1
Σχολική ζώνη / Απ: Το τέλος του δάσκαλου στα δυσπρόσιτα σχολεία.
« στις: Μάιος 16, 2024, 11:30:16 μμ »Και μετά σας φαίνεται "κάπως", όταν λέω ότι κάποιοι τρίβουν τα χέρια τους που τα νησιά θα ερημώσουν.
++++++++++
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 1
Σχολική ζώνη / Απ: Το τέλος του δάσκαλου στα δυσπρόσιτα σχολεία.« στις: Μάιος 16, 2024, 11:30:16 μμ »Και μετά σας φαίνεται "κάπως", όταν λέω ότι κάποιοι τρίβουν τα χέρια τους που τα νησιά θα ερημώσουν. ++++++++++ 2
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;« στις: Απρίλιος 19, 2024, 10:57:16 μμ »Δε νομίζω να διαφωνεί κανείς με το να καλυφθούν όλα ανεξαιρέτως τα κενά. Αλλά εφόσον δεν καλύπτονται και σε μια ειδικότητα διορίζονται 1300 άτομα (ακόμη κι αν το ποσοστό κάλυψης είναι 50%) και σε μια άλλη διορίζονται 30 και 40 (κι ας είναι το ποσοστό κάλυψης 80%), εεεεεε ντάξει. Καταλαβαίνεις ότι στη μία ειδικότητα διορίζονται άτομα 28 και 30 χρονών με 4-5 χρόνια προϋπηρεσίας και στην άλλη μένουν αδιόριστοι 40+χρονοι με 10+ χρόνια προϋπηρεσίας. Κι αυτοί αναγκάζονται να διαβάζουν για την "αδικία" που υφίστανται οι πρώτοι, γιατί είχαν ποσοστό κάλυψης 50%. Είναι προκλητικό. +++++++++++++++++++ 3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Σύσταση νέων οργανικών στην Πρωτοβάθμια« στις: Απρίλιος 12, 2024, 01:52:42 μμ »Κάτσε τώρα είμαστε στη φάση που δε βιαζόμαστε γιατί έτσι κι αλλιώς οι μεταθέσεις έγιναν. Οπότε τις αφήνουμε για πριν τις αιτήσεις μεταθέσεων του επόμενου χρόνου. Σεπτέμβρη θα τις έχουμε φτιάξει λέμε. Ε μετά γίνονται οι αιτήσεις μεταθέσεων και λέμε ότι ε αφού έγιναν έτσι κι αλλιώς οι αιτήσεις, δε βιαζόμαστε γιατί πρέπει απλά να τις έχουμε έτοιμες μέχρι τις μεταθέσεις τον Μάρτιο. Και μιας και δε βιαζόμαστε, δεν επικαιροποιούμε και τις προτάσεις των διευθύνσεων; Ας στείλουμε μια εγκύκλιο να ζητήσουμε εκ νέου τις προτάσεις τους. Μετά φτάνει ο Μάρτιος και λέμε ότι δεν προλάβαμε να τις συστήσουμε κι άρα δε θα δοθούν για τις μεταθέσεις. Μετά γίνονται οι μεταθέσεις και μετά ξαναδιάβασε το από την αρχή. Δυστυχώς περιέγραψες την πραγματικότητα! Ήμουνα νιά και γέρασα..... 4
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Πε02-Διορισμοί 2024« στις: Μάρτιος 28, 2024, 09:44:50 μμ »Κοινωνιολόγοι, γαλλικής και γερμανικής γλωσσας, εικαστικών, θεατρολόγοι και ένα σωρό άλλες ειδικοτητες που διορίζονται με το σταγονόμετρο… + ΠΕ86 5
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Σύσταση νέων οργανικών στην Πρωτοβάθμια« στις: Μάρτιος 14, 2024, 10:46:59 μμ »Δεν σχολιάζω σχεδόν ποτέ, δεν γίνεται όμως να αφήσω ασχολίαστο αυτό: Πες τα ..... 6
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Απεργία (απορία)« στις: Φεβρουάριος 25, 2024, 11:00:55 πμ »Είτε μοιραστούν, είτε τα κρατήσεις εσυ, είναι φύλαξη παιδιών που ο δάσκαλος απεργεί και θα έπρεπε να είναι σπίτι τους για να ταλαιπωρηθεί και ο γονέας και να καταλάβει ότι έγινε απεργία. Οτιδήποτε άλλο είναι αδιάφορο αν θα γίνει έτσι ή αλλιώς. ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ 7
Άδειες / Απ: Αιμοδοτική άδεια - ισχύς« στις: Φεβρουάριος 25, 2024, 10:58:19 πμ »Όλες οι βεβαιώσεις αιμοδοσίας που έχω καταθέσει τα προηγούμενα χρόνια δεν είχαν στρογγυλή σφραγίδα παραμονή αυτή του γιατρού. Μέχρι στιγμής δεν είχα πρόβλημα. άμα κάθε χρόνο είσαι σε διαφορετική διεύθυνση, σε διαφορετικό νομό με διαφορετικούς Διευθυντές θα καταλάβαινες ότι χωρίς την στρογγυλή άνετα θα μπορούσε να σου κάνει μανούρα ο/η διευθυντής/τριά σου .... 8
Άδειες / Απ: Αιμοδοτική άδεια - ισχύς« στις: Φεβρουάριος 24, 2024, 09:05:44 πμ »Στρογγυλή; Γιατί; Εμενα ορθογώνια είναι. Σφραγίδα του γιατρού της αιμοδοσίας. Απλή λογική ! Η σφραγίδα του γιατρού είναι προσωπική ... 9
