*

Αποστολέας Θέμα: Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής  (Αναγνώστηκε 864842 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Alexallaround

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
και γω αυτό άκουσα από τα υπόλοιπα τμήματα στα προφορικά, εκτός από άλλο ένα μέτριας δυσκολίας εξεταστές. Εμάς μας έτυχαν επιεικώς απαράδεκτα ψώνια μετριότητες. Σε άλλα τμήματα ήταν καθηγητές πανεπιστημίου και ακόμα κάποιοι σχετικά νέοι διδάκτορες στα παιδαγωγικά στον κλάδο τους και ήταν ά-ψ-ο-γ-ο-ι και ευγενικότατοι. Φυσικά έκοψαν και αυτοί μεμονωμένες περιπτώσεις που πήγαν απροετοίμαστοι, ή με μια σκέτη εισήγηση. Είναι ένα μικρό δείγμα του τι έχει να γίνει αν αναλάβουν την "αξιολόγηση" στην εκπαίδευση ημι"ανεξάρτητοι" μεταμοντέρνοι φορείς όπως ο ΕΟΠΠΕΠ. Ο κακός χαμός. Δεν είμαστε στην Ελλάδα για τέτοια. 
Για την ύλη σιγά την δυσκολία. ντάξει λίγο διάβασμα, απλώς οι πιο  πολλοί έχουν ξεσυνηθίσει. Αρνητικό στην ύλη είναι η χαοτική μορφή της και η απαράδεκτη μορφή που την έχει δώσει ο ΕΟΠΠΕΠ. Έχει πετάξει σαν χωριάτική σαλάτα χωρίς συνοχή και με φρικτή μορφή ερωταποκρίσεων ότι θυμήθηκαν. Τελικά ο όγκος είναι αρνητικό αντί να επικεντρωθεί κανείς σε εφαρμοσμένες γνώσεις ειδικά στις τεχνικές και έπρεπε να υπάρχει και διαφοροποίηση ανά κλάδο.
Για την ύλη σιγά τη δυσκολία, σοβαρά τώρα;; Δηλαδή είμαστε υποχρεωμένοι καθηγητές από διαφορετικά πεδία να διαβάζουμε 270 σελίδες από απλά παιδαγωγικά μέχρι στοχαστικές θεωρίες; Δεν μπορούσαν να έχουν μία καλύτερα δομημένη ύλη άντε 80 σελίδων (και πολλές λέω). Ας μας βάλουν τότε να δώσουμε και 300 σελίδες μαθηματικά, υπολογιστές, χημεία, ιστορία τα πάντα....Το ότι η πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ αποτελεί το νούμερο 1 κριτήριο για την πρόσληψή μας σε ΙΕΚ είναι τραγικό, άλλα θα έπρεπε να ήταν τα κριτήρια.. αλλά πάλι τα ίδια θα λέμε;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος jimpapas1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Για την ύλη σιγά τη δυσκολία, σοβαρά τώρα;; Δηλαδή είμαστε υποχρεωμένοι καθηγητές από διαφορετικά πεδία να διαβάζουμε 270 σελίδες από απλά παιδαγωγικά μέχρι στοχαστικές θεωρίες; Δεν μπορούσαν να έχουν μία καλύτερα δομημένη ύλη άντε 80 σελίδων (και πολλές λέω). Ας μας βάλουν τότε να δώσουμε και 300 σελίδες μαθηματικά, υπολογιστές, χημεία, ιστορία τα πάντα....Το ότι η πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ αποτελεί το νούμερο 1 κριτήριο για την πρόσληψή μας σε ΙΕΚ είναι τραγικό, άλλα θα έπρεπε να ήταν τα κριτήρια.. αλλά πάλι τα ίδια θα λέμε;

