Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θα συμφωνήσω με grita. Επιτέλους δυο κουβέντες αγάπης ψυχής ανθρωπιάς. Δεν έχουν σημασία τα πτυχία κι οι γραπτοί κι όλα ετούτα τα ξενέρωτα με διαβάσματα και λοιπά στην εκπαίδευση. Μα η ζεστή καρδιά που δίνεις στα παιδιά καθώς σε κοιτούν στα μάτια και σε παρακαλούν να μη μείνεις, συγνώμη να μείνεις, και την άλλη χρονιά και την άλλη για πάντα μαζί τους ως διορισμένος μόνιμος (για τα παιδιά πάντα).
Κατ'αρχάς δεν ξέρω ποιον εννοείς αγαπητέ, αλλά αν εννοείς εμένα, και βαθμό πτυχίου έχω 7 και 2 γλώσσες γνωρίζω με C2. Δεν μπήκα με κανένα μέσο στον πίνακα προϋπηρεσίας, αλλά όταν εξαντλήθηκε αυτός και ήμουν στο μηδενικής. ΑΣΕΠ δεν έδωσα, γιατί ελάχιστοι έχουν στην ειδικότητά μου. Και θα το θεωρούσα και ντροπή να απαιτώ διορισμό επειδή απλά κατάφερα να περάσω τη βάση. Επίσης είναι γνωστό σε όλους ότι και ο γραπτός ΑΣΕΠ δεν ήταν και τόσο αντικειμενικός, αφού όποιος είχε φράγκα τα έσταζε στα φροντιστήρια (άλλη βιομηχανία της εποχής κι αυτή) και θέματα διαίρεαν. Έχουμε μπερδέψει κάποια πράγματα πιστεύω. Η εκπαίδευση δεν είναι κάποιος απλός διαγωνισμός τεχνοκρατών στο δημόσιο, ένας 3Κ ας πούμε. Εκεί να μετρήσουν και διδακτορικά και μεταδιδακτορικά και γλώσσες και απ 'όλα. Στο σχολείο έχουμε να κάνουμε με παιδικές ψυχές, που αν δεν "το'χεις" δεν μπορεί να στο δώσουν εκατό μεταπτυχιακά. Και καλύτερος κριτής και αξιολογητής μου είναι "τα παιδιά μου" όπως τα αποκαλώ, αν και έχω και δικά μου παιδιά, που στο τέλος κάθε χρονιάς κλαίνε που πιθανόν δεν θα είμαι μαζί τους την επόμενη χρονιά. Αυτό για μένα είναι η μεγαλύτερη ικανοποίηση ότι κάτι έχω πετύχει. Έχω δουλέψει με συναδέλφους με πολύ περισσότερα ακαδημαϊκά, που μέσα στην τάξη των ΕΠΑΛ που μπαίνω, δεν μπορούσαν να σταθούν.....
Μπράβο σου...αν πει ο καθείς ποια ανταπόκριση έχει στους μαθητες του θα σε πείσει; Είναι γελοίο νομίζω να επικαλούμαστε τη σχέση μας με τους μαθητές. Άλλοι εκτιμούν αυτό που τους δίνεις, άλλοι όχι, άλλοι σε λατρεύουν κι άλλοι αλλάζουν γωνία μόλις σε δουν, γιατί θυμούνται την ανεπάρκειά τους ή τη δική μας πιθανό. Χίλιοι μαθητές χίλιες αντιδράσεις! Είναι ένα κριτήριο αυτό, αλλά αφορά στην αξιολόγηση των μονίμων. Θα ήμουν σύμφωνος να ετίθετο μεταξύ άλλων για ευνόητους λόγους όχι αποκλειστικά κ μόνο αυτό.Το να ισοπεδώνεις όμως επιτυχίες στον ασεπ που δεν έχεις δώσει μάλιστα για να μπορείς να εκτιμήσεις τη δυσκολία του και το να υποτιμάς τα ακαδημαικά προσόντα που με μεράκι και κόπο οι περισσότεροι απέκτησαν, είναι κοντολογίς σαν το γνωστό: όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια!Διαγωνισμός και πάλι και μόνο! Δεν μας χαρίζεται τίποτα. Ξέρουμε όλοι μας και πολλούς που έχουν χρόνιααα στις τάξεις και τίποτα δεν έχουν νιώσει. Παντού τα πάντα. Αφού δεν είχαν όλοι την ευκαιρία να εργαστούν, τα μόρια προυπηρεσίας δεν μπορεί να είναι το αποκλειστικό κριτήριο. Και δεν θα επικαλεστώ το νόμο, αλλά την κοινή λογική!(διέρρεαν λογικά ήθελες να γράψεις;)
Τώρα τι μου λες δλδ; Οτι αν δωσω εξετασεις στο γνωστικό μου αντικείμενο, που σημειωτέον η σχολή μου είναι και 5ετούς φοίτησης και στα θεωρητικά παιδαγωγικά που διδάχτηκα στην ασπαιτε, εντάξει το κατέχω; Όχι βέβαια... Μέσα στην τάξη αποκτάς τριβή, εμπειρία...
