*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1956175 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος hippy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1610 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 07:58:30 μμ »
Παράθεση
ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ
ΕΧΟΥΜΕ ΠΤΥΧΙΑ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΟΥΝ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ.
Η ΠΟΣΔΕΠ ΚΑΙ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΞΕΦΤΙΛΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΤΟΥΣ?
το θεμα ειναι οτι η πλειοψηφια δεν προβληματιζεται καν γι' αυτο. Δεν δειχνουν να αντιλαμβανονται το ποσο εξευτελιστικο ειναι να σερνονται  απο διαγωνισμο σε διαγωνισμο. Ασε που περιφερουν με καμαρι: ο ενας "εχω περασει 2 ΑΣΕΠ" , ο αλλος 4 και ο παραλλος 5 , εχοντας κανει τι στην ουσια;. Ακομη εδω ειναι, αδιοριστοι, και μαλλον ετοιμαζονται για τον επομενο ΑΣΕΠ. Θελουν ν' αποδειξουν κατι λεγοντας και ξαναλεγοντας την "επιτυχια" τους; Σε ποιους;
Έχεις δίκιο! Κατάργηση του Ασεπ και απορρόφηση όλων των αδιόριστων άμεσα! Αν μπορούμε να μάθουμε και το πώς!

Δηλαδή με ποιον άλλο τρόπο   θα μπορούσε κανείς να προσληφθεί σήμερα που δεν θα τον εξευτέλιζε και θα τον έκανε να καμαρώνει; Μήπως Σιβιτανίδειος, οαεδ, εκκλησιαστικά , άλλο; Δεν είναι δα και πολλές οι επιλογές.

βαθμος πτυχιου( αν και δεν με συμφερει), μεταπτυχιακα- διδακτορικα (δεν εχω), χρονος κτησης πτυχιου (πιθανον να με συμφερει), και προυπηρεσια (δεν εχω κανενα τρελλο νουμερο). Σου τα γραφω αυτα, για να μη νομιζεις οτι σκεφτομαι με βαση το προσωπικο μου συμφερον.
ΠΕ 04.01

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:24:08 »

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1611 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 08:01:09 μμ »
Σε ένα απογευματινό πρόγραμμα εξομοίωσης των δασκάλων , στην Αργυρούπολη, έτυχε να συναντήσω τους καθηγητές του παιδαγωγικού τμήματος για τα μαθήματα θετικών επιστημών τον κύριο Καλκάνη και Δημητριάδη. Έδινα τότε πρώτη φορά ασεπ και είχα απορίες για ορισμένα διφορούμενα των παιδαγωγικών. Έτσι ρώτησα τους καθηγητές αυτούς για την ορθότητα των απαντήσεων μου, σημειωτέων ότι ήταν διορθωτές και στην διδακτική για την φυσική. Στην συζήτηση που είχα μαζί τους ,ρώτησα και για την αξιοκρατία του διαγωνισμού. Η απάντηση ήταν απλά ότι είναι αδύνατο τόσο πλήθος να αξιολογείται εντελώς αξιοκρατικά με τόσο μικρό μάλιστα ποσοστό διοριστέων. Οι ίδιοι αυτοί αξιολογητές είχαν αμφιβολία για την αντικειμενικότητα και τον ρεαλισμό μιας τέτοιας διαδικασίας επιλογής. 
Για την ιστορία είχα γράψει στο γνωστικό 85 στα παιδαγωγικά 70 και στη διδακτική 55 μια βαθμολογία που μου επέτρεψε την επόμενη χρονιά να είμαι ωρομίσθιος από τον Φεβρουάριο κλπ και να με κατατρέχει η σκέψη ότι ΑΝ ΕΙΧΑ  απαντήσει σε μια ερώτηση σωστά ή μου είχαν βάλει 60 και όχι 55 θα ήμουν διοριστέος….
Θέλω να πω ότι η αδυναμία του ασεπ  στην περίπτωση των εκπαιδευτικών είναι προφανής λόγω της αναλογίας υποψηφίων και διοριστέων.
Η οριακή  γραμμή <επιτυχών> αποδίδει αρκετά αντικειμενικά μια σχετική επάρκεια στο γνωστικό και την ανάπτυξη σχεδίου μαθήματος. Αυτό είναι ουσιαστικά για μένα το νόημα του να δίνεις άλλωστε στο διαγωνισμό. Μπαίνεις σε ένα  consept ανατροφοδότησης και εγρήγορσης.
Η οριακή γραμμή <διοριστέος> όμως είναι θέμα τύχης. Γιατί αυτοί που συνωστίζονται ελάχιστα ποιο κάτω είναι εκατοντάδες.
Ένας διοριστέος εύκολα μπορεί να γίνει ματαιόδοξος και υπερόπτης αν και κατά βάθος αντιλαμβάνεται τον παράγοντα της τύχης.
Αυτή νομίζω η αδυναμία του ασεπ ενίσχυσε την άποψη για μια εναλλακτική δυνατότητα όπως του 24μηνου κλπ. Και τελικά τα πράγματα οδηγήθηκαν  σε μια ισορροπία που ζήσαμε τα τελευταία χρόνια. Έκανε αρκετά ρεαλιστικότερο το να μετέχεις στους ασεπ αφού και τα μόρια της επιτυχίας προσμετρούνταν και τα μόρια προϋπηρεσίας κατοχύρωναν μελλοντικά αυτή την προσπάθεια.
Τώρα η άποψη Διαμαντοπούλου στηρίζει μονοδιάστατα ασεπ. Υπονοεί ότι άτομα σαν εμένα που δεν διορίστηκαν για πολύ λίγα μόρια σε διαγωνισμούς, έχουν αδικηθεί από την πλάγια πρόσληψη. Και είναι εν μέρει αληθές. Αν όμως εξαιρέσεις περιπτώσεις αίσχους όπως εκκλησιαστικών , οαεδιτών κλπ η ύπαρξη της εναλλακτικής δυνατότητας αμβλύνει την ωμότητα του διαγωνισμού.

