*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1961046 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος teogan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 130
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8960 στις: Απρίλιος 05, 2010, 12:46:24 μμ »
Τις σπουδές τις κάνεις σαν επένδυση στον εαυτό σου και στη γνώση που σου παρέχεται. Παίρνεις πτυχίο φιλολογίας ή φυσικής; Είσαι φιλόλογος ή φυσικός. Δεν είσαι εκπαιδευτικός ή καθηγητής φιλολογίας ή φυσικής. Ειδικά για τους φυσικούς υπάρχουν δεκάδες επιλογές επαγγελματικής αποκατάστασης. Το πτυχίο σου αντικατοπτρίζει τις γνώσεις σου και δεν θεμελιώνει δικαίωμα για εργασία, αλλά για διεκδίκηση θέσεων εργασίας. Για παράδειγμα, κάποιος πτυχιούχος οικονομικού δεν μπορεί να έχει την αξίωση να τον προσλάβει το Υπουργείο Οικονομικών σε κάποια εφορία, αλλά μπορεί να απασχοληθεί σε ένα σωρό δουλειές, και διαγωνίζεται μέσω ΑΣΕΠ για λίγες εκατοντάδες ή και δεκάδες θέσεις στο δημόσιο, όσες ακριβώς χρειάζεται το αντίστοιχο Υπουργείο. Με την ίδια λογική, και οι θέσεις στο δημόσιο σχολείο δεν είναι δυνατόν να καθορίζονται με βάση το πλήθος των πτυχιούχων φιλολόγων, φυσικών κλπ., αλλά με βάση τις πραγματικές ανάγκες του δημόσιου σχολείου. Το γεγονός ότι τα πανεπιστήμια βγάζουν χιλιάδες πτυχιούχους δεν σημαίνει τίποτα. Αναγκαστικά πρέπει να υπάρχει ένα σύστημα επιλογής, το οποίο δεν μπορεί να είναι άλλο από έναν γραπτό διαγωνισμό. Το ότι οι άριστοι στο διαγωνισμό μπορεί να μην είναι οι καλύτεροι εκπαιδευτικοί είναι ένα θέμα που όμως ισχύει σε κάθε διαγωνισμό. Δεν είδα κανέναν συμβασιούχο του Υπ. Οικονομικών για παράδειγμα να φωνάζει γιατί δεν προτιμούν να διορίσουν αυτόν, αντί να κάνουν διαγωνισμό στο αντίστοιχο υπουργείο, ούτε και καμιά άλλη τέτοια περίπτωση. Μόνο το Υπουργείο Παιδείας μέχρι τώρα θεωρούσε ότι θα πρέπει να αποκαταστήσει επαγγελματικά τους συμβασιούχους εργαζόμενους, ασχέτως αντικειμενικής κρίσης τους και ασχέτως αναγκών. Η προϋπηρεσία δεν αποτελεί κρίση σε καμία περίπτωση, διότι δεν σε ελέγχει κανείς, αν κάνεις σωστά τη δουλειά σου. Εν ολίγοις, το πτυχίο δεν σημαίνει τίποτε άλλο παρά την πιστοποίηση γνώσεων και τη θεμελίωση του δικαιώματος διεκδίκησης κάποιας σχετικής θέσης εργασίας.

