*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1961058 φορές)

0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ritsaki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 95
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2254 στις: Νοέμβριος 20, 2009, 01:55:04 μμ »
εγώ ένα ξέρω ότι όσοι προλαβαίνουν να διοριστούν μέχρι τον 06/10 είναι τυχεροί. Οι υπόλοιποι καλό διάβασμα. Δηλάδή το μεταβατικό στάδιο είναι ένας χρόνος μόνο.Να είμαστε και υποχρεωμένοι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:21:36 »

Αποσυνδεδεμένος STENNA

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2255 στις: Νοέμβριος 20, 2009, 02:06:31 μμ »
δηλαδη μονο η επιτυχια στον επομενο ασεπ θα μετρησει οχι οι των προηγουμενων ετων

Αποσυνδεδεμένος arist2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2256 στις: Νοέμβριος 20, 2009, 02:10:02 μμ »
ρε παιδιά σκεφτείτε λογικά και όχι υπο το κράτος πανικού....

τι παραπάνω θα έχει ο νέος ΑΣΕΠ απο τους προηγούμενους?????

δεν είναι λογικό να ισχύει ο καινούργιος και να διγράφονται οι παλιότεροι...αυτά φεύγω για μάθημα...

Αποσυνδεδεμένος change73

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Mπορώ,παρακαλώ, να έχω κι εγώ το λόγο;
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2257 στις: Νοέμβριος 20, 2009, 02:12:48 μμ »
Απο τη σχολικη χρονια 2010-2011 κ μετα, να βαλει ρυτρα ΑΣΕΠ μονο σε οσους απεκτησαν υποπτα (δλδ χωρις διαφανη κριτηρια)την προυπηρεσια τους. Στους υπολογιστες του Υπεπθ ,μας εχουν αναλυτικα απο που κ ποτε εχει αποκτησει ο καθενας μας την προυπηρεσια

Αν και ακουγεται πολυ σωστο αυτο,δεν μπορει να το κανει.Θα πει ο αλλος "εμενα με πηραν πδσ χωρις μεσον","εκανα αιτηση και με καλεσαν","τα πηγα καλα στη συνεντευξη"...Αντε να βγαλεις ακρη.Αν ηθελε να ενισχυσει το ρολο του ασεπ πραγματικα,ως μονου επι του παροντος αξιοκρατικου κριτηριου,επρεπε να το κανει αμεσα!Εξαλλου,λιγοι απο τους αναπληρωτες που θα διοριζονταν του χρονου δεν εχουν καποια επιτυχια στον ασεπ,εστω και παλαιοτερη.Οι υπολοιποι ας "αδικουνταν" προκειμενου να μην αδικηθουν οι προσφατα επιτυχοντες.Γιατι να το ανεχτουμε αλλη μια χρονια αυτο?
"Ζεις μόνο μια φορά-αλλά αν το κάνεις σωστά,μια φορά είναι αρκετή."  Joe E.Lewis

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:21:36 »

Αποσυνδεδεμένος astron

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 140
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2258 στις: Νοέμβριος 20, 2009, 02:16:54 μμ »
Η ΟΛΜΕ πριν από λίγο έβγαλε ανακοίνωση σχετικά με τη χθεσινή συνάντηση:

