0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
αυτη δυστυχως ειναι η αντιληψη της αστικης ταξης.Ομως, ισως εχουν δικιο.......συμφωνω με το συναδελφο οτι η μορφωση αποτελει κοινωνικο αγαθο για ολους και γιαυτο ειμαι εναντιον καθε μειωσης φοιτητων στις σχολες.
Στην επόμενη κινητοποίηση να το κάνουμε θεατρικό δρώμενο
Παράθεση από: CHRISOYLA στις Ιανουάριος 29, 2010, 03:41:42 μμΣτην επόμενη κινητοποίηση να το κάνουμε θεατρικό δρώμενο ευχομαι μονο να υπαρχουν αρκετα ατομα για την ενσαρκωση ρολων...
στις Σήμερα στις 14:42:00Ο ΠΙΟ ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΡΙΚΟΣ…Οι περισσότεροι θυμόμαστε ένα τηλεπαιχνίδι της ελληνικής, ιδιωτικής τηλεόρασης «ο πιο αδύναμος κρίκος». Παίκτες σε κύκλο και στη μέση η τηλεπαρουσιάστρια να τους κρίνει με απίστευτο κυνισμό και αυστηρότητα και να τους διώχνει εκτός παιχνιδιού με εξευτελιστικό τρόπο… τελευταία έχουμε σοβαρές υπόνοιες ότι κα Διαμαντοπούλου έχει γίνει φανατική θεατής των επαναλήψεων και των διαδικτυακών προβολών του συγκεκριμένου παιχνιδιού. Για σκεφτείτε λίγο……χιλιάδες αδιόριστοι εκπαιδευτικοί ως παίκτες, τηλεπαρουσιάστρια η Υπουργός, ενώ στην παραγωγή συμμετέχουν και οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τηλεπαρουσιάστρια: 300 ευρώ το μήνα και ανασφάλιστοι…ανόητοι, απλήρωτοι και μακριά από τα σπίτια σας…θύματα, προσλαμβάνεστε στα μέσα της σχολικής χρονιάς…σκουλήκια, απαγορεύεται να δουλέψετε σε δουλειά σχετική με την εκπαίδευση, άχρηστοι…ποιος θα αντέξει; Ας πάρουμε και τη βοήθεια του κοινού… Γονείς, μαθητές, σκεφτείτε! Έχουμε τεμπέληδες εκπαιδευτικούς, έχουμε αμόρφωτους εκπαιδευτικούς, το σχολείο έχει πρόβλημα εξαιτίας τους, να φύγουν; Και ενώ μάλλον περίμεναν να ξεμπερδεύουν γρήγορα…κάτι δεν πήγε καλά. Οι παίκτες άντεξαν και μάλιστα άρχισαν να φωνάζουν, να καταγγέλλουν τους όρους του παιχνιδιού, να μην το βάζουν κάτω, να συνεργάζονται και να διεκδικούν. Το κοινό, γονείς και μαθητές, δεν τους απέρριψε. Τους καταλάβαινε και τους στήριζε. Κάτι έπρεπε να σκεφτεί η παραγωγή …Τηλεπαρουσιάστρια: οι πόντοι που κερδίζετε χάνουν την αξία τους, οι δοκιμασίες αυξάνονται, διαγωνισμός, μεταπτυχιακό, διδακτορικό, μπαλέτο, πιάνο…. Και οι παίκτες δεν έφυγαν…προβληματίστηκε η παραγωγή και είπε να σκληρύνει πραγματικά τη στάση της. Άρχισε, λοιπόν, να τους αποβάλει…Καμιά φορά, λοιπόν, η ζωή μπορεί να μοιάζει με τηλεπαιχνίδι, με θέατρο (παραλόγου)…Κρίση, κρίση, κρίση... Και ενώ χαρίζονται χρέη σε ιδιωτικές εταιρείες και τράπεζες, ενώ κατασπαταλάται το δημόσιο χρήμα, στο σχολείο πρέπει να γίνουν περικοπές…σε μισθούς και προσωπικό! Δε φτάνει, λοιπόν, που μας ανακοίνωσαν ότι μειώνονται παραπάνω του μισού οι μόνιμοι διορισμοί για την επόμενη χρονιά, άρχισαν και οι απολύσεις. Και αν οι απολύσεις των συναδέλφων στην Καρδίτσα λίγο πριν τα Χριστούγεννα φαινόταν σε κάποιους ένα μεμονωμένο περιστατικό και κακός χειρισμός της διεύθυνσης δευτεροβάθμιας, αποδείχτηκε ότι ήταν μόνο η αρχή. Οι ασκοί του Αιόλου άνοιξαν και ακολούθησαν η Χαλκιδική, ο