*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1956217 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος G7 02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 421
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1540 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 03:21:11 μμ »
G702,  τι εννοείς με τις επιτυχιες ασεπ,όποιος θέλει το παλεύει, ακόμα και στα 38 ,όπως είμαι εγώ.


Αυτό εννοώ...υπάρχει ένας φθόνος για όσους το παλεύουν ολόκληρα χρόνια.....βασικά ξεκίνησε με την αναφορά σε ένα ανθρωποειδές (βλ. προηγούμενη σελίδα) και την τοποθέτηση του arist....κοίταξε τα προηγούμενα σχόλια και θα καταλάβεις ΦΩΤΩ μου ...
Φώφη, κάνε το καλό και ρίξ' την στο γυαλό....


http://filologoi02.forumgreek.com/

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:31:26 »

Αποσυνδεδεμένος stellinio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1541 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 03:21:47 μμ »
Νομίζω ότι αυτό που δεν έχει κάνει ξεκάθαρο η κυρία Δ. ειναι το εξής: όλοι εμείς που έχουμε πραγματική προϋπηρεσία και επιτυχία στον ΑΣΕΠ διατηρούμε τελικά τα μόριά μας?

Αποσυνδεδεμένος Βασιλική Παππά

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1542 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 03:24:47 μμ »
Σε καμια περίπτωση δεν καταλαβαίνω γιατί οι πρώην επιτυχόντες να προηγούνται.Εγράψαν ωστε να διορίζονται;Υπήρχαν ή δεν υπήρχαν καλυτεροι από αυτούς;Και μάλιστα όχι μια αλλά και δυο και τρείς και τέσσερις φορές.Εγώ αν ήμουν διαρκώς επιτυχούσα και μη διοριστέα μάλλον περισσότερο θα ντρεπόμουνα, όχι να το κάνω και λάβαρο!Και γιατί αυτοί να προηγούνται αυτών που δίνουν για πρώτη φορά, οι οποίοι λόγω των μορίων προυπηρεσίας των άλλων ενώ γράφουν καλύτερα δε διορίζονται. Κι εγώ και πολλοί άλλοι μόνιμοι που διοριστήκαμε με ό,τι γράψαμε δεν πρόκειται ούτε ώρα να απεργήσουμε για κανέναν και όχι γιατί έχουμε κάτι προσωπικό αλλά γιατί μόνο έτσι αποδοκιμάζεται ένα σύστημα που προκρίνει την αναξιοκρατία. Γιατί το να θες να διοριστείς αρνούμενος ότι υπάρχουν καλύτεροι από σένα είναι αναξιοκρατία.Αφήστε την κλάψα και πιαστε τα βιβλία. Τι να κάνουμε; Όλοι σε αυτό το σύστημα έχουμε αδικηθεί, άλλος λιγότερο και άλλος περισσότερο. Ας είναι τώρα το τέλος

Αποσυνδεδεμένος ΦΩΤΩ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 382
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1543 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 03:25:27 μμ »
οκ  κατάλαβα G702.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:31:26 »

