0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δημοκρατίά-διαδικτυο(βλ.διαβούλευση),Τέχνη-μουσεία,σχολικές εκδρομές-εναλλακτικός τουρισμός.Ας μη γελιόμαστε,μπορεί να βάλουν οτιδήποτε,κυρίως εν μερει μόνο σχετικό με γ'λυκείου που θέλει και άποψη.(Αν είχαμε εξάλλου το "κληρονομικό χάρισμα" θα κάναμε άλλη δουλειά και θα τα 'χαμε οικονόμησει )Μια φορά, θυμάστε εκείνο το θέμα με τα αδέσποτα στη ΄β' λυκείου,ε' λοιπόν το είχαν "εμπνευστεί" από φυλλάδιο γνωστού δήμου της αττικής!Δυο μέρες πριν είχε πέσει στα χέρια μου και το διάβαζα...(αδιάφορα εννοείται )Αλλη μια φορά έβαλαν δοκίμιο από την" πρακτική φιλοσοφία"του Παπανούτσου και είχα διδάξει το αμέσως επόμενο!(Δε με θέλει που λένε...)Τέλος,μια μέρα που δίνανε ήταν μέρα βιοποικιλότητας και τότε τους είχα προετοιμάσει για φυσικό περιβάλλον που έπεσε όντως σχετικά όμως με καταναλωτισμό...Πάντως,συνήθως "πέφτουν" συνδυαστικά θέματα για να εξετάζεται και η κριτική ικανότητα(η ποια;)των μαθητών.
Κι εγώ πιστεύω ότι από εδώ και πέρα τα θέματα θα είναι πιο συνδυαστικά, π.χ. όπως το περσινό, για να μη μπορούν να παπαγαλίσουν ένα συγκεκριμένο σχεδιάγραμμα. Το ότι ο συντελεστής της έκθεσης μειώθηκε στο 40% δε σημαίνει ότι αυτές τις μονάδες θα τους τις χαρίσουν κιόλας... Εγώ πάντως με τίποτα δε μπορώ να προβλέψω θέματα. Βέβαια, φέτος κάνω έκθεση μόνο στο ΕΠΑΛ, όπου θέματα όπως ο Μεσσιανισμός νομίζω ότι είναι αδύνατο να τεθούν. Θα προτιμούσα κι εγώ κάτι σε σχέση με τον καταναλωτισμό, τον τουρισμό ή τη βιοτεχνολογία.
παιδιά καλησπέρα!με έχουν προβληματίσει διάφορα θέματα που τους είπαν στο σχολείο όπως:εάν είναι α΄ρθρο πρέπει λέει να γράψουν στο τέλος ο αρθρογράφος '' όνομα'' .... πρώτη φορα τακούω...έπειτα ότι μπορούν να φύγουν μέχρι 20 λέξεις πάνω από τα όρια της περίληψης ερωτήσεων κλπ... κάθεται κανείς να μετράει λέξεις;;
Συνάδελφοι, αναφορικά με το θέμα Β2 της Έκθεσης που ρωτούσε τον τρόπο ανάπτυξης της παραγράφου,επειδή άκουσα διάφορες γνώμες συναδέλφων,θα ήθελα και τις δικές σας.Εγώ πιστεύω ότι είναι αιτιολόγηση.Κάποιος επίσης μου είπε,και το έχω μεγάλη απορία,πως μέσα σε μια παράγραφο μπορεί να υπάρχει και αιτιολόγηση και αίτιο-αποτέλεσμα ως τρόπος ανάπτυξης.Ισχύει κάτι τέτοιο;;
δες τo ποστ του daffyduck! Πολλοί είναι αυτοί που επιμένουν στον ορισμό στη θεματική πρόταση! και στις απαντήσεις πολλών φροντιστηριων δινεται ο ορισμός παράλληλα με την αιτιολόγηση! εγώ δεν μπορώ να δεχτώ τον ορισμό, και μια φιλόλογος παραλίγο να με ξεμαλλιάσει