*

Ψηφοφορία

Συμφωνείτε για απεργία μέσα στις πανελλαδικές;

Ναί
269 (78.9%)
Όχι
72 (21.1%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 335

Η ψηφοφορία έληξε: Μάιος 19, 2013, 07:38:22 μμ

Αποστολέας Θέμα: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.  (Αναγνώστηκε 277307 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος President_Leventis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #714 στις: Μάιος 07, 2013, 09:39:38 μμ »
Τελικά απ οτι φαίνεται ίσως είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Η απεργία στις πανελλήνιες είναι ΤΟ ΜΌΝΟ μας όπλο. Νομιζω οτι αυτο έπρεπε να γίνει νωρίτερα.Είμαστε όμως ένας κλάδος που όταν απεργει(σπανίως  μαζικά) χαίρονται όλοι και ιδιαίτερα οι καφετέριες. Εγω ανήκω σε γενιά που έδωσε Πανελλαδικές στη δεύτερη μεγάλη απεργιατου κλάδου τελείωσα τις εξετασεις 30 Ιουλίου  δε με έβλαψε,δεν είναι και τόσο τραγικό όσο παρουσιάζεται.Είμαστε εξαθλιωμενοι οικονομικά ,χειρότερα αμοιβομενοι απο όλους τους δημόσιους υπαλλήλους και επιπλέον με τη ρετσινιά των τεμπεληδων. Εώς εδω φτάνει ξυπνηστε !

 η φίλη μου ( απόφοιτος λυκείου) δουλεύει τετράωρο στα carrefour , τρία χιλιόμετρα απ΄το σπίτι της  και παιρνει 400 το μήνα /

Νεοδιόριστος , (πτυχιουχος πανεπιστημίου), δουλεύει 21 ώρες ( πρόσφατα ), 800 χλμ απ΄το σπίτι του και παίρνει καθαρά 500 το μήνα...

αν αυτό δεν ειναι λόγος για ξεσηκωμό , ποιος ειναι ; με δουλεύετε;

Είναι σοβαρότατος λόγος διαμαρτυρίας.
Σοβαρότατος.
Μόνο που αυτά, έγιναν τον οκτώβριο του 2011 και όχι τώρα ( και μάλιστα έγιναν, με την "ανοχή" του κλάδου: αναφέρομαι στο ενιαίο μισθολόγιο.
Σχετικά με τις αλλαγές στις εργασιακές μας σχέσεις, αυτές ΔΕΝ έγιναν με την ανοχή, αλλά με την βοήθεια  του κλάδου).

Και τώρα, αφού η "επικοινωνιακή καταιγίδα" εμπέδωσε στην κοινή γνώμη ότι "είμαστε τεμπέληδες", ότι "καθόμαστε 3 μήνες και κακώς πληρωνόμαστε", "θυμηθήκαμε" ότι "διαφωνούμε με τις προηγούμενες συμφωνίες μας", και ότι πρέπει να απεργήσουμε για το ωράριο.
Τώρα όμως ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να εξηγήσουμε στην κοινή γνώμη τις συνέπειες από την αύξηση του ωραρίου.
Δεν μπορούμε, γιατί ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΓΟ.
Έχουμε μόνο σύνθημα, και ατάκα.

Και αυτά, "δεν πιάνουν" στην Ελλάδα του 1500000 ανέργων.

Υ.Γ.1: Κάθομαι σε καφετέρια της επαρχίας, και δίπλα μου έχω μια μεγάλη παρέα. Θέλοντας και μη, ακούω τι λένε ( δεν με ξέρουν, ούτε φαίνεται η οθόνη του υπολογιστή μου σε αυτούς).
Τι λένε?
Λένε ότι καθόμαστε 3 μήνες, είμαστε αναποτελεσματικοί, λουφαδώροι τεμπέληδες. Πρέπει λέει να σταματήσουν να μας πληρώνουν τα καλοκαίρια που "κοπροσκυλιάζουμε" ( συγνώμη, έτσι το λένε), λένε ότι δεν χρησιμεύουμε διότι τα παιδιά τους μαθαίνουν γράμματα στα φροντιστήρια.
Λένε πολλά, και είναι σίγουροι.
Στα γύρω τραπέζια, οι πάντες συμφωνούν και υπερθεματίζουν.
Και ο κλάδος, δεν έχει λόγο ( εγώ έχω, αλλά εγώ είμαι άτομο. Δεν είμαι ο κλάδος).


Υ.Γ.2: Μαθήτριά μου από όταν εργαζόμουν σε φροντιστήριο, δεν σπούδασε ( είχε μείνει μία χρονιά κιόλας).
Εργάζεται σε εταιρεία τηλεπικοινωνιών για χρόνια. Προωθεί πωλήσεις, ανανεώνει συμβόλαια.
Παίρνει 1600 και είναι 30 ετών.
Είναι ικανή στην δουλειά της, και το αφεντικό θέλει να της δίνει 1600.
Η ίδια δηλώνει ότι "δεν θέλει να πληρώνει από τα λεφτά που η ίδια βγάζει ανθρώπους που δεν χρειάζεται να πληρώνονται" ( αναφέρει τους εκπαιδευτικούς του δημοσίου ως παράδειγμα, που πληρωνόμαστε λέει το καλοκαίρι χωρίς να εργάζονται. Μου λέει "συγνώμη" όταν είμαι μπροστά, "αλλά δεν μπορώ να πω ψέματα" μου λέει).
Λέει "εγώ τους πληρώνω", και ΔΕΝ θέλω.
Λέει πολλά και διάφορα, και οι περισσότεροι συμφωνούν μαζί της.
Και αυτό είναι πρόβλημα. Διότι ΑΥΤΟΙ είναι οι εργοδότες μας.


Δυστυχώς, "χάσαμε".
"Χάσαμε", γιατί αφήσαμε κάποιους να πείσουν την κοινή γνώμη ότι είμαστε τεμπέληδες...
Λογικό ΄ταν να "χάσουμε", διότι δεν μιλάγαμε όταν μας διέσυραν.


