*

Ψηφοφορία

Συμφωνείτε για απεργία μέσα στις πανελλαδικές;

Ναί
269 (78.9%)
Όχι
72 (21.1%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 335

Η ψηφοφορία έληξε: Μάιος 19, 2013, 07:38:22 μμ

Αποστολέας Θέμα: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.  (Αναγνώστηκε 277300 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vasw99

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #728 στις: Μάιος 07, 2013, 11:39:30 μμ »
Και, φυσικά συμφωνώ με τη σωστή αξιολόγηση, αλλά ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΜΙΑΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΑΠΛΩΣ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ και ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:54:15 »

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #729 στις: Μάιος 07, 2013, 11:41:56 μμ »
Συναδελφε εννοειται οτι ηθελες μια σιγουρια στη ζωη σου και ακριβως αυτο ηθελα και γω.Και εννοειται οτι στο φροντηστηριο εχεις τα 3-4 πολυ δυσαρεστα μειονεκτηματα που ανεφερες.Απλα αναφερθηκα σε ενα θετικο στοιχειο του.Αυτο ειναι η αξιολογηση της δουλειας σου.

Για να μη σε μπερδευω θα το πω απλα, ποιος θα τολμουσε να πει οτιδηποτε για τον κλαδο μας αν, εκτος απο την μονιμοτητα και την ασφαλεια που ναι εχεις δικιο τη χρειαζομαστε,ειχαμε μια αντικειμενικη και αυστηρη αξιολογηση?

ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ!
Αλλά "άκουγε κανείς"????
Διορίστηκα ως "δυσπρόσιτος" σε απομακρυσμένο νησί το 2007.

Από τις πρώτες μου επαφές με την "τοπική συνδικαλιστική ηγεσία", είχα προβληματισμούς.

Ρώτησα για παράδειγμα τον εκεί "πρόεδρο": "Μα υπάρχει νόμος για αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου από το 1997 ,επί Πρωθυπουργίας Σημίτη". "Τι θα γίνει αν βγει κανάς Υπουργός και πει ότι αυτοί που αξιολογούν τα παιδιά μας δεν θέλουν να αξιολογηθούν???" ( Τι ήθελα και τόλεγα!)

"Δεν θα έπρεπε εμείς να τον πάρουμε από το χεράκι και ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ την διαμόρφωση ενός συστήματος αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου??" "Ώστε να μην έρθει η ώρα και μας επιβάλλουν ότι θέλουν, χωρίς εμείς να έχουμε την ευκαιρία να συνδιαμορφώσουμε το όλο σύστημα , ενσωματώνοντας την εμπειρία του κλάδου, και το καθημερινό κλίμα του Σχολείου"?

Η απάντησή του:
"Μην ανησυχείς σύντροφε!" " Οι νόμοι καταργούνται στο πεζοδρόμιο"! ( Σαν να μου έλεγε δηλαδή : "εσύ ρούφα το αυγουλάκι σου και μην μας χαλάς το κλίμα με τις εξυπνάδες σου").

Αυτή ήταν η διαχρονική "θέση του κλάδου": Σύνθημα, ατάκα, και υποκρισία.
Χαχα σωστος,να λες καλα που δε σε κραξε κιολας.Θα μπορουσε να σου πει:"Αυτο συναδελφε ειναι κοινωνικος αυτοματισμος(ψαξε να βρεις αυτη την εννοια στα αγγλικα π.χ. ειναι τελειως ελληνικη ανακαλυψη) και οτι πας να καταστρεψεις τα κεκτημενα"

Γενικα αυτη ηταν η θεση ολων των κλαδων μεχρι τωρα.Και ηταν μια θεση που επνιγε και λογικα-δικαια αιτηματα.Με τους εκβιασμους νικαει καθε φορα αυτος που ειναι ισχυρος οχι ο δικαιος.Καποτε ειμασταν εμεις...