1) Τις σπουδές τις κάνεις ως επένδυση στον εαυτό σου. Ένα μεγάλο, όμως, κομμάτι της ζωής του ανθρώπου είναι η επαγγελματική του πορεία. Αν οι σπουδές δε συνεισφέρουν σ' αυτό τότε για τι είδους επένδυση μιλάμε? Ο στόχος ενδεχομένως μπορεί να είναι απλά η πνευματική πλήρωση και ψυχική καλλιέργεια όταν έχει κάποιος επιλύσει το βιοποριστικό του πρόβλημα. Όταν ισχύει κάτι τέτοιο τότε ναι οι σπουδές υπηρετούν το στόχο της προσωπικής και μόνο εξέλιξης.  Όμως εγώ από παιδί έμαθα πως η γνώση είναι δύναμη και όπλο για να μπορέσω να σταθώ αξιοπρεπώς στην κοινωνία. Πράγμα που σημαίνει πως οι σπουδές συμβάλλουν και στο να βγάζω το ψωμί μου κάνοντας αυτό που αγαπώ. Με το πτυχίο φιλολογίας σε ποιόν άλλον τομέα θα μπορούσα να απασχοληθώ εργαζόμενη πάνω στο αντικείμενο που διδάχθηκα??
2) Το πτυχίο αντικατροπτίζει το δικαίωμα για διεκδίκηση μιας θέσεις εργασίας. Για να αποτελεί αυτό πραγματικό δικαίωμα πρέπει να υπάρχουν θέσεις εργασίας, διαφορετικά το δικαίωμα είναι εικονικό και κατ' επίφαση δικαίωμα.
Κάποιος που σπουδάει οικονομικά έχει έπειτα πολλές διεξόδους επαγγελματικής αποκατάστασης στον δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα. Έχετε ακούσει ποτέ κανέναν που σπουδάζει οικονομικά όταν τον ρωτούν τι σπουδάζει να απαντάει "σπουδάζω υπάλληλος εφορίας" ?? Όταν όμως ένας φοιτητής καθηγητικής σχολής τον ρωτούν απαντά "σπουδάζω καθηγητής" το βάρος πέφτει στο λειτούργημα του εκπαιδευτικού κι όχι στο επιστημονικό πεδίο ή την ειδικότητα.
3) Επιτέλους ας σταματήσουν οι συγκρίσεις άσχετων μεταξύ τους πραγμάτων για να δικαιολογηθούν τα αδικαιολόγητα. Το κράτος είναι ανίκανο να επανδρώσει το σημερινό ελληνικό σχολείο με το ανθρώπινο δυναμικό που απαιτείται!!! Αυτή είναι η αλήθεια! Ας πούμε πως το κράτος αποφάσιζε να διαθέσει στην παιδεία τα χρήματα που κλέβει ή διαθέτει αλλού και διόριζε έναν μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών. Θα πήγαιναν άραγε χαμένοι όλοι αυτοί?? Δε θα έβρισκε τρόπο να τους απασχολήσει το υπουργείο?? Δε θα μπορούσε να κάνει ολιγάριθμα τμήματα? Να παρέχει ευπρεπή εκπαίδευση? Να διδάσκει ο καθένας ό,τι του αναλογεί κι ότι έχει διδαχθεί επαρκώς?? Θα πήγαιναν χαμένοι λέτε οι εκπαιδευτικοί, θα ήταν άχρηστοι μέσα στα σχολεία...?? Τη στιγμή που σήμερα πέρα από το πλήρες μας ωράριο όλοι μας κάνουμε ταυτόχρονα τους γραφιάδες τους λογιστές τους κλητήρες...
4) Τέλος: η ζωή του καθενός μας δεν είναι πρόβα. Η Ζωή είναι άπαξ και δεν έχει δικαίωμα κανένας μα κανένας να ρημάζει τη ζωή κανενός άδικα και αναίτια.

Οι μόνες Σχολές και Τμήματα που αφορούν στην απασχόληση των πτυχιούχων αποκλειστικά στην εκπαίδευση είναι τα Παιδαγωγικά Τμήματα (Δημοτικής και Προσχολικής Εκπαίδευσης). Ακόμη και αυτοί οι πτυχιούχοι, βέβαια, μπορούν να ασχοληθούν με την έρευνα στις επιστήμες της αγωγής και να μην προσβλέπουν σε μία θέση στο δημόσιο σχολείο. Όλες οι άλλες "καθηγητικές" Σχολές και Τμήματα βαφτίστηκαν έτσι, διότι κάποτε η μόνη αποκατάσταση των πτυχιούχων τους ήταν η εκπαίδευση και μάλιστα απορροφούνταν άμεσα κατά 100%. Σήμερα δεν ισχύει αυτό, ωστόσο η σχετική νοοτροπία δεν έχει εξαλειφθεί. Εγώ όταν σπούδαζα φυσικός, την εκπαίδευση την είχα αποκλείσει σαν ενδεχόμενο επαγγελματικής αποκατάστασης, διότι θεωρούσα ότι ο σύγχρονος φυσικός μπορεί να κάνει πάρα πολλά διαφορετικά πράγματα είτε ως ελεύθερος επαγγελματίας, είτε στον ιδιωτικό τομέα ως ιδιωτικός υπάλληλος, είτε στο πανεπιστήμιο ως ερευνητής, είτε στο εξωτερικό σε διάφορες εταιρίες υψηλής τεχνολογίας και σε πανεπιστήμια του εξωτερικού. Όσον αφορά για την υποχρέωση του κράτους να παρέχει θέσεις εργασίας, αυτό δεν σημαίνει ότι αυτές οι θέσεις θα πρέπει να είναι στη δημόσια εκπαίδευση. Το κράτος θέτει το πλαίσιο και τους γενικούς όρους και του ιδιωτικού τομέα. Π.χ., ο φιλόλογος έχει να επιλέξει ανάμεσα σε 200 θέσεις στη δημόσια εκπαίδευση, 1000 θέσεις στην ιδιωτική εκπαίδευση (ιδιωτικά σχολεία, φροντιστήρια), 50 θέσεις ερευνητών σε πανεπιστήμια και άλλα ιδρύματα κ.ά. Ο φυσικός και ο μαθηματικός έχουν ακόμα μεγαλύτερο φάσμα απασχόλησης. Άρα λοιπόν η άποψη ότι εκπαιδευτήκαμε για να γίνουμε καθηγητές είναι 100% εσφαλμένη. Εκπαιδευτήκαμε για να γίνουμε επιστήμονες, και έχουμε πολυάριθμες δυνατότητες απασχόλησης σε μεγάλο φάσμα όχι μόνο του δημόσιου, αλλά και του ιδιωτικού τομέα. Άλλοι θα πετύχουν να μπουν στη δημόσια εκπαίδευση, άλλοι θα δουλέψουν στον ιδιωτικό τομέα, άλλοι θα ανοίξουν φροντιστήριο, άλλοι θα δουλέψουν σε μία εταιρία, άλλοι στη βιομηχανία, πάντα ασκώντας την ουσία της επιστήμης που σπούδασαν.

