0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλοί μου φίλοι, νέοι και παλιοί σας χαιρετώ. Είχα καιρό να γράψω στο forum αλλά με όλα αυτά που διαβάζω τώρα τελευταία μου ήρθε μια αηδία και είπα να ξεράσω μερικές σκέψεις μου για αρχή, έτσι για να ξαλαφρώσω.Μου φαίνεται απίστευτο και εμένα πως βγαίνει μια υπουργός και κάνει δηλώσεις με μισόλογα για μια βδομάδα και όλοι εμείς προσπαθούμε να μεταφράσουμε τι εννοεί. Ας ρίξω και εγώ την έκθεση μου και με διορθώνει κάποιος φιλόλογος. Την πρώτη μέρα ο ΓΑΠ είχε αναφέρει στη συνέντευξη τύπου στους υπουργούς να επιθεωρήσουν τα υπουργεία και να κάνουν επιχείρηση σκούπα για τους περιττούς (και μπλε) υπαλλήλους. Πιστεύω λοιπόν πως η κυρία υπουργός είδε τα μπλε βύσματα να πίνουν καφέ αραδιασμένοι στο υπουργείο και της γύρισαν τα μυαλά, οπότε είπε πως κάτι πρέπει να κάνει με τις αποσπάσεις.. και πήρε και η μπάλα τον τρόπο διορισμού. Μιας και όπως όλοι ξέρουμε οι περισσότεροι (όχι όλοι) που έχουν πάρει απόσπαση στο υπουργείο μπήκαν στην εκπαίδευση από το παράθυρο. Από τα ίδια παράθυρα που μπήκαν και πολλά πράσινα βύσματα στο παρελθόν (μιας και όλα τα παράθυρα που γνωρίζω χτίστηκαν επί ΠΑΣΟΚ και πολλοί είναι οι πράσινοι που πρόλαβαν να τα περάσουν). Αλήθεια τι θα κάνει με τα παράθυρα αυτά, μιας και μέχρι τώρα έκλεισε μόνο αυτό της ΠΔΣ.Με την σειρά μου αηδιάζω και εγώ επειδή:1) Απληροφόρητοι δημοσιογράφοι προσπαθούν να πάρουν συνέντευξη από την κ. υπουργό με αποκορύφωμα ένας από αυτούς να ρωτάει το επίκαιρο "Δηλαδή θα καταργήσετε την επετηρίδα;". Το αποτέλεσμα είναι να μην έχουμε πάρει τις απαντήσεις στα 3-4 ερωτήματα που μας ταλανίζουν όλες αυτές τις μέρες. 2) Η κ. Υπουργός όμως δεν μπήκε ούτε η ίδια να απαντήσει σε αυτά.. Γιατί άραγε; Θα μετράει ο ΑΣΕΠ μας είπε.. ποιος όμως από όλους δεν διευκρίνισε.. ο τελευταίος μόνο ή όλοι μαζί; Μιας και τα δύο αυτά ενδεχόμενα απέχουν μέρα με την νύχτα. Θα κλειδώσουν άμεσα οι πίνακες, πότε; Ποιοι θα είναι μέσα; Θα υπάρξει μεταβατική περίοδος.. στην οποία θα γίνει τι; Μήπως τελικά δεν έχει στο μυαλό της κάτι το ξεκάθαρο ούτε η ίδια; Και αν έχει γιατί δεν το λέει; Έχει πάρει τις αποφάσεις της; Αν ναι τότε γιατί κανονίζει συναντήσεις και 3μηνες συζητήσεις; Δεν έχει πάρει τις αποφάσεις της, τότε γιατί δεν περιμένει να συζητήσει το θέμα και απλά να αναφέρει μόνο πως σκοπεύει να αλλάξει το σύστημα διορισμών και αποσπάσεων, αλλά δεν έχουν καταλήξει στο μοντέλο ακόμη; Έχει καταλήξει σε κάποιο μοντέλο αλλά δεν μας το ανακοινώνει, μιας και θα το διαπραγματευτεί; Γιατί ανακοινώνει όμως μισόλογα; Ζητάω πολλά, όταν ζητάω σοβαρό και υπεύθυνο πολιτικό λόγο; Ζητάω πολλά όταν θέλω η υπουργός παιδείας μου να λέει μια πρόταση