Ξέρεις τι ύφος είχε?
Πρέπει να με λυπήθηκε!
Σου λέει: "μάλλον είναι κουτός ο άνθρωπος"!
"Δεν του κόβει"!
Με κοίταξε καχύποπτα αρχικά.
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #730 στις: Μάιος 07, 2013, 11:45:38 μμ »
Και, φυσικά συμφωνώ με τη σωστή αξιολόγηση, αλλά ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΜΙΑΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΑΠΛΩΣ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ και ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ!

Πολύ καλά συνάδελφε ( έχεις το δίκιο σου, δεν λέω. Μοιράζομαι μαζί σου τους ίδιους προβληματισμούς).

Αλλά πρόσεξε τώρα το ποια εικόνα δίνουμε προς τα έξω:

Όταν υπήρχε άφθονο ( ΔΑΝΕΙΚΟ) χρήμα: "Μαζικοί διορισμοί ΤΩΡΑ! Όχι στον ΑΣΕΠ!" και "Όχι στην αξιολόγηση-χειραγώγηση!"

Τώρα που "δεν υπάρχει μία": "Όχι στην αξιολόγηση των τηρητών του μνημονίου!

Ξέρεις τώρα: "Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει, 10 μέρες κοσκινίζει" ( αυτό λένε οι εργοδότες μας- δηλαδή η πλειοψηφία των Ελλήνων-Ελληνίδων που μας πληρώνει).
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος President_Leventis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #731 στις: Μάιος 07, 2013, 11:48:18 μμ »
vasw μη με παρεξηγεις,δε προτεινα καποια καριερα ή καποιο τρελο κυνηγι για τα πολλα χρηματα.Απλα οταν ημουν στην ιδιωτικη εκπαιδευση δε μπορουσε κανενας μ.. να μου πει τιποτα.Τους λογους τους καταλαβαινεις:
1)αν δε σ αρεσει η δουλεια μου μη με πληρωνεις και πηγαινε σε αλλον καθηγητη
2)εχω ενα ονομα στη πιατσα το οποιο ειναι συνισταμενη πολλων αποψεων γονεων-μαθητων για το εργο μου οποτε δυσκολα με κρινεις.
Το γεγονος λοιπον οτι ημουν σε μια συνεχη αξιολογηση ηταν αυτο που βουλωνε στοματα γονεων και εργοδοτων γενικα,δε χρειαζοταν καποια ιδιαιτερη επιδειξη των ικανοτητων μου ή της ανγκαιοτητας του εργου μου για να τους πεισω.ΑΡΑ αυτο που θελουμε και μεις ως κλαδος ειναι καποιου ειδους αξιολογηση ωστε να μη μπορει κανεις να μας πει τεμπεληδες κτλ.

