*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 486969 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
ΛΩΡΑ καλύτερα μοριοδότηση τους παρά πρόταξη. Από την στιγμή που οι ευαίσθητες ομάδες (π.χ. πολύτεκνοι, αναπηρία) θα πάρουν κάτι ας είναι μόρια, τώρα το πόσα αυτά θα είναι αυτό θα βγει με συζήτηση και διαβούλευση.

στο ΥΓ σου κάνεις λάθος, η ΣΑΚΕΑ είναι Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής.


Σ'αυτό έκανα λάθος...έχεις δίκιο, αλλά στη ΣΕΕΠΕΑ είναι οι περισσότεροι πρωτοβάθμιοι...!!
Επίσης kinegire κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουμε πως η πολυτεκνία είναι επιλογή ζωής, life style όπως λέμε αλλιώς...και δεν είναι όπως η αναπηρία που δεν είναι επιλογή....!! Και να στο πω αλλιώς...αυτοί έχουν 4 παιδιά και είναι ευαίσθητη ομάδα και οι υπόλοιποι που ειδικά εν καιρώ κρίσης το σκεφτόμαστε πώς θα μπορέσουμε να κάνουμε έστω ένα παιδί δεν είμαστε πλέον ευαίσθητη κοινωνική ομάδα...;;; Ποια κοινωνική δικαιοσύνη βλέπεις σ'αυτό...;; Τι είναι τα παιδιά; Συμφορά που σε βρήκε όπως η αναπηρία και πρέπει να το βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι...;; ΌΧΙ....Είναι καθαρά επιλογή!! Γι αυτό ας μην μπερδεύουμε την αναπηρία με τις επιλογές μας....μ'αυτή τη λογική θα έλεγα να δοθούν προνόμια σε μάνες χήρες (που δεν ήταν επιλογή τους η χηρεία) παρά στη διεστραμμένη αντίληψη ότι κάνω πολλά παιδιά και θα έχω προνόμια εις βάρος των άλλων...γιατί στην Ελλάδα έχει καταντήσει εις βάρος των άλλων!!
Το ξέρεις πως αν εμείς οι υπόλοιποι θιγόμενοι απευθυνθούμε στην Ευρωπαϊκή  Ένωση με καταγγελία για καταπάτηση της αρχής της ισότητας κατά 99% θα δικαιωθούμε...;; Πουθενά στην Ευρώπη δεν δίνονται μόρια για κατοχή θέσεων σ'αυτές τις ομάδες, αλλά δίνονται σοβαρά επιδόματα για ενίσχυση...Για θέματα που αφορούν όμως τα εργασιακά στην Ευρώπη κρίνεται και αξιολογείται η αξιοσύνη του καθενός....
Για να μην πω πως στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες με σοβαρό Εκπαιδευτικό σύστημα δεν υπάρχουν πίνακες προσλήψεων με τέτοια καραγκιοζλίκια για κριτήρια, αλλά το Υπουργείο Παιδείας δίνει την ευχέρεια στους διευθυντές να προσλαμβάνουν μέσω συνεντεύξεων τους εκπαιδευτικούς που αυτοί θέλουν και επίσης να τους απολύουν αν δεν επιτελούν  σωστά τα καθήκοντά τους...να δεις μετά....δουλεύεις αποδοτικά ή δεν δουλεύεις....;;;  ??? ??? ???  Αυτό γίνεται σε Αγγλία, Γερμανία και σαφώς στην Σκανδιναβία...
Εδώ στην Ταλιμπανία.....μόνο η αξιοσύνη και η καταλληλότητα για τη θέση δεν είναι κριτήριο....
Γι αυτό ας μη μιλάμε για μοριοδότηση πολυτεκνίας και το θεωρούμε και  θεμιτό.....είμαστε 1500 χρόνια πίσω σε θέματα αξιοκρατίας και σοβαρότητας στις προσλήψεις!!
Να στο πω κι αλλιώς αν θες....εγώ έχω ένα απ'τα σοβαρότερα περιστατικά στη Διευθ/νση που δουλεύω (παράλληλη στήριξη) με ένα ΔΕΠ-Υ που χτυπάει κόκκινα και με διαταραχή διαγωγής...τον πιτσιρικά μου χει βγει ο πάτος να τον κυνηγάω πάνω κάτω μέσα στο σχολείο και να προσπαθώ να διαχειριστώ τις εκρήξεις του....μ'έχει τινάξει και έχω πάθει υπερκόπωση χωρίς να έχω και πολλά παιδιά στο σπίτι μου....σκέψου όμως πως εμένα ο Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής και το ΚΕΔΔΥ που έχουν έρθει στο σχολείο μου χουν δώσει πολλάκις τα εύσημα γιατί παρόλο που τρέχω και κουράζομαι τον έχω χειριστεί αρκετά αποτελεσματικά.... Πες μου εσύ λοιπόν...αυτά τα εύσημα που πήρα...θα παίξουν ποτέ κανένα ρόλο στην εξέλιξή μου....;;; ΌΧΙ!!! Θα έρθει όμως ο πολύτεκνος που είναι επιβαρυμένος απ['το φορτίο του σπιτιού του να αναλάβει ενδεχομένως του χρόνου αυτό το παιδί και πολύ πιθανό να το χαντακώσει....
Με απτά παραδείγματα πλέον σου μιλάω για να μη μιλάμε αόριστα....!!! Ποια πρόοδο φέρνουν όλα αυτά τα καραγκιοζλίκια στην Ειδική Αγωγή...;;; Στην Αγγλία όμως αυτά τα εύσημα που πήρα, όχι μόνο θα με κρατούσαν στη δουλειά, αλλά θα με προήγαγαν  ενδεχομένως μια μέρα και σε θέση πιο υπεύθυνη κι αυτό θα μου έδινε ώθηση να δουλεύω περισσότερο και καλύτερα...όχι να κάνω προσευχές καθημερινά τι θα ξημερώσει στα διεστραμμένα τους μυαλά για το μέλλον μου....!!!!!  Και αυτό να με κουράζει και να μη με αφήνει να δουλέψω όπως θα πρεπε....
Για ποια πολυτεκνία και μοριοδοτήσεις βαθμών πάνω απ'τη βάση και προϋπηρεσίας μιλάμε βρε kinegire όταν η ουσία είναι τόσο εντελώς αλλού....που ούτε καν η πρόταξη των μεταπτυχιακών δεν είναι για μένα το σωστό...αν με ρωτήσεις τι είναι το σωστό...θα σου έλεγα αυτό που περιέγραψα παραπάνω....ούτε πίνακες ούτε τίποτα...συνέντευξη για πρόσληψη και αξιολογική έκθεση του κάθε εκπαιδευτικού από φορείς όπως το ΚΕΔΔΥ και οι Σύμβουλοι με πείρα...
Αυτά όμως στην Ελλάδα είναι επίφοβα και πολύ δύσκολο εως ακατόρθωτο να λειτουργήσουν σωστά γι αυτό αρκούμαστε στους γελοίος πίνακες....αλλά να μιλάμε και για πολυτεκνία...;;;; ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ...!!! Πότε θα γίνουμε άνθρωποι...;;;!!!
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος δηιάνειρα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1141
    • Προφίλ
Συμφωνώ.Συνεντεύξεις και γραπτές εξετάσεις θα ήταν το ιδανικό για να γίνει και καμιά σωστή δουλειά αλλά δύσκολη διαδικασία..

