Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - monogramma

Σελίδες: 123 ... 42
1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Μάρτιος 02, 2018, 06:18:02 μμ »
apri σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο σου, να είσαι καλά

2
Καλησπέρα,

θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει με την κατά λέξη μετάφραση αυτού του κομματιού :

"το δε πάθος έμπαλιν ουδέν μεν ημαρτημένον, ουδε παρορώμενον κατά τον λογισμόν, απειθής δέ εστι τό λόγω κίνησις ψυχής"

Σας ευχαριστώ  :)

3
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Μάρτιος 02, 2018, 04:46:29 μμ »
Καλησπέρα,

θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει με την κατά λέξη μετάφραση αυτού του κομματιού :

"το δε πάθος έμπαλιν ουδέν μεν ημαρτημένον, ουδε παρορώμενον κατά τον λογισμόν, απειθής δέ εστι τό λόγω κίνησις ψυχής"

Ευχαριστώ

4
Καλησπέρα συνάδελφοι,

υπάρχει κάποιος που έχει παρακολουθήσει το εν λόγω ΠΜΣ ή γνωρίζει κάποιον που να το έχει κάνει;
Το αναλυτικό πρόγραμμα φαίνεται πολλά υποσχόμενο αλλά προβληματίζομαι για το κόστος του καθώς και για τα έξτρα έξοδα μετακίνησης και διαμονής στο Βόλο κάθε Παρασκευο-Σαββατοκύριακο.

Ευχαριστώ

5
Σχολική ζώνη / Αλλαγες ωραριου Δημοτικου
« στις: Μάιος 27, 2016, 02:08:09 μμ »
Καλησπερα

Η αποφαση του Υπουργειου για σχολασμα ολων των ταξεων του Δημοτικου τη 1:15 κατα το νεο σχολικο ετος ειναι ψηφισμενη; Εχω μπερδευτει και χρειαζεται να γνωριζω τι γινεται το νεο ετος.

Ευχαριστω

6
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Μάρτιος 17, 2016, 01:01:12 μμ »
Προσωπικά μου φαίνεται πολύ λίγο να πληρώνουν δύο παιδιά 15 ευρώ για μία ώρα ιδιαίτερο μάθημα! Δεν είναι ένα παιδί, είναι δύο! Κι ας είναι δίδυμα!

Πολλές φορές  τα δίδυμα είναι ανταγωνιστικά. Αν το ένα προχωράει πιο γρήγορα από το άλλο ή ακόμα κι αν προχωράνε το ίδιο είναι πολύ πιθανό να υπάρχει δυσκολία στο μάθημα και στις αποδόσεις τους..για πολλούς  λόγους. Μου έχουν τύχει αρκετές φορές δίδυμα και ποτέ δεν τα αναλαμβάνω μαζί. Ούτε οι γονείς συνήθως θέλουν να είναι μαζί στο ιδιαίτερο. Ακόμη και στο σχολείο τα χωρίζουν σε δύο τμήματα.

Σε ένα συνάδελφο που επέμεναν να αναλάβει τα δίδυμα μαζί, Γ'Λυκείου Μαθηματικά Κατεύθυνση δεν πήγαινε καλά το μάθημα. Του είχε βγει η ψυχή. Το ένα παιδί ένιωθε μειονεκτικά σε σχέση με το άλλο και γενικά ήταν μια πολύ δύσκολη κατάσταση. Αλλά χρέωνε την ώρα του διπλά με μια έκπτωση. Νομίζω έπαιρνε 20 ευρώ την ώρα και για τα δίδυμα ζήτησε  30 ευρώ αντί για 40.

7
Πρέπει να είμαστε σκληροί και σαφείς.Δυστυχώς και γω είμαι ευαίσθητη και λυπάμαι. Αλλά αυτό το πλήρωσα και πλέον προσπαθώ να φέρομαι όπως μου φέρονται.

