*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 486969 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Το ξαναλέω:στον ασεπ της ειδικής αγωγής θα συμμετέχουν αυστηρά οι απόφοιτοι των τμημάτων της σχολής στο Μακεδονίας και στον Βόλο.Στο Διοικητικό Εφετείο της Θεσ/νικής με την 203/2011 το θέμα ξεκαθαρίστηκε πως η γενική αγωγή είναι εκτός αρμοδιοτήτων στα θέματα της ειδικής αγωγής.Απαγορεύτηκε πλήρως στην ΠΤΔΕ του Αριστοτελείου να οργανώνει μεταπτυχιακά στην ειδική αγωγή.Επίσης,το σχετικό τμήμα του Μακεδονίας δεν δέχεται συνεργασία σε μεταπτυχιακό επίπεδο με τμήματα γενικής αγωγής.Όποιος θέλει στην Ελλάδα να αποκτήσει εργασιακά διακαιώματα στον χώρο της ειδικής αγωγής θα πρέπει να δώσει κατακτηρίες στα δύο σχετικά τμήματα.Αυτό ισχύει νομικά.Το γνωστικό αντικείμενο+εργασιακά δικαιώματα υπάρχουν στα δύο τμήματα.Απο κει και πέρα η γνώση που παρέχεται σε όλα τα πλάτη του κόσμου είναι θεμιτή,αλλά δεν διορίζει,απλά και καθαρά!
Τώρα,να μιλήσω και ως εκπαιδευτικός και μάλιστα με μεταπτυχιακό στην φιλοσοφία.Για τους συναδέλφους δασκάλους της γενικής παιδαγωγικής να πω πως η παιδαγωγική δεν είναι αυτοτελής επιστήμη.Συνίσταται απο παιδοψυχολογία,οδηγητική και τις κλασσικές επιστήμες(φιλολογία,μαθηματικά,φυσική).Τι σημαίνει αυτό,πως η παιδαγωγική δεν πρέπει να υπάρχει;Στις φιλοσοφικές σχολές οι μόνες αυτοτελής επιστήμες είναι η φιλολογία και η αρχαιολογία.Τις άλλες θα τις κλείσουμε;
Mendor,στο ΣτΕ συζητήθηκε στις 6/6/2014 η απαράδεκτη τακτική να μεταφέρεται προυπηρεσία απο την γενική στην ειδική διδακτική,ή στους πίνακες φιλολόγων,μαθηματικών και φυσικών.Για τον νόμο όλοι όσοι εργάζονται στην ειδική διδακτική χωρίς πτυχίο απο τα δύο σχετικά τμήματα είναι παράνομοι και συνεπώς παράνομη η προυπηρεσία τους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Εδω καποιοι προσπαθουν να μας πεισουν οτι ο κυκλος ειναι τετραγωνος.... συμφωνω μαζι σας

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ο τίτλος γράφει "Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α." μπορούμε να ασχοληθούμε με αυτό και να μην δίνουμε ορισμούς για την ειδική ή την τυπική εκπαίδευση, για εργασιακά δικαιώματα και τρόπους διεκδίκησης; είναι πολύ σημαντικά ζητήματα αλλά ας ασχοληθούμε λίγο περισσότερο με αυτά που συμβαίνουν στο ΥΠΑΙΘ με ένα νομοσχέδιο να περιφέρεται εδώ και μήνες και πλέον να έχει καταλήξει σε συγκεκριμένα χέρια από τα οποία δεν έχουμε και τις καλύτερες αναμνήσεις;
ενώ έγινε διαβούλευση, υπάρχει έτοιμο προσχέδιο, ξαφνικά πάλι πίσω για "επεξεργασία"... πολύ φοβάμαι πως νέα παράθυρα θα ανοίξουν... ελπίζω να διαψευστώ...

υ.γ. αν θέλετε κάντε μια βόλτα από τα κεδδυ της περιοχής σας και από τα σχολεία να μάθετε τι έχει δηλωθεί ως ανάγκη εα...

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Θεωρω οτι πρεπει να δινονται ορισμοι για να κατανοουν για τι μιλαμε οσοι δεν γνωριζουν το χωρο της ΕΑΕ .