Αποσυνδεδεμένος irida pap

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 99
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ετοιμαστειτε για αναλογη μοριοδοτηση και στη γενικη και ανοιγμα των πινακων....

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ

Σ'αυτό έκανα λάθος...έχεις δίκιο, αλλά στη ΣΕΕΠΕΑ είναι οι περισσότεροι πρωτοβάθμιοι...!!
Επίσης kinegire κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουμε πως η πολυτεκνία είναι επιλογή ζωής, life style όπως λέμε αλλιώς...και δεν είναι όπως η αναπηρία που δεν είναι επιλογή....!! Και να στο πω αλλιώς...αυτοί έχουν 4 παιδιά και είναι ευαίσθητη ομάδα και οι υπόλοιποι που ειδικά εν καιρώ κρίσης το σκεφτόμαστε πώς θα μπορέσουμε να κάνουμε έστω ένα παιδί δεν είμαστε πλέον ευαίσθητη κοινωνική ομάδα...;;; Ποια κοινωνική δικαιοσύνη βλέπεις σ'αυτό...;; Τι είναι τα παιδιά; Συμφορά που σε βρήκε όπως η αναπηρία και πρέπει να το βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι...;; ΌΧΙ....Είναι καθαρά επιλογή!! Γι αυτό ας μην μπερδεύουμε την αναπηρία με τις επιλογές μας....μ'αυτή τη λογική θα έλεγα να δοθούν προνόμια σε μάνες χήρες (που δεν ήταν επιλογή τους η χηρεία) παρά στη διεστραμμένη αντίληψη ότι κάνω πολλά παιδιά και θα έχω προνόμια εις βάρος των άλλων...γιατί στην Ελλάδα έχει καταντήσει εις βάρος των άλλων!!
Το ξέρεις πως αν εμείς οι υπόλοιποι θιγόμενοι απευθυνθούμε στην Ευρωπαϊκή  Ένωση με καταγγελία για καταπάτηση της αρχής της ισότητας κατά 99% θα δικαιωθούμε...;; Πουθενά στην Ευρώπη δεν δίνονται μόρια για κατοχή θέσεων σ'αυτές τις ομάδες, αλλά δίνονται σοβαρά επιδόματα για ενίσχυση...Για θέματα που αφορούν όμως τα εργασιακά στην Ευρώπη κρίνεται και αξιολογείται η αξιοσύνη του καθενός....
Για να μην πω πως στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες με σοβαρό Εκπαιδευτικό σύστημα δεν υπάρχουν πίνακες προσλήψεων με τέτοια καραγκιοζλίκια για κριτήρια, αλλά το Υπουργείο Παιδείας δίνει την ευχέρεια στους διευθυντές να προσλαμβάνουν μέσω συνεντεύξεων τους εκπαιδευτικούς που αυτοί θέλουν και επίσης να τους απολύουν αν δεν επιτελούν  σωστά τα καθήκοντά τους...να δεις μετά....δουλεύεις αποδοτικά ή δεν δουλεύεις....;;;  ??? ??? ???  Αυτό γίνεται σε Αγγλία, Γερμανία και σαφώς στην Σκανδιναβία...
Εδώ στην Ταλιμπανία.....μόνο η αξιοσύνη και η καταλληλότητα για τη θέση δεν είναι κριτήριο....
Γι αυτό ας μη μιλάμε για μοριοδότηση πολυτεκνίας και το θεωρούμε και  θεμιτό.....είμαστε 1500 χρόνια πίσω σε θέματα αξιοκρατίας και σοβαρότητας στις προσλήψεις!!
