*

Αποστολέας Θέμα: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο  (Αναγνώστηκε 225589 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #154 στις: Μάρτιος 19, 2014, 10:34:36 πμ »
1) Είναι δυνατόν συνάδελφε ένας νέος καθηγητής ενός φροντιστηρίου να μπορεί να αντιμετωπίσει τους δυσκολους μαθητές όπως ένας παλιότερος καθηγητής του φροντιστηρίου που τους ξερει καιρό ή και χρόνια ολόκληρα? Εξ άλλου κάθε μαθητής είναι ξεχωριστός με τη δική του προσωπικότητα οπότε χρειάζεται τη δική του αντιμετώπιση από τους καθηγητές.
Ο καλός και έμπειρος καθηγητής δεν ξέρει να αντιμετωπίζει μόνο τους δικούς του "δύσκολους" μαθητές που τους ξέρει καιρό, αλλά οποιαδήποτε δύσκολη κατάσταση στην τάξη, με οποιονδήποτε δύσκολο μαθητή. Σε ένα φροντιστήριο (ξένων γλωσσών, αλλά και στα μέσης εκπαίδευσης φαντάζομαι ισχύει ο ίδιο) οι μαθητές συνεχώς ανανεώνονται, κάποιοι φεύγουν, κάποιοι έρχονται, κάποιοι αλλάζουν τμήμα και επιπλέον δεν έχουν όλοι οι καθηγητές όλες τις τάξεις. Πρέπει να είσαι έτοιμος ανά πάσα στιγμή να αντιμετωπίσεις ένα νέο μαθητή, ένα νέο πρόβλημα, μια καινούρια δυναμική στην τάξη, και δεν έχεις στη διάθεσή σου μήνες ή χρόνια να κάνεις τη διαφορά. Μπορεί ας πούμε ένα τμήμα να το βλέπεις μόνο 1.5 ώρα την εβδομάδα. Πρέπει να μπορείς να επιβληθείς αμέσως και να χειριστείς (με την καλή έννοια) τους μαθητές αμέσως. Αλλιώς χάνεις τη μπάλα.

Οι απαιτήσεις του σχολείου και του ιδιαίτερου είναι τελείως διαφορετικές από τις απαιτήσεις του φροντιστηρίου. Ακόμα και το γεγονός ότι στο φροντιστήριο δεν έχεις το κλασικό γραφείο καθηγητών και έχεις τους γονείς συνεχώς στα πόδια σου, αποτελεί πρόβλημα.

3) Επίσης συμφωνώ απόλυτα στο ότι πρέπει να είναι στην ώρα του στο φροντιστήριο και να διορθώνει στην ώρα τους τα γραπτά και γενικά συμφωνώ σε όλα όσα λες για τη συνέπεια που πρέπει να έχει. Διαφωνώ όμως κάθετα σε αυτό που έγραψες :
 "να μην αρρωσταίνει 2-3 φορές κάθε χειμώνα" Είναι δυνατόν κάποιος να λέει ότι για να σε πάρω δεν πρέπει να αρρωσταίνεις? ΕΛΕΟΣ!!! Οκ, προφανώς χάνονται ώρες αλλά ανθρωποι είμαστε και αυτό δεν το μπορείς να το προβλέψεις ούτε εσύ ούτε εγω! Η μπορεις να κάνεις μάθημα με 40 πυρετο? Δεν λέω, οκ , αν είναι κάτι ελαφρύ και μπορείς με προσπάθεια να κάνεις φυσικά και να κάνεις. Αλλά γνωρίζεις πολύ καλά όταν έχεις να κάνεις με παιδιά που έρχονται με γρίπες κλπ σε ένα χώρο είναι πολύ εύκολα να αρρωστήσεις και εσύ. Εγω συγκεκριμένα το εχω πάθει αρκετές φορές στα ιδιαίτερα που κάνω.
Κοίτα να δεις, όσο άσχημο κι αν ακούγεται, αν αρρωσταίνεις συνεχώς με γρίπες και πυρετό δεν μπορείς να δουλέψεις σε φροντιστήριο. Το φροντιστήριο δεν μπορεί να αφήσει ώρες να χαθούνε και η αναπλήρωση δεν είναι εύκολη υπόθεση. Το φροντιστήριο πρέπει να μπορεί να βασιστεί στους καθηγητές του πρώτον να κάνουν τις απαραίτητες ενέργειες για να μην αρρωστήσουν (αντιγριπικό εμβόλιο, τόνωση ανοσοποιητικού με βιταμίνες, συχνό πλύσιμο χεριών... μέχρι και καθηγήτρια που έκανε μάθημα με μάσκα μου έχει τύχει και τότε γελούσα, αλλά τώρα το εκτιμώ). Αν είσαι επιρρεπής σε ασθένειες, τότε δεν κάνεις για δουλειά σε φροντιστήριο.

Στην πράξη αυτό που συμβαίνει είναι ότι σιγά-σιγά το ανοσοποιητικό γίνεται πιο ανθεκτικό και δεν τσιμπάς όλες τις ιώσεις, αλλά αυτό θέλει κάποια χρόνια για να επιτευχθεί, συνεπώς είναι άλλος ένας λόγος για τον φροντιστηριούχο να προτιμήσει έναν πιο έμπειρο καθηγητή και όχι έναν που μπαίνει πρώτη φορά σε τάξη.

