*

Αποστολέας Θέμα: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων  (Αναγνώστηκε 959252 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4004 στις: Φεβρουάριος 02, 2021, 03:44:06 μμ »
Το μαρκαδορακι θα περιμένει ως την Παρασκευή;

https://www.skai.gr/news/greece/koronoios-kampanaki-arkoumanea-pithano-na-exoume-tetrapsifio-arithmo-krousmaton-simera
Ήδη μάς προετοιμάζουν...
Για σήμερα, αναμένω 1.200 - 1.400 κρούσματα, αφού χθες με μόλις 11.000 τεστ, τα κρούσματα ήταν 500+.
Υπολογίζω ότι την επόμενη εβδομάδα θα έχουμε 1.600-1.800 κρούσματα, την πίεση στα Νοσοκομεία να αναβαίνει και την Αττική να παραμένει ως έχει. Οπότε, θα κληθούν ειδικοί και κυβέρνηση ν' αποφασίσουν αν θ' αφήσουν τα μαγαζιά να δουλεύουν, έστω όπως τώρα, ή αν θα κλείσουν τα σχολεία, που όπως είπε κι ο Σαρηγιάννης, δίνουν πιο πολλά κρούσματα...
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:03:57 »

Αποσυνδεδεμένος aquarius2021

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 158
  • Σιχαίνομαι την υποκρισία
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4005 στις: Φεβρουάριος 02, 2021, 03:46:09 μμ »
Συμφωνώ απόλυτα aquarius. Μην τρελαθούμε... Σιγά μην αναγνωρίσουμε ως επιτυχία του υπουργείου την παροχή μιας πλατφόρμας και τίποτα άλλο. Η τηλεκπαίδευση λειτούργησε επειδή προσπάθησαν και κόπιασαν εκπαιδευτικοί-μαθητές-γονείς. Το χρήμα που  βγήκε από την τσέπη γονιών και εκπαιδευτικών για να πραγματοποιηθούν τα διαδικτυακά μαθήματα είναι πάρα πολλά: μικρόφωνα, κάμερες, γραφίδες, tablet, laptop, αναβαθμίσεις στις ταχύτητες του διαδικτύου... Ποιος τα πλήρωσε όλα αυτά, το υπουργείο; Το υπουργείο δεν μπόρεσε να εξασφαλίσει ούτε καν το voucher των 200 ευρώ (για ελάχιστες κατηγορίες παιδιών) - ακόμη το περιμένουμε. Το υπουργείο θα επιμορφώσει στην τηλεκπαίδευση... μετά τη λήξη της τηλεκπαίδευσης. Αν δεν υπήρχαν συνάδελφοι να επιμορφώσουν τους υπόλοιπους συναδέλφους τους, θα γελούσε και το παρδαλό κατσίκι με την ...ανεμελιά του υπουργείου.

Επειδή πρόσθεσα μερικά ερωτήματα ακόμα και επειδή ειμαι ατομο λιγο περιορισμένου νοητικού επιπέδου να καταλάβω τι είναι ο καθείς που γράφει εδώ μέσα θα ήθελα να μου απαντήσει ο ίδιος.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 02, 2021, 03:48:23 μμ από aquarius2021 »
Ο καθένας παίρνει από τη ζωή ότι του αξίζει!

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3377
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4006 στις: Φεβρουάριος 02, 2021, 03:48:21 μμ »
Με την ευκαιρία να ρωτήσω αν η σύμβαση με την cicso έχει έρθει στην Βουλή. Ξέρετε;
Αν ακούσουμε όσα γράφονται εδώ μέσα, θα πρέπει να στήσουμε άγαλμα στην Κεραμέως, που έσωσε φέτος την εκπαίδευση... Και ειδικότερα που άνοιξε τα Γυμνάσια στην Αθήνα εν αρχή του τρίτου κύματος...