Αποσυνδεδεμένος legend

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1544 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 03:26:07 μμ »
  Mα ακριβώς αυτό θέλει να εξασφαλίσει το νέο σύστημα...ότι ΟΛΟΙ θα περνούν από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Ένα και ενιαίο σύστημα! Αυτό ζητούσαμε όλοι νομίζω καιρό τώρα!
  Μα γιατί να με πιάσει υστερία που τώρα πια δε θα μπορούν οι έχοντες μέσον να κερδίσουν θέση ωρομισθίου ή αναπληρωτή και σιγά-σιγά μόνιμου...δεν καταλαβαίνω τι είναι λάθος! Όσο για τους λιγότερους διορισμούς...συγγνώμη...αν θέλει και με το ισχύον σύστημα να διορίσει λιγότερους δε μπορεί, νομίζετε, να το κάνει το υπουργείο; Ο ένας πίνακας με όσους έχουν μόρια από ΑΣΕΠ θα τους βοηθήσει σε αυτό;
  Αν όντως υπάρχει διδακτικό προσωπικό ανεκμετάλλευτο, γιατί ως κράτος να πληρώνουμε χρήματα για επιπλέον; Για να διοριστώ εγώ κι οι φίλοι μου;;;; Κανείς δε μου έταξε πως θα είμαι ωρομίσθια συνεχόμενες χρονιές, ούτε ότι θα είμαι αναπληρώτρια ξανά και ξανά! Είμαστε έκτακτο προσωπικό! Κι αν και εφόσον υπάρχουν ανάγκες καλούμαστε να τις καλύψουμε και αν θέλουμε τις καλύπτουμε .
  Προσωπικά ΝΑΙ θέλω να βρίσκομαι στο δημόσιο ελληνικό σχολείο και να το υπηρετώ. Θα το προσπαθήσω με νύχια και με δόντια. Αλλά θέλω οι κόποι μου να αναγνωρίζονται! Οι επιτυχίες μου στον ΑΣΕΠ, όπως και η προϋπηρεσία που με τα μόρια ΑΣΕΠ κατέκτησα απαιτώ να μου αναγνωριστούν!
Αν όμως για να ισχύσει το σύστημα αποκλειστικά ΑΣΕΠ χρειάζεται να διασπορπίσω τα μόριά μου...με π ό ν ο ψυχής ναι, αλλά θα το κάνω...γιατί πιστεύω πως είναι αξιοκρατικότερο το προτεινόμενο σύστημα.
Αλλά επιβάλλεται να διασφαλιστεί το αδιάβλητο του διαγωνισμού!
  
"όσο γνωρίζεις πιο καλά τόσο αγαπάς πιο πλέρια"

Αποσυνδεδεμένος giannis27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1545 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 03:27:21 μμ »
προφανως η ξαναδινουμε στον επομενο ασεπ η τα διιατηροουμε κκαι αν θελουμε ξαναδινουμε. εγω θα προτεινα οσοι εχουν ηδη αεπιτυ χια στον ασεποο και μορια πορυπηρεσιασ να μην τα χανουν ειιτε δωσοουν ειτε οχι στοον ασεππ γιατι τοσα χρονια το ιδιο συνεβαινε με οσους ειχα μονο προυηπηρεσια

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1546 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 03:28:40 μμ »
ΚΑι εσύ που είσαι μόνιμη να ξαναδώσεις ΑΣΕΠ

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1547 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 03:31:14 μμ »
Η Προυπηρεσία δεν πρέπει να χαθεί σε καμία περίπτωση,δεν χαρίστηκε,απλά όπως εχω ξαναπει πρεπει να συνδυαστει με επιτυχία ΑΣΕΠ.ΤΟ 24 ΜΗΝΟ ΈΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ

Το 24μηνο δεν ειναι δικαιο, αλλά ειναι σιγουρα δικαιοτερο απο το 30μηνο χωρις ΑΣΕΠ!!!

Νομίζω ότι αυτό που δεν έχει κάνει ξεκάθαρο η κυρία Δ. ειναι το εξής: όλοι εμείς που έχουμε πραγματική προϋπηρεσία και επιτυχία στον ΑΣΕΠ διατηρούμε τελικά τα μόριά μας?

Αν το ξεκαθαρισει, αυτοματως θα παψουν οι αντιδρασεις, γιατι η συντριπτικη πλειοψηφια των αδιοριστων με προϋπηρεσια εχουν επιτυχια ΑΣΕΠ. Μπορει να χρειαστουν αρκετα χρονια ν'απορροφηθουν με το 24μηνο, αλλά ειναι εφικτο. Κι οσοι θελουν να μονιμοποιηθουν μια ωρα αρχυτερα, μπορουν να ελπιζουν στον επομενο ΑΣΕΠ (οπως παντα...).

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1548 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 03:35:44 μμ »
Διαμαντοπούλου και λέσχη Μπιλντερμπεργκ

http://www.youtube.com/watch?v=bYBnIXqT0WU
Κοιτάξτε και ποιος άλλος ήταν το 1994

α καλα τωρα ανακαλυψες την πυριτιδα εσυ...για ψαξε λιγο παραπανω τις λεσχες και θα μαθεις πολλα ...τιποτα δεν ειναι τυχαιο και τιποτα δεν ειναι οπως φαινεται...
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος Βασιλική Παππά

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1549 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 03:40:36 μμ »
Ως μονιμη από ΑΣΕΠ gvasilis δεν ξαναδίνω ΑΣΕΠ, αλλά είμαι ανοιχτή στην οποιαδήποτε αξιοκρατική κα αντικειμενική αξιολόγηση των μονίμων.Και σε καμια περίπτωση δε θα ισχυριστώ ότι όλοι οι ασεπίτες είναι τέλειοι. Είδαν και βλέπουν πολλά τα μάτια μου.Με κάποιο τρόπο όμως  που δε θα αμφισβητε'ιται και που θα εξασφαλίζει την ανθρωπίνως δυνατή αξιοκρατία πρέπι να γίνονται οι διορισμοί.