Να στο πω κι αλλιώς αν θες....εγώ έχω ένα απ'τα σοβαρότερα περιστατικά στη Διευθ/νση που δουλεύω (παράλληλη στήριξη) με ένα ΔΕΠ-Υ που χτυπάει κόκκινα και με διαταραχή διαγωγής...τον πιτσιρικά μου χει βγει ο πάτος να τον κυνηγάω πάνω κάτω μέσα στο σχολείο και να προσπαθώ να διαχειριστώ τις εκρήξεις του....μ'έχει τινάξει και έχω πάθει υπερκόπωση χωρίς να έχω και πολλά παιδιά στο σπίτι μου....σκέψου όμως πως εμένα ο Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής και το ΚΕΔΔΥ που έχουν έρθει στο σχολείο μου χουν δώσει πολλάκις τα εύσημα γιατί παρόλο που τρέχω και κουράζομαι τον έχω χειριστεί αρκετά αποτελεσματικά.... Πες μου εσύ λοιπόν...αυτά τα εύσημα που πήρα...θα παίξουν ποτέ κανένα ρόλο στην εξέλιξή μου....;;; ΌΧΙ!!! Θα έρθει όμως ο πολύτεκνος που είναι επιβαρυμένος απ['το φορτίο του σπιτιού του να αναλάβει ενδεχομένως του χρόνου αυτό το παιδί και πολύ πιθανό να το χαντακώσει....
Με απτά παραδείγματα πλέον σου μιλάω για να μη μιλάμε αόριστα....!!! Ποια πρόοδο φέρνουν όλα αυτά τα καραγκιοζλίκια στην Ειδική Αγωγή...;;; Στην Αγγλία όμως αυτά τα εύσημα που πήρα, όχι μόνο θα με κρατούσαν στη δουλειά, αλλά θα με προήγαγαν  ενδεχομένως μια μέρα και σε θέση πιο υπεύθυνη κι αυτό θα μου έδινε ώθηση να δουλεύω περισσότερο και καλύτερα...όχι να κάνω προσευχές καθημερινά τι θα ξημερώσει στα διεστραμμένα τους μυαλά για το μέλλον μου....!!!!!  Και αυτό να με κουράζει και να μη με αφήνει να δουλέψω όπως θα πρεπε....
Για ποια πολυτεκνία και μοριοδοτήσεις βαθμών πάνω απ'τη βάση και προϋπηρεσίας μιλάμε βρε kinegire όταν η ουσία είναι τόσο εντελώς αλλού....που ούτε καν η πρόταξη των μεταπτυχιακών δεν είναι για μένα το σωστό...αν με ρωτήσεις τι είναι το σωστό...θα σου έλεγα αυτό που περιέγραψα παραπάνω....ούτε πίνακες ούτε τίποτα...συνέντευξη για πρόσληψη και αξιολογική έκθεση του κάθε εκπαιδευτικού από φορείς όπως το ΚΕΔΔΥ και οι Σύμβουλοι με πείρα...
Αυτά όμως στην Ελλάδα είναι επίφοβα και πολύ δύσκολο εως ακατόρθωτο να λειτουργήσουν σωστά γι αυτό αρκούμαστε στους γελοίος πίνακες....αλλά να μιλάμε και για πολυτεκνία...;;;; ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ...!!! Πότε θα γίνουμε άνθρωποι...;;;!!!
Συμφωνουμε Λωρα σε ολα αλλα οπως σωστα αναφέρεις στο Ελλαδιστάν η συνέντευξη και η αξιολογικη έξθεση θα καταληξη ρουσφετολογικο σκετσάκι στα χέρια του έκαστοτε διευθυντη εκπαίδευσης ... άρα και αυτο στο κενό θα πέσει !!! Η καλή δουλειά δεν αναγνωριζεται οπως θα έπρεπε...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Συμφωνουμε Λωρα σε ολα αλλα οπως σωστα αναφέρεις στο Ελλαδιστάν η συνέντευξη και η αξιολογικη έξθεση θα καταληξη ρουσφετολογικο σκετσάκι στα χέρια του έκαστοτε διευθυντη εκπαίδευσης ... άρα και αυτο στο κενό θα πέσει !!! Η καλή δουλειά δεν αναγνωριζεται οπως θα έπρεπε...

