0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Jure, υποστηρίζεις δηλαδή ότι τα μεγάλα τμήματα είναι προς όφελος των μαθητών ενώ τα μικρά εις βάρος τους; Γιατί στα μεγάλα τμήματα επικρατεί χάος, το οποίο τα προετοιμάζει για την κοινωνία; Κατάλαβα καλά το επιχείρημά σου;
Εξάλλου, αν ήταν αυτή από μόνη της η συνθήκη, για να μην γίνεται ποιοτικό μάθημα, θα είχαν μικρύνει τα τμήματα, κι ας μειωνόταν ο μισθός μας άλλα 500 ευρώ.
Μειώθηκε από τα 40-50 παιδιά που ήταν προ δεκαετιών, αλλά είμαστε υπερβολικοί, όταν θεωρούμε το πλέον σημαντικό ζήτημα τον αριθμό των παιδιών. Θα έλεγα η ποιότητα των μαθητών παίζει ρόλο, δεν εννοώ στα μαθήματα, αλλά στο ήθος, όπως και η δυνατότητα/ικανότητα των εκπαιδευτικών να επιβληθούν στην τάξη.
Σε ευχαριστούμε που μας αποκαλύπτεις το επόμενο σχέδιο της καταστροφέως. Πληρωμή του εκπαιδευτικού ανάλογα με το πόσα κεφάλια μαθητών διδάσκει. 2 ευρώ το κεφάλι. Πάρε πάρε, εδώ το καλό στρίμωγμα!!!!Πως απαντάμε σε αυτό το σενάριο; Ερώτηση σε όλους (εκτός από τον Anemos2017 που δεν απαντάει σε σενάρια, έχει μάλλον την φιλοσοφία πρώτα να του γκρεμίζεται το σπίτι από σεισμό και μετά να συζητάει για το πόσα σίδερα πρέπει να βάλει στην κολόνα)
Κλείσιμο σχολείων λόγω covid και μάθημα από τους υπολογιστές των σχολείων. Αξιολόγηση στην πράξη για όλους.