Έχω δει και εγώ το ίδιο φαινόμενο να μη μπορούν να σταθούν μέσα στη τάξη καθηγητές που δεν έχουν ασεπ αλλά μόνο προϋπηρεσία, το αμφισβητείς? Αμφιβάλεις για αυτό?
Anemos and grita 402 errorΔεν έχει νόημα
Προφανώς νόημα δεν έχει η ειρωνική και αγενής απάντηση σου. Αλλά ξέχασα είσαι επιτυχών ΑΣΕΠ!Στους μαθητές και στους συναδέλφους του συλλόγου έτσι απαντάς;
Παιδιά έχει πέσει πολύ το επίπεδο των αντιπαραθέσεων. Γενικεύσεις, ειρωνείες και χτυπήματα κάτω από τη μέση.Μερικές επισημάνσεις και από εμένα. (Εύχομαι να μην ξεφύγω και εγώ...):-Φυσικά και είναι προσόν η εμπειρία αλλά, αλλά αν δεν γνωρίζεις και βασικές αρχές της διδακτικής νομίζεις πως κάνεις σωστή δουλειά, ενώ μπορεί να είσαι λάθος...- Μπορεί να εφαρμόζονται οι αρχές της διδακτικής πιο εύκολα σε κάποια τμήματα, ενώ πχ., στα ΕΠΑΛ θα πρέπει να ψαχτεί κάποιος περισσότερο ή να αφεθεί στο ενστικτό του χαμηλώνοντας πολύ τον πύχη.- Κάποιος με καλή επίδοση στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ αποδεικνύει γνώσεις και εμπειρία στο γνωστικό αντικείμενο, όπως και γνώσεις στις βασικές αρχές Παιδαγωγικών και Διδακτικής. Όποιος δεν το αποδέχεται αυτό, θα πρέπει να είναι και κατά της θεωρητικής κατάρτισης γενικότερα. Φυσικά και οι θεωρητικές γνώσεις δεν είναι ικανές για να είναι κάποιος καλός δάσκαλος. Είναι αναγκαίες όμως.- Ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ θέτει πράγματι σε αμφισβήτηση την αξία των πτυχίων των αποφοίτων. Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού, όμως, αποδεικνύουν πως η αξία τους είναι όντως αμφισβητίσημη, όπως και τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών δείχνουν πόσο αμφισβητίσημη είναι η αξία που έχουν τα απολυτήρια Λυκείου.-Είναι γνωστό ποια σε όλους πως οι τρόποι διορισμού εκτός πινάκων ΑΣΕΠ ήταν αντισυνταγματτικοί (29-0 από την ολομέλεια του ΣΤΕ!!) Οι παράνομα διορσθέντες (Μόνιμοι ΚΑΙ αναπληρωτές...) θα πρέπει να είναι ευτυχείς που δεν είχε κάνει προσφυγή κάποιος την δεκαετία πριν την χρεοκοπία και κατάφεραν να βολευτούν πιο εύκολα. Διαφορετικά, θα έπρεπε να σηκώσουν και αυτοί τον "σταυρό" των εξετάσεων.Όλα αυτά μικρή σχέση έχουν με τον τρόπο που θα επιλεχτεί για τους διορισμούς. Ο τρόπος διορισμού θα είναι το αποτέλεσμα των πιέσεων της κάθε ομάδας συμφερόντων και με το τι είναι συμβατό με τους νόμους και το Σύνταγμα. Στο υπουργείο δεν μπορούν να σκεφτούν καθαρά και ανεξάρτητα από τα "αφηγήματα" της κάθε ομάδας. Είναι δύκολο και γι' αυτούς, γιατί δεν μπορούν να ξεκαθαρίσουν ποιοι είναι οι "πελάτες τους"...
-Φυσικά και είναι προσόν η εμπειρία αλλά, αλλά αν δεν γνωρίζεις και βασικές αρχές της διδακτικής νομίζεις πως κάνεις σωστή δουλειά, ενώ μπορεί να είσαι λάθος...