Alexandros60

  • Επισκέπτης
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1550 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 03:43:15 μμ »
ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΑΜΕΣΑ Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΕΠ

 

 

Με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις της κ. Υπουργού Παιδείας περί προσλήψεων των εκπαιδευτικών αποκλειστικά και μόνο μέσω ΑΣΕΠ καλούμε όλους τους συναδέλφους αδιόριστους εκπαιδευτικούς της χώρας να σκεφτούν σοβαρά το μέλλον που μας προαναγγέλει και αυτή η Κυβέρνηση, καλώντας τους σε διαρκείς νέους αγώνες για την προάσπιση της αξιοπρέπειας, πάνω απ’ όλα, του εργασιακού κλάδου μας.

 

Τη στιγμή που οι προσλήψεις στο μεγαλύτερο μέρος του δημόσιου τομέα γίνονται μέσω μοριοδότησης κριτηρίων που θέτει το ΑΣΕΠ, η Κυβέρνηση ζητά από τους εκπαιδευτικούς να διαγωνίζονται, συν τοις άλλοις, απαραιτήτως και γραπτώς, ώστε να αποδείξουν εάν είναι καλοί παιδαγωγοί ή όχι, εάν κατέχουν το αντικείμενο των σπουδών τους ή όχι και, γενικά, εάν αξίζουν να διοριστούν ή όχι.

 

Από την πλευρά μας να υπογραμμίσουμε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο, και να απαντήσουμε στην Κυβέρνηση, ότι:

 

Σε ότι αφορά το γνωστικό μας αντικείμενο, έχουμε προηγουμένως εξεταστεί με την κείμενη Νομοθεσία από τα εξουσιοδοτημένα για το σκοπό αυτό Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα του Κράτους.

Σε ότι αφορά την παιδαγωγική μας επάρκεια, έχουμε προηγουμένως εξεταστεί με την κείμενη Νομοθεσία από την Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, είτε από τις κατά το Νόμο Καθηγητικές Σχολές.

Εάν αμφισβητεί η Κυβέρνηση το χαρακτηρισμό «Ανώτατα (= υπερθετικός βαθμός εις της Ελληνική γλώσσα)» σε ότι αφορά τα Τριτοβάθμια Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας, καλά θα κάνει να βγει και να το ανακοινώσει ευθέως τόσο σε εμάς όσο και στα Τριτοβάθμια Εκπαιδευτικά Ιδρύματα χωρίς περιστροφές.

Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα στον κόσμο που κάτι Ανώτατο ελέγχεται από κάτι άλλο Ανώτατο (και αναφερόμαστε βεβαίως στο ΑΣΕΠ, εκτός αν μετονομαστεί το ΑΣΕΠ σε ΥΣΕΠ, δηλαδή, Υπερανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού). Αμφισβητεί το ΑΣΕΠ και η Κυβέρνηση την εγκυρότητα των τίτλων σπουδών μας και πιστεύει πως χρήζουμε επανεξέτασης; Πιστεύει πως καταρχήν περάσαμε το Γολγοθά των Πανελλαδικών Εξετάσεων με «βύσμα» και στη συνέχεια πάλι με «βύσμα» αποκτήσαμε τα πτυχία μας; Να μας το πει ευθέως, αμφισβητώντας και τον ίδιο το θεσμό των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Μήπως αποσκοπεί σε βαθύτερους στόχους αυτή η εμμονή της Κυβέρνησης να εξαναγκάσει την πορεία διορισμού των εκπαιδευτικών να διέρχεται αναγκαστικά μέσω γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ; Μήπως το ΑΣΕΠ με τον γραπτό διαγωνισμό που διεξάγει με τις – εννοείται – έτοιμες απαντήσεις που πρέπει να δίνονται από εμάς, κατά τα σωστά κριτήρια του ΑΣΕΠ (ειδικά σε ότι αφορά την Παιδαγωγική θεματική ενότητα που είναι και η πιο ευαίσθητη, μιας και στη θεματική ενότητα του γνωστικού αντικειμένου δεν χωράει και πολύ παρέμβαση δεδομένου πως πρόκειται για επιστημονικά τεκμηριωμένες θέσεις) μας οδηγεί σε άλλα μονοπάτια πολύ πιο ομιχλώδη απ’ όσο φαίνονται;