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@typos72
Το διοικητικό εφετείο έβγαλε μία απόφαση υπέρ μίας ομάδας ατόμων. Ε, και? Η πρώτη φορά είναι? Μία άλλη ομάδα που θίγεται μπορεί κάλλιστα να προσφύγει (ακόμη και στο ΣτΕ) έχοντας μάλιστα ως όπλο τις ευρωπαϊκές επιταγές και τον τρόπο πρόσληψης εκπαιδευτικών εεα στο εξωτερικό.
http://www.european-agency.org/
Όσο για τα μεταπτυχιακά προγράμματα, το ΠΤΔΕ Αθηνών φυσικά και δέχεται μεταπτυχιακούς φοιτητές στην ειδική με προκήρυξη όπως και το τμήμα νηπιαγωγών ΑΠΘ. Μάλλον εκεί άλλοι νόμοι ισχύουν!
http://www.primedu.uoa.gr/fileadmin/primedu.uoa.gr/uploads/Pdfs/Metaptyxiaka/Prokirixeis_Aitiseis_2013-14/prosklisi_2013-14.pdf
Για μένα μάλλον θα πρέπει να επανεξεταστεί η λειτουργία των δύο αυτοτελών τμημάτων ειδικής αγωγής και η σταδιακή ενσωμάτωσή τους στα παιδαγωγικά τμήματα-το ΠΑΜΑΚ δεν είναι καν παιδαγωγικό τμήμα. 

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
@typos72
Το διοικητικό εφετείο έβγαλε μία απόφαση υπέρ μίας ομάδας ατόμων. Ε, και? Η πρώτη φορά είναι? Μία άλλη ομάδα που θίγεται μπορεί κάλλιστα να προσφύγει (ακόμη και στο ΣτΕ) έχοντας μάλιστα ως όπλο τις ευρωπαϊκές επιταγές και τον τρόπο πρόσληψης εκπαιδευτικών εεα στο εξωτερικό.
http://www.european-agency.org/
Όσο για τα μεταπτυχιακά προγράμματα, το ΠΤΔΕ Αθηνών φυσικά και δέχεται μεταπτυχιακούς φοιτητές στην ειδική με προκήρυξη όπως και το τμήμα νηπιαγωγών ΑΠΘ. Μάλλον εκεί άλλοι νόμοι ισχύουν!
http://www.primedu.uoa.gr/fileadmin/primedu.uoa.gr/uploads/Pdfs/Metaptyxiaka/Prokirixeis_Aitiseis_2013-14/prosklisi_2013-14.pdf
Για μένα μάλλον θα πρέπει να επανεξεταστεί η λειτουργία των δύο αυτοτελών τμημάτων ειδικής αγωγής και η σταδιακή ενσωμάτωσή τους στα παιδαγωγικά τμήματα-το ΠΑΜΑΚ δεν είναι καν παιδαγωγικό τμήμα.
Προσωπικά,πιστεύω πως γενικά πρέπει να εξεταστεί η λειτουργία των παιδαγωγικών τμημάτωμ στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.Οι απόφοιτοι τους δάσκαλοι δεν έχουν τις κατάληλες γνώσεις για να ανταποκριθούν στα γλωσσικά,μαθηματικά μαθήματα της πέμπτης και έκτης τάξης του δημοτικού σχολείου.Στην Γερμανία,οι τάξεις αυτές ανήκουν στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση και έτσι πρέπει να γίνει κι εδώ.
Τώρα ως προς το θέμα της ειδικής αγωγής,ο νόμος είναι σαφής:γνωστικό αντικείμενο και εργασιακά δικαιώματα στην ειδική αγωγή συνδέονται στα συγκεκριμένα δύο τμήματα.Γνώσεις για την ειδική αγωγή μπορείς να πάρεις απο όπου θες,αλλά όχι εργασιακά δικαιώματα.Προφανώς,δεν πρόσεξες πως το λινκ που μου παρέθεσες είναι μια αυτόνομη προσπάθεια του Πανεπιστημίου Αθηνών και δεν έχει την συνεργασία των δυο τμημάτων ειδικής αγωγής.Γι αυτό και δεν οδηγεί σε απόκτησει εργασιακών δικαιωμάτων στην ειδική αγωγή.Οι κάτοχοι του συγκεκριμένου τίτλου,θα είναι μεταπτυχιακοί του ΠΤΔΕ,δηλαδή θα πάρουν τους 2 πόντους του ΑΣΕΠ στην ειδικότητα των δασκάλων,αλλά δεν θα μπορούν να δώσουν σε ασεπ ειδικής αγωγής.Δεν υπάρχει κάτι διαφορετικό από όσα έχω πει.

