0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καταρχήν δεν είμαι ΝΟΜΙΚΟΣ, άλλο όνομα χρησιμοποιώ ΝΟΜΙΜΟΣ.Αναφέρθηκα στην διαμάχη που έχει ξεσπάσει ανάμεσα στους ΠΕ11 και η οποία υπάρχει κίνδυνος να συμπαρασύρει και τις νεοεισερχόμενος ειδικότητες. Αγαπητή μου δεν ήξερα οτι είμαστε καρκίνωμα για την εκπαιδευτική κοινότητα, πολύ δε αμφιβάλω αν ο υπουργός είπε αυτή την κουβέντα. Δεν υπερασπίζομαι κανέναν υπουργό, έκανα την αίτηση μου σύμφωνα με νόμο ψηφισμένο από την Βουλή, όπως με νόμο προφανώς διορίστηκαν οι ΠΕ11 της Ολυμπιακής Παιδείας και ΤΑΔ. Εκεί ακριβώς δημιουργήθηκε το πρόβλημα.
Δεν περιμενω κατι απο τη σημερινη συναντηση, ΟΛΜΕ-ΔΟΕ-Αναπληρωτης ειναι μαζι και οι θεσεις τους κοινες και γνωστες πλεον. Ουτε καν περιμενω το Δελτιο τυπου.Το βαρος στην αντιμετωπιση του θεματος πεφτει στον Υπουργο ο οποιος εχει διαφορετικη αποψη για το τι πρεπει να γινει. Προβλεπεται συγκρουση στα ενδοτερα........
Ευκαιρία να μας λυθούν και κάποιες απορίες, όπως η παρακάτω (…..αφού ο κ. Λοβέρδος συνεχίζει να «σφυρίζει αδιάφορα», θαρρείς και ζει σε … άλλη χώρα!):«Παρατηρήθηκε ακόμη και η περίπτωση στις πρόσφατες υποχρεωτικές μετατάξεις του κ. Λοβέρδου (ΦΕΚ, Αρ. Φύλλου 1780, τ.Γ΄ στις 30-12-2014) να μετακινηθεί από νησί του Ιονίου στην Αττική συνάδελφος με ελάχιστα χρόνια υπηρεσίας και χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις (εκ των οποίων τα περισσότερα με υπηρέτηση στην Κεντρική Υπηρεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ στο Μαρούσι με συνεχείς αποσπάσεις και φυσικά αντίστοιχα ευνοϊκή μοριοδότηση)» - Από την ανακοίνωση του ΔΣ της Ένωσης των Γερμανικών από το http://deutsch.gr/data_info.php?data_id=3495&cat=24577
Δε χρειάζεται επεξήγηση. Υποννοεί ότι ο υπουργός προτείνει τη διατήρησή των (αναρρωτιέμαι πόσο γνώστης είναι όντως ο κ.Μπαλτάς της κατάστασης), ενώ οι υπόλοιποι υπέρ της ανάκλησης-ελέγχου-επανεξέτασης, πείτε το όπως θέλετε.Σήμερα ξεκινάει ο χορόςΕπιπλέον να μας εξηγήσουν και για ποιο λόγο υπάρχουν αποκλίσεις στα παρακάτω κενά (ΠΥΣΠΕ) και πλεονάσματα (ΠΥΣΔΕ). Αν λοιπόν "αντέχει" το σύστημα παραπάνω μεταταγμένους , να τους πάρει από τις εθελοντικές που έμειναν stand by και ΟΧΙ υπεράριθμους από την πρόβλεψη του ΕΦ'ΑΠΑΞ και ΜΙΑΣ ΧΡΗΣΕΩΣ νόμου 4172/2013ΚΕΝΑΠΕ05Α ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. ΚΕΝΑ 23 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 30Β ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. ΚΕΝΑ 21 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 25Α ΑΘΗΝΑΣ. ΚΕΝΑ 46. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 51Β ΑΘΗΝΑΣ. ΚΕΝΑ 69. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 70Γ ΑΘΗΝΑΣ. ΚΕΝΑ 33. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 38Δ ΑΘΗΝΑΣ. ΚΕΝΑ 34. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 38ΔΡΑΜΑ. ΚΕΝΑ 3. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 7ΛΑΡΙΣΑ. ΚΕΝΑ 21. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 26ΠΕ07Α ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. ΚΕΝΑ 36. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 40ΠΕ19-20Α ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. ΚΕΝΑ 45 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 56Β ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. ΚΕΝΑ 50 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 54ΗΜΑΘΙΑ ΚΕΝΑ 19. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 20ΚΙΛΚΙΣ. ΚΕΝΑ 7 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 8ΠΕΛΛΑ. ΚΕΝΑ 15 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 18ΠΙΕΡΙΑ ΚΕΝΑ 11 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 13ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΕΝΑ 16 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 17ΛΑΡΙΣΑ. ΚΕΝΑ 41. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 47ΤΡΙΚΑΛΑ ΚΕΝΑ 11. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 14ΑΧΑΙΑ ΚΕΝΑ 42. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 47ΚΟΖΑΝΗ ΚΕΝΑ 30. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 32ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΚΕΝΑ 8. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 9ΠΡΕΒΕΖΑ ΚΕΝΑ 9. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 10ΧΑΝΙΑ ΚΕΝΑ 24. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 25ΒΟΙΩΤΙΑ ΚΕΝΑ 3. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 15 !!!ΦΩΚΙΔΑ ΚΕΝΑ 0. ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 3 !!!ΠΕ06ΓΡΕΒΕΝΑ ΚΕΝΑ 2, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 4ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ ΚΕΝΑ 9, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 10ΚΑΡΔΙΤΣΑ ΚΕΝΑ 19, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 20Α ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΕΝΑ 1, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 3Β ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΕΝΑ 6, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 10ΗΜΑΘΙΑ ΚΕΝΑ 20, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 27ΣΕΡΡΕΣ ΚΕΝΑ 13, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 14ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΚΕΝΑ 12, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 13ΠΕ 11ΓΡΕΒΕΝΑ ΚΕΝΑ 2, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 3ΚΟΖΑΝΗ ΚΕΝΑ 22, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 30ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΕΝΑ 2, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 6ΛΑΡΙΣΑ ΚΕΝΑ 4, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 10ΜΑΓΝΗΣΙΑ ΚΕΝΑ 3, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 6Α ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΕΝΑ 21, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 26Β ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΕΝΑ 9, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 13ΗΜΑΘΙΑΣ ΚΕΝΑ 8, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 14ΚΙΛΚΙΣ ΚΕΝΑ 14, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 16ΠΕΛΛΑ ΚΕΝΑ 4, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 7ΣΕΡΡΕΣ ΚΕΝΑ 31, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 33ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΚΕΝΑ 4, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 5ΠΕ 32ΛΑΡΙΣΑ ΚΕΝΑ 0, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 2Α ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΕΝΑ 0, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 2ΣΕΡΡΕΣ ΚΕΝΑ 0 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 1ΡΕΘΥΜΝΟ ΚΕΝΑ 0 ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 1Α ΑΘΗΝΩΝ ΚΕΝΑ 2, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 4ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ ΚΕΝΑ 0, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 1Β ΑΘΗΝΩΝ ΚΕΝΑ 0, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 3Γ ΑΘΗΝΩΝ ΚΕΝΑ 1, ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ 3ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑΠΕ19-20Πως μετατάχθηκαν 2 άτομα από το ΠΥΣΔΕ Δράμας χωρίς να έχει δώσει πλεόνασμα σε καμία πράξη;Πως μετατάχθηκαν 2 άτομα από το ΠΥΣΔΕ Ξάνθης στην 1η φάση όταν εν τέλει δόθηκε στη 2η διαπιστωτική μόνο 1 πλεόνασμα;Πως μετατάχθηκαν 30 άτομα από το ΠΥΣΔΕ Ηλείας όταν δόθηκαν μόνο 13 πλεονάσματα στη 2η διαπιστωτική;ΠΕ11Πως μετατάχθηκαν 8 άτομα από το ΠΥΣΔΕ Λέσβου όταν δόθηκαν μόνο 5 πλεονάσματα στις 2 διαπιστωτικές.ΠΕ06Πως μετατάχθηκαν 5 άτομα από το ΠΥΣΔΕ Ρεθύμνης όταν δόθηκαν μόνο 4 πλεονάσματα στις 2 διαπιστωτικές.Άλλα ερωτήματα για τα πλεονάσματα:Πως μετατάχθηκε ΠΕ06 στην 1η φάση από το ΠΥΣΔΕ Ξάνθης που δε δήλωσε πλεόνασμα στην 1η διαπιστωτική;Πως μετατάχθηκε ΠΕ06 στην 1η φάση από το ΠΥΣΔΕ Ροδόπης που δε δήλωσε πλεόνασμα στην 1η διαπιστωτική;Πως μετατάχθηκε ΠΕ19 στην 1η φάση από το ΠΥΣΔΕ Ζακύνθου που δε δήλωσε πλεόνασμα στην 1η διαπιστωτική;Πως μετατάχθηκε ΠΕ19 στην 1η φάση από το ΠΥΣΔΕ Λευκάδας που δε δήλωσε πλεόνασμα στην 1η διαπιστωτική;Πως μετατάχθηκε ΠΕ19 στην 1η φάση από το ΠΥΣΔΕ Ρεθύμνης που δε δήλωσε πλεόνασμα στην 1η διαπιστωτική;Εδώ το link για όλες τις φάσεις των μετατάξεων...http://tinyurl.com/p4u84mp
Συνεχίζεις το θεάρεστο έργο της στοχοποήσης μιας ελάχιστης μερίδας εκπαιδευτικών με δήθεν αντικειμενικά στοιχεία επειδή πιστεύεις οτι "για τους συναδέλφους που μετατάχθηκαν, το ιδεατό θα ήταν να μην κάνει κανένας αίτηση, όπως είπαν οι αιρετοί. Η επίκληση της διαθεσιμότητας δεν είναι αληθινή, ΔΕ θα υπήρχε άλλη διαθεσιμότητα στη Βθμια, χρειαζόταν αξιολόγηση για να απολύσεις τμήμα κλάδου, το ήξεραν οι συνάδελφοι.Για το λόγο αυτό κατ εμέ ο φόβος της απόλυσης δε συνιστά διαπραγματευτικό χαρτί των υποχρεωτικώς μεταταγμένων. Ούτε κατ ουσίαν, ούτε και ηθικά". (Απάντηση #13509 στις: Μάρτιος 11, 2015, 08:00:05 πμ )
Όταν το 2004-2005 ξεσηκώθηκαν οι ΠΕ11 να διοριστούν όλοι οι συμμετέχοντες στην Ολυμπιακή Παιδεία ήταν καλά. Δεν κατηγορώ φυσικά τους συνάδελφους, αλλά με αυτή την πολιτική χωρίς σχεδιασμό δημιουργήθηκε μεγάλο πρόβλημα με τις οργανικές. Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα δημιουργήθηκε με τους ΠΕ05 και ΠΕ07, όταν την ίδια ακριβώς εποχή μειώθηκε το ωράριο διδασκαλίας στα γυμνάσια και από 3ωρο το μάθημα έγινε 2ωρο. Ταυτόχρονα συνεχίστηκαν μέχρι το 2010 χωρίς προγραμματισμό οι διορισμοί σε αυτούς τους κλάδους. Το 2013 αυξήθηκε το ωράριο διδασκαλίας, μειώθηκαν τα τμήματα κλπ. Οι συνέπειες είναι γνωστές.
Αυτό που κάνεις είναι χειροτερο απο τον εκβιασμό της κυβέρνησης το 2013. Έχεις στοιχεία ότι οι συνάδελφοι έχουν διαπράξει κάποιου είδους παρανομία;;
ΥΓ. Μπορούσες να κάνεις αίτηση, κανείς δεν σε εμπόδισε παρά μόνο ο εαυτός σου.
Έλεγχος των αιτήσεων τώρα και αν βρεθούν παραβάτες,, απόδοση των νομίμων κυρώσεων. Όλοι στο στο ίδιο τσουβάλι δεν γίνεται. Συλλογική ευθύνη αποδίδεται μόνο στα απολυταρχικά καθεστώτα.