4) Όσο για το τελευταίο που αναφέρεις σχετικά με το μεταπτυχιακό , εγώ προσωπικά επειδή κάνω μεταπτυχιακό σε διδακτική μεθοδολογία και είμαι σίγουρος ότι αυτά που μαθαίνω να εφαρμόζω στη διδασκαλία δεν θα μου τα μάθαινε κανένα φροντιστήριο , αν είχα να επιλέξω ανάμεσα σε κάποιον που κάνει ένα τέτοιο μεταπτυχιακό και σε κάποιον άλλο φυσικά και θα τον προτιμούσα. Γιατί θα ήξερα ότι μπορώ να επενδύσω πάνω του.
Δεν διαφωνώ με την σπουδαιότητα ενός τέτοιου μεταπτυχιακού. Αυτό που λέω είναι ότι ενδεχομένως να μην θέλει κάποιος να σε προσλάβει όσο ακόμα είσαι φοιτητής για τους λόγους που εξήγησα. Γι' αυτό είπα εξ αρχής ότι αν σκέφτεσαι να κάνεις μεταπτυχιακό καλύτερα είναι να μην το αναφέρεις καθόλου. Γιατί πρώτον ενδεχομένως δεν θα μπορείς να εξηγήσεις πώς το μεταπτυχιακό θα σε βοηθήσει στη δουλειά σου (μέρα από τις γενικολογίες περί όρεξης για μάθηση) και δεύτερον δεν θα μπορείς να τους διαβεβαιώσεις ότι δεν θα επηρεάσει αρνητικά το πρόγραμμά σου.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 19, 2014, 10:37:01 πμ από Isla »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:43:06 »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #155 στις: Μάρτιος 19, 2014, 12:19:17 μμ »
 Το ερώτημα που τίθεται είναι αν αξίζει να δουλεύει κάποιος ως καθηγητής σε φροντιστήριο. Πολλές απαιτήσεις, μικρή αμοιβή και δύσκολο ωράριο με πρωί - απόγευμα, χωρίς ελεύθερα Σαββατοκύριακα.....
  

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #156 στις: Μάρτιος 19, 2014, 01:08:22 μμ »
Το ερώτημα που τίθεται είναι αν αξίζει να δουλεύει κάποιος ως καθηγητής σε φροντιστήριο. Πολλές απαιτήσεις, μικρή αμοιβή και δύσκολο ωράριο με πρωί - απόγευμα, χωρίς ελεύθερα Σαββατοκύριακα.....
Δεν ξέρω αν αξίζει ή όχι. Πάντως στα περισσότερα φροντιστήρια ξένων γλωσσών το ωράριο είναι μόνο απογευματινό, οι ώρες μαζεμένες και τα σαββατοκύριακα ελεύθερα με ελάχιστες εξαιρέσεις. Τα χρήματα όντως δεν είναι τόσο καλά, αλλά έχεις πλεονεκτήματα που δεν τα έχεις όταν κάνεις ιδιαίτερα, όπως ένσημα, επιδόματα και τη δυνατότητα να πάρεις ταμείο ανεργίας τους καλοκαιρινούς μήνες.

Όταν ξεκινάς, σίγουρα τα χρήματα είναι λίγα και μπορεί να νομίζεις ότι αξίζει περισσότερο να κάνεις ιδιαίτερα, αλλά σε βάθος χρόνου πιστεύω ότι αυτό αλλάζει. Όταν συνυπολογίσεις την ασφάλιση και τα χρήματα που δεν χαλάς για την αγορά βιβλίων, φωτοτυπίες, μετακινήσεις κλπ. συμφέρει περισσότερο να εργάζεσαι σε φροντιστήριο παρά να κάνεις ιδιαίτερα με 10 και 15 ευρώ την ώρα (συγκρίνω με μισθούς καθηγητών ξένων γλωσσών που μπορεί να είναι 8-10 ευρώ μεικτά).

Για τους συναδέλφους της μέσης εκπαίδευσης δεν ξέρω τι ισχύει, αλλά φαντάζομαι υπάρχουν κάποιες αναλογίες.

Αποσυνδεδεμένος Angel1ca

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 122
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #157 στις: Μάρτιος 19, 2014, 10:51:58 μμ »
Συγγνώμη, αλλά είμαστε σοβαροί; Κριτήριο για την πρόσληψη στο φροντιστήριο είναι το να μην αρρωσταίνει ο καθηγητής;;;; Πού ακούστηκε;;; Συμφωνία με το διάολο ή ανοιχτή επικοινωνία με το Θεό έχουμε;;; Και πάει στα κομμάτια να σηκωθώ και με 40 πυρετό να πάω στο μάθημα... Το γεγονός ότι είμαι φορέας μικροβίων και υπάρχει ο κίνδυνος να κολλήσω τα πιτσιρικάκια μου δε συζητιέται... Κι εγώ η αγαθιάρα που νόμιζα ότι υπάρχει και κάτι που ονομάζεται ανθρωπιά... Και όλα αυτά, για να μην διαταραχθεί η εύρυθμη λειτουργία του φροντιστηρίου, αφού είναι λογικό (!) να μην υπάρχει δυνατότητα εύκολων αναπληρώσεων... Παράλληλα επιβάλλεται να υπάρχει και ευελιξία, για να καλύψει ο καθηγητής τυχούσες αλλαγές στο πρόγραμμα! Τα δικά μου, δικά μου, αλλά και τα δικά σου, δικά μου...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:43:06 »

