*

Αποστολέας Θέμα: Προσφυγή υπέρ της διατηρησης των πινακων αναπληρωτών μεταβατικής περιόδου  (Αναγνώστηκε 25343 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος CBK

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 378
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Χαίρομαι που συμφωνούμε.
Συμφωνώ. Γι αυτό κάποιος που επανειλημμένα έχει αξιολογηθεί και έχει επιτύχει στο γνωστικό στη διδακτική και με αυτό τον τρόπο έχει μαζέψει προϋπηρεσία, θεωρώ ότι δικαιούται μία θέση μέσα στο δημόσιο σχολείο. Είμαι κατά του διορισμού χωρίς αξιολόγηση από ανεξάρτητη αρχή, όπως είναι ο ΑΣΕΠ. Νομίζω το δήλωσα από την πρώτη μου τοποθέτηση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος defthim

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 72
    • Προφίλ
Η επάρκεια δεν κρίνεται από κανένα ΑΣΕΠ. Κρίνεται από το πανεπιστήμιο αποφοίτησης.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4015
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Η επάρκεια δεν κρίνεται από κανένα ΑΣΕΠ. Κρίνεται από το πανεπιστήμιο αποφοίτησης.

Άρα βαθμός πτυχίου; Κι επειδή ξέρω ότι θα με πας στην προϋπηρεσία πάλι, όταν (λέμε τώρα) απορροφηθούν όλοι όσοι έχουν τις μεγάλες προϋπηρεσίες (ας προσπεράσουμε και το πώς τις απέκτησαν), από αυτούς που θα έχουν όλοι 0 προϋπηρεσία, ποιους θα διαλέξουμε; Ή μήπως είναι "τι με νοιάζει εμένα; Εγώ θα έχω διοριστεί";

Ο Παυλόπουλος πάντως, τον προηγούμενο μήνα, πήρε θέση στο ποια νομοθεσία και σύνταγμα υπερισχύει στην Ελλάδα:

http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=706669

Εδώ του έχει απαντήσει το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους και η ίδια η Ευρωπαϊκή Ένωση και τους αγνοεί, τον Παυλόπουλο θα ακούσει; Καλά έκανε και προσέφυγε η ΔΟΕ. Να τους απαντήσει το ευρωπαϊκό δικαστήριο, να πάψουν οι αυταπάτες μια και καλή.

Συμφωνώ. Γι αυτό κάποιος που επανειλημμένα έχει αξιολογηθεί και έχει επιτύχει στο γνωστικό στη διδακτική και με αυτό τον τρόπο έχει μαζέψει προϋπηρεσία, θεωρώ ότι δικαιούται μία θέση μέσα στο δημόσιο σχολείο. Είμαι κατά του διορισμού χωρίς αξιολόγηση από ανεξάρτητη αρχή, όπως είναι ο ΑΣΕΠ. Νομίζω το δήλωσα από την πρώτη μου τοποθέτηση.
Τη στιγμή που σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες διορίζονται άνθρωποι με μεγάλες προϋπηρεσίες, εδω ακόμα συζητάμε αν είναι πιο ικανός εκπαιδευτικός ο προϋπηρεσιάκιας, ετών 40έως 50+, ή ο νέος εκπαιδευτικός. Και εγώ μπορώ να δεχτώ ότι ο νέος απομνημονεύει περισσότερα ονόματα και περισσότερες ημερομηνίες, πράγματα που ζητιούνται σε έναν ΑΣΕΠ, τουλάχιστον σε κάποιες ειδικότητες. Αυτό τον κάνει εξ ορισμού καλύτερο εκπαιδευτικό; Όλοι ξέρουμε πως όχι, πόσω μάλλον σήμερα που ο τρόπος διδασκαλίας είναι πολύ διαφορετικός απ΄ότι παλιότερα. Βέβαια, όλα αυτά είναι αποτέλεσμα της χρόνιας αδιοριστίας αλλά βρε παιδιά, ας μη κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, όλοι έχουμε δει συναδέλφους "κοράκια" που διέπρεψαν στον ΑΣΕΠ, οι μαθητές όμως δεν ήθελαν ούτε να τους δουν ούτε να τους ακούσουν. Δεν είναι εκεί η ουσία...
υ.γ. δεν είμαι κατά του ΑΣΕΠ, θεωρώ ότι είναι ο πιο δίκαιος τρόπος διορισμού, αλλά ας σκεφτούμε ότι ένας σαραντάρης με παιδιά, υποχρεώσεις, αγώνα για το μεροκάματο, άρρωστους γονείς και άλλα πολλά, δεν είναι και τόσο εύκολο να κάτσει να διαβάσει οχτώ ώρες τη μέρα. Ας μην παραβλέπουμε τον ανθρώπινο παράγοντα

