*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 486094 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ


ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ


Σήμερα, Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014, υπήρξε προγραμματισμένη συνάντηση μας στο Υπουργείο Παιδείας,  με τον Διευθυντή Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και Αναπληρωτή Πρόεδρο της Επιτροπής για την κατάρτιση του νομοσχεδίου για την Ειδική Αγωγή κο Κωνσταντίνο Λολίτσα, με θέμα την πορεία των διαδικασιών και το περιεχόμενο του νέου νομοσχεδίου.

Κατά τη συνάντησή μας με τον Διευθυντή Ε.Α.Ε ενημερωθήκαμε για τα παρακάτω:

1ον) Η διαδικασία πρότασης της Επιτροπής για το νομοσχέδιο Ειδικής Αγωγής προχωρά με εντατικούς ρυθμούς,  με σκοπό το συντομότερο δυνατόν να βγει σε Διαβούλευση.
Υποβάλλονται συνεχώς προτάσεις - υπάρχει ακόμα περιθώριο κατάθεσης  - από φορείς, Ομοσπονδίες, Συλλόγους και ιδιώτες, οι οποίες υποχρεωτικά εξετάζονται από την Επιτροπή.
Καταβάλλεται προσπάθεια το εν λόγω νομοσχέδιο να απαιτεί , μετά την ψήφισή του, τον απολύτως αναγκαίο αριθμό Υπουργικών Αποφάσεων και Προεδρικών Διαταγμάτων για να λειτουργήσει.(Ως γνωστόν ο 3699 ουσιαστικά εφαρμόσθηκε σε μικρή έκταση, καθότι χρειαζόταν για να λειτουργήσει πλείστα όσα Προεδρικά Διατάγματα και Υπουργικές Αποφάσεις- τα "δεκανίκια" κάθε νόμου -τα οποία και οι οποίες ουδέποτε εκδόθηκαν, με επακόλουθο την μη εφαρμογή πλήθους προβλέψεών του).
Τα προαναφερθέντα αποτελούν και τους βασικούς λόγους για τους οποίους καθυστερεί η περάτωση των εργασιών της επιτροπής, όσον αφορά στην πρότασή της επί του νέου νομοσχεδίου για την Ειδική Αγωγή.

2ον) Σε σχέση με τα κυκλοφορούντα στο διαδίκτυο σχέδια και προσχέδια νόμου, αυτά αφορούν σε εισηγήσεις των πρώτων συνεδριάσεων της Επιτροπής, οι οποίες έχουν επανεξετασθεί πολλές φορές από τότε.

3ον) Ουδεμία πρόθεση κατάργησης οργανικών θέσεων υπάρχει και ειδικά για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ60.50 & ΠΕ70.50 τροποποιείται ο ν.3699/2008 και ουσιαστικά κατοχυρώνονται οι οργανικές τους θέσεις.

4ον) Προβλέπεται μοριοδότηση του συνόλου των κριτηρίων: Ακαδημαϊκών, Κοινωνικών και Προϋπηρεσίας.

5ον) Υπάρχει πρόθεση, όπως προβλέπεται και στη γενική εκπαίδευση, το βασικό πτυχίο ή κατεύθυνση πτυχίου οποιασδήποτε ειδικότητας υπάρχει ή υπάρξει στο μέλλον, να προτάσσεται.

6ον) Τέλος υπάρχει πρόθεση εναρμόνισης των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεων του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Ε.Ε.Π), με τα του Εκπαιδευτικού προσωπικού. Επίσης λαμβάνεται μέριμνα  να προσδιορισθούν ξεκάθαρα οι εργασιακές σχέσεις στην εκπαίδευση του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού(Ε.Β.Π).

Με ότι νεώτερο θα επανέλθουμε.

