*

Αποστολέας Θέμα: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017  (Αναγνώστηκε 446123 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος minus03

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 568
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1372 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 03:33:41 μμ »
Sikat η επιστολη ειναι καλη , αλλα κατα τη γνωμη μου πρεπει να αφαιρεθει το κομματι της ειδικης αγωγης...
Ειναι και η ειδικη αγωγη μια "αλλη ομαδα συμφεροντων" που πιεζει κι αυτη προς καποια κατευθυνση οπως και ολες οι αλλες....
Το κειμενο πρεπει να παιρνει ισες αποστασεις απο ολες τις ομαδες και υποομαδες...
Και πανω απ ολα οχι διασπαστικα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:07:10 »

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1291
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1373 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 04:03:33 μμ »
 Όμως, οι προβλέψεις δείχνουν ότι σε μόλις 30 χρόνια από τώρα ο πληθυσμός της Ελλάδας θα είναι 6,5 εκατομμύρια.

http://www.zappit.gr/enimerosi/360-oi-provlepseis-deichnoun-oti-se-molis-30-chronia-apo-tora-o-plithysmos-tis-elladas-tha-einai/914158

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1374 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 04:21:34 μμ »
minus03, προσωπικά είμαι ανοικτός σε όλες τις προτάσεις σας αρκεί αυτές να μην μας βάζουν σε αντιπαράθεση.

Η παράγραφος της ειδικής αγωγής

1.μπορεί να αλλάξει και να αντικατασταθεί και με τις άλλες δομές της εκπαίδευσης ή κάτι παρόμοιο και

2. μπορεί και να παραληφθεί εντελώς και να θεωρηθεί ότι συμπεριλαμβάνεται και αυτή στο γενικότερο πλαίσιο της κριτικής μας και των αιτημάτων μας.

Ας τοποθετηθούν και άλλοι.

Ζητώ επίσης από έναν/μία φιλόλογο να κάνει ένα lifting όλη την επιστολή και να μας την παρουσιάσει για να την δούμε παραπέρα...

Επίσης ζητώ προτάσεις σας για:

1. τον πρόλογο.Βελτίωση ώστε να μην είναι απότομος.

2. τον επίλογο. Στον επίλογο να γράψουμε για παράδειγμα ότι θα παρακολουθούμε τις ενέργειές σας και επιφυλασσόμαστε να αντιδράσουμε ή κάτι άλλο; Πρέπει να δούμε σε τι άλλο θα προβούμε αν αγνοηθούν τα αιτήματα μας; Θα αντιδράσουμε π.χ. με μία άλλη επιστολή ή θα αφήνουμε ανοικτό το ενδεχόμενο για μία άλλη αντίδραση ή τίποτε απολύτως;

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1375 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 04:27:15 μμ »
Όμως, οι προβλέψεις δείχνουν ότι σε μόλις 30 χρόνια από τώρα ο πληθυσμός της Ελλάδας θα είναι 6,5 εκατομμύρια.

http://www.zappit.gr/enimerosi/360-oi-provlepseis-deichnoun-oti-se-molis-30-chronia-apo-tora-o-plithysmos-tis-elladas-tha-einai/914158
Κι εμείς σε 30 χρόνια, θα είμαστε 65+ οι περισσότεροι. Τι μας λέει αυτό δηλ. ; Ότι για τα επόμενα 30 χρόνια που ο πληθυσμός μας θα έχει συρρικνωθεί και δε θα χρειάζονται άλλους εκπαιδευτικούς στα σχολεία (σύμφωνα με το σκεπτικό σου) θα πρέπει να μένουμε άνεργοι και άπραγοι; Και τι θα κάνουμε όλα αυτά τα χρόνια;










Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:07:10 »

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1291
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1376 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 04:32:17 μμ »
Κι εμείς σε 30 χρόνια, θα είμαστε 65+ οι περισσότεροι. Τι μας λέει αυτό δηλ. ; Ότι για τα επόμενα 30 χρόνια που ο πληθυσμός μας θα έχει συρρικνωθεί και δε θα χρειάζονται άλλους εκπαιδευτικούς στα σχολεία (σύμφωνα με το σκεπτικό σου) θα πρέπει να μένουμε άνεργοι και άπραγοι; Και τι θα κάνουμε όλα αυτά τα χρόνια;
είπα εγώ να μείνεις άπραγος και άνεργος; άλλοι θα σε αφήσουν άνεργο...