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1612 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 08:15:04 μμ »

βαθμος πτυχιου( αν και δεν με συμφερει), μεταπτυχιακα- διδακτορικα (δεν εχω), χρονος κτησης πτυχιου (πιθανον να με συμφερει), και προυπηρεσια (δεν εχω κανενα τρελλο νουμερο). Σου τα γραφω αυτα, για να μη νομιζεις οτι σκεφτομαι με βαση το προσωπικο μου συμφερον.

Όσο όμως δεν εφαρμόζεται ένα τέτοιο σύστημα, γιατί να αισθάνεται καμάρι αυτός που έχει προϋπηρεσία από Σιβιτανίδειο, Οαεδ.... και εξευτελισμό ο επιτυχών από ΑΣΕΠ;

Αποσυνδεδεμένος hippy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1613 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 08:37:25 μμ »

βαθμος πτυχιου( αν και δεν με συμφερει), μεταπτυχιακα- διδακτορικα (δεν εχω), χρονος κτησης πτυχιου (πιθανον να με συμφερει), και προυπηρεσια (δεν εχω κανενα τρελλο νουμερο). Σου τα γραφω αυτα, για να μη νομιζεις οτι σκεφτομαι με βαση το προσωπικο μου συμφερον.

Όσο όμως δεν εφαρμόζεται ένα τέτοιο σύστημα, γιατί να αισθάνεται καμάρι αυτός που έχει προϋπηρεσία από Σιβιτανίδειο, Οαεδ.... και εξευτελισμό ο επιτυχών από ΑΣΕΠ;
Ουτε ο εχων προυπηρεσια τετοιου ειδους πρεπει βεβαια να καμαρωνει, γιατι κι αυτος εξευτελιστηκε για να την αποκτησει, κι αν δεν το καταλαβαινει....Το θεμα ειναι οτι αυτη η προυπηρεσια αναγνωριστηκε δυστυχως με νομους του κρατους.
Ποσες φορες δεν βρεθηκαμε στις ΔΙΔΕ παρακαλωντας για καποιες ωρες ΠΔΣ, σαν ζητιανοι; Δεν εξευτελιστηκαμε ετσι; Τελος παντων, ας παψει αυτη η διαρκης αμφισβητηση του πτυχιου μας, των μεταπτυχιακων (οσων εχουν), και το διαρκες σουρσιμο σε ΑΣΕΠ με αμφιβολα αποτελεσματα. Και στο κατω-κατω ας παψουμε να εξευτελιζομαστε αλληλοκατηγορουμενοι επιτυχοντες-αποτυχοντες-διοριστεοι-με προυπηρεσια-χωρις προυπηρεσια-με παλαιοτερο ΑΣΕΠ-με τελευταιο ΑΣΕΠ-30μηνιτες- 24μηνιτες-πολυτεκνοι-ΟΑΕΔιτες- ΠΔΣιτες-εκκλησιαστικοτετοιοι, γιατι αλλοι μας δημιουργησαν.Και ο καθενας καλως ή κακως προσπαθησε να αρπαξει την ευκαιρια που του παρουσιαζοταν,μεσα στην αγωνια του για δουλεια. Και γιναμε ενα μπαχαλο, μεσα στο οποιο ερχεται η Αννουλα σαν σωτηρας και καταγγελλει την αδιαφανεια που και η ιδια δημιουργησε (γιατι δεν την ακουσα ποτε να αντιδρα στους νομους που το κομμα της εφτιαξε για την παιδεια).Μετα λοιπον τη Μαριεττα, εχουμε την Αννουλα.Και παντα με τα ιδιο θυμα, την παιδεια.Αυριο, ποιος θα ειναι αραγε ο σωτηρας;
ΠΕ 04.01