που να βγάζει νόημα; Μου άρεσε αυτό που έκανε με την ΠΔΣ, έστω και ημιτελές μιας και δεν πήρε από τον πίνακα αναπληρωτών. (Ο τοπικός πίνακας στις δευτεροβάθμιες θα χρειαζόταν για να γίνει μια ημέρα και όχι έναν μήνα, όπως την είχαν πληροφορήσει.. αλήθεια η ίδια δεν μπορούσε να υπολογίσει πόσο χρειάζεται για να γράψεις σε ένα Excel τα ονόματα από τις αιτήσεις, τα μόρια από τον πίνακα, να κάνεις ταξινόμηση και μετά γι αυτούς με μηδενικά μόρια να βάλεις και την ημερομηνία κτήσης πτυχίου και να τα ξανα-ταξινομήσεις βάζοντας τους στο τέλος; ) Μου αρέσει όμως το ότι το ψάχνει, δεν μου αρέσει όμως η ημιμάθεια που βλέπω, αν και πιστεύω πως είναι θέμα χρόνου για να μπει στο νόημα. Όμως αν σε αυτό το χρονικό διάστημα που θα της πάρει για να μπει στο νόημα αδικήσει και άλλους συναδέλφους με τους νόμους που βιάζεται να αλλάξει.. τότε τι κάνουμε; Θα είναι σε θέση να τους πάρει πίσω και να τους ξαναλλάξει του χρόνους... όπως με την ΠΔΣ; Οι τρεις μήνες ίσως φτάσουν, αν καθίσει να μιλήσει με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Ποιοι τελικά την συμβουλεύουν; Αλήθεια τι ήταν αυτό με το άριστα 20 και το άλλο με τον γ.γ. υπουργείου που δεν έχει κανένα πτυχίο, ποιος είναι αυτός, βιογραφικό;3) Αηδιάζω όταν ακούω "αντικειμενικός" ΑΣΕΠ. Ο ΑΣΕΠ για εκπαιδευτικούς έγινε και γεγονός είναι πως υπήρχαν πολλές περιπτώσεις όπου έδωσαν λάθος επίσημες απαντήσεις (και σε αυτόν και σε προηγούμενους), μετά από μια βδομάδα που κάναν να δημοσιεύσουν ένα μέρος τους μόνο, όταν εμείς σας θυμίζω έπρεπε να τις γράψουμε σε μερικές ώρες(για να μην πιάσουμε τις διφορούμενες απαντήσεις ή το τι ακριβώς εξετάζουν, με ποια κριτήρια διορθώνουν την ειδική διδακτική και ποιοι διορθώνουν). Κανείς δεν βγήκε να ζητήσει συγνώμη, σε κανέναν δεν απαγγέλθηκαν κατηγορίες για αυτό το φιάσκο. Οι άνθρωποι που έδωσαν τα θέματα και τις λάθος απαντήσεις, στα θέματα τους πληρώθηκαν (αρκετά φαντάζομαι) και θα εξακολουθήσουν να αποτελούν τους ειδήμονες αυτής της χώρας που με τα θέματα τους (που δεν μπορούν οι ίδιοι να απαντήσουν σωστά) θα αποφασίσουν ποιοι είναι οι ποιο άξιοι καθηγητές ! ! ! Τέτοιος ειδήμονας μπορώ να είμαι και εγώ, διορίστε με στις θέσεις τους και απολύστε με από απλό καθηγητή δημοσίου. Με ποια λογική θα εμπιστευτώ τον ΑΣΕΠ όταν οι καλύτεροι ειδικοί του που βάζουν τα θέματα είναι σκράπες (και στα μαθηματικά είχαμε παλαιότερα λάθη); Πως θα εμπιστευτώ αυτούς που διορθώνουν τελείως υποκειμενικά θέματα όπως η ειδική διδακτική; Για παράδειγμα φέτος οι περισσότεροι μαθηματικοί πάτωσαν, όταν οι ίδιοι σε προηγούμενους ΑΣΕΠ είχαν πάει πολύ καλά και είχαν μεγαλύτερο έως και διπλάσιο βαθμό στην ειδική. Τι συνέβη.. πέρασε ο