*

Αποστολέας Θέμα: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)  (Αναγνώστηκε 2689794 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #2128 στις: Φεβρουάριος 15, 2013, 11:58:33 μμ »
Μια φορά ένας διευθυντής σε σχολείο μου είχε πει γιατί παίρνεις ώρες σε ιεκ αφού θα αργήσεις να πληρωθείς αργότερα έμαθα ότι ο ίδιος είχε κάνει φασαρία με τον διευθυντή του ΙΕΚ και του έλεγε ότι δεν θα δώσει τα εργαστήρια αν όλοι οι μόνιμοι δεν πάρουν απο δέκα ώρες !!!
΄Μπορεί τα ΙΕΚ να μην είναι για χόρταση αλλά κάποιοι άνθρωποι είναι αχώρταγοι.....

Πράγματι. Ανάλογη περίπτωση μου είχε τύχει κι εμένα, όταν διευθυντής παλιά μου είπε οτι δε θα έπρεπε καν να διεκδικώ δεύτερο τμήμα, για να μπορεί να παίρνει και άνεργος ένα ένσημο. Λίγο καιρό μετά, είδα μια μόνιμη κυρία να βγαίνει από αίθουσα, με βιβλία και φωτοτυπίες στα χέρια.
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:56:31 »

Αποσυνδεδεμένος arois

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #2129 στις: Φεβρουάριος 15, 2013, 11:59:41 μμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 23, 2013, 02:45:59 πμ από arois »

Αποσυνδεδεμένος ioannis00

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 699
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #2130 στις: Φεβρουάριος 16, 2013, 12:03:37 πμ »
Απλά lida τότε το κάθε ΙΕΚ όριζε αυθαίρετα τα μόρια που μετράνε. Για να γίνει το σύστημα δίκαιο και αδιάβλητο για μένα η λύση είναι η εξής:
1. Ξεκάθαρη μοριοδότηση (όχι όπως εφαρμόστηκε τώρα, που βλέπεις διαφορές 25 μορίων στα ίδια άτομα από ΙΕΚ σε ΙΕΚ)
2. Κεντρικός έλεγχος από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ και όχι ανά ΙΕΚ,
3. Έλεγχοι της εγκυρότητας των δικαιολογητικών και δημιουργία μητρώου που θα απαλλάσσει τους εκπαιδευτές από την υποβολή των ίδιων δικαιολογητικών ξανά και ξανά
4. Συγκεκριμένος αλγόριθμος ανάθεσης μαθημάτων

Σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου. Μια απ' τις βασικές διαφορές του τωρινού συστήματος απ' το προηγούμενο είναι ότι δεν υπήρχε εκ των προτέρων γνωστή στους υποψήφιους μοριοδότηση και κάθε διευθυντής Ι.Ε.Κ. μοριοδοτούσε τα κριτήρια πρόσληψης κατά το δοκούν. Αυτό είναι κάτι που υποτιμά ο συνάδελφος Giannis1, όταν αντιμετωπίζει τα δύο συστήματα ως παρεμφερή. Απ' την άλλη νομίζω ότι το πρόβλημα δεν ήταν τόσο η ασαφής μοριοδότηση (έχω δει και χειρότερες), αλλά το ότι το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. δεν έστειλε σχετική εγκύκλιο στα Ι.Ε.Κ.

Αποσυνδεδεμένος senior_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 17.03-ΠΕ12.05 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #2131 στις: Φεβρουάριος 16, 2013, 12:08:20 πμ »
Εγώ την στερώ απο κάποιον μάλλον έχεις μπερδευτεί! Μάλλον αυτοί μου την στερούνε απο την στιγμή που είμαι πρώτος με δέκα μόρια διαφορά απο τον δεύτερο σε όλα τα ιεκ σε όλα τα μαθήματα ! Και ίσα ίσα δεν ζήτησα να κάνω ένσταση και να πάρω δεύτερο μάθημα στο ιδιο ΙΕΚ όπως με παρότρυνε η προισταμένη του ινεδιβιμ αλλά ζητάω να παρώ αυτά που μου έγιναν πρώτη ανάθεση. Για αυτό υπάρχουν οι ενστάσεις για να λύνουν αυτές τις διαφορές και αργότερα υπάρχουν και οι δικηγόροι!!! Να σαι καλα καλό βράδυ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:56:31 »

