*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1965110 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5628 στις: Ιανουάριος 18, 2010, 03:50:31 μμ »
ΑΠΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΑΚΕ
 Υπενθυμίζουμε ότι το επίδομα παραμεθορίων και δυσπρόσιτων περιοχών παραμένει 120 ευρώ, όσο δηλαδή ήταν πριν από 14 χρόνια (40000 δραχμές). Τότε ο εκπαιδευτικός με τα χρήματα αυτού του επιδόματος νοίκιαζε μία αξιοπρεπή κατοικία, ενώ σήμερα δε μπορεί να νοικιάσει ούτε κοτέτσι.


και γιατι ρε συναδελφοι δεν εγινε επι νδ μια αυξηση;ολοι οταν γινουν αντιπολιτευση ειναι με το μερος μας... ουστ κοπριτες( αναφερομαι σε ολους τους επι 20ετιας κυβερνωντες)

Οσο και αν ακούγεται περίεργο η ... κακιά κατά τα άλλα δεξιά του Κ.Καραμανλή

 άνοιξε διάπλατα χιλιάδες θέσεις για τους χιλιάδες αδιόριστους εκπαιδευτικούς

 διόρισε πολύτεκνους

 έδωσε προνόμια στους τρίτεκνους

 διευκόλυνε εκατοντάδες εκπαιδευτικούς με εκπαιδευτικές άδειες - αποσπάσεις


Επίσης η καλή δεξιά θέλοντας να δείξει πόόόσο καλή είναι :
-Διόρισε το 2007-14 χρόνια μετά- τους 1000 αγροφύλακες που έμειναν αδιόριστοι,όταν το 1993 έχασε την εξουσία ο Μητσοτάκης.

-Προσλάμβανε σωρηδόν και με χρήματα του ελληνικού δημοσίου χιλιάδες stagers.

-Σύναπτε χιλιάδες συμβάσεις έργου

με αποτέλεσμα το δημόσιο χρέος μας-γιατί όλα αυτά με δανεικά γίνονταν -μέσα σε 5 χρόνια από 200 δις πήγε στα 300 δις.


ΔΛΔ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ  εσυ τωρα εισαι ικανοποιημενος με τις πρωτες 100 μερες;; και μη πεις τα βρηκε μπαχαλο το πασοκ,γιατι πριν την νδ το πασοκ ηταν για παρα πολλα χρονια...αυτοκρατορικα πηγαινε η καρεκλα απο παππου σε πατερα γιο κλπ....
υ.γ. δεν ειμαι ουτε το ενα ουτε το αλλο κομμα... αλλα μη βλεπετε των αλλων μονο δειτε και τα δικα σας..ο γιωργακης ηταν αυτος που ανακοινωνε "λεφτα εχουμε"και ο λοβερδος σε εκπομπη ειπε επι λεξη "δεν υπαρχει σαλιο῾..να τα φερουν πισω τοσα κονδυλια απο ΕΕ που ειναι οοοοεεοοοοοο ....ολοι οι μακρυχεριδες στην βουλη μαζευτηκαν...αντε τωρα...
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:36:14 »

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5629 στις: Ιανουάριος 18, 2010, 04:09:56 μμ »
απο τον ριζοσπαστη της κυριακης .τελικα καποιες εφημεριδες ;)μας θυμουνται:

Η ζωή του νέου εκπαιδευτικού: Κυνήγι μορίων, προϋπηρεσία, ωρομισθία για 7 ευρώ, εξετάσεις στο ΑΣΕΠ μια, δύο και τρεις φορές, πληρωμή μετά από μήνες και ένας ατελείωτος λαβύρινθος που ίσως κάποια στιγμή να οδηγήσει στη μονιμοποίηση! Την ίδια ώρα, πρέπει να ζήσεις και γι' αυτό η δουλειά σε φροντιστήρια είναι απαραίτητη προϋπόθεση. Εκεί έρχεται αντιμέτωπος με την εκμετάλλευση και πάλι της ωρομισθίας, των συμβάσεων στον ιδιωτικό τομέα, τις καθυστερήσεις μισθών και όλα τα «καλά» που έχουν οι εκπαιδευτικοί στα φροντιστήρια. Σε όλο αυτό το λαβύρινθο εκμετάλλευσης, ο νέος εκπαιδευτικός έχει τόσο περιορισμένο χρόνο και τόσο μεγάλη αγωνία, που η σκέψη για τη διεκδίκηση των στοιχειωδών δικαιωμάτων μετατρέπεται σε ...πολυτέλεια.

Παράλληλα, το υπουργείο Παιδείας έχει ανακοινώσει ένα σχέδιο πρόσληψης εκπαιδευτικών που εντείνει τις ελαστικές εργασιακές σχέσεις, δεν καταργεί την ωρομισθία, ενώ ενεργοποιεί το θεσμό του δόκιμου εκπαιδευτικού ετοιμάζοντας το σχολείο της αγοράς.

Για όλα αυτά, μιλούν στον «Ριζοσπάστη» τρεις νέοι εκπαιδευτικοί, που είτε δουλεύουν σε φροντιστήριο, είτε μαζεύουν προϋπηρεσία δουλεύοντας ωρομίσθιοι για 7 ευρώ την ώρα, είτε δίνουν για τρίτη φορά ΑΣΕΠ ή όλα αυτά μαζί! Η περιγραφή της πραγματικότητας είναι αποκαλυπτική από κάθε τους φράση. Οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ και οι συμβιβασμένες συνδικαλιστικές ηγεσίες, χρόνια τώρα, θέλουν να τους πείσουν ότι η λύση βρίσκεται στη διαχείριση της εκμετάλλευσής τους. Οι υποσχέσεις και οι «ευκαιρίες» δεν έχουν τελειωμό...

Ο αγώνας για μόνιμη και σταθερή δουλειά χωρίς όρους και προϋποθέσεις, που προτείνει το ΠΑΜΕ, φαντάζει σαν μακρινό αίτημα «εκτός εποχής». Κι όμως, είναι μονόδρομος και η μόνη λύση απέναντι στο παζάρι των δικαιωμάτων, της ίδιας της ζωής των εκπαιδευτικών.

   


ΝΕΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Δουλεύουν σε συνθήκες γαλέρας
Για το «Γολγοθά» που τράβηξαν μετά το πτυχίο και τις σημερινές συνθήκες δουλειάς τους μιλούν στον «Ρ» τρεις νέοι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί


 
Η Εύα Παπαϊωάννου είναι 29 χρόνων, απόφοιτος της ΑΣΟΕΕ, εκπαιδευτικός σε φροντιστήρια, όπου διδάσκει οικονομικά. Εχει περάσει με επιτυχία τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ. Ο Ανδρέας Καργόπουλος, 32 ετών, είναι χημικός, ωρομίσθιος εκπαιδευτικός εδώ και δύο χρόνια. Από τότε που έχει πάρει το πτυχίο του εργάστηκε σε διάφορες δουλειές, ενώ έχει και μεταπτυχιακό στη διδακτική της χημείας. Εχει περάσει με επιτυχία δύο φορές στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ. Ο Κώστας Πατέρας, 31 ετών, είναι ωρομίσθιος καθηγητής αγγλικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, έχει περάσει με επιτυχία τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ, δούλευε χρόνια σε φροντιστήρια.

