0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ πάντως ξέρω έναν μαθηματικό , μια φιλόλογο και έναν χημικό που με το σημερινό σύστημα διορισμών είχαν μηδενική προϋπηρεσία και διορίστηκαν . Βέβαια οι φίλοι αυτοί είχαν προσόντα και ανέβηκαν στον πίνακα . Θέλω να πω ότι για εσάς τους νέους που θέλετε γραπτό διαγωνισμό καλό ειναι να προσέχετε τι ζητάτε[...] Επίσης κοίταξε τα μαθηματικά σου γιατί στον παραπάνω συλλογισμό έχεις μεγάλο λάθος . [...]Γιατί αν κάποιος μελετήσει σωστά τους πίνακες θα καταλάβει ότι άτομα με αυξημένα προσόντα , μεταπτυχιακό και διδακτορικό , διορίστηκαν !!
Κανένα λάθος δεν έκανα. Μάλλον η ανάρτησή μου δεν διαβάστηκε με προσοχή.Αυτό που είπα πολύ συγκεκριμένα ήταν πως το 15% που διορίστηκε με μηδενική προϋπηρεσία, δεν είχε απλώς αυξημένα προσόντα...Είπα πολύ συγκεκριμένα πως το μόνο προσόν που επέτρεψε διορισμό σε μηδενικής προϋπηρεσίας ήταν το διδακτορικό - και αυτό δίχως να επαρκεί πάντα.Όσοι μηδενικής ήταν σε θέση διορισμού, είχαν κατά 93% διδακτορικό. Επίσης, το υπόλοιπο 7% δεν είχε μόνο 1 ή 2 μεταπτυχιακά, αλλά είχε σε όλες τις περιπτώσεις μόρια αναπηρίας και ενίοτε και τέκνα.Ακόμα, 89 κάτοχοι διδακτορικού βρέθηκαν εκτός θέσεων διορισμού.Είναι σαφέστατο το τι δείχνουν οι πίνακες. Πως στους ΠΕ02 ούτε καν το διδακτορικό επαρκεί, αν δεν έχεις προϋπηρεσία (ή πολλά παιδιά...).Και επίσης είναι προφανές πως τα "αυξημένα προσόντα" (2 μεταπτυχιακά, proficiency, ecdl) σε καμιά περίπτωση δεν επαρκούν. Θα γελάσουμε πικρά με τους επόμενους πίνακες... Στο ενδιάμεσο βέβαια ας τρέξουν τα κορόιδα να αποκτήσουν μάταια το 2ο μεταπτυχιακό τους που δεν θα φθάνει για τίποτα και ας πληρώνουν από δω και από κει...Ας ευτελίσουμε και τα διδακτορικά επί τη ευκαιρία...Αυτά λοιπόν για τα περί αριστείας που λέει συχνά πυκνά το υπουργείο...ΥΓ. Ό,τι ισχύει ήδη για τους ΠΕ02 θα το δούμε νομοτελειακά και στις υπόλοιπες βασικές ειδικότητες στους επόμενους πίνακες.
κι εγω ξερω αγγλικου που ηταν μηδενικης δεν εχει απολυτως κανεναν προσον και πηρε μορια μονο λογω παιδιων ενα βαθμο πτυχιου 5 και κατι, τελειωσε τη σχολη της σε οκτωμιση χρονια παρακαλω και την πηραν μειωμενου σε νηπιαγωγεια!!!περαστικα μας !!!γραπτοσ μεχρι να σβησει ο ηλιος..η συγκεκριμενη δεν θα περνουσε ποτε των ποτων ασεπ ενω τωρα μπηκε σε ταξη ..ξερουμε πολυ καλα τι ζηταμε..να σταματησουν κατι τετοια κουλα..αδιαφορω αν εχει αναγκη για δουλεια ή οχι..κι αλλοι εχουν κι ειναι καλυτεροι της ...οποιος εχει αναγκη για δουλεια να βαζει κ@@@ κατω και να διαβαζει και να δουλευει κι οχι να χαζοκλαιει για να τον λυπηθουμε...
Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι αυτό σημαίνει ότι στον συγκεκριμένο κλάδο έχουν τη δυνατότητα να πάνε αναπληρωτές όσοι έχουν ένα αξιοπρεπή βαθμό πτυχίου + ένα Γ2, έτσι?
Έλα ακόμα δεν βγήκατε από το αυγό σας. Έχει χάρη που ο γαβρογλου σας εβαλε στο παιχνίδι με τα μεταπτυχιακά. Το σύστημα αυτό αντε να πάει ακόμα μια διετία μετά μόνο προϋπηρεσία και εκεί να σας δω. Όσο για τον γραπτό όσοι είστε μηδενικής να δωσετε κανένα πρόβλημα
Υπήρξε παρεξήγηση, νομίζω, στα λεγόμενα του Serton. Τέτοιες περιπτώσεις δεν διορίστηκαν ενώ είχαν χαμηλή κατάταξη στους τρέχοντες πίνακες. Τουναντίον, είχαν πολύ υψηλή κατάταξη, λόγω της συγκεντρωμένης προϋπηρεσίας. Μια εκδοχή του πώς αποκτήθηκε αυτή, την περιέγραψε ο Serton.Στην ειδικότητα των ΠΕ06 (Αγγλική) η βάση διορισμού ήταν ιδιαίτερα υψηλή, στα 114 μόρια.Ωστόσο υπήρξαν άτομα που την έπιασαν χάρη στη συσσωρευμένη προϋπηρεσία τους και δίχως να έχουν κανένα άλλο προσόν εκτός ενός χαμηλόβαθμου πτυχίου.Από την άλλη, στον ίδιο αυτό πίνακα μείναν εκτός 29 άνθρωποι με διδακτορικό και 87 με δυο μεταπτυχιακά.Όπως ανέφερα ο Serton, η εν λόγω τεράστια προϋπηρεσία μαζεύτηκε όταν άλλοι, με πολλά περισσότερα προσόντα, ήταν παγιδευμένοι για χρόνια στους πίνακες μηδενικής προϋπηρεσίας.Πολύ αξιοκρατία και πάλι...
Η παρεξήση είναι στο γεγονός ότι μιλάς για διορισμό μονίμων, ενώ όλοι οι υπόλοιποι συζητάμε για δυνατότητα αναπλήρωσης. Η περίπτωση που ανέφερε ο serton είναι μηδενικής προϋπηρεσίας με ελάχιστα ακαδημαϊκά, η οποία προσελήφθη ως αναπληρώτρια μειωμένου ωραρίου. Εγώ τη χρησιμοποίησα ως παράδειγμα -αν και δεν ήταν αυτή η πρόθεση του serton- ότι με το τωρινό σύστημα -σε κάποιες ειδικότητες, προφανώς όχι στους ΠΕ02- δόθηκε η ευκαιρία σε ανθρώπους με μηδενική προϋπηρεσία και χωρίς ιδιαίτερα ακαδημαϊκα να ξεκινήσουν ως αναπληρωτές, έστω και μειωμένου ωραρίου, να μαζεύουν προϋπηρεσία. Δεν αναφερθήκαμε καθόλου σε διορισμούς μονίμων.
Ναι, έχετε δίκιο, το παρεξήγησα εγώ. Βλέπω τώρα πως όντως στη Δ΄ φάση του Δεκεμβρίου η "βάση" για να κληθεί κανείς σε αναπλήρωση στους ΠΕ06 ήταν ιδιαίτερα χαμηλή, σχεδόν στο 25. Παράξενο ίσως και άξιο διερεύνησης. Υποθέτω πλέον πως πολλοί, ιδίως σε πιο "περιθωριακούς" κλάδους, δεν έχουν να ελπίζουν σε κάποιο μόνιμο μέλλον στην εκπαίδευση και διστάζουν. Είναι μεγάλη ομηρία το καθεστώς του αναπληρωτή δυστυχώς.Και όντως, η βάση για την αναπλήρωση είναι πολύ υψηλότερη σε άλλα ΠΕ.
