*

Αποστολέας Θέμα: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων  (Αναγνώστηκε 959449 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος English

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1440
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2030 στις: Νοέμβριος 06, 2020, 03:18:31 μμ »
Η ΓΓ σήμερα στην ΕΡΤ:

Οι εκπαιδευτικοί που δεν μπορούν για οποιοδήποτε λόγο να εφαρμόσουν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση θα πηγαίνουν κανονικά στο σχολείο.

Θα πηγαίνουν για να δίνουν το παρών; ή θα κάνουν μάθημα από τις δυο συνδέσεις που σηκώνει το κάθε σχολείο; Αυτή είναι η λύση; τα παιδιά ακάλυπτα κ οι καθηγητές απλώς παρόντες; και μετά λουφαρω εγω αν κάνω από το σπίτι μου ταυτόχρονο μάθημα στο Α1 κ Α2 και μέτε διορθώνω ασκήσεις;
Το ταυτόχρονο μάθημα δεν καταλαβαίνω γιατί να γίνει. Δε νομίζω ότι μιλά κανένας προσωπικά σε εσένα. Τέλος πάντων, ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει. Στην Ελλάδα είμαστε. Αν τον παίρνει, δεν κάνει και τίποτα κι όλα καλά. Ακάλυπτα δεν ξέρω αν μείνουν τα παιδιά, ελπίζω πως όχι. Αν δεν μπορεί ή δε θέλει ένας εκπαιδευτικός να κάνει τηλεκπαίδευση, κάποιος άλλος θα μπορεί.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:58:57 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4152
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2031 στις: Νοέμβριος 06, 2020, 03:19:27 μμ »
Μίλησα από την πλευρά του εργαζόμενου εκπαιδευτικού σε αυτά, όχι του γονιού. Ύλη υπάρχει και πολύ καλά καθορισμένη ανά επίπεδο σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες.

Κοίτα αν μιλάμε για μια φάση «παίρνω δυο φορές όλα τα τμήματα κ των τριών τάξεων και τους δείχνω βιντεάκια για ζωγράφους κ έτσι διδάσκω καλλιτεχνικα» κ με ένα εξάωρο βγάλεις την εβδομάδα, προφανώς είναι πρόκληση. Δεν μιλώ για τετοια. Μιλώ για καταστάσεις που θα συμπτυχθούν κάποια τμήματα για να μπορούν να κάνουν ταυτόχρονα από το σχολείο κάποιοι που θέλουν πίνακα ή κάποιοι που δεν έχουν εξοπλισμό κ να κι συμπίπτουν όλες τις ώρες όλες οι τάξεις ώστε τα παιδιά που έχουν αδέρφια να μη χάσουν πολλά μαθήματα. η επικοινωνία στο eclass θα συνεχιστεί κ θα δουλέψουμε και περισσοτερες ώρες. Έχουν κ οι συνάδελφοι πρακτικά θέματα. Από τους δυο μας ο ένας θα πηγαίνει σχολείο ή θα κάνει μάθημα από κινητό (της κακιάς ώρας προφανώς, αν δεν μπορείς να κανεις προβολή αρχείων, μόνο ανάλυση κειμένου κ συζήτηση γίνεται, ή διόρθωση ασκήσεων), αν συμπίπτουν οι ώρες. Κι εμείς έχουμε κ κάποιον εξοπλισμό. άλλοι δεν έχουν.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4152
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2032 στις: Νοέμβριος 06, 2020, 03:24:39 μμ »
Το ταυτόχρονο μάθημα δεν καταλαβαίνω γιατί να γίνει. Δε νομίζω ότι μιλά κανένας προσωπικά σε εσένα. Τέλος πάντων, ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει. Στην Ελλάδα είμαστε. Αν τον παίρνει, δεν κάνει και τίποτα κι όλα καλά. Ακάλυπτα δεν ξέρω αν μείνουν τα παιδιά, ελπίζω πως όχι. Αν δεν μπορεί ή δε θέλει ένας εκπαιδευτικός να κάνει τηλεκπαίδευση, κάποιος άλλος θα μπορεί.

