*

Αποστολέας Θέμα: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα  (Αναγνώστηκε 137677 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 663
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #462 στις: Ιούνιος 03, 2022, 12:03:15 πμ »
Δεν έχει να κάνει με την ηλικία η διαφωνία με τον γραπτό. Είναι ιδιαιτέρως αφελές να νομίζει κάποιος ότι με τον γραπτό ΑΣΕΠ (μαζί με τον προσοντολογιο) θα έχει τη δυνατότητα να πλασαριστεί στους πίνακες σε καλύτερη θέση. Υπάρχουν πίνακες όπως των σχολικών ψυχολόγων που εργάζονται όλες οι ηλικίες. Αλλά ακόμα και σε πίνακες που έχουν σχεδόν φρακαρει, υπάρχει η δυνατότηταα σε μικρότερους (με πιθανότατα λιγότερα προσόντα) να εργαστούν σε επόμενες φάσεις. Οπότε έτσι μπαίνουν και αυτοί σιγά σιγά. Ο γραπτός ΑΣΕΠ δεν θα προσφέρει τίποτα πέρα από έξοδα (και χρόνο για άσκοπο διάβασμα που για κανένα λογο δεν δείχνει αν ένας εκπαιδευτικός είναι καταλληλότερος).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:28:09 »

Αποσυνδεδεμένος serton

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 512
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #463 στις: Ιούνιος 03, 2022, 12:30:03 πμ »
Δεν έχει να κάνει με την ηλικία η διαφωνία με τον γραπτό. Είναι ιδιαιτέρως αφελές να νομίζει κάποιος ότι με τον γραπτό ΑΣΕΠ (μαζί με τον προσοντολογιο) θα έχει τη δυνατότητα να πλασαριστεί στους πίνακες σε καλύτερη θέση. Υπάρχουν πίνακες όπως των σχολικών ψυχολόγων που εργάζονται όλες οι ηλικίες. Αλλά ακόμα και σε πίνακες που έχουν σχεδόν φρακαρει, υπάρχει η δυνατότηταα σε μικρότερους (με πιθανότατα λιγότερα προσόντα) να εργαστούν σε επόμενες φάσεις. Οπότε έτσι μπαίνουν και αυτοί σιγά σιγά. Ο γραπτός ΑΣΕΠ δεν θα προσφέρει τίποτα πέρα από έξοδα (και χρόνο για άσκοπο διάβασμα που για κανένα λογο δεν δείχνει αν ένας εκπαιδευτικός είναι καταλληλότερος).

