*

Αποστολέας Θέμα: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 1391055 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3192 στις: Ιούλιος 10, 2013, 08:09:44 μμ »
@giokspy

Μην είσαι και τόσο σίγουρος ότι θα αλλάξουν παντού ειδικότητα. Μιλάμε για φιλέτα ειδικότητες  που μια χαρά γίνονται ιδιωτικές ΕΠΑΣ σε μεγάλα αστικά κέντρα. Κατά προτίμηση από ήδη υπάρχοντα ιδιωτικά ΙΕΚ. Μην ξεχνάμε η εκπαίδευση η υποχρεωτική είναι 9χρονη αρα δεν απαιτείται υποχρεωτικά και απολυτήριο Λυκείου που έδιναν μόνο τα ΕΠΑΛ...Για τα επαγγέλματα της υγείας μάλιστα μια χαρά μπορούν να διδάσκουν εργαζόμενοι του Υπ. Υγείας με έξτρα αμοιβή στις ΕΠΑΣ του Υπ. Υγείας που είναι διάσπαρτες σε Νοσοκομεία...
Απο τη εμπειρια μου στα ΕΠΑΛ ολοι θελουν απολυτηριο λυκειου και γι αυτο δεν πηγαιναν ΕΠΑΣ. Αρκετοι και απο τον τομεα υγειας ηθελαν να περασουν σε καποιο ΤΕΙ και ειχε και ικανοιποιητικο ποσοστο επιτυχιων ο τομεας αυτος. Αλλωστε οι συναδελφοι πραγματικα εκαναν πολυ καλη προετοιμασια στα παιδια αυτα αναπληρωνοντας τα φροντιστηρια. Και αυτο ειναι και το μεγαλο πληγμα για αυτα τα παιδια οτι πλεον δε θα εχουν προσβαση στην τριτοβαθμια εκπαιδευση απο τα ιδιωτικα η τις ΕΠΑΣ.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2013, 10:47:55 μμ από Lasid »
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:44:45 »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3193 στις: Ιούλιος 10, 2013, 08:11:36 μμ »
@giokspy

Δεν διαφωνώ αλλά σε περίοδο ανεργίας το κερασάκι θα είναι το τι θα ζητάει η αγορά εργασίας από δω και στο εξής...κατά τα άλλα συμφωνούμε και στο προηγούμενο και στο τωρινό μήνυμα...εντελώς τυχαία στο προηγούμενο μήνυμα που διαγράφηκε (καλώς) η αγορά εργασίας  ζήταγε πτυχίο από μια συγκεκριμένη ειδικότητα των ΙΕΚ για επιπλέον μόρια. Ακόμα και στα δημόσια όμως πληρώνεις δίδακτρα...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2013, 08:16:25 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3194 στις: Ιούλιος 10, 2013, 08:23:31 μμ »
παιδιά, αυτό ακριβώς εννοεί ο Πατρέας...ότι θα μεταταχθούν ως ΙΔΑΧ!!
κάντε τον κόπο να διαβάσετε την  Ζ.2.2β του ν. 4093/2012 και όλα θα ξεκαθαρίσουν ως δια μαγείας!!!
H Z.2.1β (και όχι 2β) του ν.4093/2012 δεν υποχρεώνει σε αλλαγή της υπηρεσιακής σχέσης του υπαλλήλου σε ΙΔΑΧ. Αυτό που λέει είναι ότι για τους υπαλλήλους που βγαίνουν σε διαθεσιμότητα υπάρχουν δύο δρόμοι:
1. Υποχρεωτική μετάταξη [εδώ δεν ορίζει αλλαγή σε ΙΔΑΧ] ή
2. Μεταφορά σε ΙΔΑΧ
Αυτό που εννοεί είναι ότι ένας μόνιμος μπορεί να καλύψει είτε θέση μόνιμου είτε θέση ΙΔΑΧ, ανάλογα με το ποια θέση θα προκύψει κενή.