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:24:08 »

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1614 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 08:43:42 μμ »

βαθμος πτυχιου( αν και δεν με συμφερει), μεταπτυχιακα- διδακτορικα (δεν εχω), χρονος κτησης πτυχιου (πιθανον να με συμφερει), και προυπηρεσια (δεν εχω κανενα τρελλο νουμερο). Σου τα γραφω αυτα, για να μη νομιζεις οτι σκεφτομαι με βαση το προσωπικο μου συμφερον.

Όσο όμως δεν εφαρμόζεται ένα τέτοιο σύστημα, γιατί να αισθάνεται καμάρι αυτός που έχει προϋπηρεσία από Σιβιτανίδειο, Οαεδ.... και εξευτελισμό ο επιτυχών από ΑΣΕΠ;
Ουτε ο εχων προυπηρεσια τετοιου ειδους πρεπει βεβαια να καμαρωνει, γιατι κι αυτος εξευτελιστηκε για να την αποκτησει, κι αν δεν το καταλαβαινει....Το θεμα ειναι οτι αυτη η προυπηρεσια αναγνωριστηκε δυστυχως με νομους του κρατους.
Ποσες φορες δεν βρεθηκαμε στις ΔΙΔΕ παρακαλωντας για καποιες ωρες ΠΔΣ, σαν ζητιανοι; Δεν εξευτελιστηκαμε ετσι; Τελος παντων, ας παψει αυτη η διαρκης αμφισβητηση του πτυχιου μας, των μεταπτυχιακων (οσων εχουν), και το διαρκες σουρσιμο σε ΑΣΕΠ με αμφιβολα αποτελεσματα. Και στο κατω-κατω ας παψουμε να εξευτελιζομαστε αλληλοκατηγορουμενοι επιτυχοντες-αποτυχοντες-διοριστεοι-με προυπηρεσια-χωρις προυπηρεσια-με παλαιοτερο ΑΣΕΠ-με τελευταιο ΑΣΕΠ-30μηνιτες- 24μηνιτες-πολυτεκνοι-ΟΑΕΔιτες- ΠΔΣιτες-εκκλησιαστικοτετοιοι, γιατι αλλοι μας δημιουργησαν.Και ο καθενας καλως ή κακως προσπαθησε να αρπαξει την ευκαιρια που του παρουσιαζοταν,μεσα στην αγωνια του για δουλεια. Και γιναμε ενα μπαχαλο, μεσα στο οποιο ερχεται η Αννουλα σαν σωτηρας και καταγγελλει την αδιαφανεια που και η ιδια δημιουργησε (γιατι δεν την ακουσα ποτε να αντιδρα στους νομους που το κομμα της εφτιαξε για την παιδεια).Μετα λοιπον τη Μαριεττα, εχουμε την Αννουλα.Και παντα με τα ιδιο θυμα, την παιδεια.Αυριο, ποιος θα ειναι αραγε ο σωτηρας;
Έτσι μάλιστα !

Αποσυνδεδεμένος giwrgos galos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1615 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 08:53:05 μμ »

βαθμος πτυχιου( αν και δεν με συμφερει), μεταπτυχιακα- διδακτορικα (δεν εχω), χρονος κτησης πτυχιου (πιθανον να με συμφερει), και προυπηρεσια (δεν εχω κανενα τρελλο νουμερο). Σου τα γραφω αυτα, για να μη νομιζεις οτι σκεφτομαι με βαση το προσωπικο μου συμφερον.