Ένας διαρκής πόλεμος που δεν σταματάει, το θέμα του συστήματος διορισμού/προσλήψεων, διαχρονικά. Πιο πολύ την τελευταία δεκαετία βέβαια.Διάβασα αρκετά μηνύματα και αυτό που παρατηρώ σε αρκετούς είναι πως εστιάζουν στα λάθος σημεία. ΔΎΟ είναι τα προβλήματα και τα υπενθυμίζω: η μη πραγματοποίηση διορισμών από το κράτος (η οποία μόλις τώρα έσπασε μετά από μία ολόκληρη δεκαετία αδιοριστίας, η οποία διόγκωσε πολύ το πρόβλημα) και το δεύτερο πρόβλημα, το ότι υπάρχει υπερπληθώρα πτυχιούχων για πολύ λίγες θέσεις στις περισσότερες ειδικότητες, ειδικά στην Β/θμια ένα απέραντο χάος απλώς. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, ανήκω στις λίγες ειδικότητες με τεράστια απορρόφηση, έχεις δεν έχεις προσόντα ή προυπηρεσία. Στους Δασκάλους σχεδόν πάμε για εξάντληση πινάκων και με τις χιλιάδες συνταξιοδοτήσεις των επόμενων ετών, ακόμα και όταν μπουν νέοι απόφοιτοι σε δύο χρόνια, πάλι η μεγάλη πλειοψηφία θα εργάζεται. Καλές ειδικότητες επίσης οι Νηπιαγωγοί και οι Σχολικοί Ψυχολόγοι (εκεί όλοι δουλευουν νομιζω, περυσι το ΥΠΑΙΘ ηθελε κιαλλους να παρει και δεν υπηρχαν...). Δεν ισχύει όμως το ίδιο για όλους δυστυχώς και νομίζω τα ηνία τα έχουν οι Φιλόλογοι που είναι ένας γιγαντιαίος αριθμός. Που θέλω να καταλήξω; Πως όποιο σύστημα και να επιλεγεί, είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να είμαστε όλοι ικανοποιημενοι και όλοι να δουλεύουν. Θα κάνουν 150.000 άτομα αίτηση στον ΑΣΕΠ για πόσες θέσεις; 50.000 (αναπληρωτές); Άντε πες είναι και 10.000 ακόμα κενά που ποτέ δεν τα καλύπτει το Υπουργείο, πες να επαιρνε και αυτους. Με λίγα λόγια, τα 2/3 θα μείνουν απ έξω. Ποιος φταίει; Οι κυβερνήσεις όλων των ετών. Έπρεπε να μην ήταν τόσοι πολλοί εισακτέοι στις αντίστοιχες σχολές καθώς και να διορίζονταν καθε χρονιά από ένας αριθμός, μιλάμε ούτε τους μνημονιακούς κανονες (που εφαρμοζονταν στο υπολοιπο Δημόσιο) δεν τηρουσαν λογω του οτι υποτιθεται δεν υπηρχε συστημα διορισμου.Τέλος παντων, εν τελει ηρθε ο Γαβρογλου να δωσει ενα τελος σαυτο. Καλο το συστημα του; Εγω λεω, ουτε τέλειο αλλά ούτε και το χειρότερο όπως παρουσιάζεται. Ναι, χαρη σαυτο κινειται μια ολοκληρη βιομηχανια στην Εκπαίδευση, εντός και εκτός συνόρων. Ειναι το μειονεκτημα του, το κυριότερο. Αλλά εμενα μου φαινεται απλως σαν προσπαθεια να βολέψει όλες τις κατηγορίες υποψηφίων κάπως, δηλαδή πριμοδότησε πολύ και τους χρόνια