Συναδελφε τα λες αρκετα σωστα,μονο που δεν εχουμε αναγκη την πρωην μαθητρια σου(και καθε πρωην μαθητρια) και την αποψη της.Δεν ειναι σκοπος μας να τους πεισουμε,γιατι καλλιστα μπορει να μην ειναι σε θεση να καταλαβουν την αξια του εργου μας.Δε θελωι να προσβαλλω την μαθητρια σου,αυτο που βλεπω λεω.Οτι πολλοι  δεν εχουν καταλαβει το νοημα της εκπαιδευσης και το ποσο σημαντικο ειναι να χεις ενα καθηγητη που κανει σωστα τη δουλεια του.

Σωστότατα.
Μόνο που αυτοί είναι "τα αφεντικά μας".
Και γι' αυτό πρέπει να αποκτήσουμε λόγο ως κλάδος, ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ...
Ναι δικιο εχεις αυτοι ειναι.Και απο αυτους εξαρτωμαστε.Δεν ηταν ομως καλυτερα οταν ησουν στο φροντηστηριο? Ειχες παλι τα ιδια αφεντικα αλλα τελειως διαφορετικη αντιμετωπιση και εργασιακη σχεση...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:02:15 »

Αποσυνδεδεμένος kelkri

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #715 στις: Μάιος 07, 2013, 10:12:15 μμ »
@kelkri

Αυτοί οι προδότες που λες από κάποιους εκλέκτηκαν. Και όπως βλέπεις αυτούς τους κάποιους μια χαρά τους εξυπηρετούν από ότι φαίνεται. Αλλιώς αν ήθελαν κάτι άλλο δεν θα ήταν 4-5 κόμματα και το καθένα την δικιά του πρόταση...Αν θέλουμε το κόμμα μας να πετάει την καλύτερη ατάκα για να έχουμε την άλλη μέρα κάτι να πούμε τότε ναι καλά έχουμε αυτούς τους συνδικαλιστές. αν θέλαμε συνδικαλιστές να εκπροσωπούν τον κλάδο πέραν κομματικών ταυτοτήτων ας φροντίζαμε...

Οι συνδικαλιστές είναι προδότες όχι τόσο ως κόμματα ή ως άτομα, αλλά κυρίως ως θεσμός.
Λειτουργούν ως κυματοθραύστης της εκάστοτε κυβέρνησης, για να αποφεύγει την οργή των εργαζομένων.

Δυστυχώς σε πρώτη φάση πρέπει να κινηθούμε μέσα στην νομιμότητα, οπότε πρέπει να πιέσουμε με κάθε τρόπο και μέσο τον διεφθαρμένο αυτόν θεσμό των συνδικαλιστών να μας ακούσει.

Αν δεν μας ακούσει, τότε βλέπουμε τι θα κάνουμε.

Αν ο θεσμός των συνδικαλιστών δεν ήταν διεφθαρμένος, τότε θα ήταν παράνομος. Και αν η κυβέρνηση ήθελε υγιή συνδικαλισμό, θα νομιμοποιούσε άμεσες ψηφοφοφορίες σαν την παραπάνω, η οποία με 80% νομιμοποιεί την απεργία.

Ο καθένας από εμάς, ακόμα και ο τιμιότερος, αν εκλεχθεί ως συνδικαλιστής, έχει και μια τιμή εξαγοράς του. Αύριο οι συνδικαλιστές συναντιώνται με το υπουργό, κατόπιν εορτής και αφού τους κορόιδεψε. Γιατί πάνε λοιπόν, αντί να αρνηθούν την συνάντηση μετά από την κοροιδία;

Ας φανταστεί ο καθένας τι θα τους τάξει κάτω από το τραπέζι αν καταφέρουν και μας εξευμενίσουν και μας καθυποτάξουν για μια ακόμα φορά.
Μας αυξάνετε το ωράριο; Μειώστε μας τον αριθμό μαθητών ανά τάξη! Κανένας συνάδελφος άνεργος, κανένας μαθητής χωρίς πραγματική-ουσιαστική εκπαίδευση! Τα φροντιστήρια έχουν 10μελή τμήματα, γιατί η δημόσια παιδεία να έχει 25μελή;
ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΡΑ! Να μην παραδώσουμε πρακτικό ΚΑΙ στις ενδοσχολικές εξετάσεις!! Ένας μόνο καθηγητής να μην παραδώσει στις ενδοσχολικές, αποτελέσματα δεν βγαίνουν.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #716 στις: Μάιος 07, 2013, 10:26:01 μμ »
Εγώ πάλι δεν νιώθω καθόλου προδωμένος από τους συνδικαλιστές. Εκφράσανε απλά αυτό που υπάρχει πραγματικά στον κλάδο, δηλαδή αλαλούμ. Οι εκπρόσωποι κάθε κλάδου σε κάθε εποχή αντικατοπτρίζουν αυτό που επικρατεί και στη βάση του κλάδου. Μπορεί να μην μ' αρέσει αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Όταν ανήκουμε σε ένα μεγάλο σύνολο χιλιάδων ανθρώπων θα πρέπει να αποδεχτούμε οτι το σύνολο αυτό δεν λειτουργεί πάντα όπως θέλουμε εμείς, αλλά μάλλον το αντίθετο. Αυτό δε σημαίνει, ούτε προδοσία, ούτε τίποτα, απλά διαφορετική προσέγγιση. Προσωπικά θα ήθελα μια 48ρη απεργία πρώτα τη Δευτέρα και την Τρίτη, κατά τη διάρκεια της απεργίας να γίνουν συνελεύσεις σε όλες τις ΕΛΜΕ και αν
1. Η συμμετοχή από τους συναδέλφους στην απεργία είναι πολύ παραπάνω από τα κλασσικά εθιμοτυπικά ποσοστά
2. Η συμμετοχή και οι αποφάσεις στις Γενικές Συνελεύσεις είναι προς την κατεύθυνση της απεργίας διαρκείας, τότε
να κάνουμε απεργία διαρκείας μέχρι και τις 30 Ιουνίου.

Να μην κολλήσουμε μόνο στο θέμα του ωραρίου, όμως. Το να μπαίνεις σαν κλάδος στη διαδικασία να κάνεις 1,5 μήνα απεργίας ερχόμενος σε σκληρή σύγκρουση με πολύ ισχυρές δυνάμεις, βγάζοντας μπροστά μόνο το θέμα του δίωρου μου θυμίζει κάτι εξαγριωμένους κατοίκους χωριών που ρίχναν τουφεκιές στον αέρα, σαμποτάραν τις εκλογές (μεγάλη απώλεια για τις Κυβερνήσεις οτι χάσανε 500 ψήφους από την Άνω Ραχούλα), γιατί τους ενώνανε με ένα γειτονικό χωριό στον ίδιο Δήμο και τώρα που τους καταστρέφουν τη ζωή τη δική τους και των παιδιών τους, σκύβουν το κεφάλι παθητικά και μοιραία.

