Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - disappointed

Σελίδες: 1
1
Καλησπέρα,

γνωρίζετε αν υπάρχει οποιαδήποτε αλλαγή σε ο,τι αφορά τη χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου (προϋποθέσεις, διαδικασία, όργανα κλπ) από την στιγμή που κάποιος γίνεται υποδιευθυντής;
Ευχαριστω

2
Οικονομικά / Παραίτηση και εφαπαξ
« στις: Μάιος 30, 2023, 05:16:52 μμ »
Καλησπέρα,
γνωρίζετε σε περίπτωση παραίτησης πόσα χρόνια υπηρεσίας πρέπει να έχουμε ώστε να δικαιούμαστε εφαπαξ?

3
Οικονομικά / Δήλωση πολυθεσίας
« στις: Φεβρουάριος 10, 2023, 06:28:49 μμ »
Καλησπέρα σε όλους,

με ενημέρωσαν από την ΔΔΕ που ανήκω ότι πρέπει να υποβάλλω δήλωση πολυθεσίας για δύο εργασίες που έκανα το β εξάμηνο του 22 για τις οποίες είχα λάβει άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου. Αν και είδα το έντυπο στο site του ελεγκτικού συνέδριου έχω κάποιες απορίες για τη συμπληρωσή του. Δυστυχώς όταν τις ρώτησα στη ΔΔΕ μου είπαν να απευθυνθώ σε λογιστή!

1. Δεν έχω πληρωθεί ακόμα για κανένα από τα 2 έργα (αν και η αμοιβή είναι εκ των προτέρων γνωστή).
Στο ένα μάλλον η πληρωμή θα σχετικά άμεσα, ενώ στο άλλο σε κάνα δίμηνο περίπου.
Πρέπει να κάνω τη δήλωση τώρα που μου τη ζήτησαν ή όταν πληρωθώ και από τα δύο (ή μετα την 1η πληρωμή και μετά να κάνω τροποποιητική με τη 2η πληρωμή);
2. Στα ποσά από την οργανική θέση πρέπει να συμπεριληφθούν και οι αμοιβές από διορθώσεις-επιτηρήσεις πανελληνίων;
3. Ο επιμερισμός των επιπλέον ποσών στους μήνες πρέπει να γίνει εξίσου ή ανάλογα με το πότε έλαβε χώρα το έργο.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε απάντηση ή παραπομπή - πληροφορία.

4
Η παιδεία πληροφορικής για τα παιδιά μας
 
Του Διομηδη Σπινελλη*


Σύμφωνα με το νομοσχέδιο για το νέο εκπαιδευτικό σύστημα, τα παιδιά μας θα ταλαιπωρούνται ατέλειωτες ώρες για να μάθουν πώς απέδιδαν οι Αλεξανδρινοί τη γλώσσα του Ερατοσθένη, αλλά δυστυχώς ούτε που θα ακούσουν το πώς αυτός σκεφτόταν. Αυτό είναι τραγικό, διότι ο Ερατοσθένης (όπως και ο Ευκλείδης) βρήκαν πώς μπορούμε να λύνουμε ασύλληπτα δύσκολα προβλήματα αλγοριθμικά, δηλαδή ακολουθώντας μια σειρά από απλά συγκεκριμένα βήματα. Σ’ αυτόν τον υπολογιστικό τρόπο σκέψης βασίζεται η λειτουργία των ηλεκτρονικών υπολογιστών και φυσικά όλων των τεχνολογικών υποδομών της κοινωνίας μας: από τα κινητά τηλέφωνα και τα βιομηχανικά ρομπότ, μέχρι το Διαδίκτυο και τα μεταφορικά μέσα. Η επιστήμη που καλύπτει αυτές τις καταπληκτικές τεχνολογίες είναι η πληροφορική· η διδασκαλία της θα πρέπει να αποτελεί κύριο μάθημα στα σχολεία.