καιρός και έγιναν χειρότεροι με το περισσότερο διάβασμα και με την μεγαλύτερη εμπειρία που απέκτησαν; Μήπως πρέπει να πάμε σε μια ποιο αντικειμενική εξέταση μιας και ο βαθμός αυτός διαφοροποιεί τον επιτυχόντα διοριστέο από τους υπόλοιπους.4) Αηδιάζω με κάποιον που είπε πως θα ντρεπόταν να είναι στην θέση των καθηγητών που κατάφεραν να περάσουν την βάση πολλές φορές.. αλήθεια θα πρεπε να ντρέπονται οι μαθητές που συνεχώς και καθημερινά μέσα από προφορική εξέταση, διαγωνίσματα και τεστ αποδεικνύουν πως κυμαίνονται σε ένα καλό επίπεδο, αλλά δεν είναι στο Top 3 ας πούμε της τάξης; Οι μαθητές που το προσπαθούν και δεν το βάζουν κάτω και ας μην είναι οι πρώτοι; Τι έχει να πει σε αυτούς..; Όταν βάζει διαγωνίσματα, είναι σίγουρος πως αυτά είναι και τα θέματα που θα ξεχωρίσουν το πόσο καλά κατέχει το αντικείμενο ένας μαθητής; Εγώ πάντως διαβάζοντας και τις υποδείξεις του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ως προς το που θα πρέπει να κινηθούν οι διδακτικοί στόχοι, πάλι δεν είμαι σίγουρος και έχω κάθε φορά αρκετές αμφιβολίες. (Να μην πω τεράστιες αντιρρήσεις για τα μαθηματικά για παράδειγμα που διδάσκουμε και εξετάζουμε στα ΕΠΑΛ) Είναι σίγουρος πως κάποιος στον ΑΣΕΠ που πήρε 75% σε έναν ΑΣΕΠ και διορίστηκε είναι καλύτερος από αυτόν που πήρε 70% και έμεινε απ' έξω; Είναι σίγουρος πως δεν παίζει ρόλο το ποιος εξετάζει το γραπτό σου; Εδώ φέτος στις πανελλήνιες που κρύψανε τον βαθμό του Β' βαθμολογητή υπήρξαν μεγάλες αποκλίσεις στα "αντικειμενικά" μαθηματικά. Ας ανοίξει δύο φύλλα Excel από αποτελέσματα Excel να δει πόσα σκαμπανεβάσματα και ανατροπές υπάρχουν στα ίδια ονόματα που ξαναδίνουν.)Μερικές θέσεις και ευχές:1)Ο ΑΣΕΠ είναι ένα κόσκινο μιας και 200 θέσεις για παράδειγμα τις διεκδικούν 5.000 άτομα, οπότε πρέπει να μπει κόσκινο, κανείς δεν απαξίωσε το πτυχίο κανενός. Το παλιό κόσκινο της επετηρίδας ήταν που απαξίωνε τα νέα πτυχία νέων συναδέλφων μιας και θεωρούσε καταλληλότερους αυτό με το παλιό (το παλιό κρασί δεν γίνεται πάντα καλύτερο, για να γίνει καλύτερο πρέπει να βρίσκεται στον χώρο του, μιας και εκτός αυτού μερικές φορές ξινίζει.. έτσι και οι καθηγητές). Οπότε ο ΑΣΕΠ είναι ένα βήμα μπρος, ας τον βελτιώσουν όμως, μιας και όπως είπα και πριν, θυμίζει πρόχειρο διαγώνισμα στο οποίο ο καθηγητής έβαλε τα θέματα στο πόδι και τα διόρθωσε πάλι στο πόδι.2) Δεν θα βιαστώ να απαξιώσω την νέα κ. υπουργό μιας και φαίνεται σαν μια καλή νοικοκυρά να θέλει να βάλει τάξη στο νέο σπίτι.. ας δει όμως πρώτα πως και που πρέπει να είναι τα πράγματα και μετά να πιάσει το ξεσκονόπανο. Ας ρωτήσει αυτούς που κατοικούν χρόνια στο σπίτι αυτό, ποια πιστεύουν πως είναι η θέση των πραγμάτων και μετά