Και ειδικά στο δημόσιο που η καλή δουλειά γίνεται και πάτημα για να σε φορτώνουν και τις δικές τους ευθύνες οι υπόλοιποι....!!  :o :o :o :o
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος ankas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Σ'αυτό έκανα λάθος...έχεις δίκιο, αλλά στη ΣΕΕΠΕΑ είναι οι περισσότεροι πρωτοβάθμιοι...!!
Επίσης kinegire κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουμε πως η πολυτεκνία είναι επιλογή ζωής, life style όπως λέμε αλλιώς...και δεν είναι όπως η αναπηρία που δεν είναι επιλογή....!! Και να στο πω αλλιώς...αυτοί έχουν 4 παιδιά και είναι ευαίσθητη ομάδα και οι υπόλοιποι που ειδικά εν καιρώ κρίσης το σκεφτόμαστε πώς θα μπορέσουμε να κάνουμε έστω ένα παιδί δεν είμαστε πλέον ευαίσθητη κοινωνική ομάδα...;;; Ποια κοινωνική δικαιοσύνη βλέπεις σ'αυτό...;; Τι είναι τα παιδιά; Συμφορά που σε βρήκε όπως η αναπηρία και πρέπει να το βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι...;; ΌΧΙ....Είναι καθαρά επιλογή!! Γι αυτό ας μην μπερδεύουμε την αναπηρία με τις επιλογές μας....μ'αυτή τη λογική θα έλεγα να δοθούν προνόμια σε μάνες χήρες (που δεν ήταν επιλογή τους η χηρεία) παρά στη διεστραμμένη αντίληψη ότι κάνω πολλά παιδιά και θα έχω προνόμια εις βάρος των άλλων...γιατί στην Ελλάδα έχει καταντήσει εις βάρος των άλλων!!
Το ξέρεις πως αν εμείς οι υπόλοιποι θιγόμενοι απευθυνθούμε στην Ευρωπαϊκή  Ένωση με καταγγελία για καταπάτηση της αρχής της ισότητας κατά 99% θα δικαιωθούμε...;; Πουθενά στην Ευρώπη δεν δίνονται μόρια για κατοχή θέσεων σ'αυτές τις ομάδες, αλλά δίνονται σοβαρά επιδόματα για ενίσχυση...Για θέματα που αφορούν όμως τα εργασιακά στην Ευρώπη κρίνεται και αξιολογείται η αξιοσύνη του καθενός....
Για να μην πω πως στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες με σοβαρό Εκπαιδευτικό σύστημα δεν υπάρχουν πίνακες προσλήψεων με τέτοια καραγκιοζλίκια για κριτήρια, αλλά το Υπουργείο Παιδείας δίνει την ευχέρεια στους διευθυντές να προσλαμβάνουν μέσω συνεντεύξεων τους εκπαιδευτικούς που αυτοί θέλουν και επίσης να τους απολύουν αν δεν επιτελούν  σωστά τα καθήκοντά τους...να δεις μετά....δουλεύεις αποδοτικά ή δεν δουλεύεις....;;;  ??? ??? ???  Αυτό γίνεται σε Αγγλία, Γερμανία και σαφώς στην Σκανδιναβία...
Εδώ στην Ταλιμπανία.....μόνο η αξιοσύνη και η καταλληλότητα για τη θέση δεν είναι κριτήριο....
Γι αυτό ας μη μιλάμε για μοριοδότηση πολυτεκνίας και το θεωρούμε και  θεμιτό.....είμαστε 1500 χρόνια πίσω σε θέματα αξιοκρατίας και σοβαρότητας στις προσλήψεις!!
