1
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 21, 2024, 02:06:31 μμ »
Σπαζοκεφαλιά για δυνατούς λύτες.
Δεδομένα: σε κλάδο τεχνικής ειδικότητας δίνονται 0 κενά για μεταθέσεις. Κανένας δεν έρχεται, κανένας δεν φεύγει. Στις μετατάξεις δίνονται 0 κενά. Στη ρύθμιση υπεραριθμίας δίνονται δύο κενά και κανένα πλεόνασμα. Τα κενά δεν αφορούν τεχνολογία γυμνασίου αλλά ΕΠΑΛ. Πώς γίνεται αυτό;
Περιμένω απαντήσεις.
Υ.Γ. Υπάρχει απάντηση απλά γράφω τον γρίφο γιατί σε πολλούς φαίνεται παράξενο όταν το βλέπουν.
Απάντηση. Ίσως υπάρχουν σε 3 σχολεία πλεονάσματα 5-6 ωρών που δεν καθιστούν κάποιους αυτόματα υπεράριθμους αφού δεν παραβιάζεται το 12. Άρα σε επίπεδο μεταθέσεων έχουμε 3*6=18, στα δύο οργανικά πλέον έχουμε 2*12=24. Άρα ναι μεν δύο οργανικά για εσωτερική κατανάλωση αλλά 24-18=6 ώρες, επομένως 0 κενά για μεταθέσεις, μετατάξεις, διορισμούς.
Δεδομένα: σε κλάδο τεχνικής ειδικότητας δίνονται 0 κενά για μεταθέσεις. Κανένας δεν έρχεται, κανένας δεν φεύγει. Στις μετατάξεις δίνονται 0 κενά. Στη ρύθμιση υπεραριθμίας δίνονται δύο κενά και κανένα πλεόνασμα. Τα κενά δεν αφορούν τεχνολογία γυμνασίου αλλά ΕΠΑΛ. Πώς γίνεται αυτό;
Περιμένω απαντήσεις.
Υ.Γ. Υπάρχει απάντηση απλά γράφω τον γρίφο γιατί σε πολλούς φαίνεται παράξενο όταν το βλέπουν.
Απάντηση. Ίσως υπάρχουν σε 3 σχολεία πλεονάσματα 5-6 ωρών που δεν καθιστούν κάποιους αυτόματα υπεράριθμους αφού δεν παραβιάζεται το 12. Άρα σε επίπεδο μεταθέσεων έχουμε 3*6=18, στα δύο οργανικά πλέον έχουμε 2*12=24. Άρα ναι μεν δύο οργανικά για εσωτερική κατανάλωση αλλά 24-18=6 ώρες, επομένως 0 κενά για μεταθέσεις, μετατάξεις, διορισμούς.