*

Αποστολέας Θέμα: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)  (Αναγνώστηκε 42096 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος drew

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #14 στις: Αύγουστος 22, 2009, 02:40:27 μμ »
;D ;D ;D ;D ;D

να σου δώσω και τον δικό μου?

Ας χαλαρώσουμε λιγάκι! Δεν είναι λίγοι αυτοί που με προφίσενσι κάνουν μάθημα σε μικρές τάξεις σε φροντιστήριο αγγλικών,ξέρω και κάποιους που κάνουν και ιδιαίτερα.
Δεν είναι λίγοι οι γονείς που μέχρι και το γυμνάσιο βοηθάνε τα παιδιά στα μαθήματα του σχολείου,όσο να πεις ένα Πυθαγόρειο το ξέρουμε όλοι.

Ναι, όμως το πυθαγόρειο δεν χρησιμεύει σε όλα τα επαγγέλματα, εκτός αν το χρησιμοποιούν οι δικηγόροι, οι φιλόλογοι, οι γιατροί, οι τεχνικοί υπολογιστών και δεν το γνωρίζω! Τα αγγλικά, όμως, είναι απαραίτητο προσόν για όλους μας! Και έλεος πια με τους επαρκειούχους που μετά από 15 χρόνια θυμούνται ότι έχουν ένα χαρτί που τους δίνει το δικαίωμα να διδάξουν αγγλικά... Κανονικά μόνο όσοι έχουν το Proficiency του Cambridge έχουν τις δυνατότητες να διδάξουν σε μικρές τάξεις!!!
Τώρα επειδή δεν μου αρέσει η ειρωνεία των συγκεκριμένων μαθηματικών ως προς τους φιλολόγους αγγλικής, VeraSp να πάρουμε βοηθήματα μαθηματικών, φυσικής, χημείας και των κατευθύνσεων και να αρχίσουμε να διδάσκουμε. Έξυπνοι άνθρωποι είμαστε, έχουμε όρεξη για διάβασμα, άρα να ασχοληθούμε και με κάτι άλλο μωρέ. Τα μαθηματικά μια χαρά είναι για αρχή!!! Τι στο καλό ένα πυθαγόρειο το θυμόμαστε, ε ας το διδάξουμε κιόλας. θα αρέσει αυτό στος μαθηματικούς;;;
Να τονίσω ότι είμαστε εδώ για ανταλλαγή απόψεων και όχι για αντιπαράθεση. Επειδή η VeraSp εξέφρασε την άποψή της (και καλά έκανες, όχι επειδή έχει όλη η Ελλάδα επάρκεια να βαφτίζονται καθηγητές Αγγλικής, αν θέλουν να πάνε σε πανεπιστήμιο) δε σημαίνει ότι πρέπει να έρθουν όλοι οι μαθηματικοί του forum να στηρίξουν τους επαρκειούχους. Και με βάση το σύνταγμα έκαστος δικαιούται στην ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητάς του και στην ελεύθερη έκφραση των απόψεών του.
Τέλος, εγώ μόνο όσους είναι η Αγγλική μητρική τους γλώσσα πιστεύω ότι μπορούν να διδάξουν με επάρκεια! Όλοι οι άλλοι αφήνουν κενά στα παιδιά τα οποία καλούμαστε να καλύψουμε εμείς στο επίπεδο των διπλωμάτων!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Vera_Sp

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #15 στις: Αύγουστος 22, 2009, 03:19:19 μμ »
Τί να πω. Φαίνεται ότι είμαστε λίγοι οι άνθρωποι οι οποίοι διδάσκουμε κάτι που το έχουμε σπουδάσει εις βάθος. Υπάρχουν πολλά στην Αγγλική γλώσσα που δεν τα διδάσκουν στο Proficiency. Απ'την πλευρά μου, είμαι τελειομανής και θέλω να γνωρίζω όσο το δυνατόν περισσότερα πάνω σ'αυτό που διδάσκω, γι'αυτό και μονίμως επενδύω στην εκπαίδευσή μου. Δεν θέλω να κάνω τσαπατσούλικες δουλειές, γι'αυτό και δεν αυτοβαφτίζομαι Μαθηματικός ή Φυσικός ή Φιλόλογος, ενώ, όπως πολύ σωστά είπε o/η Drew (συγγνώμη, από την βιασύνη μου δεν πρόσεξα το φύλο), έξυπνοι άνθρωποι με όρεξη για διάβασμα είμαστε, οπότε μπορούμε να διδάξουμε μικρές τάξεις και μετά εσεις οι πραγματικοί Μαθηματικοί/Φυσικοί/Φιλόλογοι να προσπαθήσετε να διορθώσετε τα σπασμένα όταν τα παιδιά θα είναι στο Λύκειο.