Η 527 λέει ρητά ότι ο μόνος τρόπος σύγκρισης διοριστέων είναι η επιτυχία τους στον τελευταίο ΑΣΕΠ. Το λέει στο κομμάτι για τους 24μηνίτες. Αρα το ότι κάποιος έχει περάσει στο παρελθόν ΑΣΕΠ δε μπορεί να τον βοηθήσει σε κάτι. Έπειτα, να μην παραβλέψουμε τον ανθρώπινο παράγοντα (αν και ανθρώπινος παράγοντας είναι και ο 25αρης που θέλει να διοριστεί για να φτιάξει τη ζωή του), αλλά να αποφασίσουμε για ποιον γίνονται οι διορισμοί: Για την εκπαίδευση ή για κοινωνική πολιτική; Αν γίνονται για κοινωνική πολιτική, τότε ας προτάξουμε ξεκάθαρα τα κοινωνικά κριτήρια και ας πάρουμε αυτούς που έχουν τη μεγαλύτερη ανάγκη για εργασία. Αν γίνονται για την εκπαίδευση, τότε υποχρέωση είναι να βρεθούν οι ικανότεροι από τους διαθέσιμους, αφήνοντας στην άκρη όλα όσα δεν έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο της πρόσληψης, δηλαδή ηλικία, παιδιά κλπ.

Κι ένα παιδί φτωχής οικογένειας μπορεί να του είναι πολύ πιο δύσκολο από ένα παιδί πλούσιας οικογένειας να πληρώσει στα φροντιστήρια και να περάσει ιατρική. Η λύση είναι να καταργηθούν οι εξετάσεις ή να περάσει χωρίς τους απαραίτητους βαθμούς; Αν ψάξουμε, σε όλους θα βρούμε κάτι. Ο 40αρης δε μπορεί να κάτσει να διαβάσει, ο 25αρης μπορεί να έχει οικονομικές δυσκολίες, ο 55αρης μπορεί να μην έχει στον ήλιο μοίρα εκτός εκπαίδευσης, μπορεί να υπάρχει χωρισμένη ή ανύπαντρη μάνα. Στο τέλος οι διορισμοί εκπαιδευτικών θα καταλήξουν λίγο σαν το πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων. Θα καταθέτει ο καθένας το πλήρες βιογραφικό του (και δεν εννοώ τα προσόντα), για να αποφασίζει το υπουργείο ποιος έχει τη μεγαλύτερη ανάγκη για δουλειά...

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Η επάρκεια δεν κρίνεται από κανένα ΑΣΕΠ. Κρίνεται από το πανεπιστήμιο αποφοίτησης.
και πως γίνεται άτομα με καλό βαθμό πτυχίου να πατώνουν σε ΑΣΕΠ?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος rrrrrr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
    • Προφίλ
Πες τα trust.
Δηλαδή κατάντια...
Και μετά, ορισμένοι μού αυτοαποκαλούνται και «εκπαιδευτικοί λειτουργοί» και υποστηρίζουν ότι ασκούν και... λειτούργημα (my ass).