Πολύ λυπάμαι . Δε μου αρέσει αυτο

8
Μου έχει συμβεί κάτι παρόμοιο.Είχα ένα παιδί μέχρι τις πανελλήνιες.Πήγε πιο καλά σε μένα απ ότι στα μαθήματα της τεχνολογικής κατεύθυνσης την οποία είχε επιλέξει ο ίδιος. Όλα καλά και κυρίως ομαλά.Μέχρι που ανέλαβα τον αδερφό του στη β λυκείου.Έκθεση πάλι. Ακυρώσεις,αναβολές.Αν και στενοχωρήθηκα τον άφησα.Είπα πως δεν έχει διάθεση και αν τυχόν αποκτήσει ας με ειδοποιήσει.Ήταν ψυχοφθόρο. Δουλειά δεν γινόταν και ουσιαστικά δεν μπορούσε να γίνει κάτι.Αργότερα,μετά από καιρό,συνάντησα τη μητέρα.Δεν είχε περάσει πουθενά και πλέον έδινε ξανά και με άλλο καθηγητή. Εκείνον δεν τον ακυρωνε διότι δεν είχε τα περιθωρια πια.Το χάρηκα.Αλλά δεν μου κράτησαν και κακία διότι εξήγησα πως με ακυρώσεις δεν υπάρχει λόγος να προσποιούμαστε πως έχουμε καθηγητή ή προχωράμε στην ύλη.Δικό τους το λάθος και η ντροπή.

Αυτό ακριβώς. Θεωρεί ότι το παιδί έχει στήριξη φουλ στο σπίτι. Κάτι το οποίο δεν ισχύει. Παρόλα αυτά όμως νιώθω άσχημα που σταμάτησα μέσα στη μέση της χρονιάς. Μου είπε ότι θέλει να μιλήσουμε και να με πάρει τηλ την επομενη εβδομάδα. Τί παραπάνω να πούμε..την απόφασή μου την έχω πάρει και της την είπα.

Επίσης με ενόχλησε πολυ που μου έκλεισε την ώρα της Τετάρτης και κάθε φορά που μου ακυρωνε εμένα μου έμενε κενή η ώρα και περίμενα σα χαζή για να πάω στο επόμενο μάθημα. Ωστόσο ενώ είχα υποσχθεί στον εαυτο μου ότι έστω μία Κυριακή φέτος θα την άφηνα άδεια για να ξεκουράζομαι, δεν τα κατάφερα. Μπήκαν και εκεί 2 μαθήματα.  Και γιατί; Για να μου το ακυρώνει κάθε δεύτερη Τετάρτη και εγώ να τρέχω και την Κυριακή;  >:(

9
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: ΚΕΔΥ-μαθησιακές δυσκολίες-δυσλεξία
« στις: Φεβρουάριος 18, 2016, 02:31:14 πμ »
Δεν μπορείς να κάνεις εσύ αίτηση. Η δυσλεξία είναι σύνθετη. Δεν περιλαμβάνει δυσκολία αποκλειστικά στο γραπτό λόγο

10
Καλησπέρα συνάδελφοι

θέλω να μοιραστώ μαζί σας ένα πρόβλημά μου γιατί νιώθω άσχημα. Για πρώτη φορά όσα χρόνια διδάσκω είπα σε γονιό να σταματήσουμε τα μαθήματα με το παιδί του λόγω ασυνέπειας από πλευράς γονιού. Η ιστορία έχει ως εξής:

Ξεκίνησα πριν από 4 χρόνια μελέτη με ένα κορίτσι Δημοτικού και μετά από 6 μήνες η οικογένεια με σύστησε στην ξαδέρφη της που πήγαινε επίσης Δημοτικό και είχε μαθησιακές δυσκολίες. Εγώ κλήθηκα από την οικογένεια να τη βοηθήσω στα προβλήματα ανάγνωσης και ορθογραφίας. Τα πρώτα δύο χρόνια πήγαιναν όλα καλά. Εκτός από το γεγονός ότι και τα 2 πρώτα καλοκαίρια η μητέρα με σταμάτησε μέσω sms στο κινητό πριν λήξουν τα σχολεία..γιατί δε με χρειαζόταν πια η κόρη της. Εγώ είχα εν τω μεταξύ δώσει υλικό στο παιδί για το επόμενο μάθημα που υποτίθεται πως θα κάναμε και τελικά όλα έμεναν στη μέση χωρίς να την αποχαιρετήσω ούτε καν για καλοκαίρι. Εϊχα νιώσει πολύ αναλώσιμη και πολύ άσχημα.

Πέρυσι άρχισαν οι ακυρώσεις. Κάθε εβδομάδα μου ακύρωνε το μάθημα για να πάει κολυμβητήριο και ψάχναμε μέσα στο φορτωμένο μου πρόγραμμα πότε θα αναπληρώσουμε. Έτρεχα σαν την παλαβή. Προς το τέλος της σχολικής χρονιάς πήγε να κάνει το ίδιο. Θα έστελνε τα λεφτά που μου χρωστούσε με φάκελο στην ξαδέρφη και θα τα ξαναλέγαμε την επόμενη χρονιά. Της είπα πως με προσβάλλει. Πως με κάνει να νιώθω άσχημα και πως είναι η μόνη μου μαθήτρια που δε μου δίνεται η ευκαιρία να κλείσω νορμάλ τα μαθήματα και να αποχαιρετήσω για καλοκαίρι. Τελικά δεχτηκε να κάνουμε ένα τελευταίο μάθημα και είχα χαρεί.