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1348
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4007 στις: Φεβρουάριος 02, 2021, 03:53:38 μμ »
Κορονοϊός: Υψηλότερη μετάδοση στα σχολεία από τα καταστήματα https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/342852_koronoios-ypsiloteri-metadosi-sta-sholeia-apo-ta-katastimata

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:03:57 »

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4008 στις: Φεβρουάριος 02, 2021, 05:02:09 μμ »
Στο πνεύμα συμφωνώ έχω αντίρρηση στα σημεία.

1) Η χρόνια δεν σώθηκε γιατί το οφείλουμε στη Webex. Σώθηκε γιατί χιλιάδες εκπαιδευτικοί χωρίς επιμόρφωση και πολλοί μαθητές και γονείς από θέληση αγκάλιασαν τις τεχνολογικές πλατφόρμες. Αυτήν μας έδωσαν όπως και το ΠΣΔ που το είχαν χρόνια υποχρηματοδοτημενο, όπως και τις υποδομές των σχολείων, και με αυτή δουλέψαμε ολοι. Εκπαιδευτικοί γονείς μαθητές

2) Αν επιτυχία του υπουργείου είναι η αποδοχή δωρεάς και δωρεών ενώ τα ΕΣΠΑ άλλου πάνε σύννεφο ναι είναι επιτυχία. Να παραδώσουμε παράσημο στην Αγία Τριάδα τότε! Εκκρεμούν βέβαια επιμορφώσεις για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και τα voucher αγοράς εξοπλισμού. Σε λίγο μάλιστα θα κόψουμε τουρτιτσα για τον έναν χρόνο εμφάνισης εξάπλωσης και μη καταστολής του ιού. Ε εντάξει ρε αδελφέ τι είναι ο χρόνος μπρος στην αιωνιότητα!

3) Η άσκηση κριτικής στην εκάστοτε πολιτική ηγεσία του υπουργείου η της κυβερνησης θεωρείται γκρίνια;  Και αυτοί που ασκούν κριτική πώς να συμβάλουν στην τεχνική επίλυση των προβλημάτων; Εκπαιδεύτηκαν; Δηλαδή αν παρουσιάζει τεχνικά προβλήματα μια πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης θα πρέπει οι χρήστες να δίνουν τεχνικές λύσεις;