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #2132 στις: Φεβρουάριος 16, 2013, 12:22:19 πμ »
Απλά lida τότε το κάθε ΙΕΚ όριζε αυθαίρετα τα μόρια που μετράνε. Για να γίνει το σύστημα δίκαιο και αδιάβλητο για μένα η λύση είναι η εξής:
1. Ξεκάθαρη μοριοδότηση (όχι όπως εφαρμόστηκε τώρα, που βλέπεις διαφορές 25 μορίων στα ίδια άτομα από ΙΕΚ σε ΙΕΚ)
2. Κεντρικός έλεγχος από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ και όχι ανά ΙΕΚ,
3. Έλεγχοι της εγκυρότητας των δικαιολογητικών και δημιουργία μητρώου που θα απαλλάσσει τους εκπαιδευτές από την υποβολή των ίδιων δικαιολογητικών ξανά και ξανά
4. Συγκεκριμένος αλγόριθμος ανάθεσης μαθημάτων

Σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου. Μια απ' τις βασικές διαφορές του τωρινού συστήματος απ' το προηγούμενο είναι ότι δεν υπήρχε εκ των προτέρων γνωστή στους υποψήφιους μοριοδότηση και κάθε διευθυντής Ι.Ε.Κ. μοριοδοτούσε τα κριτήρια πρόσληψης κατά το δοκούν. Αυτό είναι κάτι που υποτιμά ο συνάδελφος Giannis1, όταν αντιμετωπίζει τα δύο συστήματα ως παρεμφερή. Απ' την άλλη νομίζω ότι το πρόβλημα δεν ήταν τόσο η ασαφής μοριοδότηση (έχω δει και χειρότερες), αλλά το ότι το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. δεν έστειλε σχετική εγκύκλιο στα Ι.Ε.Κ.
Παραδείγματα ασαφούς μοριοδότησης:
- Παίρνουν τα μόρια από το ECDL οι πληροφορικοί; Αναφέρει "σύμφωνα με ΑΣΕΠ" και παράλληλα ότι το πρώτο πτυχίο δεν δίνει τα μόρια. Αυτά τα δύο έρχονται σε αντίθεση μεταξύ τους. Σε κάποια ΙΕΚ έδιναν μόρια χωρίς ECDL, σε άλλα έκοβαν.
- Πώς μετριέται η προϋπηρεσία στους ωρομίσθιους και αναπληρωτές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας. Ένα έτος είναι 12 μήνες; 8,5 μήνες; Ή 7 μήνες; Τα είδα και τα 3!
- Το πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας πόσα μόρια δίνει; Πολλοί δεν το δήλωσαν καθόλου, άλλοι το δήλωσαν ως επιμόρφωση στην εκπαίδευση ενηλίκων (για πόσες ώρες;).
- Τι ισχύει τελικά με το πεδίο με τα μαθήματα με τον ίδιο τίτλο; Μπαίνουν εκεί τα μαθήματα του ΙΕΚ; Της ίδιας ειδικότητας; Διαφορετικής ειδικότητας με ίδιο ή παρόμοιο τίτλο;

Και άλλα πολλά φυσικά. Σκέψου ότι όσοι έκαναν αιτήσεις την πρώτη εβδομάδα, τις έκαναν με διαφορετικά δεδομένα και ενημέρωση σε σχέση με αυτούς που έκαναν τη δεύτερη. Και κάθε ΙΕΚ ερμηνεύει τα παραπάνω διαφορετικά. Αυτά από τη δική μου εμπειρία μόνο...

Αποσυνδεδεμένος ioannis00

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 699
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #2133 στις: Φεβρουάριος 16, 2013, 12:27:32 πμ »
Ως προς την "ταμπακιέρα", τα ΙΕΚ ήταν, είναι και θα είναι απλά ένα συμπλήρωμα στα εισοδήματά μας. Το κράτος πάντα θα θέλει να μοιράζει λίγες ώρες και να αφαιρεί μεγαλύτερο αριθμό ατόμων από τον κατάλογο των ανέργων και να μειώνει τα ποσοστά ανεργίας. Δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει αυτό. Και αν αλλάξει, τις 21 ώρες που ανέφερες δε θα τις δώσουν σε σένα, σε μόνιμο καθηγητή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα τις δώσουνε.