Z.2.1 α και β
" Μόνιμοι πολιτικοί υπάλληλοι του Δημοσίου, ανεξάρτητων αρχών, ν.π.δ.δ.
και Ο.Τ.Α. πρώτου και δεύτερου βαθμού οι θέσεις των οποίων
καταργούνται, τίθενται σε διαθεσιμότητα. Αν καταργούνται ορισμένες
μόνο θέσεις του ίδιου κλάδου, οι υπάλληλοι που τίθενται σε
διαθεσιμότητα προσδιορίζονται σύμφωνα με τις κείμενες
διατάξεις (άρθρο 154 παρ. 2 Υπαλληλικού Κώδικα, άρθρο 158 παρ.
2 Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων). Οι
υπάλληλοι αυτοί μπορεί κατά την διάρκεια της διαθεσιμότητάς τους :
α) Να μετατάσσονται εκουσίως, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις
(άρθρο 154 παρ. 4 Υπαλληλικού Κώδικα, άρθρο 158 παρ. 4 Κώδικα
Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων).
β) Να μετατάσσονται υποχρεωτικά ή να μεταφέρονται με μεταβολή της
υπηρεσιακής τους σχέσης σε σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου
χρόνου κατά τη διαδικασία της προηγούμενης υποπαραγράφου για το
συμφέρον και τις ανάγκες της υπηρεσίας και ιδίως για την καλύτερη
αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού. Με την έκδοση της πράξης
μετάταξης ή μεταφοράς και μεταβολής της σχέσης εργασίας αίρεται
αυτοδίκαια το καθεστώς της διαθεσιμότητας"
Συνάδελφοι,οι μετατάξεις είναι δύο ειδών με βάση τον δημοσιουπαλληλικό κώδικα:οι εκούσιες και οι υποχρεωτικές.Στις υποχρεωτικές μετατάξεις αν δεν βρεθούν θέσεις μονίμων και υπάρχουν μόνο θέσεις ΙΔΑΧ,μόνο και μόνο τότε γίνεται μεταβολή υπηρεσιακής σχέσης.Παράδείγμα 1ο:αισθητικός που φεύγει απο το Παιδείας και πάει στα δημόσια ΙΕΚ να διδάξει,πάει ως ΙΔΑΧ,γιατί στα δημόσια ΙΕΚ όλοι οι εκπαιδευτικοί εργάζονται μόνο ως ΙΔΑΧ.Παράδειγμα 2ο:νοσηλευτής που φεύγει απο το Παιδείας και πάει να εργαστεί σε νοσοκομείο ως νοσοκόμος,πάει ως μόνιμος,γιατί όλοι οι νοσοκόμοι στα δημόσια νοσοκομεία είναι μόνιμοι.Συνεπώς,στις υποχρεωτικές,γιατί στις εκούσιες δεν τίθεται θέμα,μετατάξεις το ζητούμενο είναι που πας να εργαστείς.Θα έχεις το καθεστώς που προβλέπει ο οργανισμός που μεταφέρεσαι.Αυτό συμβαίνει και οι παραπάνω διατάξεις το μόνο που κάνουν είναι να επιβάλλουν σε όλο το δημόσιο,στο οποίο μέχρι τώρα υπήρχαν υπηρεσίες με ειδικό νομικό καθεστώς,το νομικό καθεστώς του δημοσιουπαλληλικού κώδικα.Να το πω πίο απλά:οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν ειδικό νομικό καθεστώς,αλλά αυτό που έχουν όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι.Αυτό το έχω ξαναπεί και πολλοί με αμφισβητούσαν!!!

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3195 στις: Ιούλιος 10, 2013, 08:26:47 μμ »
Και στην εκπαίδευση συνάδελφε (Υπουργείο Παιδείας) υπάρχουν ΙΔΑΧ εκπαιδευτικοί (με μετατάξεις) αλλό αν μονιμοποιούνται κάθε χρόνο.
Μετά λοιπόν την διαθεσιμότητα ή την "διαθεσιμότητα" θα πας σε κενή οργανική θέση που θα υπάρχει. Το θέμα είναι αν θα είναι ΙΔΑΧ ή μόνιμη.
Ελπίζω πάντως, αν και έχουμε συγκρουστεί για άλλα, να έχεις εσύ δίκιο και εγώ να λέω βλακείες...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2013, 10:50:32 μμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:44:45 »