Δεν είναι καθόλου τυχαίο που για ορισμένες επαγγελματικές ομάδες που τα μέλη τους είναι δημόσιοι/κρατικοί λειτουργοί (δηλαδή ασκούν σοβαρό κοινωνικό λειτούργημα, έχοντας λειτουργική αυτονομία και συγκεκριμένη θεώρηση του έργου τους, στο πνεύμα του Συντάγματος), η Πολιτεία έχει ορίσει διορισμό στις οικείες θέσεις, μέσω αυξημένων απαιτήσεων/διαδικασιών.

Για να διοριστείς Λέκτορας ή Καθηγητής Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος θα πρέπει να διαθέτεις αυξημένα τυπικά & ουσιαστικά προσόντα, ενώ για να ενταχθείς ως δικαστικός λειτουργός στον δικαστικό κλάδο θα πρέπει να φοιτήσεις και να επιτύχεις στις εξετάσεις (εισαγωγικές & αποφοίτησης) της ΕΣΔΙ.

Αν οι εκπαιδευτικοί, ως πλειονότητα, αντιμετώπιζαν εαυτόν ως δημόσιο λειτουργό [και όχι ως έναν ακόμα διοικητικό δημόσιο υπάλληλο (sic)!] θα έπρεπε να απαιτούσαν οι ίδιοι πρώτοι γραπτό ΑΣΕΠ! Που δεν μιλάμε για Εθνική Σχολή αλλά για μία και μόνη εξέταση!

Μόνο ως λειτουργοί δεν αντιμετωπίζουν τον εαυτό τους όσοι κραυγάζουν εδώ μέσα αναφωνόντας: «Δείξτε μου, πού γράφει στο Σύνταγμα ότι οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να δίνουν ΑΣΕΠ;;;...» ή «Γιατί μόνο οι εκπαιδευτικοί, από όλους τους δημοσίους υπαλλήλους, να δίνουν ΑΣΕΠ;;;». Πίκρα.

Η Δ.Ο.Ε. και η Ο.Λ.Μ.Ε. (καθαρή ειρωνεία η δεύτερη λέξη στον τίτλο της τελευταίας: Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης...), χρησιμοποιούν τον όρο «λειτουργός», μόνο όταν αυτός δεν περιορίζει τις οικονομικές διεκδικήσεις στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, (ειδάλλως, και οι εκπαιδευτικοί είναι δημόσιοι υπάλληλοι για να μη χαθεί ο έξτρα παράς!), ή όταν υποστηρίζουν, κάνοντας επίκληση στο συναίσθημα, πως οι εκπαιδευτικοί -ως λειτουργοί πάντα- αξίζουν διαφορετική μεταχείριση (που αποσκοπεί, μεταξύ άλλων, στο να νομιμοποιεί και την παρανομία στον κλάδο).