Αποσυνδεδεμένος vk87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #158 στις: Μάρτιος 19, 2014, 11:25:27 μμ »
Ο καλός και έμπειρος καθηγητής δεν ξέρει να αντιμετωπίζει μόνο τους δικούς του "δύσκολους" μαθητές που τους ξέρει καιρό, αλλά οποιαδήποτε δύσκολη κατάσταση στην τάξη, με οποιονδήποτε δύσκολο μαθητή. Σε ένα φροντιστήριο (ξένων γλωσσών, αλλά και στα μέσης εκπαίδευσης φαντάζομαι ισχύει ο ίδιο) οι μαθητές συνεχώς ανανεώνονται, κάποιοι φεύγουν, κάποιοι έρχονται, κάποιοι αλλάζουν τμήμα και επιπλέον δεν έχουν όλοι οι καθηγητές όλες τις τάξεις. Πρέπει να είσαι έτοιμος ανά πάσα στιγμή να αντιμετωπίσεις ένα νέο μαθητή, ένα νέο πρόβλημα, μια καινούρια δυναμική στην τάξη, και δεν έχεις στη διάθεσή σου μήνες ή χρόνια να κάνεις τη διαφορά. Μπορεί ας πούμε ένα τμήμα να το βλέπεις μόνο 1.5 ώρα την εβδομάδα. Πρέπει να μπορείς να επιβληθείς αμέσως και να χειριστείς (με την καλή έννοια) τους μαθητές αμέσως. Αλλιώς χάνεις τη μπάλα.

Οι απαιτήσεις του σχολείου και του ιδιαίτερου είναι τελείως διαφορετικές από τις απαιτήσεις του φροντιστηρίου. Ακόμα και το γεγονός ότι στο φροντιστήριο δεν έχεις το κλασικό γραφείο καθηγητών και έχεις τους γονείς συνεχώς στα πόδια σου, αποτελεί πρόβλημα.
Κοίτα να δεις, όσο άσχημο κι αν ακούγεται, αν αρρωσταίνεις συνεχώς με γρίπες και πυρετό δεν μπορείς να δουλέψεις σε φροντιστήριο. Το φροντιστήριο δεν μπορεί να αφήσει ώρες να χαθούνε και η αναπλήρωση δεν είναι εύκολη υπόθεση. Το φροντιστήριο πρέπει να μπορεί να βασιστεί στους καθηγητές του πρώτον να κάνουν τις απαραίτητες ενέργειες για να μην αρρωστήσουν (αντιγριπικό εμβόλιο, τόνωση ανοσοποιητικού με βιταμίνες, συχνό πλύσιμο χεριών... μέχρι και καθηγήτρια που έκανε μάθημα με μάσκα μου έχει τύχει και τότε γελούσα, αλλά τώρα το εκτιμώ). Αν είσαι επιρρεπής σε ασθένειες, τότε δεν κάνεις για δουλειά σε φροντιστήριο.

Στην πράξη αυτό που συμβαίνει είναι ότι σιγά-σιγά το ανοσοποιητικό γίνεται πιο ανθεκτικό και δεν τσιμπάς όλες τις ιώσεις, αλλά αυτό θέλει κάποια χρόνια για να επιτευχθεί, συνεπώς είναι άλλος ένας λόγος για τον φροντιστηριούχο να προτιμήσει έναν πιο έμπειρο καθηγητή και όχι έναν που μπαίνει πρώτη φορά σε τάξη.
Δεν διαφωνώ με την σπουδαιότητα ενός τέτοιου μεταπτυχιακού. Αυτό που λέω είναι ότι ενδεχομένως να μην θέλει κάποιος να σε προσλάβει όσο ακόμα είσαι φοιτητής για τους λόγους που εξήγησα. Γι' αυτό είπα εξ αρχής ότι αν σκέφτεσαι να κάνεις μεταπτυχιακό καλύτερα είναι να μην το αναφέρεις καθόλου. Γιατί πρώτον ενδεχομένως δεν θα μπορείς να εξηγήσεις πώς το μεταπτυχιακό θα σε βοηθήσει στη δουλειά σου (μέρα από τις γενικολογίες περί όρεξης για μάθηση) και δεύτερον δεν θα μπορείς να τους διαβεβαιώσεις ότι δεν θα επηρεάσει αρνητικά το πρόγραμμά σου.

Αρα το καλό ανοσοποιητικό είναι ένα από τα κριτήρια πρόσληψης.. Οπότε συνάδελφοι όσοι ψάχνετε εργασία σε φροντιστήρια  , όταν είναι να πάτε για συνέντευξη μαζί με το βιογραφικό να έχετε μαζί σας και ένα τσεκ απ! Ε, ρε που φτάσαμε..
Και στο θέμα της διαχείρισης των κακών μαθητών πιστεύω ότι είναι καθαρά θέμα προσωπικότητας και λιγότερο εμπειρίας.
Όσο για το μεταπτυχιακό προσωπικά κάνω ήδη μεταπτυχιακό ειμαι στο 2ο έτος..

Φυσικά και θα μπορούσα πριν καν μπω στο μεταπτυχιακό να εξηγήσω τη χρησιμότητά του σε ένα μελλοντικό εργοδότη μου καθώς για να επιλέξω το μεταπτυχιακό αυτό έψαχνα πολλούς μήνες πριν. Και προφανώς και η επίδραση θα είναι μόνο θετική. Και με τα ιδιαίτερα πουν έκανα δεν είχα κανένα πρόβλημα με το χρόνο (ειδικά τώρα στο 2ο έτος αφιερώνω ελάχιστο χρόνο στο μεταπτυχιακό) και με βοήθησε στο κομμάτι της διδασκαλίας. Όσο για την αμοιβή τα καθαρά 5-6 ευρώ δεν μου λένε κάτι όταν παίρνω 3η λυκείου 20-25..