αναπληρωτές (στο υπολοιπο Δημοσιο γκρινιαζαν γιατι δοθηκε σε μας πλαφον 120 μηνων προυπηρεσιας ενω κανονικα ηταν στα 84 στο Δημοσιο γενικως), μοριοδοτησε και κοινωνικα κριτηρια (που, μεταξυ μας, δεν αποτελει και κανα εκπαιδευτικο προσόν αυτό) και εδωσε την ευκαιρία και σε νέους σε ηλικία να μπουν που μαλλον δεν θα εμπαιναν ποτέ αν το παμε με βαση ημερομηνια κτησης πτυχιου οπως ζητανε καποιοι. Συν το οτι γενικώς μοριοδότησε τα πάντα. Προσωπικά δύσκολα μπορω να σκεφτω καποιο καλυτερο συστημα και θεωρω δυσκολα θα αλλαξει ριζικα, μεταξυ αλλων και για οικονομικους λογους. Τουλαχιστον Συριζα και ΝΔ δεν θα φερουν τα πανω κατω θαρρω. Ενα αλλο συστημα ειναι ο γραπτός ΑΣΕΠ αλλά ουτε αυτο είναι τέλειο, απλώς θα ανακατεψει την τραπουλα. Εγώ δεν το επιθυμω ιδιαιτερα...ας το εφαρμοσουν αμα θελουν, απλα δεν πιστευω να σταματησει η γκρίνια. Νομιζω πως απλως αντι να πανε να κανουν ολοι μεταπτυχιακα, απλως θα τα σκανε σε φροντιστηρια αδρά. Ναι οκ, γινεται και χωρις αυτα αλλά λίγοι θα τα καταφερναν νομιζω. Και ειδικά όσοι είναι τίποτα 40 και 45 ετών με τυχόν οικογένεια, δεν πιστευω να μπορουν να μπουν ευκολα σε αυτη τη διαδικασία. Εδω οι 30αρηδες και δεν έχουν πια κουραγιο μετα από τόσες εξετάσεις πια στα διαφορα πτυχια...Θεωρώ πως αυτο που πρεπει να γινει ειναι απλως να γινονται διαρκως διορισμοι, καθε χρονο ή εστω ανα διετια. Και να σταματησουν οι σχολές να δεχονται τρομερα πολυ κοσμο.
Dume: απλά μια μικρή διόρθωση. Στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα η προϋπηρεσία δεν ήταν χαμηλότερη. Τουναντιων. Πράγματι είχε όριο τους 84 μήνες αλλά κάθε μήνας έπαιρνε 7 μόρια . Οπότε 588 μόρια σε αντίθεση με εμάς που ένας μήνας μετρούσε για 1 μόριο. Ήταν μάλιστα μεγάλο παράπονο των εχόντων προϋπηρεσία. Επίσης όπως λες δέκα χρόνια δεν έγιναν διορισμοί. Και μετά κάνεις λόγο για τον αποκλεισμό των νεότερων από το θεσμό του αναπληρωτή. Άρα τι προτείνεις? έπρεπε αυτά τα δέκα χρόνια να γίνονται γραπτοί χωρίς να γίνονται διορισμοί ? Έπρεπε να παίρνουν εκ περιτροπής τους αναπληρωτές ώστε να παρόυν όλοι την προϋπηρεσία ? Το πρόβλημα εστιάζεται στην τεράστια πληθώρα αποφοίτων. Όσο υπάρχει αυτό πάντοτε θα υπάρχουν δυσαρεστημένοι. Εκτός αν προτείνουμε να δουλεύουμε όλοι από λίγο για να είμαστε ευχαριστημένοι. Πχ του χρόνου να σε πάρουν αναπληρωτή αλλά τον επόμενο χρόνο να πάρουν τον πιο κάτω από σένα κ.ο.κ.