να πάρει τις αποφάσεις της. Ας σταματήσει να γενικολογεί και να μας φορτίζει άγχος και άσχημα συναισθήματα. Μου αρέσει που θα βάλει τάξη στις αποσπάσεις και στα μόρια.. Δεν μου αρέσει που θα το πάει σε τοπικό επίπεδο, που σημαίνει απίστευτη αδιαφάνεια. Σίγουρα πρέπει να μπει φρένο σε μερικούς αδιάφορους καθηγητές, αλλά δεν πιστεύω πως είναι αυτός ο τρόπος (ίσως το συζητήσουμε σε νέο θέμα, ας το ανοίξει κάποιος.. ).3) Ελπίζω να καταλαβαίνουν οι συνάδελφοι που δεν έχουν περάσει κανέναν ΑΣΕΠ πως πρέπει κάποτε να μπει και εκεί ένα τέλος στους διορισμούς χωρίς προϋπόθεση ΑΣΕΠ. Όμως πρέπει σίγουρα να δοθεί ένα μεταβατικό στάδιο, τουλάχιστον μέχρι τον επόμενο σωστά οργανωμένο και περισσότερο αντικειμενικό ΑΣΕΠ.4) Θα καταργηθεί η ωρομισθία; Μιλάνε για την γενιά των 700 ευρώ όταν οι ωρομίσθιοι καθηγητές παίρνουν 700 ευρώ το τρίμηνο. Αλήθεια ποιος θα πάει ωρομίσθιος ή ΠΔΣ στην παραμεθόριο αν σταματήσει ο πίνακας του 40% και απλά δίνονται δέκατα του μορίου και ψίχουλα για ωριαία αποζημίωση; (Αναπληρωτές θα πάνε σίγουρα κάποιοι νέοι συνάδελφοι που δεν έχουν βρει δουλειά ούτε έχουν οικογένεια στον τόπο τους.. μάλλον)
Παράθεση από: w1red στις Νοέμβριος 18, 2009, 12:08:01 πμΚαλοί μου φίλοι, νέοι και παλιοί σας χαιρετώ. Είχα καιρό να γράψω στο forum αλλά με όλα αυτά που διαβάζω τώρα τελευταία μου ήρθε μια αηδία και είπα να ξεράσω μερικές σκέψεις μου για αρχή, έτσι για να ξαλαφρώσω.Μου φαίνεται απίστευτο και εμένα πως βγαίνει μια υπουργός και κάνει δηλώσεις με μισόλογα για μια βδομάδα και όλοι εμείς προσπαθούμε να μεταφράσουμε τι εννοεί. Ας ρίξω και εγώ την έκθεση μου και με διορθώνει κάποιος φιλόλογος. Την πρώτη μέρα ο ΓΑΠ είχε αναφέρει στη συνέντευξη τύπου στους υπουργούς να επιθεωρήσουν τα υπουργεία και να κάνουν επιχείρηση σκούπα για τους περιττούς (και μπλε) υπαλλήλους. Πιστεύω λοιπόν πως η κυρία υπουργός είδε τα μπλε βύσματα να πίνουν καφέ αραδιασμένοι στο υπουργείο και της γύρισαν τα μυαλά, οπότε είπε πως κάτι πρέπει να κάνει με τις αποσπάσεις.. και πήρε και η μπάλα τον τρόπο διορισμού. Μιας και όπως όλοι ξέρουμε οι περισσότεροι (όχι όλοι) που έχουν πάρει απόσπαση στο υπουργείο μπήκαν στην εκπαίδευση από το παράθυρο. Από τα ίδια παράθυρα που μπήκαν και πολλά πράσινα βύσματα στο παρελθόν (μιας και όλα τα παράθυρα που γνωρίζω χτίστηκαν επί ΠΑΣΟΚ και πολλοί είναι οι πράσινοι που πρόλαβαν να τα περάσουν). Αλήθεια τι θα κάνει με τα παράθυρα αυτά, μιας και μέχρι τώρα έκλεισε μόνο αυτό της ΠΔΣ.Με την σειρά μου αηδιάζω και εγώ επειδή:1) Απληροφόρητοι δημοσιογράφοι προσπαθούν να πάρουν συνέντευξη από την κ. υπουργό με αποκορύφωμα ένας από αυτούς να ρωτάει το επίκαιρο "Δηλαδή θα καταργήσετε την επετηρίδα;". Το αποτέλεσμα είναι να μην έχουμε πάρει τις απαντήσεις στα 3-4 ερωτήματα που μας ταλανίζουν όλες αυτές τις μέρες. 