Εγω έχω 21 ώρες κ ο άντρας μου 20. οι υπολογιστές μας είναι στο ίδιο γραφείο (δωμάτιο) κ δεν μεταφέρονται. δεν μπορούμε να κάνουμε ταυτόχρονα μάθημα, ούτε συνεχώς ο ένας να κάνει από το κινητό. το σχολείο σηκώνει δυο συνδέσεις. Δεν μπορεί ο ενασ μας να είναι συνέχεια σχολείο, θέλουν κ άλλοι. Δεν μας βγαίνουν οι ωρες, κάτι πρέπει να κόψουμε από το ωράριο μας, όχι το ωράριο των
παιδιών, για να χωρέσουν.

Ποιος θα κάνει μάθημα σε μαθητες άλλου συναδέλφου που «δεν μπορεί»; και τι σημαίνει δεν μπορεί; θα ειναο σχολείο μα πίνει καφέ 8-2; δεν μπορώ σημαίνει ότι κάνω μάθημα έστω μια φορά την εβδομάδα το κάθε αντικείμενο κ μετά ασχολούμαι με την ασύγχρονη με όποιον τρόπο βρω εφικτό, πχ εκτυπώνοντας τις απαντήσεις των παιδιών κ διορθώνοντας στο σχολείο. αυτό ναι το δέχομαι.

Αποσυνδεδεμένος English

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1440
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2033 στις: Νοέμβριος 06, 2020, 03:39:59 μμ »
Εγω έχω 21 ώρες κ ο άντρας μου 20. οι υπολογιστές μας είναι στο ίδιο γραφείο (δωμάτιο) κ δεν μεταφέρονται. δεν μπορούμε να κάνουμε ταυτόχρονα μάθημα, ούτε συνεχώς ο ένας να κάνει από το κινητό. το σχολείο σηκώνει δυο συνδέσεις. Δεν μπορεί ο ενασ μας να είναι συνέχεια σχολείο, θέλουν κ άλλοι. Δεν μας βγαίνουν οι ωρες, κάτι πρέπει να κόψουμε από το ωράριο μας, όχι το ωράριο των
παιδιών, για να χωρέσουν.

Ποιος θα κάνει μάθημα σε μαθητες άλλου συναδέλφου που «δεν μπορεί»; και τι σημαίνει δεν μπορεί; θα ειναο σχολείο μα πίνει καφέ 8-2; δεν μπορώ σημαίνει ότι κάνω μάθημα έστω μια φορά την εβδομάδα το κάθε αντικείμενο κ μετά ασχολούμαι με την ασύγχρονη με όποιον τρόπο βρω εφικτό, πχ εκτυπώνοντας τις απαντήσεις των παιδιών κ διορθώνοντας στο σχολείο. αυτό ναι το δέχομαι.
Δεν το παίζω έξυπνη αλλά γιατί οι υπολογιστές δεν μεταφέρονται; Έχω μεταφέρει αρκετές φορές τον φορητό μου υπολογιστή και μόνη έκανα τις συνδέσεις, δεν ήταν κάτι.
Ωραία, δε διαφωνώ με τον συνδυασμό σύγχρονης και ασύγχρονης αν και στη σύγχρονη λόγω απουσιών θα συμμετέχουν πιο πολλοί μαθητές θεωρώ οπότε υπάρχει πιθανότητα να μάθουν και κάτι. Η ασύγχρονη έχει μπόλικη δουλειά για τον εκπαιδευτικό αλλά δεν ξέρω κατά πόσο ασχολούνται τα παιδιά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:58:57 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4152
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2034 στις: Νοέμβριος 06, 2020, 04:01:19 μμ »
Δεν το παίζω έξυπνη αλλά γιατί οι υπολογιστές δεν μεταφέρονται; Έχω μεταφέρει αρκετές φορές τον φορητό μου υπολογιστή και μόνη έκανα τις συνδέσεις, δεν ήταν κάτι.
Ωραία, δε διαφωνώ με τον συνδυασμό σύγχρονης και ασύγχρονης αν και στη σύγχρονη λόγω απουσιών θα συμμετέχουν πιο πολλοί μαθητές θεωρώ οπότε υπάρχει πιθανότητα να μάθουν και κάτι. Η ασύγχρονη έχει μπόλικη δουλειά για τον εκπαιδευτικό αλλά δεν ξέρω κατά πόσο ασχολούνται τα παιδιά.