Όσο όμως δεν εφαρμόζεται ένα τέτοιο σύστημα, γιατί να αισθάνεται καμάρι αυτός που έχει προϋπηρεσία από Σιβιτανίδειο, Οαεδ.... και εξευτελισμό ο επιτυχών από ΑΣΕΠ;
Ουτε ο εχων προυπηρεσια τετοιου ειδους πρεπει βεβαια να καμαρωνει, γιατι κι αυτος εξευτελιστηκε για να την αποκτησει, κι αν δεν το καταλαβαινει....Το θεμα ειναι οτι αυτη η προυπηρεσια αναγνωριστηκε δυστυχως με νομους του κρατους.
Ποσες φορες δεν βρεθηκαμε στις ΔΙΔΕ παρακαλωντας για καποιες ωρες ΠΔΣ, σαν ζητιανοι; Δεν εξευτελιστηκαμε ετσι; Τελος παντων, ας παψει αυτη η διαρκης αμφισβητηση του πτυχιου μας, των μεταπτυχιακων (οσων εχουν), και το διαρκες σουρσιμο σε ΑΣΕΠ με αμφιβολα αποτελεσματα. Και στο κατω-κατω ας παψουμε να εξευτελιζομαστε αλληλοκατηγορουμενοι επιτυχοντες-αποτυχοντες-διοριστεοι-με προυπηρεσια-χωρις προυπηρεσια-με παλαιοτερο ΑΣΕΠ-με τελευταιο ΑΣΕΠ-30μηνιτες- 24μηνιτες-πολυτεκνοι-ΟΑΕΔιτες- ΠΔΣιτες-εκκλησιαστικοτετοιοι, γιατι αλλοι μας δημιουργησαν.Και ο καθενας καλως ή κακως προσπαθησε να αρπαξει την ευκαιρια που του παρουσιαζοταν,μεσα στην αγωνια του για δουλεια. Και γιναμε ενα μπαχαλο, μεσα στο οποιο ερχεται η Αννουλα σαν σωτηρας και καταγγελλει την αδιαφανεια που και η ιδια δημιουργησε (γιατι δεν την ακουσα ποτε να αντιδρα στους νομους που το κομμα της εφτιαξε για την παιδεια).Μετα λοιπον τη Μαριεττα, εχουμε την Αννουλα.Και παντα με τα ιδιο θυμα, την παιδεια.Αυριο, ποιος θα ειναι αραγε ο σωτηρας;
Έτσι μάλιστα !
Αυτά λέω κι εγώ, αλλά με έχουνε πει και γραφικό...αυτοί που προτιμάνε να αλληλοσφαζόμαστε προφανώς..

Αποσυνδεδεμένος Marw 5

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 30
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1616 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 08:56:28 μμ »
Ό νόμος Πεπονή, πριν από 16 χρόνια, προσπάθησε με τη δημιουργία του ΑΣΕΠ, ενός αδιάβλητου θεσμού, ο ο-
ποίος όμως κανιβαλίστηκε μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα από την ίδια την κυβέρνηση
που τον καθιέρωσε,  να βάλει φρένο στις πελατειακές σχέσεις μεταξύ πολιτικών και πολιτών.
Είναι το ΜΟΝΟ αξιοκρατικό σύστημα προσλήψεων σε μία χώρα με ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ χιλιάδες πτυχιούχους που 8έλουν να διοριστούν στη δημόσιοα εκπαίδευση.

Είναι εξετάσεις, κάποιος περνάει κάποιος όχι. Αν ήταν δυνατόν σε αυτή την χώρα να υπάρξει ένα άλλο σύστημα που 8α είχει και προφορικό κομμάτι και μά8ημα μέσα στην τάξη όπως γίνεται στο εξωτερικό 8α ήταν ακόμα καλύτερα. Αλλά όλοι ξέρουμε οτι δεν γίνεται. Εδώ ο ΑΣΕΠ δέχεται τέτοια πίεση.

