*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1956294 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος fyskoz68

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #6580 στις: Φεβρουάριος 27, 2010, 11:12:13 μμ »
  Παιδιά μη δίνεται ούτε ένα ευρώ για τη χώρα μας.  Γιατί πάει στις τσέπες τους. Προσωπικά ευχαριστήθικα πολύ όταν έμαθα ότι τους πείραξε η αντιμετώπιση από  τους  τεχνοκράτες της Ε.Ε.. Τους ξευτέλισαν και τους μίλησαν όπως θα έπρεπε να τους μιλήσουμε εμείς. Δλδ τους είπαν: 1)που πήγαν τα λεφτά μας; 2) δεν ξέρετε σε τι κατάσταση βρίσκεται η χώρα σας 3) θα κάνετε ότι σας λέμε και 4) αν δεν μας ακούτε  θα στείλουμε επιστολή στον πρωθυπουργό σας να του πούμε ότι δεν μας ακούτε. Φυσικά αυτοί έπεσαν σε κατάθλιψη γιατί κατάλαβαν ότι η μάσα είναι πλέον δύσκολη και φυικά όλοι κατάλαβαν τι σημαίνει να χάνεις κυριαρχικά δικαιώματα δλδ πέθαναν άνθρωποι τη δεκαετία του ΄40 και μεις παρακαλάμε τους γερμανούς για βοήθεια. Μπράβο μας.  Μας αξίζει.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:36:16 »

Αποσυνδεδεμένος fyskoz68

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #6581 στις: Φεβρουάριος 27, 2010, 11:30:09 μμ »
Δελτίο Τύπου για την παρέμβασή μας σε ημερίδα του Υπουργείου Παιδείας
 
            Την Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010, μέλη του Συντονιστικού Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών και της Πανελλήνιας Ένωσης Αδιόριστων Εκπαιδευτικών παρευρεθήκαμε και παρεμβήκαμε σε ημερίδα που διοργάνωσε το Υπουργείο Παιδείας σε αίθουσα του Υπουργείου με θέμα το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων. Παρόντες στην ημερίδα ήταν η Υπουργός Παιδείας κα Διαμαντοπούλου και οι Υφυπουργοί κα Χριστοφιλοπούλου και κ. Πανάρετος. Η αλήθεια είναι ότι δεν είχαμε πρόσκληση, αλλά σκεφτήκαμε ότι ήταν ο μόνος τρόπος να συναντήσουμε την κα Διαμαντοπούλου και να της θέσουμε τα (γνωστά) προβλήματά μας. Πέντε μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων της δεν έχει βρει ούτε δέκα λεπτά να συναντηθεί μαζί μας. Το γραφείο της κυρίας Διαμαντοπούλου προβάλλει διαρκώς δικαιολογίες… «η κυρία υπουργός δεν έχει χρόνο», «είναι απασχολημένη αυτές τις μέρες», «συναντηθείτε αν θέλετε με κάποιο γραμματέα» κλπ. Δικαιολογίες που δεν ευσταθούν σε καμία περίπτωση, αλλά αποτελούν ξεκάθαρη πολιτική επιλογή. Η Υπουργός προτιμά να συνδιαλέγεται με εταιρίες, με βιομήχανους, με τους παραγωγικούς φορείς, αλλά επιμένει να μη συναντά τους εκπροσώπους χιλιάδων αδιόριστων εκπαιδευτικών.
            Η κα Διαμαντοπούλου ξεκίνησε λέγοντας τα γνωστά και φιλοσοφώντας για μια καλύτερη παιδεία. Τελείωσε την ομιλία της για το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων λέγοντας προκλητικά και επί λέξη ότι για να γίνει εξίσωση των μισθών με την Ευρώπη πρέπει πρώτα να γίνει εξίσωση των προσόντων, εννοώντας εμμέσως πλην σαφώς στο κομμάτι που μας αφορά ότι είμαστε απλήρωτοι, ανασφάλιστοι και αδιόριστοι επειδή δεν έχουμε τα προσόντα!!! Αφού τελείωσε την ομιλία της, πήραμε το λόγο με σκοπό να θέσουμε τα ζητήματά μας. Ήταν η πρώτη ευκαιρία που μας δόθηκε 5 μήνες μετά να μας ακούσει. Αμέσως, όμως, αποχώρησε από την αίθουσα αναφερόμενη σε μικροσυντεχνιακά συμφέροντα και αποδεικνύοντας πώς πραγματικά εννοεί το διάλογο και τη διαβούλευση. ..Διάλογος και διαβούλευση χωρίς εμάς, για εμάς.
            Στην αίθουσα παρέμειναν οι δύο Υφυπουργοί, δημοσιογράφοι, στελέχη εκπαίδευσης, γραμματείς και σύμβουλοι του Υπουργείου (πολλοί εκ των οποίων παίρνουν μισθό σε δυο μέρες, όσα παίρνουν οι εκπαιδευτικοί σε ένα χρόνο). Συνεχίσαμε την παρέμβασή μας σχετικά με την περικοπή των διορισμών (μονίμων και αναπληρωτών) στο 50% για την επόμενη σχολική χρονιά, τα σχέδια του Υπουργείου για τις αλλαγές στο σύστημα πρόσληψης, τις (μη) πληρωμές των ωρομισθίων, τις απολύσεις πάνω από 35 ωρομίσθιων μέσα σε δύο μόλις μήνες. Κάναμε ερωτήσεις αναφορικά με τις πληρωμές, τα «προσόντα» για διορισμό, απάντηση, όμως, δεν πήραμε καμία ούτε από τους υφυπουργούς ούτε από κάποιον άλλο. Και πώς να απαντήσουν άλλωστε, όταν προεκλογικά μιλούσαν για κατάργηση της ωρομισθίας και για μαζικούς διορισμούς…
            Μετά την επιτυχημένη αυτή παρέμβαση εξακολουθούμε να ζητάμε απαντήσεις, αυτές που δε δόθηκαν. Ζητάμε τη δημόσια τοποθέτηση της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας. Συνεχίζουμε να διεκδικούμε και να φωνάζουμε:
 