Φιλε εισαι μαλλον εκτος ελληνικης πραγματικοτητας. Ο διευθυντης του φροντιστηριου που εργαζομαι εχει στην διαθεση του 200 βιογραφικα φιλολογων (Θεσσαλονικη) και ο ιδιος απασχολει 2 !.Τι να λεμε τωρα ; Σκεψου ποιο ειναι το κλιμα για αυτους τους 2 ωστε να διεκδικησουν κατι.
Η κατασταση για καποιες ειδικοτητες ειναι σε απροχωρητο σημειο.

Αναφέρομαι για θέσεις εργασίας σε όλη την Ελλάδα. Εσύ τι θέλεις, να υπάρχουν 1000 θέσεις φιλολόγων μόνο στη γειτονιά σου; Εξάλλου, όσες θέσεις εργασίας και να δημιουργηθούν, κάποιοι δεν θα μπορέσουν να δουλέψουν στο αντικείμενό τους. Αν υπάρχουν 50000 άνεργοι απόφοιτοι "καθηγητικών" σχολών, όσες θέσεις εργασίας και να προκύψουν, πάλι από μαθηματική άποψη δεν θα μπορέσουν να απασχοληθούν όλοι. Και μην μου απαντήσεις ότι τι σπουδάζαμε τόσα χρόνια, γιατί όπως ανέφερα και προηγούμενα, κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να σου παρέχει εργασία, ούτε και το κράτος. Τις σπουδές τις κάνεις ως επένδυση στον εαυτό σου, τελεία και παύλα. Το πτυχίο σου δίνει κάποια εργασιακά δικαιώματα, όπως το δικαίωμα να διεκδικήσεις κάποια θέση εργασίας, αλλά ως εκεί. Όλοι κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν. Κάποιοι θα τα καταφέρουν, κάποιοι όχι.
Όσο για την ελληνική πραγματικότητα, σε πληροφορώ ότι περίπου οι μισοί συμφοιτητές μου δουλεύουν στην εκπαίδευση (δημόσια, ιδιωτική). Οι άλλοι μισοί δουλεύουν σε ιδιωτικές εταιρίες, πανεπιστήμια ως ερευνητές και 2 έχουν φύγει στο εξωτερικό. Όλα αυτά που αναφέρω παραπάνω προέρχονται ακριβώς μέσα από την ελληνική πραγματικότητα. Εάν δεν το βλέπεις μπροστά σου, μάλλον εσύ ζεις στον μικρόκοσμο του φροντιστηρίου της γειτονιάς σου και είσαι εκτός ελληνικής πραγματικότητας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:55:06 »

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8961 στις: Απρίλιος 05, 2010, 12:49:09 μμ »
Είδατε σιγά - σιγά θα πειστούμε ότι εμείς φταίμε που δεν διοριζόμαστε.

Ακριβώς, πάνε να μας τρελάνουν κι από πάνω. Εμείς τηρήσαμε τους νόμους που το κράτος έχει θεσπίσει και σύμφωνα μ' αυτούς δρομολογήσαμε τη ζωή μας. ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΙ??
Το '22 εκτελέστηκαν έξι ως πρωταίτιοι για την ανατροπή στις ζωές χιλιάδων αθώων ανθρώπων. Οι αίτιοι για την καταστροφή στη δική μας ζωή και κατ' επανάληψη μάλιστα πότε επιτέλους θα λογοδοτήσουν??
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος teogan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 130
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8962 στις: Απρίλιος 05, 2010, 12:52:23 μμ »
Είδατε σιγά - σιγά θα πειστούμε ότι εμείς φταίμε που δεν διοριζόμαστε.