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #159 στις: Μάρτιος 19, 2014, 11:37:51 μμ »

Στην πράξη αυτό που συμβαίνει είναι ότι σιγά-σιγά το ανοσοποιητικό γίνεται πιο ανθεκτικό και δεν τσιμπάς όλες τις ιώσεις, αλλά αυτό θέλει κάποια χρόνια για να επιτευχθεί, συνεπώς είναι άλλος ένας λόγος για τον φροντιστηριούχο να προτιμήσει έναν πιο έμπειρο καθηγητή και όχι έναν που μπαίνει πρώτη φορά σε τάξη.


Το παραπάνω σε ποιο σύμπαν ισχύει;
Πέρα από το παράλογο του όλου σχετικού θέματος, στατιστικά οι νεότεροι έχουν ισχυρότερο ανοσοποιητικό..
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #160 στις: Μάρτιος 20, 2014, 12:49:16 πμ »
Συγγνώμη, αλλά είμαστε σοβαροί; Κριτήριο για την πρόσληψη στο φροντιστήριο είναι το να μην αρρωσταίνει ο καθηγητής;;;; Πού ακούστηκε;;; Συμφωνία με το διάολο ή ανοιχτή επικοινωνία με το Θεό έχουμε;;; Και πάει στα κομμάτια να σηκωθώ και με 40 πυρετό να πάω στο μάθημα... Το γεγονός ότι είμαι φορέας μικροβίων και υπάρχει ο κίνδυνος να κολλήσω τα πιτσιρικάκια μου δε συζητιέται... Κι εγώ η αγαθιάρα που νόμιζα ότι υπάρχει και κάτι που ονομάζεται ανθρωπιά... Και όλα αυτά, για να μην διαταραχθεί η εύρυθμη λειτουργία του φροντιστηρίου, αφού είναι λογικό (!) να μην υπάρχει δυνατότητα εύκολων αναπληρώσεων... Παράλληλα επιβάλλεται να υπάρχει και ευελιξία, για να καλύψει ο καθηγητής τυχούσες αλλαγές στο πρόγραμμα! Τα δικά μου, δικά μου, αλλά και τα δικά σου, δικά μου...
Φυσικά κανείς δεν έχει απαίτηση να σηκωθείς να πας για μάθημα με 40 πυρετό, αλλά με 37 και 38 μπορείς να πας. Στην τελική, πόσες φορές θα σου τύχει να έχεις 40 πυρετό ακατέβατο; Είπαμε να σου τύχει μία στις τόσες, όχι 3 φορές το χρόνο. Αν είσαι τόσο φιλάσθενη, τότε ναι, δεν μπορείς να εργαστείς σε φροντιστήριο. Ή μάλλον μπορείς, αλλά δεν είσαι η ιδανική επιλογή.

Τα πιτσιρικάκια είναι τα ίδια φορείς μικροβίων. Συναναστρέφονται άλλα παιδάκια, έχουν μικρότερα και μεγαλύτερα αδέρφια και εκτίθενται σε τόσα μικρόβια, ώστε το να σκέφτεσαι να μην δουλέψεις για να μην τα κολλήσεις είναι τουλάχιστον αστείο. Άλλωστε ως ενήλικας μπορείς να πάρεις περισσότερες προφυλάξεις για να μην τα κολλήσεις απ' ό,τι παίρνουν αυτά για να μην κολλήσουν εσένα.

Το παραπάνω σε ποιο σύμπαν ισχύει;
Πέρα από το παράλογο του όλου σχετικού θέματος, στατιστικά οι νεότεροι έχουν ισχυρότερο ανοσοποιητικό..
Στο σύμπαν της Ιατρικής, που λέει ότι πολλές αρρώστειες, ιώσεις κλπ από τη στιγμή που τις κολλήσεις μια φορά, δεν τις ξανακολλάς γιατί αποκτάς ανοσία.

Εξαιρείται φυσικά η γρίπη, αλλά για τη γρίπη υπάρχει εμβόλιο.

Οι νέοι έχουν ισχυρότερο ανοσοποιητικό σε σύγκριση με τους γέρους. Όχι σε σύγκριση με αυτούς που είναι 10 χρόνια μεγαλύτεροι  ::)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 20, 2014, 12:55:01 πμ από Isla »

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #161 στις: Μάρτιος 20, 2014, 01:27:36 πμ »
Αρα το καλό ανοσοποιητικό είναι ένα από τα κριτήρια πρόσληψης.. Οπότε συνάδελφοι όσοι ψάχνετε εργασία σε φροντιστήρια  , όταν είναι να πάτε για συνέντευξη μαζί με το βιογραφικό να έχετε μαζί σας και ένα τσεκ απ! Ε, ρε που φτάσαμε..
Κάνω μια κουβέντα με ανοιχτά χαρτιά και με όση ειλικρίνεια διαθέτω. Δεν είσαι υποχρεωμένη να μιλήσεις μαζί μου, αλλά εφόσον θέλεις να συνεχίσεις την κουβέντα, καλό θα ήταν να περιορίσεις τις ειρωνείες. Αλλιώς μπορώ κι εγώ να σου απαντήσω ότι ένα τσεκ απ δεν θα ήταν άσχημη ιδέα, και όχι μόνο για λόγους πρόσληψης σε φροντιστήριο.