4) Καποιες ώρες χάθηκαν από μαθητές λόγω αδυναμίας πλατφόρμας η κακής σύνδεσης στο διαδίκτυο. Ο διευθυντής σας πως το έλυσε αυτό;
Χάθηκαν ελάχιστες ώρες. Στο σχολείο μας αναπληρώθηκαν όσες θεωρήσαμε απαραίτητο να αναπληρωθούν σε απογευματινές ώρες. Σε τι να απαντήσω; Στο αν είμαι του υπουργείου; Όποιος δηλαδή ασκεί κριτική και μόνο αρνητική είναι στέλεχος του σύριζα; Αν ισχύει αυτό, τότε ας με θεωρήσεις στέλεχος της νδ. Εδώ μέσα ο καθένας όποια περσόνα θέλει μπορεί να υποδύεται.
Δεν είναι κακό να αναγνωριστεί και κάτι καλό. Ναι, θα πω μπράβο για τη βάση εισαγωγής, θα ασκήσω δριμεία κριτική για την δημοουργία αστυνομίας στα αει. Ναι, υπάρχουν πράγματα που γίνονται καλά και σωστά υπάρχουν και πολλά λάθη. Το βασικό στηρίζεται η κυβέρνηση στην επικοινωνία πολύ περισσότερο από όσο θα έπρεπε. Η συνολική αποτίμηση είναι θετική όμως. Αποτυπώνεται και στις δημοσκοπήσεις. Στα δικά μας τώρα. Δεν πιστεύω ότι χρειάζεται επιμόρφωση στις τπε ο μέσος εκπαιδευτικός του 21ου αιώνα. Δυσκολεύτηκαν κάποιοι 60 + και τους στηρίξαμε, δείξαμε αλληλεγγύη και όλα καλά. Όσον αφορά τα έξοδα, νομίζω ότι όλοι κερδισμένοι βγήκαμε από την τρίμηνη παραμονή στο σπίτι μας. Κανένα έξοδο! Οι δωρεές είναι θεμιτές. Γιατί τις κατακρίνεις; Τίποτα δεν είναι τσάμπα. Αν κάποιος θέλει και μπορεί να γίνει δωρητής μπράβο του! Καλώς αποδέχθηκε το υπουργείο τις δωρεές αυτές. Κερδισμένοι βγαίνουμε όλοι. Αν λήξει η σύμβαση θα βρεθεί μια άλλη.
Ελπίζω να βγάζει νόημα το μήνυμά μου, γιατί γράφω βιαστικά. Θα επαναλάβω όμως. Δεν ασκούν κριτική κάποιοι, γκρινιάζουν διαρκώς και για όλα. Είναι μίζερος ο κλάδος, αλλά αποτελείται από φιλότιμους και κατά βάση καλούς ανθρώπους. Δεν μας αξίζει η εικόνα που σχηματίζεται για εμάς από την εκπροσώπηση της ολμε. Ούτε και αυτή που σχηματίζεται από την ανάγνωση των μηνυμάτων κάποιων εδώ μέσα. Είμαστε δημιουργικοί και βρίσκουμε τρόπους και λύσεις. Πάντα για το καλό των παιδιών όχι με την λαικιστική έννοια, που θέλει να μην μετρούν βαθμοί, απουσίες, να μπαίνουν όλοι στα πανεπιστήμια και άλλες τέτοιες καταστροφικές προθέσεις.
Σώθηκε συνάδελφε από την επιμονή του υπουργείου. Σύμφωνα με τις δηλώσεις κάποιων δεν ήταν μάθημα αυτό της webex, λες και το μέσον κάνει το μάθημα μάθημα. Όσοι εργαστήκαμε σοβαρά, και είμαστε οι πιο πολλοί σώσαμε μαζί με το υπουργείο τη χρονιά. Οι λίγοι όμως κραυγάζουν και ακούγονται πιο πολύ.


