Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - topsy

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 122
57
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Δεκέμβριος 10, 2023, 10:26:27 πμ »
Μακάρι! Να δώσουν και Θεσσαλονίκη, που δεν δίνουν ποτέ.
Και είναι απίθανο να δώσουν γιατί δεν ικανοποιούνται ποτέ όλες οι αιτήσεις μετάθεσης για εκει

58

Να φορολογείς μια κοινωνική ομάδα με περίπου 150 ευρώ το μήνα για να τα δώσεις σε μια άλλη κοινωνική ομάδα η οποία δεν μετέχει στον οικονομικό κύκλο (πχ συνταξιούχοι) είναι απλά καταστροφικό.

Αναδεικνύω μια πτυχή της βάρβαρης αυτής φοροεπιδρομης. :'(
Να θυμηθείς αυτά που γράφεις εδώ οταν βγεις κι εσυ στη συνταξη...

59
Το δημοτικό λοιπόν είναι η προετοιμασία για ο,τι έρχεται σε μας....
Ακριβως. Όλα τα περιστατικά βίας που ακούω από ανήλικους της περιοχής μου είναι παλιοί μας μαθητες που διαφαίνονταν η εξέλιξη τους από τότε που ήταν σε μας

60
Αυτό το συμβάν έληξε. Ο καθένας είναι άξιος της μοίρας του γιατί είναι ενήλικες. Δεν έχει νόημα να συζητάμε άλλο.
Εμε΄να άλλο με προβληματίζει και επιμένω. το συμβάν στα Χανιά.
Στο ίδιο ρεπορτάζ διαβάζουμε ότι το σχολείο ζήτησε εισαγγελική παρέμβαση και το σχολείο επίσης είχε ενημερώσει για προβλήματα συμπεριφοράς του μαθητή αυτου, αλλά ταυτόχρονα ότι διώκονται οι εκπαιδευτικοί, σύφωνα με ανακοίνωση της τοπικής ΕΛΜΕ.

Αυτό είναι πάρα πολύ σοβαρό. Υποτίθεται ότι όταν δίνουμε τις τιμωρίες που μας επιτρέπει ο νόμος, που δεν επιτρέπει καν να τις λέμε τιμωρίες, και ενημερώνουμε παραπάνω, είμαστε ΟΚ. Εδώ οι εκπαιδευτικοί γιατί διώκονται; Πραγματικά το έχω απορία γιατί είναι πολύ σοβαρό. Μία ιδέα μου είναι ότι θεωρήθηκε ότι υπηρχε ελλιπής επίβλεψη. Δεν ξέρω τι άλλο να σκεφτώ ,αλλα αυτό το πράγμα δεν είναι κατάσταση. Τα γυμνάσια είναι γεμάτα ανεξέλεγκτα παιδιά που χτυπάνε, προσβάλλουν, απειλούν, έχουν μαζί μαχαίρια, είναι παρατημένα από τα σπίτια τους και θα την πληρώνουμε εμείς;
Και πού να δεις τί γινεται στις μεγάλες τάξεις των δημοτικών επειδή δεν υπάρχει συστημα ποινων στην πρωτοβάθμια. Δινουν ραντεβού για ξύλο στα διαλέιμματα ή οταν βγαινουν για τουαλέτα, και σχεδον κάθε μέρα εκτός σχολείου. Κάνεις μια ήπια παρατήρηση  στον μαθητή, γυρίζει θρασύτατα και σου απαντάει μεσα στην τάξη "στ' @ρχίδι@ μου", τον πας στον διευθυντή (οπου τον έχουν πάει ήδη άλλοι τόσοι πριν απο σένα), ειδοποιείται ο γονιός ο οποίος σου απαντάει " εγώ δεν μπορώ να κάνω τίποτα, ούτε εμενα μ' ακουει, εξάλλου δεν είναι δική μου δουλειά , εσεις πληρώνεστε για να του μάθετε πράγματα, ο σύμβουλος λέει τα κλασσικά "τα παιδια αν τα προσεγγίζεις με αγάπη δεν φέρονται ετσι, πρέπει να του μιλάτε και να τον ενθαρρύνετε, μπλα μπλα". Το δε σχολείο σε περιαστικό κέντρο με θεωρητικά ευπορους-εισοδηματίες κατοίκους και τα παιδια απο μη "προβληματικό" περιβάλλοντα. Και καταλήγουμε στο κλασσικο "ελα μωρέ κάνε υπομονή, σε λίγους μήνες θα φύγουν και θα γίνουν πρόβλημα άλλων" (δικό σας!!!).
Χρειαζόμαστε σοβαρό σύστημα ποινών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και να εφαρμόζεται από όλους γιατί όλος αυτός ο χουλιγκανισμός είναι πρωτίστως εις βάρος των λίγων παιδιών που πάνε σχολείο για να μάθουν γράμματα και όχι για να περάσουν το πρωινό τους χωρίς να τους εχουν οι γονείς τους στο κεφάλι τους και να πινουν τους καφέδες τους μεχρι τις 4.00 που τελειώνει το ολοήμερο

