*

Αποστολέας Θέμα: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου  (Αναγνώστηκε 1956237 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8932 στις: Απρίλιος 04, 2010, 10:30:11 μμ »
Η αναδρομική ισχύς νόμων ιδίως στο χώρο της Παιδείας αποτελεί εγκληματική ενέργεια. Πρόκειται για εν ψυχρώ εκτελέσεις ανθρώπων χωρίς υπερβολές. Εγώ είμαι φιλόλογος, επέλεξα το αμιγές φιλολογικό τμήμα όταν έδωσα εξετάσεις γιατί το Πασόκ πάλι τότε είχε βγάλει μια ρύθμιση ότι θα διορίζονται κατά 50% οι απόφοιτοι του φιλολογικού τμήματος και προτίμησα να περάσω γιάννενα φιλολογικό ενώ περνούσα αθήνα ιστορικό ή φπψ. Έφαγα του πατέρα μου πόσα εκατομμύρια για να τελειώσω την φοβερά δύσκολη σχολή που ήταν τότε το φιλολογικό ιωαννίνων κι όταν τέλειωσα το '93 γράφτηκα στην επετηρίδα κανονικά. Περιττό να σας πω ότι είμαι ακόμη αδιόριστη. Για άλλη μια φορά μετά από δυο επιτυχίες ασέπ φτάνω στην πηγή στα 41 μου χρόνια και βλέπω για άλλη μια φορά να αλλάζουν το αυλάκι που θα κατευθυνθεί το νερό. Δεν ξέρω τι επιχείρημα να βρω στον εαυτό μου για να κρατήσω την ψυχραιμία μου.
Χρόνια πολλά σε όλους με υγεία προπάντων.
Και έρχομαι στα καθ’ ημάς…
Αυτό που περιγράφει η tithea  είναι μια πικρή πραγματικότητα για πάρα πολλούς από εμάς.
Κάποτε είχα μιλήσει με ένα βουλευτή της νέας δημοκρατίας και του περιέγραψα τα προβλήματα με τους διορισμούς εκπαιδευτικών. Και ο άνθρωπος μου είχε πει το εξής: είναι ζήτημα που αφορά το ίδιο το κράτος, το ότι έχει επενδύσει σε πανεπιστήμια και υποδομές και στην εκπαίδευση  όσων σπούδασαν, είναι ένα γεγονός και απ’ αυτό απορρέει μια υποχρέωση της πολιτείας απέναντι σ’ όλους αυτούς που προσανατολίζονται προς το δημόσιο σχολείο.
Και πραγματικά είναι ανόητο να ξοδεύονται τόσα χρήματα για να σπουδάσει κανείς , από το κράτος και από τους πολίτες άμεσα και έμμεσα , που εγείρει το αυτονόητο ερώτημα. Γιατί όλο αυτό; Τα έξοδα , οι θυσίες , η προσπάθεια και η γενικότερη επένδυση στην ανώτατη εκπαίδευση.
Και γιατί να μην υπάρχει ένας προγραμματισμός για να σπουδάζουν οι άνθρωποι όχι μόνο για ένα τίτλο αλλά για κάτι ουσιαστικότερο.
Δεν εκπροσωπώ εδώ την ΝΔ αλλά θέλω να πω ότι ακόμη και από την συντηρητική παράταξη υπάρχει η ρεαλιστική θεώρηση του προβλήματος που έχει δημιουργηθεί.
Πόσο μάλλον για αυτό που έχει προκύψει τώρα με την μεταβολή που πάει να επιφέρει η κυβέρνηση. Όπως και να έχει το ζήτημα κάποιοι άνθρωποι έχουν σαφέστατα στραφεί στο να διοριστούν. Και είναι απαράδεκτο για πολλοστή φορά να διαψευστούν οι κόποι και οι προσπάθειες που έχουν καταβάλει. Δεν θα υπάρχει σίγουρα άλλη ομάδα ανθρώπων στην ελληνική κοινωνία που να έχει υποβληθεί σε τέτοια ταλαιπωρία.
Η υπεύθυνη για θέματα παιδείας της ΝΔ Βόζεμπεργκ  έχει πει ότι όποια ανατροπή γίνει εις βάρος των εκπαιδευτικών στο θέμα των διορισμών θα αποκατασταθεί όταν η ΝΔ αναλάβει ξανά την εξουσία. Και αυτό δεν είναι ένας λαϊκισμός απλά για εντυπωσιασμό. Δηλώνει ξεκάθαρα ότι δεν θα υπάρχει καμιά μακροπρόθεσμη λύση στο θέμα των διορισμών. Θα ισχύσει κάτι μόνο στα πλαίσια μια κυβέρνησης το πολύ και μετά μια απ’ τα ίδια, πάλι αλλαγές και ανακατατάξεις.
Γι αυτό πιστεύω ότι πρέπει το υπουργείο να κοιτάξει το πρόβλημα με ένα τρόπο που να δώσει μια σοβαρή λύση και για το παρόν και για το μέλλον.
Δεν πρέπει οι εκπαιδευτικοί να πέφτουν θύματα πολιτικών πειραματισμών κάθε τρείς και λίγο. Μιλάμε για ανθρώπους που έχουν αγωνιστεί στην ζωή τους, δεν μιλάμε για συνοριοφύλακες ή αγροφύλακες ή άσχετους στον ΟΣΕ και αλλού, για τους οποίους  υπάρχει η λογική να μην θίγονται τα κεκτημένα τους χωρίς να κατανοεί όμως κανείς από πού προέκυψαν ως τέτοια.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:34:21 »