Και στο θέμα της διαχείρισης των κακών μαθητών πιστεύω ότι είναι καθαρά θέμα προσωπικότητας και λιγότερο εμπειρίας.
Είναι μερικώς θέμα προσωπικότητας, αλλά περισσότερο είναι θέμα ικανότητας, εμπειρίας και γνώσεων. Το θέμα με την εμπειρία και τις γνώσεις είναι ότι μπορείς να αποκτήσεις γνώσεις μέσα από την εμπειρία αλλά όχι εμπειρία μέσα από τις γνώσεις. Επιπλέον αν δεν έχεις την κατάλληλη προσωπικότητα, αυτό θα φανεί μόνο αφού αρχίσεις να διδάσκεις = εμπειρία. Για έναν εργοδότη που προσλαμβάνει καθηγητή χωρίς να τον ξέρει, είναι πιο ασφαλής η επιλογή με βάση την εμπειρία παρά η επιλογή με βάση τις γνώσεις.

Η διαχείρηση των κακών μαθητών δεν είναι απλά θέμα επιβολής της τάξης. Αν πρόσεξες μίλησα για "δύσκολους" μαθητές, όχι για κακούς. Δύσκολος δεν είναι (μόνο) ο μαθητής που έχει χαμηλή απόδοση. Δύσκολος είναι και ο μαθητής που έχει μαθησιακές δυσκολίες, αυτός που έχει ελλειματική προσοχή, αυτός που κάνει τον κλόουν, αυτός που παρασύρεται από αυτόν που κάνει τον κλόουν, αυτός που δεν προσπαθεί, ο επιθετικός, ο αντιδραστικός, αυτός που αντιμετωπίζει προβλήματα στο σπίτι, ο έφηβος (ειδικό κεφάλαιο η εφηβεία...), ο αδιάφορος, ο αποτραβηγμένος, ο ζωηρός και τόσοι όλοι. Οι οποίοι άλλοι είναι καλοί, άλλοι μέτριοι και άλλοι κακοί από πλευράς απόδοσης. Πολλές και διαφορετικές περιπτώσεις που χρειάζονται διαφορετικούς χειρισμούς, και αυτό είναι κάτι που το μαθαίνεις και το δουλεύεις στην πράξη, και όχι κάτι με το οποίο γεννιέσαι.

Φυσικά και θα μπορούσα πριν καν μπω στο μεταπτυχιακό να εξηγήσω τη χρησιμότητά του σε ένα μελλοντικό εργοδότη μου καθώς για να επιλέξω το μεταπτυχιακό αυτό έψαχνα πολλούς μήνες πριν. Και προφανώς και η επίδραση θα είναι μόνο θετική. Και με τα ιδιαίτερα πουν έκανα δεν είχα κανένα πρόβλημα με το χρόνο (ειδικά τώρα στο 2ο έτος αφιερώνω ελάχιστο χρόνο στο μεταπτυχιακό) και με βοήθησε στο κομμάτι της διδασκαλίας. Όσο για την αμοιβή τα καθαρά 5-6 ευρώ δεν μου λένε κάτι όταν παίρνω 3η λυκείου 20-25..
Εξακολουθώ να αμφιβάλλω για το πώς θα μπορούσες να εξηγήσεις με χειροπιαστό τρόπο την χρησιμότητα ενός μεταπτυχιακού πριν το κάνεις και κυρίως πριν το εφαρμόσεις στην πράξη, αλλά ΟΚ για να το λες, πάω πάσο. Πάντως εγώ σου ξαναλέω ότι για τον εργοδότη μετράει περισσότερο η εμπειρία, γιατί εσύ μπορεί να έχεις όλες τις γνώσεις του κόσμου, αλλά να μην μπορείς να τις εφαρμόσεις. Το αν θα μπορέσεις να τις εφαρμόσεις και σε ποιο βαθμό θα φανεί όταν θα μπεις σε τάξη.

Όσο για την αμοιβή, σαφώς αν μπορείς να βρεις 20 ώρες εργασία την εβδομάδα με 20 ευρώ την ώρα, δεν αξίζει να σκέφτεσαι την εργασία σε φροντιστήριο Ξ.Γ.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 20, 2014, 01:31:36 πμ από Isla »

Αποσυνδεδεμένος antigone87

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #162 στις: Μάρτιος 20, 2014, 08:32:14 μμ »
Λόγω χρόνου δεν πρόλαβα να διαβάσω όλο το νήμα με τις τελευταίες απαντήσεις αλλά συμφωνώ πολύ με vk87 και άλλους που διατύπωσαν αντίστοιχες απόψεις και έχω να προσθέσω τα εξής: Ο ένας λέει οτι αν είσαι νέος δεν πρέπει να το δείχνεις, ἐχω ακούσει όμως από άλλους εργαζομένους να λένε οτι θέλουν όσο πιο νέες και "γλυκιές" κοπέλες για να δένουν με τα παιδάκια κι αυτές να τα συμπαθούν. Αυτό το έχω ακούσει ιδιαίτερα από γνωστές που δουλεύουν σε Φροντ. Ξένων Γλωσσών.