Όσο για σένα, αγαπητέ Κώστα, που αποφάσισες να ασκήσεις και τη δικηγορία (διάβασες κανένα βιβλίο Νομικής και είδες ότι είναι εύκολη και είπες να κάνεις και καμιά αρπαχτή ως δικηγόρος;), γιατί εγώ απ'ο,τι θυμάμαι απευθυνόμουν στον Pano, να διευκρινίσω ότι, αφ'ενός μεν, δεν είμαι η γυναίκα σου (δόξα τω Θεώ) για να σε θρέφω κι αν δεν σου φτάνουν τα χρήματα από την δουλειά σου, να αλλάξεις δουλειά. Ούτε σε πίεσε κανένας να παντρευτείς και να κάνεις παιδί αν δεν μπορείς να αντεπεξέλθεις στις υποχρεώσεις σου.

Αποσυνδεδεμένος hope_x

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #16 στις: Αύγουστος 22, 2009, 03:32:11 μμ »
συμφωνω πως ειναι αδικο να διδασκουν αγγλικα με ενα proficiency. ομως ζουμε σε μια χωρα που ειναι γενικα αδικη. εδω κανουν ιδιαιτερα αρχαιων κατευθυνσης ατομα που εχουν τελειωσει το τμημα κοινωνιολογιας της παντειου (ναι το εχω δει με τα ιδια μου τα ματια να συμβαινει!) τι να λεμε τωρα? για ποιο βαθος γνωσεων μιλάμε εκει;

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #17 στις: Αύγουστος 22, 2009, 03:37:09 μμ »
Αφού οι καθηγητές της αγγλικής παίρνουν 12 ώρες στην Αβάθμια και άλλες 11 στην Ββάθμια,μιλάμε για μόρια αναπληρωτή,εμείς γιατί να παίρνουμε μόνο 10?
Διάβασα τα περί αδικίας και είπα κι εγώ τον πόνο μου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #18 στις: Αύγουστος 22, 2009, 03:58:16 μμ »
Τί να πω. Φαίνεται ότι είμαστε λίγοι οι άνθρωποι οι οποίοι διδάσκουμε κάτι που το έχουμε σπουδάσει εις βάθος. Υπάρχουν πολλά στην Αγγλική γλώσσα που δεν τα διδάσκουν στο Proficiency. Απ'την πλευρά μου, είμαι τελειομανής και θέλω να γνωρίζω όσο το δυνατόν περισσότερα πάνω σ'αυτό που διδάσκω, γι'αυτό και μονίμως επενδύω στην εκπαίδευσή μου. Δεν θέλω να κάνω τσαπατσούλικες δουλειές, γι'αυτό και δεν αυτοβαφτίζομαι Μαθηματικός ή Φυσικός ή Φιλόλογος, ενώ, όπως πολύ σωστά είπε o/η Drew (συγγνώμη, από την βιασύνη μου δεν πρόσεξα το φύλο), έξυπνοι άνθρωποι με όρεξη για διάβασμα είμαστε, οπότε μπορούμε να διδάξουμε μικρές τάξεις και μετά εσεις οι πραγματικοί Μαθηματικοί/Φυσικοί/Φιλόλογοι να προσπαθήσετε να διορθώσετε τα σπασμένα όταν τα παιδιά θα είναι στο Λύκειο.

