0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θα ηθελα να ρωτησω τον τροπο εργασιας οσων κανουν ιδιατερο σε Μαθηματικα Γ' λυκειου.Επειδη ειμαι ΠΕ2 και εργαζομαι διαφορετικα -θελω σας παρακαλω να μου εξηγησετε γιατι υπαρχει αυτη η εμμονη με συγκεκριμενο βοηθημα της Γ' Λυκειου ?Δηλ. Καμμια αυτενεργεια με ασκησεις προσωπικης επιλογης του διδασκοντα 4 ωρες εβδομαδιαια φροντιστηριο ,παρα μονο απο το βοηθημα ασκησεις?Το θεωρειτε σωστο?Προβληματιζομαι εαν πρεπει να παρεμβω στον τροπο δουλειας του μαθηματικου που κανει ιδιαιτερο το γιο μου.
Δηλ. για να καταλαβω =εαν η τακτικη του απο το Σεπτεμβριο -σαν υποτιθεμενο χρονικο οριο -ειναι να μη δινει εξτρα ασκησεις σημαινει οτι ο μαθητης του δεν τραβαει?Φανταζεστε ....Γι'αυτο και το ποσοστο 75% κατω απο τη βαση ...με τρομαζει το ποσοστο αυτο για την προετοιμασια που κανει ο γιος μου ,και σε κοπο και σε χρηματα...Επαναλαμβανω για να μην παρεξηγηθω = θα ηθελα ασκησεις εκει που εχει προβλημα ...για να αυτοδιορθωνεται...taekmania =ο καθηγητης ξεκινησε με στοχο να πιασουμε τη θεωρια ,να μην πεσουμε κατω απο τη βαση κι απο εκει και περα βλεπουμε ..Τι καταλαβαινεις εσυ?