Υ.Γ. Για τη διαφορα φροντηστηριου με δημοσιο που λες στο τελος,θα θελα να γινεις πιο αναλυτικη.Τι σημαινει οτι στο ενα δινεις σημειωσεις ενω στο αλλο εκτελεις παιδαγωγικο εργο? Εγω π.χ. θεωρω οτι ημουν οσο μπορουσα συνεπεις στα καθηκοντα μου και απ στις δυο αυτες θεσεις...
Συνεπείς στα καθήκοντά μας δε σημαίνει κ αποτελεσματικοί παιδαγωγικά...Φαντάζομαι ότι στο φροντιστηριακό μάθημα σπάνια (εγώ ποτέ) δεν εφάρμοσα τις παιδαγωγικές μου δεξιότητες για να κινητοποιήσω τον απομονωμένο μαθητή, να ασχοληθώ και με τις αξίες κ όχι μόνο με τη μετάφραση κ τις κονσερβοποιημένες απαντήσεις στον Αριστοτέλη, να μιλήσω στο γονέα για την ανάγκη να ζητήσει βοήθεια για τη διάσπαση προσοχής του παιδιού του,  κ.α. τα οποία  για να επανέλθω στο θέμα πρέπει να υπερασπιστούμε, αφού αυτά μας διαφοροποιούν, από όσους νομίζουν ότι το κίνητρό μας είναι οι 2 ώρες επιπλέον εργασίας, ενώ πρόκειται για τα εμπόδια που προκαλούνται στο ουσιαστικό έργο μας προς τους μαθητές μας.
Κοιτα Βασω για τις αξιες παω πασο.Οντως δεν εχεις καποιο κινητρο(περα απ τη συνειδηση σου) να τις "περασεις" στο φροντηστηριο.Αλλα καποιος θα σε ρωτησει:
1)Τι αλλαζει οταν πλεον σε κανω δημοσιο υπαλληλο
2)Τι αξιες περναει ενας Πληροφορικαριος (σα και μενα)?
Δηλαδη αν απευθυνεσαι στη κοινωνια δε μπορεις να τους πεισεις χωρις αποδειξεις,τουλαχιστο εγω δε το καταφερα.Και νομιζω οτι ειναι σκοπος μας να αναδειξουμε τη δουλεια μας.
Για τα υπολειπα,δηλ τον απομωνομενο μαθητη,το γονιο κτλ υπαρχουν κανονικα και στο φροντηστηριο.Γιατι οχι????Εγω δηλαδη  ασχολιομουν με τον καθενα οσο πιο αποδοτικα μπορουσα,τουλαχιστο λογω συμφεροντως(αν οχι συνειδησης)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:54:15 »

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #732 στις: Μάιος 07, 2013, 11:52:40 μμ »
vasw μη με παρεξηγεις,δε προτεινα καποια καριερα ή καποιο τρελο κυνηγι για τα πολλα χρηματα.Απλα οταν ημουν στην ιδιωτικη εκπαιδευση δε μπορουσε κανενας μ.. να μου πει τιποτα.Τους λογους τους καταλαβαινεις:
1)αν δε σ αρεσει η δουλεια μου μη με πληρωνεις και πηγαινε σε αλλον καθηγητη
2)εχω ενα ονομα στη πιατσα το οποιο ειναι συνισταμενη πολλων αποψεων γονεων-μαθητων για το εργο μου οποτε δυσκολα με κρινεις.
Το γεγονος λοιπον οτι ημουν σε μια συνεχη αξιολογηση ηταν αυτο που βουλωνε στοματα γονεων και εργοδοτων γενικα,δε χρειαζοταν καποια ιδιαιτερη επιδειξη των ικανοτητων μου ή της ανγκαιοτητας του εργου μου για να τους πεισω.ΑΡΑ αυτο που θελουμε και μεις ως κλαδος ειναι καποιου ειδους αξιολογηση ωστε να μη μπορει κανεις να μας πει τεμπεληδες κτλ.

