχ 2 ωρες για να συμπληρωσουν ωραριο ειτε περισσοτερες πχ πανω από 12 ωρες.Όμως περα από την πρακτικη που ακολουθουν οι 2 παραπανω, υπαρχει και μια δευτερη πρακτικη/μεθοδολογια που ακολουθουν πχ οι δδε αχαιας και χανιωνhttps://dide.ach.sch.gr/wp-content/uploads/2023/08/230804_%CE%A0%CF%81%CF%8C%CF%83%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B7_%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AC_%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CF%89%CE%BD_%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7_%CE%A0%CE%A5%CE%A3%CE%94%CE%95_04.08.23_signed.pdfhttps://drive.google.com/file/d/1P-JqYwxnDggntCdlSFRFoy1mLauaOGIq/viewδηλ « ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Λειτουργικά υπεράριθμος θεωρείται ο εκπαιδευτικός που μετά την εφαρμογή των αναθέσεων μαθημάτων στη σχολική του μονάδα (πλήρης εφαρμογή α’ και β’ αναθέσεων σε α’ και β’ ειδικότητες) δε συμπληρώνει διδακτικό ωράριο δώδεκα (12) ωρών».Αυτές οι δδε κανουν διασταλτικη ερμηνεια του ορισμου οργανικης υπεραριθμιας της 84582.Τέλος υπαρχει και η 3η («ακατανόητη» κατ εμε όπως εξηγησα παραπανω) πρακτικη/μεθοδολογια των παρακατω δδε https://dide-d-ath-new.att.sch.gr/index.php/pysde/anakoin-k-l-p-2/6927-enimerosi-gia-diadikasia-topothetiseon-se-leitourgika-kenahttps://dide-a-ath.att.sch.gr/images/data/pysde/%CE%95%CF%80%CE%B5%CE%BE%CE%AE%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7_%CF%80%CE%B9%CE%BD%CE%AC%CE%BA%CF%89%CE%BD_%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CF%8E%CE%BD.pdfhttps://dide-anatol.att.sch.gr/wp-content/uploads/2021/08/%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%9A%CE%9F%CE%99%CE%9D%CE%A9%CE%A3%CE%97_%CE%9F%CE%94%CE%97%CE%93%CE%99%CE%95%CE%A3_%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%A9%CE%A1_%CE%A4%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%98_2021-22.docκαι οι οποιες θεωρουν ότι «Διευκρινίζουμε ότι για να κριθεί ένας εκπαιδευτικός Λειτουργικά Υπεράριθμος, πρέπει στη σχολική μονάδα της οργανικής του θέσης να υπάρχει στον κλάδο πλεόνασμα μεγαλύτερο ή ίσο των 12 ωρών" ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΤΕΛΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ:1) ΙΣΧΥΕΙ ΟΤΙ "ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΗ ΔΔΕ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΤΕ ΘΕΩΡΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ"2) ΑΝ ΟΙ ΕΚΠΚΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΤΙΣ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ/ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΜΠΑΧΑΛΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ (ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ) ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΔΔΕ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΟΤΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΙΟ-ΠΤΑΙΣΜΑΤΟΔΙΚΕΙΟ κλπ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΟΔΙΚΕΙΟ
Ευχαριστώ συνάδελφε για το χρόνο που διέθεσες για να απαντήσεις. Μου έκανε και μένα μεγάλη εντύπωση. Δυστυχώς πέσαμε στην περίπτωση που αναφέρεις. Με μόλις 9 ώρες Α ανάθεσης, ΔΕΝ βγαίνει υπεραριθμία... και επιμένουν λυσσαλέα ότι έτσι είναι το σωστό...
Θεωρώ πως αν κάποιος θίγεται και απαιτήσει εγγράφως τα δικαιώματα & τις νόμιμες υπηρεσιακές μεταβολές, τότε οι ΔΕ/ΠΕ αναγκαστικά θα υπακούσουν, αρκεί να ψάξει...
ΕΠΙΣΗΣΘέλω να ρωτήσω:πού αναφέρει η νομοθεσία ότι λειτουργικό κενό για να καλυφθεί πρέπει να δίνει από 12 ώρες & πάνω? για την αρχική τοποθέτηση?
Άρα αν περισσέυουν ώρες πρέπει πρώτα να γίνουν συμπληρώσεις ωραρίου στα συστεγαζόμενα, μετά στα όμορα και έπειτα να δοθούν λειτουργικά κενά.(πάντα πριν να συνεδριάσουν οι σύλλογοι στην αρχή της χρονιάς και κλείσουν αυτά τα κενά με συμπληρώσεις ωραρίου απο κοντινά σχολεία
Γι' αυτό και οι περισσότερες διευθύνσεις "τοποθετούν" με απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ μόνο σε μεγάλα κενά άνω των 12 ωρών ώστε ο αποσπασμένος να συμπληρώσει μετά τις ώρες του σύμφωνα με την παραπάνω σειρά.
(πάντα πριν να συνεδριάσουν οι σύλλογοι στην αρχή της χρονιάς και κλείσουν αυτά τα κενά με συμπληρώσεις ωραρίου απο κοντινά σχολεία ).
Οι περισσότερες διευθύνσεις "τοποθετούν" με απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ (ή οποία παρεπιπτόντως δεν προβλέπεται από κανένα νόμο)
Αριθμ. 85980/Δ2Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου.[..]Δ. Τα μαθήματα ανατίθενται στους εκπαιδευτικούς με την εξής σειρά προτεραιότητας:Ο/Η εκπαιδευτικός διδάσκει:α) στο σχολείο όπου είναι τοποθετημένος/η οργανικά ή προσωρινά:1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)β) σε τυχόν συστεγαζόμενη σχολική μονάδα ή σε σχολική μονάδα του ίδιου συγκροτήματος:1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)γ) σε σχολική μονάδα της ίδιας ομάδας σχολείων:1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)δ) σε σχολική μονάδα όμορης ομάδας σχολείων:1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)ε) σε σχολική μονάδα της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης:1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)Άρα αν περισσέυουν ώρες πρέπει πρώτα να γίνουν συμπληρώσεις ωραρίου στα συστεγαζόμενα, μετά στα όμορα και έπειτα να δοθούν λειτουργικά κενά. Γι' αυτό και οι περισσότερες διευθύνσεις "τοποθετούν" με απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ (ή οποία παρεπιπτόντως δεν προβλέπεται από κανένα νόμο) μόνο σε μεγάλα κενά άνω των 12 ωρών ώστε ο αποσπασμένος να συμπληρώσει μετά τις ώρες του σύμφωνα με την παραπάνω σειρά (πάντα πριν να συνεδριάσουν οι σύλλογοι στην αρχή της χρονιάς και κλείσουν αυτά τα κενά με συμπληρώσεις ωραρίου απο κοντινά σχολεία ).