 

Μήπως το ΑΣΕΠ εξελίσσεται σταδιακά σε ένα όργανο απόλυτου ελέγχου τόσο της στελέχωσης, γενικά,  του όλου κρατικού τομέα, και ειδικότερα του τομέα της εκπαίδευσης; Γιατί αυτό; Μήπως επειδή η εκπαίδευση τόσο σε ότι αφορά το σχολείο όσο και το πανεπιστήμιο είναι οι κατεξοχήν χώροι ελεύθερης έκφρασης ιδεών και μόρφωσης πολιτών; Υπάρχουν πλείστοι όσοι εκπαιδευτικοί που ενδεχομένως δεν συμφωνούν με πολλές από τις «έτοιμες-σωστές» απαντήσεις του ΑΣΕΠ, αλλά εξαναγκάζονται να παρακάμψουν τα προσωπικά τους πιστεύω προκειμένου κατ’ αυτόν τον τρόπο να γίνουν οι αρεστοί του συστήματος και όχι οι άριστοι, όπως θέλει η κ. Υπουργός Παιδείας να τονίζει.

Αναγκάζεται ο εκπαιδευτικός να περνά από τις Συμπληγάδες της λογοκρισίας του ΑΣΕΠ προκειμένου να καταφέρει να ασκήσει το επάγγελμα που επιθυμεί. Αυτά όλα φέρνουν στο μυαλό άλλες εποχές και ολοκληρωτικά καθεστώτα. «Είσαι αρεστός στο σύστημα; Ασπάζεσαι τις απόψεις του ΑΣΕΠ; Διορίζεσαι. Έχεις αντίθετες απόψεις; Κάτσε στο σπίτι σου.» Συνάδελφοι, μην ξεγελιέστε από το «αθώο» προσωπείο του ΑΣΕΠ στα χρόνια που διανύουμε. Επόμενο ήταν να μας τον πλασσάρουν με εύσχημο τρόπο προκειμένου να καθιερώσουν το γραπτό διαγωνισμό. Να φοβάστε τα χρόνια που έρχονται! Το ΑΣΕΠ δεν είναι κάτι στατικό, εξελλίσσεται και θα μεταβληθεί στο χειρότερο εφιάλτη σας!

 

Πολλά ακούσαμε, ειδικά για εμάς τους εκπαιδευτικούς, σε ότι αφορά τη διαρκή αξιολόγησή μας! Ακριβώς στο ίδιο μήκος κύματος και αυτές οι εξαγγελίες της κ. Υπουργού Παιδείας. Τον ίδιο βαθύτερο στόχο έχουν. Να μεταβληθεί σταδιακά ο χώρος της Παιδείας σε ένα ατελείωτο Big Brother όπου ο εκπαιδευτικός θα παρακολουθείται 24 ώρες το 24ωρο, ώστε αν διαπιστώσουν:

 

-          ότι στην πορεία άρχισες να αλλάζεις απόψεις (πέρα από αυτές που δήλωσες εξεταζόμενος στο ΑΣΕΠ),

-          ότι κάνανε λάθος που σε διορίσανε στην εκπαίδευση,

-          ότι άρχισες να αντιδράς στα σχέδιά τους,

-          ότι δεν τους κάνεις τα «χατίρια», με λίγα λόγια,

να είναι πολύ εύκολο ανά πάσα στιγμή να σε πετάξουν στο δρόμο.