Αποσυνδεδεμένος aquarius2021

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 158
  • Σιχαίνομαι την υποκρισία
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4009 στις: Φεβρουάριος 02, 2021, 05:28:53 μμ »
Χάθηκαν ελάχιστες ώρες. Στο σχολείο μας αναπληρώθηκαν όσες θεωρήσαμε απαραίτητο να αναπληρωθούν σε απογευματινές ώρες. Σε τι να απαντήσω; Στο αν είμαι του υπουργείου; Όποιος δηλαδή ασκεί κριτική και μόνο αρνητική είναι στέλεχος του σύριζα; Αν ισχύει αυτό, τότε ας με θεωρήσεις στέλεχος της νδ. Εδώ μέσα ο καθένας όποια περσόνα θέλει μπορεί να υποδύεται.
Δεν είναι κακό να αναγνωριστεί και κάτι καλό. Ναι, θα πω μπράβο για τη βάση εισαγωγής, θα ασκήσω δριμεία κριτική για την δημοουργία αστυνομίας στα αει. Ναι, υπάρχουν πράγματα που γίνονται καλά και σωστά υπάρχουν και πολλά λάθη. Το βασικό στηρίζεται η κυβέρνηση στην επικοινωνία πολύ περισσότερο από όσο θα έπρεπε. Η συνολική αποτίμηση είναι θετική όμως. Αποτυπώνεται και στις δημοσκοπήσεις. Στα δικά μας τώρα. Δεν πιστεύω ότι χρειάζεται επιμόρφωση στις τπε ο μέσος εκπαιδευτικός του 21ου αιώνα. Δυσκολεύτηκαν κάποιοι 60 + και τους στηρίξαμε, δείξαμε αλληλεγγύη και όλα καλά. Όσον αφορά τα έξοδα, νομίζω ότι όλοι κερδισμένοι βγήκαμε από την τρίμηνη παραμονή στο σπίτι μας. Κανένα έξοδο! Οι δωρεές είναι θεμιτές. Γιατί τις κατακρίνεις; Τίποτα δεν είναι τσάμπα. Αν κάποιος θέλει και μπορεί να γίνει δωρητής μπράβο του! Καλώς αποδέχθηκε το υπουργείο τις δωρεές αυτές. Κερδισμένοι βγαίνουμε όλοι. Αν λήξει η σύμβαση θα βρεθεί μια άλλη.
Ελπίζω να βγάζει νόημα το μήνυμά μου, γιατί γράφω βιαστικά. Θα επαναλάβω όμως. Δεν ασκούν κριτική κάποιοι, γκρινιάζουν διαρκώς και για όλα. Είναι μίζερος ο κλάδος, αλλά αποτελείται από φιλότιμους και κατά βάση καλούς ανθρώπους. Δεν μας αξίζει η εικόνα που σχηματίζεται για εμάς από την εκπροσώπηση της ολμε. Ούτε και αυτή που σχηματίζεται από την ανάγνωση των μηνυμάτων κάποιων εδώ μέσα. Είμαστε δημιουργικοί και βρίσκουμε τρόπους και λύσεις. Πάντα για το καλό των παιδιών όχι με την λαικιστική έννοια, που θέλει να μην μετρούν βαθμοί, απουσίες, να μπαίνουν όλοι στα πανεπιστήμια και άλλες τέτοιες καταστροφικές προθέσεις.
Σώθηκε συνάδελφε από την επιμονή του υπουργείου. Σύμφωνα με τις δηλώσεις κάποιων δεν ήταν μάθημα αυτό της webex, λες και το μέσον κάνει το μάθημα μάθημα. Όσοι εργαστήκαμε σοβαρά, και είμαστε οι πιο πολλοί σώσαμε μαζί με το υπουργείο τη χρονιά. Οι λίγοι όμως κραυγάζουν και ακούγονται πιο πολύ.

Γράφεις πολλά είναι η αλήθεια και δεν θα επεκταθω παρομοίως. Θα μείνω στα βασικά. Αδιαφορώ που ανήκεις και αν ανήκεις κάπου. Πέντε ερωτήματα έθεσα και δεν απαντήθηκαντα περισσότερα. Οκ δεν είσαι υποχρεωμένος.

Στα νέα που θέτεις τώρα. Αν δεν θέλει επιμόρφωση ο μέσος εκπαιδευτικός γιατί ετοιμάζεται πρόγραμμα επιμόρφωσης για τόσες χιλιάδες εκπαιδευτικούς; Νομίζω για το σύνολο είναι η επιμορφωση. Άρα πεταμένα λεφτά;