Βασίλης Βούγιας
28 Μαρτίου 2014

ΠΗΓΗ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος fiora

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2096
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Eπιστημες της αγωγης. Επισης ο ΑΣΕΠ γενικης δε μετραει.
Τελος κατι που ξεχασα πριν, ο πινακας Α ενσωματωνεται με στον Β και οι του Α παιρνουν 2 μορια.
Προϋπηρεσίες εννοούν στην ειδική αγωγή ή θα μοριοδοτήσουν γενικά προϋπηρεσίες ακόμη και από τη γενική?

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Εγώ πάλι σε παραπέμπω (πριν κάνεις πανηγύρια επί πτωμάτων) στο ίδιο σημείο στο fb του Μπράτη απ'όπου έκανες copy paste την ανακοίνωση να δεις τι μου απάντησε όταν του έθεσα ερώτημα για την εφαρμογή των παραμέτρων αυτών και στη Β'θμια.... :-X     ??? ??? ??? ???
Γιατί οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν βάλλονται μόνο κατά των αμφίβολων μεταπτυχιακών, αλλά κατά της απόκτησης προσόντων γενικά και όσων τα έχουν......!!
Δεν είμαι της ειδικής αγωγής αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι τυφλός και δεν βλέπω την αδικία σε βάρος των απόφοιτων π.χ. του παιδαγωγικού ειδικής αγωγής του Βόλου. Από την στιγμή που το κράτος ίδρυσε την σχολή αυτή θα πρέπει να προστατέψει και τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοιτούντων. Προφανώς άλλοι εδώ πατάτε επί πτωμάτων και μιλάτε για πρόταξη μεταπτυχιακών ή άλλων προσόντων. Μάλιστα συνάδελφος έχει και σαν επιχείρημα το υψηλό κόστος αυτών! Έλεος!
Επίσης δεν είμαι σε καμία περίπτωση κατά της επιμόρφωσης. Αυτό όμως με την βιομηχανία των μεταπτυχιακών ειδικής έχω τους λόγους που το λέω. Υπάρχουν άτομα που πήραν πτυχία χωρίς να δώσουν παρουσία στην σχολή αλλά ο μπαμπάκας τους τα ακούμπησε τα 6-8 χιλιάρικα για να βγει το βλαστάρι τους γρήγορα στην αγορά εργασίας...

Αποσυνδεδεμένος margarita111

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Eπιστημες της αγωγης. Επισης ο ΑΣΕΠ γενικης δε μετραει.
Τελος κατι που ξεχασα πριν, ο πινακας Α ενσωματωνεται με στον Β και οι του Α παιρνουν 2 μορια.

irida pap, ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου!!!!!!!!!!

Η τριτεκνία θα παίρνει 3 ή 2 μόρια;Γνωρίζεις;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Στα 40 μορια κλειδωσε τελικα η μοριοδοτηση των μαστερ συμφωνα με εγκυρη πηγη και υποβαθμιζεται η πορουπηρεσια (μισο οριο ανα μηνα). Αρα μαλλον παλι προτασσονται τα μαστερ γιατι δεν υπαρχει ατομο που να ξεπερνα τα 40 μορια μονο με προυπηρεσια.

Ο Μπρατης δεν τα ξερει καλα, η μοριοδοτηση ειναι ετοιμη και προκειται να κατατεθει για διαβουλευση.
Γραψτε: Διδακτορικα 6 μορια.
              Μεταπτυχιακα 3.
              Δευτερο μεταπτυχιακο στην ΕΑ. 1,5.
             Σεμιναριο 1.
             Προυπηρεσια 0,1 / μηνα.
             Βαθμος πτυχιου 1 μοριο για καθε μοναδα πανω απο τη βαση.
             Τριτεκνια 4.
Ιριδα speaking.
Βρε Ιριδα αυτά που μας αποκαλύπτεις κατά καιρούς είναι πολύ διαφορετικά - κάποιοι μας κάνουν πλάκα λέω εγώ.