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2005
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1377 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 04:38:00 μμ »
Δυστυχώς δεν χρειάζεται να περάσουν 30 χρόνια για τη μείωση του μαθητικού δυναμικού. Σύμφωνα με τα στοιχεία γεννήσεων (http://www.statistics.gr/el/statistics/-/publication/SPO03/-) από την επόμενη χρονιά οι "φουρνιές" που θα πρωτοεγγράφονται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση θα είναι πολύ μειωμένες (αρκετές χιλιάδες) σε σχέση με αυτές που θα αποφοιτούν για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Και σε λίγα χρόνια το θέμα της υπογεννητικότητας θα φανεί και στη Δευτεροβάθμια.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1378 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 04:38:08 μμ »
minus03, προσωπικά είμαι ανοικτός σε όλες τις προτάσεις σας αρκεί αυτές να μην μας βάζουν σε αντιπαράθεση.

Η παράγραφος της ειδικής αγωγής

1.μπορεί να αλλάξει και να αντικατασταθεί και με τις άλλες δομές της εκπαίδευσης ή κάτι παρόμοιο και

2. μπορεί και να παραληφθεί εντελώς και να θεωρηθεί ότι συμπεριλαμβάνεται και αυτή στο γενικότερο πλαίσιο της κριτικής μας και των αιτημάτων μας.

Ας τοποθετηθούν και άλλοι.

Ζητώ επίσης από έναν/μία φιλόλογο να κάνει ένα lifting όλη την επιστολή και να μας την παρουσιάσει για να την δούμε παραπέρα...

Επίσης ζητώ προτάσεις σας για:

1. τον πρόλογο.Βελτίωση ώστε να μην είναι απότομος.

2. τον επίλογο. Στον επίλογο να γράψουμε για παράδειγμα ότι θα παρακολουθούμε τις ενέργειές σας και επιφυλασσόμαστε να αντιδράσουμε ή κάτι άλλο; Πρέπει να δούμε σε τι άλλο θα προβούμε αν αγνοηθούν τα αιτήματα μας; Θα αντιδράσουμε π.χ. με μία άλλη επιστολή ή θα αφήνουμε ανοικτό το ενδεχόμενο για μία άλλη αντίδραση ή τίποτε απολύτως;
Για το να μην κάνουμε τίποτε, στην περίπτωση που μας αγνοήσουν, ξεχάστε το, γιατί θα γελάσει μαζί μας ο κάθε πικραμένος! Εξάλλου, δεν μας αρμόζει! Για δεύτερη επιστολή, το αποκλείω, γιατί θα έχει την τύχη της πρώτης, δηλ. θα αγνοηθεί. Άρα, και είναι το πιο λογικό και το επιβεβλημένο, θα υπάρξει άλλη αντίδραση, με άλλη μορφή κι αυτό πρέπει να διαφανεί/υπονοηθεί  μέσω της τωρινής επιστολής!
Επιπλέον, θεωρώ πως η επιστολή πρέπει να υπογραφεί από μερικούς χιλιάδες συναδέλφους, για να ασκήσει πίεση και να "πιάσει τόπο", όπως λέμε απλά!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1379 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 04:39:15 μμ »
είπα εγώ να μείνεις άπραγος και άνεργος; άλλοι θα σε αφήσουν άνεργο...
Ενώ τώρα μας δίνουν την εργασία που μας αξίζει κι αυτή για την οποία κουραστήκαμε!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1291
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1380 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 04:44:35 μμ »
Ενώ τώρα μας δίνουν την εργασία που μας αξίζει κι αυτή για την οποία κουραστήκαμε!