http://olme-attik.att.sch.gr/files/deltia/ypepth201109.pdf

Αποσυνδεδεμένος EVA

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • ΠΕ 02 και ΠΕ 70
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2259 στις: Νοέμβριος 20, 2009, 02:19:12 μμ »
Καλησπέρα, σε όλους!
Όσον αφορά το αδιάβλητο του ΑΣΕΠ, έχω να καταθέσω και τη δική μου εμπειρία.
Συμμετείχα στον τελευταίο ΑΣΕΠ και στο γνωστικό αντικείμενο και στα παιδιαγωγικά σημείωσα (παρανόμως, το ομολογώ!) τις απαντήσεις μου σε ένα χαρτάκι.
Όταν βγήκαν οι επίσημες απαντήσεις, τα σύγκεινα και είχα υπολογίσει με ακρίβεια τον βαθμό μου. Όταν βγήκαν τα αποτελέσματα είδα συνολική διαφορά 4 μονάδων περίπου!!
Πήρα τηλέφωνο στον ΑΣΕΠ και μου είπαν οτι δεν μπορώ να αμφισβητήσω τη βαθμολογία μου.
Προσωπικά, αυτό το λάθος δεν μου κόστισε το διορισμό, αλλά με έριξε πιο χαμηλά στις λίστες. Έγινε όμως μόνο σε μένα?
Είναι σίγουρα ένα απλό λάθος?
Επιτρέπονται τέτοια λάθη από τον "τέλειο" ΑΣΕΠ?
Μήπως συνέβη και σε άλλους? Μήπως κάποιοι δεν πήρα κάποιες μονάδες λιγότερο, αλλά περισότερο?

Αυτό που περιγράφεις έτυχε σε μένα και σε δύο άλλα άτομα.Άκρη δεν βγάλαμε από τον αξιοκρατικό και αδιάβλητο ΑΣΕΠ.Βλέπετε τον έχουν οχυρώσει καλά, ως ανεξάρτητη αρχή.Αντε μετά εσύ να αποδείξεις ότι γίνονται παρατυπίες.Δεν μπορείς, γιατί απλούστατα δεν στο επιτρέπουν.Περιφρουρείται καλά!Μην υποστηρίζουμε, λοιπόν, έναν διαγωνισμό παρωδία!Ας κοιτάξουμε να περιφρουρίσουμε τα κεκτημένα!Μία αξιοπρεπή ζωή ζητάμε!Ας τους βομβαρδίσουμε με μηνύματα(ΟΛΜΕ,ΠΕΑ,Διαμαντοπούλου,εφημερίδες,κανάλια...)

Αποσυνδεδεμένος giannis27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2260 στις: Νοέμβριος 20, 2009, 02:23:08 μμ »
Καλησπέρα, σε όλους!
Όσον αφορά το αδιάβλητο του ΑΣΕΠ, έχω να καταθέσω και τη δική μου εμπειρία.
Συμμετείχα στον τελευταίο ΑΣΕΠ και στο γνωστικό αντικείμενο και στα παιδιαγωγικά σημείωσα (παρανόμως, το ομολογώ!) τις απαντήσεις μου σε ένα χαρτάκι.
Όταν βγήκαν οι επίσημες απαντήσεις, τα σύγκεινα και είχα υπολογίσει με ακρίβεια τον βαθμό μου. Όταν βγήκαν τα αποτελέσματα είδα συνολική διαφορά 4 μονάδων περίπου!!
Πήρα τηλέφωνο στον ΑΣΕΠ και μου είπαν οτι δεν μπορώ να αμφισβητήσω τη βαθμολογία μου.
Προσωπικά, αυτό το λάθος δεν μου κόστισε το διορισμό, αλλά με έριξε πιο χαμηλά στις λίστες. Έγινε όμως μόνο σε μένα?
Είναι σίγουρα ένα απλό λάθος?
Επιτρέπονται τέτοια λάθη από τον "τέλειο" ΑΣΕΠ?
Μήπως συνέβη και σε άλλους? Μήπως κάποιοι δεν πήρα κάποιες μονάδες λιγότερο, αλλά περισότερο?
εχουν παρατηρηθει λαθη στις ερωτησεις πολλαπλης επιλογης εχεις δικιο αρκει να θυμασε καλα τις απαντησεις σου η να τρις σημειωσεις σωστα γιατι κι εγω τις σημειωσα καπου αλλα μετα οταν βγηκαν τα αποτελεσματα απο εφηεμριδες εκαναν κι αυτες λαθη. οταν κοιταξα του ασεπ τα επισημα ηταν σωστα ομως αυτο ομως δεν σημαινει οτι επειδη γινονται καποια λαθη στον Ασεπ σκοπιμα η μη εω θ ελω να πιστευω τυχαια πρεπει να διορισζομαστε με προυπηρεσιες βυσματιικες η με αλλο τροπο σωστο?