Ακριβώς, πάνε να μας τρελάνουν κι από πάνω. Εμείς τηρήσαμε τους νόμους που το κράτος έχει θεσπίσει και σύμφωνα μ' αυτούς δρομολογήσαμε τη ζωή μας. ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΙ??
Το '22 εκτελέστηκαν έξι ως πρωταίτιοι για την ανατροπή στις ζωές χιλιάδων αθώων ανθρώπων. Οι αίτιοι για την καταστροφή στη δική μας ζωή και κατ' επανάληψη μάλιστα πότε επιτέλους θα λογοδοτήσουν??

Βάλτε τα πράγματα στο κεφάλι σας σε μια λογική σειρά και αξιολογήστε τα και μετά πιάστε το πληκτρολόγιο. Η σύγκριση είναι ατυχής και εκτός πραγματικότητας. Τα γεγονότα που αφορά η σύγκριση απέχουν τάξεις μεγέθους.

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8963 στις: Απρίλιος 05, 2010, 12:53:53 μμ »
Τις σπουδές τις κάνεις σαν επένδυση στον εαυτό σου και στη γνώση που σου παρέχεται. Παίρνεις πτυχίο φιλολογίας ή φυσικής; Είσαι φιλόλογος ή φυσικός. Δεν είσαι εκπαιδευτικός ή καθηγητής φιλολογίας ή φυσικής. Ειδικά για τους φυσικούς υπάρχουν δεκάδες επιλογές επαγγελματικής αποκατάστασης. Το πτυχίο σου αντικατοπτρίζει τις γνώσεις σου και δεν θεμελιώνει δικαίωμα για εργασία, αλλά για διεκδίκηση θέσεων εργασίας. Για παράδειγμα, κάποιος πτυχιούχος οικονομικού δεν μπορεί να έχει την αξίωση να τον προσλάβει το Υπουργείο Οικονομικών σε κάποια εφορία, αλλά μπορεί να απασχοληθεί σε ένα σωρό δουλειές, και διαγωνίζεται μέσω ΑΣΕΠ για λίγες εκατοντάδες ή και δεκάδες θέσεις στο δημόσιο, όσες ακριβώς χρειάζεται το αντίστοιχο Υπουργείο. Με την ίδια λογική, και οι θέσεις στο δημόσιο σχολείο δεν είναι δυνατόν να καθορίζονται με βάση το πλήθος των πτυχιούχων φιλολόγων, φυσικών κλπ., αλλά με βάση τις πραγματικές ανάγκες του δημόσιου σχολείου. Το γεγονός ότι τα πανεπιστήμια βγάζουν χιλιάδες πτυχιούχους δεν σημαίνει τίποτα. Αναγκαστικά πρέπει να υπάρχει ένα σύστημα επιλογής, το οποίο δεν μπορεί να είναι άλλο από έναν γραπτό διαγωνισμό. Το ότι οι άριστοι στο διαγωνισμό μπορεί να μην είναι οι καλύτεροι εκπαιδευτικοί είναι ένα θέμα που όμως ισχύει σε κάθε διαγωνισμό. Δεν είδα κανέναν συμβασιούχο του Υπ. Οικονομικών για παράδειγμα να φωνάζει γιατί δεν προτιμούν να διορίσουν αυτόν, αντί να κάνουν διαγωνισμό στο αντίστοιχο υπουργείο, ούτε και καμιά άλλη τέτοια περίπτωση. Μόνο το Υπουργείο Παιδείας μέχρι τώρα θεωρούσε ότι θα πρέπει να αποκαταστήσει επαγγελματικά τους συμβασιούχους εργαζόμενους, ασχέτως αντικειμενικής κρίσης τους και ασχέτως αναγκών. Η προϋπηρεσία δεν αποτελεί κρίση σε καμία περίπτωση, διότι δεν σε ελέγχει κανείς, αν κάνεις σωστά τη δουλειά σου. Εν ολίγοις, το πτυχίο δεν σημαίνει τίποτε άλλο παρά την πιστοποίηση γνώσεων και τη θεμελίωση του δικαιώματος διεκδίκησης κάποιας σχετικής θέσης εργασίας.