2) Η κ. Υπουργός όμως δεν μπήκε ούτε η ίδια να απαντήσει σε αυτά.. Γιατί άραγε; Θα μετράει ο ΑΣΕΠ μας είπε.. ποιος όμως από όλους δεν διευκρίνισε.. ο τελευταίος μόνο ή όλοι μαζί; Μιας και τα δύο αυτά ενδεχόμενα απέχουν μέρα με την νύχτα. Θα κλειδώσουν άμεσα οι πίνακες, πότε; Ποιοι θα είναι μέσα; Θα υπάρξει μεταβατική περίοδος.. στην οποία θα γίνει τι; Μήπως τελικά δεν έχει στο μυαλό της κάτι το ξεκάθαρο ούτε η ίδια; Και αν έχει γιατί δεν το λέει; Έχει πάρει τις αποφάσεις της; Αν ναι τότε γιατί κανονίζει συναντήσεις και 3μηνες συζητήσεις; Δεν έχει πάρει τις αποφάσεις της, τότε γιατί δεν περιμένει να συζητήσει το θέμα και απλά να αναφέρει μόνο πως σκοπεύει να αλλάξει το σύστημα διορισμών και αποσπάσεων, αλλά δεν έχουν καταλήξει στο μοντέλο ακόμη; Έχει καταλήξει σε κάποιο μοντέλο αλλά δεν μας το ανακοινώνει, μιας και θα το διαπραγματευτεί; Γιατί ανακοινώνει όμως μισόλογα; Ζητάω πολλά, όταν ζητάω σοβαρό και υπεύθυνο πολιτικό λόγο; Ζητάω πολλά όταν θέλω η υπουργός παιδείας μου να λέει μια πρόταση που να βγάζει νόημα; Μου άρεσε αυτό που έκανε με την ΠΔΣ, έστω και ημιτελές μιας και δεν πήρε από τον πίνακα αναπληρωτών. (Ο τοπικός πίνακας στις δευτεροβάθμιες θα χρειαζόταν για να γίνει μια ημέρα και όχι έναν μήνα, όπως την είχαν πληροφορήσει.. αλήθεια η ίδια δεν μπορούσε να υπολογίσει πόσο χρειάζεται για να γράψεις σε ένα Excel τα ονόματα από τις αιτήσεις, τα μόρια από τον πίνακα, να κάνεις ταξινόμηση και μετά γι αυτούς με μηδενικά μόρια να βάλεις και την ημερομηνία κτήσης πτυχίου και να τα ξανα-ταξινομήσεις βάζοντας τους στο τέλος; ) Μου αρέσει όμως το ότι το ψάχνει, δεν μου αρέσει όμως η ημιμάθεια που βλέπω, αν και πιστεύω πως είναι θέμα χρόνου για να μπει στο νόημα. Όμως αν σε αυτό το χρονικό διάστημα που θα της πάρει για να μπει στο νόημα αδικήσει και άλλους συναδέλφους με τους νόμους που βιάζεται να αλλάξει.. τότε τι κάνουμε; Θα είναι σε θέση να τους πάρει πίσω και να τους ξαναλλάξει του χρόνους... όπως με την ΠΔΣ; Οι τρεις μήνες ίσως φτάσουν, αν καθίσει να μιλήσει με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Ποιοι τελικά την συμβουλεύουν; Αλήθεια τι ήταν αυτό με το άριστα 20 και το άλλο με τον γ.