Αποσυνδεδεμένος giannis27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2261 στις: Νοέμβριος 20, 2009, 02:26:01 μμ »
ρε παιδιά σκεφτείτε λογικά και όχι υπο το κράτος πανικού....

τι παραπάνω θα έχει ο νέος ΑΣΕΠ απο τους προηγούμενους?????

δεν είναι λογικό να ισχύει ο καινούργιος και να διγράφονται οι παλιότεροι...αυτά φεύγω για μάθημα...
οχι δεν ειναι λογικο εκτος αν τοπ θεωρεις εσυ λογικο. η προυπηρεσια παλιοτερων ετων γιατι υπολογιζεται κανονικα και δεν χανεται ποτε? γιατι να χανονται οι επιτυ χιες παλαιοτερςν ασεπ αφου οσοι πετυχαν καθησαν και διαβαζαν με θυσιιες και απεδειξαν γραπτα οτι ειναι ικανοι να διδασκουν? κατι το οποιο δεν εκανα αλλοι. να μετρανε και παλαιοτεροι ασεπ και οποιος δινει πρωτη φορα προφανως νεοτερος πτ υχιουχος θα τα εχει πιο φρεσκια και μπορει να γραψει καλυτερα και αν εχει τη δυνατοτητα να περασει εναν παλαιοτερο ασεπιτη ο οποιος εχει δωσει πολες φορες.

Αποσυνδεδεμένος georgia_georgia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2262 στις: Νοέμβριος 20, 2009, 02:37:30 μμ »
μακάρι να είναι έτσι... μοριάκι μοριάκι τα μαζεύω. είναι άδικο μετά από τόσο κόπο να σε αναγκάζουν να αρχίζεις από το 0. αυτά τα μόρια που παίρνουμε από προηγούμενο ασεπ πιστεύω ότι συμπληρώνουν αυτά που χάνεις από την υποκειμενική διόρθωση του γραπτού σου.
the best teachers teach from the heart... not from the book...

Αποσυνδεδεμένος EVA

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • ΠΕ 02 και ΠΕ 70
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2263 στις: Νοέμβριος 20, 2009, 02:39:48 μμ »
Αλλάζει το σύστημα πρόσληψης των εκπαιδευτικών για να μειωθούν οι διορισμοί
  
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/11/2009
Του ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΑΤΣΙΚΑ

Το τελευταίο χρονικό διάστημα με απανωτές ανακοινώσεις και δηλώσεις της η νέα υπουργός Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου ξεκαθάρισε σε όλους τους τόνους ότι το επόμενο χρονικό διάστημα (σε τρεις μήνες) το υπουργείο Παιδείας θα παρουσιάσει σχέδιο νόμου στη Βουλή με το οποίο, ανάμεσα σε άλλα, θα γίνεται μια νέα διαχείριση του εργασιακού βίου των εκπαιδευτικών, καθώς, όπως επισήμανε, η κατάσταση στον τομέα αυτό έχει προκαλέσει στην σχολική εκπαίδευση «καρδιακή αρρυθμία».

Η υπουργός Παιδείας, με ευκολοχώνευτα παραδείγματα και επικοινωνιακή μαεστρία, ούτε λίγο ούτε πολύ πληροφόρησε την κοινή γνώμη (η οποία είναι μπουρλότο εδώ και χρόνια με την απαράδεκτη κατάσταση στην Παιδεία) ότι «ένας εξαιρετικά μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών, που μπορεί να υπερβαίνει και τις 10.000, βρίσκεται αποσπασμένος σε διάφορες υπηρεσίες του Δημοσίου», ότι στον ευαίσθητο χώρο της παιδείας «πρυτανεύουν τα κριτήρια πελατειακής εξυπηρέτησης» και ότι πάνω σ' αυτό το έδαφος λιπαίνονται τα χιλιάδες κενά στα σχολεία.