Ξεκινώντας την κουβέντα η Εύα μάς λέει: «Ξεκίνησα να δουλεύω σε φροντιστήρια, με την ελπίδα ότι κάποια στιγμή θα μπορέσω να διοριστώ. Ακόμα δουλεύω σε φροντιστήρια, κι έχω αλλάξει πάρα πολλά». Σήμερα, για να τα βγάλει πέρα, εργάζεται σε έξι φροντιστήρια, κάνει εκατοντάδες χιλιόμετρα τη βδομάδα κι, όπως λέει, έχει βρει το «φθηνότερο βενζινάδικο της Αττικής»... Η πραγματικότητα είναι πως «δεν ξέρεις κάθε χρονιά τι σου ξημερώνει. Σε όλα πληρώνομαι ωρομίσθια. Οι ώρες οι δικές μου είναι πολύ λίγες σε κάθε φροντιστήριο και γι' αυτό αναγκάζομαι να δουλεύω σε τόσα πολλά».

H Εύα έχει δώσει εξετάσεις του «ΑΣΕΠ με επιτυχία. Αυτό δεν ήταν αρκετό. Στον κλάδο μας παίρνουν πάρα πολύ λίγα άτομα και όσο πάνε και μειώνονται». Αφού πέρασε στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ, έκανε τα χαρτιά της για ωρομίσθια ή αναπληρώτρια καθηγήτρια. Την κάλεσαν σε δύο σχολεία στην Πελοπόννησο. Το ένα ήταν πάρα πολύ μακριά και αρνήθηκε να πάει. Το δεύτερο ήταν πιο ...κοντά (200 - 250 χιλιόμετρα απ' την Αθήνα) και ζήτησε απ' τη διεύθυνση να μπουν τα μαθήματά της σε δύο μέρες, για να μπορεί να πηγαινοέρχεται, αλλά το αίτημα δεν έγινε δεκτό.

Ο λαβύρινθος της εκμετάλλευσης

Μόνη λύση ενάντια στο σημερινό απάνθρωπο καθεστώς, αλλά και στην κυβερνητική πολιτική που διαιωνίζει τις ελαστικές μορφές απασχόλησης, είναι η απαίτηση για μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους 
Το λόγο παίρνει ο Ανδρέας που, όπως είπαμε στην αρχή, έχει πετύχει δύο φορές στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ. Κάναμε την «αφελή» ερώτηση γιατί έδωσε δεύτερη φορά, αφού είχε πετύχει την πρώτη και τότε άρχισαν τα δύσκολα, αφού μας περιέγραψε μέρος απ' το λαβύρινθο εκμετάλλευσης που μπορεί κάποια στιγμή να ...σε οδηγήσει στη μονιμότητα:

«Πρέπει να γράψεις 50% και πάνω σε όλα τα μαθήματα και ο μέσος όρος σου να είναι πάνω από 55%. Αν το καταφέρεις αυτό είσαι στους λεγόμενους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. Υπάρχουν δύο τρόποι να διοριστείς από εκεί και πέρα. Ο ένας τρόπος είναι να είσαι απευθείας στους πρώτους πρώτους, όπου σε κάθε ειδικότητα είναι πολύ λίγοι. Για παράδειγμα, στους χημικούς είναι 78, στους φυσικούς 150. Ολοι οι υπόλοιποι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ μπαίνουν στις λίστες αναπληρωτών - ωρομισθίων με προϋπηρεσία.

Υπάρχουν δύο ειδών προϋπηρεσίες, η πραγματική και η φαινομενική. Η φαινομενική είναι του ΑΣΕΠ και η πραγματική είναι που έχεις δουλέψει. Πραγματική μαζεύεις ως ωρομίσθιος ή ως αναπληρωτής. Αυτή είναι η πραγματική προϋπηρεσία που τη μαζεύεις σε μόρια και μένει».

Ποια είναι η φαινομενική προϋπηρεσία; Τα μόρια που παίρνεις απ' τη βαθμολογία στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ (εάν έχεις πετύχει). Τα μόρια αυτά μετατρέπονται σε μήνες προϋπηρεσίας, αλλά με την προκήρυξη νέου διαγωνισμού διαιρούνται διά δύο ή χάνονται. Για παράδειγμα, ένας εκπαιδευτικός έχει πετύχει στις δύο τελευταίες εξετάσεις του ΑΣΕΠ, άρα έχει τα αντίστοιχα μόρια, συνεπώς τους μήνες φαινομενικής προϋπηρεσίας. Οταν γίνει καινούριος διαγωνισμός, στον οποίο δε θα συμμετάσχει, χάνει τα μόρια απ' τον πρώτο διαγωνισμό (χρονικά) και τα μόρια απ' το δεύτερο διαιρούνται διά δύο, άρα μένουν τα μισά. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι υποχρεώνεται να δώσει πάλι εξετάσεις, για να ξανακερδίσει μόρια φαινομενικής προϋπηρεσίας! Οπως τονίζει ο Ανδρέας, «στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση το 80- 85% αυτών που είναι στις λίστες έχουν περάσει, τουλάχιστον, μια φορά το ΑΣΕΠ. Σκέψου ότι εγώ έχω περάσει δύο φορές το ΑΣΕΠ και δε με έχουν πάρει καν αναπληρωτή»!

Για 7 ευρώ την ώρα μετά από μήνες!
Πέρα, όμως, από όλο αυτό το «Γολγοθά» των διαγωνισμών η ακόμα μεγαλύτερη εκμετάλλευση είναι αυτή των ελαστικών εργασιακών σχέσεων. Ο Ανδρέας πέρσι ήταν ωρομίσθιος στην Καισαριανή, τώρα πηγαίνει στον Γαλατά, απέναντι απ' τον Πόρο, για 8 ώρες μάθημα τη βδομάδα. Πόσο πληρώνεται γι' αυτές; Το τεράστιο ποσό των 7 ευρώ την ώρα, τα οποία, μάλιστα, τα παίρνεις μήνες και μήνες μετά! Ο Ανδρέας τώρα πληρώθηκε τα χρήματα για την περσινή χρονιά, μέχρι τον Απρίλη! Οπως λέει, «αυτά που θα πάρω, όταν τα πάρω, απ' τις ωρομισθίες στον Γαλατά, θα είναι περίπου οι βενζίνες και τα διόδια για το πηγαινέλα. Για όλο το χρόνο ένας ωρομίσθιος μπορεί να πάρει από 1.000 μέχρι 2.500 χιλιάδες (εάν είναι φουλ "ωράριο" μαζί με τα δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα)»!

Ο Ανδρέας απαντάει στην επόμενη απορία μας για τη διαδικασία: Μπορείς να δηλώσεις για ωρομίσθιος σε συγκεκριμένες περιφέρειες και για αναπληρωτής σε όλη την Ελλάδα. Κάνεις τον Ιούνη αίτηση για αναπληρωτής - ωρομίσθιος και περιμένεις τηλέφωνο. Ξεκινάνε οι φάσεις διορισμών των αναπληρωτών τέλη Αυγούστου που κρατάνε μέχρι και τον Απρίλη. Μόλις περάσουν οι τρεις - τέσσερις πρώτες φάσεις διορισμών, έρχεται η σειρά των ωρομισθίων, το Νοέμβρη. Σε παίρνουν τηλέφωνο και σου λένε έχουμε 10 ώρες εκεί, θα πας;

Ο Ανδρέας, παρόλο που έχει δύο επιτυχίες στο ΑΣΕΠ, πτυχίο και μεταπτυχιακό, δήλωσε αναπληρωτής, σε όλη την Ελλάδα, αλλά δεν τον πήραν παρά μόνο για ωρομίσθιο. Εξηγεί ότι «αυτό που κάνουν είναι να σπάνε μια θέση αναπληρωτή σε δύο και καλύπτουν τη θέση με δύο ωρομίσθιους, που είναι πιο φθηνοί. Σου δίνουν πάντα μια προοπτική διορισμού. Τι έχουν καταφέρει; Παλιότερα ο ωρομίσθιος και ο αναπληρωτής ήταν η εξαίρεση στην εκπαίδευση. Τώρα δουλεύουμε 24 με 25 χιλιάδες ωρομίσθιοι και αναπληρωτές και 40 χιλιάδες που έχουμε δουλέψει τα τελευταία δύο, τρία χρόνια. Σε βάζουν σε μια διαδικασία να δουλεύεις χρόνια ωρομίσθιος - αναπληρωτής, που είσαι πολύ πιο φθηνός για το κράτος, και κάποια στιγμή σου δίνουν την προοπτική να διοριστείς, στα 40 - 45».