γ. υπουργείου που δεν έχει κανένα πτυχίο, ποιος είναι αυτός, βιογραφικό;3) Αηδιάζω όταν ακούω "αντικειμενικός" ΑΣΕΠ. Ο ΑΣΕΠ για εκπαιδευτικούς έγινε και γεγονός είναι πως υπήρχαν πολλές περιπτώσεις όπου έδωσαν λάθος επίσημες απαντήσεις (και σε αυτόν και σε προηγούμενους), μετά από μια βδομάδα που κάναν να δημοσιεύσουν ένα μέρος τους μόνο, όταν εμείς σας θυμίζω έπρεπε να τις γράψουμε σε μερικές ώρες(για να μην πιάσουμε τις διφορούμενες απαντήσεις ή το τι ακριβώς εξετάζουν, με ποια κριτήρια διορθώνουν την ειδική διδακτική και ποιοι διορθώνουν). Κανείς δεν βγήκε να ζητήσει συγνώμη, σε κανέναν δεν απαγγέλθηκαν κατηγορίες για αυτό το φιάσκο. Οι άνθρωποι που έδωσαν τα θέματα και τις λάθος απαντήσεις, στα θέματα τους πληρώθηκαν (αρκετά φαντάζομαι) και θα εξακολουθήσουν να αποτελούν τους ειδήμονες αυτής της χώρας που με τα θέματα τους (που δεν μπορούν οι ίδιοι να απαντήσουν σωστά) θα αποφασίσουν ποιοι είναι οι ποιο άξιοι καθηγητές ! ! ! Τέτοιος ειδήμονας μπορώ να είμαι και εγώ, διορίστε με στις θέσεις τους και απολύστε με από απλό καθηγητή δημοσίου. Με ποια λογική θα εμπιστευτώ τον ΑΣΕΠ όταν οι καλύτεροι ειδικοί του που βάζουν τα θέματα είναι σκράπες (και στα μαθηματικά είχαμε παλαιότερα λάθη); Πως θα εμπιστευτώ αυτούς που διορθώνουν τελείως υποκειμενικά θέματα όπως η ειδική διδακτική; Για παράδειγμα φέτος οι περισσότεροι μαθηματικοί πάτωσαν, όταν οι ίδιοι σε προηγούμενους ΑΣΕΠ είχαν πάει πολύ καλά και είχαν μεγαλύτερο έως και διπλάσιο βαθμό στην ειδική. Τι συνέβη.. πέρασε ο καιρός και έγιναν χειρότεροι με το περισσότερο διάβασμα και με την μεγαλύτερη εμπειρία που απέκτησαν; Μήπως πρέπει να πάμε σε μια ποιο αντικειμενική εξέταση μιας και ο βαθμός αυτός διαφοροποιεί τον επιτυχόντα διοριστέο από τους υπόλοιπους.4) Αηδιάζω με κάποιον που είπε πως θα ντρεπόταν να είναι στην θέση των καθηγητών που κατάφεραν να περάσουν την βάση πολλές φορές.. αλήθεια θα πρεπε να ντρέπονται οι μαθητές που συνεχώς και καθημερινά μέσα από προφορική εξέταση, διαγωνίσματα και τεστ αποδεικνύουν πως κυμαίνονται σε ένα καλό επίπεδο, αλλά δεν είναι στο Top 3 ας πούμε της τάξης; Οι μαθητές που το προσπαθούν και δεν το βάζουν κάτω και ας μην είναι οι πρώτοι; Τι έχει να πει σε αυτούς..; Όταν βάζει διαγωνίσματα, είναι σίγουρος πως αυτά είναι και τα θέματα που θα ξεχωρίσουν το πόσο καλά κατέχει το αντικείμενο ένας μαθητής; Εγώ πάντως διαβάζοντας και τις υποδείξεις του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ως προς το που θα πρέπει να κινηθούν οι διδακτικοί στόχοι, πάλι δεν είμαι σίγουρος και έχω κάθε φορά αρκετές αμφιβολίες. (Να μην πω τεράστιες αντιρρήσεις για τα μαθηματικά για παράδειγμα που διδάσκουμε και εξετάζουμε στα ΕΠΑΛ) Είναι σίγουρος πως κάποιος στον ΑΣΕΠ που πήρε 75% σε έναν ΑΣΕΠ και διορίστηκε είναι καλύτερος από αυτόν που πήρε 70% και έμεινε απ' έξω; Είναι σίγουρος πως δεν παίζει ρόλο το ποιος εξετάζει το γραπτό σου; Εδώ φέτος στις πανελλήνιες που κρύψανε τον βαθμό του Β' βαθμολογητή υπήρξαν μεγάλες αποκλίσεις στα "αντικειμενικά" μαθηματικά. Ας ανοίξει δύο φύλλα Excel από αποτελέσματα Excel να δει πόσα σκαμπανεβάσματα και ανατροπές υπάρχουν στα ίδια ονόματα που ξαναδίνουν.)