Αποσυνδεδεμένος vasw99

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #717 στις: Μάιος 07, 2013, 10:33:59 μμ »


Υ.Γ.2: Μαθήτριά μου από όταν εργαζόμουν σε φροντιστήριο, δεν σπούδασε ( είχε μείνει μία χρονιά κιόλας).
Εργάζεται σε εταιρεία τηλεπικοινωνιών για χρόνια. Προωθεί πωλήσεις, ανανεώνει συμβόλαια.
Παίρνει 1600 και είναι 30 ετών.
Είναι ικανή στην δουλειά της, και το αφεντικό θέλει να της δίνει 1600.
Η ίδια δηλώνει ότι "δεν θέλει να πληρώνει από τα λεφτά που η ίδια βγάζει ανθρώπους που δεν χρειάζεται να πληρώνονται" ( αναφέρει τους εκπαιδευτικούς του δημοσίου ως παράδειγμα, που πληρωνόμαστε λέει το καλοκαίρι χωρίς να εργάζονται. Μου λέει "συγνώμη" όταν είμαι μπροστά, "αλλά δεν μπορώ να πω ψέματα" μου λέει).
Λέει "εγώ τους πληρώνω", και ΔΕΝ θέλω.
Λέει πολλά και διάφορα, και οι περισσότεροι συμφωνούν μαζί της.
Και αυτό είναι πρόβλημα. Διότι ΑΥΤΟΙ είναι οι εργοδότες μας.


Δυστυχώς, "χάσαμε".
"Χάσαμε", γιατί αφήσαμε κάποιους να πείσουν την κοινή γνώμη ότι είμαστε τεμπέληδες...
Λογικό ΄ταν να "χάσουμε", διότι δεν μιλάγαμε όταν μας διέσυραν.


Συναδελφε τα λες αρκετα σωστα,μονο που δεν εχουμε αναγκη την πρωην μαθητρια σου(και καθε πρωην μαθητρια) και την αποψη της.Δεν ειναι σκοπος μας να τους πεισουμε,γιατι καλλιστα μπορει να μην ειναι σε θεση να καταλαβουν την αξια του εργου μας.Δε θελωι να προσβαλλω την μαθητρια σου,αυτο που βλεπω λεω.Οτι πολλοι  δεν εχουν καταλαβει το νοημα της εκπαιδευσης και το ποσο σημαντικο ειναι να χεις ενα καθηγητη που κανει σωστα τη δουλεια του.

Σωστότατα.
Μόνο που αυτοί είναι "τα αφεντικά μας".
Και γι' αυτό πρέπει να αποκτήσουμε λόγο ως κλάδος, ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ...
Ναι δικιο εχεις αυτοι ειναι.Και απο αυτους εξαρτωμαστε.Δεν ηταν ομως καλυτερα οταν ησουν στο φροντηστηριο? Ειχες παλι τα ιδια αφεντικα αλλα τελειως διαφορετικη αντιμετωπιση και εργασιακη σχεση...
[/quote]

Όλα, όσα αναφέρονται παραπάνω, σχετίζονται με τους λόγους, που οδήγησαν τον καθένα στην επιλογή του δημόσιου σχολείου ως χώρου εργασίας. Αν οφείλεται στο οικονομικό όφελος το λάθος είναι τεράστιο. Μετά από 12 χρόνια σε φροντιστήρια επέλεξα να δώσω ΑΣΕΠ κ να τα καταφέρω με μόνο κίνητρο το να μπορώ να βλέπω το παιδί μου πριν τις 11:00 το βράδι , να χαιρόμαστε σαν οικογένεια Σαββατοκύριακα κ καλοκαιρινές διακοπές, και κυρίως να προσφέρω παιδαγωγικό έργο κ όχι φροντιστηριακές σημειώσεις. Φυσικά, αυτό λέγεται ποιότητα ζωής κ όχι καριέρα σε εταιρείες ή χρήματα... Αφεντικό μας είναι ο ελληνικός λαός που φορολογείται για να φοιτούμε στα Δημόσια Πανεπιστήμια κ να επιστρέφουμε αυτά που μάθαμε στα παιδιά του. [bΑυτό που ζητάμε είναι να αμοιβόμαστε αξιοπρεπώς, να εργαζόμαστε σε αξιοπρεπείς συνθήκες κ όχι να παραμιλάμε μετά από πεντάωρα διδασκαλίας, να ζούμε κοντά στα παιδιά μας κ όχι να περιφερόμαστε στην Ελλάδα, με σκοπό να ασκούμε με ισορροπία το δύσκολο έργο μας. [/b]Αυτά να μεταφέρουμε σε όσους αμφισβητούν το έργο μας κ στα πλαίσια του κοινωνικού αυτοματισμού θα δυσανασχετούν με την όποια αντίδραση του κλάδου... 
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 07, 2013, 10:40:46 μμ από vasw99 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:02:15 »

Αποσυνδεδεμένος President_Leventis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #718 στις: Μάιος 07, 2013, 10:49:43 μμ »
vasw μη με παρεξηγεις,δε προτεινα καποια καριερα ή καποιο τρελο κυνηγι για τα πολλα χρηματα.Απλα οταν ημουν στην ιδιωτικη εκπαιδευση δε μπορουσε κανενας μ.. να μου πει τιποτα.Τους λογους τους καταλαβαινεις:
1)αν δε σ αρεσει η δουλεια μου μη με πληρωνεις και πηγαινε σε αλλον καθηγητη
2)εχω ενα ονομα στη πιατσα το οποιο ειναι συνισταμενη πολλων αποψεων γονεων-μαθητων για το εργο μου οποτε δυσκολα με κρινεις.
Το γεγονος λοιπον οτι ημουν σε μια συνεχη αξιολογηση ηταν αυτο που βουλωνε στοματα γονεων και εργοδοτων γενικα,δε χρειαζοταν καποια ιδιαιτερη επιδειξη των ικανοτητων μου ή της ανγκαιοτητας του εργου μου για να τους πεισω.ΑΡΑ αυτο που θελουμε και μεις ως κλαδος ειναι καποιου ειδους αξιολογηση ωστε να μη μπορει κανεις να μας πει τεμπεληδες κτλ.