Κάποτε πρέπει να καταλάβουμε οτι δεν γίνεται να μπούμε όλοι στο δημόσιο. Όπως δώσαμε πανελλήνιες και περάσαμε σε μιά σχολή έτσι και τώρα. Αν δεν υπήρχαν οι πανελλήνιες η Ιατρική και το Μετσόβιο μπορει κα να είχαν 2-3 εκατομύρια φοιτητές. Γίνεται αυτό? ΟΧΙ

Αν είναι να συνεχιστει αυτό το κα8εστώς ας διοριστούν λοιπόν και τα stage και οι συμβασιούχοι κα τα 24 μηνα, τα 30 μηνα,ΟΑΕΔ, ΠΔΣ, εκκλησοατικά, πούτεκνοι, τρίτεκνοι κλπ Οι εξαιρέσεις του αΣΕΠ είναι τόσο πολλές που 8α έχουν να διορίζουν σε όλο το δημόσιο από παρα8υράκια για 20 χρόνια!!!!

Είναι ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟ???.ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΙΟΡΙΖΕΣΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΒΡΗΚΕΣ ΜΙΑ 8ΕΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑΚΑ και μετά γινεσαι τσιμπούρι στο δημόσιο και απαιτείς να σε διορίσει???Την ίδια θέση την θέλουν άλλοι 20 χιλιάδες!!

Αποσυνδεδεμένος cookie2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1617 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 09:03:07 μμ »
Αδιάβλητος ο ΑΣΕΠ???  ??? και ποιος μου το λεει εμενα; Που ξερω οτι τα φροντηστήρια δεν "λαδωνουν" και παιρνουν τα θεματα; Ειναι ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΟ να εχουμε πτυχια απο Ανωτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύ,ματα και να εξεφτελιζόμαστε κάθε 2 χρόνια με εξετασεις! Τι είμαστε; Να δίνουν και οι γιατροι  και οι δικηγόροι και ολοι οι υπολοιποι! Εμεις μια ζωή θα διθνουμε εξετασεις? Αρκετες φορες εξεταστηκαμε! ΝΤΡΟΠΗ τους! Λετε να στειλουμε mail και στον Γιωργάκη; Τι πηγε σημερα στα ΚΕΠ? Λες και δεν ξεραμε πως μπηκαν στα ΚΕΠ ολοι αυτοι!

Αποσυνδεδεμένος cookie2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1618 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 09:07:23 μμ »
σορυ για το clopy paste , αλλα τα παιδια με την επιστολη στο alfavita ειχαν δίκιο:

ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΑΜΕΣΑ Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΕΠ

 

Με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις της κ. Υπουργού Παιδείας περί προσλήψεων των εκπαιδευτικών αποκλειστικά και μόνο μέσω ΑΣΕΠ καλούμε όλους τους συναδέλφους αδιόριστους εκπαιδευτικούς της χώρας να σκεφτούν σοβαρά το μέλλον που μας προαναγγέλει και αυτή η Κυβέρνηση, καλώντας τους σε διαρκείς νέους αγώνες για την προάσπιση της αξιοπρέπειας, πάνω απ’ όλα, του εργασιακού κλάδου μας.

 

Τη στιγμή που οι προσλήψεις στο μεγαλύτερο μέρος του δημόσιου τομέα γίνονται μέσω μοριοδότησης κριτηρίων που θέτει το ΑΣΕΠ, η Κυβέρνηση ζητά από τους εκπαιδευτικούς να διαγωνίζονται, συν τοις άλλοις, απαραιτήτως και γραπτώς, ώστε να αποδείξουν εάν είναι καλοί παιδαγωγοί ή όχι, εάν κατέχουν το αντικείμενο των σπουδών τους ή όχι και, γενικά, εάν αξίζουν να διοριστούν ή όχι.

 

Από την πλευρά μας να υπογραμμίσουμε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο, και να απαντήσουμε στην Κυβέρνηση, ότι:

 

Σε ότι αφορά το γνωστικό μας αντικείμενο, έχουμε προηγουμένως εξεταστεί με την κείμενη Νομοθεσία από τα εξουσιοδοτημένα για το σκοπό αυτό Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα του Κράτους.

Σε ότι αφορά την παιδαγωγική μας επάρκεια, έχουμε προηγουμένως εξεταστεί με την κείμενη Νομοθεσία από την Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, είτε από τις κατά το Νόμο Καθηγητικές Σχολές.