Μερικές θέσεις και ευχές:1)Ο ΑΣΕΠ είναι ένα κόσκινο μιας και 200 θέσεις για παράδειγμα τις διεκδικούν 5.000 άτομα, οπότε πρέπει να μπει κόσκινο, κανείς δεν απαξίωσε το πτυχίο κανενός. Το παλιό κόσκινο της επετηρίδας ήταν που απαξίωνε τα νέα πτυχία νέων συναδέλφων μιας και θεωρούσε καταλληλότερους αυτό με το παλιό (το παλιό κρασί δεν γίνεται πάντα καλύτερο, για να γίνει καλύτερο πρέπει να βρίσκεται στον χώρο του, μιας και εκτός αυτού μερικές φορές ξινίζει.. έτσι και οι καθηγητές). Οπότε ο ΑΣΕΠ είναι ένα βήμα μπρος, ας τον βελτιώσουν όμως, μιας και όπως είπα και πριν, θυμίζει πρόχειρο διαγώνισμα στο οποίο ο καθηγητής έβαλε τα θέματα στο πόδι και τα διόρθωσε πάλι στο πόδι.2) Δεν θα βιαστώ να απαξιώσω την νέα κ. υπουργό μιας και φαίνεται σαν μια καλή νοικοκυρά να θέλει να βάλει τάξη στο νέο σπίτι.. ας δει όμως πρώτα πως και που πρέπει να είναι τα πράγματα και μετά να πιάσει το ξεσκονόπανο. Ας ρωτήσει αυτούς που κατοικούν χρόνια στο σπίτι αυτό, ποια πιστεύουν πως είναι η θέση των πραγμάτων και μετά να πάρει τις αποφάσεις της. Ας σταματήσει να γενικολογεί και να μας φορτίζει άγχος και άσχημα συναισθήματα. Μου αρέσει που θα βάλει τάξη στις αποσπάσεις και στα μόρια.. Δεν μου αρέσει που θα το πάει σε τοπικό επίπεδο, που σημαίνει απίστευτη αδιαφάνεια. Σίγουρα πρέπει να μπει φρένο σε μερικούς αδιάφορους καθηγητές, αλλά δεν πιστεύω πως είναι αυτός ο τρόπος (ίσως το συζητήσουμε σε νέο θέμα, ας το ανοίξει κάποιος.. ).3) Ελπίζω να καταλαβαίνουν οι συνάδελφοι που δεν έχουν περάσει κανέναν ΑΣΕΠ πως πρέπει κάποτε να μπει και εκεί ένα τέλος στους διορισμούς χωρίς προϋπόθεση ΑΣΕΠ. Όμως πρέπει σίγουρα να δοθεί ένα μεταβατικό στάδιο, τουλάχιστον μέχρι τον επόμενο σωστά οργανωμένο και περισσότερο αντικειμενικό ΑΣΕΠ.4) Θα καταργηθεί η ωρομισθία; Μιλάνε για την γενιά των 700 ευρώ όταν οι ωρομίσθιοι καθηγητές παίρνουν 700 ευρώ το τρίμηνο. Αλήθεια ποιος θα πάει ωρομίσθιος ή ΠΔΣ στην παραμεθόριο αν σταματήσει ο πίνακας του 40% και απλά δίνονται δέκατα του μορίου και ψίχουλα για ωριαία αποζημίωση; (Αναπληρωτές θα πάνε σίγουρα κάποιοι νέοι συνάδελφοι που δεν έχουν βρει δουλειά ούτε έχουν οικογένεια στον τόπο τους.. μάλλον)ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ+++
καταρχην καλημερα σε ολους. Ειχα ενημερωση εκ των εσω για τις αλλαγες εδω και 3-4 εβδομαδες αλλα δεν περιμενα να βγουν απο τοσο νωρις, ομως απο την ωρα που συζητησαν με το Βεη του ΑΣΕΠ πριν 10 μερες για τον επομενο διαγωνισμο ηταν επομενο...Σε γενικες γραμμες πανω απο ολα ο ΑΣΕΠ, δηλ. και 150 μορια να εχεις χωρις ΑΣΕΠ θα ειναι 0.Βεβαια μεχρι αυτο τον Ιουνιο οτι μαζεψε και οπως το μαζεψε ο καθενας (ΠΔΣ, σιβιταν,ΟΑΕΔ,.με αναπληρωση λογω ΑΣΕΠ...) θα προσμετρηθει.,οι προσληψεις με 60-40 ,24μηνο ισχυουν για τον φετεινο Αυγουστο.Φευγω για το σχολειο και θα επανελθω το βραδυ.Τα πραγματα γινονται πιο σκουρα για ολους και παλιους και νεους...