Δυστυχώς δεν χρειάζεται να περάσουν 30 χρόνια για τη μείωση του μαθητικού δυναμικού. Σύμφωνα με τα στοιχεία γεννήσεων (http://www.statistics.gr/el/statistics/-/publication/SPO03/-) από την επόμενη χρονιά οι "φουρνιές" που θα πρωτοεγγράφονται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση θα είναι πολύ μειωμένες (αρκετές χιλιάδες) σε σχέση με αυτές που θα αποφοιτούν για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Και σε λίγα χρόνια το θέμα της υπογεννητικότητας θα φανεί και στη Δευτεροβάθμια.

Αποσυνδεδεμένος johnd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 369
  • Φύλο: Άντρας
  • 1+1=3,14 + ΦΠΑ (ΠΕ03)
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1381 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 06:18:12 μμ »
Η επιστολή είναι υπό κατασκευή. Να δώσουμε βάση στο νόημά της και όχι στα ορθογραφικά λάθη. Τέτοια λάθη έχω εντοπίσει και εγώ αλλά δεν τα έχω διορθώσει. Στο τέλος θα αναλάβουν ένας  - δύο π.χ. φιλόλογοι και θα εξαλειφθούν. Προς το παρόν ας κάνουμε αλλαγές, αν κάνουμε, επί της ουσίας.

Όποιος βλέπει τώρα την επιστολή θα πρέπει να ανατρέξει να διαβάσει το σκεπτικό της στην σελίδα 93 και στην απάντηση#1292 όπου πήρα την πρωτοβουλία και πρότεινα πως πρέπει να είναι αυτή και γιατί.

την ειδική αγωγή την πρόσθεσα την τελευταία στιγμή. Δεν είμαι σχετικός με το χώρο αλλά θεωρώ ότι πρέπει να γίνει αναφορά σε κάθε περίπτωση. Η επιστολή απευθύνεται προς όλους και εκπαιδευτικούς και γονείς. Δεν κάνω αναφορά για το ποιοι πρέπει να εργάζονται, ούτε με ποια κριτήρια. Δεν αφορά αυτό την επιστολή μας.

Ας κάνετε λοιπόν προτάσεις συγκεκριμένες του στυλ προτείνω η παράγραφος ΄΄τάδε΄΄ να αντικατασταθεί με την παράγραφο ΄΄αυτή΄΄ για να συζητάμε επί της ουσίας, χωρίς καθυστέρηση. Η συγγραφή της είναι ευθύνη όλων μας. Προσωπικά ανέλαβα την υποχρέωση να την προσχεδιάσω για να γίνει κατανοητή η πρότασή μου. Από κει και πέρα περιμένω βοήθεια με προτάσεις για αλλαγές και πρωτοβουλίες για την διάδοσή της σε λίγα (πιστεύω)24ωρα....
Sorry αν ήταν κάπως απότομο το στυλ μου πριν. Μου βγήκε λίγο αυθόρμητα. Μιλάμε για επιστολή που θα σταλεί σε υπουργό από καθηγητές. Αν δεν είναι αριστούργημα την άλλη μέρα θα παίζει στην Αυγή και τα φιλοκυβερνητικά site με μπόλικο χλευασμό.

Για την ειδική έχεις λάθος. Όπως θα είχες λάθος αν θεωρούσες απαραίτητο να μην λησμονηθούν οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ που περιμένουν χρόνια, όπως θα είχες άδικο αν αναφερόσουν στην προϋπηρεσία η οποία για πολλούς μεταφράζεται σε πολύ κόπο, θυσίες και χρόνια μακριά από τα σπίτια τους. Η επιστολή πρέπει να είναι εντελώς απρόσωπη και να μην φαίνεται ότι οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί θεωρούν κάποιους από τους συναδέλφους τους, ότι θα πρέπει να τύχουν επιπλέον προσοχής από το υπουργείο. Μια τέτοια επιστολή εγώ δεν θα την υπέγραφα ακόμα και αν με ευνοούσε. Προφανώς ούτε θα με χάλαγε, αλλά δεν θα στήριζα το "διαίρει και βασίλευε".

