PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Διάφορα θέματα αδιόριστων
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
nikolopol
,
victor123
,
Stelios
)
Οι θέσεις του Σ.ΕΚ.Ε.Α. για τους διορισμούς των εκπαιδευτικών στη Μ.Ε.
Τελευταία νέα
Tοποθέτηση εκπαιδευτικών με διετή θητεία σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία Δ.Ε για τα σχολικά έτη 2024-2025 και 2025-2026
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην περιοχή τοποθέτησής τους
Η εγκύκλιος για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε περιοχές/ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ./Σ.Δ.Ε.Υ. των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μετατάξεις εκπαιδευτικών της Σιβιτανιδείου
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μετατάξεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε άλλους εκπαιδευτικούς κλάδους και σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Οι θέσεις του Σ.ΕΚ.Ε.Α. για τους διορισμούς των εκπαιδευτικών στη Μ.Ε. (Αναγνώστηκε 1089 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
antigastone
Νέο μέλος
Μηνύματα: 16
Λατρεύω την εκπαίδευση
Οι θέσεις του Σ.ΕΚ.Ε.Α. για τους διορισμούς των εκπαιδευτικών στη Μ.Ε.
«
στις:
Αύγουστος 15, 2007, 06:19:12 μμ »
Tweet
Σύλλογος Επιτυχόντων Εκπαιδευτικών στον Α.Σ.Ε.Π. (Σ.ΕΚ.Ε.Α.)
Α.Μ. Σωματείου: 26758
(Απόφαση υπ' αριθμ. 389/2007 του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών)
Ιστοσελίδα:
www.sekea.gr
e-mail:
info@sekea.net
Οι θέσεις μας για τους διορισμούς των εκπαιδευτικών στη Μ.Ε.
Η επιλογή των καθηγητών που θα στελεχώσουν τα Γυμνάσια και τα Λύκεια, και η αντιμετώπισή τους μετά το διορισμό τους, είναι το κρίσιμο μέγεθος για ένα ποιοτικό άλμα της Μέσης Εκπαίδευσης, γεγονός που αποτελεί στόχο και ελπίδα όχι μόνο των μαθητών και των γονέων τους, αλλά όλης της κοινωνίας.
Πέρασαν 10 χρόνια από την κατάργηση της επετηρίδας το 1997. Σκοπός της κατάργησης διακηρύχθηκε πως ήταν, οι προσλήψεις των καθηγητών στη Δημόσια Μέση Εκπαίδευση να γίνονται με τρόπο περισσότερο αξιοκρατικό, μέσα από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
Αντί όμως γι’ αυτό οι προσλήψεις σήμερα γίνονται με τρόπο ολοένα και πιο θολό και περίπλοκο, τα αξιοκρατικά στοιχεία συνεχώς περιορίζονται και ο αδιάβλητος χαρακτήρας τους υπονομεύεται.
Ενώ αρχικά προβλεπόταν (ότι μετά το 2003) οι προσλήψεις να γίνονται σε ποσοστό 100% μέσω του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, το 2002 το ποσοστό αυτό μειώθηκε στο 75% και το 2004 μειώθηκε ξανά στο 60%, ενώ ακόμα και τα ποσοστά αυτά παραβιάζονται συστηματικά τα τελευταία χρόνια, σε βάρος των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ. Αυτό γίνεται παρά το γεγονός ότι ο αριθμός των εκπαιδευτικών που διεκδικεί την πρόσληψή του μέσω του ΑΣΕΠ αυξάνει συνεχώς και στον τελευταίο διαγωνισμό έφτασε τις 70.000.
Οι «ειδικές» επετηρίδες εκπαιδευτικών που διορίζονται χωρίς να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (16μηνίτες, 30μηνίτες, ενιαίος πίνακας) διαδέχονται η μία την άλλη και διεκδικούν ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό των προσλήψεων. Πληθαίνουν οι καταγγελίες για τον τρόπο απόκτησης της πολυπόθητης προϋπηρεσίας, τόσο παλιότερα (Εκκλησιαστικά Λύκεια, φυλακών, δεύτερης ευκαιρίας κ.ά.), όσο και τελευταία με την πρόσθετη διδακτική στήριξη (ΠΔΣ). Αυξάνονται οι κατηγορίες των εκπαιδευτικών που διεκδικούν τον διορισμό τους χωρίς καν να συμμετέχουν στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
Τέλος, σημαντικός αριθμός καθηγητών διορίζεται ή διεκδικεί το διορισμό του με δικαστικές αποφάσεις, που αξιοποιούν τα κενά που αφήνουν οι περιστασιακές αποφάσεις της διοίκησης. Δικαιολογημένα κανείς αναρωτιέται αν η επετηρίδα καταργήθηκε στο όνομα της αξιοκρατίας ή για ν’ ανοίξουν «παραθυράκια» διορισμών με «χαλαρά» κριτήρια.
Πιστεύουμε ωστόσο ότι πραγματικά χρειάζεται το σύστημα των προσλήψεων των καθηγητών της Μέσης Εκπαίδευσης να γίνει αξιοκρατικό και ταυτόχρονα δίκαιο και αδιάβλητο.
Γι’ αυτό διατυπώνουμε τα παρακάτω αιτήματα:
Α)
Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί να μη χωρίζονται σε κατηγορίες. Ο τρόπος πρόσληψης να είναι ένας και μοναδικός, κάτι που είναι και συνταγματική επιταγή.