Όχι στην παιδεία των περικοπών – Μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών
Μισή δουλειά, μισή ζωή – Η ωρομισθία να καταργηθεί
 

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
www.oromisthioi.gr
e-mail: sintonistiko@gmail.com
τηλ: 6970139038
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ
ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
syllogosadioristwnekpaideytikwn.blogspot.com
e-mail: adioristia@freemail.gr
μπράβο στα παιδιά.  Περαστικά στην κ. Διαμαντοπούλου..

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #6582 στις: Φεβρουάριος 27, 2010, 11:47:53 μμ »
αν δεν το εδειξε η tv ειναι σαν να μην εγινε ποτε, σκασιλα τους, πρωτα ο μαθητης , γι αυτο αντι να τα κανουν 30ρια τα τμηματα, για συσφιξη των σχεσεων των μαθητων προτεινω 1 τμημα σε καθε ταξη, 80, 90 οσοι ειναι ολοι μαζι, οσο πιο πολλοι τοσο πιο καλα, θα γλιτωσουμε χρηματα απο θερμανση, αφου τοσο πολλοι μαζι θα ζεσταινονται χωρις να καιμε πετρελαιο(και λιγοτεροι ρυποι),
ασε που ετσι τους προετοιμαζουμε και για τα αμφιθεατρα στο πανεπιστημιο, ναι , ναι τωρα που το σκεφτομαι ειναι το τελειο.....
ετσι κυρια υπουργε πρεπει,θα παιρνουμε σαν παραδειγμα τα σχολεια στο μπαγκλαντες, οχι τους αχρηστους στη σκανδιναβια, τους φλωρους, αμα ο ανθρωπος εχει υψηλα προτυπα....
και παλι μπραβο κυρια υπουργε μας, ο θεος να μας κοβει μερες και να σας δινει χρονια πολυχρονεμενη, τι φωτεινες ιδεες ειναι αυτες για συνενωση τμηματων , αντε να κλεισουμε και μερικα σχολεια και να χτισουμε ...φυλακες, ετσι δεν λενε ...η μηπως κανω λαθος
ΡΕ ΤΙ ΠΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕ ΜΑΣ ΔΙΝΕΤΕ ..ΜΩ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΣΑΣ

Αποσυνδεδεμένος isambo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 160
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #6583 στις: Φεβρουάριος 28, 2010, 12:07:22 πμ »
αν δεν το εδειξε η tv ειναι σαν να μην εγινε ποτε, σκασιλα τους, πρωτα ο μαθητης , γι αυτο αντι να τα κανουν 30ρια τα τμηματα, για συσφιξη των σχεσεων των μαθητων προτεινω 1 τμημα σε καθε ταξη, 80, 90 οσοι ειναι ολοι μαζι, οσο πιο πολλοι τοσο πιο καλα, θα γλιτωσουμε χρηματα απο θερμανση, αφου τοσο πολλοι μαζι θα ζεσταινονται χωρις να καιμε πετρελαιο(και λιγοτεροι ρυποι),
ασε που ετσι τους προετοιμαζουμε και για τα αμφιθεατρα στο πανεπιστημιο, ναι , ναι τωρα που το σκεφτομαι ειναι το τελειο.....
ετσι κυρια υπουργε πρεπει,θα παιρνουμε σαν παραδειγμα τα σχολεια στο μπαγκλαντες, οχι τους αχρηστους στη σκανδιναβια, τους φλωρους, αμα ο ανθρωπος εχει υψηλα προτυπα....
και παλι μπραβο κυρια υπουργε μας, ο θεος να μας κοβει μερες και να σας δινει χρονια πολυχρονεμενη, τι φωτεινες ιδεες ειναι αυτες για συνενωση τμηματων , αντε να κλεισουμε και μερικα σχολεια και να χτισουμε ...φυλακες, ετσι δεν λενε ...η μηπως κανω λαθος
ΡΕ ΤΙ ΠΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕ ΜΑΣ ΔΙΝΕΤΕ ..ΜΩ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΣΑΣ

Γιατί δεν το πρότεινες νωρίτερα;;; Θα ήμουν στο ίδιο τμήμα με το Νικολάκη και δεν θα μου τον είχε φάει η σκρόφα η Μαρίζα στη Β΄γυμνασίου!!!
"Αν δεν καώ εγώ, αν δεν καείς εσύ, αν δεν καούμε όλοι μας πώς θα γενούνε τα σκοτάδια λάμψη;"
Ναζίμ Χικμέτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:36:16 »

