0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παρεμπιπτόντως δεν είμαι ξενόγλωσσος απλά αναγνωρίζω την σημασία και της ξένης γλώσσας και της πληροφορικής και γνωρίζω ότι το σύστημα ΕΑΕΠ είναι επιτυχές. Δεν μπορώ να μείνω άπραγος απέναντι σε άτομα που εκλαμβάνουν την απραξία των ξενόγλωσσων και των της πληροφορικής ως πρόσφορο έδαφος για κακόβουλη επίθεση, η οποία είναι επαναλαμβανόμενη και ο σκοτεινός σκοπός είναι να πάει η εκπαίδευση αιώνες πίσω για δικό τους όφελος.
Τι ειναι το fce; Προσωπικα αναφέρθηκα στην τάση να "κατεβαίνουν" συνεχως ηλικιακή βαθμίδα ορισμένα διδακτικα αντικείμενα, π.χ Γυμναστική απο το νηπιαγωγιο, Αγγλικά απο την α' δημοτικού, β' ξένη γλωσσα απο την ε' δημοτικού κ.α.
Μαλλον αναφερεσαι στα τμήματα υποδοχής παιδιών μεταναστών και οχι στα τμήματα ένταξης παιδιων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Και τα δυο ειναι ιδιαίτερα ευαίσθητα θέματα και καλο θα ηταν να ειμαστε πολυ προσεχτικοί οταν μιλάμε γι' αυτα. Οσον αφορα τους δασκάλους αυτών των τμημάτων, γινε σε παρακαλώ λιγο πιο συγκεκριμένη, τι κανουν αντί για μαθημα; Μήπως κάθονται στο σπιτι τους η τεμπελιαζουν σε κανα γραφείο;
επειδή ,δεν είμαι Καινούρια στο επάγγελμα ξεχωρίζω τα τμήματα.Επίσης η τελευταία ερώτηση σου δείχνει πως είσαι γνώστης της κατάστασης.Υπάρχει και η λαϊκή ή το σουπερμάρκετ.όσοι είναι κοντα και καπνίζουν πετιούνται και για κανένα καφεδάκι με τσιγάρο στο σπίτι.Δουλεύω 10 χρονια και δυστυχώς όταν δεν υπάρχει ξεκάθαρο αντικείμενο ο εκπαιδευτικός μια χαρα βρίσκει τροπο να ..χαλαρώσει.
Εχεις δίκιο φιλε μου θα χρειαστούμε τα επόμενα χρονια πολλούς διερμηνείς, να μεταφράζουν ας πουμε οσα λεει ο Βαρουφακης για να μη γίνονται παρεξηγήσεις! Ασφαλώς και δε συγκρίνω τους μαθητες των διαφόρων χωρών και θα επρεπε να ντρέπεσαι και μονο που σκεφτηκες κατι τέτοιο!
να μην μιλησουμε για τις δηθεν ωρες ενισχυτικης διδασκαλιας που παιρνουν ορισμενοι δασκαλοι με σκοπο να μην μετακινηθουν σχολειο η ολοημερο.... Αφηστε γιατι εαν ανοιξω το στομα μου.....