Δάνεια για λίγα μόρια
Ο Κώστας, όπως σημειώσαμε στην αρχή, είναι ωρομίσθιος καθηγητής αγγλικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Δουλεύει σε σχολεία στα Πετράλωνα και στα Κάτω Πατήσια: «Προφανώς αν είσαι ωρομίσθιος το πρωί, μετά πρέπει να δουλέψεις για να ζήσεις, η μέρα σου γίνεται λάστιχο. Εγώ είμαι σχετικά "καλή περίπτωση", μένω στο κέντρο, δουλεύω στα Πετράλωνα και στα Κάτω Πατήσια, μετά δουλεύω στο Βύρωνα σε φροντιστήριο. Είσαι όλη τη μέρα στο πόδι. Τι ζωή έχεις; Αν είσαι έξω όλη τη μέρα τα λεφτά φεύγουν, δεν μπορείς να προγραμματίσεις τίποτα, να κάνεις απλά πράγματα που γίνονται όταν έχεις σταθερό ωράριο. Δε γίνεται», σημειώνει. Να θυμίσουμε ότι ο Κώστας τα χρήματα απ' τις ωρομισθίες θα τα πάρει μετά από καιρό και τώρα ζει απ' τη δουλειά του στο φροντιστήριο.

Είναι χαρακτηριστικό ότι αφού πέρασε στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ και έκανε τα χαρτιά του, τον πήραν τηλέφωνο να πάει στην Αμοργό για 6 ώρες τη βδομάδα. Οταν μένουν θέσεις ακάλυπτες σε παίρνουν τηλέφωνο και από περιοχές που δεν έχεις δηλώσει. Ο Κώστας δεν πήγε, αλλά υπάρχουν πολλοί που δέχονται, παρά το κόστος, προκειμένου να μαζέψουν μόρια. Οπως εξηγεί ο Ανδρέας, «πολλοί παίρνουν δάνειο για να πάνε, κάνουν τέσσερα, πέντε χρόνια ωρομισθίες και αναπληρώσεις, για να το ξεπληρώσουν μετά, αν μονιμοποιηθούν. Υπάρχουν συνάδελφοι που κατεβαίνουν για δύο ώρες τη βδομάδα στην Κρήτη, και κάνουν παράλληλα κι άλλες δουλειές, τους βοηθάει η οικογένεια, κτλ.».

Η διεκδίκηση δικαιωμάτων
Ο Κώστας θέτει ένα ιδιαίτερα σημαντικό ζήτημα: «Ολη αυτή η κατάσταση έχει επίπτωση και στη συμμετοχή των συναδέλφων στο κίνημα. Είσαι λιώμα, το πρωί στο σχολείο, το απόγευμα στο φροντιστήριο, αν δεν κάνεις κι άλλες δουλειές. Δεν έχεις, καν, χρόνο να σκεφτείς». Ο Ανδρέας συμπληρώνει για το βαθμό συνδικαλιστικής οργάνωσης σ' αυτή την κατηγορία εργαζομένων, ότι μέχρι πέρσι χρειαζόταν ολόκληρη διαδικασία και κινητοποίηση για να μπορέσουν να γραφτούν στις ΕΛΜΕ και να συμμετάσχουν στις εκλογές. Φέτος, μετά από τόσο καιρό, έχουν το δικαίωμα να είναι στις ΕΛΜΕ ή στους συλλόγους τους. Επίσης, υπογραμμίζει ο Κώστας, έχουμε φτάσει στο σημείο το πρόβλημα του ωρομίσθιου σε μια απεργία να μην είναι το ότι θα χάσει το μεροκάματο (αυτά τα έχει ξεγράψει, θα τα πάρει μετά από καιρό), αλλά τα μόρια που θα χάσει απ' τις ώρες που δε θα κάνει μάθημα.

Και δεν είναι μόνο αυτό, προσθέτει ο Ανδρέας, θέτοντας το ζήτημα της αξιολόγησης που βάζει το υπουργείο: «Με την απεργία στις 17 Δεκέμβρη, απεργήσαμε είτε υπήρχε η συμπληρωματική απόφαση της ΕΛΜΕ, είτε όχι. Μέχρι στιγμής, σε όλη την Αθήνα, οι κρούσεις για πειθαρχικό που έχουν γίνει από τις Δευτεροβάθμιες Διευθύνσεις είναι είτε σε αναπληρωτές, είτε σε ωρομίσθιους, είτε σε αυτούς που δεν έχουν κλείσει τη διετία. Από αυτό φαίνεται τι "αξιολογούν", τη στάση του αξιολογούν και όχι αν είναι καλός εκπαιδευτικός ή όχι. Στοχεύουν στην τρομοκράτηση για να είσαι γρανάζι του συστήματος».

Τα παιδιά των εκπαιδευτικών γεννιούνται καλοκαίρι...
Ολο αυτό που βιώνουν οι νέοι εκπαιδευτικοί έχει άμεση σχέση και με το δικαίωμά τους να κάνουν οικογένεια, να προγραμματίσουν, στοιχειωδώς, τη ζωή τους. «Αν μπεις ωρομίσθιος και είσαι μια εδώ, μια αλλού, πού να κάνεις παιδιά... Στην καλύτερη περίπτωση αν με πάρουν αναπληρωτή, θα πάω σε ένα μακρινό μέρος για τρία χρόνια, μετά πιο κοντά. Μόλις μονιμοποιηθώ θα ξαναπάω επαρχία, πάλι, ως μόνιμος», περιγράφει ο Ανδρέας.

Το θέμα για τις γυναίκες, ειδικά αυτές που δουλεύουν σε φροντιστήρια, αποκτά και μια άλλη διάσταση που μας περιγράφει η Εύα: «Στα φροντιστήρια οι γυναίκες συνάδελφοι, με την εγκυμοσύνη, έχουν πολύ μεγάλο πρόβλημα, γιατί αν λείψουν μια χρονιά κάποιος άλλος θα τις αντικαταστήσει και μετά δεν πρόκειται να τις ξαναπάρουν στο ίδιο φροντιστήριο. Δεν τους δεσμεύει κάτι. Πολλές φορές, μάλιστα, ενώ δικαιούνται ένα τετράμηνο άδεια, δουλεύουν με την κοιλιά στο στόμα, λίγο μέχρι πριν γεννήσουν και μετά από λίγες βδομάδες ξαναπιάνουν δουλειά. Τα περισσότερα παιδιά συναδέλφων, πάντως, γεννιούνται καλοκαίρι! Υπάρχει αυστηρό πρόγραμμα»...

Και να 'ταν μόνο αυτό... Οπως σημειώνει η Εύα, «ενώ υπάρχει συλλογική σύμβαση, στη συντριπτική πλειοψηφία των φροντιστηρίων δεν τηρείται», ενώ, «σε αρκετές περιπτώσεις, δε δηλώνονται όλες οι ώρες στο ΙΚΑ, με αποτέλεσμα τους μήνες τους θερινούς που δικαιούμαστε το επίδομα, είτε να μην μπορούμε να συμπληρώσουμε τα ένσημα για να το πάρουμε, είτε να μην μπορούμε να το πάρουμε ολόκληρο. Ακόμα κι αν βρεις ένα φροντιστήριο που τηρούνται τα νόμιμα, είσαι μια ζωή με οχτάμηνες, εννιάμηνες συμβάσεις, χωρίς καμία υποχρέωση να σε ξαναπροσλάβουν, χωρίς να είναι εύκολο να αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία σου, ούτε να ανεβαίνεις μισθολογικά κλιμάκια, στην πράξη».