Να στο πω κι αλλιώς αν θες....εγώ έχω ένα απ'τα σοβαρότερα περιστατικά στη Διευθ/νση που δουλεύω (παράλληλη στήριξη) με ένα ΔΕΠ-Υ που χτυπάει κόκκινα και με διαταραχή διαγωγής...τον πιτσιρικά μου χει βγει ο πάτος να τον κυνηγάω πάνω κάτω μέσα στο σχολείο και να προσπαθώ να διαχειριστώ τις εκρήξεις του....μ'έχει τινάξει και έχω πάθει υπερκόπωση χωρίς να έχω και πολλά παιδιά στο σπίτι μου....σκέψου όμως πως εμένα ο Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής και το ΚΕΔΔΥ που έχουν έρθει στο σχολείο μου χουν δώσει πολλάκις τα εύσημα γιατί παρόλο που τρέχω και κουράζομαι τον έχω χειριστεί αρκετά αποτελεσματικά.... Πες μου εσύ λοιπόν...αυτά τα εύσημα που πήρα...θα παίξουν ποτέ κανένα ρόλο στην εξέλιξή μου....;;; ΌΧΙ!!! Θα έρθει όμως ο πολύτεκνος που είναι επιβαρυμένος απ['το φορτίο του σπιτιού του να αναλάβει ενδεχομένως του χρόνου αυτό το παιδί και πολύ πιθανό να το χαντακώσει....
Με απτά παραδείγματα πλέον σου μιλάω για να μη μιλάμε αόριστα....!!! Ποια πρόοδο φέρνουν όλα αυτά τα καραγκιοζλίκια στην Ειδική Αγωγή...;;; Στην Αγγλία όμως αυτά τα εύσημα που πήρα, όχι μόνο θα με κρατούσαν στη δουλειά, αλλά θα με προήγαγαν  ενδεχομένως μια μέρα και σε θέση πιο υπεύθυνη κι αυτό θα μου έδινε ώθηση να δουλεύω περισσότερο και καλύτερα...όχι να κάνω προσευχές καθημερινά τι θα ξημερώσει στα διεστραμμένα τους μυαλά για το μέλλον μου....!!!!!  Και αυτό να με κουράζει και να μη με αφήνει να δουλέψω όπως θα πρεπε....
Για ποια πολυτεκνία και μοριοδοτήσεις βαθμών πάνω απ'τη βάση και προϋπηρεσίας μιλάμε βρε kinegire όταν η ουσία είναι τόσο εντελώς αλλού....που ούτε καν η πρόταξη των μεταπτυχιακών δεν είναι για μένα το σωστό...αν με ρωτήσεις τι είναι το σωστό...θα σου έλεγα αυτό που περιέγραψα παραπάνω....ούτε πίνακες ούτε τίποτα...συνέντευξη για πρόσληψη και αξιολογική έκθεση του κάθε εκπαιδευτικού από φορείς όπως το ΚΕΔΔΥ και οι Σύμβουλοι με πείρα...
Αυτά όμως στην Ελλάδα είναι επίφοβα και πολύ δύσκολο εως ακατόρθωτο να λειτουργήσουν σωστά γι αυτό αρκούμαστε στους γελοίος πίνακες....αλλά να μιλάμε και για πολυτεκνία...;;;; ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ...!!! Πότε θα γίνουμε άνθρωποι...;;;!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ Λώρα!Μακάρι όλοι μας και οι δημόσιοι λειτουργοί να σκέφτονταν έτσι.Θα ήμασταν μια προκομμένη χώρα.Δυστυχώς,ζούμε και θα ζούμε έναν παραλογισμό σε όλο του το μεγαλείο!
Ένα παράδειγμα θα δώσω,για να εμπεδώσουν όλοι τα χάλια μας:δουλεύω αναπληρώτρια από το Δεκέμβριο και το ΙΚΑ με θεωρεί ανασφάλιστη,γιατί βλέπει λέει μόνο τα ένσημα του Δεκεμβρίου-Ιανουαρίου!Μου παρακρατούνται οι εισφορές από τον πενιχρό μισθό και ΔΕΝ έχω ιατροφαρμακευτική περίθαλψη,θεωρούμαι ανασφάλιστη.
Τι να πει κανείς για το μπ....ο στο οποίο ζούμε;;;