Υ.Γ. Για τη διαφορα φροντηστηριου με δημοσιο που λες στο τελος,θα θελα να γινεις πιο αναλυτικη.Τι σημαινει οτι στο ενα δινεις σημειωσεις ενω στο αλλο εκτελεις παιδαγωγικο εργο? Εγω π.χ. θεωρω οτι ημουν οσο μπορουσα συνεπεις στα καθηκοντα μου και απ στις δυο αυτες θεσεις...

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #719 στις: Μάιος 07, 2013, 10:56:51 μμ »
Τελικά απ οτι φαίνεται ίσως είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Η απεργία στις πανελλήνιες είναι ΤΟ ΜΌΝΟ μας όπλο. Νομιζω οτι αυτο έπρεπε να γίνει νωρίτερα.Είμαστε όμως ένας κλάδος που όταν απεργει(σπανίως  μαζικά) χαίρονται όλοι και ιδιαίτερα οι καφετέριες. Εγω ανήκω σε γενιά που έδωσε Πανελλαδικές στη δεύτερη μεγάλη απεργιατου κλάδου τελείωσα τις εξετασεις 30 Ιουλίου  δε με έβλαψε,δεν είναι και τόσο τραγικό όσο παρουσιάζεται.Είμαστε εξαθλιωμενοι οικονομικά ,χειρότερα αμοιβομενοι απο όλους τους δημόσιους υπαλλήλους και επιπλέον με τη ρετσινιά των τεμπεληδων. Εώς εδω φτάνει ξυπνηστε !

 η φίλη μου ( απόφοιτος λυκείου) δουλεύει τετράωρο στα carrefour , τρία χιλιόμετρα απ΄το σπίτι της  και παιρνει 400 το μήνα /

Νεοδιόριστος , (πτυχιουχος πανεπιστημίου), δουλεύει 21 ώρες ( πρόσφατα ), 800 χλμ απ΄το σπίτι του και παίρνει καθαρά 500 το μήνα...

αν αυτό δεν ειναι λόγος για ξεσηκωμό , ποιος ειναι ; με δουλεύετε;

Είναι σοβαρότατος λόγος διαμαρτυρίας.
Σοβαρότατος.
Μόνο που αυτά, έγιναν τον οκτώβριο του 2011 και όχι τώρα ( και μάλιστα έγιναν, με την "ανοχή" του κλάδου: αναφέρομαι στο ενιαίο μισθολόγιο.
Σχετικά με τις αλλαγές στις εργασιακές μας σχέσεις, αυτές ΔΕΝ έγιναν με την ανοχή, αλλά με την βοήθεια  του κλάδου).

Και τώρα, αφού η "επικοινωνιακή καταιγίδα" εμπέδωσε στην κοινή γνώμη ότι "είμαστε τεμπέληδες", ότι "καθόμαστε 3 μήνες και κακώς πληρωνόμαστε", "θυμηθήκαμε" ότι "διαφωνούμε με τις προηγούμενες συμφωνίες μας", και ότι πρέπει να απεργήσουμε για το ωράριο.
Τώρα όμως ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να εξηγήσουμε στην κοινή γνώμη τις συνέπειες από την αύξηση του ωραρίου.
Δεν μπορούμε, γιατί ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΓΟ.
Έχουμε μόνο σύνθημα, και ατάκα.

Και αυτά, "δεν πιάνουν" στην Ελλάδα του 1500000 ανέργων.

Υ.Γ.1: Κάθομαι σε καφετέρια της επαρχίας, και δίπλα μου έχω μια μεγάλη παρέα. Θέλοντας και μη, ακούω τι λένε ( δεν με ξέρουν, ούτε φαίνεται η οθόνη του υπολογιστή μου σε αυτούς).
Τι λένε?
Λένε ότι καθόμαστε 3 μήνες, είμαστε αναποτελεσματικοί, λουφαδώροι τεμπέληδες. Πρέπει λέει να σταματήσουν να μας πληρώνουν τα καλοκαίρια που "κοπροσκυλιάζουμε" ( συγνώμη, έτσι το λένε), λένε ότι δεν χρησιμεύουμε διότι τα παιδιά τους μαθαίνουν γράμματα στα φροντιστήρια.
Λένε πολλά, και είναι σίγουροι.
Στα γύρω τραπέζια, οι πάντες συμφωνούν και υπερθεματίζουν.
Και ο κλάδος, δεν έχει λόγο ( εγώ έχω, αλλά εγώ είμαι άτομο. Δεν είμαι ο κλάδος).


Υ.Γ.2: Μαθήτριά μου από όταν εργαζόμουν σε φροντιστήριο, δεν σπούδασε ( είχε μείνει μία χρονιά κιόλας).
Εργάζεται σε εταιρεία τηλεπικοινωνιών για χρόνια. Προωθεί πωλήσεις, ανανεώνει συμβόλαια.
Παίρνει 1600 και είναι 30 ετών.
Είναι ικανή στην δουλειά της, και το αφεντικό θέλει να της δίνει 1600.
Η ίδια δηλώνει ότι "δεν θέλει να πληρώνει από τα λεφτά που η ίδια βγάζει ανθρώπους που δεν χρειάζεται να πληρώνονται" ( αναφέρει τους εκπαιδευτικούς του δημοσίου ως παράδειγμα, που πληρωνόμαστε λέει το καλοκαίρι χωρίς να εργάζονται. Μου λέει "συγνώμη" όταν είμαι μπροστά, "αλλά δεν μπορώ να πω ψέματα" μου λέει).
Λέει "εγώ τους πληρώνω", και ΔΕΝ θέλω.
Λέει πολλά και διάφορα, και οι περισσότεροι συμφωνούν μαζί της.
Και αυτό είναι πρόβλημα. Διότι ΑΥΤΟΙ είναι οι εργοδότες μας.


Δυστυχώς, "χάσαμε".
"Χάσαμε", γιατί αφήσαμε κάποιους να πείσουν την κοινή γνώμη ότι είμαστε τεμπέληδες...
Λογικό ΄ταν να "χάσουμε", διότι δεν μιλάγαμε όταν μας διέσυραν.