Οι επιπτώσεις στο παιδαγωγικό μέρος
Και οι τρεις εκπαιδευτικοί τονίζουν πως όλη αυτή η κατάσταση έχει αρνητικό αποτέλεσμα και στην εκπαιδευτική διαδικασία, στο μάθημα, στον παιδαγωγικό ρόλο τους. Ο Ανδρέας σημειώνει: «Ο ωρομίσθιος στο σχολείο είναι περαστικός. Είναι πρόβλημα στη δουλειά σου το να κάνεις σε διαφορετικά τμήματα, σε διαφορετικά σχολεία. Δεν μπορείς να γνωριστείς καλά καλά με τους συναδέλφους, δε θυμάσαι τα παιδιά. Ενα πολύ βασικό στοιχείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι ο δεσμός του καθηγητή με το παιδί. Στη λειτουργία του σχολείου είναι σα να είσαι εξωτερικός συνεργάτης, δεν είσαι οργανικό κομμάτι. Οσο μεράκι και να έχεις είναι δύσκολο. Σε βλέπουν και τα παιδιά διαφορετικά, σαν κάτι ξένο. Πρέπει να δώσεις πολύ μεγάλη μάχη για να τα κερδίσεις».

Ο Κώστας συμπληρώνει: «Πηγαίνεις σ' ένα σχολείο το Νοέμβρη, έχει γίνει το πρόγραμμα. Οταν πήγα εκεί δεν είχαν βιβλίο, περίμενα δύο βδομάδες να μου δώσουν το βιβλίο! Φαντάσου να πηγαίνεις σε μια τάξη να κάνεις μάθημα χωρίς βιβλίο. Τα παιδιά καταλαβαίνουν ότι όλη η διαδικασία είναι εκφυλισμένη και συμπεριφέρονται αναλόγως. Βλέπουν ότι το σχολείο δεν εκτιμά τον εκπαιδευτικό που είναι μπροστά τους.

Επιπλέον, ο καθηγητής χρειάζεται χρόνο για να ετοιμάσει το μάθημά του. Οταν είσαι ωρομίσθιος και τρέχεις όλο το απόγευμα σε άλλες δουλειές, για να ζήσεις, δεν έχεις το χρόνο να προετοιμάσεις το μάθημα. Επίσης, πρέπει να είσαι ξεκούραστος, να μην μπαίνεις στην τάξη κουρασμένος. Δε γίνεται ουσιαστικό έργο σε αυτές τις συνθήκες».

Στα φροντιστήρια, λέει η Εύα, «το παιδαγωγικό κομμάτι δεν υπάρχει. Ολη η δουλειά είναι μια διαδικασία να κάνεις το παιδί να περάσει στις πανελλήνιες. Αυτό μπορεί να σημαίνει να μάθει ένα βιβλίο παπαγαλία. Να βρεις διάφορους τρόπους για να μάθει ό,τι λέει το βιβλίο κατά λέξη, το οποίο είναι αντιπαιδαγωγικό από μόνο του. Βέβαια, ορισμένες φορές δεν έχεις ούτε καν την πολυτέλεια του χρόνου να του εξηγήσεις ότι δεν πρέπει να γίνεται έτσι ή να κάνεις κάποια σχόλια. Σε κάποια μαθήματα, ίσως, σου δίνεται το βήμα να προσεγγίσεις τα παιδιά και να αναπτύξεις μια σχέση μαζί τους που μπορεί να τους οδηγήσει να γίνουν πιο δημιουργικά, να σκέφτονται. Αυτό όμως είναι πολύ περιορισμένο, αφού είναι κύριο μέλημά σου να κάνεις το παιδί να περάσει στις πανελλήνιες»...


Γεράσιμος ΧΟΛΕΒΑΣ   

   Σελ. /40      ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος alexel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60 Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5630 στις: Ιανουάριος 18, 2010, 05:16:03 μμ »


Αγαπητέ dmath πολύ επιθετικό σε βρίσκω.Ούτε προσωπικά να σε έθιγα.
Καταρχήν να βγάλω από πάνω μου κάποιες ταμπέλες που αυθαίρετα μου βάλατε.
Πρώτον δεν είμαι φιλαράκος.Γυναίκα είμαι.
Δεύτερον στις τελευταίες εκλογές ψήφισα κόμμα που πήρε κάτω από 5%.Στις ευρωεκλογές επίσης ψήφισα κόμμα που πήρε κάτω από 5%,διαφορετικό αυτή τη φορά.
Αντίθετα με σένα που φοράς μπλέ γυαλιά,προσωπικά θεωρώ ότι βλέπω αντικειμενικά τα πράγματα.
ΚΑι ότι έγραψα αποτελεί αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα.Είναι η αλήθεια.
Ενώ εσύ θεωρητικολογείς-τουλάχιστον στο τελευταίο μήνυμά σου.

ps:Επειδή είμαι εκπαιδευτικός και έχω περάσει τις ίδιες αγωνίες με σας και σας καταλαβαίνω μακάρι να διοριστούν όσο το δυνατόν περισσότεροι εκπαιδευτικοί τα προσεχή έτη.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 18, 2010, 05:27:55 μμ από alexel »
-Τα παιδιά δεν μαθαίνουν από τα παραμύθια πως υπάρχουν δράκοι.Από τα παραμύθια μαθαίνουν πως οι δράκοι μπορούν να νικηθούν. Σκωτ Φιτζέραλντ.

Αποσυνδεδεμένος alexel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60 Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5631 στις: Ιανουάριος 18, 2010, 05:21:25 μμ »
author=dmath link=topic=16288.msg274782#msg274782 date=1263822545
Φιλαράκο νωρίς μας θυμήθηκες ...

Ενιωσες την ανάγκη να υπερασπίσεις το...συνάφι...

Εντάξει λοιπόν.

1. Οπως και να έχει σε όλες τις περιπτώσεις που ανέφερες έστω και με ψίχουλα

οικογένειες ωφελήθηκαν

2. Το παραμύθι με το έλλειμμα βολέύει αυτό τον καιρό τα φιλαράκια...

Το έπιασες το υπονοούμενο... Μηδενίζω ... ανακατεύω ...και βολεύω τους δικούς μου...

3. Μίλησα για τον τομέα της παιδείας...

Εχεις να μας πεις κάτι καλό από τα ... φιλαράκια;

Εγώ έχω να σου πω αρκετά...

Τρόμος...

απειλές...

ανασφάλεια...

μυστικοπάθεια...

ρίψιμο ευθύνης στους πάντες...

μείωση διορισμών...

ωρομισθία...

καταπάτηση θεμελιωδών δικαιωμάτων...