Σήμερα, μαζί με τα μαθηματικά, η πληροφορική αποτελεί τη βάση για τις άλλες επιστήμες, την τεχνολογία και την οικονομία. Χρησιμοποιείται στη βιολογία, στη φυσική, στη χημεία, στα μαθηματικά, στη γλωσσολογία, στην ψυχολογία, στα οικονομικά και στη στατιστική. Μας επιτρέπει να λύνουμε γιγάντια προβλήματα, να σχεδιάζουμε σύνθετα συστήματα και να αντιληφθούμε τη δύναμη και τα όρια των υπολογιστών και του ανθρώπινου εγκεφάλου. Η πληροφορική, με τις πρακτικές της εφαρμογές, ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα επιτρέποντας στους μαθητές να κατασκευάζουν χρήσιμα συστήματα. Αναπτύσσει τόσο τη λογική τους (πώς δουλεύει αυτό;) όσο και την αισθητική τους (αυτό είναι όμορφα σχεδιασμένο!) παράλληλα με την κρίση και την εφευρετικότητα.

Εδώ πρέπει να ξεχωρίσουμε τις δεξιότητες που σχετίζονται με τις εφαρμογές της πληροφορικής (πώς γράφω ένα κείμενο σε υπολογιστή, πώς αναζητώ κάτι στο Διαδίκτυο) από την επιστήμη της πληροφορικής που εξετάζει το γύρω μας φυσικό και τεχνητό κόσμο. Είναι απαραίτητο να διδάσκουμε και τα δύο σε όλους τους μαθητές μας. Οι απόφοιτοι του σχολείου πρέπει να είναι ψηφιακά εγγράμματοι στις δεξιότητες της πληροφορικής για να λειτουργήσουν αποτελεσματικά στη σημερινή κοινωνία. Επιπλέον, όμως, πρέπει να έχουν έρθει σε επαφή με την επιστήμη της πληροφορικής για να μη γίνουν παθητικοί καταναλωτές των προϊόντων της, αλλά παραγωγικοί εργαζόμενοι, καινοτόμοι επιχειρηματίες και σκεπτόμενοι πολίτες.

Πώς πρέπει να διδάσκεται η πληροφορική στο σχολείο; Εδώ δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε τον τροχό· ευτυχώς έχει γίνει σοβαρή δουλειά σε άλλες χώρες σχετικά με την απαραίτητη ύλη (βλ. π.χ. http://bit.ly/lLUAnn). Πρέπει καταρχήν να διδάσκονται οι βασικές αρχές της πληροφορικής.

Ακόμα σημαντικότερο είναι οι μαθητές, ειδικά στις τάξεις του Λυκείου, να διδάσκονται τον λεγόμενο υπολογιστικό τρόπο σκέψης που πηγάζει από την πληροφορική. Σύμφωνα με αυτόν, μαθαίνουμε να αναγνωρίζουμε στοιχεία υπολογισμών στον κόσμο που μας περιβάλλει και να εφαρμόζουμε εργαλεία και τεχνικές της πληροφορικής, προκειμένου να καταλάβουμε και να αναλύσουμε φυσικά και τεχνητά δημιουργήματα: από το πώς φυτρώνουν τα φύλλα σε ένα κλαδί μέχρι τον λογαριασμό του τηλεφώνου μας. Ενα σημαντικό στοιχείο του υπολογιστικού τρόπου σκέψης είναι η αφαίρεση, να μπορούν δηλαδή τα παιδιά μας να σχηματίσουν ένα μοντέλο για κάτι που παρατηρούν, να το αναλύσουν στα τμήματα που το απαρτίζουν και να το γενικεύσουν σε άλλες ανάλογες περιπτώσεις. Αυτό τον τρόπο σκέψης μπορούν μαθητές να μάθουν άμεσα να τον εφαρμόζουν στον προγραμματισμό υπολογιστών. Ετσι ενθαρρύνεται η λογική σκέψη, η ακρίβεια και η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και αυτόνομης εκμάθησης. Αυτές οι λεγόμενες νοητικές δεξιότητες ανωτέρου επιπέδου είναι απολύτως απαραίτητες σε ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό σύστημα.

Τέλος, θα πρέπει οι μαθητές μας να διδάσκονται τις κύριες γνώσεις που σχετίζονται με την επιστήμη της πληροφορικής, δηλαδή βασικούς αλγορίθμους, γλώσσες προγραμματισμού, τρόπους παράστασης δεδομένων, πώς δουλεύουν οι υπολογιστές και πώς επικοινωνούν μεταξύ τους για να συνθέσουν το Διαδίκτυο.