Αμέσως οι αγιογράφοι των ΜΜΕ έπιασαν δουλειά και ανάμεσα σε θυμιάματα και «ωσαννά» για την υπουργό, που επιτέλους επιχειρεί να επαναφέρει την τάξη στα σχολεία, στοχοποίησαν τους εκπαιδευτικούς, που με τα «κονέ», «τα βύσματα» και τις «άκρες» έχουν ρημάξει τα σχολεία.

Βέβαια η υπουργός δεν έκανε τον κόπο να ενημερώσει την κοινή γνώμη ότι τις πελατειακές αποσπάσεις των εκπαιδευτικών στα Γραφεία και τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, στις ιερές Μητροπόλεις και στα Πανεπιστήμια δεν τις κάνουν οι εκπαιδευτικοί αλλά οι εκάστοτε υπουργοί Παιδείας βασισμένοι στον νόμο 2986 που θεσμοθέτησε το ΠΑΣΟΚ το 2002.

Παράλληλα ξέχασε να αναφέρει στην κοινή γνώμη ότι οι υπουργοί Παιδείας επί κυβερνήσεων Νέας Δημοκρατίας αποσπούσαν όποιους και όσους εκπαιδευτικούς ήθελαν πάλι στηριγμένοι σε νομοθεσία που θεσμοθέτησε το ΠΑΣΟΚ την ίδια ακριβώς περίοδο. Οι νόμοι μάλιστα αυτοί καθιερώθηκαν παρά τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών φορέων, οι οποίοι ζητούσαν αφενός να περνούν όλες οι υπηρεσιακές αλλαγές των αλλαγών από τα θεσμοθετημένα όργανα και να μη μετράνε τα μορίων περιοχών διορισμού όταν αποσπώνται οι εκπαιδευτικοί σε υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας.

Η υπουργός Παιδείας, ωστόσο, στη βιασύνη της να βάλει τάξη στην εκπαίδευση, παρέλειψε να πληροφορήσει την κοινή γνώμη ποιοι ακριβώς τα τελευταία 17 χρόνια (το 1992 έγιναν οι τελευταίοι διορισμοί διοικητικών υπαλλήλων) άφησαν γυμνές όλες τις υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας, μη διορίζοντας το διοικητικό προσωπικό που απαιτούνταν και αποσπούσαν εκπαιδευτικούς σε αυτές, ποιοι ακριβώς τα τελευταία 15 τουλάχιστον χρόνια δεν έκαναν τις απαραίτητες προσλήψεις διδακτικού προσωπικού στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ με αποτέλεσμα να απαιτείται η απόσπαση εκπαιδευτικών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης για να μπορέσει να λειτουργήσει η τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Παράλληλα η υπουργός Παιδείας ξέχασε να ενημερώσει την κοινή γνώμη ότι και οι διάτρητες προσλήψεις εκπαιδευτικών στην Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη, η οποία κατηγορήθηκε για «κατασκευή» κρίσιμης προϋπηρεσίας των «γαλάζιων παιδιών», νομοθετικά θεσμοθετήθηκαν επί κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ.

Θέλουμε να είμαστε ξεκάθαροι: Στο τρίγωνο προσλήψεις - μεταθέσεις - αποσπάσεις ευθύνες έχει κάθε φορά και μια μερίδα εκπαιδευτικών, οι οποίοι άλλοτε από συμφέρον κι άλλοτε από ανάγκη, βάζοντας την ατομική τους εξυπηρέτηση πάνω από τις συλλογικές ανάγκες, πέφτουν σαν τις μύγες στα «μελωμένα» δίχτυα που έχουν στηθεί. Ωστόσο η κύρια ευθύνη, η βασική ευθύνη, ανήκει σ' αυτούς που «κατασκευάζουν» το νομοθετικό πλαίσιο με όρους πελατειακούς, ρουσφετολογικούς, ακριβώς για να μπορούν να κρατούν σιωπηλούς, συναινετικούς, ομήρους, μια μερίδα εκπαιδευτικών η οποία την κρίσιμη στιγμή μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν πολιορκητικός κριός για τους υπόλοιπους.

