0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν έχει να κάνει με την ηλικία η διαφωνία με τον γραπτό. Είναι ιδιαιτέρως αφελές να νομίζει κάποιος ότι με τον γραπτό ΑΣΕΠ (μαζί με τον προσοντολογιο) θα έχει τη δυνατότητα να πλασαριστεί στους πίνακες σε καλύτερη θέση. Υπάρχουν πίνακες όπως των σχολικών ψυχολόγων που εργάζονται όλες οι ηλικίες. Αλλά ακόμα και σε πίνακες που έχουν σχεδόν φρακαρει, υπάρχει η δυνατότηταα σε μικρότερους (με πιθανότατα λιγότερα προσόντα) να εργαστούν σε επόμενες φάσεις. Οπότε έτσι μπαίνουν και αυτοί σιγά σιγά. Ο γραπτός ΑΣΕΠ δεν θα προσφέρει τίποτα πέρα από έξοδα (και χρόνο για άσκοπο διάβασμα που για κανένα λογο δεν δείχνει αν ένας εκπαιδευτικός είναι καταλληλότερος).
με λιγα λογια για να το ληξω απο μεριας μου γιατι νομιζω ειπα οτι ειχα να πω και εχω δωσει ξεκαθαρα το στιγμα μου..θα μιλησω τελειως βιωματικα-ας μου επιτραπει- γιατι οπως ειπε κι η εσπερος χθες ισως τα προσωπικα μας βιωματα να μας επηρεαζουν κιολας συνειδητα ή μη, και θελω να δειξω γιατι υποστηριζω οτι υποστηριζω..διοριστηκα γιατι και προσοντα -(προσοντολογιο)- ειχα και μαλιστα οχι αγορασμενα και πολυ πριν βγαλει το νομο ο Γαβρογλου ωστε να πει κανεις οτι εσπευσα να τα αποκτησω κατοπιν, αλλα ειχα και πολυτιμη προυπηρεσια την οποια απεκτησα λογω ασεπ..λογω προυπηρεσιας που ειχα εξαιτιας επιτυχιων ασεπ -που θα με ειχε οδηγησει νωριτερα στο διορισμο αν δεν υπηρχαν τα γνωστα αντισυνταγματικα μην τα αναφερω τωρα- αναγνωριζω οτι στον ασεπ οφειλω την πραγματικα πολυτιμη προυπηρεσια και γι αυτο δεν επεμενα σθεναρα οπως αλλοι στο να μετρησουν και τα μορια ασεπ καθως θα με ευνοουσε αν ισχυε, αλλα αναγνωριζω παρολαυτα οτι με την προυπηρεσια μου τους εξαργυρωσα τους διαγωνισμους που πετυχα...κι εγω κι οποιος αλλος στη θεση μου...ειμαι ξεκαθαρος νομιζω και δεν μασαω τα λογια μου..εξαργυρωθηκαν τα μορια , μακαρι να χα και αλλα αν τα μετρουσαν , αλλά όχι ότι όσοι δουλευαμε δεν τα εξαργυρώσαμε .και δεν θεωρω καθολου ανθρωποφαγικο οπως λεγατε καποιοι χθες ουτε οτι πατησα επι πτωματων επειδη διαβαζοντας σκληρα περασα και δουλεψα σε νεαροτερη ηλικια απο αλλους, ειδικα ισχυοντας και μεταβατικα σταδια για τους μεγαλυτερους μου, που απο δυο χρονια που ηταν ο αρχικος σχεδιασμος στον νομο Αρσενη παραταθηκε κατα πολυ..Εχοντας διοριστει το ιδιο μου κανει στην πραξη τι θα ισχυσει για τους επομενους καθως δεν με επηρεαζει.πετυχα τον σκοπο μου οποτε τι με νοιαζει το ενα ή το αλλο;να απαντησω λοιπον οτι με βαση τον εαυτο μου δεν θα δουλευα καν ,οχι θα δουλευα αργοτερα, αν δεν μου δινοταν εκεινη η δυνατοτητα τοτε με τον ασεπ..μπορω λοιπον να καταλαβω οποιον επιθυμει να εχει τη δυνατοτητα..