Βόλος, η Κέρκυρα, η Θεσσαλονίκη… Ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, άνθρωποι ενός κατώτερου σχολείου (, που ποτέ δεν ξέρουμε πότε θα προσληφθούμε, πότε θα πληρωθούμε, τώρα πια δεν ξέρουμε και για πόσο θα δουλεύουμε. Χωρίς καμία προειδοποίηση, χωρίς καμία ενημέρωση όταν ανέλαβαν υπηρεσία και φυσικά (!) χωρίς αποζημίωση, με περισσό θράσος απολύονται συνάδελφοι ο ένας μετά τον άλλον. Γιατί η κα Διαμαντοπούλου όταν προεκλογικά έλεγε κατάργηση της ωρομισθίας και μόνιμους διορισμούς, αποδείχτηκε ότι εννοούσε κατάργηση των ωρομισθίων και τα σχολεία άδεια. Αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο. Το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας πρέπει να δώσει μια δυναμική απάντηση.Να σταματήσει τώρα το αίσχος των απολύσεωνΝα επαναπροσληφθούν όλοι οι απολυμένοι συνάδελφοιΜόνιμοι μαζικοί διορισμοί στο δημόσιο σχολείοΠανελλήνια Ένωση Αδιόριστων ΕκπαιδευτικώνΠοσο σωστα τα περιγραφει...
Παράθεση από: Αναστασια 76 στις Ιανουάριος 29, 2010, 03:26:50 μμστις Σήμερα στις 14:42:00Ο ΠΙΟ ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΡΙΚΟΣ…Οι περισσότεροι θυμόμαστε ένα τηλεπαιχνίδι της ελληνικής, ιδιωτικής τηλεόρασης «ο πιο αδύναμος κρίκος». Παίκτες σε κύκλο και στη μέση η τηλεπαρουσιάστρια να τους κρίνει με απίστευτο κυνισμό και αυστηρότητα και να τους διώχνει εκτός παιχνιδιού με εξευτελιστικό τρόπο… τελευταία έχουμε σοβαρές υπόνοιες ότι κα Διαμαντοπούλου έχει γίνει φανατική θεατής των επαναλήψεων και των διαδικτυακών προβολών του συγκεκριμένου παιχνιδιού. Για σκεφτείτε λίγο……χιλιάδες αδιόριστοι εκπαιδευτικοί ως παίκτες, τηλεπαρουσιάστρια η Υπουργός, ενώ στην παραγωγή συμμετέχουν και οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τηλεπαρουσιάστρια: 300 ευρώ το μήνα και ανασφάλιστοι…ανόητοι, απλήρωτοι και μακριά από τα σπίτια σας…θύματα, προσλαμβάνεστε στα μέσα της σχολικής χρονιάς…σκουλήκια, απαγορεύεται να δουλέψετε σε δουλειά σχετική με την εκπαίδευση, άχρηστοι…ποιος θα αντέξει; Ας πάρουμε και τη βοήθεια του κοινού… Γονείς, μαθητές, σκεφτείτε! Έχουμε τεμπέληδες εκπαιδευτικούς, έχουμε αμόρφωτους εκπαιδευτικούς, το σχολείο έχει πρόβλημα εξαιτίας τους, να φύγουν; Και ενώ μάλλον περίμεναν να ξεμπερδεύουν γρήγορα…κάτι δεν πήγε καλά. Οι παίκτες άντεξαν και μάλιστα άρχισαν να φωνάζουν, να καταγγέλλουν τους όρους του παιχνιδιού, να μην το βάζουν κάτω, να συνεργάζονται και να διεκδικούν. Το κοινό, γονείς και μαθητές, δεν τους απέρριψε. Τους καταλάβαινε και τους στήριζε. Κάτι έπρεπε να σκεφτεί η παραγωγή …Τηλεπαρουσιάστρια: οι πόντοι που κερδίζετε χάνουν την αξία τους, οι δοκιμασίες αυξάνονται, διαγωνισμός, μεταπτυχιακό, διδακτορικό, μπαλέτο, πιάνο…. Και οι παίκτες δεν έφυγαν…προβληματίστηκε η παραγωγή και είπε να σκληρύνει πραγματικά τη στάση της. Άρχισε, λοιπόν, να τους αποβάλει…Καμιά φορά, λοιπόν, η ζωή μπορεί να μοιάζει με τηλεπαιχνίδι, με θέατρο (παραλόγου)…Κρίση, κρίση, κρίση... Και ενώ χαρίζονται χρέη σε ιδιωτικές εταιρείες και τράπεζες, ενώ κατασπαταλάται το δημόσιο