συγγνωμη δεν εχεις διαβασει εσυ εδω μεσα για ατομα που "πρεπει" να προηγουνται λογω ηλικας που δεν τον θελουν επειδη δεν μπορουν να διαβασουν και να συναγωνιστουν τον μικροτερο ,ή λογω υποχρωσεων ή να λενε καποιοι οτι λογω ηλικιας εχουν οικογενειες που δεν εχουν οι νεοτεροι αρα προηγουνται στην εργασια γιατι εχουν περισσοτερα εξοδα ;;εσυ χθες δεν εγραψες οτι θα ηθελες να δουλεψει οποιος εχει περισσοτερη προυπηρεσια απο εσενα ;;συνηθως μεγαλυτερη προυπηρεσια εχουν οχι οι μικροτεροι μας και σιγουρα με το προσοντολογιο ενας που μολις εχει τελειωσει τη σχολη ειναι αδυνατον να εχει περισσοτερη προυπηρεσια απο εναν που τελειωσε πχ μια δεκαετια νωριτερα και μπορει να χει μεταπτυχιακο ή παιδια ή οτιδηποτε αλλο μοριοδοτειται...αρα ειτε αμεσα έιτε εμμεσα ναι προτασσουν πολλοι την ηλικα με τον εναν ή τον αλλον τροπο...τωρα σε τι σειρα θα μπει καποιος αλλο θεμα..ξερεις και μενα μου ελεγε χαιρεκακα καποιος οταν τελειωσα τη σχολη οτι δεν υπαρχει πιθανοτητα να διοριστω και με τον ασεπ τον διεψευσα πανηγυρικοτατα , ενω θα μπορουσε να με ριξει ψυχολογικα εμενα με πεισμωσε και δεν ξεφυγα απο τον στοχο μου ..δεν το λεω  για να δειξω τι κατορθωμα εκανα αλλα για να πω οτι στο χερι του καθενος ειναι ..το να παλεψει τουλαχιστον γιατι οκ παιζει και η τυχη ως εναν βαθμο ..αλλα θεωρω οτι αυτος ο βαθμος ειναι μικρος στο συνολο οσων θα γραψουν..οτι ειναι ψυχοφθορος ως διαδικασια δεν αντιλεγω..αλλα υπαρχει δυστυχως τεραστια-ειδικα σε ορισμενες ειδικοτητες-αναντιστοιχια θεσεων και υποψηφιων οποτε τι πρεπει να γινει;;τι ειναι προτιμοτερο για τους περισσοτερους;;δεν λειτουργει πλεον το προσοντολογιο γιατι ολοι τα χουν ολα..αυτος ειναι ο φαυλος κυκλος ..γιατι ο Α θα περασει τον Β και αν δεν διοριστει του χρονου ο Β θα παρει αλλο ενα μοριοδοτουμενο προσον και θα παρει τη ρεβανς απο τον Α  και παει λεγοντας...δεν βγαινει πια..