Αποσυνδεδεμένος ppaio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 194
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8933 στις: Απρίλιος 04, 2010, 10:31:50 μμ »
Επειδή έχει σημασία και ποια είναι η άποψη της ελληνικής κοινωνίας για τους εκπαιδευτικούς και επειδή μιλάω καθημερινά με αρκετό κόσμο για τα θέματα αυτά παραθέτω το παρακάτω απόσπασμα από κάποιο πολίτη σε κάποιο άλλο φόρουμ. Νομίζω ότι είναι ενδεικτικό των απόψεων που ακούγονται για μας και δυστυχώς δεν είναι καθόλου παράλογο... Καλό θα ήταν να μας προβληματίσει...


  "Τα σχολεία δεν υπάρχουν για να διορίζονται κάποιοι καθηγητές και δάσκαλοι, αλλά για να μαθαίνουν τα παιδιά γράμματα. Και επειδή για να μάθουν τα παιδιά γράμματα χρειάζονται και καλούς δασκάλους, δεν γίνεται οι δάσκαλοί τους να διορίζονται με επετηρίδες του τύπου, “κουτσοί στραβοί, όλοι μέσα”. Το ΑΣΕΠ ήταν ένα πρώτο βήμα προς την αξιοκρατία. Αν δεν ήταν αρκετό, πρέπει να πάμε παραπέρα, όχι πίσω. Αρκετά με τις κλάψες των “αδιόριστων”. Στο κάτω κάτω υπάρχουν και άλλες δουλειές. Όλοι οι πτυχιούχοι θα γίνουν εκπαιδευτικοί του δημοσίου σ΄αυτή τη χώρα?"

" Τα γραφείου του Υπουργείου παιδείας όπως και των διαφόρων διευθύνσεων εκπαίδευσης είναι γεμάτα με αποσπασμένους εκπαιδευτικούς που κάνουν γραμματειακή υποστήριξη και άλλες δουλειές γραφείου (ή υποτίθεται πως κάνουν), αντί να είναι στις τάξεις. Ας γυρίσουν όλοι αυτοί στις τάξεις, και μετά, αν προκύψουν κενά, ας προσλάβουμε ανθρώπους για να τα καλύψουν. Και πάλι, όμως, κάποια στιγμή τα κενά θα καλυφθούν, και μάλλον γρήγορα, διότι, πιθανότατα, τα κενά που θα προκύψουν θα είναι λίγα. Πάλι λοιπόν δεν μπορούμε να τους διορίσουμε όλους, πάλι θα χρειαστεί να επιλέξουμε. Η επετηρίδα είναι η χειρότερη μέθοδος."