Συναδελφε τα λες αρκετα σωστα,μονο που δεν εχουμε αναγκη την πρωην μαθητρια σου(και καθε πρωην μαθητρια) και την αποψη της.Δεν ειναι σκοπος μας να τους πεισουμε,γιατι καλλιστα μπορει να μην ειναι σε θεση να καταλαβουν την αξια του εργου μας.Δε θελωι να προσβαλλω την μαθητρια σου,αυτο που βλεπω λεω.Οτι πολλοι  δεν εχουν καταλαβει το νοημα της εκπαιδευσης και το ποσο σημαντικο ειναι να χεις ενα καθηγητη που κανει σωστα τη δουλεια του.

Σωστότατα.
Μόνο που αυτοί είναι "τα αφεντικά μας".
Και γι' αυτό πρέπει να αποκτήσουμε λόγο ως κλάδος, ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ...
Ναι δικιο εχεις αυτοι ειναι.Και απο αυτους εξαρτωμαστε.Δεν ηταν ομως καλυτερα οταν ησουν στο φροντηστηριο? Ειχες παλι τα ιδια αφεντικα αλλα τελειως διαφορετικη αντιμετωπιση και εργασιακη σχεση...

Συνάδελφε αν και η εν λόγω επισήμανση έχει έναν προσωπικό τρόπον τινά τόνο, σου απαντώ:

1) Ήθελα να είμαι σε σχολείο ( όχι απαραίτητα Δημόσιο, αλλά το 95%+ των σχολείων στην χώρα, είναι Δημόσια οπότε αν ήθελα σχολείο, πρακτικά μόνον στο Δημόσιο θα μπορούσα τόσο λόγω αναλογίας, όσο και ελλείψει γνωριμιών).

2) Ήθελα να έχω μία "σταθερή δουλειά". Να ξέρω βρε αδερφέ ότι "αν με πιάσει η μέση μου και είμαι 1 μήνα στο κρεβάτι", "αν σπάσω το πόδι μου", αν.... οτιδήποτε, θα έχω έναν εργοδότη που θα με αντιμετωπίζει ανθρώπινα ( και συνάμα αυστηρά).
Γι' αυτό έδωσα ΑΣΕΠ και διορίστηκα.
Τώρα για το αν έκανα καλά ή όχι...
Τι να σου πω.
Στον δύσκολο χώρο των φροντιστηρίων έδρασα για 10 "γεμάτα" χρόνια και τον ξέρω αρκετά καλά. Έχω την αίσθηση ότι εσύ δεν τον ξέρεις και τόσο καλά ( αυτό το συμπέρασμα το βγάζω από το ότι με ρωτάς "γιατί έφυγα από εκεί". Αν ήξερες, δεν θα με ρώταγες. Θα ήξερες ότι σε βάθος χρόνου ο μόνος βιώσιμος τρόπος παραμονής σου στον χώρο είναι να γίνεις ιδιοκτήτης μεγάλου φροντιστηρίου, και... γιατί όχι? "να τρως κανά ενσημάκι από τους εργαζομένους-δούλους σου. Αν και για να ΄λέμε την αλήθεια, υπάρχουν και "εντάξει αφεντικά" σε ότι αφορά το τυπικό κομμάτι: εγώ π.χ., δεν έχασα ποτέ ένσημο ή αμοιβή από φροντιστήριο. Αλλά το 90%, έχει άλλη γνώμη συνήθως).

Υ.Γ1. Πάντως όσοι είναι "στην γύρα" ( έχω πολλούς γνωστούς -φίλους από αυτόν τον χώρο, μια και εργάστηκα εκεί για 10 χρόνια. Οπότε κάποιοι είναι πια φίλοι μου), ζορίζονται.
Και το πράγμα θα ζορίσει πολύ μα πολύ περισσότερο άμεσα.
Οπότε, καταλαβαίνεις..

Υ.Γ.2: Όποιος νομίζει ότι "είναι καλύτερα στο φροντιστήριο", ας δοκιμάσει "να δει την γλύκα".
Γιατί εκεί αν το αφεντικό κρίνει ( δικαίως ή αδίκως) ότι "δεν κάνεις", "φεύγεις από το παράθυρο" ( και σε παρακαλώ συνάδελφε να μην εκλάβεις ως "μομφή" αυτό που γράφω εδώ. Είναι απλά μια γενικότερη παρατήρηση-απαύγασμα της όποιας εμπειρίας είχα συσσωρεύσει από την δραστηριοποίησή μου σε εκείνον τον χώρο).


Υ.Γ.3: Είχα δει κοπέλα συνάδελφο ( νεότατη και εξαιρετική στη δουλειά της) να την απολύουν επειδή είχε βαρύτατο πρόβλημα στην υγεία της ( η επιβίωσή της ήταν εξαιρετικά αμφίβολη). Τελικά επιβίωσε και έγινε καλά, αλλά ΔΕΝ την επαναπροσέλαβαν παρ' ότι ήταν εξαιρετική στη δουλειά της ( και την ίδια εποχή προσέλαβαν άλλους , που σημαίνει ότι υπήρχαν ανάγκες).
Αυτός είναι ο χώρος του φροντιστηρίου ( και επαναλαμβάνω ότι εγώ έζησα μια χαρά για 10 χρόνια σε αυτόν. Δεν έχω προσωπικό παράπονο, πέραν των 70-80 διδακτικών ωρών ανά εβδομάδα, και το ατελείωτο "τρέξιμο" που δεν σου επέτρεπε να κάνεις τίποτε άλλο πέραν του θέματος "δουλειά").
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 07, 2013, 11:08:32 μμ από PA »
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #720 στις: Μάιος 07, 2013, 11:10:36 μμ »
Εγώ πάλι δεν νιώθω καθόλου προδωμένος από τους συνδικαλιστές. Εκφράσανε απλά αυτό που υπάρχει πραγματικά στον κλάδο, δηλαδή αλαλούμ. Οι εκπρόσωποι κάθε κλάδου σε κάθε εποχή αντικατοπτρίζουν αυτό που επικρατεί και στη βάση του κλάδου. Μπορεί να μην μ' αρέσει αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Όταν ανήκουμε σε ένα μεγάλο σύνολο χιλιάδων ανθρώπων θα πρέπει να αποδεχτούμε οτι το σύνολο αυτό δεν λειτουργεί πάντα όπως θέλουμε εμείς, αλλά μάλλον το αντίθετο. Αυτό δε σημαίνει, ούτε προδοσία, ούτε τίποτα, απλά διαφορετική προσέγγιση. Προσωπικά θα ήθελα μια 48ρη απεργία πρώτα τη Δευτέρα και την Τρίτη, κατά τη διάρκεια της απεργίας να γίνουν συνελεύσεις σε όλες τις ΕΛΜΕ και αν
1. Η συμμετοχή από τους συναδέλφους στην απεργία είναι πολύ παραπάνω από τα κλασσικά εθιμοτυπικά ποσοστά
2. Η συμμετοχή και οι αποφάσεις στις Γενικές Συνελεύσεις είναι προς την κατεύθυνση της απεργίας διαρκείας, τότε
να κάνουμε απεργία διαρκείας μέχρι και τις 30 Ιουνίου.