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3196 στις: Ιούλιος 10, 2013, 08:28:58 μμ »
Συναδελφοι, μετα απο μια  τριετία επαναλαμβανόμενων διασώσεων της χώρας , οι  μόνοι  διασωθέντες ήταν  οι (ιδιοι) πολιτικοι.Πιθανώς αν καμμία  δεν είχε γίνει  προσπάθεια διάσωσης, η χώρα να ήταν σε καλύτερη θέση.
Σε μια τριετία από το ..λεφτά υπάρχουν, καταλήξαμε σε κλείσιμο οργανισμών, σχολείων, νοσοκομείων, κατάργηση υπηρεσιών και εσχάτως απολύσεις.
Σήμερα δεν υπάρχει κράτος και η δημοκρατία είναι σε κίνδυνο πραγματικό.
Επειδη είμαι απόλυτα βέβαιος ότι όπου δε λειτουργεί το κράτος και η δημοκρατία, ακολουθεί η βαρβαρότητα , θεωρώ ότι άλλα πράγματα έχουν απόλυτη προτεραιότητα τώρα από το να αναλωνόμαστε σε χρησμούς.
Ηδη η βαρβαρότητα ήλθε με τη μορφή των απολύσεων συναδέλφων αλλά το πιο βάρβαρο είναι η ανερυθρίαστη δικαιολόγηση εκ μέρους των ομιλούντων την ελληνικήν, γραβατωμένων κυβερνόσκυλων, ότι δηλαδή ήταν κάτι το οπόιο είχε ήδη συμφωνηθεί!!!
Επειδή όμως η  ανάγκη για επιβίωση δε γνωρίζει ούτε από μνημόνια και συμφωνίες  αλλά και επειδή ο Ελληνας πλέον έμαθε  ότι το κάθιδρον των οπισθίων των πολιτικων δεν προερχεται  απο το "τρεξιμο" για να σωσουν την Ελλαδα,  θεωρω πολύ  πιθανό  ότι από το Σεπτέμβριο και μετά η ζωή στην Ελλάδα  θα είναι κόλαση και θα μείνει έτσι.
Με αυτή μου την άποψη λοιπόν, νομίζω ότι λίγα θα έχω να προσφέρω κάνοντας την Πυθία σε αυτό το νήμα  , προσπαθώντας να ερμηνεύσω τον κάθε παραλογισμό του κάθε Κούλη ή Αδωνη που τον βάφτισαν υπουργό.
Κυρίως όμως δε μου αρέσει ο πολίτης εκπαιδευτικος, να παραμένει  θεατής στο ναυάγιο της Παιδείας και της Δημοκρατίας.
Αν και όπου έχω  δεδομένα θα τα καταθέτω ευχαρίστως.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2013, 10:53:04 μμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος bathmosvita2013

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3197 στις: Ιούλιος 10, 2013, 08:30:16 μμ »
Στον ΣΚΑΙ ο προσωρινός; πρόεδρος της ΟΛΜΕ τρώει ξύλο από Πορτοσάλτε, Κώνστα, Ευαγγελάτο



« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2013, 10:53:31 μμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος bathmosvita2013