Δεν είναι λειτουργοί όσοι κουβαλάνε μυαλά δημοσιοϋπαλληλάκου.
Φαντάζεστε να τα λέγανε αυτά οι υποψήφιοι δικαστές και εισαγγελείς της χώρας;;; Δεν θέλουμε να υπάρχει ΕΣΔΙ, δεν θέλουμε εξετάσεις!!!
Γι' αυτό και το επίπεδο του εκπαιδευτικού δυναμικού των σχολείων βρίσκεται στα τάρταρα...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 20, 2017, 01:43:18 μμ από rrrrrr »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Τη στιγμή που σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες διορίζονται άνθρωποι με μεγάλες προϋπηρεσίες, εδω ακόμα συζητάμε αν είναι πιο ικανός εκπαιδευτικός ο προϋπηρεσιάκιας, ετών 40έως 50+, ή ο νέος εκπαιδευτικός. Και εγώ μπορώ να δεχτώ ότι ο νέος απομνημονεύει περισσότερα ονόματα και περισσότερες ημερομηνίες, πράγματα που ζητιούνται σε έναν ΑΣΕΠ, τουλάχιστον σε κάποιες ειδικότητες. Αυτό τον κάνει εξ ορισμού καλύτερο εκπαιδευτικό; Όλοι ξέρουμε πως όχι, πόσω μάλλον σήμερα που ο τρόπος διδασκαλίας είναι πολύ διαφορετικός απ΄ότι παλιότερα. Βέβαια, όλα αυτά είναι αποτέλεσμα της χρόνιας αδιοριστίας αλλά βρε παιδιά, ας μη κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, όλοι έχουμε δει συναδέλφους "κοράκια" που διέπρεψαν στον ΑΣΕΠ, οι μαθητές όμως δεν ήθελαν ούτε να τους δουν ούτε να τους ακούσουν. Δεν είναι εκεί η ουσία...
υ.γ. δεν είμαι κατά του ΑΣΕΠ, θεωρώ ότι είναι ο πιο δίκαιος τρόπος διορισμού, αλλά ας σκεφτούμε ότι ένας σαραντάρης με παιδιά, υποχρεώσεις, αγώνα για το μεροκάματο, άρρωστους γονείς και άλλα πολλά, δεν είναι και τόσο εύκολο να κάτσει να διαβάσει οχτώ ώρες τη μέρα. Ας μην παραβλέπουμε τον ανθρώπινο παράγοντα
Στον γραπτό ΑΣΕΠ, που ξαναγράφω με έμφαση πως πάρα πολύς κόσμος απαξίωνε και δήλωνε με υπεροπτικό ύφος ότι δεν του χρειάζεται για να διοριστεί, δεν εξεταζόταν/διαγωνιζόταν κάποιος μόνο στην αποστήθιση, αλλά και στην κριτική ικανότητα και στη διδακτική, όπως και στα παιδαγωγικά θέματα. Άρα, όποιος έχει επιτυχία σ΄έναν τέτοιο διαγωνισμό, με θέματα ιδιαιτέρως δύσκολα, για να μην πω απλησίαστα για πολλούς, ασφαλώς δεν είναι για "πέταμα"! Έχει περάσει από αυτή τη δύσκολη αξιολόγηση κι αυτό προσμετράται στα "υπέρ" του. Μην τα ακυρώνουμε και μην τα μηδενίζουμε όλα και μη φτάνουμε στα σημείο να πούμε ότι σημασία δεν έχουν οι γνώσεις, η επάρκεια, η μεταδοτικότητα, αλλά το ποιος εκπαιδευτικός αρέσει στους μαθητές, γιατί αυτό ασφαλώς και δεν αποτελεί αντικειμενικό κριτήριο για το ποιος διδάσκει σήμερα στα δημόσια σχολεία!
Οπωσδήποτε δεν είναι εύκολο ένας εκπαιδευτικός γύρω στα 40 να καθίσει να μελετήσει για γραπτό ΑΣΕΠ, αλλά αυτή τη μελέτη δεν την έκαναν ποτέ τους πολλοί σημερινοί 40άρηδες ούτε όταν ήταν 30 ετών και χωρίς υποχρεώσεις, είτε γιατί είχαν "κονέ" και δούλευαν στην ενισχυτική και στην ΠΔΣ, ελπίζοντας πως έτσι θα αποκτούσαν την πολυπόθητη μεγάλη και ικανή για διορισμό προυπηρεσία, είτε γιατί είχαν "βολευτεί αξιοκρατικά" σε κάποιο ιδιωτικό και περίμεναν να πάρουν την απόλυσή τους και να πλασαριστούν στις πρώτες θέσεις των πινάκων των αναπληρωτών!