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
για τι ποσοστό πολυτέκνων μιλάμε που είναι απειλή?
Εδώ τακτοποιουν άλλους κι αλλους με τους πολυτεκνους υπαρχει μείζον θέμα?
 
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
για τι ποσοστό πολυτέκνων μιλάμε που είναι απειλή?
Εδώ τακτοποιουν άλλους κι αλλους με τους πολυτεκνους υπαρχει μείζον θέμα?

Με κάθε έναν που βρίσκεται τυχαία κάπου χωρίς αποδεδειγμένη ικανότητα στο συγκεκριμένο τομέα υπάρχει θέμα Μάρκο γενικά... ???
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
θεωρώ ότι ορθά η πολιτεία δίνει πριμοδότηση στους πολίτες που έχουν παιδιά. Υπάρχει και σχετική αναφορά στο Σύνταγμα.

Η επιλογή όπως λες να κάνεις παιδιά είναι επιλογή υπέρ της χώρας και το μέλλον της. Θέλουμε πιστεύω όλοι οι οικογένειες αυτές να μπορούν να μεγαλώσουν τα παιδιά τους με αξιοπρέπεια.

Η πριμοδότηση αυτή γίνετε είτε με οικονομική βοήθεια (π.χ. επίδομα τέκνων) είτε με μοριοδότηση (π.χ. για μετάθεση/απόσπαση μόνιμων δ.υ. ή διορισμό κλπ).

Όσα γράφετε ισχύουν σε λογικές που αφορούν ιδιωτικούς φορείς. Στις περιπτώσεις που σε άλλα κράτη δεν έχουν τέτοιες προβλέψεις τότε λυπάμαι αλλά για εμένα δεν είναι παραδείγματα προς μίμηση. Όσο αφορά το ότι δεν μοριοδοτούντε αλλά δίνονται επιδόματα η απάντηση είναι ότι στο δικό μας κράτος δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα να δώσουν τα αντίστοιχα χρήματα γιαυτό και προσπαθεί το κράτος να εξισορρόπηση με την πριμοδότηση στην απόκτηση εργασίας.

Δεν ανήκω στην κατηγορία αυτή αλλά θεωρώ ότι σωστά το κράτος λειτουργεί σε αυτό το κομμάτι.

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
θεωρώ ότι ορθά η πολιτεία δίνει πριμοδότηση στους πολίτες που έχουν παιδιά. Υπάρχει και σχετική αναφορά στο Σύνταγμα.

Η επιλογή όπως λες να κάνεις παιδιά είναι επιλογή υπέρ της χώρας και το μέλλον της. Θέλουμε πιστεύω όλοι οι οικογένειες αυτές να μπορούν να μεγαλώσουν τα παιδιά τους με αξιοπρέπεια.

Η πριμοδότηση αυτή γίνετε είτε με οικονομική βοήθεια (π.χ. επίδομα τέκνων) είτε με μοριοδότηση (π.χ. για μετάθεση/απόσπαση μόνιμων δ.υ. ή διορισμό κλπ).

Όσα γράφετε ισχύουν σε λογικές που αφορούν ιδιωτικούς φορείς. Στις περιπτώσεις που σε άλλα κράτη δεν έχουν τέτοιες προβλέψεις τότε λυπάμαι αλλά για εμένα δεν είναι παραδείγματα προς μίμηση. Όσο αφορά το ότι δεν μοριοδοτούντε αλλά δίνονται επιδόματα η απάντηση είναι ότι στο δικό μας κράτος δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα να δώσουν τα αντίστοιχα χρήματα γιαυτό και προσπαθεί το κράτος να εξισορρόπηση με την πριμοδότηση στην απόκτηση εργασίας.

Δεν ανήκω στην κατηγορία αυτή αλλά θεωρώ ότι σωστά το κράτος λειτουργεί σε αυτό το κομμάτι.

