0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
kinegiros,εσύ δεν έχεις καταλάβει τη φιλοσοφία και το νόημα του άρθρου, γιατί φοράς παρωπίδες. Ο συνάδελφος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για το μέλλον της ειδικής αγωγής. Μάλλον εξυπηρετείσαι από την τωρινή κατάσταση και από όλο αυτό που γίνεται. Ο συνάδελφος μιλάει για ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ που δεν υπάρχει και για ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ των προσόντων που πρέπει να κατέχει κάποιος. Ειλικρινά πόσο σε βολεύει η κατάσταση που έχουν ισοπεδωθεί όλα στο χώρο της ειδικής αγωγής και έχουμε μπερδέψει τα πολύμπριζα με τις αγκινάρες; Έχεις δουλειά κάθε χρόνο στην ειδική αγωγή και νιώθεις μεγάλη ικανοποίηση που δουλεύεις όπως δουλεύεις; Και τέλος, ποιος νοήμων άνθρωπος που τρέχει από' δω κι εκεί για μια 8μηνη σύμβαση στην ειδική αγωγή νιώθει εξασφαλισμένος επαγγελματικά; ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΜΗΠΩΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΕΡΓΟΙ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΙΣΟΒΙΩΣ. Λυπάμαι αλλά η δική σου τοποθέτησή ήταν άνευ ουσίας.
Παράθεση από: iro_12 στις Νοέμβριος 04, 2012, 11:36:19 μμkinegiros,εσύ δεν έχεις καταλάβει τη φιλοσοφία και το νόημα του άρθρου, γιατί φοράς παρωπίδες. Ο συνάδελφος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για το μέλλον της ειδικής αγωγής. Μάλλον εξυπηρετείσαι από την τωρινή κατάσταση και από όλο αυτό που γίνεται. Ο συνάδελφος μιλάει για ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ που δεν υπάρχει και για ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ των προσόντων που πρέπει να κατέχει κάποιος. Ειλικρινά πόσο σε βολεύει η κατάσταση που έχουν ισοπεδωθεί όλα στο χώρο της ειδικής αγωγής και έχουμε μπερδέψει τα πολύμπριζα με τις αγκινάρες; Έχεις δουλειά κάθε χρόνο στην ειδική αγωγή και νιώθεις μεγάλη ικανοποίηση που δουλεύεις όπως δουλεύεις; Και τέλος, ποιος νοήμων άνθρωπος που τρέχει από' δω κι εκεί για μια 8μηνη σύμβαση στην ειδική αγωγή νιώθει εξασφαλισμένος επαγγελματικά; ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΜΗΠΩΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΕΡΓΟΙ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΙΣΟΒΙΩΣ. Λυπάμαι αλλά η δική σου τοποθέτησή ήταν άνευ ουσίας.Με συγχωρείς αλλά φαίνεται διαβάσαμε διαφορετικό άρθρο. Δεν κατάλαβα ότι μιλούσε για αξιοκρατία και αξιολόγηση, μόνο ότι κάποιοι με μεταπτυχιακά και πιο πριν με σεμινάρια δουλεύουν και κάποιοι άλλοι χωρίς, δεν δουλεύουν και ότι κάθε χρόνο υπάρχει η αύξηση προσόντων μέχρι να κολλήσει ο πίνακας. Οπότε έχεις δίκιο δεν έχει ουσία η τοποθέτηση μου αφού άλλο άρθρο διάβασα. Για την ιστορία και επειδή δουλεύω κοντά μια δεκαετία στην ειδική δεν είδα ούτε πολύμπριζα ούτε αγγινάρες. Μάλλον και σε αυτή την περίπτωση σε άλλη ειδική δουλεύω...
όλο το άρθρο δεν έχει κανένα νόηματι μας λέει ? ότι ένας τομέας της εκπαίδευσης (ειδική αγωγή) λόγω ανταγωνισμού οδήγησε τους υποψήφιους για την ίδια δουλειά να αποκτούν όλο και περισσότερα προσόντα (σεμινάριο, μεταπτυχιακό, διδακτορικό). Ε και ? δηλαδή που είναι το κακό σε αυτό ? ααα ναι το κακό είναι ότι πληρώνεις για να αποκτήσεις αυτά τα προσόντα και ότι κάποιοι βγάζουν λεφτά από αυτό, το έκαναν "μπίζνα". Ε και? μπίζνα είναι αφού είναι επί πληρωμή. Ζούμε σε καπιταλιστικό κράτος, πιστεύω το ξέρει ο συγγραφέας του άρθρου. Αν δεν του αρέσει αυτό είναι άλλο θέμα. Μας λέει μετά ότι κάποια μεταπτυχιακά είναι κατώτερης ποιότητας από κάποια άλλα γιατί είναι για εννέα μήνες και άλλα πολλά όπως το ότι όλοι παίρνουν πτυχίο ως άλλο ΔΟΑΤΑΠ. Επίσης μας λέει ότι όλο αυτό θα έχει αποτέλεσμα να κολλήσει ο πίνακας. Ε και ? ας κολλήσει αυτή είναι η ουσία ? Δεν υπάρχει ουσία, ή μάλλον η ουσία που έχει ο συγγραφέας στο μυαλό του δεν είναι ξεκάθαρη. Δεν μας λέει τι θέλει και τι θεωρεί σωστό. Δεν θέλει να υπάρχουν μεταπτυχιακά ? δεν θέλει κάποια μεταπτυχιακά, δεν θέλει να μετράνε? τι θέλει τέλος πάντων εγώ δεν κατάλαβα. Αυτό που κατάλαβα είναι ότι όλη η επιχειρηματολογία του είναι φανερό ότι είναι εναντίων των νέων μεταπτυχιακών που θα του "φάνε" την θέση του αναπληρωτή την οποία την θεωρεί δική του ισοβίως. Περαστικά μας.
Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα της πλήρους απουσίας αξιολόγησης του διδακτικού έργου. Αν ο άλλος ήξερε ότι θα αξιολογηθεί στην πράξη για το τι κάνει μέσα σε μία αίθουσα και αν κρίνεται ανεπαρκής θα πηγαίνει σπίτι του, θα ήξερε ότι κανένα μεταπτυχιακό ή σεμινάριο δεν μπορεί να τον σώσει από μόνο του. Και κάπου εκεί θα τελείωνε και η διαπλοκή με τον ΔΟΑΤΑΠ, το Υπουργείο και τα συμφέροντα των επιχειρηματιών της εκπαιδευσης. Έστω η τέλεση ενός ΑΣΕΠ ειδικής αγωγής θα ήταν μία πρώτη λύση για ξεσκαρτάρισμα.