Υ.Γ. Για τη διαφορα φροντηστηριου με δημοσιο που λες στο τελος,θα θελα να γινεις πιο αναλυτικη.Τι σημαινει οτι στο ενα δινεις σημειωσεις ενω στο αλλο εκτελεις παιδαγωγικο εργο? Εγω π.χ. θεωρω οτι ημουν οσο μπορουσα συνεπεις στα καθηκοντα μου και απ στις δυο αυτες θεσεις...
Συνεπείς στα καθήκοντά μας δε σημαίνει κ αποτελεσματικοί παιδαγωγικά...Φαντάζομαι ότι στο φροντιστηριακό μάθημα σπάνια (εγώ ποτέ) δεν εφάρμοσα τις παιδαγωγικές μου δεξιότητες για να κινητοποιήσω τον απομονωμένο μαθητή, να ασχοληθώ και με τις αξίες κ όχι μόνο με τη μετάφραση κ τις κονσερβοποιημένες απαντήσεις στον Αριστοτέλη, να μιλήσω στο γονέα για την ανάγκη να ζητήσει βοήθεια για τη διάσπαση προσοχής του παιδιού του,  κ.α. τα οποία  για να επανέλθω στο θέμα πρέπει να υπερασπιστούμε, αφού αυτά μας διαφοροποιούν, από όσους νομίζουν ότι το κίνητρό μας είναι οι 2 ώρες επιπλέον εργασίας, ενώ πρόκειται για τα εμπόδια που προκαλούνται στο ουσιαστικό έργο μας προς τους μαθητές μας.
Κοιτα Βασω για τις αξιες παω πασο.Οντως δεν εχεις καποιο κινητρο(περα απ τη συνειδηση σου) να τις "περασεις" στο φροντηστηριο.Αλλα καποιος θα σε ρωτησει:
1)Τι αλλαζει οταν πλεον σε κανω δημοσιο υπαλληλο
2)Τι αξιες περναει ενας Πληροφορικαριος (σα και μενα)?
Δηλαδη αν απευθυνεσαι στη κοινωνια δε μπορεις να τους πεισεις χωρις αποδειξεις,τουλαχιστο εγω δε το καταφερα.Και νομιζω οτι ειναι σκοπος μας να αναδειξουμε τη δουλεια μας.
Για τα υπολειπα,δηλ τον απομωνομενο μαθητη,το γονιο κτλ υπαρχουν κανονικα και στο φροντηστηριο.Γιατι οχι????Εγω δηλαδη  ασχολιομουν με τον καθενα οσο πιο αποδοτικα μπορουσα,τουλαχιστο λογω συμφεροντως(αν οχι συνειδησης)

Πολύ σωστά συνάδελφε!
Και μάλιστα, η συντριπτική πλειοψηφία των γονέων και των μαθητών, έχουν σε πολύ μεγαλύτερη υπόληψη το φροντιστήριο απ' ότι το σχολείο ( Αν και για να πω την αλήθεια, οι μαθητές συνήθως αναγνωρίζουν τον καθηγητή που τους προσφέρει στο σχολείο βοήθεια αντίστοιχη του φροντιστηρίου - καλώς ή κακώς στις τελευταίες τάξεις του Λυκείου μετράει αυτό- και δεν απουσιάζουν από το μάθημά του. Έτσι, "από μόνοι τους". Χωρίς να τους αναγκάζει κανένας και τίποτα.

Θεωρώ τελείως αυτονόητη την παροχή εκ μέρους μου προσεγμένων φροντιστηριακών σημειώσεων ( ανάλογες με αυτές που έδινα στους μαθητές μου όταν ήμουν φροντιστής) στους μαθητές που έχω στο σχολείο ( Και φυσικά αυτό, ΔΕΝ γίνεται για να "πιάσω ιδιαίτερα" μια και κάτι τέτοιο αντιβαίνει τις αρχές μου). Το κάνω, γιατί ΟΦΕΙΛΩ να το κάνω.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 07, 2013, 11:55:38 μμ από PA »
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος President_Leventis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #733 στις: Μάιος 07, 2013, 11:53:11 μμ »
Και, φυσικά συμφωνώ με τη σωστή αξιολόγηση, αλλά ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΜΙΑΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΑΠΛΩΣ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ και ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ!
Σαν σωστοι και φιλοτιμοι εκπαιδευτικοι θα πρεπει να ΟΡΙΣΟΥΜΕ τι εννοουμε αξιολογηση και να κανουμε προτασεις.Αυτο ειναι μια υπευθυνη σταση.

Και μια σωστη αξιολογηση εμπεριεχει το στοιχειο της επιβραυευσης αλλα και της απολυσης,οτιδηποτε αλλο δεν ειναι ρεαλιστικο..

Αποσυνδεδεμένος kelkri

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #734 στις: Μάιος 07, 2013, 11:53:18 μμ »
Όσο και αν κάποιοι (οι ίδιοι και οι ίδιοι) και να συνεχίζουν την φλυαρία τους, η απάντηση έχει δοθεί:
 
Συμφωνείτε για απεργία μέσα στις πανελλαδικές;
80%    NAI
20%   OXI

Ο σκοπός αυτού του νήματος θα έπρεπε να είναι να μελετάμε τρόπους έτσι ώστε να εξαναγκάσουμε τους συνδικαλιστές να υπακούσουν στην φωνή μας.
Ο σκοπός αυτού του νήματος θα έπρεπε να είναι να μελετάμε τρόπους οργάνωσης της απεργίας.