Γενικά, όπως συμβαίνει και παντού στην αγορά εργασίας προφανώς και δεν έχουν όλοι κοινά κριτήρια, και τολμώ να υποθέσω πως κάποιοι τελικά προσλαμβάνουν κρίνοντας από κάποια ψιλοάσχετα στοιχεία με το αντικείμενο, τις γνώσεις και την διδακτική σου ικανότητα, δημοσιοσχετίστικου τύπου θα έλεγα. Γι αυτό λοιπόν και έκανα την ερώτηση περί μεταπτυχιακού γιατί πλέον δε ξέρεις από πού μπορεί να σου έρθει η απόρριψη. Ενώ εσύ κάνεις το μεταπτυχιακό για να προχωρήσεις την όποια επιστήμη έχεις επιλέξει πολλοί πιθανώς θα θεωρήσουν λανθασμένα οτι θα σου τρώει χρόνο από τη δουλειά... κλασικά στο πνεύμα της αντίληψης οτι ο υπάλληλος είναι περίπου ιδιοκτησία του εργοδότη και δεν έχει άλλες προοπτικές στη ζωή του από το να δουλεύει εκεί. Και μη μου πείτε οτι δεν υπάρχουν τέτοιες αντιλήψεις :)

Όσο για το αν αξίζει, όπως αναρωτήθηκε ένας συνάδελφος, προσωπικά θέλω να το κάνω για να πάρω την εμπειρία της διαχείρισης μιας τάξης, κάτι που δε βλέπω να γίνεται με το δημόσιο σχολείο στα επόμενα 25 χρόνια, και μετά να προχωρήσω με τους όποιους στόχους έχω θέσει (εκτός Ελλάδας φυσικά). Και τέλος, όσον αφορά την εμπειρία, από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις για να την πάρεις. Αν τελικά κανείς δε "ρισκάρει" να πάρει έναν νέο και πιθανότατα άπειρο σε τάξη άνθρωπο αλλά υπεύθυνο, γεμάτο όρεξη για δουλειά και ενδιαφέρον για το αντικείμενο τότε... I rest my case.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 20, 2014, 08:33:45 μμ από antigone87 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #163 στις: Μάρτιος 20, 2014, 09:26:48 μμ »
Θα συμφωνήσω απόλυτα με την antigone87.

Ερχομαι όμως να πω πως ο Isla, εκφραζει την αποψη του ξεκάθαρα, η οποια ταυτίζεται με πολλων εργοδοτών. Μη μας παραξενευει αυτό και κυριως να μην ειρωνευόμαστε προσωπα. Μας λεει αλήθειες ειτε συμφερουν/αρέσουν ειτε όχι.
Απ την άλλη υπαρχουν εργοδότες με διαφορετική αποψη, όχι κατά αναγκη σε όλα.

Το μεταπτυχιακό ισως είναι το πλεον ασήμαντο για να βρεις δουλεια. Δεν κατηγορω τους εργοδότες γιατι αυτοι ξερουν καλυτερα από τον καθενα το πως θα επιβιωσει η επιχειρηση και φερουν το κοστος κάθε αποφασης τους.

Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος john-πε06

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 349
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #164 στις: Μάρτιος 20, 2014, 09:49:25 μμ »
Αν θέλετε και τη δική μου άποψη,μπορώ να πω τα εξής.Έψαχνα δουλειά και δούλεψα σε φροντιστήρια(ξένων γλωσσών,έτσι?) μία πολύ καλή εποχή για αυτά,στα μέσα της δεκαετίας του 2000.
Αυτά που κατάλαβα,καθώς πέρασα από εκατοντάδες συνεντεύξεις είναι:
Το 99% των ιδιοκτητών ψάχνει για πράγματα άσχετα με το διδακτικό αντικείμενο.Μπορεί να κάνουν πως τα ρωτάνε,αλλά είναι για τα μάτια του κόσμου.Άλλοι ψάχνουν δημοσιοσχεσίτες,άλλοι μαλθακούς και πειθήνιους ανθρωπάκους για να τους έχουν υποχείρια και να μη πολυμιλάνε αν αργεί η πληρωμή μερικούς μήνες(ναι,ναι,ακόμα και τότε) ή αν δεν τους βάζουν ποτέ ένσημα(ναι,ναι,πολλοί δε βάζανε και δε βάζουν ένσημα),άλλοι περνάνε πολλούς από συνέντευξη και στο τέλος παίρνουν τον γνωστό του γνωστού,άλλοι,οι περισσότεροι αν θές τη γνώμη μου,ψάχνουν όμορφα κοριτσάκια για λόγους προφανείς και για λόγους πολλούς από τους οποίους δεν μπορώ να τους γράψω εδώ γιατί θα πέσει λογοκρισία κτλ.
Μην ακούω λοιπόν υποκρισίες οτι ενδιαφέρονται μη τυχόν αρρωστήσει ο καθηγητής και χαθεί καμιά ώρα,γιατί αν ήταν έτσι θα έδιναν βαρύνουσα σημασία σε επιπλέον προσόντα όπως μεταπτυχιακά(ακόμα και αν κάποιος φοιτά σε αυτό γιατί δείχνει οτι ενδιαφέρεται για τον τομέα του)και βαθμό πτυχίου ακόμα ακόμα.Γιατί όχι?Αλλά ξέχασα,οι περισσότεροι προτιμόυσαν και προτιμούν τους καθηγηταράδες του proficiency.Τόσο ενδιαφέρονται για τους μαθητές τους!!
Τί να λέμε,η κατάσταση τους είναι τραγική.Εύχομαι καλό κουράγιο σε όσους δεν έχουν άλλη επιλογή απτο να δουλεύουν σε φροντιστήρια,καθώς από ό,τι μαθαίνω από ΟΛΟΥΣ τους συναδέλφους η εκμετάλλευση και η ασυδοσία πάει σύννεφο.