Παράθεση




Αγαπητέ dmath πολύ επιθετικό σε βρίσκω.Ούτε προσωπικά να σε έθιγα.
Καταρχήν να βγάλω από πάνω μου κάποιες ταμπέλες που αυθαίρετα μου βάλατε.
Πρώτον δεν είμαι φιλαράκος.Γυναίκα είμαι.
Δεύτερον στις τελευταίες εκλογές ψήφισα κόμμα που πήρε κάτω από 5%.Στις ευρωεκλογές επίσης ψήφισα κόμμα που πήρε κάτω από 5%,διαφορετικό αυτή τη φορά.
Αντίθετα με σένα που φοράς μπλέ γυαλιά,προσωπικά θεωρώ ότι βλέπω αντικειμενικά τα πράγματα.
ΚΑι ότι έγραψα αποτελεί αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα.Είναι η αλήθεια.
Ενώ εσύ θεωρητικολογείς-τουλάχιστον στο τελευταίο μήνυμά σου.

ps:Επειδή είμαι εκπαιδευτικός και έχω περάσει τις ίδιες αγωνίες με σας και σας καταλαβαίνω μακάρι να διοριστούν όσο το δυνατόν περισσότεροι εκπαιδευτικοί τα προσεχή έτη.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 18, 2010, 05:26:39 μμ από alexel »
-Τα παιδιά δεν μαθαίνουν από τα παραμύθια πως υπάρχουν δράκοι.Από τα παραμύθια μαθαίνουν πως οι δράκοι μπορούν να νικηθούν. Σκωτ Φιτζέραλντ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:36:14 »

Αποσυνδεδεμένος physicaest

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 698
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Koλωνακι (Πλατεια)1920
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5632 στις: Ιανουάριος 18, 2010, 06:42:21 μμ »
και με το 24 μηννο τι θα γίνει; Παιδιά συγχωρέστε με, αλλά θα διοριζόμουν με το 40% αλλά μπήκαν μπροστά μου 99 ατομα από οαεδ και χάνω διρισμό εξαιτίας τους. Είμαι 3 φορές επιτυχούσα, δούλεψα χωρίς να παρακαλέσω κανέναν κι έρχεται τώρα η Διαμαντοπούλου και μου μιλάει για αξιοκρατία; Αυτό είναι αξιοκρατία; Να βολευτούν οι οαεδίτες που δεν κόπιασαν καθόλου και όλοι οι υπόλοιποι να δίνουν και να ξαναδίνουν; Ελεος πια! δεν μπορώ. Αν την είχα μπροστά μου την άχρηστη θα την έφτυνα. Πασόκ και μαλ....! . Συμφωνώ ότι η ΝΔ μπορεί να έκανε άλλες αισχρότητες αλλά εμάς τους εκπαιδευτικούς μας ευνόησε. Είμαι πολύ απογοητευμένη απο το κόμμα που ψήφισα. Στερνή μου γνώση.......


99 ατομα απο ΟΑΕΔ ειναι ψηλα στον πινακα διοριστεων? ? ? Τι ειδικοτητα?


Σε ποια ειδικοτητα θα υπαρχουν 99 ΟΑΕΔΙΤΕΣ ψηλα στον πινακα διοριστεων?

Αποσυνδεδεμένος DOG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 480
  • Φύλο: Άντρας
  • Νυχτα ξελογιαστρα,νυχτα ομορφη.......
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5633 στις: Ιανουάριος 18, 2010, 08:15:39 μμ »
1. Οπως και να έχει σε όλες τις περιπτώσεις που ανέφερες έστω και με ψίχουλα

οικογένειες ωφελήθηκαν

2. Το παραμύθι με το έλλειμμα βολέύει αυτό τον καιρό τα φιλαράκια...

Το έπιασες το υπονοούμενο... Μηδενίζω ... ανακατεύω ...και βολεύω τους δικούς μου...
ε οχι δεν θα ονομασουμε το βυσματικο διορισμο αγροφυλακων <ωφελεια με ψιχουλα για οικογενειες>....
ουτε το χαλι με τα 10ωρα της πδσ στα γαλαζια παιδια βοηθημα....τουλαχιστον αυτο διορθωθηκε.κ αν για καποιους δεν ηταν σωστο,ηταν σιγουρα αντικειμενικο αυτο που εγινε με την πδσ.θα μπορουσε καλλιστα να κρατησει το ισχυον καθεστως κ να μπουν οι πρασινοι.
το μηδενισμα ηταν σωστο-ολα απο την αρχη κ καθαρα-χωρις βυσματα.τωρα το αν το κανει η οχι,θα το δουμε.παντως μεχρι τωρα δεν εχει κανει κατι που δειχνει οτι θελει να βαζει πασοκους.
αλλοι τον πιστευουν,αλλοι οχι.δικαιωμα ολων ειναι να πιστευουν σε καποιον η το αντιθετο.

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5634 στις: Ιανουάριος 18, 2010, 08:53:11 μμ »
Πώς θα κοπούν οι σπατάλες

Γιάννης Μαρίνος | Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010
 
         Τώρα, που βαθμιαία έγινε αρμοδίως κατανοητό ότι δεν υπάρχουν λεφτά, ότι τα ελλείμματα και το δημόσιο χρέος σπάνε πανευρωπαϊκά ρεκόρ και τείνει να συνειδητοποιηθεί το υπό του Ανδρέα Παπανδρέου ομολογηθέν πως καταναλώνουμε περισσότερα απ΄ όσα παράγουμε και πως αν δεν αφανίσουμε το τεράστιο δημόσιο χρέος αυτό θα αφανίσει τη χώρα, η στήλη συνεχίζει με περισσότερη αισιοδοξία τη συνεισφορά ιδεών άμεσης αντιμετώπισης των προβλημάτων. Και αυτό γιατί μετριοφρόνως διαπιστώνει ότι η προτροπή της προς τον υπουργό Οικονομικών να μη διστάσει να επιβάλει υψηλότερη φορολογία στα ποτά και στα τσιγάρα έπιασε αμέσως τόπο. Θα επιμείνω ότι και η αύξηση της φορολογίας στη βενζίνη, εκτός από άμεσα πρόσθετα έσοδα, θα εξασφαλίσει και μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, άρα θα ανταποκρίνεται και στις οικολογικές ευαισθησίες της κυβέρνησης.

Από σήμερα η στήλη θα αρχίσει να ασχολείται με ένα ακόμη σοβαρότερο ταμπού: το πώς θα περιορισθεί δραστικά και ριζικά, δηλαδή μονίμως, η μεθοδικά αποκρυπτόμενη σπατάλη του δημοσίου χρήματος με διάφορες ελληνικής ευρεσιτεχνίας «αγωνιστικές» κατακτήσεις στον δημόσιο τομέα. Ξεκινώ σήμερα με μερικές προτάσεις, οι οποίες θα ανακουφίσουν αμέσως το σκέλος των δαπανών:

* Να καταργηθούν αμέσως οι πλασματικές υπερωρίες. Η κυβέρνηση δεν τολμά να ομολογήσει ότι πληρώνονται ανύπαρκτες υπερωρίες, αλλά υπονοεί ότι θα περιορίσει την πραγματική υπερωριακή απασχόληση, πράγμα που αν συμβεί θα σημάνει περαιτέρω καθυστερήσεις στην κρατική λειτουργία και πρόσθετη ταλαιπωρία των πολιτών. Για να γίνει κατανοητό τι εννοώ, ιδού ένα παράδειγμα: Φίλος δάσκαλος ετιμήθη προ ετών με το αξίωμα του διευθυντή δημοτικού σχολείου. Ετυχε να αναλάβει τον μήνα Αύγουστο, μετά το πέρας του οποίου ελέγχθηκε αρμοδίως επειδή δεν είχε στείλει τις καταστάσεις υπερωριακής απασχόλησης του διδακτικού προσωπικού. Αφελής και ανίδεος, απάντησε ότι ουδείς δάσκαλος έκανε υπερωρίες, αφού ούτε καν λειτουργεί το σχολείο λόγω θερινών διακοπών. Από το υπουργείο Παιδείας τού επισημάνθηκε ότι οφείλει να αποστείλει όπως κάθε μήνα την πανομοιότυπη κατάσταση υπερωριών, διότι αλλιώς θα αναγκασθούν να διορίσουν άλλον στη θέση του. Δηλαδή, αν δεν καταλάβατε, κάποιοι- ή μήπως όλοι;- εκπαιδευτικοί πληρώνονται και για κάποια ανύπαρκτη υπερωριακή απασχόληση. Ιδού λοιπόν μια σπατάλη που ισχύει στον ευρύτερο δημόσιο τομέα και που μπορεί να κοπεί αμέσως, αν φυσικά αγνοηθεί το διαβόητο πολιτικό κόστος. Στον ίδιο χώρο:

* Σύμφωνα με τις διεθνείς στατιστικές οι ημέτεροι εκπαιδευτικοί απασχολούνται συγκριτικά τις λιγότερες ώρες. Οι οποίες μάλιστα γίνονται ακόμη λιγότερες λόγω αργιών, αλλά και παραδοσιακών καταλήψεων των σχολείων, απεργιών, συνελεύσεων καθηγητών και μαθητών σε ώρες μαθήματος και τακτικών και έκτακτων αγωνιστικών κινητοποιήσεων με διαδηλώσεις, πορείες και επαναστατική γυμναστική. Αν εξευρωπαϊστεί το ωράριο των εκπαιδευτικών στη στοιχειώδη και μέση εκπαίδευση, θα καλυφθούν πολλά κενά και από πλευράς προσωπικού θα χρειασθούν λιγότερες προσλήψεις και συνεπώς θα περιορισθούν και τα δημόσια ελλείμματα.