 

Ο στόχος είναι η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού ανίσχυρου να αντιδρά, που θα του δίνουν ένα βιβλίο αποστειρωμένο από άποψη γνώσης – όλοι γνωρίζετε τις πρόσφατες συγκρούσεις που δημιουργήθηκαν με την αντικατάσταση ορισμένων βιβλίων ελέω παγκοσμιοποίησης – και στερεότυπες οδηγίες για τον τρόπο διδασκαλίας, που να μην τολμά να παρεκκλίνει κανείς ούτε κατ’ ελάχιστον υπό το φόβο της διαρκούς αξιολόγησής του.

 

Όταν λέμε, κύριοι της Κυβέρνησης, αξιοκρατία και διαφάνεια στα πάντα, αυτό περιλαμβάνει και τις προεκλογικές εξαγγελίες. Διότι δεν ακούσαμε πουθενά στο περίφημο σχέδιο των 100 πρώτων ημερών (για να μην πούμε ούτε των 50 πρώτων) να έχετε τόσο διαφανή πολιτικό λόγο ώστε να μας υποψιάσετε για τα ύπουλα σχέδιά σας.

 

Ας περιοριστεί λοιπόν το ΑΣΕΠ στη θέσπιση αντικειμενικών – και πράγματι διαφανών – κριτηρίων αξιολόγησής μας και στον έλεγχο αυτών, και όχι στη διεξαγωγή γραπτών – υποκειμενικών – διαγωνισμών σε ρόλο Ιεροεξεταστή κατά τις οποίες θα δίνουμε τα «διαπιστευτήριά» μας ως εκπαιδευτικοί.

 

Το πνευματικό άσυλο, ξέρετε, δεν αφορά μόνο τις απόψεις που εκφράζουν οι εκπαιδευτικοί μέσα στα πανεπιστήμια, ούτε είναι το πεζοδρόμιο πέριξ των πανεπιστημίων! Και ο αγώνας για τη διατήρησή του περνάει μέσα από την κατάργηση του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ που εξευτελίζει από κάθε άποψη τον εκπαιδευτικό! Εάν έχετε σκοπό να το καταργήσετε καλά θα κάνετε να μας το πείτε ευθέως!

 

Η πρόταση της κ. Υπουργού Παιδείας μήπως στοχεύει δήθεν στην εξοικονόμηση κρατικών χρημάτων προκειμένου να μη δηλωθεί και επίσημα η πτώχευση της χώρας; Ξεχνάει όμως ότι οι εκπαιδευτικοί δεν είναι αυτοί που υπεξαίρεσαν και διασπάθισαν το δημόσιο χρήμα. Αντιθέτως, εργάζονται απλήρωτες ωρομισθίες λαμβάνοντας στο τέλος της σχολικής χρονιάς (ή και της επόμενης) τα χρήματα που δικαιούνται και μάλιστα χωρίς τον αναλογούντα νόμιμο τόκο.

 

Ελπίζοντας σε δημοσίευση της επιστολής,

 

Μετά τιμής,

Αδιόριστοι εκπαιδευτικοί,

που επί χρόνια στηρίξαμε το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας.


Αποσυνδεδεμένος ολγα. χ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 224
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1551 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 03:46:33 μμ »



ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ

«Να ανακαλέσει τα μέτρα η υπουργός Παιδείας»


Να ανακαλέσει τα μέτρα που εξήγγειλε κυρίως για την ανατροπή του συστήματος προσλήψεων ζητεί από την υπουργό Παιδείας η Διδασκαλική Ομοσπονδία προειδοποιώντας για κλιμάκωση στον δρόμο της οποίας βρίσκονται ήδη οι καθηγητές που ετοιμάζονται να δώσουν «δυναμική απάντηση» με τις αποφάσεις του έκτακτου Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, αύριο Τρίτη.

«Με λύπη μας διαπιστώσαμε ότι η υπουργός, αντί να ξεκινήσει διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα, επέλεξε, στην πρώτη συνέντευξη Τύπου που έδωσε για θέματα Παιδείας, τις μονομερείς αποφάσεις και τη στοχοποίηση των εκπαιδευτικών», τονίζεται στην ανακοίνωση που εκδόθηκε αμέσως μετά την έκτακτη συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΔΟΕ χθες το απόγευμα, ενώ ειδικά για τις προσλήψεις (σ.σ. πλέον μόνον μέσω ΑΣΕΠ, δήλωσε η υπουργός) δηλώνουν αγωνιστική ετοιμότητα.