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3198 στις: Ιούλιος 10, 2013, 08:38:01 μμ »
Συναδελφοι, μετα απο μια  τριετία επαναλαμβανόμενων διασώσεων της χώρας , οι  μόνοι  διασωθέντες ήταν  οι (ιδιοι) πολιτικοι.Πιθανώς αν καμμία  δεν είχε γίνει  προσπάθεια διάσωσης, η χώρα να ήταν σε καλύτερη θέση.
Σε μια τριετία από το ..λεφτά υπάρχουν, καταλήξαμε σε κλείσιμο οργανισμών, σχολείων, νοσοκομείων, κατάργηση υπηρεσιών και εσχάτως απολύσεις.
Σήμερα δεν υπάρχει κράτος και η δημοκρατία είναι σε κίνδυνο πραγματικό.
Επειδη είμαι απόλυτα βέβαιος ότι όπου δε λειτουργεί το κράτος και η δημοκρατία, ακολουθεί η βαρβαρότητα , θεωρώ ότι άλλα πράγματα έχουν απόλυτη προτεραιότητα τώρα από το να αναλωνόμαστε σε χρησμούς.
Ηδη η βαρβαρότητα ήλθε με τη μορφή των απολύσεων συναδέλφων αλλά το πιο βάρβαρο είναι η ανερυθρίαστη δικαιολόγηση εκ μέρους των ομιλούντων την ελληνικήν, γραβατωμένων κυβερνόσκυλων, ότι δηλαδή ήταν κάτι το οπόιο ε'ίχε ήδη συμφωνηθεί!!!
Επειδή όμως η  ανάγκη για επιβίωση δε γνωρίζει ούτε από μνημόνια και συμφωνίες  αλλά και επειδή ο Ελληνας πλέον έμαθε  ότι το κάθιδρον των οπισθίων των πολιτικων δεν προερχεται  απο το "τρεξιμο" για να σωσουν την ελλαδα,  θεωρω πολύ  πιθανό  ότι από το Σεπτέμβριο και μετά η ζωή στην Ελλάδα  θα είναι κόλαση και θα μείνει έτσι.
Με αυτή μου την άποψη λοιπόν, νομίζω ότι λίγα θα έχω να προσφέρω κάνοντας την πυθία σε αυτό το νήμα  , προσπαθώντας να ερμηνέυσω τον κάθε παραλογισμό του κάθε κούλη 'η αδωνι που τον βάφτισαν υπουργό.
Κυρίως όμως δε μου αρέσει ο πολίτης εκπαιδευτικος, να παραμένει  θεατής στο ναυάγιο της Παιδείας και της Δημοκρατίας.
Αν και όπου έχω  δεδομένα θα τα καταθέτω ευχαρίστως.
Είναι τραγικό που εκπαιδευτικοί άνθρωποι δεν έχουν ακόμα συνειδητοποιήσει τα πραγματικά αίτια της χρεωκοπίας (με προστασία=δόσεις) της χώρας.

Αγαπητέ, έχεις ιδέα τί θα γινόταν την επομένη του Καδστελόριζου αν εκείνη τη μέρα δηλώναμε επίσημα άτακτη χρεωκοπία;

Θα είχαν κλείσει ήδη τα μισά σχολεία όχι μετά από 3 χρόνια... αλλά ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ

Πως την φαντάζεσαι την χρεωκοπία, σαν μια έκρηξη που γεμίζουμε όλοι λεφτά ή μια μεγάλη μαύρη τρύπα που ρουφάει λεφτά; Ρητορικό το ερώτημα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2013, 10:54:39 μμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος spk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3199 στις: Ιούλιος 10, 2013, 08:56:33 μμ »
πόσο σοβαρή λοιπόν μπορεί να είναι μια πολιτεία που διατείνεται την ποιοτική αναβάθμιση των υπηρεσιών της όταν
α. καταργεί ειδικότητες όπως αυτή των Νοσηλευτών - ειδικότητες που σε κάποιες περιπτώσεις αρκούν μόνες τους να σηκώσουν το βάρος ολόκληρης της λειτουργίας σχολικών μονάδων - και ταυτόχρονα διατηρεί πχ τους ιχθυολόγους !! Δε λέω ότι οι δεύτεροι δεν προσφέρουν,  όμως η κατάργηση των πρώτων έχει πολλαπλά μεγαλύτερο αντίκτυπο στην εκπαιδευτική πραγματικότητα.
Έχουμε δεκάδες ινστιτούτα και ΜΚΟ στην Ελλάδα (επιχορηγούμενα από το κράτος), και δεν βρέθηκε ένα να παραδώσει μια εμπεριστατωμένη μελέτη επαγγελματικών προοπτικών στο υπουργείο μας; Δε μπορούσε να ζητήσει το υπουργείο μας μια τέτοια μελέτη για όλους τους επαγγελματικούς κλάδους στην Ελλάδα (π.χ. για την επόμενη δεκαετία) και βάση αυτής να αποφασίσει ποιους τομείς θα συμπεριλάβει στο τεχνολογικό λύκειο; Και να αξιοποιήσει τη μελέτη αυτή στα μαθήματα Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού; Και μη μου πείτε ότι κάτι τέτοιο είναι δύσκολο να γίνει. Οι ιδιωτικές σχολές στην τύχη επιλέγουν τις ειδικότητες που έχουν;

