0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θα έλεγα με προβληματίζει η τοποθέτησή σας π.χ. 1 αίτιο-> 1 παράγραφος. Οι μαθητές μου συνήθως χωρίζουν 2-2 το κυρίως θέμα και γράφουν, για παράδειγμα, 2-3 αίτια ή 2-3 συνέπειες σε 1 παράγραφο, με μια σύντομη δικαιολόγηση του γιατί αποτελεί αίτιο ή πώς προκύπτει ως συνέπεια του εκάστοτε φαινομένου αντίστοιχα. Συμφωνώ ότι το θέμα είναι αυτό που καθορίζει τη δομή της έκθεσης. Αλλά για να καταλάβω, εννοείται ότι σε μια έκθεση με ζητούμενα αίτια και συνέπειες (παράδειγμα) θα αναλυθεί 1 αίτιο σε κάθε παράγραφο του πρώτου ζητουμένου και 1 συνέπεια σε κάθε παράγραφο του δευτέρου;
Τα θέματα Ιανουαρίου (ΟΕΦΕ) γνωρίζετε αν έχουν δημοσιευθεί κάπου;
Μήπως γνωρίζει κάποιος τα σημερινά θέματα προσομοίωσης του ΟΕΦΕ; Ευχαριστώ.
Συνάδελφοι,Καλησπέρα. Δουλεύω την έκθεση χρόνια με βάση τα κριτήρια αξιολόγησης και δικές μου φωτοτυπίες σχετικές με τη θεωρία.Θα ήθελα, ωστόσο, και ένα βιβλίο που να περιέχει μόνο ασκήσεις θεωρίας (συλλογισμούς, ενεργητική-παθητική σύνταξη κτλ), χωρίς κριτήρια αξιολόγησης. Έχετε κάτι πλήρες και αξιόλογο υπόψη;Σας ευχαριστώ
Φτάνοντας σιγά σιγά στο τέλος, σε ποια θέματα πιστεύετε πως θα ήταν καλό να δώσουμε ιδιαίτερη έμφαση;
Καλησπέρα συνάδελφοι! Θεωρώ πως κάθε θέμα είναι εξίσου πιθανό να τεθεί. Ωστόσο, μου αρέσουν πολύ τα εξής: βία, εθελοντισμός, εκπαίδευση, φυσικό περιβάλλον, κρίση ηθικών αξιών, γλώσσα, ιδιώτευση του σύγχρονου ανθρώπου, επιστήμη, τέχνη, ΜΜΕ, τεχνικός πολιτισμός.
Θα ήθελα να παρακαλέσω και τον Markos να κάνει τις προτάσεις του....Συνήθως πέφτει μέσα!
Νομίζω πως θέματα προτεινόμενα είναι η ειρήνη-πόλεμος, η μετανάστευση, η μαζοποιηση, μόδα-κατανάλωση και εθελοντισμός. Αλλά πάλι είναι όλα πιθανά. Ακόμα και η ανυπαρξία της αγάπης, χα χα χα....