Να μην κολλήσουμε μόνο στο θέμα του ωραρίου, όμως. Το να μπαίνεις σαν κλάδος στη διαδικασία να κάνεις 1,5 μήνα απεργίας ερχόμενος σε σκληρή σύγκρουση με πολύ ισχυρές δυνάμεις, βγάζοντας μπροστά μόνο το θέμα του δίωρου μου θυμίζει κάτι εξαγριωμένους κατοίκους χωριών που ρίχναν τουφεκιές στον αέρα, σαμποτάραν τις εκλογές (μεγάλη απώλεια για τις Κυβερνήσεις οτι χάσανε 500 ψήφους από την Άνω Ραχούλα), γιατί τους ενώνανε με ένα γειτονικό χωριό στον ίδιο Δήμο και τώρα που τους καταστρέφουν τη ζωή τη δική τους και των παιδιών τους, σκύβουν το κεφάλι παθητικά και μοιραία.

Πολύ καλή τοποθέτηση συνάδελφε ( κατά τη γνώμη μου).
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #721 στις: Μάιος 07, 2013, 11:14:41 μμ »
vasw μη με παρεξηγεις,δε προτεινα καποια καριερα ή καποιο τρελο κυνηγι για τα πολλα χρηματα.Απλα οταν ημουν στην ιδιωτικη εκπαιδευση δε μπορουσε κανενας μ.. να μου πει τιποτα.Τους λογους τους καταλαβαινεις:
1)αν δε σ αρεσει η δουλεια μου μη με πληρωνεις και πηγαινε σε αλλον καθηγητη
2)εχω ενα ονομα στη πιατσα το οποιο ειναι συνισταμενη πολλων αποψεων γονεων-μαθητων για το εργο μου οποτε δυσκολα με κρινεις.
Το γεγονος λοιπον οτι ημουν σε μια συνεχη αξιολογηση ηταν αυτο που βουλωνε στοματα γονεων και εργοδοτων γενικα,δε χρειαζοταν καποια ιδιαιτερη επιδειξη των ικανοτητων μου ή της ανγκαιοτητας του εργου μου για να τους πεισω.ΑΡΑ αυτο που θελουμε και μεις ως κλαδος ειναι καποιου ειδους αξιολογηση ωστε να μη μπορει κανεις να μας πει τεμπεληδες κτλ.

Υ.Γ. Για τη διαφορα φροντηστηριου με δημοσιο που λες στο τελος,θα θελα να γινεις πιο αναλυτικη.Τι σημαινει οτι στο ενα δινεις σημειωσεις ενω στο αλλο εκτελεις παιδαγωγικο εργο? Εγω π.χ. θεωρω οτι ημουν οσο μπορουσα συνεπεις στα καθηκοντα μου και απ στις δυο αυτες θεσεις...

Συνάδελφε συμφωνώ με αυτά που γράφεις, και καταλαβαίνω ότι κι εσύ γνωρίζεις τι σημαίνει "ιδιωτική εκπαίδευση".
Οπότε, καταλαβαίνεις.
Από εκεί και πέρα, δυστυχώς στην Δημόσια εκπαίδευση μπαίνουν όλοι και όλα "στο ίδιο τσουβάλι".
Οπότε, είναι λογικό να γίνεται ότι γίνεται εναντίον όλων συλλήβδην.
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος President_Leventis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #722 στις: Μάιος 07, 2013, 11:14:54 μμ »
Συναδελφε εννοειται οτι ηθελες μια σιγουρια στη ζωη σου και ακριβως αυτο ηθελα και γω.Και εννοειται οτι στο φροντηστηριο εχεις τα 3-4 πολυ δυσαρεστα μειονεκτηματα που ανεφερες.Απλα αναφερθηκα σε ενα θετικο στοιχειο του.Αυτο ειναι η αξιολογηση της δουλειας σου.

Για να μη σε μπερδευω θα το πω απλα, ποιος θα τολμουσε να πει οτιδηποτε για τον κλαδο μας αν, εκτος απο την μονιμοτητα και την ασφαλεια που ναι εχεις δικιο τη χρειαζομαστε,ειχαμε μια αντικειμενικη και αυστηρη αξιολογηση?

Αποσυνδεδεμένος President_Leventis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #723 στις: Μάιος 07, 2013, 11:19:57 μμ »
vasw μη με παρεξηγεις,δε προτεινα καποια καριερα ή καποιο τρελο κυνηγι για τα πολλα χρηματα.Απλα οταν ημουν στην ιδιωτικη εκπαιδευση δε μπορουσε κανενας μ.. να μου πει τιποτα.Τους λογους τους καταλαβαινεις:
1)αν δε σ αρεσει η δουλεια μου μη με πληρωνεις και πηγαινε σε αλλον καθηγητη
2)εχω ενα ονομα στη πιατσα το οποιο ειναι συνισταμενη πολλων αποψεων γονεων-μαθητων για το εργο μου οποτε δυσκολα με κρινεις.
Το γεγονος λοιπον οτι ημουν σε μια συνεχη αξιολογηση ηταν αυτο που βουλωνε στοματα γονεων και εργοδοτων γενικα,δε χρειαζοταν καποια ιδιαιτερη επιδειξη των ικανοτητων μου ή της ανγκαιοτητας του εργου μου για να τους πεισω.ΑΡΑ αυτο που θελουμε και μεις ως κλαδος ειναι καποιου ειδους αξιολογηση ωστε να μη μπορει κανεις να μας πει τεμπεληδες κτλ.