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@typos 72
Οι παιδαγωγικές σχολές (με την μορφή των πρώην Παιδαγωγικών Ακαδημιών και Σχολών Νηπιαγωγών) υπάρχουν από αρχαιοτάτων χρόνων θα έλεγα με λίγη δόση χιούμορ και δεν τίθεται κανένα θέμα λειτουργίας.
Ίσα-ίσα για μένα θα πρέπει να επανεξεταστεί η λειτουργία όλων των νέων τμημάτων και υποτμημάτων που δημιουργήθηκαν σε άνω και κάτω ραχούλες (με τα χρήματα του δημοσίου)  χωρίς αυτοτελές γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο. Το λόγο δημιουργίας τους, ας τον σκεφτεί κανείς ξεχωριστά. Εύκολο είναι!!
Επίσης, αν η πέμπτη και η έκτη δημοτικού κάπου, κάπως, κάποτε (δηλαδή ποτέ  :)) γίνουν μέρος της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τότε ας δουλέψουν σε αυτές καθηγητές. Επίσης, δε διαφωνώ να δουλέψουν καθηγητές και στα πρώτα έτη των πανεπιστημιακών σχολών. Όλα είναι εφικτά.  ;D
Τέλος, στην ειδική αγωγή δουλεύουν απόφοιτοι παιδαγωγικών τμημάτων κάτοχοι μεταπτυχιακών, διδασκαλείου,  αμέα κλπ (και μάλιστα είναι οι μόνοι μόνιμοι) καθώς ΑΣΕΠ Ειδικής δεν προβλέπεται να γίνει.
Αυτό, εξάλλου, γίνεται και στην Ευρώπη, καθώς εκεί οι μόνοι νόμιμοι για να δουλέψουν σε δομές ειδικής αγωγής, είναι οι εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής με εξειδίκευση στην Ειδική.


Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Ο typos 72 δεν γνωριζει οτι ποτε δεν μεταφεροταν η προυπηρεσια της γενικης στους πινακες της ειδικης ... τι λεει τωρα ?

Αποσυνδεδεμένος paschalitsa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ΑΠΟ οσα διαβαζω θεωρω οτι επικρατει πανικος στους κατοχους βασικων πτυχιων στην ειδικη αγωγη. Προσπαθουν με διαφορες νομολογιες να αντιμετωπισουν τα μεταπτυχιακα και τα διδασκαλεια που στηριζονται σε σαφη επιστημονικη βαση.

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Λοιπον ο βασικος τιτλος που σε κανει πρωτα δασκαλο ειναι αυτος του ΠΤΔΕ . Οποιος δεν τον εχει δεν μπορει να διδαξει στην γενικη εκαπιδευση. επισης αυτος που τον εχει μπορει να διδαξει στη  ειδικη  σε περιπτωση ελλειψης εξειδικευμενων δασκαλων (διδασκαλειο, μτχ, κλπ)  αλλα και σε περιπτωση που διαθετει μετεκπαιδευση, μτχ, κ.λπ. . Τα συμπερασματα δικα σας για το ποιοι εχουν κατοχυρωμενα επαγγελματικα δικαιωματα.

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ο typos 72 δεν γνωριζει οτι ποτε δεν μεταφεροταν η προυπηρεσια της γενικης στους πινακες της ειδικης ... τι λεει τωρα ?
Δυστυχώς,mendor,δεν είναι στραβός ο γυαλός,αλλά στραβά αρμενίζετε.Δεν σε κατηγορώ προσωπικά,αλλά στην εκπαίδευση έχουν περάσει πράγματα νομικά αδιανόητα,γιατί ποτέ οι εκπαιδευτικοί ως δημόσιοι υπάλληλοι δεν ασχολήθηκαν με το δημόσιο δίκαιο.
Υπάρχει εθνικό σύστημα κατοχύρωσης επαγγελματικών δικαιωμάτων βάση της οδηγίας 345/12-4-2003 του Ευρωπαικού Συμβουλίου.Με βάση αυτή ψηφίστηκε ο νόμος 3966/2011 για τα δικαιώματα στην ειδική αγωγή.Αυτά που λές προβλέπονται στον 3699/2008,ο οποίος έχει καταργηθεί.Υπάρχει σωρεία δικαστικών αποφάσεων γύρω απο το θέμα απο τα δύο πανεπιστημιακά τμήματα,γιατί οι απόφοιτοι τους διεκδίκησαν τα εργασιακά τους δικαιώματα.Οι ρυθμίσεις των άρθρων 51,53 και 58 είναι σαφείς πως οι απόφοιτοι των παραπάνω τμημάτων έχουν αποκλειστικά την ειδικότητα στην ειδική αγωγή και γι αυτό τους απωδόθηκαν οι κωδικοί ΠΕ61 και ΠΕ71.Οι υπόλοιποι λειτουργούν υπστηρικτικά,εφόσον απουσιάζουν οι  αποφοίτοι αυτοί. Το ότι πολλοί τους παρέκαμπταν και δούλευαν ως αναπληρωτές στην ειδική αγωγή ήταν παράνομο και πρέπει να αλλάξει.
Ο νέος νόμος αυτό θα περιλαμβάνει,γιατί διαφορετικά θα βγεί αντισυνταγματικός.Δηλαδή,γιατί θα πρέπει να ταλαιπωρηθούν δικαστικά χιλιάδες άνθρωποι για κάτι που μπορεί να ρυθμιστεί με νόμο;Για φαντάσου να γίνουν διορισμοί και μετά να ζητείται η ανάκληση τους;Προσωπικά,πιστεύω πως το φόρουμ πρέπει να συμβάλλει στην εξεύρεση λύσεων στα πλαίσια της νομιμότητας!