Διαφωνώ και συμφωνώ, ταυτόχρονα. Τα γλωσσικά μαθήματα, όσο και να τα έχεις σπουδάσει σε βάθος στο πανεπιστήμιο, θέλουν συνεχή τριβή, εξάσκηση και πολύ, μα πάρα πολυ ψάξιμο, ειδικά με νέες μεθόδους, νέα βιβλία και διαδραστικές δραστηριότητες. Και αυτό ισχύει και για τα αρχαία και για τα νέα ελληνικά και για οποιαδήποτε γλώσσα (αν και διαφοροποιείται η μεθοδολογία στη διδασκαλία της πρώτης και της δεύτερης γλώσσας). Επίσης, δεν ξέρω εάν είναι απαραίτητο να είναι αλάνθαστος ή παντογνώστης κάποιος για να διδάξει ένα αντικείμενο. Τέλος πάντως, για να μη μακρυγορώ, η διδασκαλία αγγλικών δεν είναι τόσο εύκολη όσο φαίνεται. Τα αγγλικά (για μένα είναι δεύτερη μητρική) είναι πολύ δύσκολη γλώσσα, καθώς οι ιδιωματικοί τύποι και οι εξαιρέσεις είναι πολύ περισσότεροι από τους κανόνες. Δοκίμασα να διδάξω και γέλασα πάρα πολύ σε κάποιες φάσεις, γιατί ορισμένες τυπολογίες που ήταν απαραίτητες για τα διπλώματα, εμένα μου φαίνονταν από αδόκιμες έως παρωχημένες. Κοινώς, δεν θα τις χρησιμοποιούσα ποτέ ούτε σε γραπτό ούτε σε προφορικό λόγο. Επιπλέον, ειδικά τα αγγλικά έχουν την τάση να αφομοιώνουν με τρομερή ταχύτητα νέες λέξεις και εκφράσεις και εκεί έγκειται, για μένα, η μαγεία και ταυτόχρονα και η δυσκολία της γλώσσας. Συνοψίζοντας, δεν χρειάζεται να μπορεί να διαβάσει κάποιος Chaucer ή Shakespeare για να διδάξει χαμηλό επίπεδο, αλλά και ένα Proficiency, ακόμα και του Cambridge, πριν από 10 χρόνια, δεν καθιστά κάποιον ικανό για να διδάξει. Θέλει πολύ, μα πάρα πολύ δουλειά για να δώσεις σωστές βάσεις σε ένα παιδί. Γιατί, στην τελική, αν δεν αγαπήσει την γλώσσα το παιδί όσο είναι νωρίς, αν δεν βάλει τις βάσεις όταν πρέπει, μετά η ζημιά δύσκολα διορθώνεται... και αυτό ισχύει για όλες τις γλώσσες...

Αποσυνδεδεμένος maria22

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 93
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #19 στις: Αύγουστος 22, 2009, 04:02:23 μμ »
Η δική μου συμβουλή.. Άφησε βιογραφικά σε φροντιστήρια όσον αφορά τα αγγλικά.. Στα περισσότερα φροντιστήρια παίρνουν για μικρές τάξεις πτυχιούχους proficiency οπότε το πιθανότερο είναι να σε προσλάβουν.. Κ εμένα μου έιχε γίνει ανάλογη πρόταση με το αντίστοιχο πτυχίο απλά κ μόνο επειδή παρακολουθούσα μαθήματα σε άλλη γλώσσα.
Τώρα οσον αφορά τα ιδιαίτερα ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ μην αφήνεις το αντικέιμενο σου. Δες για αρχή τι ιδιαίτερα θα μαζέψεις και στη συνέχεια κανονίζεις τις ώρες που θα έχεις στο φροντιστήριο.
Καλή επιτυχία!!