61
Εσείς μου γράφετε όλα αυτά τα σχόλια για εμένα είστε "τέλειοι" καθηγητές; Ουσιαστικά με κατακρίνετε! Δεν πειράζει! Κακία δεν κρατάω!
Όπως απάντησες και εσυ σε καποιο άλλο topic:"Γενικά, χρεάζεται να δεχόμαστε και την κριτική! Μπορεί η κριτική να είναι εποικοδομητική!"
Δεν νομίζω όμως οτι σε κατέκρινε κάποιος. Απλά ήταν πολύ σοβαρό αυτό που σου συνέβη για να περάσει έτσι. Το λιγότερο που θα έπρεπε να έχεις κάνει, ήταν να πάρεις μια ιατροδικαστική έκθεση και αντίγραφο της καταγραφης του συμβάντος στο βιβλίο σχολικής ζωής για να τα χρησιμοποιησεις σαν μέσο πίεσης αν και όποτε θα έκρινες εσύ.
Απο την άλλη, συντάσσομαι απόλυτα με τη γνώμη των συναδέλφων με την άποψη ότι η διευθυντρια απλά προσπαθεί να συγκαλύψει το γεγονός. Ενας σοβαρός διευθυντής αναλαμβάνει την ευθύνη και σπάει αυγα, δεν αρκειται στο να δειχνει τη συμπονια του και να μην τιμωρεί μαθητές. Εχουμε καεί απο τέτοιους διευθυντές γι' αυτό στο αναφέρουν οι υπόλοιποι. Σε ενα επόμενο συμβάν μπορεί να σε αδειάσει αν νιώσει οτι θα έχει εκεινη κάποια επίπτωση

62
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Νοέμβριος 25, 2023, 11:06:26 πμ »
Δυστυχώς θα συμφωνήσω..απεργία αποχή κάνουμε και θα το συνεχίσουμε μέχρι τέλους οι λεγόμενοι "παλιοί",οι νεότεροι καλούν τον αξιολογητή μόνοι τους.Οι περισσότεροι βέβαια όχι γιατί όντως ήθελαν να αξιολογηθούν,αλλά από φόβο.Οψόμεθα..
Σ εμας συμβαινει το αντιθετο: οι σχετικά νεοι αντιδρούν και οι παλιοί αδιαφορούν γιατί πολύ απλά μέχρι να φτάσει η σειρά τους θα έχουν βγει στη συνταξη ή θα πλησιάζουν

63
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Νοέμβριος 24, 2023, 03:16:35 μμ »
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/433109_metatheseis-ekpaideytikon-dieythynseis-den-efarmozoyn-epanypologismo-monadon

Το θέμα σε όλο αυτο είναι πώς θα μπορούσαμε να διασφαλίσουμε ότι όλες οι διευθύνσεις έχουν υπολογίσει εκ νέου τη νέα μοριοδότηση των μεταταγμένων. Για παράδειγμα εγώ γνωρίζω ότι στη Διεύθυνση που ανήκω δεν έχει πραγματοποιηθεί η διαδικασία...

Δηλαδή εντελώς δυο μέτρα και δυο σταθμά
Η Δυτική Θεσσαλονικη δεν τα έχει αλλάξει ακόμα γιατί όπως λένε στο τηλέφωνο περιμένουν διευκρινίσεις και η Ανατολική μέχρι τις προηγούμενες αιτήσεις βελτιωσεων τα είχε αλλάξει μόνο σε καποιους