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #165 στις: Μάρτιος 21, 2014, 01:16:00 πμ »
Λόγω χρόνου δεν πρόλαβα να διαβάσω όλο το νήμα με τις τελευταίες απαντήσεις αλλά συμφωνώ πολύ με vk87 και άλλους που διατύπωσαν αντίστοιχες απόψεις και έχω να προσθέσω τα εξής: Ο ένας λέει οτι αν είσαι νέος δεν πρέπει να το δείχνεις, ἐχω ακούσει όμως από άλλους εργαζομένους να λένε οτι θέλουν όσο πιο νέες και "γλυκιές" κοπέλες για να δένουν με τα παιδάκια κι αυτές να τα συμπαθούν. Αυτό το έχω ακούσει ιδιαίτερα από γνωστές που δουλεύουν σε Φροντ. Ξένων Γλωσσών.
Μόλις είπες το προφανές, ότι δηλαδή δεν έχουν όλοι οι εργοδότες τις ίδιες απαιτήσεις. Αυτό συμβαίνει σε όλες τις δουλειές και σε όλους τους χώρους εργασίας, όχι μόνο στα φροντιστήρια ξένων γλωσσών. Ψάχνεις λοιπόν εσύ για τον καλύτερο εργοδότη (σύμφωνα με τα δικά σου κριτήρια), ψάχνει και ο εργοδότης για τον καλύτερο υπάλληλο (σύμφωνα με τα δικά του) και μακάρι να ταιριάξει ο σωστός εργοδότης με τον σωστό υπάλληλο και να είναι όλοι ευχαριστημένοι.

Ενώ εσύ κάνεις το μεταπτυχιακό για να προχωρήσεις την όποια επιστήμη έχεις επιλέξει πολλοί πιθανώς θα θεωρήσουν λανθασμένα οτι θα σου τρώει χρόνο από τη δουλειά... κλασικά στο πνεύμα της αντίληψης οτι ο υπάλληλος είναι περίπου ιδιοκτησία του εργοδότη και δεν έχει άλλες προοπτικές στη ζωή του από το να δουλεύει εκεί. Και μη μου πείτε οτι δεν υπάρχουν τέτοιες αντιλήψεις :)
Φυσικά υπάρχουν τέτοιες αντιλήψεις. Όπως υπάρχουν και αντιλήψεις (π.χ. η δικιά μου) που λέει ότι δεν ενδιαφέρομαι να σε έχω υπό την ιδιοκτησία μου αλλά επίσης δεν σκοπεύω να ρισκάρω για να πάρεις εσύ την εμπειρία της διαχείρισης μιας τάξης και μετά να προχωρήσεις με τους στόχους που έχεις θέσει εκτός Ελλάδας. Γιατί για μένα ως εργοδότη μια κοπέλα άπειρη είναι ένα ρίσκο, άσχετα με το πόσες σπουδές και μεταπτυχιακά έχει. Μπορώ άλλωστε να βρω καθηγήτρια με μεταπτυχιακά ΚΑΙ εμπειρία, οπότε γιατί να πάρω εσένα; (δεν αναφέρομαι σε σένα προσωπικά, αλλά μιλάω γενικά). Αν μπορείς να με πείσεις για το τι παραπάνω έχεις εσύ, ευχαρίστως να σε προτιμήσω. Το μόνο σου πλεονέκτημα έναντι της έμπειρης με το μεταπτυχιακό είναι ότι ενδεχομένως να δεχτείς να δουλέψεις με λιγότερα χρήματα. Το μειονέκτημα είναι ότι θα μείνεις ένα ή δύο το πολύ χρόνια και μετά θα φύγεις. Συγγνώμη αλλά προτιμώ να δώσω κάτι παραπάνω και να κρατήσω την κοπέλα που ξέρω ότι μπορεί να κάνει τη δουλειά και θα θέλει να είναι μαζί μου για αρκετά χρόνια ακόμα.

Επιπλέον εσύ (πάλι γενικά μιλάω) δεν έχεις ακόμα μεταπτυχιακό. Και προσωπικά ανησυχώ για το πόσο χρόνο θα σου τρώει το μεταπτυχιακό ειδικά επειδή είσαι καινούρια στη δουλειά, πράγμα που σημαίνει ότι θα θέλεις περισσότερο χρόνο για να ετοιμάσεις το μάθημα από μια πιο έμπειρη καθηγήτρια η οποία γνωρίζει καλύτερα την ύλη. Πώς θα αφιερώσεις τον χρόνο που χρειάζεται για να ετοιμαστείς (ο οποίος άνετα μπορεί να είναι ίσος με τον χρόνο διδασκαλίας, δηλ. μία ώρα προετοιμασίας για μία ώρα διδασκαλίας) όταν θα πρέπει παράλληλα να αφιερώσεις χρόνο στο μεταπτυχιακό σου; Θα κόψεις από τον προσωπικό σου χρόνο και θα αφιερωθείς στο μεταπτυχιακό και τη δουλειά ή θα δώσεις προτεραιότητα στο μεταπτυχιακό, μετά στην προσωπική ζωή και θα αφήσεις τη δουλειά τελευταία; Μην μου πεις ότι το μεταπτυχιακό δεν σου παίρνει καθόλου χρόνο, γιατί τότε θα σου απαντήσω ότι προφανώς δεν μπορεί να είναι τόσο χρήσιμο όσο λες!