Η νομιμοποίηση της μείωσης των προσλήψεων

Η στοχοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας δεν είναι τυχαία. Αποτελεί τμήμα ενός σχεδίου που σε μια από τις άκρες του έχει το τέλος των διορισμών εκπαιδευτικών. Ή για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι τη δραστική μείωση των μόνιμων διορισμών και την εξαφάνιση από το εκπαιδευτικό τοπίο των χιλιάδων αδιόριστων εκπαιδευτικών που συνωστίζονται κάθε χρόνο στις λίστες του υπουργείου Παιδείας.

Αυτός ακριβώς είναι ο πραγματικός στόχος της εξαγγελίας της υπουργού Παιδείας για ένα νέο σύστημα διορισμών αποκλειστικά στηριγμένο στον ΑΣΕ, που δίκαια δημιούργησε μια μεγάλη αναστάτωση σε δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικούς οι οποίοι για πολλά χρόνια μαζεύουν προϋπηρεσία, ώρα την ώρα, εργαζόμενοι σε όλη την Ελλάδα.

Η αλήθεια είναι ότι το υπουργείο Παιδείας, για μια ακόμη φορά, επιχειρεί να ανατρέψει βίαια τις υπάρχουσες διαδικασίες αντιμετωπίζοντας τον εκπαιδευτικό ως «αναλώσιμο προϊόν». Ωστόσο ας μη νομίσει κανείς ότι το εγχείρημα αυτό του υπουργείου Παιδείας αφορά ένα τμήμα των αναπληρωτών - ωρομισθίων εκπαιδευτικών, σ' αυτούς δηλαδή που προσεγγίζουν τον διορισμό μέσω της προϋπηρεσίας.

Μια ματιά μόνο στις ανακοινώσεις της κ. Διαμαντοπούλου, ακόμη κι αν κάποιος δεν γνωρίζει να βλέπει πίσω από τη διγλωσσία, κάνει φανερά δυο δεδομένα: Πρώτον, η υπουργός Παιδείας επισημαίνει σε συνέντευξή της ότι «με την αναλογία που έχουμε μαθητών / καθηγητών δεν έπρεπε να υπάρχουν κενά» και ότι κακώς έγιναν προσλήψεις φέτος για κάλυψη των κενών και πως αυτό δεν θα ξαναγίνει καθώς τα κενά μπορούν να αντιμετωπιστούν από το εκπαιδευτικό δυναμικό: «Θέλω να σας πω ότι εγώ αντιμετώπισα τα κενά -γιατί ήταν το πρώτο ταβάνι που μού 'ρθε στο κεφάλι μόλις ανέλαβα. Χιλιάδες κενά σε όλη τη χώρα τα αντιμετώπισα -να σας το πω δημοσίως- με λάθος τρόπο. Δηλαδή, ζήτησα αμέσως πιστώσεις τις οποίες έδωσε ο κ. Παπακωνσταντίνου, για να καλύψουμε αμέσως τα κενά και να μπουν οι καθηγητές στην τάξη. Αυτό δεν μπορεί να ξαναγίνει. Τα κενά θα αντιμετωπιστούν από το εκπαιδευτικό δυναμικό της χώρας, το οποίο είναι τεράστιο».

Την αλλαγή του συστήματος των διορισμών επιβάλλει η επιχειρηματική λογιστική: να γλυτώσουμε διορισμούς και άρα κονδύλια σ' αυτές τις δύσκολες, δημοσιονομικά, εποχές.