Με πρόλαβες arois. Senior, σου εύχομαι ειλικρινά καλή επιτυχία στην ένστασή σου, αλλά υποψιάζομαι ότι οι νομικοί του Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. θα βρούν νομική βάση για τον περιορισμό αυτό. Η μείωση του ποσοστού της ανεργίας είναι ο βασικός στόχος και δουλειά δική τους είναι να υποστηρίζουν νομικά τις πολιτικές επιλογές. Πρέπει, όμως, κάποτε να αντιμετωπίσουμε την πραγματικότητα, όσο σκληρή και αν είναι αυτή για εμάς. Εκπαιδευτής Ι.Ε.Κ. δεν είναι επάγγελμα. Πουθενά,  στην Ευρώπη τουλάχιστο, δεν μπορείς να βιοποριστείς αποκλειστικά ως εκπαιδευτής σε δομές κατάρτισης. Έχεις ένα άλλο επάγγελμα και συμπληρώνεις εισόδημα διδάσκοντάς το σε τέτοιες δομές (εξάλλου αν δεν ασκείς το επάγγελμα πως θα καταρτίσεις αποτελεσματικά τους μαθητές σου σ' αυτό). Επιπρόσθετα, όταν τελειώσει η χρηματοδότηση απ' την Ε.Ε., είναι πολύ αμφίβολο αν τα Ι.Ε.Κ. θα συνεχίσουν να υπάρχουν. Καταλαβαίνω ότι πιθανό για σένα τα Ι.Ε.Κ. να αποτελούν αυτή τη στιγμή τη μοναδική ευκαιρία απασχόλησης. Βλέπω και τη θέληση χιλιάδων νέων απόφοιτων να σταδιοδρομήσουν στην εκπαίδευση. Μήπως, όμως, οι 5-6 ώρες που παίρνουμε κάθε εξάμηνο στα Ι.Ε.Κ. μας παραμυθιάζουν ότι μπορούμε να σταδιοδρομήσουμε ως εκπαιδευτικοί και δεν μας επιτρέπουν να αναζητήσουμε άλλες εναλλακτικές- και πιθανόν πιο αποτελεσματικές- λύσεις; Ευτυχώς ή δυστυχώς δεν μπορούμε όλοι μας να γίνουμε εκπαιδευτικοί πλήρους απασχόλησης.

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Παπαδόπουλος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #2134 στις: Φεβρουάριος 16, 2013, 12:35:20 πμ »
Τα πράγματα στη ζωή δεν είναι ποτέ άσπρο- μαύρο. Έχετε έναν εργαζόμενο εκπαιδευτικό που δουλεύει σε φροντιστήριο (ή οπουδήποτε αλλού) με ασφάλιση και αμοίβεται με 400 ευρώ το μήνα (πράγμα αρκετά συνηθισμένο στις μέρες μας). Και απ' την άλλη έχετε έναν "άνεργο" (προσοχή στα εισαγωγικά) εκπαιδευτικό που δουλεύει ιδιαίτερα, φροντιστήρια (ή και οπουδήποτε αλλού) και πληρώνεται "μαύρα" (δηλαδή χωρίς να εκδίδει Α.Π.Υ. ή να είναι ασφαλισμένος στο Ι.Κ.Α.) πάνω από 1000 ευρώ το μήνα, διατηρώντας φυσικά την κάρτα ανεργίας (και μη μου πείτε ότι δεν γνωρίζετε τέτοιους). Ποιός θα έπρεπε να πάρει ώρες στα Ι.Ε.Κ.,  αν είχαν τα ίδια τυπικά προσόντα και  λαμβάνατε υπόψη σας μόνο τα κοινωνικά κριτήρια;
Δεδομενου οτι τα ΙΕΚ δεν προσφερουν ενσημα κανενας "ανεργος" με τοσα ιδιαιτερα που περιγραφεις δε θα πηγαινε για μαθημα στο ΙΕΚ! Αυτος που δουλευει στο φροντιστηριο εχει κ ενσημα κ μισθο κ προυπηρεσια οποτε καλα ειναι να μεινει εκει... Για μενα ναι ο ανεργος πρεπει να παρει τις ωρες γιατί εχει κ εκεινος δικαιωμα στη διδασκαλια. Γιατι πιστεψτε με βλεπω συνεχως ατομα στα ΙΕΚ που δουλευουν κ στα φροντιστηρια κ κανουν κ ιδιαιτερα, δουλευουν κ στα ΙΕΚ κ ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΙ Κ ΑΠΟ ΠΑΝΩ. Κ επισης αυτο με το ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ θα πρεπει να σταματησει...πηγαν οι περισσοτεροι στο εξωτερικο με ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ κ τωρα ερχονται κ μας παιρνουν κ τις ωρες...τι να πω...Η ΑΔΙΚΙΑ!
Για το διδακτορικό είσαι παντελώς λάθος για τα άλλα συμφωνώ απόλυτα...