64
Το σχολείο το δικό μου από όταν ήρθα, ήταν πάντα ένα σχολείο με προβληματικούς διευθυντές (ο καθένας για διαφορετικούς λόγους), που βασικά δεν μπορούσαν να το οργανώσουν να λειτουργεί σοβαρα και τα παιδιά ξεκίνησαν από φασαριοζικα κακομαθημένα και μετά τον covid κατέληξαν ασύδοτα, προκλητικά έως και παραβατικά. Για το τελευταίο φυσικά ευθύνονται οι γονείς τους, όχι το σχολείο.
Πέρσι λοιπόν που δεν μας έφτανε η φασαρία και η ηγεμονία των μαθητών που είχαν καβαλήσει τους καθηγητές με την ανοχή των διευθυντων, μας έσκασε και η παραβατικότητα και γενικα η κουλτούρα της συμμορίας, οι απαξιωτικές συμπεριφορές προς τους εκπαιδευτικούς ήταν ανεξέλεγκτες. Τότε λοιπόν για πρώτη φορά σκεφτόμουν συστηματικά ότι δεν μου αξίζει να μου φέρεται κάποιος έτσι. Τόσο απλα. Πραγματικά σκεφτόμουν ότι αν η κοινωνία είναι έτσι και η εκπαίδευση είναι έτσι, δεν θα ήθελα να συνεχίσω να το ζω αυτό για πολλά χρόνια ακόμα κι επίσης σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα το παιδί μου να υφίσταται τη συναναστροφή με τετοια ηθική και πνευματική ευτέλεια. Λυπάμαι πραγματικά για τα παιδιά που μεγαλώνουν σε ποιοτικά περιβαλλοντα κι έρχονται σχολείο για να βλέπουν τους συμμαθητές τιυς να βρίζουν, να φτύνουν ροχάλες όπου βρουν μέσα στο σχολείο και να απαξιώνουν τη γνώση, την προσπάθεια, οποιαδήποτε εκδήλωση προσπαθει να τους προσφέρει το σχολείο. Στις πολύ πιο αθώες εποχές που μεγαλώσαμε εμείς, γιατί κι εγω παιδί του σχολείου της γειτονιάς ήμουν, για μένα το σχολείο είχε πάρει ένα μεγάλο Χ στο κομμάτι των συμμαθητών, χωρίς να έχουμε τις καταστάσεις που βλέπω τώρα, ανέπνευσα όταν πήγα στο πανεπιστήμιο και βρήκα παιδιά με τα οποία μπορούσα να επικοινωνήσω. Αν μπορούσα να επιλέξω να μην φοιτά το παιδί μου σε σχολείο, πιστεύω ότι θα το σκεφτόμουν.

Σ αυτό θέλω κι ολας να πω ότι με εκνευρίζουν πολύ και οο συνδικαλιστές και το alfavita που όταν αναφέρονται στα προβλήματα των εκπαιδευτικών, θίγουν επιφανειακά το μισθολογικό κομμάτι λες και πρέπει να ντρεπόμαστε που θελουμε αξιοπρέπεια μισθούς, και κατά τ άλλα δεν αναφέρονται καθολου στο κομμάτι της κοινωνίας που μας δημιουργεί προβλήματα. Δεν καταλαβαίνω γιΑτι πρέπει να γκρινιάζουμε για τη γραφειοκρατία ή τις δράσεις ή τις επιμορφώσεις ή οτιδήποτε άλλο συνιστά εργασία, ή το αν μια μέρα θα έχουμε ενα ή δυο κενά καθ αν ο διευθυντής θα μας αφήσει να φύγουμε στις 11.45 (!!!!) επειδή τελειώσαμε, και να μην γκρινιάζουμε για τα προβλήματα που δημιουργούν στα σχολεία οι μαθητες. Δηλαδή εργαζόμαστε σρ ένα τόσο φωτεινό περιβάλλον με παιδικά χαμόγελα, εκδηλώσεις αγάπης, δίψα για μάθηση, που μας ενοχλούν τα διαφορα άκυρα που σκέφτεται ο κάθε άσχετος με την εκπαίδευση; Μακάρι να ήταν έτσι. Αλλά δεν είναι. Θεωρώ ότι έχουμε αποδεχτεί το ότι είμαστε ανάξιοι να μας αντιμετωπίζουν  με στοιχειώδη ευγένεια οι γονείς και τα κακομαθημένα αντικοινωνικά βλαστάρια τους. Κι οτσν το πιστεύεις αυτό, ότι ενταξει έτσι φέρονται τα παιδιά, τι να κάνουμε, καταλήγεις με τη στάση σου να τους κανεις να φέρονται χειρότερα.
+10000000

65
Εργασιακά / Απ: Αναγνώριση προυπηρεσίας σε φροντιστήρια
« στις: Νοέμβριος 18, 2023, 10:45:38 πμ »
Το υπουργείο ξαναλέει τα ίδια: αναγνωρίζονται χρόνια για βαθμολογική εξέλιξη (για να πας πχ από το βαθμό Β στον βαθμό Α) αλλά δεν αναγνωρίζονται για ΜΚ και για μείωση ωραρίου και αυξηση μισθου