Αποσυνδεδεμένος maria22

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 93
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #20 στις: Αύγουστος 22, 2009, 04:09:52 μμ »
Και κάτι ακόμα.. ξέρω θεολόγο που δίδασκε φιλολογικά μαθήματα σε όλες τις τάξεις παρακαλώ... ακόμα και Γ' λυκείου.........  Και διορθώστε με αν κάνω λάθος, με ποια προσόντα;;;;;;;;;;;;;;Με τη λογική αυτή και εμελις οι φιλόλογοι θα έπρεπε να αρχίσουμε τις διαμαρτυρίες..
Ο καθένας κάνει τις επιλογές του και εφόσον οι γονείς εμπιστέυονται σε άσχετης ειδικότητας πτυχιούχο να διδάξει τα παιδιά τους είναι δική τους επλογή. Όσον αφορά άτομα που διδάσκουν με proficiency εγώ είμαι υπερ τους.. Ιδίως σε φροντιστηρια που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι επιλογή του φροντιστηρίου να τους επιλέξει

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #21 στις: Αύγουστος 22, 2009, 04:18:14 μμ »
Και κάτι ακόμα.. ξέρω θεολόγο που δίδασκε φιλολογικά μαθήματα σε όλες τις τάξεις παρακαλώ... ακόμα και Γ' λυκείου.........  Και διορθώστε με αν κάνω λάθος, με ποια προσόντα;;;;;;;;;;;;;;Με τη λογική αυτή και εμελις οι φιλόλογοι θα έπρεπε να αρχίσουμε τις διαμαρτυρίες..
Ο καθένας κάνει τις επιλογές του και εφόσον οι γονείς εμπιστέυονται σε άσχετης ειδικότητας πτυχιούχο να διδάξει τα παιδιά τους είναι δική τους επλογή. Όσον αφορά άτομα που διδάσκουν με proficiency εγώ είμαι υπερ τους.. Ιδίως σε φροντιστηρια που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι επιλογή του φροντιστηρίου να τους επιλέξει

Υπάρχει συγκεκριμένη εγκύκλιος του Υπουργείου, που καθορίζει τα μαθήματα που μπορεί να κάνει κάθε ειδικότητα ως δεύτερη ή τρίτη ανάθεση. Οι θεολόγοι μπορούν να κάνουν ιστορία όλων των τάξεων, για να συμπληρώσουν ωράριο. Το ίδιο και οι καθηγητές ξένων γλωσσών. Οι φιλόλογοι επίσης μπορούμε να κάνουμε κοινωνιολογία, ιστορία τέχνης, θεατρολογία, ψυχολογία, δίκαιο, κοινωνική και πολιτική αγωγή και κατί άλλα τέτοιου τύπου μαθήματα, δεν τα θυμάμαι όλα τώρα. Οι φιλόλογοι διαμαρτυρόμαστε χρόνια γι'αυτο, ειδικά για την ιστορία. Το γεγονός όμως ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο στον κλάδο μας δεν αποτελεί δικαιολογία για τους άλλους κλάδους.  Δεν θα έπρεπε να συμβαίνει για κανένα ;)

Αποσυνδεδεμένος drew

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #22 στις: Αύγουστος 22, 2009, 04:30:53 μμ »
Και κάτι ακόμα.. ξέρω θεολόγο που δίδασκε φιλολογικά μαθήματα σε όλες τις τάξεις παρακαλώ... ακόμα και Γ' λυκείου.........  Και διορθώστε με αν κάνω λάθος, με ποια προσόντα;;;;;;;;;;;;;;Με τη λογική αυτή και εμελις οι φιλόλογοι θα έπρεπε να αρχίσουμε τις διαμαρτυρίες..
Ο καθένας κάνει τις επιλογές του και εφόσον οι γονείς εμπιστέυονται σε άσχετης ειδικότητας πτυχιούχο να διδάξει τα παιδιά τους είναι δική τους επλογή. Όσον αφορά άτομα που διδάσκουν με proficiency εγώ είμαι υπερ τους.. Ιδίως σε φροντιστηρια που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι επιλογή του φροντιστηρίου να τους επιλέξει

