0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για να εφαρμοστεί ο νόμος έπρεπε να γίνει διαγωνισμός για διορισμούς εκπ/κων. Δεν έγινε όμως ποτέ. Ρέα είναι ξεκάθαρο το τι έγινε. Ξεπέρασε για λίγο την προσωπική σου εμπειρία και θα δεις τι πραγματικά φταίει για τη σημερινή κατάσταση.
Αφορούσε και την επιτυχία στους προηγούμενους διαγωνισμους, υπό την έννοια ότι θα εφαρμοζόταν ο νόμος μετά το 2002, χωρίς μεταβατικό στάδιο, ακόμα και για την έκδοση πινάκων αναπληρωτών. Σίγουρα πάλι στα δικαστήρια θα καταλήγαμε. Εάν πάλι γινόταν νέος διαγωνισμός, θα δέχονταν όσοι δε διέθεταν επιτυχία, να τεθούν εκτός πινάκων;Και δεν είναι μόνο δική μου εμπειρία. Δεν έχω προσφύγει μόνο εγώ στη δικαιοσύνη.
Μια υπόθεση εργασίας για να σε βοηθήσω (βλέπεις ότι προσπαθώ). Ο νόμος Γαβρογλου είναι ο ισχύων νόμος. Ας υποθέσουμε ότι δεν βγαίνει προκήρυξη και προχωράμε στα επόμενα 2-3 χρόνια με μεταβατικές διατάξεις χρησιμοποιώντας παλιούς πίνακες. Αυτό δίνει δικαίωμα σε όσους έχουν επιπλέον προσόντα (διδακτορικό, μεταπτυχιακό κ.λ.π) να διεκδικήσουν αποκατάσταση?
Με τους νέους συναδέλφους που διαθέτουν ακαδημαϊκά προσόντα αποκτηθεντα αξιοκρατικά δεν έχω πρόβλημα. Ο νόμος Γαβρογλου όμως δεν ψηφίστηκε για αυτούς, για αυτό και οι μηδενικής προσέφυγαν και αυτοί εναντίον του.Γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά ποιους "φωτογραφίζει". Για όσους έχουν προσφύγει είναι σαφές ότι τίθενται εκτός. Επομένως ας ισχύει "θεωρητικά" και πρακτικά μεταβατικές διατάξεις. Μόνη λύση για να προσληφθούν ως αναπληρωτές ή να διοριστούν, οι νέοι πτυχιούχοι (όσοι δηλαδή δεν είχαν την ευκαιρία να εξεταστούν στο γραπτό διαγωνισμό έως το 2008), θα ήταν να μην προσμετράται παράτυπη προϋπηρεσία, που σημαίνει προϋπηρεσία αποδεκτή ΜΟΝΟ με επιτυχία ΑΣΕΠ.Επίσης διαφωνώ εν γένει με σύστημα διορισμού με προσόντα. Η εμπορευματοποίηση της απόκτησης μεταπτυχιακών, ECDL δεν εγγυάται διαφάνεια και αξιοκρατία
Το 1998 διενεργείται ο πρώτος γραπτός. Αντίς να διορίζουν απ' εκεί στο 100% έκαμαν 1.536.648 παράλληλους πίνακες, επί ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, να τρέχουν εξυπηρετώντας τα συμφέροντα έκαστης ομάδος που πήγαινε στο υπουργείο πουλώντας ψήφους για διορισμό. Αυτά μέχρι και το '14. Απ' το '15 και μετά ο ΣΥΡΙΖΑ διορίζει όλες τις δικαστικές δικαιώσεις ασεπιτών. Δυστυχώς, όμως, μόνον όσους έχουν ονομαστική απόφαση κι όχι με ανοιχτή πρόσκληση σ' όλους όσοι έχασαν το διορισμό τους λόγω των αντισυνταγματικών. Ψηφίζει παράλληλα νέο νόμο όπου καταργεί το γραπτό κι εφαρμόζει μοριοδοτικά κριτήρια. Τώρα τι θα κάμει η ΝΔ και τι σκοπεύει να εφαρμόσει θα φανεί. Η προτεραιότητα είναι, όπως φαίνεται, οι χωροφύλακες κι όχι οι εκπαιδευτικοί. Θα δείξει.
Να σημειώσω ότι παρ όλο που ο Συριζα ήταν αντίθετος με τον γραπτό διαγωνισμό στη διάρκεια της θητείας του διορίστηκαν όσοι ασεπίτες εκπαιδευτικοί είχαν θετική δικαστική απόφαση και στη διοίκηση οι επιτυχόντες του γραπτού διαγωνισμού του98 . Αυτοί οι τελευταίοι με ανοιχτή πρόσκληση .
Και ? Δικαστικες αποφασεις εφαρμοζουν οχι την ιδεολογια τους...Και οσοι συναδελφοι δικαιωθηκαν και οσοι συνεχιζουν πληρωνουν οι ιδιοι τα δικαστικα εξοδα αλλα και την μακροχρόνια αναμονή...5 χρονια πλεον κραταει ο δικαστικος αγωνας για εμενα...που συνεχιζω...δεν υπαρχουν εξοδα αυτο το χρονικο διαστημα...Τι τρωμε αερα κοπανιστο ?Σας παρακαλω μην εμφανιζετε τον διορισμο σαν καλοσυνη των πολιτικων...που αυτοι δημιουργησαν αυτο το χαος....
οι αντισυνταγματικές ρυθμισεις της Γιαννακου και του Στυλιανίδη (40% , 24μηνο ) έχουν συγκεκριμένο πολιτικό φορέα , τη ΝΔ . Αυτοί άνοιξαν τα παραθυρα και στερηθηκαν τον διορισμό οι ασεπίτες .