Συνάδελφε, ειλικρινά και με θλίψη μου πιστεύω ότι γράφεις όσα γράφεις για να σπείρεις τη διχόνοια, μάλιστα χωρίς να ξέρω το λόγο, ή για να προκαλέσεις αμφιβολίες για την αποτελεσματικότητα των κινήσεων που ετοιμάζονται! Κι όλα αυτά τη στιγμή που το μόνο που χρειαζόμαστε είναι η σύμπνοια!
Αν σε καλύπτουν οι λίγοι μήνες αναπλήρωσης που σου δίνουν από το υπουργείο κάθε χρόνο κι αν αισθάνεσαι ότι έτσι σε σέβονται ως άνθρωπο, ως προσωπικότητα κι ως λειτουργό, μην κάνεις τίποτε! Ειλικρινά!
Επειδή, όμως, όλους τους άλλους δε μας λέει τίποτε πλέον αυτό, δε θα μείνουμε άπραγοι! Σε πρώτη φάση, λοιπόν, θα στείλουμε τη συγκεκριμένη επιστολή και στη συνέχεια θα οργανώσουμε κι άλλες κινήσεις και θα κλιμακώσουμε την προσπάθειά μας (από την οποία καλό θα ήταν να μην έλειπες ούτε εσύ)! Το ζητούμενο και ο στόχος όλων τώρα πρέπει να είναι οι ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ στον ευαίσθητο χώρο της παιδείας! Όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό και θεωρεί ότι "ζημιώνεται" από τέτοιες κινήσεις, ας απέχει από οτιδήποτε νομίζει ότι θα τον "βλάψει"! Οι δήθεν συμβουλές και νουθεσίες δηλητηριάζουν και αποδυναμώνουν την όποια οργανωμένη αντίδρασή μας και δεν πρέπει να επιτραπεί αυτό!

Αν δεν μου αρέσει ένα πράγμα, αυτό είναι η υποκρισία. Αν υπήρχε σχετικό μάθημα θα μπορούσες να το διδάσκεις με επιτυχία. Μου πετάς σε προηγούμενο ποστ ένα "αγαπητέ συνάδελφε" για να ακολουθήσουν κατηγορίες. Μου πετάς τώρα ένα σχόλιο περί θλίψης και ακολουθούν ανυπόστατες κατηγορίες. Μιλάς για σύμπνοια και κατηγορείς εμένα για διχόνοια, όταν το μόνο που κάνεις είναι να επιτίθεσαι προσωπικά και να πετάς λάσπη σε αυτόν που απλά έχει διαφορετική άποψη. Με θλίψη και με αγάπη. ....Υποκρισία.
Και βέβαια αγνοείς το νόημα αυτών που σου γράφω και απλά βγάζεις τα δικά σου βολικά συμπεράσματα (EDIT: Δεν το κάνεις μόνο με μένα αυτό από ότι διαπιστώνω). Διότι τι πιο εύκολο από το να διαστρεβλώσεις το νόημα αυτών που γράφει ο άλλος και να επιχειρηματολογήσεις πάνω σε αυτή την διαστρέβλωση; Το αποκορύφωμα βέβαια είναι ότι αυτοαναγορεύεσαι εκπρόσωπος όλων των άλλων. Congrats για την προαγωγή. Ναι, μπορείς κάλλιστα να το αποκαλέσεις ειρωνικό αυτό το τελευταίο. Διότι μερικές φορές χρειάζεται και αυτός ο τρόπος απάντησης.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 25, 2017, 06:30:19 μμ από johnd »
Οι καθηγητές ζητάνε από τους μαθητές τους να κατανοήσουν αυτά που τους διδάσκουν.

Εδώ μέσα βέβαια μερικοί αρνούνται πεισματικά να κατανοήσουν αυτά που διαβάζουν.

Αποσυνδεδεμένος ahgioma

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1382 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 08:51:22 μμ »
μεχρι ποτε πρεπει να ξεκαθαριστει το θεμα?