χρήμα, στο σχολείο πρέπει να γίνουν περικοπές…σε μισθούς και προσωπικό! Δε φτάνει, λοιπόν, που μας ανακοίνωσαν ότι μειώνονται παραπάνω του μισού οι μόνιμοι διορισμοί για την επόμενη χρονιά, άρχισαν και οι απολύσεις. Και αν οι απολύσεις των συναδέλφων στην Καρδίτσα λίγο πριν τα Χριστούγεννα φαινόταν σε κάποιους ένα μεμονωμένο περιστατικό και κακός χειρισμός της διεύθυνσης δευτεροβάθμιας, αποδείχτηκε ότι ήταν μόνο η αρχή. Οι ασκοί του Αιόλου άνοιξαν και ακολούθησαν η Χαλκιδική, ο Βόλος, η Κέρκυρα, η Θεσσαλονίκη… Ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, άνθρωποι ενός κατώτερου σχολείου (, που ποτέ δεν ξέρουμε πότε θα προσληφθούμε, πότε θα πληρωθούμε, τώρα πια δεν ξέρουμε και για πόσο θα δουλεύουμε. Χωρίς καμία προειδοποίηση, χωρίς καμία ενημέρωση όταν ανέλαβαν υπηρεσία και φυσικά (!) χωρίς αποζημίωση, με περισσό θράσος απολύονται συνάδελφοι ο ένας μετά τον άλλον. Γιατί η κα Διαμαντοπούλου όταν προεκλογικά έλεγε κατάργηση της ωρομισθίας και μόνιμους διορισμούς, αποδείχτηκε ότι εννοούσε κατάργηση των ωρομισθίων και τα σχολεία άδεια. Αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο. Το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας πρέπει να δώσει μια δυναμική απάντηση.Να σταματήσει τώρα το αίσχος των απολύσεωνΝα επαναπροσληφθούν όλοι οι απολυμένοι συνάδελφοιΜόνιμοι μαζικοί διορισμοί στο δημόσιο σχολείοΠανελλήνια Ένωση Αδιόριστων ΕκπαιδευτικώνΠοσο σωστα τα περιγραφει... Τώρα γιατί κατάντησε ο κλάδος των εκπαιδευτικών σε αυτά τα χάλια είναι ένα θέμα για μεγάλη συζήτηση. Πως κατάντησε να είναι ο αδύναμος κρίκος αφού εκ’ των πραγμάτων είναι ακριβώς το αντίθετο. Που φταίνε οι εκπαιδευτικοί;Ο κάθε μεμονωμένος εκπαιδευτικός όπως εγώ τουλάχιστον τον συναναστράφηκα στα φροντιστήρια που τόσα χρόνια δούλεψα ή στα σχολεία ιδιωτικό , δημόσια είναι ένας αξιόλογος συνάδελφος πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Διατηρείται ανάμεσα στους καθηγητές ένα επίπεδο συναδελφικότητας και αλληλοεκτίμησης που δυστυχώς δεν κατάφερε ποτέ να μεταφερθεί στην διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας . Οι καθηγητές είτε στο φροντιστήριο είτε στο ιδιωτικό-δημόσιο σχολείο, έχουν συνείδηση του ρόλου τους και της σημασίας του εκπαιδευτικού έργου. Οι διακρίσεις των εκπαιδευτικών σε ιδιαίτεράδες , φροντιστηριάδες, ιδιωτικούς ,ωρομίσθιους, αναπληρωτές, μόνιμους , ασεπίτες ,προυπηρεσιούχους και δεν συμμαζεύεται έγιναν μια πικρή πραγματικότητα. Κάποιος που έχει μια κλίση ,οπωσδήποτε, μπλέκει με την εκπαίδευση και ενώ στην αρχή ξεκινάει διστακτικά σιγά σιγά τον συνεπαίρνει η διδασκαλία σε κάθε της μορφή.