Υ.Γ. Για τη διαφορα φροντηστηριου με δημοσιο που λες στο τελος,θα θελα να γινεις πιο αναλυτικη.Τι σημαινει οτι στο ενα δινεις σημειωσεις ενω στο αλλο εκτελεις παιδαγωγικο εργο? Εγω π.χ. θεωρω οτι ημουν οσο μπορουσα συνεπεις στα καθηκοντα μου και απ στις δυο αυτες θεσεις...

Συνάδελφε συμφωνώ με αυτά που γράφεις, και καταλαβαίνω ότι κι εσύ γνωρίζεις τι σημαίνει "ιδιωτική εκπαίδευση".
Οπότε, καταλαβαίνεις.
Από εκεί και πέρα, δυστυχώς στην Δημόσια εκπαίδευση μπαίνουν όλοι και όλα "στο ίδιο τσουβάλι".
Οπότε, είναι λογικό να γίνεται ότι γίνεται εναντίον όλων συλλήβδην.

Αυτο ακριβως.Μια ρεαλιστικη προταση λοιπον απο μερους μας για να διαχωριστουμε σε τσουβαλια καλος-μετριος-κακος-εξαιρετικος δε θα ηταν αυτο που επρεπε εδω και χρονια να κανουμε?

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #724 στις: Μάιος 07, 2013, 11:21:33 μμ »
Συναδελφε εννοειται οτι ηθελες μια σιγουρια στη ζωη σου και ακριβως αυτο ηθελα και γω.Και εννοειται οτι στο φροντηστηριο εχεις τα 3-4 πολυ δυσαρεστα μειονεκτηματα που ανεφερες.Απλα αναφερθηκα σε ενα θετικο στοιχειο του.Αυτο ειναι η αξιολογηση της δουλειας σου.

Για να μη σε μπερδευω θα το πω απλα, ποιος θα τολμουσε να πει οτιδηποτε για τον κλαδο μας αν, εκτος απο την μονιμοτητα και την ασφαλεια που ναι εχεις δικιο τη χρειαζομαστε,ειχαμε μια αντικειμενικη και αυστηρη αξιολογηση?

ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ!
Αλλά "άκουγε κανείς"????
Διορίστηκα ως "δυσπρόσιτος" σε απομακρυσμένο νησί το 2007.

Από τις πρώτες μου επαφές με την "τοπική συνδικαλιστική ηγεσία", είχα προβληματισμούς.

Ρώτησα για παράδειγμα τον εκεί "πρόεδρο": "Μα υπάρχει νόμος για αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου από το 1997 ,επί Πρωθυπουργίας Σημίτη". "Τι θα γίνει αν βγει κανάς Υπουργός και πει ότι αυτοί που αξιολογούν τα παιδιά μας δεν θέλουν να αξιολογηθούν???" ( Τι ήθελα και τόλεγα!)

"Δεν θα έπρεπε εμείς να τον πάρουμε από το χεράκι και ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ την διαμόρφωση ενός συστήματος αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου??" "Ώστε να μην έρθει η ώρα και μας επιβάλλουν ότι θέλουν, χωρίς εμείς να έχουμε την ευκαιρία να συνδιαμορφώσουμε το όλο σύστημα , ενσωματώνοντας την εμπειρία του κλάδου, και το καθημερινό κλίμα του Σχολείου"?

Η απάντησή του:
"Μην ανησυχείς σύντροφε!" " Οι νόμοι καταργούνται στο πεζοδρόμιο"! ( Σαν να μου έλεγε δηλαδή : "εσύ ρούφα το αυγουλάκι σου και μην μας χαλάς το κλίμα με τις εξυπνάδες σου").

Αυτή ήταν η διαχρονική "θέση του κλάδου": Σύνθημα, ατάκα, και υποκρισία.


« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 07, 2013, 11:25:00 μμ από PA »
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος vasw99

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #725 στις: Μάιος 07, 2013, 11:29:03 μμ »
vasw μη με παρεξηγεις,δε προτεινα καποια καριερα ή καποιο τρελο κυνηγι για τα πολλα χρηματα.Απλα οταν ημουν στην ιδιωτικη εκπαιδευση δε μπορουσε κανενας μ.. να μου πει τιποτα.Τους λογους τους καταλαβαινεις:
1)αν δε σ αρεσει η δουλεια μου μη με πληρωνεις και πηγαινε σε αλλον καθηγητη
2)εχω ενα ονομα στη πιατσα το οποιο ειναι συνισταμενη πολλων αποψεων γονεων-μαθητων για το εργο μου οποτε δυσκολα με κρινεις.
Το γεγονος λοιπον οτι ημουν σε μια συνεχη αξιολογηση ηταν αυτο που βουλωνε στοματα γονεων και εργοδοτων γενικα,δε χρειαζοταν καποια ιδιαιτερη επιδειξη των ικανοτητων μου ή της ανγκαιοτητας του εργου μου για να τους πεισω.ΑΡΑ αυτο που θελουμε και μεις ως κλαδος ειναι καποιου ειδους αξιολογηση ωστε να μη μπορει κανεις να μας πει τεμπεληδες κτλ.

Υ.Γ. Για τη διαφορα φροντηστηριου με δημοσιο που λες στο τελος,θα θελα να γινεις πιο αναλυτικη.Τι σημαινει οτι στο ενα δινεις σημειωσεις ενω στο αλλο εκτελεις παιδαγωγικο εργο? Εγω π.χ. θεωρω οτι ημουν οσο μπορουσα συνεπεις στα καθηκοντα μου και απ στις δυο αυτες θεσεις...
Συνεπείς στα καθήκοντά μας δε σημαίνει κ αποτελεσματικοί παιδαγωγικά...Φαντάζομαι ότι στο φροντιστηριακό μάθημα σπάνια (εγώ ποτέ) δεν εφάρμοσα τις παιδαγωγικές μου δεξιότητες για να κινητοποιήσω τον απομονωμένο μαθητή, να ασχοληθώ και με τις αξίες κ όχι μόνο με τη μετάφραση κ τις κονσερβοποιημένες απαντήσεις στον Αριστοτέλη, να μιλήσω στο γονέα για την ανάγκη να ζητήσει βοήθεια για τη διάσπαση προσοχής του παιδιού του,  κ.α. τα οποία  για να επανέλθω στο θέμα πρέπει να υπερασπιστούμε, αφού αυτά μας διαφοροποιούν, από όσους νομίζουν ότι το κίνητρό μας είναι οι 2 ώρες επιπλέον εργασίας, ενώ πρόκειται για τα εμπόδια που προκαλούνται στο ουσιαστικό έργο μας προς τους μαθητές μας.