* Υπενθυμίζω επίσης τη σύσταση της στήλης να ανακληθούν αμέσως οι χιλιάδες αποσπασμένοι σε αλλότριες της αποστολής τους δάσκαλοι και καθηγητές αλλά και νοσηλευτές, και θα καταστεί αμέσως εφικτή και στον χώρο της Παιδείας αλλά και της Υγείας η εφαρμογή της δέσμευσης του κ. Πρωθυπουργού «ουδείς νέος διορισμός στο Δημόσιο».

Η κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, στην οποία βρίσκεται η χώρα, πάλι κατά δήλωση Παπανδρέου, επιβάλλει γενναία από πλευράς κομματικού κόστους μέτρα. Θα συνιστούσα μάλιστα να ξεκινήσει από τον χώρο αυτόν και η επιστροφή στις αίθουσες διδασκαλίας και των εκατοντάδων (ή μήπως χιλιάδων) συνδικαλιστών στον χώρο της εκπαίδευσης, οι οποίοι λόγω πολυετούς αποχής από τη δουλειά για την οποία διορίσθηκαν ίσως έχουν ξεχάσει και αυτά που έχουν διδαχθεί στο δημοτικό.











Αποσιωπώμενες σπατάλες

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΙΝΟΣ | Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

         Δεν είχα την ελάχιστη αμφιβολία ότι η σειρά άρθρων που ξεκίνησα την περασμένη Κυριακή με υποδείξεις για το πώς θα κοπούν οι σπατάλες θα προκαλούσε οξείες διαφωνίες. Είναι ανθρώπινο, όταν αποκαλύπτεις καταστάσεις που συνεπάγονται σπάταλη διαχείριση του δημοσίου χρήματος, να υπάρξουν αντιδράσεις από θιγόμενους. Οι επιστολές, μέσω Διαδικτύου κυρίως, ήταν οι περισσότερες αποδοκιμαστικές των όσων υποστήριζα. Αλλά και θερμά υποστηρικτικές από εκπαιδευτικούς επίσης. Καθώς τα κείμενα που μου εστάλησαν δεν χωρούν στη στήλη μου, τα παρέδωσα στη διεύθυνση της εφημερίδας. Εν καιρώ θα προσπαθήσω να απαντήσω αναλυτικότερα, επιφυλασσόμενος να διερευνήσω περισσότερο το θέμα των υπερωριών.

Σήμερα θα περιορισθώ στο εύλογο ερώτημα: Γιατί ξεκίνησα από τους εκπαιδευτικούς; Η εξήγηση είναι απλή. Προσπάθησα να αποτρέψω αμέσως την αύξηση των δαπανών τού υπό πτώχευση κρατικού προϋπολογισμού υποδεικνύοντας πώς θα περιορισθούν στο ελάχιστο οι προσλήψεις νέων δασκάλων και καθηγητών (όπως και νοσηλευτών) καθώς ήδη είχε ανακοινωθεί η σχετική κυβερνητική απόφαση (είχα ήδη συστήσει και επαναφορά στα σχολεία των χιλιάδων αποσπασμένων εκπαιδευτικών, αλλά επ΄ αυτού ουδέν σχόλιο έλαβα). Υποσυνείδητα όμως με ωθούσε σε πρόταξη και η ιδιαίτερη σημασία που αποδίδω στην παιδεία. Διότι αν συνεχίσει να πάσχει ο τομέας της δημόσιας εκπαίδευσης, στην οποία ανήκει η ύψιστη αποστολή να διαμορφώνει χαρακτήρες, να εμπεδώνει ήθος, να διδάσκει αξίες, μαζί με τις χρησιμότερες βασικές γνώσεις, τότε δεν πρόκειται ποτέ η κοινωνία μας να ανασυρθεί από το τέλμα του βολέματος των κολλητών, τη διαφθορά των διαπλεκομένων, την κυριαρχούσα αναξιοκρατία, το ψιμυθιωμένο ψεύδος, την υπεράσπιση ψευδοκοινωνικών κατακτήσεων με εκβιαστικούς «αγώνες» από θέσεως ισχύος λόγω μονιμότητας και προπαντός από την ντροπή της μη αξιολόγησης, ειδικά και κατ΄ εξαίρεσιν μόνο των εκπαιδευτικών. Το ότι η δημόσια εκπαίδευση νοσεί βαρύτατα αποδεικνύεται και από την ανάδειξη των φροντιστηρίων σε πρωταρχική ανάγκη, την οποία διευκολύνει το εσκεμμένα διαβλητό σύστημα εισαγωγής στην ανώτατη εκπαίδευση. Γι΄ αυτό προέχει η ανάγκη να εξεγερθούν οι έντιμοι, ευσυνείδητοι και μορφωμένοι παιδαγωγοί (που ευτυχώς υπάρχουν και προσφέρουν έργο με αυταπάρνηση αλλά και φόβο καθώς τρομοκρατούνται ως επικίνδυνοι). Αν συσπειρωθούν και αντιδράσουν, θα κλονίσουν το status quo, υπέρ του οποίου τα κόμματα και η ταξικά οργανωμένη συντεχνία των συνδικαλιστών ανεξαρτήτως χρώματος κινητοποιούν παιδιά, εφήβους, αλλά και γονείς σε αγώνες για να μην αλλάξει τίποτε.

Επιμελώς απέφυγα την περασμένη Κυριακή και τον οποιονδήποτε υπαινιγμό για τον τεράστιο αριθμό εκπαιδευτικών του Δημοσίου που παραδίδουν, παρανόμως φυσικά, ιδιαίτερα μαθήματα σε φροντιστήρια ή κατ΄ οίκον και που όχι σπάνια τα συνδυάζουν με την ευνοϊκή βαθμολόγηση των μαθητών τους. Γι΄ αυτό το άγος, όπου η υποκρισία, η παραοικονομία και η φοροδιαφυγή σέρνουν από κοινού τον χορό, η συνωμοσία σιωπής των πολιτικών κομμάτων και των ΜΜΕ είναι μία από τις αιτίες των υψηλών επιπέδων διαφθοράς στην οποία διαπρέπει η χώρα μας παγκοσμίως.

Δύο ακόμη επισημάνσεις στο παρένθετο αυτό σημείωμα: Συμμερίζομαι την αγανάκτηση έως απελπισία των αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών, που ως παρίες εκτός του νυμφώνος της μονιμότητας παραμένουν συνήθως απλήρωτοι και χωρίς ελπίδα για το αύριο, κακώς όμως επιμένοντες στον ανύπαρκτο τίτλο του αδιόριστου καθηγητή.