Δυστυχώς κάποιοι συνεχίζουν την αποπροσανατολιστική φλυαρία τους(μέχρι σημείου ύποπτου), οπότε θα παρακαλούσα τους διαχειριστές να βάλουν κάποιο σύστημα αξιολόγησης στα μηνύματα από εμάς τους αναγνώστες, έτσι ώστε τα φλύαρα μηνύματα να μην εμφανίζονται σε πρώτη εμφάνιση για το μέσο αναγνώστη, και οποίος διαβάζει εδώ να μπορεί να ενημερώνεται για την απεργία και όχι να γίνεται αποδέκτης επαναλαμβανόμενης προπαγάνδας ή να αποπροσανατολίζεται από το θέμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 08, 2013, 12:05:18 πμ από kelkri »
Μας αυξάνετε το ωράριο; Μειώστε μας τον αριθμό μαθητών ανά τάξη! Κανένας συνάδελφος άνεργος, κανένας μαθητής χωρίς πραγματική-ουσιαστική εκπαίδευση! Τα φροντιστήρια έχουν 10μελή τμήματα, γιατί η δημόσια παιδεία να έχει 25μελή;
ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΡΑ! Να μην παραδώσουμε πρακτικό ΚΑΙ στις ενδοσχολικές εξετάσεις!! Ένας μόνο καθηγητής να μην παραδώσει στις ενδοσχολικές, αποτελέσματα δεν βγαίνουν.

Αποσυνδεδεμένος President_Leventis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #735 στις: Μάιος 08, 2013, 12:03:08 πμ »
Όσο και αν κάποιοι (οι ίδιοι και οι ίδιοι) και να συνεχίζουν την φλυαρία τους, η απάντηση έχει δοθεί
 
Συμφωνείτε για απεργία μέσα στις πανελλαδικές;

80%    NAI
20%   OXI

ο σκοπός αυτού του νήματος θα έπρεπε να είναι να μελετάμε τρόπους έτσι ώστε να εξαναγκάσουμε τους συνδικαλιστές να υπακούσουν στην φωνή μας.
ο σκοπός αυτού του νήματος θα έπρεπε να είναι να μελετάμε τρόπους οργάνωσης της απεργίας.

δυστυχώς κάποιοι συνεχίζουν την φλυαρία, οπότε θα παρακαλούσα τους διαχειριστές να βάλουν κάποιο σύστημα αξιολόγησης στα μηνύματα, έτσι ώστε οι φλύαροι να εξαφανίζονται.
Εχει δικιο ο συναδελφος οσοι θελουν να εκφρασουν τις ανησυχιες τους για το που παει ο κλαδος της εκπαιδευσης και γιατι μετα απο 10ετιες απεργιων ειμαστε παλι στα ιδια με μια κοινωνια που μας βριζει παρακαλουνται να το βουλωσουν.

Λοιπον προτεινω λευκη επιτηρηση ωστε να αντιγραψουν ολοι και να βγουν οτι να ναι αποτελεσματα.Πιστευω οτι ειναι μια ωριμη σταση.(το ξερω ειναι ευφυες αλλα η ιδεα δεν ειναι δικια μου 100% με βοηθησε ο 15 ανηψιος μου)

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #736 στις: Μάιος 08, 2013, 12:06:16 πμ »
Όσο και αν κάποιοι (οι ίδιοι και οι ίδιοι) να συνεχίζουν την φλυαρία τους, η απάντηση έχει δοθεί
 
Συμφωνείτε για απεργία μέσα στις πανελλαδικές;

80%    NAI
20%   OXI

Ο σκοπός αυτού του νήματος θα έπρεπε να είναι να μελετάμε τρόπους έτσι ώστε να εξαναγκάσουμε τους συνδικαλιστές να υπακούσουν στην φωνή μας.
Ο σκοπός αυτού του νήματος θα έπρεπε να είναι να μελετάμε τρόπους οργάνωσης της απεργίας.