Αποσυνδεδεμένος alexel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60 Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #6584 στις: Φεβρουάριος 28, 2010, 12:09:34 πμ »
ετσι κυρια υπουργε πρεπει,θα παιρνουμε σαν παραδειγμα τα σχολεια στο μπαγκλαντες, οχι τους αχρηστους στη σκανδιναβια,

Πώς έφτασες να συγκρίνεις την Ελλάδα με τη Σκανδιναβία?Τί σχέση έχουν?Είναι δυνατόν να έχουμε ίδια σχολεία?
Αντίθετα με το Μπαγκλαντές έχουμε πολλά κοινά.
-Τα παιδιά δεν μαθαίνουν από τα παραμύθια πως υπάρχουν δράκοι.Από τα παραμύθια μαθαίνουν πως οι δράκοι μπορούν να νικηθούν. Σκωτ Φιτζέραλντ.

Αποσυνδεδεμένος δηιάνειρα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1141
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #6585 στις: Φεβρουάριος 28, 2010, 12:18:25 πμ »
χαχα εγραψες φυσικε13!!!

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #6586 στις: Φεβρουάριος 28, 2010, 12:28:22 πμ »
  Παιδιά μη δίνεται ούτε ένα ευρώ για τη χώρα μας.  Γιατί πάει στις τσέπες τους. Προσωπικά ευχαριστήθικα πολύ όταν έμαθα ότι τους πείραξε η αντιμετώπιση από  τους  τεχνοκράτες της Ε.Ε.. Τους ξευτέλισαν και τους μίλησαν όπως θα έπρεπε να τους μιλήσουμε εμείς. Δλδ τους είπαν: 1)που πήγαν τα λεφτά μας; 2) δεν ξέρετε σε τι κατάσταση βρίσκεται η χώρα σας 3) θα κάνετε ότι σας λέμε και 4) αν δεν μας ακούτε  θα στείλουμε επιστολή στον πρωθυπουργό σας να του πούμε ότι δεν μας ακούτε. Φυσικά αυτοί έπεσαν σε κατάθλιψη γιατί κατάλαβαν ότι η μάσα είναι πλέον δύσκολη και φυικά όλοι κατάλαβαν τι σημαίνει να χάνεις κυριαρχικά δικαιώματα δλδ πέθαναν άνθρωποι τη δεκαετία του ΄40 και μεις παρακαλάμε τους γερμανούς για βοήθεια. Μπράβο μας.  Μας αξίζει.
Έτσι ακριβώς τα ξεπούλησαν όλα παριστάνοντας και τους ιδεολόγους τρομάρα τους…
Πέταξαν και ένα ξεροκόμματο στους εκπαιδευτικούς και τώρα πάνε να τους το πάρουν απ’ το στόμα για να καλύψουν τα 300δις χρέος!!!  Είναι πραγματικά ξεδιάντροποι. Τους πρέπει αυτή η διαπόμπευση και ο διασυρμός και τα καθάρματα πάνε να την μοιραστούν με τους πολλούς αθώους και πάντα εύπιστους. Ούτε λίγο ούτε πολύ λένε στον κοσμάκη που τόσες δεκαετίες είναι έξω από αυτό το όργιο της σπατάλης -έχεις μερίδιο ευθύνης , πλήρωσε και εσύ. Αλλά καλά να πάθει ο κοσμάκης που τους ψήφιζε με αντάλλαγμα ψευδαισθήσεις. Μεγάλη Ελλάδα και πράσινα άλογα, ολυμπιάδες , μέγαρα δήθεν πολιτισμός …
Ο πολιτισμός του ρουσφετιού και της αρπαχτής που τον είχαν καμουφλάρει ως μεσογειακό ταπεραμέντο  τους ξέφυγε από το  σκηνικό και τριγυρνά ξεβράκωτος..
 :-[ :-[ :-[

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #6587 στις: Φεβρουάριος 28, 2010, 10:22:33 πμ »
Η Γερμανία που μας σηκώνει το δάχτυλο καλύτερα πρώτα να ξοφλήσει το δικό της χρέος σε εμάς από το 40.

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #6588 στις: Φεβρουάριος 28, 2010, 10:32:04 πμ »
Θα καθιερωθεί θεσμός δόκιμου εκπαιδευτικού

Αννα Διαμαντοπούλου «γεύμα με την “Κ”»
Του Στεφανου Kασιματη

Το πιστοποιητικό επάρκειας εκπαιδευτικών, ο θεσμός του δόκιμου εκπαιδευτικού και η επί της ουσίας εφαρμογή επιμόρφωσης και αξιολόγησης, είναι τα μέτρα που θα δώσουν ώθηση, απεγκλωβίζοντας σε ισχυρό βαθμό την εκπαίδευση από το τέλμα της, υποστηρίζει η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου. Μιλώντας στην «Κ», κάνει λόγο για επαναπροσδιορισμό της ιδιότητας δασκάλου-καθηγητή και για τον κομματισμό που προκαλεί τον τρόμο εκπαιδευτικών, ενώ υπογραμμίζει ότι στην επετηρίδα προτεραιοτήτων πρέπει να βρεθεί ο μαθητής. Δίνοντας το μέτρο των προθέσεών της, λέει ότι ειδικό βάρος θα δοθεί στα νηπιαγωγεία και την υποχρεωτική εκπαίδευση. Εάν σε τρία χρόνια δεν αλλάξουμε αυτά, η κατάσταση θα μείνει για πάντα αυτή που ξέρουμε, προειδοποιεί.