ΒΗΜΑ


« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 18, 2010, 08:56:13 μμ από rorygr »

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5635 στις: Ιανουάριος 18, 2010, 09:02:11 μμ »
ποιος ειναι ο μαρινος βρε παιδια;;και τι μαλ@@ς λεει;;;;;; :o :o :o :o;
δλδ να μην γινονται καταληψεις,να μην εχουμε εορτες και αργιες μηπως να μην αναπνευουμε γιατι διοχετευουμε διοξειδιο;;;;;;;ΕΛΕΟΣ >:(
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5636 στις: Ιανουάριος 18, 2010, 09:10:25 μμ »
Αυτός ο Μαρίνος μπορεί ελεύθερα να πάει να .......... !
Αλλά δεν φταίει μόνο αυτός.. εκτελεί εντεταλμένη υπηρεσία μέσω του Βήματος (του ΔΟΛ βεβαίως βεβαίως). Δεν είναι η πρώτη φορά και ούτε είναι ο μοναδικός.
Σ..τά στα μούτρα τους!
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5637 στις: Ιανουάριος 18, 2010, 09:11:31 μμ »
αν σε ''φτιαχνει'' εχω και ενα αλλο αρθρο του...πιο παλιο βεβαια αλλα ενδεικτικο ;D


 αθέατη πλευρά των σχολείων
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΙΝΟΣ | Κυριακή 13 Απριλίου 1997
 
         
Αγαπητέ Κύριε,

Κατά τις ατελείωτες ημέρες της απεργίας των εκπαιδευτικών ένας σουλατσάρων ασκόπως στους δρόμους ερωτήθηκε από έναν μαρκουτσοφόρο κάποιου ραδιοτηλεοπτικού δικτύου ποια γνώμη έχει για τα συμβαίνοντα. Και εκείνος με ετοιμότητα και θανατηφόρο χιούμορ απάντησε με την κλασική ρήση: «Στους γονείς μου οφείλω το ζην και στους καθηγητές μου το ευ ζην».

Ισως δεν ήταν πληροφορημένος ότι για το ευ ζην οφείλει πολλά και στην κυβέρνηση, αφού είχε φροντίσει πραγματικά όχι μόνο να ελαττώσει τον αριθμό μαθητών σε κάθε τάξη σε 30 αντί 36 αλλά και να μειώσει ακόμη περισσότερο (κατά δύο ώρες) τις ήδη μειωμένες ώρες ­ διεθνές ρεκόρ ­ με τις οποίες βαρύνονται οι έλληνες εκπαιδευτικοί, όπως είχα την ευκαιρία να αποδείξω με επίσημα στοιχεία στη στήλη μου χωρίς φυσικά να διαψευσθώ από το υπουργείο Παιδείας, την ΟΛΜΕ και πάντα άλλον αρμόδιον.

Και ενώ αυτά συνέβαιναν, μια αναγνώστριά μου, η κυρία Αναστασία Ιωαννίδου από τη Θεσσαλονίκη, μου υπενθύμισε ότι στη στήλη αυτή στις 26 Μαΐου 1996 είχα φιλοξενήσει την επιστολή μιας μητέρας από την Κέρκυρα, η οποία με ιδιαίτερη σχολαστικότητα και αρκετό χιούμορ μού περιέγραφε ότι πότε η πολιτεία, πότε οι εκπαιδευτικοί, πότε οι δημόσιες αρχές και πότε οι «δημοκρατικές παραδόσεις» της μεταπολεμικής περιόδου περιόριζαν στο ελάχιστο τις ώρες διδασκαλίας των μαθητών, που καθιστούν το επίσημο ωράριο (το μικρότερο στην Ευρώπη επαναλαμβάνω) να είναι και αυτό «μαϊμού» και ουδέποτε τηρούμενο. Και η νέα επιστολογράφος μου συμβάλλοντας στην πραγματική ενημέρωση και εμού και των αναγνωστών μου (και όχι αυτά που λένε οι σκοπίμως ανακριβολογούσες επίσημες πηγές) μου γράφει:

«Πριν από αρκετά χρόνια, όταν ο γιος μου ήταν μαθητής γυμνασίου σε σχολείο της Θεσσαλονίκης, ακριβώς επειδή έβλεπα ότι συχνά έχαναν μαθήματα, για ένα μικρό χρονικό διάστημα σημείωνα κάθε μέρα πρόχειρα πότε κάνουν μάθημα και πότε χάνουν και γιατί. Αυτό το σημείωμα το βρήκα προχθές τυχαία και σας το στέλνω, παρ' ότι δεν είναι ευανάγνωστο, για να δείτε ότι η κυρία από την Κέρκυρα καθόλου δεν υπερέβαλλε, αλλά μάλλον δυστυχώς ο δικός σας χαρακτηρισμός ήταν υπερβολικός.

Εσκόπευα θυμάμαι τότε (ήταν περί το έτος 1988) να το θέσω υπόψη κάποιων αρμοδίων, αλλά δεν το έκανα φοβούμενη μήπως είχε επιπτώσεις στο παιδί μου».

Μολονότι είναι κουραστική η ανάγνωση αυτού του πρωτόγονου ημερολογίου της εκπαιδευτικής αναρχίας που επικρατεί στα σχολεία μας, το παραθέτω ως έχει, αφού είναι αψευδής μάρτυρας μιας τραγικής πραγματικότητας, για την οποία όλοι εθελοτυφλούμε και εξαιτίας της οποίας η δωρεάν δημόσια παιδεία τροφοδοτεί πανάκριβα φροντιστήρια της παραπαιδείας:

«Νοέμβριος: 25 Τετάρτη (απεργία καθηγητών) έγινε μάθημα 2 ώρες, χάθηκαν 4 ώρες. 26 Πέμπτη, κανονικά. 27 Παρασκευή, κανονικά. 28 Σάββατο, 29 Κυριακή, αργίες. 30 Δευτέρα, κανονικά.

Δεκέμβριος: 1 Τρίτη, δεν έγινε καθόλου μάθημα (εκλογές συλλόγου καθηγητών). 2 Τετάρτη, 3 Πέμπτη, 4 Παρασκευή, κανονικά, 5 Σάββατο, 6 Κυριακή, αργίες. 7 Δευτέρα κανονικά, 8 Τρίτη δεν έγινε μάθημα μία ώρα λόγω συνέλευσης 5μελούς, 9 Τετάρτη δεν έγινε μία ώρα λόγω απεργίας καθηγητών, 20 Πέμπτη δεν έγινε μάθημα 2 ώρες λόγω απεργίας καθηγητών, 11 Παρασκευή δεν έγινε μάθημα λόγω παραδόσεως των ελέγχων στους γονείς. 12 Σάββατο, 13 Κυριακή, αργίες. 14 Δευτέρα, καθυστέρησε η έναρξη του μαθήματος μισή και πλέον ώρα λόγω σύσκεψης καθηγητών, 15 Τρίτη, δεν έγινε μάθημα 5 ώρες (έγινε 1 ώρα θρησκευτικά) λόγω απεργίας καθηγητών. 16 Τετάρτη, δεν έγινε μάθημα 2 ώρες λόγω απεργίας καθηγητών. 17 Πέμπτη, δεν έγινε μάθημα 2 ώρες. 18 Παρασκευή, δεν σημείωσα, 19 Σάββατο, 20 Κυριακή, αργίες. 21-31 κλειστά λόγω διακοπών Χριστουγέννων.