Αποσυνδεδεμένος serton

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 512
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #464 στις: Ιούνιος 03, 2022, 12:57:26 πμ »
με λιγα λογια για να το ληξω απο μεριας μου γιατι νομιζω ειπα οτι ειχα να πω και εχω δωσει ξεκαθαρα το στιγμα μου..θα μιλησω τελειως βιωματικα-ας μου επιτραπει- γιατι οπως ειπε κι η εσπερος χθες ισως τα προσωπικα μας βιωματα να μας επηρεαζουν κιολας συνειδητα ή μη, και θελω να δειξω γιατι υποστηριζω οτι υποστηριζω..διοριστηκα γιατι και προσοντα -(προσοντολογιο)- ειχα και μαλιστα οχι αγορασμενα και πολυ πριν βγαλει το νομο ο Γαβρογλου ωστε να πει κανεις οτι εσπευσα να τα αποκτησω κατοπιν, αλλα ειχα και πολυτιμη προυπηρεσια την οποια απεκτησα λογω ασεπ..λογω προυπηρεσιας που ειχα εξαιτιας επιτυχιων ασεπ -που θα με ειχε οδηγησει νωριτερα στο διορισμο αν δεν υπηρχαν τα γνωστα αντισυνταγματικα μην τα αναφερω τωρα- αναγνωριζω οτι στον ασεπ οφειλω την πραγματικα πολυτιμη προυπηρεσια και γι αυτο δεν επεμενα σθεναρα οπως αλλοι στο να μετρησουν και τα μορια ασεπ καθως θα με ευνοουσε αν ισχυε, αλλα αναγνωριζω παρολαυτα οτι με την προυπηρεσια μου τους εξαργυρωσα τους διαγωνισμους που πετυχα...κι εγω κι οποιος αλλος στη θεση μου...ειμαι ξεκαθαρος νομιζω και δεν μασαω τα λογια μου..εξαργυρωθηκαν τα μορια , μακαρι να χα και αλλα αν τα μετρουσαν  , αλλά όχι ότι όσοι δουλευαμε δεν τα εξαργυρώσαμε .και δεν θεωρω καθολου ανθρωποφαγικο οπως λεγατε καποιοι χθες ουτε οτι πατησα επι πτωματων επειδη διαβαζοντας σκληρα περασα και δουλεψα σε νεαροτερη ηλικια απο αλλους, ειδικα ισχυοντας και μεταβατικα σταδια για τους μεγαλυτερους μου, που απο δυο χρονια που ηταν ο αρχικος σχεδιασμος στον νομο Αρσενη παραταθηκε κατα πολυ..Εχοντας διοριστει το ιδιο μου κανει στην πραξη τι θα ισχυσει για τους επομενους καθως δεν με επηρεαζει.πετυχα τον σκοπο μου οποτε τι με νοιαζει το ενα ή το αλλο;να απαντησω λοιπον οτι με βαση τον εαυτο μου δεν θα δουλευα καν ,οχι θα δουλευα αργοτερα, αν δεν μου δινοταν εκεινη η δυνατοτητα τοτε με τον ασεπ..μπορω λοιπον να καταλαβω οποιον επιθυμει να εχει τη δυνατοτητα..υπηρχαν συμφοιτητες μου που δεν περασαν τοτε με τον διαγωνισμο..αρα δεν ισχυει οτι ολοι οι νεοι θα γραψουν καλυτερα απο εναν παλιοτερο οπως λενε καποιοι αλλοι οτι που να συναγωνιζομαστε τωρα τους μικροτερους..ειναι ψυχοφθορο και δυσκολο ναι , αλλα για μενα ειναι το δικαιοτερο για το συνολο.. απολυτως κατανοητος ο φοβος του καθενος μην τυχον και πεταχτει εξω, το χω βιωσει ως αγχος μεχρι να διοριστω,  αλλα  κατανοητο και το αγχος του αλλου που θελει να μπει , το οποιο εχω βιωσει επισης ..και λεω οτι τα εχω βιωσει για να δειξω οτι ναι καταλαβαινω και κατανοω...αλλα για μενα το πιο δικαιο ειναι αυτο ,,για αλλους ισως ειναι κατι αλλο..σεβαστο .και τελος απο εμενα  ...δεν εχω κατι να προσθεσω ουτε ως αντεπιχειρημα για οποιον μου απαντησει..τα εχω πει ολα..παντως να ειστε ολοι σιγουροι,οταν μιλαω για γραπτο σιγουρα δεν το λεω ουτε γιατι θελω κακιασμενα να δω ανθρωπους να παιδευονται σε αυτη την τρομερα ψυχοφθορα διαδικασια, ουτε γιατι οπως λεει η gia εχω συγγενεις που διεκδικουν..καλη τυχη σε ολους..
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 03, 2022, 01:02:11 πμ από serton »