Το άσυλο

Μόνον έξι από τα εικοσιένα ΑΕΙ απέστειλαν απαντητικές επιστολές στο υπουργείο Παιδείας, στις οποίες περιγράφονται οι χώροι που καλύπτονται από το άσυλο, αλλά και πανεπιστημιακοί χώροι οι οποίοι τελούν υπό κατάληψη.

Πιστοποιητικό επάρκειας για εκπαιδευτικούς

Αννα Διαμαντοπούλου, υπουργός Παιδείας
Καθιερώνεται ο θεσμός του δόκιμου καθηγητή και δίνεται έμφαση στην αξιολόγηση

Μεσημέρι Τετάρτης στην «Παλιά Αγορά» της Φιλοθέης. Ο καιρός θαυμάσιος και στα εξωτερικά τραπέζια λιάζεται ένα πλήθος αντιπροσωπευτικά νεοελληνικό. Εφηβοι που κατά πάσα πιθανότητα φοιτούν σε ιδιωτικά σχολεία, αλλά στην όψη δεν διαφέρουν σε τίποτε από τους διαδηλωτές του προπέρσινου Δεκέμβρη. Συζητούν -τι άλλο; - για ποδόσφαιρο. Τουλάχιστον όμως, αν κρίνω από τις εμβριθείς κρίσεις που διατυπώνουν περί τερματοφυλάκων, δείχνουν να κατέχουν το θέμα εις βάθος. Μεσόκοπες κυρίες, που αντισταθμίζουν (ή έτσι νομίζουν) το πέρασμα του χρόνου με την «κομψότητα» -αν νοείται ως τέτοια ο συνδυασμός των μαύρων collants από latex, με ψηλοτάκουνες μπεζ, καστόρινες μπότες, μεσημεριάτικα. Στήνω αυτί. Συζητούν -τι πιο φυσικό; - θεωρητικά ζητήματα διακόσμησης, π. χ. υφάσματα επιπλώσεων και χρωματικούς συνδυασμούς.

Εδώ είναι και ο κύριος με τα Reyban, το κόκκινο πουκάμισο και την ασορτί pochette, που τριγυρίζει κορδωμένος, αναζητώντας το ραντεβού του· εδώ είναι και ο απαραίτητος γραβατωμένος κύριος με το μαύρο κοστούμι και το κομπολόι στο χέρι, που έχει να ξυριστεί από προχθές. Το θέαμα του πλήθους παρακολουθεί μελαγχολικά, πίνοντας τον καφέ του, ηλικιωμένος πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ, ενώ ξαφνικά εμφανίζεται από το πουθενά και αρχίζει να κόβει βόλτες ανάμεσα στα τραπέζια και ένας αδέσποτος σκύλος. Το μόνο που λείπει για να κάνει την εικόνα τέλεια είναι κανένα πούρο, αλλά επειδή είναι ημέρα απεργίας ο τηλεοπτικός εργατολόγος και ο συνδικαλιστής (που συχνάζουν εκεί καθημερινά, με τα πούρα τους) έχουν μάλλον κατεβεί στην πορεία. Oι υπάλληλοι -εξυπηρετικοί, γρήγοροι και ευγενέστατοι- είναι κατά το πλείστον ξένοι.

Υπέροχο μέρος, υπέροχος κόσμος! Αυτή είναι «η Ελλάδα που αντιστέκεται», που λέει ο Σαββόπουλος. Ο ιδεώδης χώρος για μια συζήτηση με την υπουργό Παιδείας κ. Αννα Διαμαντοπούλου...

Τίγρη σε κλουβί

Δεδομένου του δυναμισμού της, η Διαμαντοπούλου ως πολιτική προϊσταμένη της διαλυμένης Δημόσιας Παιδείας θυμίζει τίγρη σε κλουβί. «Τα προβλήματα απαιτούν οργανωμένες κινήσεις μακροπρόθεσμης στόχευσης και, συγχρόνως, άμεσες παρεμβάσεις. Ο συνδυασμός με κάνει να ασφυκτιώ», λέει. «Στόχος του σχεδιασμού μας δεν είναι οι εισαγωγικές εξετάσεις και τα πανεπιστήμια. Ξέρω ότι δεν βγάζει τίτλους αυτό, αλλά η προτεραιότητα είναι στα νηπιαγωγεία και την υποχρεωτική εκπαίδευση. Αν σε τρία χρόνια δεν αλλάξουμε αυτά, η κατάσταση θα μείνει για πάντα όπως την ξέρουμε».