Δεν πιστεύω όμως ότι είναι ευκολότερο για κάποιον 40άρη να τρέχει από ΄δω κι από ΄κει κάθε χρόνο ως αναπληρωτής, κάνοντας τα παιδιά του "λάστιχο" και ξοδεύοντας ένα σωρό χρήματα για την ακριβή διαβίωση σ' ένα νησί ή σε κάποιο άλλο δυσπρόσιτο μέρος, ειδικά από τη στιγμή που κανείς δεν υπόσχεται τίποτε! Μπαίνει έτσι σ' έναν φαύλο κύκλο και αυταπατάται!
Και ασφαλώς ο βαθμός πτυχίου δεν μπορεί να προσμετρηθεί το ίδιο και δεν αποδεικνύει τίποτε για την ικανότητα του εκπαιδευτικού, γιατί η κάθε σχολή και το κάθε τμήμα είχε και έχει τη δική της/του δυσκολία, όπως π.χ. πολύ πιο εύκολα και με καλύτερο βαθμό τελειώνει κάποιος το Φ.Π.Ψ. από το Κλασικό τμήμα της Φιλολογίας, ακόμη και στην ίδια πόλη. Ούτε τα κοινωνικά κριτήρια αποδεικνύουν ότι κάποιος είναι καλύτερος μέσα στην τάξη από κάποιον που δεν είναι τρίτεκνος, πολύτεκνος ή οτιδήποτε άλλο! Ούτε είναι λογικό να υπεραπλουστεύουμε την απόκτηση μεταπτυχιακών, διδακτορικών, δεύτερων πτυχίων από κάποιον, λέγοντας ότι όποιος έχει χρήματα τα αποκτά εύκολα, γιατί δεν είναι καθόλου έτσι! Αν δε διαβάσεις, αν δεν κουραστείς, αν δεν ξενυχτήσεις γράφοντας βιβλιογραφικούς πίνακες, δεν σου δίνεται κανένας τίτλος!
Επομένως, η επάρκεια και η καταλληλότητα κάποιου ως εκπαιδετικού κρίνεται περισσότερο απ' όλους τους τίτλους και τις επιτυχίες του και καθόλου από τις προτιμήσεις των μαθητών, ούτε φυσικά από την ανάγκη που έχει κάποιος να εργαστεί, λόγω οικογενειακών ή άλλων υποχρεώσεων! Άρα, αν θέλουμε ποιότητα στο δημόσιο σχολείο, πρέπει να προτάσσονται οι άριστοι και οι καλύτεροι! Αν θέλουμε να διδάσει όποιος να 'ναι ό,τι να ΄ναι, απλά και διεκπεραιωτικά, επιλέγουμε ακόμη και τους έχοντες τεράστιες, αλλά "ύποπτες" προυπηρεσίες, ακόμη και όσους ανήκουν στις ευαίσθητες κοινωνικά ομάδες, γιατί έτσι μας συμφέρει! Και τα τελευταία χρόνια αυτό κυριαρχεί, σε τέτοιο βαθμό ώστε να μην έχουν πατήσει ποτέ το πόδι τους σε τάξη εκπαιδευτικοί με μεράκι και όρεξη για δουλειά, με επιτυχίες στον ΑΣΕΠ, με 2 και 3 γλώσσες, άνθρωποι που δεν έμειναν στάσιμοι, αλλά συνέχισαν τη δια βίου μάθηση αποκτώντας κι άλλα πτυχία κι άλλους τίτλους και να διδάσκουν άνθρωποι, που ευνοήθηκαν, αλλά είναι ανεπαρκέστατοι και ενδιαφέρονται περισσότερο για τις άδειες και τα επιδόματα που δικαιούνται, παρά για την διδασκαλία και τους μαθητές τους!
Γνώμη μου: ευτυχώς το ΣτΕ σε λίγο θα τα ξεκαθαρίσει όλα κι έτσι δε θα χρειαστεί περισσότερη αλληλοφαγωμάρα, κάτι που μάλλον δε θα αρέσει στο Υπουργείο μας, που το συμφέρει απίστευτα να είμαστε διχασμένοι!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1291
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Στον γραπτό ΑΣΕΠ, που ξαναγράφω με έμφαση πως πάρα πολύς κόσμος απαξίωνε και δήλωνε με υπεροπτικό ύφος ότι δεν του χρειάζεται για να διοριστεί, δεν εξεταζόταν/διαγωνιζόταν κάποιος μόνο στην αποστήθιση, αλλά και στην κριτική ικανότητα και στη διδακτική, όπως και στα παιδαγωγικά θέματα. Άρα, όποιος έχει επιτυχία σ΄έναν τέτοιο διαγωνισμό, με θέματα ιδιαιτέρως δύσκολα, για να μην πω απλησίαστα για πολλούς, ασφαλώς δεν είναι για "πέταμα"! Έχει περάσει από αυτή τη δύσκολη αξιολόγηση κι αυτό προσμετράται στα "υπέρ" του. Μην τα ακυρώνουμε και μην τα μηδενίζουμε όλα και μη φτάνουμε στα σημείο να πούμε ότι σημασία δεν έχουν οι γνώσεις, η επάρκεια, η μεταδοτικότητα, αλλά το ποιος εκπαιδευτικός αρέσει στους μαθητές, γιατί αυτό ασφαλώς και δεν αποτελεί αντικειμενικό κριτήριο για το ποιος διδάσκει σήμερα στα δημόσια σχολεία!