Αποσυνδεδεμένος margarita111

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
sikat, ξέρουμε ότι η μοριοδότηση ήταν σε συνεχή διαπραγμάτευση.
Δηλαδή δεν θα μπορούσε σε κάποιο στάδιο να ήταν 40 τα μόρια και τώρα κάτι άλλο; Ή αυτό το 40 να σημαίνει κάτι και τώρα;
Η τελευταία μοριοδότηση μου φαίνεται πιο λογική.
Εδώ μέσα και γενικά στα φορουμ υπάρχουν αρκετά παπαγαλάκια, αλλά όταν γίνονται λάθη στην πληροφόρηση δεν υποκρύπτεται πάντα δόλος....είναι καλό να αναφέρονται όλες οι πληροφορίες.
Έχουμε κρίση να φιλτράρουμε ό,τι ακούμε.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Εγώ θα έλεγα ότι είναι σημαντικότερο να υπάρξει πίεση προς υπουργείο ώστε να βρεθούν πιστώσεις (κρατικές, ΕΣΠΑ) για την νέα χρονιά, παρά αν κάτι θα είναι +-0.1 μόρια.

Αν δεν γίνει αυτό θα μείνει κόσμος με τα "μόρια" ανά χείρας....

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Θα συμφωνήσω και εγώ με arsinoh2 κάθε πληροφόρηση είναι δεκτή, ο καθένας φιλτράρει και αξιολογεί.
Ευχαριστούμε irida έχουμε τουλάχιστον μία εικόνα και αυτοί που δεν διαβάσαμε το προσχέδιο που κυκλοφόρησε.

Τώρα σχετικά με τη μοριοδότηση φαίνεται να είναι στη λογική αυτής του ΕΕΠ σε γενικές γραμμές, κάτι που έχει μία λογική. Για τα 2 μόρια για αμέα και 4 για πολύτεκνους, έχω κάποια επιφύλαξη, γιατί συνήθως είναι περισσότερα για τους πρώτους (βλέπε 3848) και έτσι αναιρείται  η πρόκριση στην τοποθέτηση που ήταν το ζητούμενο των προηγούμενων κοινωνικών κριτηρίων.

Τώρα μιλώντας για δευτεροβάθμια, η παιδαγωγική κατάρτιση (πρόταξη) και τα μόρια του ασεπ (γενικής)(π.χ. 0,1 για κάθε μονάδα πάνω από τη βάση) αν δεν παίξουν κάποιο ρόλο έρχεται σε αντίθεση με τους πίνακες της γενικής και το νόμο του Σεπτεμβρίου...... θα δούμε......... Εξάλλου πιστεύετε ότι θα γίνει ασεπ ειδική για όλες τις ειδικότητες?? Την τελευταία φορά που προκηρύχθηκαν και τελικά δεν πραγματοποιήθηκαν εξετάσεις αφορούσε μόνο ΠΕ61,71. Πολύ αμφιβάλλω προσωπικά. Ο κάθε κλάδος τον ασεπ του κλάδου του και από εκεί και πέρα η εξειδίκευση από λοιπές επιμορφώσεις, πτυχία κ.α. Τα μόρια του ασεπ γενικής είναι ήδη στους πίνακες της ειδικής αλλά παίζουν πολύ μικρό ρόλο.

Υ.Γ. Προσωπικές απόψεις και χωρίς καμία πληροφόρηση και καλό σας απόγευμα

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
απο οσα διαβαζω ολα ειναι γενικα και αοριστα και στο υπουργειο δεν εχουν καταληξει πουθενα λογω της διαφορας των τυπικων προσοντων!!!!!!! Παλι στα ιδια θα γυρισουν να το θυμαστε....

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
απο οσα διαβαζω ολα ειναι γενικα και αοριστα και στο υπουργειο δεν εχουν καταληξει πουθενα λογω της διαφορας των τυπικων προσοντων!!!!!!! Παλι στα ιδια θα γυρισουν να το θυμαστε....

μπα... η μοριοδότηση έχει ωριμάσει αρκετά. Είναι σίγουρο.