Κερδισμένοι υπό ποια έννοια βγήκαμε που καθίσαμε 3 μήνες στα σπίτια μας; Το κανένα έξοδο πως το ορίζεις; Επιχορηγήθηκε κανένας για αγορά εξοπλισμού; Ακόμα και ο ιδιωτικός τομέας πληρώνει εξοπλισμό και σύνδεση, αν το έχεις ακούσει βέβαια για την τηλεεργασια. Από τη μια μου λες για δωρεά και από την άλλη τίποτα δεν είναι τσάμπα. Επειδή λοιπόν μιλάμε για εταιρία η δωρεά δεν είναι κακη αν δεν συνοδεύεται με φορολογικά οφέλη ή προτίμηση σε μελλοντικές προμήθειες διαδικτυακού εξοπλισμού ή λογισμικού (δεν ξέρω και δεν υπονοώ απλά αναφέρω, αν όντως όλα καθαρά ναι αποδεκτή).
Επειδή ασκούν κριτική κάποιοι είναι μίζερος ο κλάδος; Να σου αναφέρω κάποιους κλάδους που από το πρωί ως το βράδυ στα δελτία ειδήσεων γκρινιάζουν; Εγώ τους τελευταίους μήνες τουλάχιστον σε μη εκπαιδευτικά σάιτ και κανάλια δεν είδα πληθώρα εκπαιδευτικών να γκρινιάζει! Δεν σου αρέσει η ΟΛΜΕ. Οκ δικό σου θέμα. Βάλε υποψήφιος. Για τα μηνύματα εδώ εγώ παλι την βρίσκω να τους διαβάζω όλους και αν διαφωνώ να σχολιάζω τα σημεία. Εσύ κάνε όπως αγαπάς. Όμως το τι μας αξίζει και τι όχι δεν θα το πεις εσύ ή εγω. Δεν μιλάμε εκ μέρους όλων. Αν κραυγάζουν οι λίγοι και ακούγονται μπορούν να μιλήσουν οι πολλοί ήρεμα και να γίνουν πιο πολύ αποδεκτοί. Εγώ έτσι ξέρω πάντως. Εκτός αν κάνω λάθος.
Ο καθένας παίρνει από τη ζωή ότι του αξίζει!

Αποσυνδεδεμένος aquarius2021

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 158
  • Σιχαίνομαι την υποκρισία
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4010 στις: Φεβρουάριος 02, 2021, 05:38:12 μμ »
Περί ταυτοτήτων ο λόγος.

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/342882_mathitria-g-lykeioy-anoixte-toylahiston-ta-frontistiria

Η συγκεκριμένη δηλαδή είναι μαθήτρια και δεν έχει επηρεαστεί ή προσπαθεί να επηρεάσει με το μήνυμα τής...Όμορφος κόσμος αγγελικά πλασμένος!
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 02, 2021, 05:46:04 μμ από aquarius2021 »
Ο καθένας παίρνει από τη ζωή ότι του αξίζει!

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1348
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4011 στις: Φεβρουάριος 02, 2021, 05:55:58 μμ »

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1348
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4012 στις: Φεβρουάριος 02, 2021, 05:56:50 μμ »
Περί ταυτοτήτων ο λόγος.

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/342882_mathitria-g-lykeioy-anoixte-toylahiston-ta-frontistiria

Η συγκεκριμένη δηλαδή είναι μαθήτρια και δεν έχει επηρεαστεί ή προσπαθεί να επηρεάσει με το μήνυμα τής...Όμορφος κόσμος αγγελικά πλασμένος!
ομολογια οτι το σχολειο ειναι μονο Πανελλήνιες

Αποσυνδεδεμένος aquarius2021

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 158
  • Σιχαίνομαι την υποκρισία
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4013 στις: Φεβρουάριος 02, 2021, 06:15:02 μμ »
Σας αφήνω για σήμερα γιατί πάω να αγοράσω μαρκαδορακια να στείλω στα παλικάρια...

https://www.zougla.gr/greece/article/anakino8ikan-222-nea-krousmata-stin-atiki-ke-58-sti-8esaloniki-1891645

Οι Μ.Ο. και τα κρούσματα ανά 100.000 περιοχών που είναι ήδη κόκκινες σε σύγκριση με τωρινες πράσινες θα επαναχρωματισει τον χάρτη όπως φαίνεται!

Άσχετο. Εκεί στο zougla.gr καλό είναι ο σύνδεσμος να αντιστοιχεί στο περιεχόμενο. Έχω και εγώ τα θεματακια μου με αυτά τα πράγματα!
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 02, 2021, 06:17:28 μμ από aquarius2021 »
Ο καθένας παίρνει από τη ζωή ότι του αξίζει!