 Άντε Vera_Sp  και άλλα μαθήματα που μπορούμε να διδάξουμε: αρχαία, έκθεση κτλ. Πω πω σήμερα έχουμε την τιμητική μας οι καθηγητές Αγγλικής. Διευρύναμε το αντικείμενό μας 8) 8)
 Αγαπητή maria22 θεωρώ τελείως ατυχές το παράδειγμά σου με τα φροντιστήρια, καθώς αν ήσουν ενημερωμένη θα ήξερες ότι κέντρο ξένων γλωσσών μπορεί να ανοίξει ο κάθε επιχειρηματίας αρκεί να βάλει ως διευθυντή σπουδών ένα καθηγητή. Οι καθηγητές Αγγλικής λογικό είναι να μη δουλεύουν με 4 ευρώ/ώρα όπως οι υπόλοιποι επαρκειούχοι για αυτό το λόγο και είναι οι αγαπημένοι τους.
Να σου πω και κάτι άλλο οι γονείς που έχουν παιδεία (και δεν αναφέρομαι στην εκπαίδευση, φιλόλογος είσαι καταλαβαίνεις τι εννοώ) δεν θα αφήσουν τα παιδιά τους να μάθουν αγγλικά από επαρκειούχους. Θέλεις δηλ. να μου πεις ότι οι επαρκειούχοι ξέρουν να προφέρουν σωστά τις λέξεις ή ότι μπορούν να πιάσουν ένα λεξικό και να διαβάσουν πως προφέρεται η λέξη; ;D ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3668
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #23 στις: Αύγουστος 22, 2009, 05:54:29 μμ »
Είπα και εγώ να λάβω μέρος στη συζήτηση γιατί νιόθω ότι ως ένα βαθμό με αφορά.
Είμαι νηπιαγωγός (πρώτο πτυχίο). Από εκεί και πέρα έχω κάνει 2 μεταπτυχιακά στην Αγγλία και τώρα κάνω διδακτορικό. Συνεπώς τη γλώσσα την γνωρίζω πάρα πολύ καλά, από τη στιγμή που μπορώ να ανταποκριθώ τόσο στις καθημερινές μου ανάγκες όσο και στις ακαδημαϊκές μου σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό (σχεδόν άριστο).
Μετά τα 2 μεταπτυχιακά και πριν διοριστώ, ασχολήθηκα με τη διδασκαλία Αγγλικών. Να σημειώσω ότι έχω και Proficiency εκτός από την επάρκεια που μου δίνουν οι σπουδές μου.
Δεν ήταν έυκολο να μπω μέσα στην τάξη, αλλά επίσης δεν ήταν εύκολο να μπω και σε νηπιαγωγείο και να διδάξω. Νομίζω ότι κάθε τάξη, είτε πρόκειται για φροντιστήριο είτε πρόκειται για σχολείο είτε για ιδιαίτερο, έχει πολύ μεγάλες δυσκολίες. Η διδασκαλία είναι τέχνη και για να την ασκήσει κάποιος πρέπει να έχει και ταλέντο πέρα από γνώσεις. Ένα πτυχίο λοιπόν πενεπιστημίου δεν καθιστά κάποιον καλύτερο δάσκαλο από έναν κάτοχο Proficiency!

Παρεπιμπτώντως, στα φροντιστήρια και στα ιδιαίτερα είχα κυρίως μαθητές που πήγαιναν για πτύχίο και οι οποίοι πέρασαν ανεξαιρέτως στις εξετάσεις τους, πράγμα που σημαίνει ότι η μέθοδος διδασκαλίας μου ήταν σωστή.

Σκοπός μου δεν είναι ούτε να επιυεθώ ούτε να υποτιμήσω κανέναν. Άλλωστε όλοι εκ του αποτελέσματος θα φανούμε!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος irene.a

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1013
  • ΠΕ06, I love my job!!
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #24 στις: Αύγουστος 22, 2009, 06:03:10 μμ »
Συμφωνω με emmaki!

Κατα τα αλλα, νομιζω οτι μπορειτε να ανοιξετε ενα καινουριο θεμα, οπου θα πειτε τις αποψεις σας, γιατι εδω εχουν παψει να ειναι συμβουλες, η τουλαχιστον πρεπει να ψαξει καποιος να τις ανακαλυψει μεσα στα υπολοιπα!

Αν και δε νομιζω οτι θα εξαντληθει ποτε αυτο το θεμα!