Ναι...μάθαμε ξαφνικά στην Ελλάδα τι θα πει κοινωνική πολιτική.....!!! ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ ΛΕΓΕΤΑΙ Kinegire....μην κρύβεσαι πίσω απ΄το δάχτυλό σου!!
Και αν θεωρούμε πως στην Ελλάδα κάνουμε καλά που δεν επαναπροσλαμβάνουμε μόνο τους άξιους και έχουμε ηλίθιους  πίνακες...τότε είμαστε το λιγότερο καμένοι...γιατί οι χώρες που ανέφερα μας χαιρετάν από έτη φωτός μπροστά στα θέματα Παιδείας....αλλά πού να φτάσει ως εκεί το ελληνικό μυαλό που έχει κολλήσει στη βόλεψη;;;;!!! Εκ του αποτελέσματος και μόνο (του δικού μας και αυτών των χωρών που ανέφερα) φαίνεται ξεκάθαρα ποια τακτική προσλήψεων είναι πιο ορθή για την Εκπαίδευση απ'τη μία και αξιοκρατική για τους εργαζόμενους απ'την άλλη... 
Λυπάμαι....τα επιχειρήματά σου δεν πείθουν ούτε εμένα ούτε πολλούς άλλους...είναι παρωχημένα και έρχονται από άλλες εποχές...όπως σε άλλες εποχές είναι και το επίπεδο της Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, είτε γενικής είτε Ειδικής...
ΥΓ: Όποιος δουλεύει πραγματικά, δε φοβάται να αξιολογηθεί...δεν καταφεύγει σε επιχειρήματα περί μορίων και πολυτεκνίας και δεν κρύβεται πίσω από πτυχία και χαρτιά.....αποδεικνύει το τι αξίζει καθημερινά και δεν φοβάται σαν ανθρωπάκι καμιά αξιολόγηση ερμηνεύοντάς την ως "τακτική ιδιωτικού τομέα"....!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 05, 2014, 12:04:55 πμ από ΛΩΡΑ »
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ

Η επιλογή όπως λες να κάνεις παιδιά είναι επιλογή υπέρ της χώρας και το μέλλον της. Θέλουμε πιστεύω όλοι οι οικογένειες αυτές να μπορούν να μεγαλώσουν τα παιδιά τους με αξιοπρέπεια.

 
Και επίσης υπέρ της χώρας δεν είναι η ποσότητα, αλλά η ποιότητα....ακόμη και στα παιδιά...αυτή είναι η δική μου άποψη και όχι η λογική των ανθρώπων τύπου κατηχητικού (τα παιδιά τα δίνει ο  Θεός και όσο πιο πολλά τόσο πιο "ευλογημένοι είμαστε...)
Γι αυτό δεν με πείθει ούτε αυτό το επιχείρημα.... ??? ??? ???   :o :o :o :o

ΥΓ: Όπως επίσης θέλουμε να μπορούν να κάνουν ΟΛΟΙ παιδιά και όχι κάποιοι να καταδικάζονται σε ανεργία επειδή κάποιοι άλλοι επέλεξαν να κάνουν 4 ή 14 παιδιά....!!!

« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 05, 2014, 12:29:28 πμ από ΛΩΡΑ »
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΛΩΡΑ. Απο ποτε η πολυτεκνεια παρεχει εξειδικευση???? Για να παρουν καποιοι τα μεταπτυχιακα και τα διδακτορικα θυσιασαν προσωπικη ζωη, οικογενεια κ.α. Αντε απο εκει στο ισοπεδωση σε ολα

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Αν το κράτος (δηλ. οι κυβερνώντες) ενδιαφέρονταν ειλικρινά και πραγματικά για το μέλλον της χώρας και την εκπαίδευση, τότε:
1) θα βοηθούσαν οικονομικά (με ειδικά, σοβαρά επιδόματα κλπ) όσους έχουν από 1 παιδί και περισσότερα, αναλογικά, δημιουργώντας πιο κατάλληλες, για τον 21ο αιώνα στον προηγμένο δυτικό κόσμο, συνθήκες και κίνητρα για τη γέννηση περισσότερων παιδιών,
2) θα φρόντιζαν ώστε εκπαιδευτικοί να είναι όσοι πραγματικά ενδιαφέρονται για την εκπαίδευση και αξίζουν αντικειμενικά, και όχι πριμοδοτόντας τους.. "καρπερούς".

Όλα τα υπόλοιπα είναι απλά για να τα λέμε...
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Ναι...μάθαμε ξαφνικά στην Ελλάδα τι θα πει κοινωνική πολιτική.....!!! ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ ΛΕΓΕΤΑΙ Kinegire....μην κρύβεσαι πίσω απ΄το δάχτυλό σου!!