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1383 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 10:39:34 μμ »
Επαναλαμβάνω κάτι που έγραψα και χτες
Παρακολουθώ τις τελευταίες εβδομάδες την συζήτηση αλλά με καμία διάθεση να συζητησω επί υποθέσεων και υποσχεσεων. Και βλέπω χτες μια καλή ιδέα.! Μια "συλλογική" επιστολή, ουδέτερη και αρκετά γενική ώστε να εκφράζει το σύνολο των εκπαιδευτικών που αξιώνουν, όχι μια θέση στο δημόσιο σχολείο, αλλά στελέχωση του δημόσιου σχολείου στο όνομα της παιδείας.
Μια τέτοια κίνηση θα ήταν έξ ορισμού ανοικτή στο σύνολο των εκπαιδευτικών, διορισμενων και αδιόριστων.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1384 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 10:43:19 μμ »
aghioma όσο το δυνατό πιο σύντομα. Αφού δεν υπάρχουν άλλες τοποθετήσεις ή προτάσεις για αλλαγές, θα πάρω υπόψη τις 2-3 σημερινές και θα σας το παρουσιάσω σήμερα.

aghathi, είναι και δική μου ευχή να γίνουν καλές προτάσεις από συναδέλφους ώστε η επιστολή να έχει πιο πλατιά αποδοχή.


Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,

σας είπα όταν βρίσκω χρόνο διαβάζω με προσοχή τις ενστάσεις και προτάσεις και κάνω τις αλλαγές. Έως τώρα έχω κάνει δεκτές όλες τις σχεδόν τις αλλαγές. Μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις δεν βρήκα τρόπο να προσθέσω ή να αλλάξω κάτι,σε καμία περίπτωση γιατί δεν το επιθυμούσα. Δεν μου έβγαινε ή δεν έδενε στο κείμενο.

Πρέπει να καταλάβουμε ότι αυτή η επιστολή είναι σημαντική ως κίνηση. Δεν προσμένω από το υπουργείο κάποια αποδοχή στα αιτήματά μας λόγω αυτής της επιστολής. Στόχος μας πιστεύω πρέπει να είναι ή ενεργοποίηση των εκπαιδευτικών και αν δυνατόν γονέων. Να τους προβληματίσουμε, να τους θέσουμε σε εγρήγορση ώστε την επόμενη φορά να μπορούμε να πετύχουμε κάτι καλύτερο, να αντιδράσουμε ακόμη καλύτερα και πιο μαζικά. Δεν θα πω εγώ πως θα γίνει αυτό. Θα συμβεί έτσι και αλλιώς γιατί η κοροϊδία και τα δημοσιονομικά μέτρα αντί για διορισμών θα εφαρμόζονται στον κλάδο μας. Προσωπικά θα ήθελα να δω και πόσοι εκπαιδευτικοί θα την υπογράψουν. Δεν θα το θεωρήσω σε καμία όμως περίπτωση επιτυχία ή αποτυχία προσωπική ή δική μας. Θέλω να δω περισσότερο πως σκέφτονται γενικά οι εκπαιδευτικοί.

Σκεφτείτε κάτι απλό. Αν το δικό μας υπουργείο δεν κάνει διορισμούς όλες οι αυτές θέσεις θα καλυφθούν με δημοσιονομικά μέτρα που θα χαρακτηρίζονται από την κυβέρνηση πρωτοποριακά, καινοτόμα κλπ.

Τώρα για το δημογραφικό που ανέφεραν πιο πάνω μόνιμοι συνάδελφοι, έτσι είναι. Από τη επόμενη σχολική χρονιά,  επτά χρόνια μετά την έναρξη της κρίσης, οι μαθητές που θα γραφούν στο δημοτικό θα είναι λιγότεροι σε ένα σεβαστό ποσοστό. Μετά από έξι χρόνια θα γίνει το ίσο στην α΄ γυμνασίου κ.ο.κ. Υπάρχουν βέβαια και άλλοι παράγοντες που μπορεί να λειτουργήσουν αντίστροφα.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ 2017
« Απάντηση #1385 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 11:41:10 μμ »
Ενσωμάτωσα τις αλλαγές που μου προτείνατε! Σε παράθεση έχω την προηγούμενη μορφή. Συζητάμε πάντα και αλλάζουμε/προσθέτουμε...