Δεν είναι απλά βιοπορισμός ,είναι μια εργασία με πολλές πτυχές. Ο κάθε ένας αντλεί μια βαθύτερη ικανοποίηση και δεν είναι μόνο τα λεφτά, που έτσι κ’ αλλιώς για μια τόσο σύνθετη δουλειά δεν είναι ποτέ ικανοποιητικά. Τώρα πως γίνεται και είμαστε χωρισμένοι σε τόσες κατηγορίες είναι ένα ερώτημα. Κατά βάση φταίει το συγκεντρωτικό μοντέλο του υπουργείου που για να ελέγχει τα πράγματα ορίζει ισοπεδωτικούς κανόνες, και βάζει ταμπέλες. Τι πάει να πει παραπαιδεία; Όλοι , τα παιδιά τους και οι ίδιοι οι μόνιμοι καθηγητές, τα στέλνουν χωρίς δεύτερη σκέψη στα φροντιστήρια. Γιατί αυτή η ρετσέτα στους συναδέλφους που πραγματικά κοπιάζουν ,σε τόσο μάλιστα δύσκολες συνθήκες, να φέρουν ένα χειροπιαστό αποτέλεσμα; Τι πάει να πει ασεπίτης ή προυπηρεσιούχος, ποιος δημιούργησε τις κατηγορίες αυτές;Το υπουργείο δεν συμπεριφέρεται στον εκπαιδευτικό κόσμο τουλάχιστον ύποπτα;Αυτό δεν έχει ένα φύλλο συκής, που λέγεται πανελλαδικές εξετάσεις, για να κρύψει την ένδεια του στο δια ταύτα ; Αυτό δεν έχει διαχειριστεί το θέμα της στελέχωσης των σχολείων με τα συστήματα διορισμού κλπ; Ποια είναι η ευθύνη των εκπαιδευτικών δηλαδή;Εγώ νομίζω ότι η αδυναμία μας είναι η ανυπαρξία επικοινωνίας και συλλογικότητας στον κλάδο μας. Μας έβαλαν στο καλούπι της ατομικής προσπάθειας και ξεχάσαμε ότι η ίδια η φύση της εκπαίδευσης είναι υπόθεση συνεργασίας πολλών. Αυτή είναι η αχίλλειος πτέρνα. Να νομίζεις ότι με την προσωπική και μόνο δράση θα φέρεις κάποιο αποτέλεσμα. Και είναι εντελώς αυτονόητο ότι δεν μπορείς μόνος να διδάξεις όλα τα μαθήματα και ότι η διδασκαλία μέρους μαθημάτων είναι συνδεδεμένη με την διδασκαλία των υπολοίπων. Εδώ νομίζω ότι χάσαμε πολλά πράγματα. Μπήκαμε σε μια λογική ότι ναι μου αρέσει η διδασκαλία, βελτιώνομαι και γίνομαι χρόνο με το χρόνο καλύτερος δάσκαλος, αλλά δεν περιμένω και πολλά από τους γύρω μου.Και είναι λάθος. Το να υπερτονίζεται ο ρόλος του σούπερ καθηγητή οδηγεί στην αποδυνάμωση της ομαδικής εργασίας που έπρεπε να προκρίνεται. Σαν τα παλιά φροντιστήρια που δίδασκε μια «φίρμα» καθηγητής και στην πραγματικότητα όλη την δουλειά την έκαναν οι «ανώνυμοι» συνάδελφοι του. Ο καλός καθηγητής είναι αυτός που συνεργάζεται στενά με τους άλλους στην λειτουργία του σχολείου ή του φροντιστηρίου κλπ. Που ενθαρρύνει και στηρίζεται σε ένα ομαδικό πνεύμα. Και το αποτέλεσμα πάνω στους μαθητές είναι προϊόν αυτού. Μας έβαλαν σε αυτό το ατομιστικό σκεπτικό και το επιβεβαίωσαν με την επιβολή του ασεπ αυτής της μορφής.Δεχτήκαμε χωρίς συζήτηση μια τέτοια λύση, χωρίς πολλή ανάλυση για το που θα οδηγούσε.Επίσης δεχτήκαμε το ρουσφέτι σαν μια ατομική διέξοδο χωρίς να λογαριάσουμε τις συνέπειες.Και έτσι κ’ αλλιώς καταφέραμε να αποδυναμώσουμε την θέση μας και την ουσιαστική ,στην εκπαιδευτική πράξη, αλλά και την συλλογική του κλάδου μας. Και τώρα να, που δεν μπορούμε να αρθρώσουμε αντίλογο για τις πρωτοβουλίες του υπουργείου. Και να ,πως μας αντιμετωπίζει όλους ,σε όποια κατηγορία κι’ αν ανήκουμε.Αλλά ίσως βγει και κάτι θετικό από όλα αυτά. Να σκεφτούμε ότι όλοι εμείς έχουμε έναν κοινό τόπο: την αγάπη μας για την διδασκαλία και τις επιστήμες που μας συνδέει ισχυρότερα από τις απωστικές διαφορές μας.Και να ενώσουμε τις προσπάθειές μας τόσο μέσα στο σχολείο όσο και έξω…
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank29_1_10_0912.phpalfavita.gr: Οι 100 πρώτες μέρες στο Υπουργείο Παιδείας σύμφωνα με την Άννα Διαμαντοπούλου