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #465 στις: Ιούνιος 03, 2022, 01:13:30 πμ »
με λιγα λογια για να το ληξω απο μεριας μου γιατι νομιζω ειπα οτι ειχα να πω και εχω δωσει ξεκαθαρα το στιγμα μου..θα μιλησω τελειως βιωματικα-ας μου επιτραπει- γιατι οπως ειπε κι η εσπερος χθες ισως τα προσωπικα μας βιωματα να μας επηρεαζουν κιολας συνειδητα ή μη, και θελω να δειξω γιατι υποστηριζω οτι υποστηριζω..διοριστηκα γιατι και προσοντα -(προσοντολογιο)- ειχα και μαλιστα οχι αγορασμενα και πολυ πριν βγαλει το νομο ο Γαβρογλου ωστε να πει κανεις οτι εσπευσα να τα αποκτησω κατοπιν, αλλα ειχα και πολυτιμη προυπηρεσια την οποια απεκτησα λογω ασεπ..λογω προυπηρεσιας που ειχα εξαιτιας επιτυχιων ασεπ -που θα με ειχε οδηγησει νωριτερα στο διορισμο αν δεν υπηρχαν τα γνωστα αντισυνταγματικα μην τα αναφερω τωρα- αναγνωριζω οτι στον ασεπ οφειλω την πραγματικα πολυτιμη προυπηρεσια και γι αυτο δεν επεμενα σθεναρα οπως αλλοι στο να μετρησουν και τα μορια ασεπ καθως θα με ευνοουσε αν ισχυε, αλλα αναγνωριζω παρολαυτα οτι με την προυπηρεσια μου τους εξαργυρωσα τους διαγωνισμους που πετυχα...κι εγω κι οποιος αλλος στη θεση μου...ειμαι ξεκαθαρος νομιζω και δεν μασαω τα λογια μου..εξαργυρωθηκαν τα μορια , μακαρι να χα και αλλα αν τα μετρουσαν  , αλλά όχι ότι όσοι δουλευαμε δεν τα εξαργυρώσαμε .και δεν θεωρω καθολου ανθρωποφαγικο οπως λεγατε καποιοι χθες ουτε οτι πατησα επι πτωματων επειδη διαβαζοντας σκληρα περασα και δουλεψα σε νεαροτερη ηλικια απο αλλους, ειδικα ισχυοντας και μεταβατικα σταδια για τους μεγαλυτερους μου, που απο δυο χρονια που ηταν ο αρχικος σχεδιασμος στον νομο Αρσενη παραταθηκε κατα πολυ..Εχοντας διοριστει το ιδιο μου κανει στην πραξη τι θα ισχυσει για τους επομενους καθως δεν με επηρεαζει.πετυχα τον σκοπο μου οποτε τι με νοιαζει το ενα ή το αλλο;να απαντησω λοιπον οτι με βαση τον εαυτο μου δεν θα δουλευα καν ,οχι θα δουλευα αργοτερα, αν δεν μου δινοταν εκεινη η δυνατοτητα τοτε με τον ασεπ..μπορω λοιπον να καταλαβω οποιον επιθυμει να εχει τη δυνατοτητα..υπηρχαν συμφοιτητες μου που δεν περασαν τοτε με τον διαγωνισμο..αρα δεν ισχυει οτι ολοι οι νεοι θα γραψουν καλυτερα απο εναν παλιοτερο οπως λενε καποιοι αλλοι οτι που να συναγωνιζομαστε τωρα τους μικροτερους..ειναι ψυχοφθορο και δυσκολο ναι , αλλα για μενα ειναι το δικαιοτερο για το συνολο.. απολυτως κατανοητος ο φοβος του καθενος μην τυχον και πεταχτει εξω, το χω βιωσει ως αγχος μεχρι να διοριστω,  αλλα  κατανοητο και το αγχος του αλλου που θελει να μπει , το οποιο εχω βιωσει επισης ..και λεω οτι τα εχω βιωσει για να δειξω οτι ναι καταλαβαινω και κατανοω...αλλα για μενα το πιο δικαιο ειναι αυτο ,,για αλλους ισως ειναι κατι αλλο..σεβαστο .και τελος απο εμενα  ...δεν εχω κατι να προσθεσω ουτε ως αντεπιχειρημα για οποιον μου απαντησει..τα εχω πει ολα..παντως να ειστε ολοι σιγουροι,οταν μιλαω για γραπτο σιγουρα δεν το λεω ουτε γιατι θελω κακιασμενα να δω ανθρωπους να παιδευονται σε αυτη την τρομερα ψυχοφθορα διαδικασια, ουτε γιατι οπως λεει η gia εχω συγγενεις που διεκδικουν..καλη τυχη σε ολους..

Πολύ ωραίο ποστ serton.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:28:09 »

Αποσυνδεδεμένος Logikos-3

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1577
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #466 στις: Ιούνιος 03, 2022, 06:47:52 πμ »
.

Συνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 663
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #467 στις: Ιούνιος 03, 2022, 07:01:45 πμ »
 Άγχος να μπεις; Άγχος να μην βγεις;
Ο πρώτος (αυτός που έχει άγχος να μπει) θέλει να πάρει ένα λεωφορείο και περιμένει στη στάση και κάθε φορά που περνάει είναι γεμάτο. Ξέρει όμως ότι με τον καιρό θα μπει και αυτός. Στην αρχή ίσως χρειαστεί να πάει αλλού και ίσως στριμωγμένος (μειωμένο ωράριο).
Ο δεύτερος πέρασε από πολλά λεωφορεία στριμωγμένος, και τώρα πηγαίνει σταδιακά σε λιγότερο στριμωγμένο λεωφορείο, με τα χρόνια είναι ικανός να οδηγήσει και λεωφορειο (βλ. περισσότερες αρμοδιότητες στο σχολείο).
Τώρα ο πρώτος ζητάει από τον δεύτερο να δώσει εξετάσεις γραπτές για να πάρει τη θέση του δεύτερου και να μπει εκείνος στο λεωφορείο. Ποιος λες να έχει περισσότερο άγχος ο πρώτος η ο δεύτερος;
Αυτός που δεν έχει να χάσει απολύτως τίποτα είναι ο πρώτος. Είναι ξεκάθαρο αυτό. Ο δεύτερος θα αισθανθεί ότι παίζει με τη ζωή του. Ο πρώτος θα μπορούσε να περιμένει τα λεωφορεία που κάποτε πήρε και ο δεύτερος.
Επίσης όσοι είναι στη φάση του πρώτου, να έχουν υπόψη ότι αξιοπρέπεια είναι να αγωνίζεται για μαζικούς μόνιμους διορισμούς και όχι να υπεθεματιζεις και να ματαιοπονεις να βρεις επιχειρήματα για ένα σύστημα διορισμού που θα μπορέσει να βάλει εσένα και να βγάλει κάποιον άλλο. Εδώ δεν μιλάμε ότι βγήκε το σύστημα και τρέχω να προλάβω να πάρω τα προσόντα, εδώ κάποιοι πριν γίνει ο γραπτός ΑΣΕΠ παλεύεται να εξηγήσετε πόσο δίκαιο συστημα είναι.  Έλεος

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4155
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #468 στις: Ιούνιος 03, 2022, 07:54:37 πμ »
@serton σπανια συμφωνούμε αλλά αυτή τη φορά ειχες απόλυτο δίκιο. Τα γράφεις πολύ ωραία και περιγράφεις με ακρίβεια την κατάσταση.

Καλό θα ήταν να μην ξεχνάμε ότι οι άνθρωποι που είναι εγκλωβισμένοι στην αναπλήρωση, είναι σ αυτή τη θέση επειδή δεν γίνονταν για χρόνια μόνιμοι διορισμοί, όχι επειδή τους έφαγε τη θέση κάποιος με γραπτό διορισμό.

Επίσης είναι λίγο παράλογο να μην επιθυμούμε μια λύση που θα είναι ισότιμη για όλους δλδ εξετάσεις στις οποίες ξεκινουν όλοι από την ίδια αφετηρία, αλλά εμμέσως είναι σαν να ζητάμε να διαιωνιζεται η ελαστική εργασία επειδή δίνει προϋπγρεσια. η μοριοδότηση βάσει προσόντων έδειξε ότι κορεστηκε, διαστρεβλώθηκε, έγινε μπιζνα. ο κόσμος κάνει διδακτορικό για τα μόρια κι όχι από αγάπη για την έρευνα. κοιτάζει αν θα πάρει μάστερ ή δεύτερο πτυχίο με κριτήριο τα μόρια που μπορεί να έχουν αλλάξει μέχρι να τελειώσει. Δεν είναι βιώσιμο αυτό κ δεν γίνεται να επιθυμούμε τη συνεχιστή αυτής της κερδοφορίας εις βάρος ανθρώπων που θέλουν να δουλέψουν και καταλήγουν να κάνουν βιογραφικό αντίστοιχο ενός λέκτορα.