Εάν αμφισβητεί η Κυβέρνηση το χαρακτηρισμό «Ανώτατα (= υπερθετικός βαθμός εις της Ελληνική γλώσσα)» σε ότι αφορά τα Τριτοβάθμια Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας, καλά θα κάνει να βγει και να το ανακοινώσει ευθέως τόσο σε εμάς όσο και στα Τριτοβάθμια Εκπαιδευτικά Ιδρύματα χωρίς περιστροφές.

Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα στον κόσμο που κάτι Ανώτατο ελέγχεται από κάτι άλλο Ανώτατο (και αναφερόμαστε βεβαίως στο ΑΣΕΠ, εκτός αν μετονομαστεί το ΑΣΕΠ σε ΥΣΕΠ, δηλαδή, Υπερανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού). Αμφισβητεί το ΑΣΕΠ και η Κυβέρνηση την εγκυρότητα των τίτλων σπουδών μας και πιστεύει πως χρήζουμε επανεξέτασης; Πιστεύει πως καταρχήν περάσαμε το Γολγοθά των Πανελλαδικών Εξετάσεων με «βύσμα» και στη συνέχεια πάλι με «βύσμα» αποκτήσαμε τα πτυχία μας; Να μας το πει ευθέως, αμφισβητώντας και τον ίδιο το θεσμό των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Μήπως αποσκοπεί σε βαθύτερους στόχους αυτή η εμμονή της Κυβέρνησης να εξαναγκάσει την πορεία διορισμού των εκπαιδευτικών να διέρχεται αναγκαστικά μέσω γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ; Μήπως το ΑΣΕΠ με τον γραπτό διαγωνισμό που διεξάγει με τις – εννοείται – έτοιμες απαντήσεις που πρέπει να δίνονται από εμάς, κατά τα σωστά κριτήρια του ΑΣΕΠ (ειδικά σε ότι αφορά την Παιδαγωγική θεματική ενότητα που είναι και η πιο ευαίσθητη, μιας και στη θεματική ενότητα του γνωστικού αντικειμένου δεν χωράει και πολύ παρέμβαση δεδομένου πως πρόκειται για επιστημονικά τεκμηριωμένες θέσεις) μας οδηγεί σε άλλα μονοπάτια πολύ πιο ομιχλώδη απ’ όσο φαίνονται;

 

Μήπως το ΑΣΕΠ εξελίσσεται σταδιακά σε ένα όργανο απόλυτου ελέγχου τόσο της στελέχωσης, γενικά,  του όλου κρατικού τομέα, και ειδικότερα του τομέα της εκπαίδευσης; Γιατί αυτό; Μήπως επειδή η εκπαίδευση τόσο σε ότι αφορά το σχολείο όσο και το πανεπιστήμιο είναι οι κατεξοχήν χώροι ελεύθερης έκφρασης ιδεών και μόρφωσης πολιτών; Υπάρχουν πλείστοι όσοι εκπαιδευτικοί που ενδεχομένως δεν συμφωνούν με πολλές από τις «έτοιμες-σωστές» απαντήσεις του ΑΣΕΠ, αλλά εξαναγκάζονται να παρακάμψουν τα προσωπικά τους πιστεύω προκειμένου κατ’ αυτόν τον τρόπο να γίνουν οι αρεστοί του συστήματος και όχι οι άριστοι, όπως θέλει η κ. Υπουργός Παιδείας να τονίζει.

Αναγκάζεται ο εκπαιδευτικός να περνά από τις Συμπληγάδες της λογοκρισίας του ΑΣΕΠ προκειμένου να καταφέρει να ασκήσει το επάγγελμα που επιθυμεί. Αυτά όλα φέρνουν στο μυαλό άλλες εποχές και ολοκληρωτικά καθεστώτα. «Είσαι αρεστός στο σύστημα; Ασπάζεσαι τις απόψεις του ΑΣΕΠ; Διορίζεσαι. Έχεις αντίθετες απόψεις; Κάτσε στο σπίτι σου.» Συνάδελφοι, μην ξεγελιέστε από το «αθώο» προσωπείο του ΑΣΕΠ στα χρόνια που διανύουμε. Επόμενο ήταν να μας τον πλασσάρουν με εύσχημο τρόπο προκειμένου να καθιερώσουν το γραπτό διαγωνισμό. Να φοβάστε τα χρόνια που έρχονται! Το ΑΣΕΠ δεν είναι κάτι στατικό, εξελλίσσεται και θα μεταβληθεί στο χειρότερο εφιάλτη σας!