Πλάκα κάνεις τώρα. Η ύλη κανονικά δεν μετριέται σε βιβλία. Είναι 10αδες. Στα μεταπτυχιακά στην ΕΚΕ πρέπει να διαβάσεις 10αδες βιβλία για να καλύψεις την ύλη. Και πάλι καλά που συνόψισαν την ύλη σε αυτές τις σελίδες.
Τι θες να βγάζαν ένα φυλλάδιο 30 σελίδων για να μην ιδρώσεις. Κανονικά μόνο τη βιβλιογαφία από 100 βιβλία έπρεπε να βγάλουν και να πουν η ύλη είναι από εκεί.
Δεν σχολιάζω τα μαθηματικά, υπολογιστές, χημεία κτλ που ανέφερες γιατί μετα η κουβέντα δεν θα έχει νόημα.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 19, 2016, 10:33:46 πμ από jimpapas1 »

Αποσυνδεδεμένος Alexallaround

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Έχω ιδρώσει για πράγματα που έχουν νόημα και ειδικά για την επιστήμη μου. Η γνώμη μου είναι ότι η εκπαίδευση ενηλίκων δεν είναι μία ξεχωριστή επιστήμη, αλλά την καθιέρωσαν έτσι για να οικονομάνε από σεμινάρια και από εξετάσεις ΕΟΠΠΕΠ. Τα ΙΕΚ ξαναλέω έχουν ανάγκη από καθηγητές (όχι εκπαιδευτές ενηλίκων) με άριστη γνώση του αντικειμένου τους, επαρκή παιδαγωγική κατάρτιση (εμπειρία σε ενήλικες) όσον αφορά τις ιδιαιτερότητες ενήλικων εκπαιδευομένων (ναι πιστεύω ότι 300 σελίδες είναι υπερβολικές). Εγώ φίλε μου προτιμάω να ιδρώνω όταν κάνω μάθημα και όχι να διαβάζω παιδαγωγικά λες και είμαι φοιτητής στο παιδαγωγικό τμήμα...Και να σου πω και κάτι άλλο, διάβασε λίγο καλύτερα εκεί που λέει για τις βασικές ικανότητες, που πρέπει να έχει ένας πολίτης, έχει μέσα μαθηματικά, πληροφορική, επιστήμη κ τεχνολογία...αυτά τα κατέχεις όλα, και σου λείπουν μόνο τα παιδαγωγικά; Αυτό λοιπόν που πιστεύω, είναι ότι αρκετοί καθηγητές αρκούνται στην επάρκεια και δεν έχουν καταλάβει ότι η πραγματική δουλειά είναι να μπορέσεις να προετοιμάσεις τους καταρτιζόμενους για τις εξετάσεις πιστοποίησης.

Αποσυνδεδεμένος jimpapas1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Έχω ιδρώσει για πράγματα που έχουν νόημα και ειδικά για την επιστήμη μου. Η γνώμη μου είναι ότι η εκπαίδευση ενηλίκων δεν είναι μία ξεχωριστή επιστήμη, αλλά την καθιέρωσαν έτσι για να οικονομάνε από σεμινάρια και από εξετάσεις ΕΟΠΠΕΠ. Τα ΙΕΚ ξαναλέω έχουν ανάγκη από καθηγητές (όχι εκπαιδευτές ενηλίκων) με άριστη γνώση του αντικειμένου τους, επαρκή παιδαγωγική κατάρτιση (εμπειρία σε ενήλικες) όσον αφορά τις ιδιαιτερότητες ενήλικων εκπαιδευομένων (ναι πιστεύω ότι 300 σελίδες είναι υπερβολικές). Εγώ φίλε μου προτιμάω να ιδρώνω όταν κάνω μάθημα και όχι να διαβάζω παιδαγωγικά λες και είμαι φοιτητής στο παιδαγωγικό τμήμα...Και να σου πω και κάτι άλλο, διάβασε λίγο καλύτερα εκεί που λέει για τις βασικές ικανότητες, που πρέπει να έχει ένας πολίτης, έχει μέσα μαθηματικά, πληροφορική, επιστήμη κ τεχνολογία...αυτά τα κατέχεις όλα, και σου λείπουν μόνο τα παιδαγωγικά; Αυτό λοιπόν που πιστεύω, είναι ότι αρκετοί καθηγητές αρκούνται στην επάρκεια και δεν έχουν καταλάβει ότι η πραγματική δουλειά είναι να μπορέσεις να προετοιμάσεις τους καταρτιζόμενους για τις εξετάσεις πιστοποίησης.