Συγνώμη αλλά δεν είμαι πολιτικός και σίγουρα δεν κρύβομαι πίσω από το δάκτυλο μου. Νομίζω ότι κάπου έχεις χάσει την ψυχραιμία σου και με κατηγορείς αδίκως. Το σύνταγμα έχει πρόνοια για τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες. Το πως αυτή η πρόνοια εκφράζεται καθορίζει το κράτος.


Παράθεση
Και αν θεωρούμε πως στην Ελλάδα κάνουμε καλά που δεν επαναπροσλαμβάνουμε μόνο τους άξιους και έχουμε ηλίθιους  πίνακες...

δηλαδή οι συνάδελφοι που δουλεύουν σήμερα είναι ανάξιοι ΛΩΡΑ;


Παράθεση
το ελληνικό μυαλό που έχει κολλήσει στη βόλεψη;;;;!!!


καταλαβαίνεις ότι μιλάς για όλους τους Έλληνες έτσι δεν είναι;


Παράθεση
Εκ του αποτελέσματος και μόνο (του δικού μας και αυτών των χωρών που ανέφερα) φαίνεται ξεκάθαρα ποια τακτική προσλήψεων είναι πιο ορθή για την Εκπαίδευση απ'τη μία και αξιοκρατική για τους εργαζόμενους απ'την άλλη... 

εγώ προσθέτω στα κριτήρια σου και τα κοινωνικά. Θα μου επιτρέψεις να έχω διαφορετική γνώμη από εσένα.


Παράθεση
Λυπάμαι....τα επιχειρήματά σου δεν πείθουν ούτε εμένα ούτε πολλούς άλλους.

δεν είχα σκοπό να σε πείσω, την άποψη μου είπα. Δεν ήξερα επίσης ότι εκφράζεις την γνώμη και πολλών άλλων.

Παράθεση
..είναι παρωχημένα και έρχονται από άλλες εποχές...όπως σε άλλες εποχές είναι και το επίπεδο της Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, είτε γενικής είτε Ειδικής...

δεν θέλω να απαντήσω στο ίδιο επίπεδο με χαρακτηρισμούς, το μόνο που θέλω να πω είναι ότι όλοι οι συνάδελφοι στην γενική και ειδική εκπαίδευση αγωνιζόμαστε για το καλύτερο με νύχια και δόντια σε μια πολύ δύσκολη εποχή.

Παράθεση
ΥΓ: Όποιος δουλεύει πραγματικά, δε φοβάται να αξιολογηθεί...

δεν ξέρω γιατί το λες αυτό, μάλλον νομίζεις ότι όσοι λένε όχι στην αξιολόγηση δεν δουλεύουν. Σε πληροφορώ ότι ξέρω ανθρώπους πανάξιους που εργάζονται με μεράκι, συνέπεια και με αποτελεσματικότητα αλλά λένε όχι σε αυτή την αξιολόγηση γιατί έχουν την νοημοσύνη ώστε να σκέφτονται λίγο παραπάνω και να γνωρίζουν την πραγματικότητα όπως και τις προθέσεις της κυβέρνησης και των δανειστών. Δεν μπορώ να έχω λοιπόν αυτή την απλουστευμένη και απόλυτη θέση που έχεις γνωρίζοντας αυτούς τους ανθρώπους.

Παράθεση
δεν καταφεύγει σε επιχειρήματα περί μορίων και πολυτεκνίας και δεν κρύβεται πίσω από πτυχία και χαρτιά.....αποδεικνύει το τι αξίζει καθημερινά και δεν φοβάται σαν ανθρωπάκι καμιά αξιολόγηση ερμηνεύοντάς την ως "τακτική ιδιωτικού τομέα"....!!!

η μη αναγνώριση των κοινωνικών κριτηρίων ανήκει στην σκέψη του ιδιωτικού τομέα, καλό είναι να μην χαρακτηρίζεις ανθρώπους ως ανθρωπάκια γιατί έχουν άλλη άποψη από εσένα.

ΛΩΡΑ καταλαβαίνω ότι η ένταση που βγάζεις εδώ ίσως είναι και αποτέλεσμα του εργασιακού σου στρες (το παιδί που υποστηρίζεις) και δεν σε παρεξηγώ, θα μου επιτρέψεις όμως να έχω άλλη άποψη σε κάποια πράγματα και να μην με χαρακτηρίζεις.

« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 05, 2014, 02:10:20 πμ από kinegiros »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161269
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 425
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 280
Σύνολο: 295

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.068 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.