Έκδοση 4η

1ο τμήμα (παραλήπτ-ης/ες επιστολής)

Κύριοι, κύριοι [ εδώ θα γραφούν τα ονόματα των υπουργών στους οποίους απευθυνόμαστε και στους οποίους θα παραδώσουμε την επιστολή]

2ο τμήμα (εισαγωγή – αναδρομή στα τελευταία επτά χρόνια)

Οι τελευταίοι προγραμματισμένοι διορισμοί εκπαιδευτικών έγιναν το 2010. Έκτοτε τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό επιχειρήθηκε να καλυφθούν με μέτρα, όπως το κλείσιμο και οι συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, η αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, η μείωση των μαθημάτων και ωρών διδασκαλίας στην βθμια και στην αθμια και η αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην αθμια. Τα μέτρα αυτά αφενός δεν έχουν επιλύσει το πρόβλημα της υποστελέχωσης των σχολικών μονάδων και αφετέρου έχουν υποβαθμίσει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

3ο τμήμα ( η κατάσταση σήμερα)

Σήμερα, οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό εξακολουθούν να είναι μεγάλες. Έτσι κάθε χρόνο πάνω από 20.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καλούνται να κενά, τα οποία στη μεγάλη τους πλειοψηφία υπάρχουν από την αρχή της χρονιάς.
Το κακό αυτό προηγούμενο με τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους παρουσιάζει κάθε χρόνο αυξητικές τάσεις με αποτέλεσμα τα σχολεία να ανοίγουν με ένα σωρό προβλήματα, αφού οι εκπαιδευτικοί καταφθάνουν σ΄ αυτά με δόσεις ενώ σε πολλές περιπτώσεις οι ελλείψεις δεν καλύπτονται καν. 

Ώρες μαθημάτων χάνονται, προγραμματισμός δεν μπορεί να γίνει, οι αναπληρωτές καλούνται σε λίγες μέρες να λύσουν τα προβλήματα μετεγκατάστασης αλλά και να προσαρμοστούν σε ένα νέο περιβάλλον, να γνωρίσουν τους 200 μαθητές κατά μέσο όρο σε ένα, σε δύο, σε τρία σχολεία ή και περισσότερα τον τελευταίο καιρό. Πρακτικά από την εμπειρία μας οι εκπαιδευτικοί προσαρμόζονται μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Το μισό διδακτικό έτος είναι περίοδος προσαρμογής με ότι αυτό συνεπάγεται για τα σχολεία τα οποία δεν είναι στελεχωμένα με μόνιμο προσωπικό. 

Στην ειδική αγωγή και σε άλλες δομές της εκπαίδευσης τα προβλήματα λόγω έλλειψης μόνιμου προσωπικού είναι πλέον μη αντιμετωπίσιμα. Κανένας σοβαρός προγραμματισμός, καμία εγγύηση για το μέλλον λόγω των προσωρινών χρηματοδοτήσεων από προγράμματα που κυρίως αποβλέπουν στην αντιμετώπιση της ανεργίας [….]

4ο ( ανάδειξη ευθυνών του υπουργείου/κυβέρνησης )

Έχετε χρέος κ.κ. να σταματήσετε την υποβάθμιση της παρεχόμενης παιδείας η οποία συνοδεύεται από την υποβάθμιση του έργου του εκπαιδευτικού με τα συνεχή μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα τα οποία ενίοτε χαρακτηρίζονται καινοτόμα.   Έχετε χρέος όπως έχει αναγγείλει και ο Πρωθυπουργός απέναντι στο μέλλον των πτυχιούχων να δώστε συνέχεια στο φυσικό κύκλο αποχωρήσεων και διορισμών. Σε αντίθετη περίπτωση ολόκληρες γενεές εκπαιδευτικών αποκλείονται από το δικαίωμα στην εργασία και να παραμείνουν στη χώρα που γεννήθηκαν και σπούδασαν το αγαπημένο τους αντικείμενο.

