0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: petrosp_13 στις Αύγουστος 11, 2013, 01:22:17 μμΤελικά, όλα τα μαθήματα και οι ειδικότητες βρήκαν την θέση τους στο νέο (αρχαιότατο) Λύκειο και μόνο ο προγραμματισμός την πλήρωσε γιατί παραείναι σύγχρονος στον βωμό του φθηνού σχολείουΚαι βρισκόμαστε σε θέση να ψάχνουμε να βρούμε επιχειρήματα και αποδείξεις για τα αυτονόηταΌτι η Πληροφορική έχει θέση στο σχολείοΤην επόμενη φορά, βάλτε έναν 80χρονο να δημιουργήσει ένα σχέδιο για την παιδεία. Μπορεί να αφαιρέσει την βιολογία, την ιστορία μετά το 1940, την Φυσική μετά τον ΑινστάινΤην αφαίρεσε τη βιολογία:από δίωρο γίνεται μονόωρο και φεύγει από την Α γυμνασίου. Επίσης φεύγει από τη Γ λυκείου το μονόωρο γενικής. Επίσης εξαφανίζεται από το ΕΠΑΛ:ούτε μία ώρα!!Άρα ο 80χρονος υπάρχει, και είναι πε02 ή πε03 ή πε04.01, αφού μόνο αυτές οι ειδικότητες μπορούν να γίνουν προϊστάμενοι του γραφείου στρατηγικής και πολιτικού σχεδιασμού. Οι άλλες ειδικότητες δεν έχουν τέτοιες ικανότητες, γιατί σπούδασαν κάτι κατώτερο.
Τελικά, όλα τα μαθήματα και οι ειδικότητες βρήκαν την θέση τους στο νέο (αρχαιότατο) Λύκειο και μόνο ο προγραμματισμός την πλήρωσε γιατί παραείναι σύγχρονος στον βωμό του φθηνού σχολείουΚαι βρισκόμαστε σε θέση να ψάχνουμε να βρούμε επιχειρήματα και αποδείξεις για τα αυτονόηταΌτι η Πληροφορική έχει θέση στο σχολείοΤην επόμενη φορά, βάλτε έναν 80χρονο να δημιουργήσει ένα σχέδιο για την παιδεία. Μπορεί να αφαιρέσει την βιολογία, την ιστορία μετά το 1940, την Φυσική μετά τον Αινστάιν
καλημέρα, με μία πολύ βιαστικά 1η ματιά, και δεδομένου ότι έχω να ασχοληθώ καιρό με γ λυκείου, έχω μία απορία.Αντιγράφω:"Τα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού των Θετικών Σπουδών είναι : ... β)Μαθηματικά, οκτώ ( 8 ) ωρών, ή Βιολογία οκτώ ( 8 ) ωρών...Τα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού των Οικονομικών-Πολιτικών-Κοινωνικών Σπουδών είναι : ... β) Οικονομία & Διοίκηση , έξι (6) ωρών , όσοι επιλέγουν Παιδαγωγικά Τμήματα Αρχές Φυσικών Επιστημών έξι (6) ωρών ..."Γρήγορη μετάφραση: δηλ, επιλέγεις εξαρχής ιατρική και αποκλείεσαι από τα άλλα πεδία (αφού δεν θα έχεις μαθηματικά); Αντίστοιχα, επιλέγεις παιδαγωγικά και αποκλείεσαι από οικονιμικά; ΑΝ δεν απατώμαι τα παιδιά δεν είχαν περισσότερες εναλλακτικές επιλογές με το ισχύον σύστημα;
Παράθεση από: debio στις Αύγουστος 11, 2013, 01:31:47 μμΠαράθεση από: petrosp_13 στις Αύγουστος 11, 2013, 01:22:17 μμΤελικά, όλα τα μαθήματα και οι ειδικότητες βρήκαν την θέση τους στο νέο (αρχαιότατο) Λύκειο και μόνο ο προγραμματισμός την πλήρωσε γιατί παραείναι σύγχρονος στον βωμό του φθηνού σχολείουΚαι βρισκόμαστε σε θέση να ψάχνουμε να βρούμε επιχειρήματα και αποδείξεις για τα αυτονόηταΌτι η Πληροφορική έχει θέση στο σχολείοΤην επόμενη φορά, βάλτε έναν 80χρονο να δημιουργήσει ένα σχέδιο για την παιδεία. Μπορεί να αφαιρέσει την βιολογία, την ιστορία μετά το 1940, την Φυσική μετά τον ΑινστάινΤην αφαίρεσε τη βιολογία:από δίωρο γίνεται μονόωρο και φεύγει από την Α γυμνασίου. Επίσης φεύγει από τη Γ λυκείου το μονόωρο γενικής. Επίσης εξαφανίζεται από το ΕΠΑΛ:ούτε μία ώρα!!Άρα ο 80χρονος υπάρχει, και είναι πε02 ή πε03 ή πε04.01, αφού μόνο αυτές οι ειδικότητες μπορούν να γίνουν προϊστάμενοι του γραφείου στρατηγικής και πολιτικού σχεδιασμού. Οι άλλες ειδικότητες δεν έχουν τέτοιες ικανότητες, γιατί σπούδασαν κάτι κατώτερο.Έχετε το 8ωρο στην κατεύθυνση, θα βρείτε κάποια άκρηΕμείς τι θα κάνουμε;;;;
Ως πότε η γεροντοκρατία θα βασανίζει αυτό τον τόπο??