Δυστυχώς κάποιοι συνεχίζουν την φλυαρία (μέχρι σημείου ύποπτου), οπότε θα παρακαλούσα τους διαχειριστές να βάλουν κάποιο σύστημα αξιολόγησης στα μηνύματα από εμάς τους αναγνώστες, έτσι ώστε τα φλύαρα μηνύματα να μην εμφανίζονται σε πρώτη εμφάνιση για το μέσο αναγνώστη ο οποίος διαβάζει εδώ για να ενημερωθεί και όχι να να γίνει αποδέκτης προπαγάνδας.

Αν έχω καταλάβει καλά, εδώ συζητάμε σχετικά με το αν και κατά πόσον θεωρείται ενδεδειγμένο για τον κλάδο να αντιδράσει τώρα χρησιμοποιώντας το "έσχατο όπλο" της γενικής απεργίας.

Εσύ ονομάζεις φλυαρία τις απόψεις που είναι διαφορετικές από τις δικές σου.
Δικαίωμά σου.

Επέτρεψέ μου να σου πω ότι εγώ έχω άλλη άποψη.
Πιστεύω ότι σε αυτή την δύσκολη θέση και εποχή που βρίσκεται ο κλάδος, ΟΦΕΙΛΕΙ να συζητήσει διεξοδικά το αν και κατά πόσον μπορεί τώρα να κάνει απεργία διαρκείας.

Προσωπικά, πιστεύω ότι η αξία των διαδικτυακών ψηφοφοριών είναι λίαν περιορισμένη, και ότι αυτό θα το διαπιστώσεις πολύ σύντομα στην πράξη ( όταν δηλαδή, θα καταδειχθεί η πλήρης αδυναμία του κλάδου να υποστηρίξει ένα τόσο μεγάλο εγχείρημα όπως αυτό της γενικής απεργίας) .
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 08, 2013, 12:09:19 πμ από PA »
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος GR

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 576
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #737 στις: Μάιος 08, 2013, 12:06:30 πμ »
Mε ολο το σεβασμο στο συναδελφο ΡΑ που σχεδον μονοπωλει τη συζητηση θελω να πω οτι αυτη η καταθλιπτικη αποψη που εχει για τον κλαδο και τον αγωνα που εχει η δεν εχει κανει εγινε απολυτως σεβαστη και κατανοητη,αλλα πλεον κουραζει και επιπλεον δημιουργει μια απιστευτη αναγκη για αντιλογο,να αποδειξουμε δηλαδη σε εναν συναδελφο οτι δεν ειμαστε ελεφαντες.Ειμαστε σε κρισιμο σημειο,οριακο,τωρα θα κληθουμε να συντονισουμε με υπευθυνοτητα τις οποιες δρασεις μας.Με τις οποιες φυσικα δεν θα συμφωνησει η αυστηρη κριτης-μαθητρια του πρωην φροντιστηριου,της οποιας η γνωμη στην τελικη δεν εκφραζει το συνολο της κοινωνιας,και ο αγωνας και οι εμπειριες της απο τη ζωη ισως να ειναι πολυ μικροτερης σημασιας απο πολλων εκπαιδευτικων εδω μεσα.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #738 στις: Μάιος 08, 2013, 12:06:41 πμ »
Λευκή επιτήρηση.. πιο ώριμη είναι η στάση Κολιάτσου, παρά αυτή! Ευφυές όσο μία πέτρα..
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #739 στις: Μάιος 08, 2013, 12:08:28 πμ »
Όσο και αν κάποιοι (οι ίδιοι και οι ίδιοι) και να συνεχίζουν την φλυαρία τους, η απάντηση έχει δοθεί
 
Συμφωνείτε για απεργία μέσα στις πανελλαδικές;

80%    NAI
20%   OXI

ο σκοπός αυτού του νήματος θα έπρεπε να είναι να μελετάμε τρόπους έτσι ώστε να εξαναγκάσουμε τους συνδικαλιστές να υπακούσουν στην φωνή μας.
ο σκοπός αυτού του νήματος θα έπρεπε να είναι να μελετάμε τρόπους οργάνωσης της απεργίας.