Αποσυνδεδεμένος senior_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 17.03-ΠΕ12.05 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #2135 στις: Φεβρουάριος 16, 2013, 12:35:53 πμ »
Τα γνωρίζω όλα αυτά που λέτε, στην ζωή μου δεν είναι μόνο τα ΙΕΚ απλά είναι ένα απο τα βασικά μου εισοδήματα τα τελευταία χρόνια, παλεύω για κάτι καλύτερο και πάντα κάνω ότι θεωρώ καλύτερο για μένα ! Στην ζωή μαςέχουμε ξεχάσει να διεκδηκούμε πράγματα και αυτο με ανησυχεί...

Αποσυνδεδεμένος nipiagogos1988

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1387
  • Φύλο: Γυναίκα
  • μαζί με την οικονομική κρίση ήρθε και το πτυχίο,
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #2136 στις: Φεβρουάριος 16, 2013, 12:40:50 πμ »
Τα πράγματα στη ζωή δεν είναι ποτέ άσπρο- μαύρο. Έχετε έναν εργαζόμενο εκπαιδευτικό που δουλεύει σε φροντιστήριο (ή οπουδήποτε αλλού) με ασφάλιση και αμοίβεται με 400 ευρώ το μήνα (πράγμα αρκετά συνηθισμένο στις μέρες μας). Και απ' την άλλη έχετε έναν "άνεργο" (προσοχή στα εισαγωγικά) εκπαιδευτικό που δουλεύει ιδιαίτερα, φροντιστήρια (ή και οπουδήποτε αλλού) και πληρώνεται "μαύρα" (δηλαδή χωρίς να εκδίδει Α.Π.Υ. ή να είναι ασφαλισμένος στο Ι.Κ.Α.) πάνω από 1000 ευρώ το μήνα, διατηρώντας φυσικά την κάρτα ανεργίας (και μη μου πείτε ότι δεν γνωρίζετε τέτοιους). Ποιός θα έπρεπε να πάρει ώρες στα Ι.Ε.Κ.,  αν είχαν τα ίδια τυπικά προσόντα και  λαμβάνατε υπόψη σας μόνο τα κοινωνικά κριτήρια;
Δεδομενου οτι τα ΙΕΚ δεν προσφερουν ενσημα κανενας "ανεργος" με τοσα ιδιαιτερα που περιγραφεις δε θα πηγαινε για μαθημα στο ΙΕΚ! Αυτος που δουλευει στο φροντιστηριο εχει κ ενσημα κ μισθο κ προυπηρεσια οποτε καλα ειναι να μεινει εκει... Για μενα ναι ο ανεργος πρεπει να παρει τις ωρες γιατί εχει κ εκεινος δικαιωμα στη διδασκαλια. Γιατι πιστεψτε με βλεπω συνεχως ατομα στα ΙΕΚ που δουλευουν κ στα φροντιστηρια κ κανουν κ ιδιαιτερα, δουλευουν κ στα ΙΕΚ κ ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΙ Κ ΑΠΟ ΠΑΝΩ. Κ επισης αυτο με το ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ θα πρεπει να σταματησει...πηγαν οι περισσοτεροι στο εξωτερικο με ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ κ τωρα ερχονται κ μας παιρνουν κ τις ωρες...τι να πω...Η ΑΔΙΚΙΑ!