Οποιαδηποτε επιτυχια στον ασεπ, πιστευω οτι θα πρεπει να ειναι αρκετη, για ενταξη στους νεους πινακες.Το θεμα ειναι τι θα κανει με τα μορια, αν θα διαιρουντε ή οχι. Εκει ειναι το θεμα.
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΔΕΙΤΕ ΔΑΣΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ.ΘΕΛΟΥΝ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ ΜΑΣ.ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΟΧΕΙΡΙΑ ΤΟΥΣ.ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΡΕΙΣ ΑΣΕΠ.ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΒΟΥΛΑ-ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΑ ΟΝΤΑΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΜΩΣ
το 24μηνο δεν θα πληγει διοτι εχει ασεπ,ισως σε καποια τετοια μορφη με προυπηρεσια και ασεπ αλλα χωρις βαση το 24 αλλα πχ οι 50 με ασεπ και οι 50 απο το πινακα προυπ. και ασεπ θα διοριζονται η θα αναπληρωνουν..
καταρχην καλημερα σε ολους. Ειχα ενημερωση εκ των εσω για τις αλλαγες εδω και 3-4 εβδομαδες αλλα δεν περιμενα να βγουν απο τοσο νωρις, ομως απο την ωρα που συζητησαν με το Βεη του ΑΣΕΠ πριν 10 μερες για τον επομενο διαγωνισμο ηταν επομενο...Σε γενικες γραμμες πανω απο ολα ο ΑΣΕΠ, δηλ. και 150 μορια να εχεις χωρις ΑΣΕΠ θα ειναι 0.Βεβαια μεχρι αυτο τον Ιουνιο οτι μαζεψε και οπως το μαζεψε ο καθενας (ΠΔΣ, σιβιταν,ΟΑΕΔ,.με αναπληρωση λογω ΑΣΕΠ...) θα προσμετρηθει.,οι προσληψεις με 60-40 ,24μηνο ισχυουν για τον φετεινο Αυγουστο.Φευγω για το σχολειο και θα επανελθω το βραδυ.Τα πραγματα γινονται πιο σκουρα για ολους και παλιους και νεους...ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΔΙΚΟ.Σε μια εποχή που προιωνίζονται μόνιμοι διορισμοί με το σταγονόμετρο να ισχύσει ο πίνακας με τα μόρια όπως τα μάζεψε ο καθένας...και δεν αναφέρομαι τόσο στην ωρομισθία και την ΠΔΣ,που είναι έτσι κι αλλιώς ψίχουλα και πολλά από αυτά τα μόρια έχουν αποκτηθεί με νόμιμο τρόπο.Αλλά οι αναπληρώσεις-το τονίζω αναπληρώσεις- σε Σιβιτανίδειο, Εκκλησιαστικά και τα όμοια βγάζουν μάτι.Κοίταξε τους πίνακες αναπληρωτών (και των φυσικών...)βρες 8+ και 9+ μόρια τις προηγούμενες χρονιές σε άτομα που ήταν στο μηδέν...τι κι αν σημείωσαν επιτυχία στον τελευταίο ΑΣΕΠ;προσπάθησαν με τους ίδιους όρους με τους άλλους? Δέχομαι ότι η νομιμότητα-ηθικότητα των προσλήψεων στους ωρομίσθιους δύσκολα μπορει να ελεχθεί.Στους αναπληρωτές βγάζει ματι...