β. μετατάσσει στη διοίκηση την χ πολύτεκνη κομμώτρια και στερεί από τα γραφεία τον υπερπολύτιμο ΠΕ19 που έβγαζε τη μισθοδοσία ή την αναντικατάστατη ΠΕ06 που έβγαζε τα κενά και πλεονάσματα. Δε σημαίνει αυτό ότι η πρώτη είναι άχρηστη, αλλά πραγματικά, πόσες πιθανότητες υπάρχουν η κομμώτρια να ξέρει καλύτερους υπολογιστές απο τον Πληροφορικό
Γιατί έβγαλε ποτέ πρόσκληση το υπουργείο εδώ και δεκαετίες για εθελοντική μετάταξη στις διοικητικές του θέσεις, με σύσταση συγκεκριμένων οργανικών θέσεων ανά κλάδο, διενέργεια αυτών από το ΑΣΕΠ βάσει του προσοντολογίου για διοικητικές θέσεις, και δεν ανταποκρίθηκαν οι συνάδελφοι; Παρά έπαιζε συνήθως παιχνίδια σκοπιμοτήτων: ψήφισε/υποστήριξε για να σε αποσπάσω.

Και τι θα γίνει με όσους εκ των βασικών ειδικοτήτων θα περισσεύουν τώρα και στα ΕΠΑΛ; Στον τάκο κι αυτοί;
Αυτοί που χθες ή προχθές ή την προηγούμενη βδομάδα πήραν οργανική σε ΕΠΑΛ ή έλυσαν την υπεραριθμία τους σε ΕΠΑΛ τι χρωστάνε;
Δυστυχώς στο staffing plan του υπουργείου "πρώτα ο μαθητής" δε συμπεριλαμβάνονται όσοι φοιτούν σε αυτό. Οι φετινοί απόφοιτοι νοσηλευτικής των ΕΠΑΛ θα πρέπει να αισθάνονται ιδιαίτερα τυχεροί: κατάφεραν να δώσουν πανελλαδικές στην ώρα τους, χωρίς απεργίες διαρκείας των εκπαιδευτικών χάριν της επιστράτευσης και θα είναι οι τελευταίοι που έλαβαν πτυχίο βοηθού νοσηλευτή φοιτώντας δωρεάν. Για αυτούς που πήγαιναν β' λυκείου θα δούμε τα χριστούγεννα αν θα έχουν καθηγητές, σε ποιο τομέα θα φοιτούν, τι πτυχίο θα λάβουν και αν θα τους κοστίσει κάτι παραπάνω. Για τους καθηγητές υποχρεωτικών μαθημάτων κορμού των ΕΠΑΛ που ενδεχομένως να βγουν υπεράριθμοι σε επόμενο κύμα: κάντε τετράδυμα ως τον Ιούνιο του 2014 μήπως και τη γλιτώσετε (εναλλακτικά, κόψτε το σβέρκο ή το χέρι σας).

Είναι παραπάνω απο βέβαια ότι επεται συνέχεια. Χρόνο κερδίζουν να βρουν την μαγική φόρμουλα που θα επιτρέψει και τη  μερική κατάργηση κλάδων ( πχ φυσικοί στα γυμνάσια ή πληροφορικοί στα λύκεια ή βρεφονηπιοκόμοι στα νηπιαγωγεία, ή ο,τι του φανεί !!  )
Αυτό δε θα είναι πλέον δύσκολο. Αν π.χ. στο Νέο Γυμνάσιο αποφασίσουν ότι δε χρειάζεται ένα μάθημα, θα τίθενται αυτομάτως σε διαθεσιμότητα οι εκπαιδευτικοί που το διδάσκουν σε αυτή τη βαθμίδα σε πανελλαδική κλίμακα (πλην αναπήρων και πολυτέκνων). Όσοι έχουν αντικείμενα διδασκαλίας μόνο σε αυτή τη βαθμίδα - τύπο σχολείου, θα έχουν και μειωμένες πιθανότητες μετάταξης αλλού (π.χ. σε δημοτικά).