υπηρχαν συμφοιτητες μου που δεν περασαν τοτε με τον διαγωνισμο..αρα δεν ισχυει οτι ολοι οι νεοι θα γραψουν καλυτερα απο εναν παλιοτερο οπως λενε καποιοι αλλοι οτι που να συναγωνιζομαστε τωρα τους μικροτερους..ειναι ψυχοφθορο και δυσκολο ναι , αλλα για μενα ειναι το δικαιοτερο για το συνολο.. απολυτως κατανοητος ο φοβος του καθενος μην τυχον και πεταχτει εξω, το χω βιωσει ως αγχος μεχρι να διοριστω, αλλα κατανοητο και το αγχος του αλλου που θελει να μπει , το οποιο εχω βιωσει επισης ..και λεω οτι τα εχω βιωσει για να δειξω οτι ναι καταλαβαινω και κατανοω...αλλα για μενα το πιο δικαιο ειναι αυτο ,,για αλλους ισως ειναι κατι αλλο..σεβαστο .και τελος απο εμενα ...δεν εχω κατι να προσθεσω ουτε ως αντεπιχειρημα για οποιον μου απαντησει..τα εχω πει ολα..παντως να ειστε ολοι σιγουροι,οταν μιλαω για γραπτο σιγουρα δεν το λεω ουτε γιατι θελω κακιασμενα να δω ανθρωπους να παιδευονται σε αυτη την τρομερα ψυχοφθορα διαδικασια, ουτε γιατι οπως λεει η gia εχω συγγενεις που διεκδικουν..καλη τυχη σε ολους..
Άγχος να μπεις; Άγχος να μην βγεις;Ο πρώτος (αυτός που έχει άγχος να μπει) θέλει να πάρει ένα λεωφορείο και περιμένει στη στάση και κάθε φορά που περνάει είναι γεμάτο. Ξέρει όμως ότι με τον καιρό θα μπει και αυτός. Στην αρχή ίσως χρειαστεί να πάει αλλού και ίσως στριμωγμένος (μειωμένο ωράριο).Ο δεύτερος πέρασε από πολλά λεωφορεία στριμωγμένος, και τώρα πηγαίνει σταδιακά σε λιγότερο στριμωγμένο λεωφορείο, με τα χρόνια είναι ικανός να οδηγήσει και λεωφορειο (βλ. περισσότερες αρμοδιότητες στο σχολείο). Τώρα ο πρώτος ζητάει από τον δεύτερο να δώσει εξετάσεις γραπτές για να πάρει τη θέση του δεύτερου και να μπει εκείνος στο λεωφορείο. Ποιος λες να έχει περισσότερο άγχος ο πρώτος η ο δεύτερος; Αυτός που δεν έχει να χάσει απολύτως τίποτα είναι ο πρώτος. Είναι ξεκάθαρο αυτό. Ο δεύτερος θα αισθανθεί ότι παίζει με τη ζωή του. Ο πρώτος θα μπορούσε να περιμένει τα λεωφορεία που κάποτε πήρε και ο δεύτερος.Επίσης όσοι είναι στη φάση του πρώτου, να έχουν υπόψη ότι αξιοπρέπεια είναι να αγωνίζεται για μαζικούς μόνιμους διορισμούς και όχι να υπεθεματιζεις και να ματαιοπονεις να βρεις επιχειρήματα για ένα σύστημα διορισμού που θα μπορέσει να βάλει εσένα και να βγάλει κάποιον άλλο. Εδώ δεν μιλάμε ότι βγήκε το σύστημα και τρέχω να προλάβω να πάρω τα προσόντα, εδώ κάποιοι πριν γίνει ο γραπτός ΑΣΕΠ παλεύεται να εξηγήσετε πόσο δίκαιο συστημα είναι. Έλεος
Τι λετε να γινει με τους πινακες γενικης, θα ανοιξουν κανονικα τον Φεβρουαριο; δεδομενου οτι Οκτωβριο εχουμε εκλογες ποτε θα προλαβουν να φτιαξουν νεους πινακες ( με νεο συστημα- πιθανοτατα ασεπ) για αναπληρωτες ;