Ακριβώς έτσι... Ο απόφοιτος του φυσικού/του μαθητικού της φιλολογικής σχολής που μπήκε στο πανεπιστήμιο πριν μερικά χρόνια ήξερε πολύ καλά ποιες είναι οι πιθανότητες διορισμού και παρόλα αυτά επέλεξε να δηλώσει και τελειώσει τη συγκεκριμένη σχολή. Σε καμία περίπτωση δεν του εγγυήθηκε κανείς ότι μόλις τελειώσει τη σχολή του το κράτος υποχρεούται να τον διορίσει...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:55:06 »

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8964 στις: Απρίλιος 05, 2010, 12:56:40 μμ »
Εξίσου και οι δικές σου συγκρίσεις.

Οι συστάσεις για λογική σειρά θα έπρεπε να απευθύνονται πρωταρχικά σ' αυτούς που πασχίζουν να δεχτούμε ως λογικό το θέατρο παραλόγου που παίζεται αυτόν τον καιρό μπροστά στα μάτια μας με τόση αναίδεια και θράσος.
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος fotini18

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2487
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8965 στις: Απρίλιος 05, 2010, 01:02:05 μμ »
Είδατε σιγά - σιγά θα πειστούμε ότι εμείς φταίμε που δεν διοριζόμαστε.

Ακριβώς, πάνε να μας τρελάνουν κι από πάνω. Εμείς τηρήσαμε τους νόμους που το κράτος έχει θεσπίσει και σύμφωνα μ' αυτούς δρομολογήσαμε τη ζωή μας. ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΙ??
Το '22 εκτελέστηκαν έξι ως πρωταίτιοι για την ανατροπή στις ζωές χιλιάδων αθώων ανθρώπων. Οι αίτιοι για την καταστροφή στη δική μας ζωή και κατ' επανάληψη μάλιστα πότε επιτέλους θα λογοδοτήσουν??

Βάλτε τα πράγματα στο κεφάλι σας σε μια λογική σειρά και αξιολογήστε τα και μετά πιάστε το πληκτρολόγιο. Η σύγκριση είναι ατυχής και εκτός πραγματικότητας. Τα γεγονότα που αφορά η σύγκριση απέχουν τάξεις μεγέθους.

Teogan, αυτο εσυ το λες! Η συγκριση της tihea ΔΕΝ ειναι καθολου ατυχης και εκτος πραγματικοτητας! Δεν πρεπει καποτε να λογοδοτησουν ολοι αυτοι που κατασπαταλησαν το δημοσιο χρημα, που μας εφτασαν σ' αυτο το αδιεξοδο κανοντας περικοπες απο τη δημοσια παιδεια, οδηγωντας σε τμηματα 30 παιδιων, ισως αργοτερα και σε 40-50 ή και στην αλληλοδιδακτικη μεθοδο; Ακομα κι αυτο πια δε θα με παραξενεψει, αν το δω...Ολοι αυτοι που θεσπιζουν και ερχονται αλλοι και τα παιρνουν πισω, που κανεις μας δεν μπορει να προγραμματισει τη ζωη του πια!!! Αμαν με τους Αρσενηδες, τις Αννουλες κι ολους τους κ...υπουργους, που παιζουν με το μελλον μας...
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 05, 2010, 01:03:43 μμ από fotini18 »
Αχ, Ελλάδα σ' αγαπώ...!!!

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Συνεχώς ξεψυχάει...(Δημήτρης Χορν)

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8966 στις: Απρίλιος 05, 2010, 01:29:40 μμ »
Είδατε σιγά - σιγά θα πειστούμε ότι εμείς φταίμε που δεν διοριζόμαστε.

Ακριβώς, πάνε να μας τρελάνουν κι από πάνω. Εμείς τηρήσαμε τους νόμους που το κράτος έχει θεσπίσει και σύμφωνα μ' αυτούς δρομολογήσαμε τη ζωή μας. ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΙ??
Το '22 εκτελέστηκαν έξι ως πρωταίτιοι για την ανατροπή στις ζωές χιλιάδων αθώων ανθρώπων. Οι αίτιοι για την καταστροφή στη δική μας ζωή και κατ' επανάληψη μάλιστα πότε επιτέλους θα λογοδοτήσουν??