Γιατί στα υπνοδωμάτια του σπιτιου δεν χωράει γραφείο με υπολογιστή. Δεν το πιστεύω ότι απαντάω σε τέτοιες ερωτήσεις. Οκ λοιπόν έχουμε ενιαία κουζινα καθιστικό κ εκεί είναι τα δυο γραφεία, το δωμάτιο του παιδιού που δεν χωράει γραφείο κ το υπνοδωμάτιο μας που δεν χωρούσαν καν τα δυο κομοδίνα στις δυο πλευρές του κρεβατιού. Πού θα τον πάμε, στη βεράντα;

Πολλά παιδιά ασχολούνται στην ασύγχρονη κ πιο ουσιαστικά. δηλαδή στη σύγχρονη που συνδέονται κ παίζουν με το κινητό τους ή κοιμούνται, ξέρουμε ότο ασχολούνται; ή που τους ρωτάς κατι, δεν απαντούν κ μετά τους ειδοποιεί κάποιος να ανακτήσουν επαφή με το περιβάλλον κ σου στέλνουν ένα μήνυμα συγγνώμη κυρία είχε κολλήσει το σύστημα κ προσπαθούσα να μιλήσω κλπ... Που ξέρεις ποιος σε κοροϊδεύει κ ποιος όχι, αλλά δεν αποδεικνύεται. Ενώ αν παραδίδεις κ μετά ζητάς ασκήσεις, ξέρεις τι γίνεται κ μπορείς κ να πιέσεις κάποιον.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 06, 2020, 04:03:48 μμ από Έσπερος »

Αποσυνδεδεμένος Schoolikui

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2035 στις: Νοέμβριος 06, 2020, 05:04:33 μμ »
Άδεια ειδικού σκοπού για τους εργαζόμενους στον δημόσιο τομέα για τους γονείς με παιδιά στο γυμνάσιο
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/336840_lockdown-theodorikakos-ti-ishyei-gia-dimosioys-ypalliloys-me-paidia-sto-gymnasio
Can I skip tomorrow?

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2036 στις: Νοέμβριος 06, 2020, 05:07:13 μμ »
Το μάθημα της σύγχρονης για να είναι ουσιαστικό και όχι απλά να διαβάζουμε το βιβλίο παρέα με τα παιδιά και να το εξηγούμε, χρειάζεται πολύ χρόνο προετοιμασίας. Έκανα πολύ όμορφα μαθήματα στην προηγούμενη καραντίνα, όπου είχα ετοιμάσει παρουσίαση με έξτρα φωτογραφίες, βίντεο, online πειράματα, λυμένες ασκήσεις που παρουσιάζονταν η λύση σταδιακά, κ.λπ. για την σύγχρονη και ασκήσεις και εργασίες για την ασύγχρονη πάνω στο ίδιο μάθημα. Στα παιδιά φάνηκε να αρέσει αυτό το μάθημα και συμμετείχαν. Απαιτείται όμως πολύς χρόνος για να προετοιμαστεί. Και αν έχεις αρκετά δίωρα και μονόωρα μαθήματα είναι ανθρωπίνως αδύνατο να ετοιμάσεις π.χ. 23 τέτοια διαφορετικά μαθήματα και για τις 23 ώρες και να κάνεις και ταυτόχρονα 23 ώρες.
Διαφορετικά, αν κάνεις το ίδιο μάθημα σε περισσότερα τμήματα, τότε είναι λιγότερα τα μαθήματα που πρέπει να ετοιμάσεις και μπορεί να βγει κάπως.
Το ζήτημα είναι ότι το σύγχρονο online μάθημα δεν είναι απλά λεω στα παιδιά αυτά που θα τους έλεγα στο δια ζώσης. Ξέρω πολλούς συναδέλφους που έμπαιναν και διάβαζαν για ατελείωτες ώρες το σχολικό βιβλίο στους μαθητές και αυτό το ονόμαζαν σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία και περηφανεύονταν γιατί ’έγραφαν’ περισσότερες ώρες από άλλους συναδέλφους. Αντί 2 ώρες που είχε το πρόγραμμα, έκαναν και 2,5. Γιατί όχι; Πού η δυσκολία και πού και η αξία όμως.
Αν κάνεις σωστή δουλειά είναι αδύνατον να ‘γράψεις‘ τόσο εύκολα πολλές ώρες!
Συγχαρητήρια!
Αλλά το σχολείο λειτουργεί με κανόνες, ωρολόγιο πρόγραμμα, τα οποία σεβόμαστε, αν θέλουμε να είμαστε στο σύστημα αυτό.