Εδώ και τρία χρόνια οι θητεύοντες υπουργοί κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης και τώρα εσείς μας αναγγέλλετε από 10.000 έως και 20.000 μόνιμους διορισμούς στα σχολεία. Επίσης αναγγέλλεται κάθε φορά διάλογος για ένα νέο νόμο διορισμών. Κάθε φορά δηλαδή που αλλάζει ο υπουργός παιδείας, ακόμη και της ίδιας κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική με την ίδια αρχή, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου και το ίδιο τέλος, δηλαδή την αλλαγή του υπουργού… Οι διορισμοί μετατίθενται για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ αρχή. Αυτή η πρακτική των υπουργών έγινε ανέκδοτο στα φόρα και κάθε ανακοίνωση για διορισμούς χλευάζεται παρά λαμβάνεται στα σοβαρά.

5ο μέρος ( αιτήματα)

Ζητάμε κ.κ. να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό προς τους εκπαιδευτικούς και σας καλούμε να προχωρήσετε:

1.    σε άμεση αποσαφήνιση του τρόπου/νόμου διορισμού. Είναι δική σας ευθύνη και δικό σας καθήκον η ύπαρξη νόμου. Νόμος υπάρχει ο 3848 και αν κρίνεται ότι πρέπει να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, αυτό να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα του.

2.   σε μεγάλο αριθμό διορισμών, ίσο με τον αριθμό των κενών που λόγω έλλειψης διορισμών είναι πλέον οργανικά, εφαρμόζοντας το πολυδιαφημιζόμενο τριετές πλάνο διορισμών της κυβέρνησής σας.

6ο μέρος (επίλογος – υπόσχεση ότι θα παρακολουθούμε τα πεπραγμένα και θα αντιδράσουμε ξανά αν χρειαστεί)

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

Με εκτίμηση

Αδιόριστοι – εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

ονόματα

Ενσωμάτωσα τις αλλαγές που μου προτείνατε! Σε παράθεση έχω την προηγούμενη μορφή. Αντί παρατηρήσεις προτείνετε συγκεκριμένες προτάσεις/παραγράφους ή και αλλαγές/αντικαταστάσεις  :).


Έκδοση 5η

1ο τμήμα (παραλήπτ-ης/ες επιστολής)

Αξιότιμε υπουργέ,

2ο τμήμα (εισαγωγή – αναδρομή στα τελευταία επτά χρόνια)

οι τελευταίοι προγραμματισμένοι διορισμοί εκπαιδευτικών έγιναν το 2010. Έκτοτε τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό επιχειρήθηκε να καλυφθούν με μέτρα, όπως το κλείσιμο και οι συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, η αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, η μείωση των μαθημάτων και ωρών διδασκαλίας στην βθμια και στην αθμια και η αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην αθμια. Τα μέτρα αυτά αφενός δεν έχουν επιλύσει το πρόβλημα της υποστελέχωσης των σχολικών μονάδων και αφετέρου έχουν υποβαθμίσει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

3ο τμήμα ( η κατάσταση σήμερα)

Σήμερα, οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό εξακολουθούν να είναι μεγάλες. Έτσι κάθε χρόνο πάνω από 20.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καλούνται να κενά γενική και ειδική αγωγή, τα οποία στη συντριπτική τους πλειοψηφία υπάρχουν από την αρχή της χρονιάς.
Το κακό αυτό προηγούμενο με τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους παρουσιάζει κάθε χρόνο αυξητικές τάσεις με αποτέλεσμα τα σχολεία να ανοίγουν με ένα σωρό προβλήματα, αφού οι εκπαιδευτικοί καταφθάνουν σ΄ αυτά με δόσεις ενώ σε πολλές περιπτώσεις οι ελλείψεις δεν καλύπτονται καν. 