 

Πολλά ακούσαμε, ειδικά για εμάς τους εκπαιδευτικούς, σε ότι αφορά τη διαρκή αξιολόγησή μας! Ακριβώς στο ίδιο μήκος κύματος και αυτές οι εξαγγελίες της κ. Υπουργού Παιδείας. Τον ίδιο βαθύτερο στόχο έχουν. Να μεταβληθεί σταδιακά ο χώρος της Παιδείας σε ένα ατελείωτο Big Brother όπου ο εκπαιδευτικός θα παρακολουθείται 24 ώρες το 24ωρο, ώστε αν διαπιστώσουν:

 

-          ότι στην πορεία άρχισες να αλλάζεις απόψεις (πέρα από αυτές που δήλωσες εξεταζόμενος στο ΑΣΕΠ),

-          ότι κάνανε λάθος που σε διορίσανε στην εκπαίδευση,

-          ότι άρχισες να αντιδράς στα σχέδιά τους,

-          ότι δεν τους κάνεις τα «χατίρια», με λίγα λόγια,

να είναι πολύ εύκολο ανά πάσα στιγμή να σε πετάξουν στο δρόμο.

 

Ο στόχος είναι η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού ανίσχυρου να αντιδρά, που θα του δίνουν ένα βιβλίο αποστειρωμένο από άποψη γνώσης – όλοι γνωρίζετε τις πρόσφατες συγκρούσεις που δημιουργήθηκαν με την αντικατάσταση ορισμένων βιβλίων ελέω παγκοσμιοποίησης – και στερεότυπες οδηγίες για τον τρόπο διδασκαλίας, που να μην τολμά να παρεκκλίνει κανείς ούτε κατ’ ελάχιστον υπό το φόβο της διαρκούς αξιολόγησής του.

 

Όταν λέμε, κύριοι της Κυβέρνησης, αξιοκρατία και διαφάνεια στα πάντα, αυτό περιλαμβάνει και τις προεκλογικές εξαγγελίες. Διότι δεν ακούσαμε πουθενά στο περίφημο σχέδιο των 100 πρώτων ημερών (για να μην πούμε ούτε των 50 πρώτων) να έχετε τόσο διαφανή πολιτικό λόγο ώστε να μας υποψιάσετε για τα ύπουλα σχέδιά σας.

 

Ας περιοριστεί λοιπόν το ΑΣΕΠ στη θέσπιση αντικειμενικών – και πράγματι διαφανών – κριτηρίων αξιολόγησής μας και στον έλεγχο αυτών, και όχι στη διεξαγωγή γραπτών – υποκειμενικών – διαγωνισμών σε ρόλο Ιεροεξεταστή κατά τις οποίες θα δίνουμε τα «διαπιστευτήριά» μας ως εκπαιδευτικοί.

 

Το πνευματικό άσυλο, ξέρετε, δεν αφορά μόνο τις απόψεις που εκφράζουν οι εκπαιδευτικοί μέσα στα πανεπιστήμια, ούτε είναι το πεζοδρόμιο πέριξ των πανεπιστημίων! Και ο αγώνας για τη διατήρησή του περνάει μέσα από την κατάργηση του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ που εξευτελίζει από κάθε άποψη τον εκπαιδευτικό! Εάν έχετε σκοπό να το καταργήσετε καλά θα κάνετε να μας το πείτε ευθέως!

 

Η πρόταση της κ. Υπουργού Παιδείας μήπως στοχεύει δήθεν στην εξοικονόμηση κρατικών χρημάτων προκειμένου να μη δηλωθεί και επίσημα η πτώχευση της χώρας; Ξεχνάει όμως ότι οι εκπαιδευτικοί δεν είναι αυτοί που υπεξαίρεσαν και διασπάθισαν το δημόσιο χρήμα. Αντιθέτως, εργάζονται απλήρωτες ωρομισθίες λαμβάνοντας στο τέλος της σχολικής χρονιάς (ή και της επόμενης) τα χρήματα που δικαιούνται και μάλιστα χωρίς τον αναλογούντα νόμιμο τόκο.

 

Ελπίζοντας σε δημοσίευση της επιστολής,

 

Μετά τιμής,

Αδιόριστοι εκπαιδευτικοί,

που επί χρόνια στηρίξαμε το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας.