Αποσυνδεδεμένος μυωπία

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2037 στις: Νοέμβριος 06, 2020, 05:24:26 μμ »
Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο που δείχνει ακριβώς πόσο λάθος ήταν το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ για την αντιμετώπιση κρουσμάτων στα σχολεία.
Εδώ η Γεννηματά περιγράφει πώς έκανε η ίδια ιδιωτικά το τεστ, ενώ από τον ΕΟΔΥ τους έλεγαν ότι δεν χρειάζονταν και πόσα άτομα θα μπορούσε να έχει κολλήσει η οικογένειά της, αν ακολουθούσαν τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.

Αυτοί φυσικά είχαν την οικονομική άνεση να κάνουν το τεστ από την τσέπη τους. Και κάπως έτσι φτάσαμε στα 3000 κρούσματα ημερησίως και μας φταίει η ατομική ευθύνη και μόνο....

https://www.protagon.gr/epikairotita/gennimata-an-den-kaname-test-koronoiou-ston-gio-mou-tha-kollousame-allous-100-44342159847
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 06, 2020, 05:26:43 μμ από μυωπία »

Αποσυνδεδεμένος μυωπία

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2038 στις: Νοέμβριος 06, 2020, 05:25:58 μμ »
Συγχαρητήρια!
Αλλά το σχολείο λειτουργεί με κανόνες, ωρολόγιο πρόγραμμα, τα οποία σεβόμαστε, αν θέλουμε να είμαστε στο σύστημα αυτό.

Συγχαρητήρια και σε σένα συνάδελφε που σέβεσαι με τόσο ωραίο τρόπο το επάγγελμά σου.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4152
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2039 στις: Νοέμβριος 06, 2020, 05:40:49 μμ »
Συγχαρητήρια και σε σένα συνάδελφε που σέβεσαι με τόσο ωραίο τρόπο το επάγγελμά σου.

Ο ορισμός του δημοσίου, δεν είναι το να βρίσκεις τρόπο να λουφάρεις. Είναι το να ζεις για τη διαδικασια. Να κανεις το σαρανταπενταλέπτο σου σε όσους έχουν συνδεθεί κ να μη σε νοιάζει αν κοιμούνται ή τι έμαθαν, γιατί είσαι σωστός υπάλληλος. Όχι εκπαιδευτικός. υπάλληλος.

Αποσυνδεδεμένος theorendil

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 157
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2040 στις: Νοέμβριος 06, 2020, 05:48:24 μμ »
Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο που δείχνει ακριβώς πόσο λάθος ήταν το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ για την αντιμετώπιση κρουσμάτων στα σχολεία.