Οπωσδήποτε δεν είναι εύκολο ένας εκπαιδευτικός γύρω στα 40 να καθίσει να μελετήσει για γραπτό ΑΣΕΠ, αλλά αυτή τη μελέτη δεν την έκαναν ποτέ τους πολλοί σημερινοί 40άρηδες ούτε όταν ήταν 30 ετών και χωρίς υποχρεώσεις, είτε γιατί είχαν "κονέ" και δούλευαν στην ενισχυτική και στην ΠΔΣ, ελπίζοντας πως έτσι θα αποκτούσαν την πολυπόθητη μεγάλη και ικανή για διορισμό προυπηρεσία, είτε γιατί είχαν "βολευτεί αξιοκρατικά" σε κάποιο ιδιωτικό και περίμεναν να πάρουν την απόλυσή τους και να πλασαριστούν στις πρώτες θέσεις των πινάκων των αναπληρωτών!
Δεν πιστεύω όμως ότι είναι ευκολότερο για κάποιον 40άρη να τρέχει από ΄δω κι από ΄κει κάθε χρόνο ως αναπληρωτής, κάνοντας τα παιδιά του "λάστιχο" και ξοδεύοντας ένα σωρό χρήματα για την ακριβή διαβίωση σ' ένα νησί ή σε κάποιο άλλο δυσπρόσιτο μέρος, ειδικά από τη στιγμή που κανείς δεν υπόσχεται τίποτε! Μπαίνει έτσι σ' έναν φαύλο κύκλο και αυταπατάται!
Και ασφαλώς ο βαθμός πτυχίου δεν μπορεί να προσμετρηθεί το ίδιο και δεν αποδεικνύει τίποτε για την ικανότητα του εκπαιδευτικού, γιατί η κάθε σχολή και το κάθε τμήμα είχε και έχει τη δική της/του δυσκολία, όπως π.χ. πολύ πιο εύκολα και με καλύτερο βαθμό τελειώνει κάποιος το Φ.Π.Ψ. από το Κλασικό τμήμα της Φιλολογίας, ακόμη και στην ίδια πόλη. Ούτε τα κοινωνικά κριτήρια αποδεικνύουν ότι κάποιος είναι καλύτερος μέσα στην τάξη από κάποιον που δεν είναι τρίτεκνος, πολύτεκνος ή οτιδήποτε άλλο! Ούτε είναι λογικό να υπεραπλουστεύουμε την απόκτηση μεταπτυχιακών, διδακτορικών, δεύτερων πτυχίων από κάποιον, λέγοντας ότι όποιος έχει χρήματα τα αποκτά εύκολα, γιατί δεν είναι καθόλου έτσι! Αν δε διαβάσεις, αν δεν κουραστείς, αν δεν ξενυχτήσεις γράφοντας βιβλιογραφικούς πίνακες, δεν σου δίνεται κανένας τίτλος!
Επομένως, η επάρκεια και η καταλληλότητα κάποιου ως εκπαιδετικού κρίνεται περισσότερο απ' όλους τους τίτλους και τις επιτυχίες του και καθόλου από τις προτιμήσεις των μαθητών, ούτε φυσικά από την ανάγκη που έχει κάποιος να εργαστεί, λόγω οικογενειακών ή άλλων υποχρεώσεων! Άρα, αν θέλουμε ποιότητα στο δημόσιο σχολείο, πρέπει να προτάσσονται οι άριστοι και οι καλύτεροι! Αν θέλουμε να διδάσει όποιος να 'ναι ό,τι να ΄ναι, απλά και διεκπεραιωτικά, επιλέγουμε ακόμη και τους έχοντες τεράστιες, αλλά "ύποπτες" προυπηρεσίες, ακόμη και όσους ανήκουν στις ευαίσθητες κοινωνικά ομάδες, γιατί έτσι μας συμφέρει! Και τα τελευταία χρόνια αυτό κυριαρχεί, σε τέτοιο βαθμό ώστε να μην έχουν πατήσει ποτέ το πόδι τους σε τάξη εκπαιδευτικοί με μεράκι και όρεξη για δουλειά, με επιτυχίες στον ΑΣΕΠ, με 2 και 3 γλώσσες, άνθρωποι που δεν έμειναν στάσιμοι, αλλά συνέχισαν τη δια βίου μάθηση αποκτώντας κι άλλα πτυχία κι άλλους τίτλους και να διδάσκουν άνθρωποι, που ευνοήθηκαν, αλλά είναι ανεπαρκέστατοι και ενδιαφέρονται περισσότερο για τις άδειες και τα επιδόματα που δικαιούνται, παρά για την διδασκαλία και τους μαθητές τους!
Γνώμη μου: ευτυχώς το ΣτΕ σε λίγο θα τα ξεκαθαρίσει όλα κι έτσι δε θα χρειαστεί περισσότερη αλληλοφαγωμάρα, κάτι που μάλλον δε θα αρέσει στο Υπουργείο μας, που το συμφέρει απίστευτα να είμαστε διχασμένοι!