Στις σημερινές συνθήκες ο τρόπος αυτός δεν μπορεί να είναι άλλος από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
Έτσι οι διορισμοί των καθηγητών Μέσης Εκπαίδευσης να γίνονται κατά 100% από τον πίνακα επιτυχόντων του ΑΣΕΠ.
Κανένας εκπαιδευτικός από καμία κατηγορία να μη διορίζεται στη Μέση Εκπαίδευση, αν δεν είναι επιτυχών στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
Γνωρίζουμε και από το ρόλο μας ως εκπαιδευτικοί ότι μια εξέταση δεν μπορεί ποτέ να είναι ο καλύτερος τρόπος αξιολόγησης. Αυτό επιβάλλει την ανάγκη ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ, με τη βοήθεια και των ειδικών, να ξεφύγει από τα πλαίσια ενός τυπικού διαγωνισμού ελέγχου γνώσεων και να προσαρμοστεί στην απαίτηση επιλογής των κατάλληλων εκπαιδευτικών.
Β)
Όσο είναι σε ισχύ η υπάρχουσα νομοθεσία περί διορισμών, επιβάλλονται νομοθετικές τροποποιήσεις έτσι ώστε:
i)
Να γίνεται η αναγνώριση και άλλων παραμέτρων, που πρέπει να μοριοδοτούνται στον καταρτισμό του πίνακα διοριστέων με την ανάλογη βαρύτητα, όπως αυτή που αναφέρουμε αμέσως παρακάτω.
Εφ’ όσον κάποιος είναι επιτυχών στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, για τον καταρτισμό του πίνακα διοριστέων μέσω ΑΣΕΠ,
πρέπει επίσης να μοριοδοτούνται όλες οι προηγούμενες επιτυχίες του στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ στο ακέραιο.
Πως είναι δυνατό η επιτυχία δύο ή και τρεις συνεχόμενες φορές στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ να θεωρείται αμελητέα ποσότητα (με τα αντίστοιχα «μόρια» να υπολογίζονται μόνον για τον ενιαίο πίνακα και μάλιστα μόνον για μια διετία στο ακέραιό τους, ενώ να μηδενίζονται μετά την παρέλευση μιας τετραετίας) σε σύγκριση με τα μόρια από προϋπηρεσία που απέκτησε κάποιος π.χ. στην Π.Δ.Σ. (τα οποία και «κατοχυρώνονται» εσαεί);
ii)
Το μοίρασμα των περιοχών διορισμού ανάμεσα στους διοριστέους του ΑΣΕΠ και στους διοριστέους μέσω του ενιαίου πίνακα διορισμών (40%) να είναι ισότιμο
και όχι να αντιμετωπίζονται οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ ως μιάσματα που πρέπει να εξοριστούν.
iii)
Ο αριθμός των διορισμών να σέβεται την αναλογία 60% - 40% των διοριστέων μέσω του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και των διοριστέων μέσω του ενιαίου πίνακα διορισμών αντίστοιχα.
iv)
Τόσο ο ενιαίος πίνακας διορισμών όσο και εκείνος των αναπληρωτών δεν πρέπει να αγνοεί τις επιτυχίες κάποιου εκπαιδευτικού στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, από τη στιγμή μάλιστα που υπάρχει μεγάλος αριθμός επιτυχόντων και μη διοριστέων.
Γι’ αυτό και στους ενιαίους πίνακες διορισμών
και
αναπληρωτών πρέπει τα μόρια από τους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ να
διατηρούνται μονίμως
και να αθροίζονται σε κάθε νέα επιτυχία, όπως ακριβώς γίνεται και με τα μόρια που αποκτά κάποιος εκπαιδευτικός λόγω προϋπηρεσίας.
Κάθε πρόσληψη μόνιμου μέσω του 40%, αναπληρωτή, ωρομίσθιου ή για την Π.Δ.Σ. να γίνεται αποκλειστικά από τους παραπάνω πίνακες.
Έχουμε την πίστη ότι τα αιτήματα αυτά συμβάλλουν σ’ ένα σύστημα προσλήψεων δίκαιο, που δεν αφήνει παραθυράκια για αμφισβητήσεις, σ’ ένα σύστημα που θα δώσει ώθηση στους εκπαιδευτικούς να βελτιωθούν και να βελτιώσουν την εκπαίδευση.
Σύλλογος Επιτυχόντων Εκπαιδευτικών στον Α.Σ.Ε.Π. (Σ.ΕΚ.Ε.Α.)
Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος Ο Γραμματέας
Μερεντίτης Χρήστος Καγιάρας Νικόλαος
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Οι θέσεις του Σ.ΕΚ.Ε.Α. για τους διορισμούς των εκπαιδευτικών στη Μ.Ε.
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 01:20:33 »
Siobaras
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1041
Φύλο:
1.d4!
Απ: Οι θέσεις του Σ.ΕΚ.Ε.Α. για τους διορισμούς των εκπαιδευτικών στη Μ.Ε.
«
Απάντηση #1 στις:
Αύγουστος 15, 2007, 07:47:03 μμ »
Νομίζω ότι υπήρχε ήδη ένα τέτοιο θέμα στο forum, αλλά για την ιστορία γράφω και εδώ ότι συμφωνώ.
Καταγράφηκε
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Διάφορα θέματα αδιόριστων
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
nikolopol
,
victor123
,
Stelios
)
Οι θέσεις του Σ.ΕΚ.Ε.Α. για τους διορισμούς των εκπαιδευτικών στη Μ.Ε.