Λάθη που έχουν εντοπίσει συνάδελφοι μαθηματικοί στο νομοσχέδιο για το νέο λύκειο.http://blogs.sch.gr/iokaragi/files/2013/08/%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%9B%CE%AC%CE%B8%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%A3%CF%87%CE%AD%CE%B4%CE%B9%CE%BF-%CE%9D%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%851.pdf
Παράθεση από: petrosp_13 στις Αύγουστος 11, 2013, 04:04:15 μμΠαράθεση από: debio στις Αύγουστος 11, 2013, 01:31:47 μμΠαράθεση από: petrosp_13 στις Αύγουστος 11, 2013, 01:22:17 μμΤελικά, όλα τα μαθήματα και οι ειδικότητες βρήκαν την θέση τους στο νέο (αρχαιότατο) Λύκειο και μόνο ο προγραμματισμός την πλήρωσε γιατί παραείναι σύγχρονος στον βωμό του φθηνού σχολείουΚαι βρισκόμαστε σε θέση να ψάχνουμε να βρούμε επιχειρήματα και αποδείξεις για τα αυτονόηταΌτι η Πληροφορική έχει θέση στο σχολείοΤην επόμενη φορά, βάλτε έναν 80χρονο να δημιουργήσει ένα σχέδιο για την παιδεία. Μπορεί να αφαιρέσει την βιολογία, την ιστορία μετά το 1940, την Φυσική μετά τον ΑινστάινΤην αφαίρεσε τη βιολογία:από δίωρο γίνεται μονόωρο και φεύγει από την Α γυμνασίου. Επίσης φεύγει από τη Γ λυκείου το μονόωρο γενικής. Επίσης εξαφανίζεται από το ΕΠΑΛ:ούτε μία ώρα!!Άρα ο 80χρονος υπάρχει, και είναι πε02 ή πε03 ή πε04.01, αφού μόνο αυτές οι ειδικότητες μπορούν να γίνουν προϊστάμενοι του γραφείου στρατηγικής και πολιτικού σχεδιασμού. Οι άλλες ειδικότητες δεν έχουν τέτοιες ικανότητες, γιατί σπούδασαν κάτι κατώτερο.Έχετε το 8ωρο στην κατεύθυνση, θα βρείτε κάποια άκρηΕμείς τι θα κάνουμε;;;;Σου δίνει με μεγάλη χαρά το 8ωρο κατεύθυνσης μόνο για τα τμήματα υγείας (δεν γίνονται σε όλα τα λύκεια τέτοια τμήματα), αν μου δώσεις τη μία ώρα ανά τάξη στο γυμνάσιο (με τα χιλιάδες γυμνάσια) και το σπάσιμο των τμημάτων στους 22 μαθητές. Και γω υποστήριξα, όπως και η ΠΕΒ ότι η πληροφορική πρέπει να μείνει στο λύκειο, αλλά είναι και προκλητικό να υποστηρίζεις ότι εμείς ευνοηθήκαμε και εσείς αδικηθήκατε. Βάλε κάτω τις ώρες που πήρατε και χάσατε, τις αντίστοιχες ώρες για τη βιολογία, πόσα είναι τα γυμνάσια, που είναι υποχρεωτική εκπαίδευση και μονόδρομος για όλους τους μαθητές, πόσα τα γενικά λύκεια και μετά έλα να συγκρίνεις τον πόνο σου με της βιολογίας. Δεν την έκανα εγώτη σύγκριση, εσύ την έκανες.
Άλλη ηλίθια ερώτηση για το καταπληκτικό νομοσχέδιο: Θέλω να βάλω ένα θέμα στις εξετάσεις. Πώς ξέρω ότι το ίδιο θέμα δεν θα βγει και από την κλήρωση και άρα θα έχουμε το ίδιο θέμα 2 φορές; Θα μου το έχουν στείλει πιο πριν; Κι αν μου το έχουν στείλει, εγώ που αγαπάω και στηρίζω τους μαθητές μου, γιατί να μην τους το αποκαλύψω (όπως και τα δικά μου θέματα);;;;;;;;