Βάλτε τα πράγματα στο κεφάλι σας σε μια λογική σειρά και αξιολογήστε τα και μετά πιάστε το πληκτρολόγιο. Η σύγκριση είναι ατυχής και εκτός πραγματικότητας. Τα γεγονότα που αφορά η σύγκριση απέχουν τάξεις μεγέθους.

teogan, μια χαρά τα λέει η tihea
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

void

  • Επισκέπτης
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8967 στις: Απρίλιος 05, 2010, 01:32:47 μμ »
ατυχης γενικα η προσπαθεια να καταλαβουν καποιοι μεγαλοσχημονες οτι οταν αυτοι εμπαιναν σε μια σχολη ΗΞΕΡΑΝ και αναλαμβανουν την ευθυνη να ψαξουν δουλεια εκτος εκπαιδευσης(που δεν το κανουν βεβαια παρα καθονται και γκρινιαζουν μαζι μας).
τι γινεται ομως με οσους σαν κι εμενα που το 1987 ξεραμε οτι θα διοριζομασταν εστω και μετα απο 10 χρονια;ο Αρσενης και τωρα η Διαμαντοπουλου εσας ψαχνουν να τους δικαιωσουν
Συγχαρητηρια απο ενα αποφοιτο του 1991 που γραφει με ενα 6χρονο να τον πιλατευει ταυτοχρονα και τα λοιπα προβληματα να του αφηνουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ χρονο να διαβασει ξανα για ασεπ.
Συνελθετε...

Αποσυνδεδεμένος teogan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 130
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8968 στις: Απρίλιος 05, 2010, 01:44:28 μμ »
ατυχης γενικα η προσπαθεια να καταλαβουν καποιοι μεγαλοσχημονες οτι οταν αυτοι εμπαιναν σε μια σχολη ΗΞΕΡΑΝ και αναλαμβανουν την ευθυνη να ψαξουν δουλεια εκτος εκπαιδευσης(που δεν το κανουν βεβαια παρα καθονται και γκρινιαζουν μαζι μας).
τι γινεται ομως με οσους σαν κι εμενα που το 1987 ξεραμε οτι θα διοριζομασταν εστω και μετα απο 10 χρονια;ο Αρσενης και τωρα η Διαμαντοπουλου εσας ψαχνουν να τους δικαιωσουν
Συγχαρητηρια απο ενα αποφοιτο του 1991 που γραφει με ενα 6χρονο να τον πιλατευει ταυτοχρονα και τα λοιπα προβληματα να του αφηνουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ χρονο να διαβασει ξανα για ασεπ.
Συνελθετε...

Επαναλαμβάνω: οι σπουδές στις "καθηγητικές" σχολές δεν περιστρέφονται γύρω από την εκπαίδευση, αλλά γύρω από την αντίστοιχη επιστήμη. Εγώ σπούδασα φυσική, όχι για να γίνω καθηγητής, αλλά για να έχω επιστημονική επάρκεια στη φυσική, σε όποιο επάγγελμα και εάν τη χρησιμοποιήσω. Πολλά χρόνια δούλευα ως ερευνητής της φυσικής στο πανεπιστήμιο και αποφάσισα στη συνέχεια να δώσω ΑΣΕΠ. Διορίστηκα μέσω ΑΣΕΠ. Εάν δεν διοριζόμουν, δεν θα γκρίνιαζα ότι το κράτος είναι υποχρεωμένο να με διορίσει, αλλά θα έβρισκα επάγγελμα στον ιδιωτικό τομέα. Όπως και δεν γκρινιάζω που το πανεπιστήμιο δεν με κάνει μόνιμο με 5ετή προϋπηρεσία εκεί.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 05, 2010, 04:52:59 μμ από teogan »

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8969 στις: Απρίλιος 05, 2010, 01:48:50 μμ »
Επαναλαμβάνω: οι σπουδές στις "καθηγητικές" σχολές δεν περιστρέφονται γύρω από την εκπαίδευση, αλλά γύρω από την αντίστοιχη επιστήμη. Εγώ σπούδασα φυσική, όχι για να γίνω καθηγητής, αλλά για να έχω επιστημονική επάρκεια στη φυσική, σε όποιο επάγγελμα και εάν τη χρησιμοποιήσω. Πολλά χρόνια δούλευα ως ερευνητής της φυσικής στο πανεπιστήμιο και αποφάσισα στη συνέχεια να δόσω ΑΣΕΠ. Διορίστηκα μέσω ΑΣΕΠ. Εάν δεν διοριζόμουν, δεν θα γκρίνιαζα ότι το κράτος είναι υποχρεωμένο να με διορίσει, αλλά θα έβρισκα επάγγελμα στον ιδιωτικό τομέα. Όπως και δεν γκρινιάζω που το πανεπιστήμιο δεν με κάνει μόνιμο με 5ετή προϋπηρεσία εκεί.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Αποσυνδεδεμένος stratos91