66
Το σκέφτομαι κάθε μέρα που παω σχολείο. Κουβαλάω πανω από 30 χρόνια ταξης στην ιδιωτική και δημόσια εκπαίδευση και οι συνθήκες και τα παιδιά χειροτερευουν. Το μόνο που με παρηγορεί κάπως είναι ότι σε οχτώ χρόνια θα ρίξω μια μεγάλη πέτρα πίσω μου. Σκέφτομαι σοβαρά από του χρονου να φύγω από την τάξη και να προσπαθήσω να παω στα γραφεια

67
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« στις: Νοέμβριος 08, 2023, 06:38:10 μμ »
Ο εργαζόμενος γονέας είναι στη δουλειά τ κ ξερει οτι έχει το παιδί τ στο δημ σχολείο μέχρι τη x ώρα. Αν τύχει κάτι στο παιδί του χωρίς αυτό να έχει πάρει απουσία στα χαρτιά, εντός ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ, ούτε αυτός ούτε ο εισαγγελέας π θα κοιτάξει τα ΧΑΡΤΙΑ, θα δικαιολογησει ΔΥπ, είτε Δντη είτε εκπαιδευτικό, επειδή ο γονιός- αφήνει το παιδι τ Σάββατο βράδυ μέχρι τις 12 :o ή επειδή στα χωριά ειναι ρεμπετ ασκέρι.
Το σχολείο στέλνει ενημέρωση οτι το τμήμα σχολάει πιο νωρίς, άρα ο γονιός ειναι ενήμερος οτι το παιδί του είναι πιθανόν εκτός σχολείου.

68
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Νοέμβριος 05, 2023, 08:34:20 πμ »

Εγώ πάντως δεν ξέρω κάποιον. :)
Εξαρταται απο τη Διευθυνση. Αθηνα και Θεσσαλονίκη γινεται σφαγή, χρειάζεται οπωσδήποτε σπρωξιμο η αίτηση

69
Καλά μ' αυτήν τη λογική τα παιδιά των αναπληρωτών που οι γονείς χωρίζουν και ζουν σε διαφορετικά μέρη και τα παιδιά αλλάζουν σπίτι και σχολείο, θα έπρεπε να είναι στις φυλακές ανηλίκων. Εντάξει ας σοβαρευτούμε λίγο.

Αυτοί που δουλεύουν μέρα νύχτα, ναι μπορεί να μην προλαβαίνουν να ασχοληθούν, και μπορεί στα παιδιά τους να φαίνεται η έλλειψη φροντίδας για τη σχολική ζωή τους. Αλλά αν ο άλλος δουλεύει μέρα νύχτα, δεν έχει και χρόνο να τσακώνεται και να απειλεί τους εκπαιδευτικούς, ακριβώς γιατί έχει σοβαρότερα προβλήματα να λύσει.

Μεγάλη μερίδα των προβληματικών γονέων και των προβληματικών παιδιών είναι από άνετες έως προνομιούχες οικογένειες, με υποτίθεται υψηλό μορφωτικό και κοινωνικό επίπεδο, και αφάνταστα κόμπλεξ εναντίον μας. Αυτοί εξάλλου έχουν και την άνεση και ασχολούνται με δικηγόρους για να δημιουργούν προβλήματα. Και τα παιδιά τους είναι έτσι γιατί είναι κακομαθημένα.
+1000000

70
Εκπαιδευτικά προγράμματα δραστηριοτήτων / Απ: Όμιλοι
« στις: Οκτώβριος 27, 2023, 08:23:44 μμ »
Καλησπέρα και πάλι συνάδελφοι! Όσοι αναλαμβάνετε προγράμματα και ομίλους και έχετε μια εμπειρία, θα ήθελα μια συμβουλή. Τι ομάδα θα μπορούσα να φτιάξω που θα λειτουργούσε βοηθητικά στο μάθημα της γλώσσας για τους μαθητές μου; που θα βελτίωνε τη σκέψη και την έκφρασή τους; αλλά χωρίς να είναι απαιτητικό και "ανταγωνιστικό", όπως ένας ρητορικός όμιλος π.χ. Αφορά μαθητές λυκείου.
Δημιουργικής γραφής ισως;

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 122

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32304
  • Τελευταία: Aira
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160432
  • Σύνολο θεμάτων: 19218
  • Σε σύνδεση σήμερα: 820
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 743
Σύνολο: 757

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.