Αποσυνδεδεμένος serton

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 512
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #469 στις: Ιούνιος 03, 2022, 08:38:28 πμ »
Άγχος να μπεις; Άγχος να μην βγεις;
Ο πρώτος (αυτός που έχει άγχος να μπει) θέλει να πάρει ένα λεωφορείο και περιμένει στη στάση και κάθε φορά που περνάει είναι γεμάτο. Ξέρει όμως ότι με τον καιρό θα μπει και αυτός. Στην αρχή ίσως χρειαστεί να πάει αλλού και ίσως στριμωγμένος (μειωμένο ωράριο).
Ο δεύτερος πέρασε από πολλά λεωφορεία στριμωγμένος, και τώρα πηγαίνει σταδιακά σε λιγότερο στριμωγμένο λεωφορείο, με τα χρόνια είναι ικανός να οδηγήσει και λεωφορειο (βλ. περισσότερες αρμοδιότητες στο σχολείο).
Τώρα ο πρώτος ζητάει από τον δεύτερο να δώσει εξετάσεις γραπτές για να πάρει τη θέση του δεύτερου και να μπει εκείνος στο λεωφορείο. Ποιος λες να έχει περισσότερο άγχος ο πρώτος η ο δεύτερος;
Αυτός που δεν έχει να χάσει απολύτως τίποτα είναι ο πρώτος. Είναι ξεκάθαρο αυτό. Ο δεύτερος θα αισθανθεί ότι παίζει με τη ζωή του. Ο πρώτος θα μπορούσε να περιμένει τα λεωφορεία που κάποτε πήρε και ο δεύτερος.
Επίσης όσοι είναι στη φάση του πρώτου, να έχουν υπόψη ότι αξιοπρέπεια είναι να αγωνίζεται για μαζικούς μόνιμους διορισμούς και όχι να υπεθεματιζεις και να ματαιοπονεις να βρεις επιχειρήματα για ένα σύστημα διορισμού που θα μπορέσει να βάλει εσένα και να βγάλει κάποιον άλλο. Εδώ δεν μιλάμε ότι βγήκε το σύστημα και τρέχω να προλάβω να πάρω τα προσόντα, εδώ κάποιοι πριν γίνει ο γραπτός ΑΣΕΠ παλεύεται να εξηγήσετε πόσο δίκαιο συστημα είναι.  Έλεος


Ακυρο κατα τη γνωμη μου το παρασδειγμα σου για τον Α και Β ..αλλα αν το θες κι ετσι ο Β αν αυτον θεωρεις ως παλιο, ειχε τοσα χρονια και λεωφορεια και τραμ και τρενα και καραβια..Αν τα αφηνε να περασουν δεν του φταιει ο Α που χτυπησε εισιτηριο με την πρωτη. οσον αφορα το μαυρισμενο μερος ποιος σου ειπε οτι πρωτο και κυριαρχο αιτημα δεν ειναι οι μαζικοι διορισμοι;ομως και μαζικοι να γινουν ολοι οσοι βρισκονται στους πινακες δεν προκειται να δουλεψουν γιατι και 60000 κενα να πουμε υπαρχουν και θα καλυφθουν ειναι πολλαπλασιοι οι υποψηφιοι...80000 μονο στην ειδκη...και καθε χρονο βγαινουν κι αλλοι περισσοτεροι απο τα κενα που αφηνουν οι συνταξιοδοτησεις..οποτε καπως πρεπει να επιλεγουν αυτοι..το ελεος λοιπον σκεψου αν παει στην ηλικα ως κριτηριο...ειπα δεν θα ξαναγραψω αλλα δεν μ αφηνετε να αγιασω!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 03, 2022, 08:44:59 πμ από serton »