Οπως αναφέρουν χαρακτηριστικά, «οι προσλήψεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση γίνονται με απολύτως αντικειμενικά, μετρήσιμα και διαφανή κριτήρια. Γι' αυτό τον λόγο οποιαδήποτε σκέψη αλλαγής του συστήματος όχι μόνο μας βρίσκει κατηγορηματικά αντίθετους, αλλά θα μας βρει στην πρώτη γραμμή των αγώνων για την υπεράσπισή του». Οσο για τις υπόλοιπες εξαγγελίες, όπως για τις αποσπάσεις, κατηγορεί όλους τους υπουργούς Παιδείας που «διαχρονικά ρουσφετολογούσαν ασύστολα».

Οι επόμενες κινήσεις των δασκάλων θα προσδιοριστούν στις 27 Νοεμβρίου, οπότε και θα πραγματοποιηθεί η συνέλευση προέδρων. Αύριο Τρίτη, το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ συνεδριάζει ώστε να καθορίσει και αυτό την περαιτέρω στάση του, ενώ ανάλογες δράσεις προγραμματίζουν και τα συνδικαλιστικά όργανα των αναπληρωτών και των ωρομίσθιων.
 
ΑΠΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Υ.Γ Ας παραδειγματιστουμε!!

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1552 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 03:53:13 μμ »
Ωραία, βασιλική εγώ το θεωρώ ανθρωπίνως αξιοκρατικό να ξαναδίνεις κάθε δυό χρόνια ΑΣΕΠ και αν δεν είσαι στους διοριστεους μια φορά να απολυθείς. Αφου είναι τόσο πρόθυμοι να το κάνουν αυτό στους αναπληρωτές, να το κάνουν και για τους μόνιμους.

Αποσυνδεδεμένος giannis27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1553 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 04:00:48 μμ »
ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΑΜΕΣΑ Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΕΠ

 

 

Με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις της κ. Υπουργού Παιδείας περί προσλήψεων των εκπαιδευτικών αποκλειστικά και μόνο μέσω ΑΣΕΠ καλούμε όλους τους συναδέλφους αδιόριστους εκπαιδευτικούς της χώρας να σκεφτούν σοβαρά το μέλλον που μας προαναγγέλει και αυτή η Κυβέρνηση, καλώντας τους σε διαρκείς νέους αγώνες για την προάσπιση της αξιοπρέπειας, πάνω απ’ όλα, του εργασιακού κλάδου μας.

 

Τη στιγμή που οι προσλήψεις στο μεγαλύτερο μέρος του δημόσιου τομέα γίνονται μέσω μοριοδότησης κριτηρίων που θέτει το ΑΣΕΠ, η Κυβέρνηση ζητά από τους εκπαιδευτικούς να διαγωνίζονται, συν τοις άλλοις, απαραιτήτως και γραπτώς, ώστε να αποδείξουν εάν είναι καλοί παιδαγωγοί ή όχι, εάν κατέχουν το αντικείμενο των σπουδών τους ή όχι και, γενικά, εάν αξίζουν να διοριστούν ή όχι.

 

Από την πλευρά μας να υπογραμμίσουμε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο, και να απαντήσουμε στην Κυβέρνηση, ότι:

 

Σε ότι αφορά το γνωστικό μας αντικείμενο, έχουμε προηγουμένως εξεταστεί με την κείμενη Νομοθεσία από τα εξουσιοδοτημένα για το σκοπό αυτό Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα του Κράτους.

Σε ότι αφορά την παιδαγωγική μας επάρκεια, έχουμε προηγουμένως εξεταστεί με την κείμενη Νομοθεσία από την Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, είτε από τις κατά το Νόμο Καθηγητικές Σχολές.

Εάν αμφισβητεί η Κυβέρνηση το χαρακτηρισμό «Ανώτατα (= υπερθετικός βαθμός εις της Ελληνική γλώσσα)» σε ότι αφορά τα Τριτοβάθμια Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας, καλά θα κάνει να βγει και να το ανακοινώσει ευθέως τόσο σε εμάς όσο και στα Τριτοβάθμια Εκπαιδευτικά Ιδρύματα χωρίς περιστροφές.

Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα στον κόσμο που κάτι Ανώτατο ελέγχεται από κάτι άλλο Ανώτατο (και αναφερόμαστε βεβαίως στο ΑΣΕΠ, εκτός αν μετονομαστεί το ΑΣΕΠ σε ΥΣΕΠ, δηλαδή, Υπερανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού). Αμφισβητεί το ΑΣΕΠ και η Κυβέρνηση την εγκυρότητα των τίτλων σπουδών μας και πιστεύει πως χρήζουμε επανεξέτασης; Πιστεύει πως καταρχήν περάσαμε το Γολγοθά των Πανελλαδικών Εξετάσεων με «βύσμα» και στη συνέχεια πάλι με «βύσμα» αποκτήσαμε τα πτυχία μας; Να μας το πει ευθέως, αμφισβητώντας και τον ίδιο το θεσμό των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Μήπως αποσκοπεί σε βαθύτερους στόχους αυτή η εμμονή της Κυβέρνησης να εξαναγκάσει την πορεία διορισμού των εκπαιδευτικών να διέρχεται αναγκαστικά μέσω γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ; Μήπως το ΑΣΕΠ με τον γραπτό διαγωνισμό που διεξάγει με τις – εννοείται – έτοιμες απαντήσεις που πρέπει να δίνονται από εμάς, κατά τα σωστά κριτήρια του ΑΣΕΠ (ειδικά σε ότι αφορά την Παιδαγωγική θεματική ενότητα που είναι και η πιο ευαίσθητη, μιας και στη θεματική ενότητα του γνωστικού αντικειμένου δεν χωράει και πολύ παρέμβαση δεδομένου πως πρόκειται για επιστημονικά τεκμηριωμένες θέσεις) μας οδηγεί σε άλλα μονοπάτια πολύ πιο ομιχλώδη απ’ όσο φαίνονται;

 

Μήπως το ΑΣΕΠ εξελίσσεται σταδιακά σε ένα όργανο απόλυτου ελέγχου τόσο της στελέχωσης, γενικά,  του όλου κρατικού τομέα, και ειδικότερα του τομέα της εκπαίδευσης; Γιατί αυτό; Μήπως επειδή η εκπαίδευση τόσο σε ότι αφορά το σχολείο όσο και το πανεπιστήμιο είναι οι κατεξοχήν χώροι ελεύθερης έκφρασης ιδεών και μόρφωσης πολιτών; Υπάρχουν πλείστοι όσοι εκπαιδευτικοί που ενδεχομένως δεν συμφωνούν με πολλές από τις «έτοιμες-σωστές» απαντήσεις του ΑΣΕΠ, αλλά εξαναγκάζονται να παρακάμψουν τα προσωπικά τους πιστεύω προκειμένου κατ’ αυτόν τον τρόπο να γίνουν οι αρεστοί του συστήματος και όχι οι άριστοι, όπως θέλει η κ. Υπουργός Παιδείας να τονίζει.

Αναγκάζεται ο εκπαιδευτικός να περνά από τις Συμπληγάδες της λογοκρισίας του ΑΣΕΠ προκειμένου να καταφέρει να ασκήσει το επάγγελμα που επιθυμεί. Αυτά όλα φέρνουν στο μυαλό άλλες εποχές και ολοκληρωτικά καθεστώτα. «Είσαι αρεστός στο σύστημα; Ασπάζεσαι τις απόψεις του ΑΣΕΠ; Διορίζεσαι. Έχεις αντίθετες απόψεις; Κάτσε στο σπίτι σου.» Συνάδελφοι, μην ξεγελιέστε από το «αθώο» προσωπείο του ΑΣΕΠ στα χρόνια που διανύουμε. Επόμενο ήταν να μας τον πλασσάρουν με εύσχημο τρόπο προκειμένου να καθιερώσουν το γραπτό διαγωνισμό. Να φοβάστε τα χρόνια που έρχονται! Το ΑΣΕΠ δεν είναι κάτι στατικό, εξελλίσσεται και θα μεταβληθεί στο χειρότερο εφιάλτη σας!