Καλά ... Κατάλαβα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος pepepe

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Κάποια θέματα ακόμη για λόγους αρχείου τώρα πια (17/12/2016).

1. Ποιες εκπαιδευτικές τεχνικές έχουν θετικά αποτελέσματα με ομάδες αλλοδαπών ενήλικων εκπαιδευόμενων και ποιες δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται συχνά ή πρέπει να χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με άλλες τεχνικές;
2. Τι σημαίνει θετική κατανόηση και αποδοχή του εκπαιδευόμενου από τον εκπαιδευτικό;
3. Ποια στάδια ακολουθούνται για την προετοιμασία ενός παιχνιδιού ρόλων;

Όσον αφορά το πρακτικό μέρος οι εξεταστές ήταν ευγενέστατοι και όλες οι παρατηρήσεις έγιναν στη συνέντευξη. Στη δική μου περίπτωση ήταν σωστές.

Αποσυνδεδεμένος Doriangr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
συγνωμη αν σας κουρασα φυσικα απειροι συναδελφοι θα ζησαν τετοιες καταστασεις. θα ηθελα την γνωμη σας : να τα στειλω αυτα στον εοππεπ τωρα η αφου βγουν τα αποτελεσματα? η κυρια ελεγε οτι κοβονται πολλοι στα προφορικα αλλα αυτοι δεν θα αφησουν .κ ο εοππεπ λεει περαστε τους..η ειναι ματαιο?? οχι για να με περασουν αφου μας το ειπαν αλλα για τα παραπανω ...
ευχαριστω
ισως να γίνουν πολλές ατομικές αιτήσεις-ενοχλήσεις, email για επανεξέταση με βάση το βίντεο και το υλικό που μας έβαλαν να ετοιμάζουμε. Στο πλαίσιο ότι καλύφθηκαν οι τυπικές απαιτήσεις και δεν έγινε παρέκκλιση κατά την παρουσίαση. Για συνδικαλιστές κλπ ότι θα ασχοληθούν εντάξει ας μην αρχίσουμε τα αστεία. Κανονικά δεν έπρεπε καν να περάσει το όλο αυτό σύστημα. Αρχίζω να πιστεύω ότι γίνεται γιατί πολλοί εξεταστές βγάζουν λεφτά και άρα τους συμφέρει να έρχεται πολύς κόσμος στις εξετάσεις. Ένας μάλιστα εξεταστής πρακτικά ήταν η μόνη του δουλειά, από ότι είδα το δημόσιο βιογραφικό του, πρακτικά είναι άνεργος για χρόνια εκτός από εξετάσεις εκπαιδευτών. Σταδιακά από χιλιάδες που δίνουν θα μείνουν μόνο νέοι, πόσοι να είναι αυτοί μερικε΄ς δεκάδες, προφανώς δεν τους συμφέρει. Πέρασαν μαζικά σχεδόν όλους την πρώτη φορά, αλλά αρχίζουν να σκέφτονται και τι θα φάνε στο μέλλον.
Ήμουν λίγο αναποφάσιστος στο ζήτημα της αξιολόγησης, μετά από αυτό το μπάχαλο που είδα, κάποιοι τυχάρπαστοι ο καθένας με την δικιά του ατζέντα να παίρνει λίγη εξουσία, το σκηνικό θα είναι φρικτό.