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
ΑΠΟ οσα διαβαζω θεωρω οτι επικρατει πανικος στους κατοχους βασικων πτυχιων στην ειδικη αγωγη. Προσπαθουν με διαφορες νομολογιες να αντιμετωπισουν τα μεταπτυχιακα και τα διδασκαλεια που στηριζονται σε σαφη επιστημονικη βαση.

εεεε συγνώμη που θα στο χαλάσω αλλά προς χάρη της σκληρής πραγματικότητας σε ενημερώνω ότι ο πανικός βρίσκετε από την μεριά των εκπαιδευτικών α/θμιας γενικής με μεταπτυχιακές σπουδές στην ειδική.

Οι κάτοχοι βασικών πτυχίων στην ειδική βρίσκονται από θέση ισχύος όπως αποδεικνύεται από τα προσχέδια που έχουν δει μέχρι τώρα το φως. Όσο για την επιστημονική βάση έχει 2 αναγνώσεις ανάλογα με το ποιος διαβάζει,

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
typos72
σου παραθετω μερος απο την εγκυκλιο προσληψης ανα/των 2013-2014 οπου λες οτι δεν ισχυει ο νομος 3699/2008 !!!!!


ΜΕΡΟΣ Α΄: ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄: ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΠΙΝΑΚΕΣ
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ EAE & ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΕΑΕ
1. Με τις διατάξεις:
α. των άρθρων 16, 19, 20, 21, 22, 35 και των παρ. 3 και 7 του άρθρου 12 του ν.
3699/2008 «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές
ανάγκες»,
προβλέπεται η πρόσληψη αναπληρωτών και ωρομισθίων σε δομές της Ειδικής
Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) και ΚΕΔΔΥ (ΦΕΚ 199/τ. Α΄/2-10-2008),


ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΑΙ ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 3966 24/05/2011

Άρθρο 51
Μεταβατικές διατάξεις
1. Κατά την πρώτη εφαρμογή του παρόντος νόμου ως
Π.Π.Σ. μπορεί να οριστούν....(αφορα τα Προτυπα Πειραματικα Σχολεια)

Άρθρο 53
Εναρμόνιση εθνικού δικαίου με την Οδηγία
2004/48/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του
Συμβουλίου της 29ης Απριλίου 2004 σχετικά με την
επιβολή δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας

Άρθρο 58
Λοιπά θέματα αρμοδιότητας του Υπουργείου
Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και
Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

Αυτα που ισχυριζεσαι για την ειδικη αγωγη και την αποκλειστικη κατοχυρωση  επαγγελματικων δικαιωματων που βρισκονται σε αυτα τα αρθρα δεν σε καταλαβαινω?


Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@typos72
Για ποια επαγγελματικά δικαιώματα μιλάς? Των αποφοίτων μίας επιστήμης που δεν υφίσταται αυτόνομη και ο λόγος δημιουργίας και λειτουργίας των τμημάτων ειδικής αγωγής είναι ακόμη παιδαγωγικά και επιστημονικά αδιευκρίνιστος?
Σαν να λέμε αν, κάπου, κάπως, κάποτε, δημιουργηθεί σχολή καρδιολογίας στην Ελλάδα (για διάαααφορους λόγους) θα πρέπει να την αναγάγουμε σε αυτόνομη επιστήμη. Την ποινικολογία επίσης (ας ιδρύσουμε και μία σχολή ποινικολογίας, κακό δεν κάνει). Στη συνέχεια, ας παραχωρήσουμε επαγγελματικά δικαιώματα στους αποφοίτους τους, οι οποίοι φυσικά δεν θα έχουν τελειώσει ιατρική ή νομική. Για να δούμε τότε τις αντιδράσεις γιατρών και δικηγόρων!!!!!!
Ας εναρμονιστούμε με τα επαγγελματικά δικαιώματα των ειδικών παιδαγωγών στην Ευρώπη, και ας αφήσουμε τις ελληνικές καινοτομίες!!!!!
 

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161269
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 425
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 276
Σύνολο: 292

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.