Την ρωτώ αν συμφωνεί με τη διαπίστωση της γενικής αποτυχίας του δημόσιου σχολείου, αφού μαθητές και γονείς το πληρώνουν εις διπλούν, οι πρώτοι με χρόνο, οι δεύτεροι με χρήμα. «Δεν θα μιλούσα για γενική αποτυχία, όμως το πρόβλημα επιδεινώνεται ραγδαία χρόνο με τον χρόνο και η επιδείνωση αποτυπώνεται στους δείκτες - να επισημάνω, εν παρόδω, ότι αυτή η απόρριψη των δεικτών είναι ελληνική πρωτοτυπία! Τόσο με τα κριτήρια του ΟΟΣΑ όσο και με της Πίζας, κατολισθαίνουμε σταθερά στις μετρήσεις, ιδίως στη γλώσσα, τα μαθηματικά και τη φυσική. Είμαστε στην 25η θέση, στους 27, όσον αφορά τη χρήση μέσων πληροφορικής στα σχολεία. Τα δε πανεπιστήμιά μας δεν εμφανίζονται πουθενά... Φυσικά, υπάρχουν εξαιρέσεις - πάντα υπάρχουν. Ομως μας ενδιαφέρει ο μέσος όρος, αυτό που ισχύει, δηλαδή, για τον μέσο μαθητή. Το οικονομικό πρόβλημα, η επιβάρυνση των νοικοκυριών με 4 δισ. τον χρόνο, είναι επίσης δεινό. Ακόμη μεγαλύτερο όμως είναι το ηθικό κόστος. Οταν θεωρείται από γονείς και από μαθητές φυσιολογικό ότι ο καθηγητής που διδάσκει το πρωί στην τάξη πάει το βράδυ στο φροντιστήριο και πληρώνεται από τον γονιό, όταν κανείς μας δεν αγανακτεί από αυτήν την κατάσταση, το σχολείο καταλήγει να διαμορφώνει έναν πολίτη ο οποίος ήδη από την ηλικία των 12 ξέρει ότι πλήρωσε τον δάσκαλό του. Αυτή είναι η βάση της ηθικής διαφθοράς! Με έχει απασχολήσει πολύ το πρόβλημα. Τι κάνεις; Συμβιβάζεσαι και τους επιβάλλεις, τουλάχιστον, να κόβουν αποδείξεις; Κάνεις ελέγχους και απολύεις αυτόματα όσους συλλαμβάνονται να διδάσκουν τους μαθητές τους;».

Αλλαγή προσανατολισμού

– Δεν νομίζω, πάντως, ότι αυτό αλλάζει με μια επανάσταση...

– Συμφωνώ. Αρα λοιπόν βάζεις στόχους, που κρίνονται στην πορεία. Ο γενικός στόχος είναι η αλλαγή προσανατολισμού του υπουργείου. Δεν μπορεί να είναι υπουργείο απασχόλησης εκπαιδευτικών! Δεν μπορεί πρωτίστως να μας ενδιαφέρει πόσοι θα προσληφθούν και πώς θα μετατεθούν, ώστε να ικανοποιηθούν οι δικαιολογημένες ανάγκες τους. Πρώτα ο μαθητής λοιπόν. Πρώτα να εξασφαλίσουμε ότι ο δάσκαλος είναι στην τάξη...
– Τις προάλλες διαβάσαμε για 16.000 δασκάλους που δεν βρίσκονται στις θέσεις τους.

– Εμείς φταίμε, οι πολιτικοί. Το θεσμικό πλαίσιο (πάνω από 30 νόμοι) που επιτρέπει αυτό εμείς το κάναμε. Αλλαγή προσέγγισης, επομένως, σημαίνει κατ’ αρχάς ότι κανένας δεν αφήνει την τάξη του αν δεν υπάρχει αντικαταστάτης. Σημαίνει επίσης επαναπροσδιορισμό της ιδιότητας του εκπαιδευτικού. Πώς; Με το πιστοποιητικό εκπαιδευτικής επάρκειας. Με τον θεσμό του δόκιμου εκπαιδευτικού. Με την επιμόρφωση και την αξιολόγηση. Ολα αυτά έχουν προετοιμασθεί και θα ανακοινωθούν σύντομα, ώστε η προσπάθεια για το νέο σχολείο να ξεκινήσει από τον Σεπτέμβριο.

Δεν έχουμε πρόβλημα εθνικής ταυτότητας

Αφού λοιπόν η συζήτηση πλησιάζει την «καρδιά του σκότους» (για να δανειστώ τον τίτλο της νουβέλας του Κόνραντ...), φθάνουμε και στην ελληνική «ιδιαιτερότητα», δηλαδή τον παραλογισμό του πανεπιστημιακού ασύλου και την εθνική ταυτότητα: «Και στις δύο πρόσφατες περιπτώσεις (Μετσόβιο και Αριστοτέλειο) οι πρυτανικές αρχές έπραξαν καλώς. Να υπενθυμίσω, δε, ότι ανάλογη κίνηση είχαμε προ ημερών και στην Κρήτη, όπου ένα πανεπιστημιακό κτίριο ήταν κατειλημμένο επί χρόνια. Από την αρχή, έκανα σαφές ότι το υπουργείο θα υποστηρίξει εκείνες τις πρωτοβουλίες των πρυτανικών αρχών, με τις οποίες θα προστατεύσουν τα πανεπιστήμια. Εστειλα μάλιστα και σχετική επιστολή στους πρυτάνεις. Η προστασία της εκπαιδευτικής διαδικασίας και της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών πρέπει να είναι ο κοινός στόχος».