Αποσυνδεδεμένος giwrgos galos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1619 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 09:13:56 μμ »
Συμφωνώ cookie2

Αποσυνδεδεμένος hippy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1620 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 09:16:06 μμ »
(ΣΥΜΦΩΝΩ)ν
ΠΕ 04.01

Αποσυνδεδεμένος physicaest

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 698
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Koλωνακι (Πλατεια)1920
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1621 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 09:17:42 μμ »
Εχω μια συγγενη μου η οποια ειναι εξαιρετη καθηγητρια (στον ιδωιτικο τομεα).Εχει περασει σε 2 προηγουμενους ΑΣΕΠ ,εκτος τον τελευταιο γιατι επρεπε να δουλευει περισσοτερο για οικονομικους λογους.
Τα μορια που πηρε απο τους δυο παλαιοτερους ΑΣΕΠ δεν αρκουσαν για να της δωσουν ωρομισθια.Φετος λογω πτυχιου (1992) πηρε 10 ωρο ΠΔΣ ! Ωστοσο του χρονου θα εχει παλι λιγα μορια στον πινακα.Γυρω στα 10 νομιζω. Αν και του χρονου δεν βαλουν προυποθεση επιτυχια ΑΣΕΠ κι αφησουν τους μεγαλοπρουπηρεσιουχους στους πινακες ,ειναι χαμενη.Αυτη δεν παιδευεται 4 χρονια με ΑΣΕΠ και φετος με ΠΔΣ? Γιατι να την προσπερασουν οσοι δεν πετυχαν ΑΣΕΠ και πηραν κατευθειαν την προυπηρεσια??

Αποσυνδεδεμένος Marw 5

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 30
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1622 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 09:18:07 μμ »
Αδιάβλητος ο ΑΣΕΠ???  ??? και ποιος μου το λεει εμενα; Που ξερω οτι τα φροντηστήρια δεν "λαδωνουν" και παιρνουν τα θεματα; Ειναι ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΟ να εχουμε πτυχια απο Ανωτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύ,ματα και να εξεφτελιζόμαστε κάθε 2 χρόνια με εξετασεις! Τι είμαστε; Να δίνουν και οι γιατροι  και οι δικηγόροι και ολοι οι υπολοιποι! Εμεις μια ζωή θα διθνουμε εξετασεις? Αρκετες φορες εξεταστηκαμε! ΝΤΡΟΠΗ τους! Λετε να στειλουμε mail και στον Γιωργάκη; Τι πηγε σημερα στα ΚΕΠ? Λες και δεν ξεραμε πως μπηκαν στα ΚΕΠ ολοι αυτοι!
Έχεις δώσει ποτέ ΑΣΕΠ????? Σαν να ακούω τα Stage στον Αυτιά είναι!!!
8α μας τρελάνεις??Οι περισσότεροι διοριστέοι δεν έχουν πατήσει ΚΑΝ στα φροντιστίρια!!!Μια κοροιδία είναι!!
Τον ΑΣΕΠ δεν τον αμφισητεί ΚΑΝΕΙΣ ούτε ΝΔ ούτε ΠΑΣΟΚ ουε ΣΥΡΙΖΑ??!!
Ανώτατα Εκαπιδευτικά Ιδρύματα έχουν βγάλει ΟΛΟΙ!!! ΠΩΣ 8α μπουν ΟΛΟΙ!!!Να φέρουμε την Αλέκα τότε!!!Μόνο σε καθεστώς κομουνισμου μπορουν να μπουν ΟΛΟΙ στο δημόσιο.

Αποσυνδεδεμένος kbazar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 329
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #1623 στις: Νοέμβριος 16, 2009, 09:19:14 μμ »
Κάπου διάβασα και συμφωνώ, να δίνουν ΑΣΕΠ και οι γιατροί για να ασκήσουν το επάγγελμα τους ;)Γιατί μόνο εμείς; Στο πηγάδι κατουρήσαμε;sorry!Εμείς βέβαια έχουμε να κάνουμε με παιδικές ψυχούλες,και οι γιατροί όμως έχουν να κάνουν με ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΖΩΕΣ! Η κοινή λογική εδώ μας οδηγεί  :-X  ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΑΣΕΠ ΕΙΝΑΙ ΦΟΥΣΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΚΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΣΗΚΩΣΕΙ ΟΛΟΥΣ  :-X :-X :-X

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159970
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 752
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 636
Σύνολο: 644

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.