δυστυχώς κάποιοι συνεχίζουν την φλυαρία, οπότε θα παρακαλούσα τους διαχειριστές να βάλουν κάποιο σύστημα αξιολόγησης στα μηνύματα, έτσι ώστε οι φλύαροι να εξαφανίζονται.
Εχει δικιο ο συναδελφος οσοι θελουν να εκφρασουν τις ανησυχιες τους για το που παει ο κλαδος της εκπαιδευσης και γιατι μετα απο 10ετιες απεργιων ειμαστε παλι στα ιδια με μια κοινωνια που μας βριζει παρακαλουνται να το βουλωσουν.

Λοιπον προτεινω λευκη επιτηρηση ωστε να αντιγραψουν ολοι και να βγουν οτι να ναι αποτελεσματα.Πιστευω οτι ειναι μια ωριμη σταση.(το ξερω ειναι ευφυες αλλα η ιδεα δεν ειναι δικια μου 100% με βοηθησε ο 15 ανηψιος μου)

Πολύ σωστά!
'Αλλωστε προβληματισμοί τέτοιου είδους , είναι "κακοί".
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #740 στις: Μάιος 08, 2013, 12:12:24 πμ »
Mε ολο το σεβασμο στο συναδελφο ΡΑ που σχεδον μονοπωλει τη συζητηση θελω να πω οτι αυτη η καταθλιπτικη αποψη που εχει για τον κλαδο και τον αγωνα που εχει η δεν εχει κανει εγινε απολυτως σεβαστη και κατανοητη,αλλα πλεον κουραζει και επιπλεον δημιουργει μια απιστευτη αναγκη για αντιλογο,να αποδειξουμε δηλαδη σε εναν συναδελφο οτι δεν ειμαστε ελεφαντες.Ειμαστε σε κρισιμο σημειο,οριακο,τωρα θα κληθουμε να συντονισουμε με υπευθυνοτητα τις οποιες δρασεις μας.Με τις οποιες φυσικα δεν θα συμφωνησει η αυστηρη κριτης-μαθητρια του πρωην φροντιστηριου,της οποιας η γνωμη στην τελικη δεν εκφραζει το συνολο της κοινωνιας,και ο αγωνας και οι εμπειριες της απο τη ζωη ισως να ειναι πολυ μικροτερης σημασιας απο πολλων εκπαιδευτικων εδω μεσα.

Κινητήριος δύναμη του διαλόγου και της ανταλλαγής απόψεων συνάδελφε, είναι ακριβώς αυτή "η ανάγκη για αντίλογο" που πολύ σωστά αναφέρεις.
Όποιος θέλει και μπορεί συμβάλλει στην ανταλλαγή απόψεων ( στον διάλογο δηλαδή).
Όποιος πάλι κουράζεται, δεν μπορεί, δεν θέλει, απλά δεν συμμετέχει ( προσωπικά, καλώ όσο το δυνατόν περισσότερους να συμμετάσχουν μια και η εξαιρετικά δύσκολη θέση στην οποία έχουμε βρεθεί ως κλάδος, δεν αφήνει περιθώρια εφυσηχασμού).

Υ.Γ1. Καταλαβαίνω ότι ο διάλογος είναι μία κουραστική διαδικασία λόγω του ότι είναι απαιτητικός: Θέλει συγκεκριμένες θέσεις, και επιχειρήματα. Επίσης, θέλει ανοχή για τις διαφορετικές απόψεις και τρόπους σκέψης.
Είναι αντιπαράθεση.
το ότι κάποιοι κουράζονται, ΔΕΝ σημαίνει ότι όποιος δεν κουράστηκε ακόμα δεν πρέπει να λέει την γνώμη του προσπαθώντας να την στηρίξει.