– Αισθάνεστε προσβεβλημένη από το εξώφυλλο του Focus;

– Μια χώρα με αυτοπεποίθηση δεν επιτρέπεται να φωνασκεί για το εξώφυλλο ενός περιοδικού. Η κακοήθεια του Τύπου κρίνεται από όλους. Προσωπικά, αισθάνομαι αρκετά ισχυρή ώστε να θίγομαι από το γεγονός. Δεν χρειαζόμαστε ούτε εσωτερικές ρητορείες ούτε εκστρατείες σε επίπεδο κοινής γνώμης. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι, με τις πράξεις μας και τον ορθό λόγο, να ανακτήσουμε την αξιοπιστία μας.

– Κρίνοντας από την ευθιξία μας στο θέμα, θα λέγατε ότι έχουμε πρόβλημα εθνικής ταυτότητας;

– Δεν έχουμε πρόβλημα ταυτότητας. Αντιθέτως, είναι πλεονέκτημά μας ότι ως έθνος έχουμε ισχυρή πολιτισμική ταυτότητα. Το πρόβλημά μας είναι ότι η αμφισβήτηση και η κριτική μάς θίγουν υπερβολικά. Πώς αντιδρούμε στην κριτική; Κραυγάζοντας στους επικριτές μας «και ποιος είσαι εσύ ρε που μας αμφισβητείς!», αντί να εξετάσουμε σε τι, ενδεχομένως, έχουν δίκιο και τι θα κάνουμε. Ας πούμε, στα κριτήρια της Συνθήκης της Λισσαβώνας δεν πετύχαμε ούτε έναν δείκτη! Δεν δέχομαι ότι η κριτική είναι πάντα σωστή, κάποτε όμως πρέπει να μάθουμε να σκύβουμε στα λάθη μας, να τα μελετούμε και να τα διορθώνουμε.

Η αξιολόγηση των πανεπιστημίων, προϋπόθεση χρηματοδότησης

Ωχ! Με καταλαμβάνει ο φόβος ότι αν το νέο σχολείο πρόκειται να ξεκινήσει από τον Σεπτέμβριο, εμείς οι κάτοικοι της Αθήνας πρέπει να προετοιμαζόμαστε για ένα εξάμηνο συλλαλητηρίων. «Μην το λέτε. Είμαι σίγουρη ότι υπάρχει σημαντική ομάδα εκπαιδευτικών που θέλουν πίσω το κύρος της δουλειάς τους, που θέλουν να ξανακερδίσουν τον σεβασμό της κοινωνίας. Γι’ αυτό, μαζί με τον επαναπροσδιορισμό της ιδιότητας του εκπαιδευτικού, θα εισαγάγουμε τον θεσμό της ανάδειξης και επιβράβευσης των εκπαιδευτικών που ξεχωρίζουν. Η προεργασία έχει γίνει και στις 13 Μαρτίου θα παρουσιάσουμε τους καινοτόμους εκπαιδευτικούς στους τομείς πληροφορικής, περιβάλλοντος, πολιτισμού και διδακτικής. Για να σας δώσω ένα παράδειγμα, ξέρετε ότι υπάρχει σχολείο στη Φλώρινα επιπέδου Φινλανδίας; Μάλλον δεν το ξέρετε και είναι κρίμα. Αυτό, όπως και άλλα, οφείλονται σε συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς, με μεράκι και πάθος για τη δουλειά τους. Δεν φτάνει ότι τους ανθρώπους αυτούς δεν τους πληρώνουμε ανάλογα με την πραγματική αξία της δουλειάς τους, δεν τους επιτρέπουμε κι από πάνω να ξεχωρίσουν! Σε πρώτη φάση, λοιπόν, θα τους αναδείξουμε σε όλα τα σχολεία, μέσω του Διαδικτύου, με το όνομα, τη φωτογραφία τους και τη δουλειά τους. Από του χρόνου θα προχωρήσουμε και στην υλική ανταμοιβή τους.

Αυτοαξιολόγηση των σχολείων

Χίλια ή δύο χιλιάδες ευρώ δεν κάνουν διαφορά για έναν άνθρωπο με μεράκι. Κίνητρο για την επαγγελματική τους ανέλιξη θα υπάρξει ή θα εξακολουθήσουν οι καλοί να υφίστανται το βάρος των κακών;

– Εδώ είναι το μεγάλο πρόβλημα ολόκληρου του Δημοσίου: οι μηχανισμοί αξιολόγησης των καλύτερων. Οφείλεται, κυρίως, στον κομματισμό, που προκαλεί τον τρόμο των εκπαιδευτικών –εν πολλοίς δικαιολογημένο– ότι η αξιολόγηση θα τους κάνει έρμαια κομματικών σκοπιμοτήτων. Το πρώτο βήμα για να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη των εκπαιδευτικών στη διαδικασία αξιολόγησης είναι η αυτοαξιολόγηση των σχολείων βάσει προγράμματος με συγκεκριμένους και ποσοτικούς στόχους, οι οποίοι, στο τέλος της χρονιάς, θα ελέγχονται. Αφού λειτουργήσει αυτό, θα πάμε παρακάτω στην ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Στον νόμο που ετοιμάζουμε για την εξέλιξη των στελεχών, προβλέπουμε κριτήρια για την αντικειμενική κρίση των προϊσταμένων, χωρίς την ουσιαστική ανάμειξη του υπουργείου. Μη σας τα πω, όμως, προτού τα παρουσιάσω στο υπουργικό συμβούλιο».
Τι γίνεται όμως με τον εύφλεκτο χώρο των πανεπιστημίων, θα αφεθούν ως έχουν; Σιγά σιγά και με το μαλακό, είναι η προσέγγιση της υπουργού και, όπως την βλέπω, μου επανέρχεται η εικόνα της τίγρης, αλλά σε διαφορετικό περιβάλλον: όχι στο κλουβί της, αλλά καθώς παρακολουθεί το θήραμά της. «Καταλαβαίνετε ότι δεν γίνεται να ανοίξουμε όλα τα θέματα ταυτοχρόνως... Πρώτα να ξεκινήσει να τρέχει η προσπάθεια για το σχολείο και μετά πάμε στο θέμα των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ. Ηδη επεξεργαζόμαστε προτάσεις για την αυτονομία, τη χωροταξική αναδιάρθρωση...