Παράθεση
Αυτοί που χρόνια ζητούσαν άδεια για μεταπτυχιακό και δεν έλαβαν ποτέ γιατί δεν ανήκαν στο λόμπυ των εκάστοτε "ημετέρων",  αυτοί ( ή πιο πολύ αυτές ) που μεγάλωναν τα παιδιά τους και δεν πρόλαβαν να κάνουν μεταπτυχιακό, αυτοί που δεν είχε ο μπαμπάς τους να τους στείλει εξω ( ή μέσα )  για το πολυπόθητο Μa/PhD πρέπει να πληρώσουν κι αυτοί;
Πολλοί εκπαιδευτικοί έκαναν μεταπτυχιακές σπουδές μετά το διορισμό τους (πράγμα που δεν ισχύει για πολλούς άλλους κλάδους στο δημόσιο), πληρώνοντας για δίδακτρα και άλλα έξοδα από τον πενιχρό μισθό τους και με τίμημα λιγότερο προσωπικό χρόνο για αυτούς και τις οικογένειες τους. Αυτοί οι κόποι θα πρέπει να αναγνωριστούν αλλά και να αξιοποιηθούν κατάλληλα. Όσο για τις άδειες, δεν είναι λίγοι αυτοί που έκαναν μεταπτυχιακά εξ αποστάσεως, π.χ. στο ΕΑΠ ή στο ανοικτό πανεπιστήμιο της Κύπρου. Δεν είναι όλα άσπρο - μαύρο. Με την ίδια λογική επειδή ένας οποιοσδήποτε φοιτητής δεν είχε τα χρήματα για να καταφέρει να ολοκληρώσει τις προπτυχιακές του σπουδές δε θα πρέπει να προσμετράται πουθενά ούτε το βασικό πτυχίο. Το κράτος πρέπει να διευκολύνει τις σπουδές με διάφορους τρόπους. Σε κάθε περίπτωση οι σπουδές όλων των επιπέδων θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη. Από το να μη μετράνε οι μεταπτυχιακές σπουδές ας απαιτήσουμε αν θέλουμε να είναι δωρεάν (όπως π.χ. στη Σουηδία).

Και μια απορία: το staffing plan μπορεί να μας πει πόσοι εκπαιδευτικοί με διδακτορικό, άριστη γνώση της αγγλικής και π.χ. τριετή διδακτική προϋπηρεσία υπάρχουν; Γιατί να μη μετατάξουν αυτούς σε νεοσυσταθέντα δημόσια μεταπτυχιακά προγράμματα, τα οποία θα έχουν ως έδρα την Ελλάδα και θα διεξάγονται στην αγγλική γλώσσα; Με το κόστος διαβίωσης στην Ελλάδα να είναι χαμηλό, θα μπορούσαμε άνετα να προσελκύσουμε ξένους φοιτητές στη χώρα μας. Ή έστω να μετακινηθούν σε αυτά καθηγητές ΑΕΙ με τα αναγκαία προσόντα και τη θέση τους να πάρουν οι προαναφερόμενοι. Αλλά ξέχασα, η Ελλάδα δεν προορίζεται για κάτι τέτοιο - αυτά είναι μόνο για τους δανειστές. Ιδέες μπορούν να βρεθούν, αρκεί να υπάρχει μακρόπνοο αναπτυξιακό σχέδιο.

Αποσυνδεδεμένος m_rebel

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 244
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3200 στις: Ιούλιος 10, 2013, 08:57:15 μμ »
Και αντί να σπάτε το κεφαλάκι σας ερμηνεύοντας εγκυκλίους και non paper και να ψάχνετε να βρείτε ποιος θα φαγωθεί πρώτος, ποιος δεύτερος και ποιος τέλευταίος, καλύτερα είναι να σχεδιάζετε πώς θα αντιδράσουμε. Ήδη έχουν ξεκινήσει συλλαλητήρια και απεργίες. Δεν έχει νόημα να συνεχίζουμε το πονοκεφάλιασμα, γιατί όλοι θα φαγωθούμε στο τέλος. Σήμερα, αυτό που έγινε στο υπουργείο ήταν μια καλή αρχή, ένα μήνυμα ότι δε θα παραδωθούμε εύκολα. Σήμερα στο υπουργείο ήταν φοβερή η ατμόσφαιρα. Ο κόσμος μπήκε μπροστά με αξιοπρέπεια, με ήθος, με συναδελφικότητα και έδωσε το μήνυμά του. Ας το συνεχίσουμε.

Συμφωνώ με όσα λες αλλά με ενοχλεί ότι στο Υπουργείο είμασταν λίγοι (καμιά 500αριά). Εντάξει καταλαβαίνω καλοκαίρι, κάποιοι λείπουν, έγινε ξαφνικά κλπ αλλά αν μαζεύονταν 5-10 χιλιάδες άτομα θα έβλεπα άλλη προοπτική.
Πάλι τρέφει ο εκπαιδευτικός κρυφές ελπίδες ότι θα γλυτώσει ο κ@λος του;;..