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #470 στις: Ιούνιος 03, 2022, 09:15:11 πμ »
Άγχος να μπεις; Άγχος να μην βγεις;
Ο πρώτος (αυτός που έχει άγχος να μπει) θέλει να πάρει ένα λεωφορείο και περιμένει στη στάση και κάθε φορά που περνάει είναι γεμάτο. Ξέρει όμως ότι με τον καιρό θα μπει και αυτός. Στην αρχή ίσως χρειαστεί να πάει αλλού και ίσως στριμωγμένος (μειωμένο ωράριο).
Ο δεύτερος πέρασε από πολλά λεωφορεία στριμωγμένος, και τώρα πηγαίνει σταδιακά σε λιγότερο στριμωγμένο λεωφορείο, με τα χρόνια είναι ικανός να οδηγήσει και λεωφορειο (βλ. περισσότερες αρμοδιότητες στο σχολείο).
Τώρα ο πρώτος ζητάει από τον δεύτερο να δώσει εξετάσεις γραπτές για να πάρει τη θέση του δεύτερου και να μπει εκείνος στο λεωφορείο. Ποιος λες να έχει περισσότερο άγχος ο πρώτος η ο δεύτερος;
Αυτός που δεν έχει να χάσει απολύτως τίποτα είναι ο πρώτος. Είναι ξεκάθαρο αυτό. Ο δεύτερος θα αισθανθεί ότι παίζει με τη ζωή του. Ο πρώτος θα μπορούσε να περιμένει τα λεωφορεία που κάποτε πήρε και ο δεύτερος.
Επίσης όσοι είναι στη φάση του πρώτου, να έχουν υπόψη ότι αξιοπρέπεια είναι να αγωνίζεται για μαζικούς μόνιμους διορισμούς και όχι να υπεθεματιζεις και να ματαιοπονεις να βρεις επιχειρήματα για ένα σύστημα διορισμού που θα μπορέσει να βάλει εσένα και να βγάλει κάποιον άλλο. Εδώ δεν μιλάμε ότι βγήκε το σύστημα και τρέχω να προλάβω να πάρω τα προσόντα, εδώ κάποιοι πριν γίνει ο γραπτός ΑΣΕΠ παλεύεται να εξηγήσετε πόσο δίκαιο συστημα είναι.  Έλεος


Kgiannis,

αυτό που περιγράφετε είναι μια επετηρίδα ακόμα χειρότερη από αυτήν που ίσχυε έως το 1998.
Τουλάχιστον τότε, αν ερχόταν η σειρά σου, θα διοριζόσουν.

(βέβαια, αν δεν είχε καθιερωθεί τότε ο γραπτός, ακόμα θα περιμένανε οι τελευταίοι της επετηρίδας...)

Σήμερα, όχι μόνο πρέπει να περιμένεις και πάλι ένα ακαθόριστο χρονικό διάστημα, αλλά ακόμα κι αν έρθει η σειρά σου, δεν είναι καν για διορισμό, αλλά για να πας αναπληρωτής.

Και μέχρι να έρθει αυτή, σε πολλές ειδικότητες, ο σημερινός 25χρονος θα έχει γίνει 45 και θα έχει χρειαστεί να κάνει στο ενδιάμεσο και 2 μεταπτυχιακά και 2 γλώσσες και 2η σχολή.

Και αν τυχόν δεν κάνει όλα τα παραπάνω, απλώς δεν θα έρθει ποτέ η σειρά του, γιατί η αναντιστοιχία πτυχιούχων και θέσεων είναι τεράστια.

Είναι βιώσιμο αυτό;



ΥΓ. Και με όρους του παραδείγματος, ο Β [ο παλιός] χρειάστηκε μόνο το πτυχίο του για να βγάλει εισιτήριο στο λεωφορείο της αναπλήρωσης. Ο Α [ο νεότερος] χρειάζεται πλέον 4, 5 τυπικά προσόντα απλώς για να εκδώσει εισιτήριο.