Αποσυνδεδεμένος Doriangr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πλάκα κάνεις τώρα. Η ύλη κανονικά δεν μετριέται σε βιβλία. Είναι 10αδες. Στα μεταπτυχιακά στην ΕΚΕ πρέπει να διαβάσεις 10αδες βιβλία για να καλύψεις την ύλη. Και πάλι καλά που συνόψισαν την ύλη σε αυτές τις σελίδες.
Τι θες να βγάζαν ένα φυλλάδιο 30 σελίδων για να μην ιδρώσεις. Κανονικά μόνο τη βιβλιογαφία από 100 βιβλία έπρεπε να βγάλουν και να πουν η ύλη είναι από εκεί.
Δεν σχολιάζω τα μαθηματικά, υπολογιστές, χημεία κτλ που ανέφερες γιατί μετα η κουβέντα δεν θα έχει νόημα.
Τώρα πρέπει κανείς να μπει στον κόπο να σου επισημάνει ότι δεν κάναμε ούτε δίναμε για μεταπτυχιακό; Ούτε επιστήμονες της παιδαγωγικής με ειδικότητα στην εκπαίδευση ενηλίκων γίναμε, πόσο μάλλον διδάκτορες. Εφαρμοσμένες συμπυκνωμένες γνώσεις έπρεπε να δίνουν, ώστε να μείνουν πράγματα και ειδικά σε ενήλικες. Έτσι αυξάνουν τις πιθανότητες να μείνουν αρκετά και να εφαρμοστούν. Είναι πασιφανές ότι εσύ κάτι παρόμοιο έκανες κάποτε και θεωρείς ότι είναι το κέντρο του κόσμου.
Είπα ότι ήταν εύκολα από άποψη κάποιου που τα συγκρίνει με μαθήματα θετικών επιστημών. Δουλειά θελαν λόγω όγκου και μεγάλης ηλικίας με δυσκολία στην απομνημόνευση, αλλά ήταν εύκολα .

Αποσυνδεδεμένος bomb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 716
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Και παλι καλα που είχαν δώσει αυτές τις σελίδες για να πάρετε μια ιδέα απο την βιβλιογραφία της ΕΕ.
Διότι σωστά, η ύλη δε μετριέται σε σελίδες αλλα σε βιβλιογραφία.
Για τον ΑΣΕΠ σας έδωσαν συγκεκριμένες σελίδες ποτέ;

Μασημένη  τροφή, θέλετε οπως στο σχολείο.

Αποσυνδεδεμένος Alexallaround

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μάλλον πλάκα κάνεις για τα περί μασημένης τροφής έτσι;

Αποσυνδεδεμένος bomb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 716
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πιο μασημένη δν γινόταν. Όταν θα πάρετε ποτέ ιδέα το μέγεθος της  βιβλιογραφία απο οπου προέρχονται αυτές οι σελίδες ίσως και να κατανοήσετε ποσό δύσκολο ήταν βγει και πως δεν ειναι ούτε το 1/8 της ΕΕ.
Τα sos σας δώσανε.

Αποσυνδεδεμένος Mirto1987

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 125
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ


Όσο να πεις είναι λίγο οξύμωρο: Θες να είσαι "εκπαιδευτής ενηλίκων" ,αλλά εσύ ο ίδιος δεν μπορείς να μάθεις 5 βασικές θεωρίες και 5 τεχνικές ?!?! Ε, τότε θες εσύ ο ίδιος εκπαιδευτή για τις βασικές δεξιότητες, μεταγνωστικές , κατανόησης κλπ!
 ;D

Ο άλλος θέλει να διοριστεί εκπαιδευτικός, αλλά χωρίς να έχει περάσει ΑΣΕΠ γιατί αυτός νομίζει ότι τα κάνει καλά-έτσι από μόνος του κ αυτός, επειδή είναι αναπληρωτής 10 χρόνια τα κάνει καλά όλα-το λέει άλλωστε ο ίδιος  :o

Και σιγά την ύλη συνάδελφοι, 267 σελίδες έιναι και επαναλμβάνουν 5 βασικά πράματα. Τι άλλο να κάνανε οι άνθρωποι δλδ?
Να πάνε να γράψουν για εσάς??
Ελεος!