Υ.Γ.2: Νομίζω ότι σωστά το κατάλαβα: Το θέμα εδώ,  είναι το αν και κατά πόσον θεωρείται ενδεδειγμένο για τον κλάδο να αντιδράσει τώρα χρησιμοποιώντας το "έσχατο όπλο" της γενικής απεργίας.
Και όποιος πιστεύει ότι ο κλάδος "δεν πρέπει" ή "δεν μπορεί" να αντιδράσει έτσι, θα προσπαθεί ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ να πείσει για την ορθότητα της επιλογής του.
Από την άλλη, όποιος πιστεύει ότι πρέπει να αντιδράσουμε με γενική απεργία, είναι λογικό να προσπαθεί ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ να πείσει για την ορθότητα της δικής του επιλογής.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 08, 2013, 12:19:28 πμ από PA »
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος kelkri

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #741 στις: Μάιος 08, 2013, 12:15:09 πμ »
Mε ολο το σεβασμο στο συναδελφο ΡΑ που σχεδον μονοπωλει τη συζητηση θελω να πω οτι αυτη η καταθλιπτικη αποψη που εχει για τον κλαδο και τον αγωνα που εχει η δεν εχει κανει εγινε απολυτως σεβαστη και κατανοητη,αλλα πλεον κουραζει και επιπλεον δημιουργει μια απιστευτη αναγκη για αντιλογο,να αποδειξουμε δηλαδη σε εναν συναδελφο οτι δεν ειμαστε ελεφαντες.Ειμαστε σε κρισιμο σημειο,οριακο,τωρα θα κληθουμε να συντονισουμε με υπευθυνοτητα τις οποιες δρασεις μας.Με τις οποιες φυσικα δεν θα συμφωνησει η αυστηρη κριτης-μαθητρια του πρωην φροντιστηριου,της οποιας η γνωμη στην τελικη δεν εκφραζει το συνολο της κοινωνιας,και ο αγωνας και οι εμπειριες της απο τη ζωη ισως να ειναι πολυ μικροτερης σημασιας απο πολλων εκπαιδευτικων εδω μεσα.

Σκοπός του διαλόγου και της ανταλλαγής απόψεων συνάδελφε, είναι ακριβώς αυτή "η ανάγκη για αντίλογο" που πολύ σωστά αναφέρεις.
Όποιος θέλει και μπορεί συμβάλλει στην ανταλλαγή απόψεων ( στον διάλογο δηλαδή).
Όποιος πάλι κουράζεται, δεν μπορεί, δεν θέλει, απλά δεν συμμετέχει ( προσωπικά, καλώ όσο το δυνατόν περισσότερους να συμμετάσχουν μια και η εξαιρετικά δύσκολη θέση στην οποία έχουμε βρεθεί ως κλάδος, δεν αφήνει περιθώρια εφυσηχασμού).

Βασικό συστατικό ενός δημοκρατικού διαλόγου είναι η ισηγορία.
Την οποία κάποιοι εδώ μέσα την έχουν ξεπεράσει προ πολλού, οπότε ας σωπάσουν.
Μας αυξάνετε το ωράριο; Μειώστε μας τον αριθμό μαθητών ανά τάξη! Κανένας συνάδελφος άνεργος, κανένας μαθητής χωρίς πραγματική-ουσιαστική εκπαίδευση! Τα φροντιστήρια έχουν 10μελή τμήματα, γιατί η δημόσια παιδεία να έχει 25μελή;
ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΡΑ! Να μην παραδώσουμε πρακτικό ΚΑΙ στις ενδοσχολικές εξετάσεις!! Ένας μόνο καθηγητής να μην παραδώσει στις ενδοσχολικές, αποτελέσματα δεν βγαίνουν.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160039
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 709
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 412
Σύνολο: 424

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.