Δεύτερον ότι με το νέο σύστημα διορισμών που προωθεί όλες οι σημερινές ομαδοποιήσεις των αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών βγαίνουν ζημιωμένες! Ναι είναι αλήθεια και εύστοχα επισημαίνεται από έναν εκπαιδευτικό:

«Α. ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Να απαντήσω γιατί πραγματικά αυτό αφορά πολύ κόσμο. Έλεγα λοιπόν ότι με το που θα γίνει ο νόμος -είπαμε σε 3 μήνες θα παρουσιάσουμε το σχέδιο νόμου για να πάει στη Βουλή- που αφορά τον εργασιακό βίο, θα περνάνε όλοι με το ΑΣΕΠ, θα γίνονται δόκιμοι και θα συνεχίζουν την πορεία τους όπως είπαμε. Αυτοί που περνάνε με το ΑΣΕΠ βεβαίως για την τελική επιλογή, θα μετράει και η προϋπηρεσία. Δηλαδή όπως ανακοινώθηκε συνολικά και από τον κ. Ραγκούση και στην εκπαίδευση θα ισχύει αυτό: ότι ναι, περνώ τις εξετάσεις, αλλά και η προϋπηρεσία που έχω, μετράει για την τελική επιλογή»

Δηλαδή, όλη η διαφάνεια και η αξιοκρατία είναι ότι καταργούμε τη σειρά επιτυχίας στο ΑΣΕΠ και την αναμιγνύουμε με την υπάρχουσα προϋπηρεσία. Με άλλα λόγια ο νούμερο 1 επιτυχών του ΑΣΕΠ, μπορεί να καταταγεί στο νούμερο 100 αν δεν έχει προϋπηρεσία. Και αν το σύνολο των θέσεων είναι 100, ο νούμερο 101 θα πρέπει να ξαναδώσει ΑΣΕΠ χάνοντας το πλεονέκτημα που έχει τώρα, δηλαδή αναπληρωτής - μόρια - μονιμοποίηση. Σε τελική ανάλυση, ποιον εξυπηρετεί αυτή η νέα διαδικασία, αφού οι έχοντες προϋπηρεσία σαφέστατα χάνουν, αλλά και οι μη έχοντες προϋπηρεσία, αν δεν είναι μέσα στους ελάχιστους διοριστέους, χάνουν και αυτοί !

Είπαμε παραπάνω ότι η στοχοποίηση των εκπαιδευτικών αποτελεί τμήμα ενός σχεδίου με πολλές άκρες. Μιλήσαμε για μια από αυτές. Έχουμε και άλλες: Την πρόσληψη σε επίπεδο σχολείου (βλέπε αποκέντρωση / περιφερειοποίηση της εκπαίδευσης ή αλλιώς τα σχολεία στους δήμους) κι άντε μετά να βρούμε λογαριασμό. Άλλη; Ο δόκιμος εκπαιδευτικός: Δηλαδή εξετάσεις από τα σπάργανα μέχρι τα σάβανα (να τελειώσω το Λύκειο, να μπω στο Πανεπιστήμιο, να πάρω πτυχίο, να περάσω τις εξετάσεις στο ΑΣΕΠ, να μου βάλει σφραγίδα καταλληλότητας ο προϊστάμενος και τράβα κορδέλα). Για ένα κομμάτι ψωμί.

<< εφημερίδα Η ΑΥΓΗ >>

Δείτε κι αυτό.Ελπίζω να το επικόλλησα σωστά!