το μόνο που θα ξεκαθαρίσει το ΣτΕ είναι αν θα προηγούνται οι ασεπιτες, αλλά 16,80 δεν επιβάλει ούτε κατάργηση δυσπροσίτων αυτά θα παραμείνουν όπως και η χωρίς πλαφόν προϋπηρεσία και το 1 μόριο ο μήνας...κανένα πρόβλημα ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος nipiagogos1988

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1387
  • Φύλο: Γυναίκα
  • μαζί με την οικονομική κρίση ήρθε και το πτυχίο,
    • Προφίλ
Πολυ πιθανό όμως να προταθεί και η διεξαγωγή νέου ασεπ
Η ζωή είναι μικρή για να'ναι θλιβερή μωρό μου!!  8/2011

https://www.youtube.com/watch?v=3J2eeyOaYlY

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1291
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πολυ πιθανό όμως να προταθεί και η διεξαγωγή νέου ασεπ
όσο η οικονομική συγκυρία δεν το επιτρέπει, κι ο Γαβρόγλου είπε πως μέχρι το 2020 δεν μπορεί να γίνουν προσλήψεις, το ΣτΕ δεν θα το προτείνει, όπως το παραδέχθηκε ως εμπόδιο το ''οικονομικό'' με την 4303....
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 13, 2017, 08:39:01 μμ από proypiresia »

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
όσο η οικονομική συγκυρία δεν το επιτρέπει, κι ο Γαβρόγλου είπε πως μέχρι το 2020 δεν μπορεί να γίνουν προσλήψεις, το ΣτΕ δεν θα το προτείνει, όπως το παραδέχθηκε ως εμπόδιο το ''οικονομικό'' με την 4303....