Φέτος της είπα ότι είμαι στους 17 μαθητές και κάνω και Μεταπτυχιακό. Ότι δε με παίρνει για ακυρώσεις και να επιλεξει τη μέρα μαθήματος. Το Σεπτέμβρη ακύρωσε το πρώτο μάθημα, τον Οκτώβρη ακύρωσε ξανά. Το Δεκέμβρη μου ζήτησε να το λήξουμε 2 εβδομάδες πριν τα Χριστούγεννα και ακύρωσε και το πρώτο μάθημα μετά τις γιορτές. Την προηγούμενη εβδομάδα πάλι ακύρωσε το μάθημα. Αυτή την εβδομάδα μου έστειλε μήνυμα να μην πάω τις 2 επόμενες γιατί έχει κολυμβητήριο και δεν έχουν προχωρήσει στο σχολείο.

Της είπα να σταματήσουμε. Η ύλη δε θα βγει. Το θεραπευτικό πρόγραμμα ανάγνωσης και ορθογραφίας έχει πάει περίπατο. Είναι έκτη Δημοτικού. Δεν έχει γράψει ούτε μια έκθεση φέτος και δεν έχουμε κάνει ούτε ένα κείμενο. Δεν προλάβαμε να δουλέψουμε σε παραγράφους και περιλήψεις. Της είπα ότι είναι ανεύθυνο ως παιδαγωγός να δεχτώ να συνεχίσουμε. Ότι έχει την ψευδαίσθηση ότι της έχει στήριξη αλλά στην ουσία το παιδί είναι χωρίς υποστηρικτική διδασκαλία. Ουσιαστικά με θέλει εκεί για οταν έχουν τεστ ή καμιά άσκηση που δεν έχει καταλάβει. Δεν έχει καταλάβει τη σοβαρότητα των μαθησιακών δυσκολιών και ότι αυτό συνεπάγεται.

Προτιμώ η ώρα μου να μείνει κενή στα μέσα της χρονιάς παρά να συνεχίσω αυτή την παρωδία. Νιώθω ότι δε γίνεται δουλειά. Από την άλλη νιώθω άσχημα που μετα από 4 χρόνια της είπα να σταματήσουμε. Βέβαια..ουσιαστικά με τον τρόπο της..αυτή μου είπε να σταματήσουμε. Απλά εγώ το δήλωσα λεκτικά.  :-\ ουφ

Και εκτός των άλλων νιώθω και άσχημα απέναντι στην ξαδέρφη με την οποία συνεχίζω. Ακόμη δεν έχει μάθει βέβαια ότι σταματήσαμε.. :-[

11
mariav
εχω την εντύπωση πως όχι..ενημερώνεσαι μέσω e-mail

12
Γεια σας, ξεκινάω την Εκπαιδευτική Ψυχολογία τώρα το Σεπτέμβρη με σκοπό να συνεχίσω σε Σχολική. Υπάρχει κάποιος άλλος συνάδλεφος που να κάνει αυτό το μεταπτυχιακό;  :)

13
Ξέρω πως όποιος έχει γράψει πάνω από 3 γραμμές του βιβλίου σε σχέση με αυτό που έπρεπε αρχίζει και παίρνει μείον στη βαθμολόγηση.

14
Eννοείς "προληπτικό κατηγορούμενο" ή "επιρρηματικό κατηγορούμενο τρόπου";

Αν εννοείς "προληπτικό κατηγορούμενο", με ποια λογική; Είναι δυνατόν κάποιος να συνασπιστεί με επιδιωκόμενο αποτέλεσμα (γιατί αυτό δηλώνει το προληπτικό κατηγορούμενο) να γίνει υπήκοος και οι Έλληνες απλώς δεν το επέλεξαν; Αν είναι εθελόδουλος, υποτάσσεται άμεσα και όχι μέσω συνασπισμών.

Αpri επιρρηματικο κ. τροπου. Τυπογραφικο λαθος  ;D

Σελίδες: 123 ... 42

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160667
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 886
Σύνολο: 886

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.