0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
απορω για το επιχειρημα σας του στυλ "κοιταξτε να δειτε τους φοιτητες και αποφοιτους πληροφορικης που δεν ξερουν προπαιδεια"...... Μαθηματικος ΠΕ03 δεν τους εκανε ολους αυτους μαθημα στα Γυμνασια-Λυκεια;
Παρακαλώ με ψυχραιμία οι τοποθετήσεις και από τις δύο πλευρές. Ευχαριστώ.
Φασαρία για το ....τίποτα......ζήτημα να είναι 100 οι καθηγητές γυμνασίου ΠΕ19-20 που έχουν βασικό πτυχίο πληροφορικής. Πόσοι απο αυτούς θα χρειαστούν 2η ανάθεση....;;;Κάτι άλλο..., ενας καθηγητής πληροφορικής (με βασικό πτυχίο μαθηματικού) δεν θα έχει 2η ανάθεση μαθηματικά;;;Ρωτώ, διότι η ανάθεση αναφέρεται μόνο σε όσους έχουν βασικό πτυχίο πληροφορικής. Ολίγον κουφό δεν είναι;;;
Οι καθηγητές πληροφορικής με βασικό πτυχίο μαθαματικού ήδη είχαν 2η ανάθεση μαθηματικών.
Οι καθηγητές Πληροφορικής οι οποίοι κατέχουν οργανική θέση σε Γυμνάσιο και έχουν αναγνωρίσει ως δεύτερη ειδικότητα τα Μαθηματικά, τότε τα έχουν ως πρώτη ανάθεση, απλά δεν έχουν προτεραιότητα στο σχολείο από τον αμιγώς Μαθηματικό. Δηλαδή πρώτα θα συμπληρώσει ωράριο ο ΠΕ03 με πρώτη ειδικότητα και μετά ο Πληροφορικός με δεύτερη ειδικότητα.
Καλημέρα συνάδελφοι. Έχω μια απορία οι πληροφορικοί έχουν τόσα μαθήματα μαθηματικών στις σχολές τους; Τα μαθηματικά και η γλώσσα είναι τα ποιο βασικά μαθήματα. Αυτή η ανάθεση είναι σαν να βάζεις θεολόγους και ξενόγλωσσους να διδάξουν νεοελληνική γλώσσα. Προσωπικά αν και φυσικός θεωρώ ότι τα μαθηματικά δεν πρέπει να έχουν δεύτερη ανάθεση. Δεν θα τα μπαχαλοποιήσουμε όλα σε αυτή τη χώρα. Έλεος πια.
................................................................ Το γεγονός οτι συμβαίνει τώρα αυτό με τα μαθηματικά οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στο γεγονός ότι υπάρχουν πλεονάσματα σε πληροφορικούς και ελλείματα σε μαθηματικούς (για πολλούς και διάφορους λόγους). ...............................................................................