ενώ για το 36μηνο  έχει λεφτά έτσι?
πραγματικά βαρέθηκα να διαβάζω τέτοια αλλά δε μπορώ να κάνω και αλλιώς
μπαίνω να διαβάσω τπτ εδώ μέσα και διαβάζω μαργαριτάρια, αναμασημένα κιόλας, τα ίδια και τα ίδια τόσους μήνες

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1291
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ενώ για το 36μηνο  έχει λεφτά έτσι?
πραγματικά βαρέθηκα να διαβάζω τέτοια αλλά δε μπορώ να κάνω και αλλιώς
μπαίνω να διαβάσω τπτ εδώ μέσα και διαβάζω μαργαριτάρια, αναμασημένα κιόλας, τα ίδια και τα ίδια τόσους μήνες
για πες μας κι εσύ κανένα δικό σου μαργαριτάρι...ας πούμε για τους αναδρομικούς διορισμούς δυνάμει της 527 έχει;
ΥΓ για τους πανεπιστημιακούς και ομότεχνους του Γαβρόγλου εχει https://www.esos.gr/arthra/50545/ypoyrgos-ayxiseis-apodohon-ton-panepistimiakon-apo-25-eos-75-provlepei-neo-eidiko
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 13, 2017, 09:22:22 μμ από proypiresia »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
το μόνο που θα ξεκαθαρίσει το ΣτΕ είναι αν θα προηγούνται οι ασεπιτες, αλλά 16,80 δεν επιβάλει ούτε κατάργηση δυσπροσίτων αυτά θα παραμείνουν όπως και η χωρίς πλαφόν προϋπηρεσία και το 1 μόριο ο μήνας...κανένα πρόβλημα ;D ;D ;D
Πώς τα ξέρεις και τα γράφεις όλα αυτά; Είσαι σε συζητήσεις με δικαστικούς ή έτσι σε έχουν πληροφορήσει οι δικηγόροι σου;
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1291
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πώς τα ξέρεις και τα γράφεις όλα αυτά; Είσαι σε συζητήσεις με δικαστικούς ή έτσι σε έχουν πληροφορήσει οι δικηγόροι σου;
το αντικείμενο της προσφυγής δεν είναι αν θα μετράει η προϋπηρεσία 1 μόριο ο μήνας, πλαφόν και δυσπρόσιτα ...αλλά η πρόταξη των ασεπιτων...τώρα το μαθαίνεις;

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
το αντικείμενο της προσφυγής δεν είναι αν θα μετράει η προϋπηρεσία 1 μόριο ο μήνας, πλαφόν και δυσπρόσιτα ...αλλά η πρόταξη των ασεπιτων...τώρα το μαθαίνεις;
Περιμένω εσένα να μου τα πεις, που τα ξέρεις καλύτερα, με τόσα δικαστήρια που έχεις κινήσει!
Το πλαφόν θα μπει, όχι επειδή θα το αποφασίσει το ΣτΕ, αλλά γιατί έτσι μόνο θα δοθεί η δυνατότητα στους νεώτερους εκπαιδευτικούς να μπουν κι αυτοί κάποια στιγμή στο δημόσιο σχολείο και θα δημιουργηθεί η αίσθηση της ισότητας. Άλλωστε και ο νυν Υπουργός δεν είναι αντίθετος στην είσοδο των νέων εκπαιδευτικών στα σχολεία κι αυτό αποτυπώνεται σ' όλες του τις δηλώσεις. Κι εφόσον γραπτός ΑΣΕΠ μάλλον δε θα ξαναγίνει (τουλάχιστον μ' αυτή την κυβέρνηση), μόνο με "ταβάνι" στις προυπηρεσίες μπορεί να επιτευχθεί αυτό. Η κοινή λογική το λέει και δε θα το πει το ΣτΕ. Το τελευταίο θα δώσει λύσεις σε άλλα, εξίσου σημαντικά θέματα, όπως ποιοι θα εργαστούν έστω κι ως αναπληρωτές την επόμενη σχολική χρονιά!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160024
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 709
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 553
Σύνολο: 558

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.