Αποσυνδεδεμένος Alexallaround

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εσείς που τα λέτε αυτά είστε απαράδεκτοι και προσβάλλετε κόσμο...ωραία τη περάσαμε την υπερ-ουαου θεωρία σας και τι με αυτό;; Γίναμε καλύτεροι καθηγητές (ο όρος εκπαιδευτής ενηλίκων είναι για 5χρονα); Μπα, μάλλον κατά 120 ευρώ φτωχότεροι...Αφήστε που δεν περιμένουμε από αυτό για να αξιολογηθούμε, όταν πολλοί από δω μέσα έχουμε αφιερώσει σημαντικό κομμάτι της ζωής μας στην επιστήμη μας με διδακτορικά, μεταπτυχιακά, ερευνητικό έργο, δημοσιεύσεις σε ξένα περιοδικά και πολυετή προϋπηρεσία σε διδασκαλία '' ενηλίκων '', νομίζω τις έχουμε δώσει τις εξετάσεις μας και με το παραπάνω, κάτι που πολλοί από εσάς που το παίζεται ουαου εδώ μέσα, τελικά είστε για πολύ κράξιμο. Αφού λοιπόν δε θέλετε μασημένες τροφές, δώστε και μαθηματικά, υπολογιστές... για να αναπτύξετε και τις υπόλοιπες βασικές ικανότητες σας, σας θυμίζω Κεφάλαιο 7..καληνύχτα!
Υ.Γ. Εγώ τη γνώμη μου την έχω πει, θεωρώ απαράδεκτο να δίνουμε λες και είμαστε φοιτητές του παιδαγωγικού τμήματος, τα ΙΕΚ δεν είναι νηπιαγωγείο, όσο τα αντιμετωπίζουν κάποιοι έτσι οι απόφοιτοί τους δεν θα βρίσκουν ποτέ δουλειά.     

Αποσυνδεδεμένος dennisathens13

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Στα ιεκ παίρνουν μόνιμους περισσότερο για συμπλήρωση ωραρίου γιατί οι θέσεις εχουνμειωθει.τα κδβμ έχουν σταματήσει τα προγράμματα από τον περασμένο Φεβρουάριο.επίσης για τρία χρόνια αν δεν κάνω λάθος από 2011_2014 ηταν κλειστα

Αποσυνδεδεμένος Marios 1980

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 457
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συγνώμη Alexallaround θα στο χαλάσω, ΑΛΛΑ κ εγώ διδακτορικό έχω και δημοσιευσεις σε ξένα περιοδικά έχω και πραγματικά ΔΕΝ μπορώ να καταλάβω ειδικά για τους εκπαιδευτές που αναφέρεις με διδακτορικα κ δημοσιευσεις κλπ ΠΩΣ γίνεται να τους φαίνεται ΤΟΣΟ δύσκολη η θεωρία που μας έδωσαν. Μα την παναγία δλδ θα τρελαθώ..

Καλά να δυσκολεύονται πχ άνθρωποι εμπειροτέχνες και κάποιας ηλικίας, αλλά να δυσκολεύται διδάκτορας που έχει δημοσιεύσεις σε ξένα περιοδικά μου κάνει λίγο περίεργο?!!

Δλδ - ανεξαρτήτως ερευνητικού  πεδίου-έσυ διαβάζεις, κάνεις ερευνα, γράφεις έρευνα όλα αυτά εννοείται στα Αγγλικά, αλλά 267 σελίδες με σχεδόν αστείο περιεχόμενο σε βαθμό δυσκολίας, (ούτε προπτυχιακό μάθημα δεν βγάζουν αύτές οι σελίδες) δυσκολεύτηκες να τις διαβάσεις?!  :o 







 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32301
  • Τελευταία: Almanaki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160333
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 786
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 558
Σύνολο: 582

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.