Κοιτάζοντας γύρω μας, εύκολα θα δούμε ότι η πληροφορική είναι σήμερα το κύριο συστατικό της καινοτομίας. Είναι το κλειδί για την κοινωνία της πληροφορίας, αυτή που θα μας φέρει την οικονομική ανάπτυξη που θέλουμε να έχουμε. Χωρίς τη διδασκαλία της πληροφορικής στα σχολεία, βλάπτουμε σοβαρά, εκπαιδευτικά και οικονομικά, τη νέα γενιά, το μέλλον της χώρας μας. Πρέπει λοιπόν να πάρουμε παράδειγμα από χώρες, όπως τη Νότια Κορέα και το Ισραήλ, που πρωτοπορούν στη διδασκαλία της πληροφορικής στα σχολεία τους και, όχι τυχαία, ηγούνται και στους αντίστοιχους τεχνολογικούς τομείς και να εντάξουμε με θάρρος τη διδασκαλία της ως κύριο μάθημα σε όλες τις τάξεις των σχολείων μας.

* Ο κ. Διομήδης Σπινέλλης είναι καθηγητής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_25/08/2013_531132

5
Οικονομικά / Αλλαγή Βαθμού και Αξιολόγηση
« στις: Νοέμβριος 25, 2012, 05:51:57 μμ »
Καλησπέρα σε όλους,
πέρα από όλες τις αδικίες που έχουμε υποστεί ως κλάδος τα τελευταία χρόνια, κάποιοι από εμάς αντιμετωπίζουμε και μία επιπλέον:Αναφέρομαι σε όσους έχουμε καταταγεί στο ανώτατο ΜΚ κάποιου βαθμού, και δεν μπορούμε να αλλάξουμε βαθμό επειδή κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν χωρίς αξιολόγηση.
Η αδικία υπάρχει επειδή η αλλαγή ΜΚ και η αντίστοιχη μισθολογική αύξηση όντως γίνεται, αλλά δεν μπορεί να γίνει η αλλαγή βαθμού επειδή δεν είναι έτοιμο το υπουργείο (μάλιστα με το νέο νσ παίρνει και 7 μηνες παράταση).
Δεν θέλω να ανοίξει συζήτηση για την αξιολόγηση (για οποιον ενδιαφέρεται δεν την υποστηρίζω έτσι όπως πάει να γίνει), αλλά από την άλλη δεν είναι δυνατόν πάλι την ανοργανωσιά του υπουργείου ή οποιαδήποτε άλλη αιτία μη υλοποίησης να τις αντιμετωπίζουμε εμείς. Στην τελική εμείς είμαστε έτοιμοι για αξιολόγηση την παρούσα χρονική στιγμή, αλλά το Υπουργείο δεν είναι ικανό την πραγματοποιήσει.
Συγκεκριμένα τώρα θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής:
1. Σε περίπτωση που καθυστερήσει και άλλο η αξιολόγηση η αλλαγή βαθμού θα είναι αναδρομική (ευσεβείς πόθοι θα μου πείτε, αλλά δεν βλάπτει να ρωτήσω);
2. Νομίζω ότι είχα διαβάσει ότι στο Ενιαίο Μισθολόγιο προβλέπεται ότι σε περίπτωση που δεν γίνει η αξιολόγηση ή αποτύχει κάποιος υπάλληλος σε αυτήν, θα παίρνει κάποιο ενδιάμεσο ΜΚ, μέχρι να γίνει η αξιολόγηση ή να περάσει. Ισχύει κάτι τέτοιο;
3. Τέλος με δεδομένο ότι η μη αλλαγή βαθμού δεν είναι δική μας υπαιτιότητα, και εφόσον η απάντηση στο 1 είναι αρνητική υπάρχει κάποιος τρόπος  να κινηθούμε δικαστικά εναντίον του Υπουργείου (ασφαλιστικά μέτρα ή κάτι ανάλογο).
Ευχαριστώ.


Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32320
  • Τελευταία: Lena11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161421
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 408
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 266
Σύνολο: 275

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.