Κανένα νέο Τμήμα

Την διακόπτω. Αυτό που λέμε «κάθε πόλη και σχολή, κάθε χωριό ΤΕΙ», δηλαδή η αντίληψη των πανεπιστημιακών σχολών ως στρατοπέδων, που υφίστανται χάριν των τοπικών σουβλατζίδικων, θα τελειώσει κάποτε; «Φέτος είναι η πρώτη χρονιά που δεν εγκρίθηκε ούτε ένα νέο τμήμα, ενώ πέρυσι έγινε το πρωτοφανές να ανακοινώσουν, με Προεδρικό Διάταγμα και για τον επόμενο χρόνο, 17 νέα τμήματα. Οι άνθρωποι στις τοπικές κοινωνίες πίστευαν ότι επρόκειτο για συγκεκριμένα σχέδια, ενώ δεν υπήρχαν ούτε καθηγητές ούτε φοιτητές ούτε προγράμματα ούτε συγγράμματα, τίποτε απολύτως! Δεν ήταν εύκολο ξέρετε – υπήρξαν αντιδράσεις από νομάρχες, βουλευτές, προέδρους ΤΕΙ κ. ά.

– Για τον εξορθολογισμό της λειτουργίας του πανεπιστημίου, τι σχεδιάζετε;

– Να συνδέσουμε θέματα, όπως λ. χ. το εντελώς παράλογο να έχουμε εξετάσεις επί δύο μήνες, με την αξιολόγηση. Παντού στον κόσμο, τα πανεπιστήμια έχουν αυτονομία. Αυτή όμως αποκτά νόημα όταν συνδέεται με την αξιολόγηση. Διότι η χώρα πληρώνει τα λεφτά για τη λειτουργία τους και απαιτεί αποτελέσματα υψηλού επιπέδου. Πέρυσι είχαμε αξιολογήσεις σε ελάχιστα τμήματα επί συνόλου 459! Φέτος σκοπεύουμε να πιάσουμε τα 150. Οσα δεν θα μπαίνουν σε προγράμματα του υπουργείου δεν θα παίρνουν ερευνητικά προγράμματα. Η αξιολόγηση θα είναι η απόλυτη προϋπόθεση για τη χρηματοδότησή τους.

– Μια και τονίζετε τη σημασία της αξιολόγησης, πώς αξιολογείτε εσείς τη συνεργασία σας με τον κ. Πανάρετο;

– Είναι ένας ακαδημαϊκός με ενδιαφέρουσες ιδέες, αλλά ως υφυπουργός θα κριθεί από το έργο του. Καλό είναι να γίνει κατανοητό ότι θα κριθεί από το έργο του!

Oι σταθμοί της

1986
Νομάρχης Καστοριάς, σε ηλικία 27 ετών.

1988
Γενική Γραμματέας Νέας Γενιάς.

1993
Πρόεδρος του ΕΟΜΜΕΧ.

1994
Γενική Γραμματέας Βιομηχανίας.

1996
Εκλέγεται πρώτη βουλευτής στον νομό Κοζάνης και διορίζεται υφυπουργός Ανάπτυξης με αρμοδιότητες σε θέματα Βιομηχανίας, στην κυβέρνηση Κ. Σημίτη.

1999
Επίτροπος στην Ευρωπαϊκή Ενωση.

2004
Βουλευτής Επικρατείας.

2007
Βουλευτής Α΄Αθηνών.

2009
Υπουργός Παιδείας στην κυβέρνηση Γ. Παπανδρέου.

Η συνάντηση

Στην «Παλιά Αγορά» της Φιλοθέης. Παρήγγειλα ένα εσπρέσο όσο περίμενα την κ. Διαμαντοπούλου. Ηρθε μαζί με τον επί του Τύπου συνεργάτη της και πήραμε μία πράσινη σαλάτα, ένα κοτόπουλο σχάρας, ένα ριζότο μανιταριών, ένα κοτόπουλο φούρνου με πατάτες και τρεις γκράπες. Το σύνολον 70 ευρώ. Το σέρβις, άψογο! (Οπως πάντα, άλλωστε, όταν στην παρέα υπάρχει υπουργός...)

« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 28, 2010, 10:38:39 πμ από rorygr »

Αποσυνδεδεμένος drakos13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
  • πε03
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #6589 στις: Φεβρουάριος 28, 2010, 10:41:49 πμ »
Το πιστοποιητικο επαρκειας θα σωσει την κατασταση. Αυτο ειναι το προβλημα.
Ζητω η υπουργος μας.