Αποσυνδεδεμένος semeli ΠΕ02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 465
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #25 στις: Αύγουστος 22, 2009, 06:13:18 μμ »
Έχει δίκιο η Vera. Έχει παραγίνει πια η ιστορία με το Proficiency. Δεν είναι το ίδιο με το να έχεις τελειώσει πανεπιστήμιο, πώς να το κάνουμε...Να σας αναφέρω ότι εγώ έχω δει νηπιαγωγούς να κάνουν ιδιαίτερα ΑΡΧΑΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ!!! ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΣΑΙ Ο,ΤΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ !!!

Αποσυνδεδεμένος jimkold

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #26 στις: Αύγουστος 22, 2009, 06:33:37 μμ »
Εγω θα πω το εξής:οι της αγγλικης φιλολογίας συνάδελφοι είναι και αυτοί φιλόλογοι όπως και της ελλήνικής φιλολογίας. Το ξέρετε ότι ειμαστέ η μόνη χώρα στο κόσμο που δίνει δικαίωμα στον κάτοχο του proficiency να διδάσκει αγγλικά.Μπορείτε να μου πείτε γιατί στην Αγγλία ή στην Αμερική που τα αντίστοιχα πανεπιστήμια "μοιράζουν" έναντι αμοιβής τα "πιστοιποιητικά" γλωσσομάθειας και ΟΧΙ ΠΤΥΧΙΑ γιατί δεν δίνουν το δικαίωμα διδασκαλίας?Συνάδελφοι αν θέλουμε να πάει καλά η παιδεία σε αυτό το τόπο πρέπει ο καθενάς να διδάσκει αυτό για το οποίο ειδικεύτηκε.Εγώ είμαι φυσικός και δεν μπορώ να δεχτώ κανέναν ο οποίος δεν έχει σπουδάσει την φυσική να κάνει φυσική σε παιδία.Αυτά σας τα λέω γιατί η γυναικά μου έχει τελειώσει την αγγλική φιλολογία του αριστοτέλειου πανεπιστημίου και δεν διδάσκονταν μόνο πως να κλίνουν το ρήμα του "be" αλλά μάθαιναν και αμερικάνικη και αγγλική λογοτεχνία,ιστορία,ποίηση και άλλα που ένας κάτοχος του proficiency με ένα τρίωρο εξετάσεων που του πήρε για να πάρει το πιστοποιητικό δεν μπορεί ούτε κάν να διανοηθεί τι είναι όλα αυτά.Σκεφτήτε πως θα φαινόταν στον καθένα απο εσάς αν βρίσκατε κάποιον ο οποίος δίδασκε το αντικέιμενο σας και το "έπαιζε" συναδελφος σας......

Αποσυνδεδεμένος PanosMath

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές σε νέο καθηγητή κατ'οίκον (Μαθηματικά/Αγγλικά)
« Απάντηση #27 στις: Αύγουστος 22, 2009, 06:40:28 μμ »
Ο Χριστός και η Παναγία...Τί έχει γίνειι εδώ;Ειλικρινά δεν περίμενα τέτοιο flaming και τέτοιες εκρήξεις...Σας παρακαλώ για να σοβαρευτούμε λίγο , μεγάλοι άνθρωποι καθόμαστε να αντιπαρατεθούμε με την κάθε Vera που έχει όρεξη να ξεκινήσει θέμα απο το πουθενά...Το thread το άνοιξα για να λάβω κάποιες πληροφορίες μιας που θα ξεκινήσω να διδάσκω, όχι για να πιάσουμε θέματα που όλοι έχουμε ξαναπιάσει και ποτέ δεν καταλήξαμε πουθενά.Vera δε με απασχολεί η άποψή σου και ο τρόπος που αντιλαμβάνεσαι κάποια πράγματα και απλά αγνοώ οτιδήποτε έχεις να πείς.Σου εύχομαι να ευτυχήσεις στον υπέροχο κόσμο που ζείς με όλους τους υπόλοιπους Αγγλοσάξονες Φιλόλογους.Χαιρετώ όλον τον υπόλοιπο λαό μιας που θα με φάτε στη μάπα πλέον :)
"Errors are not in the art but in the artificers."

-Isaac Newton-

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160823
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 955
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 503
Σύνολο: 513

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.