 

Πολλά ακούσαμε, ειδικά για εμάς τους εκπαιδευτικούς, σε ότι αφορά τη διαρκή αξιολόγησή μας! Ακριβώς στο ίδιο μήκος κύματος και αυτές οι εξαγγελίες της κ. Υπουργού Παιδείας. Τον ίδιο βαθύτερο στόχο έχουν. Να μεταβληθεί σταδιακά ο χώρος της Παιδείας σε ένα ατελείωτο Big Brother όπου ο εκπαιδευτικός θα παρακολουθείται 24 ώρες το 24ωρο, ώστε αν διαπιστώσουν:

 

-          ότι στην πορεία άρχισες να αλλάζεις απόψεις (πέρα από αυτές που δήλωσες εξεταζόμενος στο ΑΣΕΠ),

-          ότι κάνανε λάθος που σε διορίσανε στην εκπαίδευση,

-          ότι άρχισες να αντιδράς στα σχέδιά τους,

-          ότι δεν τους κάνεις τα «χατίρια», με λίγα λόγια,

να είναι πολύ εύκολο ανά πάσα στιγμή να σε πετάξουν στο δρόμο.

 

Ο στόχος είναι η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού ανίσχυρου να αντιδρά, που θα του δίνουν ένα βιβλίο αποστειρωμένο από άποψη γνώσης – όλοι γνωρίζετε τις πρόσφατες συγκρούσεις που δημιουργήθηκαν με την αντικατάσταση ορισμένων βιβλίων ελέω παγκοσμιοποίησης – και στερεότυπες οδηγίες για τον τρόπο διδασκαλίας, που να μην τολμά να παρεκκλίνει κανείς ούτε κατ’ ελάχιστον υπό το φόβο της διαρκούς αξιολόγησής του.

 

Όταν λέμε, κύριοι της Κυβέρνησης, αξιοκρατία και διαφάνεια στα πάντα, αυτό περιλαμβάνει και τις προεκλογικές εξαγγελίες. Διότι δεν ακούσαμε πουθενά στο περίφημο σχέδιο των 100 πρώτων ημερών (για να μην πούμε ούτε των 50 πρώτων) να έχετε τόσο διαφανή πολιτικό λόγο ώστε να μας υποψιάσετε για τα ύπουλα σχέδιά σας.

 

Ας περιοριστεί λοιπόν το ΑΣΕΠ στη θέσπιση αντικειμενικών – και πράγματι διαφανών – κριτηρίων αξιολόγησής μας και στον έλεγχο αυτών, και όχι στη διεξαγωγή γραπτών – υποκειμενικών – διαγωνισμών σε ρόλο Ιεροεξεταστή κατά τις οποίες θα δίνουμε τα «διαπιστευτήριά» μας ως εκπαιδευτικοί.

 

Το πνευματικό άσυλο, ξέρετε, δεν αφορά μόνο τις απόψεις που εκφράζουν οι εκπαιδευτικοί μέσα στα πανεπιστήμια, ούτε είναι το πεζοδρόμιο πέριξ των πανεπιστημίων! Και ο αγώνας για τη διατήρησή του περνάει μέσα από την κατάργηση του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ που εξευτελίζει από κάθε άποψη τον εκπαιδευτικό! Εάν έχετε σκοπό να το καταργήσετε καλά θα κάνετε να μας το πείτε ευθέως!

 

Η πρόταση της κ. Υπουργού Παιδείας μήπως στοχεύει δήθεν στην εξοικονόμηση κρατικών χρημάτων προκειμένου να μη δηλωθεί και επίσημα η πτώχευση της χώρας; Ξεχνάει όμως ότι οι εκπαιδευτικοί δεν είναι αυτοί που υπεξαίρεσαν και διασπάθισαν το δημόσιο χρήμα. Αντιθέτως, εργάζονται απλήρωτες ωρομισθίες λαμβάνοντας στο τέλος της σχολικής χρονιάς (ή και της επόμενης) τα χρήματα που δικαιούνται και μάλιστα χωρίς τον αναλογούντα νόμιμο τόκο.

 

Ελπίζοντας σε δημοσίευση της επιστολής,

 

Μετά τιμής,

Αδιόριστοι εκπαιδευτικοί,

που επί χρόνια στηρίξαμε το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας.


ωραιος εισαι φιλε!!!!!!!!!!!!! και εμεις που διναμε τοσες φορες ασεπ και ειμαστε επιτυχοντες και αδιοριστοι τι ειμαστε μακακες?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159972
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 752
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 568
Σύνολο: 575

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.112 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.