Για ενημέρωσε και εμάς τους "φτωχούς", φωτεινέ παντογνώστη!
Εγώ έχω στοιχεία ότι σε μια διαδικασία και στην εφαρμογή της καταστρατηγήθηκαν τόσο ο ΝΟΜΟΣ 4172/2013 όσο και οι διαπιστωτικές πράξεις. Ποιος μίλησε για συναδέλφους; Μόνο εσύ "μυγιάζεσαι".Έχει κάποια σχέση αυτό με όσα στοιχεία δίνω; Αυτός που καταγγέλει μια παρανομία είναι ΕΚΒΙΑΣΤΗΣ; Πάμε καλά τώρα;Δεν υπάρχει συλλογική ευθύνη παρά μόνο διόρθωση λαθών. Έχουν ανακληθεί μεταθέσεις από διαπίστωση λαθών.
Εγώ έχω στοιχεία ότι σε μια διαδικασία και στην εφαρμογή της καταστρατηγήθηκαν τόσο ο ΝΟΜΟΣ 4172/2013 όσο και οι διαπιστωτικές πράξεις. Ποιος μίλησε για συναδέλφους; Μόνο εσύ "μυγιάζεσαι".Έχει κάποια σχέση αυτό με όσα στοιχεία δίνω; Αυτός που καταγγέλει μια παρανομία είναι ΕΚΒΙΑΣΤΗΣ; Πάμε καλά τώρα;Δεν υπάρχει συλλογική ευθύνη παρά μόνο διόρθωση λαθών. Έχουν ανακληθεί μεταθέσεις από διαπίστωση λαθών.Άλλο πράγμα το ιδεατό, άλλο πράγμα το ανήθικο. Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ τους.ΠαράθεσηΌπως λοιπόν δεν τίθεται θέμα ηθικής ή ανηθικότητας στην επιλογή τους να κάνουν, έτσι δεν μπορούν να λένε ότι ηθικά έπρεπε να κάνουν γιατί θα απολύονταν. Τέτοιο θέμα δεν υπήρχε. A la carte επίκληση ηθικής δεν μπορεί να γίνεται.ΠαράθεσηΕξήγησέ μου όμως, εσύ που τα απαντάς όλα, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ; Δεν πρέπει να τις ξαναδεί το υπουργείο;Έχει αφήσει ΔΔΕ χωρίς καθηγητές, παιδάκια στα νησιά που δε διδάσκονται μαθήματα, ΕΝΩ ο 4172 προβλέπει ότι ΔΕΝ πρέπει να συμβεί κάτι τέτοιο και ρίχνει την ευθύνη στις ΔΔΕ (οι οποίες ανταποκρίθηκαν, αλλά ο προηγούμενος Υπουργος δεν τήρησε το νόμο). Εκτός αν πιστεύεις ότι ο Υπουργός είναι πάνω από το νόμο
Όπως λοιπόν δεν τίθεται θέμα ηθικής ή ανηθικότητας στην επιλογή τους να κάνουν, έτσι δεν μπορούν να λένε ότι ηθικά έπρεπε να κάνουν γιατί θα απολύονταν. Τέτοιο θέμα δεν υπήρχε. A la carte επίκληση ηθικής δεν μπορεί να γίνεται.
Εξήγησέ μου όμως, εσύ που τα απαντάς όλα, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ; Δεν πρέπει να τις ξαναδεί το υπουργείο;Έχει αφήσει ΔΔΕ χωρίς καθηγητές, παιδάκια στα νησιά που δε διδάσκονται μαθήματα, ΕΝΩ ο 4172 προβλέπει ότι ΔΕΝ πρέπει να συμβεί κάτι τέτοιο και ρίχνει την ευθύνη στις ΔΔΕ (οι οποίες ανταποκρίθηκαν, αλλά ο προηγούμενος Υπουργος δεν τήρησε το νόμο). Εκτός αν πιστεύεις ότι ο Υπουργός είναι πάνω από το νόμο
Θαυμαστε επιπεδο!! δε θα απαντησω αναλογα, το αφηνω στην κριση σας, και παρακαλω τους διαχειριστες για τις ενεργειες τους.