Να περιγράψω κι εγώ προσωπική εμπειρία. Η σύζυγος μου είχε μάθημα δύο ώρες σε τμήμα με θετικό κρούσμα σε μαθητή, ο ΕΟΔΥ την έκρινε στενή επαφή και βγήκε σε 14 μέρες Καραντίνα, χωρίς τεστ. Σε όλη τη διαδικασία τους τόνισε ότι είμαι κι εγώ εκπαιδευτικός και λόγω ειδικότητας πάω σε 5 σχολεία, αλλά δε δόθηκε εντολή για τεστ. Όταν μετά από οδηγίες των διευθυντών μου απευθύνθηκα κι εγώ στο Κέντρο Υγείας μου είπαν ότι τεστ χωρίς εντολή ΕΟΔΥ δε προβλέπεται και ότι με την ίδια λογική θα έπρεπε να είχαν κάνει σε όλο το τμήμα που γύρισε σε τηλεκπαίδευση. Τα σχολεία μου με βγάλανε εκ των πραγμάτων σε άτυπη Καραντίνα για προληπτικούς λόγους, η οποία θα διαρκούσε μέχρι τη Δευτέρα, αλλά μας πρόλαβαν τα γεγονότα. Με άλλα λόγια κανείς δε σκέφτηκε το ενδεχόμενο να υπάρχουν δύο εκπαιδευτικοί στο ίδιο σπίτι και να βγει ο ένας σε καραντίνα ή να βγει το παιδί κάποιου εκπαιδευτικού σε καραντίνα. Γενικά, δε προβλέπεται τίποτα για τη στενή επαφή στενής επαφής. Επειδή είμαστε και σε νησί, δεν ξέρω αν και που θα μπορούσε να γίνει τεστ ιδιωτικά, ούτε μας ενημέρωσε κανείς σχετικά.

Αποσυνδεδεμένος Takis.

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 248
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2041 στις: Νοέμβριος 06, 2020, 06:05:44 μμ »
Άδεια ειδικού σκοπού για τους εργαζόμενους στον δημόσιο τομέα για τους γονείς με παιδιά στο γυμνάσιο
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/336840_lockdown-theodorikakos-ti-ishyei-gia-dimosioys-ypalliloys-me-paidia-sto-gymnasio

Το λογικο!

Αποσυνδεδεμένος Σπουργίτι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2042 στις: Νοέμβριος 06, 2020, 06:25:50 μμ »
Γιατί στα υπνοδωμάτια του σπιτιου δεν χωράει γραφείο με υπολογιστή. Δεν το πιστεύω ότι απαντάω σε τέτοιες ερωτήσεις. Οκ λοιπόν έχουμε ενιαία κουζινα καθιστικό κ εκεί είναι τα δυο γραφεία, το δωμάτιο του παιδιού που δεν χωράει γραφείο κ το υπνοδωμάτιο μας που δεν χωρούσαν καν τα δυο κομοδίνα στις δυο πλευρές του κρεβατιού. Πού θα τον πάμε, στη βεράντα;

Πολλά παιδιά ασχολούνται στην ασύγχρονη κ πιο ουσιαστικά. δηλαδή στη σύγχρονη που συνδέονται κ παίζουν με το κινητό τους ή κοιμούνται, ξέρουμε ότο ασχολούνται; ή που τους ρωτάς κατι, δεν απαντούν κ μετά τους ειδοποιεί κάποιος να ανακτήσουν επαφή με το περιβάλλον κ σου στέλνουν ένα μήνυμα συγγνώμη κυρία είχε κολλήσει το σύστημα κ προσπαθούσα να μιλήσω κλπ... Που ξέρεις ποιος σε κοροϊδεύει κ ποιος όχι, αλλά δεν αποδεικνύεται. Ενώ αν παραδίδεις κ μετά ζητάς ασκήσεις, ξέρεις τι γίνεται κ μπορείς κ να πιέσεις κάποιον.
Εγώ ρώτησα τον διευθυντή αν μπορώ να αντικαταστήσω ένα μέρος της σύγχρονης διδασκαλίας με δραστηριότητες στο eclass και η απάντηση ήταν όχι. Μόνο σύγχρονη ζητά το υπουργείο συνεπώς εγώ προσωπικά δεν πρόκειται να ζητώ τίποτα απ' τα παιδιά ως επιπλέον άσκησεις γιατί πολύ απλά πρέπει όλη την ημέρα να ειμαι μπροστά σε μια οθόνη.... Αν προστεθούν και οι ώρες τυχόν μεταπτυχιακών κτλ τότε μας βλέπω να φυτρώνουμ ε σε μια καρέκλα μπρος σε έναν υπολογιστή κατά την διάρκεια της καραντίνας...
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 06, 2020, 06:27:55 μμ από Σπουργίτι »


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160005
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 756
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 520
Σύνολο: 530

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.