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1319
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8970 στις: Απρίλιος 05, 2010, 02:03:20 μμ »
ατυχης γενικα η προσπαθεια να καταλαβουν καποιοι μεγαλοσχημονες οτι οταν αυτοι εμπαιναν σε μια σχολη ΗΞΕΡΑΝ και αναλαμβανουν την ευθυνη να ψαξουν δουλεια εκτος εκπαιδευσης(που δεν το κανουν βεβαια παρα καθονται και γκρινιαζουν μαζι μας).
τι γινεται ομως με οσους σαν κι εμενα που το 1987 ξεραμε οτι θα διοριζομασταν εστω και μετα απο 10 χρονια;ο Αρσενης και τωρα η Διαμαντοπουλου εσας ψαχνουν να τους δικαιωσουν
Συγχαρητηρια απο ενα αποφοιτο του 1991 που γραφει με ενα 6χρονο να τον πιλατευει ταυτοχρονα και τα λοιπα προβληματα να του αφηνουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ χρονο να διαβασει ξανα για ασεπ.
Συνελθετε...
Επαναλαμβάνω: οι σπουδές στις "καθηγητικές" σχολές δεν περιστρέφονται γύρω από την εκπαίδευση, αλλά γύρω από την αντίστοιχη επιστήμη. Εγώ σπούδασα φυσική, όχι για να γίνω καθηγητής, αλλά για να έχω επιστημονική επάρκεια στη φυσική, σε όποιο επάγγελμα και εάν τη χρησιμοποιήσω. Πολλά χρόνια δούλευα ως ερευνητής της φυσικής στο πανεπιστήμιο και αποφάσισα στη συνέχεια να δόσω ΑΣΕΠ. Διορίστηκα μέσω ΑΣΕΠ. Εάν δεν διοριζόμουν, δεν θα γκρίνιαζα ότι το κράτος είναι υποχρεωμένο να με διορίσει, αλλά θα έβρισκα επάγγελμα στον ιδιωτικό τομέα. Όπως και δεν γκρινιάζω που το πανεπιστήμιο δεν με κάνει μόνιμο με 5ετή προϋπηρεσία εκεί.

Αυτή είναι η ειρωνεία λοιπόν! Φίλη μου που πέρασε στον ΑΣΕΠ του 2009, μέχρι να διοριστεί ήταν μαχητική και "χτυπούσε" τα κακώς κείμενα του συστήματος, τώρα τη βλέπεις με το που διορίστηκε, κάνει κήρυγμα υπέρ του κράτους και ότι δεν έχει λεφτά να διορίσει άλλους και γιατί να πληρώνει αυτή ως πολίτης υπεράριθμους εκπαιδευτικούς κλπ κλπ. Πως αλλάζει άνθρωπος καμιά φορά. Μόλις βολευόμαστε, αρχίζουμε να ξεχνάμε δυστυχώς!

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8971 στις: Απρίλιος 05, 2010, 02:07:28 μμ »


Επαναλαμβάνω: οι σπουδές στις "καθηγητικές" σχολές δεν περιστρέφονται γύρω από την εκπαίδευση, αλλά γύρω από την αντίστοιχη επιστήμη. Εγώ σπούδασα φυσική, όχι για να γίνω καθηγητής, αλλά για να έχω επιστημονική επάρκεια στη φυσική, σε όποιο επάγγελμα και εάν τη χρησιμοποιήσω. Πολλά χρόνια δούλευα ως ερευνητής της φυσικής στο πανεπιστήμιο και αποφάσισα στη συνέχεια να δόσω ΑΣΕΠ. Διορίστηκα μέσω ΑΣΕΠ. Εάν δεν διοριζόμουν, δεν θα γκρίνιαζα ότι το κράτος είναι υποχρεωμένο να με διορίσει, αλλά θα έβρισκα επάγγελμα στον ιδιωτικό τομέα. Όπως και δεν γκρινιάζω που το πανεπιστήμιο δεν με κάνει μόνιμο με 5ετή προϋπηρεσία εκεί.
Oι σπουδές στις καθηγητικές σχολές περιστρέφονται και γύρω από την εκπαίδευση. Αλλιώς οι απόφοιτοι των σχολών αυτών δεν θα διορίζονταν στη μέση εκπαίδευση. Μπορεί κάποιοι να μη θέλουν να γίνουν εκπαιδευτικοί, κάποιοι άλλοι όμως θέλουν.
 Σαφώς και το κράτος δεν είναι υποχρεωμένο να σε διορίσει, οφείλει όμως να σε σέβεται,  να μην αλλάζει τους κανόνες στο 90, όπως συνέβη για  αποφοίτους καθηγητικών σχολών που ήταν 8-10 χρόνια στην επετηρίδα (ή όπως παέι να συμβεί και τώρα) και εν μια νυκτί καταργήθηκε η επετηρίδα.
Ο αντίλογος εδώ μπορεί να είναι "μα αφού αυτοί έβλεπαν ότι η επετηρίδα φόρτωνε, γιατί πήγαιναν σε αυτές τις σχολές;" . Εν μέρει σωστό, ο καθένας μας έχει και ένα μερίδιο ευθύνης (η ατομική ευθύνη), αλλά γιατί και το κράτος δεν πήρε τα κατάλληλα μέτρα, πριν οδηγηθούμε σ' αυτή την κατάσταση;