γιατί να σταματήσει η μοριοδότηση των διδακτορικών; η αξιολογηση βάση προσόντων γίνεται, έτσι όπως το θέτεις πρέπει να μη μοριοδοτούνται τα μεταπτυχιακά, οι ξένες γλώσσες κ.α. 
Η ζωή είναι μικρή για να'ναι θλιβερή μωρό μου!!  8/2011

https://www.youtube.com/watch?v=3J2eeyOaYlY

Αποσυνδεδεμένος ioannis00

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 699
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #2137 στις: Φεβρουάριος 16, 2013, 12:44:21 πμ »
Και άλλα πολλά φυσικά. Σκέψου ότι όσοι έκαναν αιτήσεις την πρώτη εβδομάδα, τις έκαναν με διαφορετικά δεδομένα και ενημέρωση σε σχέση με αυτούς που έκαναν τη δεύτερη. Και κάθε ΙΕΚ ερμηνεύει τα παραπάνω διαφορετικά. Αυτά από τη δική μου εμπειρία μόνο...

Δεν διαφωνώ μαζί σου gpapage, όντως θα μπορούσα να προσθέσω και εγώ άλλα τόσα απ΄τη δική μου εμπειρία. Η ασάφεια δεν είναι, όμως, σπάνια σε έγγραφα του Δημοσίου, γι' αυτό υπάρχουν οι ερμηνευτικές εγκύκλιοι. Αν είχε στείλει μια τέτοια το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. σε όλα τα Ι.Ε.Κ. δεν θα είχαμε τόσα παρατράγουδα.

Αποσυνδεδεμένος SilverPhoenix

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 325
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #2138 στις: Φεβρουάριος 16, 2013, 12:51:27 πμ »
Εγω παλι, ειδα σημερα, καποια στιγμη οπως κοιταζα τους πινακες οτι...σε ενα ΙΕΚ εχω υψηλοτερα μορια απο μια φιλη και συναδελφο και σε αλλο, εχει περισσοτερα μορια εκεινη κι ειναι πιο πανω απο εμενα.Και ΞΕΡΩ καλα οτι εχω περισσοτερη προυπηεσια απο εκεινη! Πως στο καλο γινεται αυτο, δε μπορω να καταλαβω καθολου, αλλα απο οσο καταλαβα απο επικοινωνια με αλλους γνωστους και συναδελφους δεν ειμαι η μονη που αναρωτιεται!

Κι οσο για  την παραθεση απο πανω...ξερω κι εγω πολλους που ειναι μεν 'ανεργοι', αλλα εχουν σωρο ιδιαιτερα, φροντιστηρια-στον πληθυντικο- ΚΑΙ καπακι και τα ΙΕΚ. Οντας μια απο τους ανεργους-ανεργους εκπαιδευτικους, πρεπει να το πω: αν ο αλλος ειναι 'τακτοποιημενος'-και ξερω οτι ο ορος αυτη τη στιγμη δε λεει και πολλα, γιατι κανεις, μα κανεις δεν ειναι ασφαλης, ουτε καν οι μονιμοι, αλλα ας μου επιτραπει να τον χρησιμοποιησω καλη τη πιστη και χωρις κακη προθεση, ολοι θα θελαμε λιγη ασφαλεια στη δουλεια μας, αλλωστε-ας αφησει και καμια ερημη ωριτσα στα ΙΕΚ να βγαλει μια δεκαρα, εστω κι αργοπορημενη, εστω και με κοπο, ο ανεργος που πρεπει κι εκεινος καπως να ζησει, στην τελικη!
Dream a little dream of me...

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #2139 στις: Φεβρουάριος 16, 2013, 01:00:46 πμ »
senior_ καλή σου τύχη κι από μένα, και μακάρι να έρθουν όλα βολικά.
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος rainbowman

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #2140 στις: Φεβρουάριος 16, 2013, 09:25:27 πμ »
Αυτό που έχω να σου πω είναι ότι παλεύω καθε χρόνο για 10 ώρες δεν έχω μόνιμη απασχόληση πληρώνω μόνος μου την ασφάλεια τσμεδε και αυτό τον χρόνο περιμένω και παιδί!!! Ελπίζω να σε κάλυψε η απάντηση μου..