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #726 στις: Μάιος 07, 2013, 11:37:13 μμ »
Για μένα συνάδελφοι, "η ουσία είναι μία":
Ο κλάδος ύστερα από μακρά περίοδο κατά την οποία άλλοτε παρακολουθούσε τις εξελίξεις με απάθεια, άλλοτε "αβαντάριζε" τις εξελίξεις και άλλοτε βοηθούσε στην υλοποίησή τους, βρέθηκε σε εξαιρετικά δυσάρεστη θέση.
Πλήρως ευτελισμένος και "ρεζιλεμένος" στα μάτια της κοινής γνώμης, αρχίζει να υφίσταται τις συνέπειες των έως τώρα επιλογών του.
"Ονειρεύεται" ότι θα κάνει "επέλαση" και θα γλιτώσει τις συνέπειες των επιλογών του.
Φευ!
Το όνειρο, απέχει πολύ από την πραγματικότητα.
"Έχει πολύ φάπα ακόμα".
Αυτά, είναι μόνον η αρχή.

Υ.Γ. Πριν λίγο μίλησα με αυτήν την τέως μαθήτριά μου ( από όταν ήμουν στα φροντιστήρια) που σας έλεγα.
Με πήρε τηλέφωνο για χρόνια πολλά.
Της ανέφερα τις συζητήσεις μας.
Το τι μου απάντησε, δεν θα σας το πω γιατί δεν θα είναι πρέπον για εδώ.
Η ουσία όμως, είναι ότι "εγώ βγάζω τα λεφτά μου εξασφαλίζοντας έσοδα για την εταιρεία, και δεν κάθομαι 3 μήνες".
Περιττό να σας πω ότι  παλαιότερα έμπαινα στην διαδικασία να απαντήσω σε τέτοιες περιπτώσεις ( λίαν αποτελεσματικά μάλιστα αν κρίνω από το αποτέλεσμα στους συνομιλητές μου).
Οι διαχρονικές "αβάντες" του κλάδου όμως, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ο κλάδος δεν έχει ( και ούτε θέλει να έχει) Δημόσιο λόγο, με οδήγησαν στο να θεωρώ την όποια προσπάθεια "χάσιμο χρόνου".


Υ.Γ. Η πλήρης αδυναμία του κλάδου να χρησιμοποιήσει τώρα το όπλο της απεργίας διαρκείας, θα φανεί ΠΟΛΥ σύντομα εκ των πραγμάτων.
Με "το καλό" ( να το καταλάβει πριν τον διασυρμό) ή με "το κακό" ( μετά τον διασυρμό, κατά τον οποίο πραγματικά "θα γελάσει ο κάθε πικραμένος").

Κοντός ψαλμός, αλληλούια!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 07, 2013, 11:48:15 μμ από PA »
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος President_Leventis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #727 στις: Μάιος 07, 2013, 11:39:01 μμ »
Συναδελφε εννοειται οτι ηθελες μια σιγουρια στη ζωη σου και ακριβως αυτο ηθελα και γω.Και εννοειται οτι στο φροντηστηριο εχεις τα 3-4 πολυ δυσαρεστα μειονεκτηματα που ανεφερες.Απλα αναφερθηκα σε ενα θετικο στοιχειο του.Αυτο ειναι η αξιολογηση της δουλειας σου.

Για να μη σε μπερδευω θα το πω απλα, ποιος θα τολμουσε να πει οτιδηποτε για τον κλαδο μας αν, εκτος απο την μονιμοτητα και την ασφαλεια που ναι εχεις δικιο τη χρειαζομαστε,ειχαμε μια αντικειμενικη και αυστηρη αξιολογηση?

ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ!
Αλλά "άκουγε κανείς"????
Διορίστηκα ως "δυσπρόσιτος" σε απομακρυσμένο νησί το 2007.

Από τις πρώτες μου επαφές με την "τοπική συνδικαλιστική ηγεσία", είχα προβληματισμούς.

Ρώτησα για παράδειγμα τον εκεί "πρόεδρο": "Μα υπάρχει νόμος για αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου από το 1997 ,επί Πρωθυπουργίας Σημίτη". "Τι θα γίνει αν βγει κανάς Υπουργός και πει ότι αυτοί που αξιολογούν τα παιδιά μας δεν θέλουν να αξιολογηθούν???" ( Τι ήθελα και τόλεγα!)

"Δεν θα έπρεπε εμείς να τον πάρουμε από το χεράκι και ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ την διαμόρφωση ενός συστήματος αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου??" "Ώστε να μην έρθει η ώρα και μας επιβάλλουν ότι θέλουν, χωρίς εμείς να έχουμε την ευκαιρία να συνδιαμορφώσουμε το όλο σύστημα , ενσωματώνοντας την εμπειρία του κλάδου, και το καθημερινό κλίμα του Σχολείου"?

Η απάντησή του:
"Μην ανησυχείς σύντροφε!" " Οι νόμοι καταργούνται στο πεζοδρόμιο"! ( Σαν να μου έλεγε δηλαδή : "εσύ ρούφα το αυγουλάκι σου και μην μας χαλάς το κλίμα με τις εξυπνάδες σου").

Αυτή ήταν η διαχρονική "θέση του κλάδου": Σύνθημα, ατάκα, και υποκρισία.
Χαχα σωστος,να λες καλα που δε σε κραξε κιολας.Θα μπορουσε να σου πει:"Αυτο συναδελφε ειναι κοινωνικος αυτοματισμος(ψαξε να βρεις αυτη την εννοια στα αγγλικα π.χ. ειναι τελειως ελληνικη ανακαλυψη) και οτι πας να καταστρεψεις τα κεκτημενα"

Γενικα αυτη ηταν η θεση ολων των κλαδων μεχρι τωρα.Και ηταν μια θεση που επνιγε και λογικα-δικαια αιτηματα.Με τους εκβιασμους νικαει καθε φορα αυτος που ειναι ισχυρος οχι ο δικαιος.Καποτε ειμασταν εμεις...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160044
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 709
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 383
Σύνολο: 393

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.