Ιανουάριος: 1-7 Διακοπές Χριστουγέννων. 8 Παρασκευή κανονικά, 9 Σάββατο, 10 Κυριακή αργίες. 11-15 κανονικά. 16 Σάββατο, 17 Κυριακή αργίες. 18 Δευτέρα, εκδρομή όλες τις ώρες. 19 έως 22, μαθήματα κανονικά 23 Σάββατο - 24 Κυριακή αργίες, 25 και 26 κανονικά. 27 Τετάρτη (συνέλευση, έχασαν 3 ώρες μάθημα). 28 Πέμπτη κανονικά, 29 Παρασκευή εκκλησία 1 ώρα και άλλες 2 ώρες ελεύθερες, 30 Σάββατο, 31 Κυριακή αργίες. Φεβρουάριος: 1 Δευτέρα, 2 Τρίτη κανονικά, 3 Τετάρτη εκδρομή όλες τις ώρες, 4 Πέμπτη και 5 Παρασκευή κανονικά. 6 Σάββατο, 7 Κυριακή αργίες. 8 Δευτέρα έγινε ένα πολύ μεγάλο διάλειμμα λόγω συνελεύσεως καθηγητών, 9 Τρίτη δεν έγινε μία ώρα Αριθμητική, απουσίαζε η καθηγήτρια, 10 Τετάρτη δεν έγινε μάθημα Νέων Ελληνικών ­ Απεργία, και δεν έγινε μάθημα Αριθμητικής ­ άρρωστη η καθηγήτρια. 11 Πέμπτη, δεν έγινε μάθημα Αρχαίων ­ Απεργία και δεν έγινε μάθημα Αριθμητικής ­ άρρωστη η καθηγήτρια. Από τις 12 έως 29 του μηνός (κενά στο ημερολόγιο). Μάρτιος: 14 (Δεν έγινε μάθημα την τελευταία ώρα γιατί παραδόθηκαν οι έλεγχοι). 15 (α. Δεν έγινε η πρώτη ώρα, γιατί δεν έμπαιναν τα παιδιά μέσα. Ζητούσαν εκδρομή. β Δεν έγινε το μάθημα της Αριθμητικής γιατί είχαν συνέλευση οι καθηγητές). 16 (Χάθηκαν 4 ώρες λόγω απεργίας καθηγητών ήτοι: Νέα, Μαθηματικά, Ιστορία, Αγγλικά). 17 (Χάθηκαν 6 ώρες λόγω απεργίας των καθηγητών ήτοι: Μαθηματικά, Αγγλικά, Χημεία, Αρχαία, Γυμναστική, Βιολογία). 18 (Δεν έγινε καθόλου μάθημα λόγω απεργίας καθηγητών). 19 Σάββατο, 20 Κυριακή αργίες. 28 (Δεν έγινε 1 ώρα. Συνέλευση 5μελούς). 29 (Δεν έγινε μισή ώρα άνευ λόγου). 31 Παρασκευή (όλες οι ώρες περικόπηκαν άνευ λόγου)».

Οπως αντιλαμβάνεται ο αναγνώστης, πέραν του κανονικού και εκ του νόμου θεσπισμένου ωραρίου μαθημάτων για καθηγητές και μαθητές, που είναι το μικρότερο στην Ευρώπη, έχουμε και τις απώλειες μαθημάτων εξαιτίας της πλήρους αναρχίας και ασυδοσίας, που επίσης νομοθετημένα επιτρέπονται στον χώρο της παιδείας. Οποίος θέλει διδάσκει, όποιος θέλει απουσιάζει ή απεργεί. Συνελεύσεις καθηγητών ή μαθητών γίνονται τις ώρες όπου θα έπρεπε να διδάσκονται μαθήματα, εκδρομές, περίπατοι και κοπάνες μειώνουν ακόμη περισσότερο τον εκπαιδευτικό χρόνο, ενώ και για τις ώρες όπου γίνεται μάθημα δεν είναι βέβαιο ότι όλοι οι καθηγητές ανταποκρίνονται στην αποστολή τους, αφού απαγορεύεται εκ του νόμου ο έλεγχος των επιδόσεών τους και δεν επιτρέπεται να διαπιστωθεί αν έχουν τις γνώσεις και την ικανότητα να διδάξουν. Ελεγχος δεν γίνεται ποτέ, διότι είναι κεκτημένο δικαίωμα των συνδικαλιστών - αγωνιστών, πράγμα για το οποίο πλήθος ικανοί και ευσυνείδητοι καθηγητές και δάσκαλοι είναι αγανακτισμένοι, αλλά φυσικά ουδείς τούς λαμβάνει υπόψη ­ αν δεν τους καταδιώκουν κιόλας, διότι χαλάνε την πιάτσα.

Για αυτά δεν άκουσα να γίνεται καμιά αναφορά στη Βουλή, προφανώς διότι όλοι οι πολιτικοί είναι συνυπεύθυνοι.

ΕΝΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΝΕΟΣ


Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5638 στις: Ιανουάριος 18, 2010, 09:16:33 μμ »
ΕΤΣΙ ΝΑΙ rorygr χτυπαμας μαστιγωσε μας κι αλλο ....ρε παιδια για ονομα θεου και αλλαχ μαζι τι βλεπουν τα ματακια μου και  δεν γινομαι οιδιποδας;; :o :o :o
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5639 στις: Ιανουάριος 18, 2010, 09:17:09 μμ »
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος alexel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60 Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5640 στις: Ιανουάριος 18, 2010, 09:24:17 μμ »
1. Οπως και να έχει σε όλες τις περιπτώσεις που ανέφερες έστω και με ψίχουλα

οικογένειες ωφελήθηκαν

2. Το παραμύθι με το έλλειμμα βολέύει αυτό τον καιρό τα φιλαράκια...

Το έπιασες το υπονοούμενο... Μηδενίζω ... ανακατεύω ...και βολεύω τους δικούς μου...
ε οχι δεν θα ονομασουμε το βυσματικο διορισμο αγροφυλακων <ωφελεια με ψιχουλα για οικογενειες>....


Η ρύθμιση ήταν σκανδαλώδης.
Διορίστηκαν 1000 άτομα μόνιμα,χωρίς να περάσουν καμιά διαδικασία ΑΣΕΠ.Τα κριτήρια ήταν αμιγώς κομματικά.

Αθρόες οι προσλήψεις stagers και συμβάσεων έργου.Έμπαιναν φυτευτοί με ένα τηλεφώνημα,από τον εκάστοτε βουλευτή.Αμοίβονταν με πόρους από τον εθνικό προϋπολογισμό από το 2004 και μετά.

Κάποια στιγμή θα πληρώναμε τα σπασμένα.
-Τα παιδιά δεν μαθαίνουν από τα παραμύθια πως υπάρχουν δράκοι.Από τα παραμύθια μαθαίνουν πως οι δράκοι μπορούν να νικηθούν. Σκωτ Φιτζέραλντ.

Αποσυνδεδεμένος GIDA

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 161
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #5641 στις: Ιανουάριος 18, 2010, 09:36:42 μμ »
ΤΟ ΥΠΕΠΘ ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ απο την προκήρυξη του ΑΣΕΠ για το 40% .οπότε΄διορίζοντας το 60% ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΒΑΣΕΙ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ πρέπει να διορίσει και το 40% της αντιστοιχης ειδικότητας


το  θεμα είναι ότι αν τελικά βαλει προ¨θπόθεση ΑΣΕΠ τότε οι "ατυχοι" (άτυχοι) θα είναι όσοι δεν έχουν επιτυχία. μην παλινδρομούμε, αν κοιτάξουμε τις προκηρύξεις ΑΣΕΠ ορίζεται με σαφήνεια ότι με βάση τις διατάξεις ....... προκήρύσσεται διαγωνισμός .... επομένως θεωρώ απίθανο να θέσει εκτός το 40% σε ειδικότητες όπου υπάρχει ΑΣΕΠ (άρα και αναλογί 60% - 40%) το 24μηνο και οι λοιποί ισως ειναι οι χαμενοι

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160910
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 585
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 599
Σύνολο: 601

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.