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Kinegiros η μοριοδοτηση μπορει να εφαρμοστει μονο στους ΠΕ71 ,61 γιατι κατατασσονται με το ιδιο βασικο πτυχιο ΕΑΕ και ειναι δυνατη η μοριοδοτηση των επιπλεον προσοντων οπως μτχ και διδ/κο στην ΕΑΕ (οπως γινεται ως τωρα στους πινακες της γενικης ). Στις αλλες κατηγοριες ΠΕ70.50 δεν υπαρχει κοινο πτυχιο προσληψης εφοσον το σεμιναριο, το μεταπτυχιακο και το διδακτορικο στη  ΕΑΕ ειναι διαφορετικα τυπικα προντα με διβαθμισεις. εκει υπαρχει και το προβλημα της μοριοδοτησης γιατι δεν υπαρχει κοινο τυπικο προσον προσληψης - καταταξης. Ακομη και να γινει δεν θα ειναι νομιμο οποτε και δεν θα ισχυσει.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Kinegiros η μοριοδοτηση μπορει να εφαρμοστει μονο στους ΠΕ71 ,61 γιατι κατατασσονται με το ιδιο βασικο πτυχιο ΕΑΕ και ειναι δυνατη η μοριοδοτηση των επιπλεον προσοντων οπως μτχ και διδ/κο στην ΕΑΕ (οπως γινεται ως τωρα στους πινακες της γενικης ). Στις αλλες κατηγοριες ΠΕ70.50 δεν υπαρχει κοινο πτυχιο προσληψης εφοσον το σεμιναριο, το μεταπτυχιακο και το διδακτορικο στη  ΕΑΕ ειναι διαφορετικα τυπικα προντα με διβαθμισεις. εκει υπαρχει και το προβλημα της μοριοδοτησης γιατι δεν υπαρχει κοινο τυπικο προσον προσληψης - καταταξης. Ακομη και να γινει δεν θα ειναι νομιμο οποτε και δεν θα ισχυσει.

αν θα το έκανα εγώ θα έλεγα το εξής

Ένας πίνακας όπου δικαίωμα εγγραφής θα έχουν όλοι όσοι είχαν μέχρι τώρα το δικαίωμα να μπουν στους πίνακες Α και Β. Εκεί τα γίνει κατάταξη με μοριοδότηση ανάλογα των προσόντων (πτυχία, σεμινάρια, προϋπηρεσία κλπ κλπ) και τα κοινωνικά κριτήρια (αναπηρία, αναπηρία σε παιδί κλπ κλπ)

Αυτό νομίζω είναι το καλύτερο και καθαρότερο

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Για να γινει μοριοδοτηση πρεπει να εχουν ολοι ενα κοινο τυπικο  προσον προσληψης εδω μιλαμε για διαφορετικα τυπικα προσοντα πως θα γινει η μοριοδοτηση στους πινακες που λες ? 

Αποσυνδεδεμένος popins

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 271
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
αν θα το έκανα εγώ θα έλεγα το εξής

Ένας πίνακας όπου δικαίωμα εγγραφής θα έχουν όλοι όσοι είχαν μέχρι τώρα το δικαίωμα να μπουν στους πίνακες Α και Β. Εκεί τα γίνει κατάταξη με μοριοδότηση ανάλογα των προσόντων (πτυχία, σεμινάρια, προϋπηρεσία κλπ κλπ) και τα κοινωνικά κριτήρια (αναπηρία, αναπηρία σε παιδί κλπ κλπ)

Αυτό νομίζω είναι το καλύτερο και καθαρότερο

Να μοριοδοτηθεί η αναπηρία εφόσον το κλαθε πρόσωπο έχει όντως κάποιο θέμα και όχι να παίρνει ο καθένας που έχει μέσον το χαρτί!!   Γιατί σίγουρα υπάρχουν "μαϊμού" ανάπηροι

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160776
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 436
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 372
Σύνολο: 377

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.