Επιπλέον, ο Β ξεκίνησε το ταξίδι του ενδεχομένως στα 25 του. Ο Α θα χρειασθεί να φθάσει στα 35 μέχρι να αποκτήσει το πολύ πιο ακριβό πλέον εισιτήριό του. Και θα του έχουν μείνει πολύ λιγότερες αντοχές για τέτοιο ταξίδι.

Και τέλος, κινδυνεύει να μην φθάσει ούτε καν στον προορισμό του - κι ας κάνει τελικά διπλάσια χιλιόμετρα από τον Β - καθώς σύντομα η εκπαίδευση θα κλείσει ερμητικά, λόγω της μείωσης του μαθητικού πληθυσμού.


« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 03, 2022, 09:40:50 πμ από Dume »

Αποσυνδεδεμένος ikc

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 465
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • Γραπτος.Εκπαιδευτικων
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #471 στις: Ιούνιος 03, 2022, 05:16:50 μμ »
Μία που μιλάμε για διορισμούς ας δούμε και αυτό...

Το 2021 μπήκαν στην πρώτη δημοτικού 85 χιλιάδες παιδάκια.

Το 2021 οι αιτήσεις για σύνταξη γήρατος αριθμούσαν τις 193.000

Επίσης, από το 2016 μέχρι το 2021, περί το 1.005.000 Έλληνες πολίτες αιτήθηκαν τη συνταξιοδότησή τους.

Το ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ δείχνει πλέον τα ΔΟΝΤΙΑ του... :'(

https://www.newsit.gr/ellada/minymata-SOS-apo-tin-megalyteri-oikogeneia-stin-ellada-gia-to-dimografiko-provlima/3533876/

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 03, 2022, 05:24:34 μμ από ikc »

Αποσυνδεδεμένος ikc

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 465
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • Γραπτος.Εκπαιδευτικων

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #473 στις: Ιούνιος 06, 2022, 08:15:38 πμ »
Απλα τα πράγματα και τα έχουμε δει χρόνια.  Πεταει το τυρακι για να ελπίζουν οι νε ψηφοφοροι και αυτοι που δεν εχουν μπει σε αυτη την ατέρμονα ψυχθοφορα διαδικασία. Οι εκλογές λογικά θα προκηρύχθουν για το φθινόπωρο.  Αρα τίποτα δεν θα αλλάξει καθως το επόμενο διάστημα φαίνεται ξεκάθαρα οτι οι κυβερνήσεις συνεργασίας θα ειναι το νεο τρεντ.
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Συνδεδεμένος Mini1234

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #474 στις: Ιούνιος 06, 2022, 02:18:46 μμ »
Τι λετε να γινει με τους πινακες γενικης, θα ανοιξουν κανονικα τον Φεβρουαριο; δεδομενου οτι Οκτωβριο εχουμε εκλογες ποτε θα προλαβουν να φτιαξουν νεους πινακες ( με νεο συστημα- πιθανοτατα ασεπ) για αναπληρωτες ;

Αποσυνδεδεμένος mig-fisikos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 59
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #475 στις: Ιούνιος 06, 2022, 04:08:46 μμ »
Τι λετε να γινει με τους πινακες γενικης, θα ανοιξουν κανονικα τον Φεβρουαριο; δεδομενου οτι Οκτωβριο εχουμε εκλογες ποτε θα προλαβουν να φτιαξουν νεους πινακες ( με νεο συστημα- πιθανοτατα ασεπ) για αναπληρωτες ;
Να φτιαξουμε ένα κόμα όλοι οι αναπληρωτές με αίτημα να μας πάρουν όλους. 100,000 περίπου αναπληρωτές *4 τα μέλη οικογένειας =400,000 που αντιστοιχεί κοντά στο 7% θα βγάλουμε και 20 βουλευτές. Ιδού η ρόδος

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32297
  • Τελευταία: tt777
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160129
  • Σύνολο θεμάτων: 19215
  • Σε σύνδεση σήμερα: 587
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 490
Σύνολο: 504

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.135 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.