Όπως τα λες είναι φίλε 2 μαθήματα το εξάμηνο 4 συνολικά 2ωρα το χρόνο δε καλύπτουν ούτε το μισό ΤΣΜΕΔΕ της χρονιας.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 16, 2013, 11:08:37 πμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος gerontas13

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 59
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #2141 στις: Φεβρουάριος 16, 2013, 01:44:36 μμ »
Τα πράγματα στη ζωή δεν είναι ποτέ άσπρο- μαύρο. Έχετε έναν εργαζόμενο εκπαιδευτικό που δουλεύει σε φροντιστήριο (ή οπουδήποτε αλλού) με ασφάλιση και αμοίβεται με 400 ευρώ το μήνα (πράγμα αρκετά συνηθισμένο στις μέρες μας). Και απ' την άλλη έχετε έναν "άνεργο" (προσοχή στα εισαγωγικά) εκπαιδευτικό που δουλεύει ιδιαίτερα, φροντιστήρια (ή και οπουδήποτε αλλού) και πληρώνεται "μαύρα" (δηλαδή χωρίς να εκδίδει Α.Π.Υ. ή να είναι ασφαλισμένος στο Ι.Κ.Α.) πάνω από 1000 ευρώ το μήνα, διατηρώντας φυσικά την κάρτα ανεργίας (και μη μου πείτε ότι δεν γνωρίζετε τέτοιους). Ποιός θα έπρεπε να πάρει ώρες στα Ι.Ε.Κ.,  αν είχαν τα ίδια τυπικά προσόντα και  λαμβάνατε υπόψη σας μόνο τα κοινωνικά κριτήρια;
Δεδομενου οτι τα ΙΕΚ δεν προσφερουν ενσημα κανενας "ανεργος" με τοσα ιδιαιτερα που περιγραφεις δε θα πηγαινε για μαθημα στο ΙΕΚ! Αυτος που δουλευει στο φροντιστηριο εχει κ ενσημα κ μισθο κ προυπηρεσια οποτε καλα ειναι να μεινει εκει... Για μενα ναι ο ανεργος πρεπει να παρει τις ωρες γιατί εχει κ εκεινος δικαιωμα στη διδασκαλια. Γιατι πιστεψτε με βλεπω συνεχως ατομα στα ΙΕΚ που δουλευουν κ στα φροντιστηρια κ κανουν κ ιδιαιτερα, δουλευουν κ στα ΙΕΚ κ ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΙ Κ ΑΠΟ ΠΑΝΩ. Κ επισης αυτο με το ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ θα πρεπει να σταματησει...πηγαν οι περισσοτεροι στο εξωτερικο με ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ κ τωρα ερχονται κ μας παιρνουν κ τις ωρες...τι να πω...Η ΑΔΙΚΙΑ!
γιατί να σταματήσει η μοριοδότηση των διδακτορικών; η αξιολογηση βάση προσόντων γίνεται, έτσι όπως το θέτεις πρέπει να μη μοριοδοτούνται τα μεταπτυχιακά, οι ξένες γλώσσες κ.α.
Κι επειδή όλοι έχουμε μια ιστορία να διηγηθούμε, ένας πατέρας που στέλνει το παιδί του στα ΙΕΚ γιατί δεν μπορεί να πληρώσει δεν τον ενδιαφέρει η εργασιακή εμπειρία του εκπαιδευτή αλλά οι γνώσεις του και η παιδαγωγική του συμπεριφορά. Γιατι εν τελει αυτός ειναι ο άνθρωπος που ακουμπάει τα λεφτάκια του. Και κάτι ακόμα. Στα χρόνια που ασχολούμαι με τα ΙΕΚ βλέπω τα ιδια και τα ιδια πρόσωπα ως εκπαιδευτές. Αυτούς που αποκαλούνε κάποιοι βολεμένους. Αντιφατικο λιγάκι αν σκεφτείς ότι αυτοί είναι που μαζεύουν διδακτική εμπειρία.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 16, 2013, 02:14:52 μμ από Lasid »
Ή αγωνιζόμαστε για το κοινό καλό ή κοροϊδεύουμε τον κόσμο...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160701
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 413
Σύνολο: 431

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.