Και please, μην αρχίσετε να μου κάνετε κύρηγμα για τη σημασία των μεταπτυχιακών γνώσεων. Στο φροντιστήριό μου είμαστε 3 καθηγήτριες αγγλικών και οι δύο έχουμε μεταπτυχιακά από αγγλικά πανεπιστήμια. Θα υποστήριζα 110% την τρίτη καθηγήτρια αν αύριο μου ανακοίνωνε ότι θέλει κι αυτή να κάνει μεταπτυχιακό - η διαφορά στην περίπτωσή της είναι ότι έχω ήδη δουλέψει μαζί της 3 χρόνια, ξέρω πόσο συνεπής είναι και επίσης ξέρω ότι θα μπορούσε να κάνει τέλειο μάθημα ακόμα και με ελάχιστη προετοιμασία. Για μια καινούρια και άπειρη καθηγήτρια δεν ξέρω τίποτα.

Αν τελικά κανείς δε "ρισκάρει" να πάρει έναν νέο και πιθανότατα άπειρο σε τάξη άνθρωπο αλλά υπεύθυνο, γεμάτο όρεξη για δουλειά και ενδιαφέρον για το αντικείμενο τότε... I rest my case.
Δεν είναι απαραίτητο ότι δεν ρισκάρει κανείς. Εγώ απλά κατέθεσα μία άποψη (τη δική μου) και δεν σημαίνει ότι όλοι οι φροντιστηριούχοι σκέφτονται το ίδιο. Σίγουρα κάποιοι προτιμούν τους άπειρους, ειδικά για να μπορούν να πληρώνουν χαμηλούς μισθούς. Αυτό ακούω ότι ισχύει τόσο σε φροντιστήρια ξένων γλωσσών όσο και σε μέσης εκπαίδευσης. Μάλιστα η εντύπωση που έχω από συναδέλφους με τους οποίους μιλάω (συναδέλφους καθηγητές) είναι ότι η οικονομική κρίση έχει ευνοήσει σε μεγάλο βαθμό τους άπειρους.

Ίσως για το ότι δεν βρίσκεις δουλειά δεν φταίει η απειρία (πάλι γενικά μιλάω).

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #166 στις: Μάρτιος 21, 2014, 01:37:23 πμ »
Το μεταπτυχιακό ισως είναι το πλεον ασήμαντο για να βρεις δουλεια. Δεν κατηγορω τους εργοδότες γιατι αυτοι ξερουν καλυτερα από τον καθενα το πως θα επιβιωσει η επιχειρηση και φερουν το κοστος κάθε αποφασης τους.
Για τα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης δεν ξέρω τι ισχύει, πάντως για τα φροντιστήρια ξένων γλωσσών μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών δεν μετράνε καθόλου. Ούτε ο βαθμός πτυχίου μετράει, ούτε αν έχεις πτυχίο, ούτε αν έχεις κάτσει σε θρανίο έστω για μία μέρα από τότε που αποφοίτησες. Κανείς σχεδόν γονιός δεν ενδιαφέρεται για το τι σπουδές έχουν κάνει οι καθηγητές που διδάσκουν το παιδί του, όσο για τους μαθητές οι περισσότεροι δεν μπορούν να εκτιμήσουν τη σωστή διδασκαλία ή ακόμα κι αν μπορούν να την εκτιμήσουν, τη θεωρούν δεδομένη. Είναι να σε πιάνει κατάθλιψη.

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« Απάντηση #167 στις: Μάρτιος 21, 2014, 05:11:55 πμ »
 Επειδή βλέπω οτι η συζήτηση στρέφεται περισσότερο στα ξενογλωσσα και επειδή εξέφρασα κάποιες απόψεις, θέλω να διευκρινίσω οτι αναφέρθηκα στη Δευτεροβάθμια και ειδικότερα σε όσους διδάσκουν κατευθύνσεις.
 Εκεί είναι οι υπερβολικές απαιτήσεις του ίδιου του μαθήματος, με τα απαράδεκτα θέματα των τελευταίων ετών, ιδιαίτερα σε Μαθηματικά - Φυσική. Εκεί είναι οι υπερβολικές απαιτήσεις εργοδοτών, γονέων κλπ, τα εξοντωτικά ωράρια, τα διαγωνίσματα Κυριακές, οι έξτρα ώρες Σ/Κ, αν οι μαθητές οποιασδήποτε τάξης έχουν προειδοποιημένο διαγώνισμα τη Δευτέρα, οι ανύπαρκτες διακοπές Χριστουγέννων και ειδικότερα Πάσχα με τις ατέλειωτες επαναλήψις, ο εφιαλτικός μήνας Μάϊος και στο τέλος το αμφίβολο αποτέλεσμα και η γκρίνια. Και μετά φτου κι απ΄την αρχή μέσαα στη ζέστη του καλοκαιριού.
 Προφανώς στα ξενόγλωσσα η κατάσταση είναι πιο light!  :)
  

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32312
  • Τελευταία: geokyria
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161045
  • Σύνολο θεμάτων: 19227
  • Σε σύνδεση σήμερα: 427
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 389
Σύνολο: 402

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.