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3201 στις: Ιούλιος 10, 2013, 09:04:25 μμ »
καλά, ότι καταφέρατε και κλειδώθηκε το συγκεκριμένο θέμα, ειναι ασύλληπτο !!!  ;D ;D ;D

πέρα απο αυτό - ρίξτε μια ματιά στο αρ.91 του πολυνομοσχεδίοου  που τροποποιεί την περ.1 της υποπαραγράφου Ζ1 της παραγράφου Ζ του αρθρου πρώτου του Ν.4093/2012


SPK συμφωνώ σε όλα μαζί σου εκτός αυτού για τα μεταπτυχιακά. Αναφέρομαι ποφανώς σε παλαιότερα διορισθέντες ( πχ η δική μου "σειρά" της εικοσαετίας και πίσω που για να πάρεις άδεια για μεταπτυχιακό - και φυσικά το επιμίσθιο - επρεπε να ήσουν βαθύ πράσινο και μπλε κράτος ή να είχες μπάρμπα τον Ωνάση ( τω καιρώ εκείνω).
Από την εποχή του ΑΣΕΠ και μετά ναι, θα συμφωνήσω μαζί σου πως και η απόκτηση των μεταπτυχιακών έγινε ευκολότερη, και πιο οικονομική και πιο προσβάσιμη στο ευρύ κοινο ( πχ μέσω του ΕΑΠ). Ωστόσο , αν δεις τα "στελέχη εκπαίδευσης" με μεταπτυχακούς τίτλους , θα καταλάβεις ακριβώς τι εννοώ .
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3202 στις: Ιούλιος 10, 2013, 09:12:24 μμ »
καλά, ότι καταφέρατε και κλειδώθηκε το συγκεκριμένο θέμα, ειναι ασύλληπτο !!!  ;D ;D ;D

πέρα απο αυτό - ρίξτε μια ματιά στο αρ.91 του πολυνομοσχεδίοου  που τροποποιεί την περ.1 της υποπαραγράφου Ζ1 της παραγράφου Ζ του αρθρου πρώτου του Ν.4093/2012

Στο άρθρο 91 λέει ότι επιτρέπεται η μετάταξη και σε ανώτερη βαθμίδα, εφόσον υπάρχουν τα τυπικά προσόντα. Στην περίπτωση αυτή, δεν ισχύει η οκταετία, για μετάταξη σε ανώτερο βαθμό (εφόσον κατείχες το ανώτερο πτυχίο, όταν διορίστηκες με το κατώτερο);

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3203 στις: Ιούλιος 10, 2013, 09:14:23 μμ »
@debio

Καλή ερώτηση...βέβαια μιλάμε για υποχρεωτικές μετατάξεις και παρακάτω λέει και για κατώτερη βαθμίδα (εθελοντικά ως προς την βαθμίδα).
Με λίγα λόγια...χμμμ (βέβαια μιλάει για όλους τους Δ.Υ. όχι μόνο για εκπαιδευτικούς).

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3204 στις: Ιούλιος 10, 2013, 09:18:47 μμ »
έλα μου ντε !!!
το βασικό ειναι πως οι πρόσφατα "διαθέσιμοι" λογικά θα μεταταχθούν ως ΤΕ ή ΔΕ . Τώρα αν κατέχουν πτυχιο ΠΕ δεν είμαι σίγουρη αν θα μπορουν να το χρησιμοποιήσουν πάραυτα ( για απευθείας μετάταξη ως ΠΕ ) ή θα πρέπει να περιμένουν ένα διάστημα ως ΤΕ/ΔΕ και μετά να μεταταχθούν σε ανώτερο κλάδο...

Προκύπτουν δηλαδή πολλά ζητήματα. Και νομιζω κάθε μέρα θα προκύπτουν και άλλα....
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος skarag1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 152
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3205 στις: Ιούλιος 10, 2013, 09:23:17 μμ »
Μια ερώτηση. η επιστράτευση έχει λήξει? Συνάδελφος αποσπασμένος στο υπουργείο, μου είπε ότι ο υπουργός δεν έχει υπογράψει την απόφαση. Τι ισχύει?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160723
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 413
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 381
Σύνολο: 387

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.