Αποσυνδεδεμένος giannis27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2264 στις: Νοέμβριος 20, 2009, 03:02:05 μμ »
κι επειδη συμφωνα με τον Κατσικα γινεται με τις αλλαγες νομιμοποιηση της μειωσεις των προσληψεων πρεπει καποιοι να περνουν ετσι την προυπηρεσια βυσματικα χωρις ασεπ και να συθενχιστει η αδικια αυτη αλλοι να διαβαζουν και να ειναι επιτυχοντες πιο αξιοκρατικα απο καποιους αλλους που δεν μπηκαν καν στην διαδικασια να διαβασουν σωστα κυριε? αλλα αυτα δεν τα λεμε αυτα ειναι εξωγηινα για την ελλαδα εδω ειναι ελλαδα οποιος θιγεται διαμαρτυτρεται και εχει μαθειο τοσα χρονια οτι οσο διαμαρτυρεται οι κυβερνησεις θα υποκυωουν στις πιεσεις του.Δεν φταιει αλλος αλλα οσοι εχουν επιτυχια σε παλιοτερους ασεπ πιο αξιοκρατικα απο αλλους οι οποοιοι δεν βγηκαν ποτε στους δρομους να διαμαρτυρηθουν για παρανομους διορισμους πολυτεκνων χωρις ασεπ η 3ομηνιτων με αδιαφνη προυπηρεσια.

Αποσυνδεδεμένος marias

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1098
    • Προφίλ
    • www.dailytech.gr
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2265 στις: Νοέμβριος 20, 2009, 03:16:40 μμ »
Αν κατάλαβα καλά, το ποιός ΑΣΕΠ, το ποιά επιτυχία σε ΑΣΕΠ θα μετρήσει, από το 2011-2012, θα είναι αποτέλεσμα της δημόσιας διαβούλευσης; ???

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2266 στις: Νοέμβριος 20, 2009, 03:18:22 μμ »

εχουν παρατηρηθει λαθη στις ερωτησεις πολλαπλης επιλογης εχεις δικιο αρκει να θυμασε καλα τις απαντησεις σου η να τρις σημειωσεις σωστα γιατι κι εγω τις σημειωσα καπου αλλα μετα οταν βγηκαν τα αποτελεσματα απο εφηεμριδες εκαναν κι αυτες λαθη. οταν κοιταξα του ασεπ τα επισημα ηταν σωστα ομως αυτο ομως δεν σημαινει οτι επειδη γινονται καποια λαθη στον Ασεπ σκοπιμα η μη εω θ ελω να πιστευω τυχαια πρεπει να διορισζομαστε με προυπηρεσιες βυσματιικες η με αλλο τροπο σωστο?
Συμφωνώ. Και αυτή είναι η ουσία της υπόθεσης. Σήμερα υπάρχει ασεπ από τη μία και προσλήψεις με Σιβιτανίδειο, Οαεδ,ιδιωτικά, τρίτεκνοι, ΠΔΣ ως πέρσι ...
Αν έχει προβλήματα ο ασεπ ας βελτιωθεί ή ας αντικατασταθεί με ένα άλλο καλύτερο σύστημα. Αλλά μη βάζουμε στην ίδια ζυγαριά τις προσλήψεις με ασεπ και αυτές εκτός ασεπ ως προς τη διαβλητότητα.  

Αποσυνδεδεμένος EVA

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • ΠΕ 02 και ΠΕ 70
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #2267 στις: Νοέμβριος 20, 2009, 03:33:51 μμ »
Ας προτείνουμε, λοιπόν, ένα καλύτερο σύστημα ή και ενδεχόμενη βελτίωση του ΑΣΕΠ.Προς το παρόν δε βλέπω να προωθούν κάποια βελτίωση του θεσμού.Η συζήτηση, γενικότερα ,δε βλέπω να γίνεται με σκοπό τη βελτίωση των κακώς κείμενων.Προσωπικά, πιστεύω ότι δεν τους ενδιαφέρει να βελτιώσουν το ΑΣΕΠ.Μάλιστα, τους συμφέρει να παραμείνει έτσι.Εσείς είδατε κάποια βελτίωση;Μήπως μου διαφεύγει κάτι!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160667
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 924
Σύνολο: 924

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.