Αποσυνδεδεμένος Schoolikui

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4014 στις: Φεβρουάριος 02, 2021, 06:28:12 μμ »
https://www.newsit.gr/ellada/patra-9xronos-me-koronoio-stin-meth/3213851/ Πάτρα: 9χρονος με κορονοϊό στην ΜΕΘ
δεν κολλαει σε παιδια;  8)
Η μητέρα νοσηλεύτρια στον Άγιο Ανδρέα της Πάτρας ασθενησε προ 10μερου με τον ιό της Βρετανικής μετάλλαξης. Για την οποία έχει λεχθεί ότι επιρεαζει τις ηλικίες 0-19
Can I skip tomorrow?

kelif

  • Επισκέπτης
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4015 στις: Φεβρουάριος 02, 2021, 06:31:16 μμ »
Και με την επιστολή της μαθήτριας επαληθεύτηκαν όσα έλεγα για την τρίτη λυκείου ,το άγχος γονιών και μαθητών, το αν επιτεύχθηκε η εξ αποστάσεως αφομοίωση της ύλης, και το αν τα παιδιά δεν θέλουν όπως έλεγε ο timpap αν θυμάμαι καλά ότι τα παιδιά δεν θέλουν να ανοίξουν τα σχολεία...γενικώς δεν θα έλεγα πότε το γνωστό "τα λεγα εγώ " αλλά επειδή είχατε πέσει να με φάτε τώρα νομίζω το δικαιούμαι λιγακι

Αποσυνδεδεμένος aquarius2021

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 158
  • Σιχαίνομαι την υποκρισία
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4016 στις: Φεβρουάριος 02, 2021, 06:34:29 μμ »
Και με την επιστολή της μαθήτριας επαληθεύτηκαν όσα έλεγα για την τρίτη λυκείου ,το άγχος γονιών και μαθητών, το αν επιτεύχθηκε η εξ αποστάσεως αφομοίωση της ύλης, και το αν τα παιδιά δεν θέλουν όπως έλεγε ο timpap αν θυμάμαι καλά ότι τα παιδιά δεν θέλουν να ανοίξουν τα σχολεία...γενικώς δεν θα έλεγα πότε το γνωστό "τα λεγα εγώ " αλλά επειδή είχατε πέσει να με φάτε τώρα νομίζω το δικαιούμαι λιγακι

Συγγνώμη αλλά εγώ κατάλαβα ότι αποδέχεται τις αποφάσεις για μη ανοιγμα σχολείων και ζητά άνοιγμα φροντιστηρίων. Εκτός αν κάνω λάθος. Και για να πάω ένα βήμα παραπέρα γιατί υπογράφει ως Αθηναία μαθήτρια;
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 02, 2021, 06:38:53 μμ από aquarius2021 »
Ο καθένας παίρνει από τη ζωή ότι του αξίζει!

kelif

  • Επισκέπτης
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4017 στις: Φεβρουάριος 02, 2021, 06:45:12 μμ »
Συγγνώμη αλλά εγώ κατάλαβα ότι αποδέχεται τις αποφάσεις για μη ανοιγμα σχολείων και ζητά άνοιγμα φροντιστηρίων. Εκτός αν κάνω λάθος. Και για να πάω ένα βήμα παραπέρα γιατί υπογράφει ως Αθηναία μαθήτρια;



Εγώ πάλι καταλαβαίνω ότι λέει τουλάχιστον να ανοίξουν τα φροντιστήρια....αλλά ακόμα κι αν έχεις καταλάβει εσύ σωστά κι όχι εγώ φαίνεται ότι αναγνωρίζει τη σημαντικότητα των πανελλαδικών και σε άλλες περιοχές που τα φροντιστήρια είναι πιο συγκεκριμένα και πιο λίγα από ότι στις μεγαλουπόλεις το σχολείο βοηθά τους εκεί μαθητές....όσο για την υπογραφή εφόσον δεν την εγραψαα  εγώ την επιστολή δεν μπορώ να σου απαντήσω το σκεπτικό της ...ωστόσο δεν είναι κι υποχρεωμένη να δουν όλοι το όνομα της

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159981
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 756
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 401
Σύνολο: 408

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.137 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.