1
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Ανάλυση-συμπεράσματα-προοπτικές πινάκων κατάταξης με νόμο Γαβρόγλου
« στις: Αύγουστος 07, 2020, 12:54:52 μμ »
Ήδη έχουν γραφεί σε άλλα θέματα εντυπώσεις από τους διαμορφωμένους νέους πίνακες με το νόμο Γαβρόγλου.
Με μία γρήγορη ανάγνωση σε αρκετές ειδικότητες όσο αφορά την κατάταξη και τα χαρακτηριστικά (προϋπηρεσία, προσόντα, ηλικία κλπ) των εκπαιδευτικών σε θέσεις προσλήψεων και πιθανόν διορισμών παρατηρώ ότι υπάρχουν κοινά χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα αναφέρω την καλή θέση όσων έχουν διδακτορικά (εντυπωσιακό το πλήθος τους) πίσω από αυτούς που έχουν πολύ μεγάλη προϋπηρεσία.
Με τον τίτλο του θέματος προσδοκώ να καταγράψουμε κυρίως τάσεις για το μέλλον (επόμενη προκήρυξη) και να γίνουν προβλέψεις για την βιωσιμότητά του νόμου αυτού (διατήρηση ή αλλαγές ή αντικατάστασή του). Ίσως να προκύψουν και συμπεράσματα τα οποία θα μας βοηθήσουν στις αποφάσεις και τος επιλογές μας στην πορεία.
Θα παρακαλούσα όλους και όλες να σεβαστούν τους άλλους/ες στην συζήτηση αυτή και να αποφύγουν τις κλαδικές αντιπαλότητες. Ας αποφευχθούν οι συνήθεις αντιπαλότητες με τους/τις γνωστούς στα άλλα θέματα. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να μένουμε στο θέμα και να σεβόμαστε τον/την συνομιλητή/τρια και τους άλλους κλάδους και ειδικότητες.
Προσωπικά θα επανέλθω με τεκμηριωμένα στοιχεία μετά από μία καλύτερη μελέτη των πινάκων.
Με μία γρήγορη ανάγνωση σε αρκετές ειδικότητες όσο αφορά την κατάταξη και τα χαρακτηριστικά (προϋπηρεσία, προσόντα, ηλικία κλπ) των εκπαιδευτικών σε θέσεις προσλήψεων και πιθανόν διορισμών παρατηρώ ότι υπάρχουν κοινά χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα αναφέρω την καλή θέση όσων έχουν διδακτορικά (εντυπωσιακό το πλήθος τους) πίσω από αυτούς που έχουν πολύ μεγάλη προϋπηρεσία.
Με τον τίτλο του θέματος προσδοκώ να καταγράψουμε κυρίως τάσεις για το μέλλον (επόμενη προκήρυξη) και να γίνουν προβλέψεις για την βιωσιμότητά του νόμου αυτού (διατήρηση ή αλλαγές ή αντικατάστασή του). Ίσως να προκύψουν και συμπεράσματα τα οποία θα μας βοηθήσουν στις αποφάσεις και τος επιλογές μας στην πορεία.
Θα παρακαλούσα όλους και όλες να σεβαστούν τους άλλους/ες στην συζήτηση αυτή και να αποφύγουν τις κλαδικές αντιπαλότητες. Ας αποφευχθούν οι συνήθεις αντιπαλότητες με τους/τις γνωστούς στα άλλα θέματα. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να μένουμε στο θέμα και να σεβόμαστε τον/την συνομιλητή/τρια και τους άλλους κλάδους και ειδικότητες.
Προσωπικά θα επανέλθω με τεκμηριωμένα στοιχεία μετά από μία καλύτερη μελέτη των πινάκων.