Αποσυνδεδεμένος alceste

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1027
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8972 στις: Απρίλιος 05, 2010, 02:16:40 μμ »
Εδω στην Ελλαδα,δεν μπορεις να προγραμματισεις τιποτα,εισαι μονιμως πανω σε κινουμενη αμμο και στο ελεος ολων εκεινων που ανα πασα στιγμη σου ανατρεπουν ολη σου την ζωη,μιλω για προσληψεις,υπηρεσιακη κατασταση και τα ρεστα.Πεστε μου,υπαρχει αλλη χωρα στον κοσμο που συμβαινουν αυτα;;

Αποσυνδεδεμένος teogan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 130
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8973 στις: Απρίλιος 05, 2010, 02:30:06 μμ »


Επαναλαμβάνω: οι σπουδές στις "καθηγητικές" σχολές δεν περιστρέφονται γύρω από την εκπαίδευση, αλλά γύρω από την αντίστοιχη επιστήμη. Εγώ σπούδασα φυσική, όχι για να γίνω καθηγητής, αλλά για να έχω επιστημονική επάρκεια στη φυσική, σε όποιο επάγγελμα και εάν τη χρησιμοποιήσω. Πολλά χρόνια δούλευα ως ερευνητής της φυσικής στο πανεπιστήμιο και αποφάσισα στη συνέχεια να δόσω ΑΣΕΠ. Διορίστηκα μέσω ΑΣΕΠ. Εάν δεν διοριζόμουν, δεν θα γκρίνιαζα ότι το κράτος είναι υποχρεωμένο να με διορίσει, αλλά θα έβρισκα επάγγελμα στον ιδιωτικό τομέα. Όπως και δεν γκρινιάζω που το πανεπιστήμιο δεν με κάνει μόνιμο με 5ετή προϋπηρεσία εκεί.
Oι σπουδές στις καθηγητικές σχολές περιστρέφονται και γύρω από την εκπαίδευση. Αλλιώς οι απόφοιτοι των σχολών αυτών δεν θα διορίζονταν στη μέση εκπαίδευση. Μπορεί κάποιοι να μη θέλουν να γίνουν εκπαιδευτικοί, κάποιοι άλλοι όμως θέλουν.
 Σαφώς και το κράτος δεν είναι υποχρεωμένο να σε διορίσει, οφείλει όμως να σε σέβεται,  να μην αλλάζει τους κανόνες στο 90, όπως συνέβη για  αποφοίτους καθηγητικών σχολών που ήταν 8-10 χρόνια στην επετηρίδα (ή όπως παέι να συμβεί και τώρα) και εν μια νυκτί καταργήθηκε η επετηρίδα.
Ο αντίλογος εδώ μπορεί να είναι "μα αφού αυτοί έβλεπαν ότι η επετηρίδα φόρτωνε, γιατί πήγαιναν σε αυτές τις σχολές;" . Εν μέρει σωστό, ο καθένας μας έχει και ένα μερίδιο ευθύνης (η ατομική ευθύνη), αλλά γιατί και το κράτος δεν πήρε τα κατάλληλα μέτρα, πριν οδηγηθούμε σ' αυτή την κατάσταση;

Στα 4 έτη των σπουδών μου δεν θυμάμαι ούτε μία αναφορά ή νύξη για την επαγγελματική αποκατάσταση στην εκπαίδευση. Αντίθετα, όλοι οι καθηγητές μας προσπαθούσαν να μας κατευθύνουν στην κατάκτηση της επιστήμης μας (φυσική). Επίσης δεν είχαμε ούτε μισό μάθημα παιδαγωγικής ή διδακτικής. Οι απόφοιτοι διορίζονται στη μέση εκπαίδευση χωρίς επιπλέον παιδαγωγική κατάρτιση, επειδή αυτό αποτελεί κατάλοιπο του παρελθόντος, όταν το δημόσιο σχολείο είχε άμεση ανάγκη από καθηγητές και έλεγε: είσαι φυσικός; έλα να διδάξεις. Τώρα το θέμα της προϋπηρεσίας, φυσικά και θα πρέπει να μετράει σαν προσαύξηση στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160667
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 918
Σύνολο: 919

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.