Άδειες / Απ: Αιμοδοτική άδεια - ισχύς« στις: Φεβρουάριος 21, 2024, 07:42:06 μμ »Όταν δίνετε αίμα τι είδους βεβαίωση σας χορηγούν; Είναι ηλεκτρονική με barcode ή χειρόγραφη; Εμένα μου έχουν δώσει ένα έντυπο word στο οποίο πάνω στις τελίτσες … σημείωσαν ονοματεπώνυμο και ημερομηνία. Έβαλαν σφραγίδα και τέλος. Είναι αυτό αποδεκτό από τις διευθύνσεις ή θα έχω θέμα; Επειδή η διεύθυνση μου είναι σε άλλο τόπο ανησυχώ! Απο την στιγμη που επάνω έχει την στρογγυλή σφραγίδα, τελειώνει εκεί το θέμα 10
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Σύσταση νέων οργανικών στην Πρωτοβάθμια« στις: Φεβρουάριος 18, 2024, 07:49:22 μμ »Δυστυχώς αυτό αντιλαμβάνομαι. Ούτε φέτος θα συσταθούν οι οργανικές ειδικοτήτων. Για ποιο λόγο ζητάνε και ξαναζητάνε προτάσεις από τις διευθύνσεις θα αναρωτηθεί κάποιος. Γιατι έτσι και γιατι μπορούν μάλλον. ...ντροπή και αίσχος! Γραμμένες τις έχουν τις κοινές ειδικότητες στην Πρωτοβάθμια 11
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;« στις: Φεβρουάριος 18, 2024, 07:43:08 μμ »12
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Παραβατική συμπεριφορά μαθητή« στις: Ιανουάριος 26, 2024, 09:24:22 μμ »Όλη η λάθος νοοτροπία, σε μια πρόταση. (Παρακαλώ μην το πάρετε προσωπικά, δεν το εξατομικεύω σε εσάς, είναι δυστυχώς γενικευμένη νοοτροπία, είναι ενοχική και είναι λάθος.) ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ !!! 13
Γενικό Λύκειο / Απ: Βαθμολογία Τετραμήνου« στις: Ιανουάριος 26, 2024, 09:18:53 μμ »Έχω μια ειλικρινή απορία. Ένα σχολείο έχει 15-20-25 καθηγητές και έναν διευθυντή. Το κάθε σχολείο έχει μια κουλτούρα ή ίσως δυο ομάδες με τη δική τους κουλτούρα η καθεμία, που θα είναι πχ η πιο αυστηρή ομάδα και η πιο χαλαρή ομάδα. Οτσν λοιπόν ένας σύλλογος πχ αδιαφορεί για αυτά που ρωτάτε, τι νόημα έχει η τόση συζήτηση; Αν στο σχολείο σας κανένας δεν προβληματίζεται για το τι βαθμό θα βάλει στους κοπανατζήδες, η δική μας γνώμη τι θα προσφέρει; Είτε ακολουθείτε τη γραμμή του σχολείου, διατυπώνοντας ενδεχομένως ενστάσεις, είτε βρίσκεστε 3-4 με ίδιες απόψεις που κάνετε αυτό που κρίνετε σωστό, είτε παίρνετε την ευθύνη να πράξετε κατά συνείδηση, η όλη συζήτηση κυρίως έχει νόημα στο πλαίσιο του συγκεκριμένου σχολείου. Εγω πχ @erietta αυτό θα το ρωτούσα στον διευθυντή ή στην παιδαγωγική. Αν αυτοί αδιαφορούν και λένε είτε «βάλε του 8 να μείνει» είτε «βάλε 10 να ησυχάσεις», προβληματικό είναι και στις δυο περιπτώσεις. Με το ότι κάνει κοπάνες, δεν έχει ασχοληθεί κανεις έως τώρα; Αν δεν έχει ασχοληθεί, τι θα πεις πχ στον γονέα αν δεν βάλεις βαθμό; και πώς θα το αιτιολογήσεις στο πρακτικό αν το σχολείο δεν έχει ασχοληθεί καθολου με το θέμα; Το σχολείο είναι ένα ολόκληρο σύστημα που κάποια πράγματα λειτουργούν ή δεν λειτουργούν επειδή τα παιδιά αντιλαμβάνονται πώς βλέπουν την όλη φάση οι καθηγητές τους. Το να κάνει κάποιος αυτό που θεωρεί σωστό, που εν προκειμενω μάλλον είναι η μη κατάθεση βαθμού σε όλα όσα ερωτήθηκαν προηγουμένως, θα έχει κάποιο αποτέλεσμα στη λειτουργία του σχολείου, πέρα από το να νιώθει ενταξει με τον εαυτό του ο εκπαιδευτικός; Το παιδί τι μήνυμα θα πάρει; Θα πει απλα «κοιτα να δεις ο μ@@@…». Αν θελουμε να κάνουμε τη διαφορα, πρέπει να γίνει με τρόπο εποικοδομητικό, επιδιώκοντας τη συνεργασία και την πρωτοβουλία για επίλυση προβλημάτων, όχι απλώς τη διαφοροποίηση μέσω της βαθμολογίας που είναι μόνο δική μας ηθική ικανοποίηση. Συμφωνώ απόλυτα 14
Άδειες / Απ: Αδειες...τα πάντα όλα« στις: Νοέμβριος 11, 2023, 07:36:55 μμ »
Δεν ζούμε όλοι σε αστικά κέντρα με γιατρούς ;-)
Σ ευχαριστώ πολύ !!!! |