Ώρες μαθημάτων χάνονται, προγραμματισμός δεν μπορεί να γίνει, οι αναπληρωτές καλούνται σε λίγες μέρες να λύσουν τα προβλήματα μετεγκατάστασης αλλά και να προσαρμοστούν σε ένα νέο περιβάλλον, να γνωρίσουν τους 200 μαθητές κατά μέσο όρο σε ένα, σε δύο, σε τρία σχολεία ή και περισσότερα τον τελευταίο καιρό. Πρακτικά από την εμπειρία μας οι εκπαιδευτικοί προσαρμόζονται μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Το μισό διδακτικό έτος είναι περίοδος προσαρμογής με ότι αυτό συνεπάγεται για τα σχολεία τα οποία δεν είναι στελεχωμένα με μόνιμο προσωπικό. 
Κύριε υπουργέ σας καλούμε


4ο ( ανάδειξη ευθυνών του υπουργείου/κυβέρνησης )

Έχετε χρέος κ.κ. να σταματήσετε την υποβάθμιση της παρεχόμενης παιδείας η οποία συνοδεύεται από την υποβάθμιση του έργου του εκπαιδευτικού με τα συνεχή μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα τα οποία ενίοτε χαρακτηρίζονται καινοτόμα. Έχετε χρέος όπως έχει αναγγείλει και ο Πρωθυπουργός απέναντι στο μέλλον των πτυχιούχων να δώστε συνέχεια στο φυσικό κύκλο αποχωρήσεων και διορισμών. Σε αντίθετη περίπτωση ολόκληρες γενεές εκπαιδευτικών αποκλείονται από το δικαίωμα στην εργασία και να παραμείνουν στη χώρα που γεννήθηκαν και σπούδασαν το αγαπημένο τους αντικείμενο.

Εδώ και τρία χρόνια οι θητεύοντες υπουργοί κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης και τώρα εσείς μας αναγγέλλετε από 10.000 έως και 20.000 μόνιμους διορισμούς και παράλληλα καλείτε σε διάλογο για ένα νέο νόμο διορισμών. Έτσι κάθε φορά που αλλάζει ο υπουργός παιδείας, ακόμη και της ίδιας κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική με την ίδια αρχή, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου και το ίδιο τέλος, δηλαδή την αλλαγή του υπουργού… Οι διορισμοί μετατίθενται για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ ημερομηνία έναρξης. Αυτή η πρακτική των υπουργών έγινε ανέκδοτο στις συζητήσεις των εκπαιδευτικών και κάθε ανακοίνωση για διορισμούς χλευάζεται παρά λαμβάνεται στα σοβαρά.

5ο μέρος ( αιτήματα)

Ζητάμε κ.κ. να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό προς τους εκπαιδευτικούς και σας καλούμε να προχωρήσετε:

1.    σε άμεση αποσαφήνιση του τρόπου/νόμου διορισμού. Είναι υποχρέωση δική σας αλλά και της πολιτείας να εφαρμόζει ή να θεσπίζει νόμους. Νόμος υπάρχει ο 3848 και αν κρίνεται ότι πρέπει να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, αυτό να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα του.

2.   σε μεγάλο αριθμό διορισμών, ίσο με τον αριθμό των κενών που λόγω έλλειψης διορισμών είναι πλέον οργανικά, εφαρμόζοντας το πολυδιαφημιζόμενο τριετές πλάνο διορισμών της κυβέρνησής σας.

Κύριε υπουργέ, εμείς θα παρακολουθούμε όλες τις ενέργειές σας για την άμεση εφαρμογή των αυτονόητων στην δημόσια εκπαίδευση όπως αυτό της στελέχωσης με μόνιμους εκπαιδευτικούς. Θέλουμε να δούμε έργα και πράξεις και ειλικρινή διάλογο όπου αυτός χρειάζεται. Αν δούμε ότι συνεχίζετε την πολιτική των προκατόχων σας επιφυλασσόμαστε να αντιδράσουμε ανάλογα.

Με εκτίμηση

Αδιόριστοι – εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160665
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 945
Σύνολο: 950

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.