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #6590 στις: Φεβρουάριος 28, 2010, 10:43:36 πμ »
Η Γερμανία που μας σηκώνει το δάχτυλο καλύτερα πρώτα να ξοφλήσει το δικό της χρέος σε εμάς από το 40.

http://www.zougla.gr/Uploads/kornilio/hitler/allagi-hitler.jpg

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #6591 στις: Φεβρουάριος 28, 2010, 10:59:54 πμ »
– Χίλια ή δύο χιλιάδες ευρώ δεν κάνουν διαφορά για έναν άνθρωπο με μεράκι.

Εντάξει, αυτή πρέπει να είναι μακράν η πιο ηλίθια δήλωση του αιώνα!

Κάτι τέτοια έλεγε και η Μαρία Αντουανέτα για τον επαναστατημένο γαλλικό λαό "Δεν έχουν ψωμί να φάνε; Και γιατί δεν τρώνε παντεσπάνι;" και είδαμε που κατέληξε (και στα δικά μας!)
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #6592 στις: Φεβρουάριος 28, 2010, 11:00:52 πμ »
H μετάφραση του επίμαχου άρθρου του Focus.
http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/02/focus_28.html

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #6593 στις: Φεβρουάριος 28, 2010, 12:14:51 μμ »
    Ένας πρόλογος σε μια βαθυστόχαστη συνέντευξη…
Μεσημέρι Τετάρτης στην «Παλιά Αγορά» της Φιλοθέης. Ο καιρός θαυμάσιος και στα εξωτερικά τραπέζια λιάζεται ένα πλήθος αντιπροσωπευτικά νεοελληνικό. Εφηβοι που κατά πάσα πιθανότητα φοιτούν σε ιδιωτικά σχολεία, αλλά στην όψη δεν διαφέρουν σε τίποτε από τους διαδηλωτές του προπέρσινου Δεκέμβρη(η εξέγερση των βορείων προαστίων). Συζητούν -τι άλλο; - για ποδόσφαιρο(αποβλακωμένοι αυτοί οι έφηβοι γιατί δεν συζητούν για τίποτα γκόμενες;). Τουλάχιστον όμως, αν κρίνω από τις εμβριθείς κρίσεις που διατυπώνουν περί τερματοφυλάκων, δείχνουν να κατέχουν το θέμα εις βάθος. (εντελώς καμένοι ..)Μεσόκοπες κυρίες, που αντισταθμίζουν (ή έτσι νομίζουν) το πέρασμα του χρόνου με την «κομψότητα» -αν νοείται ως τέτοια ο συνδυασμός των μαύρων collants από latex, με ψηλοτάκουνες μπεζ, καστόρινες μπότες, μεσημεριάτικα.(ξέρουν τι κάνουν ,αλλά οι πιτσιρικάδες είναι στον κόσμο τους.) Στήνω αυτί.(ατιμούλη…) Συζητούν -τι πιο φυσικό; - θεωρητικά ζητήματα διακόσμησης, π. χ. υφάσματα επιπλώσεων και χρωματικούς συνδυασμούς.(τι να γράψει ο άνθρωπος;;; )
Εδώ είναι και ο κύριος με τα Reyban, το κόκκινο πουκάμισο και την ασορτί pochette, που τριγυρίζει κορδωμένος, αναζητώντας το ραντεβού του(κοντράστ για τον προοδευτικό πασοκτζή που αναμένει την υπέρβαση) εδώ είναι και ο απαραίτητος γραβατωμένος κύριος με το μαύρο κοστούμι και το κομπολόι στο χέρι, που έχει να ξυριστεί από προχθές(ο δεξιός της συντήρησης και της παραίτησης). Το θέαμα του πλήθους παρακολουθεί μελαγχολικά, πίνοντας τον καφέ του, ηλικιωμένος πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ(το βαθύ πασοκ που έχει αποσυρθεί), ενώ ξαφνικά εμφανίζεται από το πουθενά και αρχίζει να κόβει βόλτες ανάμεσα στα τραπέζια και ένας αδέσποτος σκύλος.(συμβολισμός για τον εκπαιδευτικό που περιμένει να του πετάξουν κάνα κόκκαλο) Το μόνο που λείπει για να κάνει την εικόνα τέλεια είναι κανένα πούρο, αλλά επειδή είναι ημέρα απεργίας ο τηλεοπτικός εργατολόγος και ο συνδικαλιστής (που συχνάζουν εκεί καθημερινά, με τα πούρα τους) έχουν μάλλον κατεβεί στην πορεία(στην πορεία καπνίζοντας πούρα να τονιστεί ο εκφυλισμός των συνδικαλιστών). Oι υπάλληλοι -εξυπηρετικοί, γρήγοροι και ευγενέστατοι- είναι κατά το πλείστον ξένοι.(τέτοιους εκπαιδευτικούς χρειαζόμαστε)
Υπέροχο μέρος, υπέροχος κόσμος! Αυτή είναι «η Ελλάδα που αντιστέκεται», που λέει ο Σαββόπουλος.(«κωλοέλληνες») Ο ιδεώδης χώρος για μια συζήτηση με την υπουργό Παιδείας κ. Αννα Διαμαντοπούλου...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159978
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 756
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 458
Σύνολο: 458

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.