Προφανως ο πολιτης δεν ειναι εκπαιδευτικος ετσι; Εαν ηταν θα γνωριζε οτι υπαρχουν ανθρωποι που περιμενουν 20 χρονια για να διοριστουν , ανθρωποι με πολλαπλες επιτυχιες στον ΑΣΕΠ και ενα καρο πτυχια.Το ''υπαρχουν αλλες δουλειες'' ισως για αυτον αλλα ξεχνα οτι εκπαιδευτηκαμε
επι 4-6 χρονια για να γινουμε καθηγητες και οχι κηπουροι η σκουπηδιαρηδες. Το δικαιωμα ευτυχως η δυστυχως μας το εδωσε το κρατος το οποιο
και οφειλει να τακτοποιησει τον κοσμο που το ιδιο σπουδασε για καθηγητη και οχι χτιστη.Ας εκλεινε τις κανουλες των πανεπιστημιων τωρα ειναι αργα λυπαμαι.

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8934 στις: Απρίλιος 04, 2010, 11:01:26 μμ »
ξεχνά οτι εκπαιδευτηκαμε
επι 4-6 χρονια για να γινουμε καθηγητες και οχι κηπουροι η σκουπηδιαρηδες. Το δικαιωμα ευτυχως η δυστυχως μας το εδωσε το κρατος το οποιο
και οφειλει να τακτοποιησει τον κοσμο που το ιδιο σπουδασε για καθηγητη και οχι χτιστη.Ας εκλεινε τις κανουλες των πανεπιστημιων τωρα ειναι αργα λυπαμαι.


χρόνια πολλά σε όλους με υγεία πάνω απ όλα.
Η εισαγωγή στο πανεπιστήμιο δεν αποτελεί αυτονόητο συμβόλαιο μελλοντικής εργασίας στο δημόσιο.πολλά παιδιά με δυνατότητα λόγω πτυχίου να διδάξουν σε σχολείο, απασχολούνται σε άλλες εργασίες στον ιδιωτικό τομέα και προσφέρουν τα μέγιστα.η πανεπιστημιακή τους εκπαίδευση τους βοηθά να εργάζονται και να προσφέρουν στην εθνική οικονομία.δηλαδή αν κάποιος δεν καταφέρει να μπει σε σχολείο θεωρούμε ότι η πανεπιστημιακή παιδεία που του πρόσφερε το κράτος δεν πιάνει τόπο;
προφανώς οι πολιτικοί που τα υποστηρίζουν αυτά είναι βαθιά νυχτωμένοι αφού δεν γνωρίζουν τίποτα από ιδιωτική πρωτοβουλία και πόσα αυτή συνεισφέρει στην εθνική οικονομία.απλά λαϊκίζουν 




Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8935 στις: Απρίλιος 04, 2010, 11:23:38 μμ »
ξεχνά οτι εκπαιδευτηκαμε
επι 4-6 χρονια για να γινουμε καθηγητες και οχι κηπουροι η σκουπηδιαρηδες. Το δικαιωμα ευτυχως η δυστυχως μας το εδωσε το κρατος το οποιο
και οφειλει να τακτοποιησει τον κοσμο που το ιδιο σπουδασε για καθηγητη και οχι χτιστη.Ας εκλεινε τις κανουλες των πανεπιστημιων τωρα ειναι αργα λυπαμαι.


χρόνια πολλά σε όλους με υγεία πάνω απ όλα.
Η εισαγωγή στο πανεπιστήμιο δεν αποτελεί αυτονόητο συμβόλαιο μελλοντικής εργασίας στο δημόσιο.πολλά παιδιά με δυνατότητα λόγω πτυχίου να διδάξουν σε σχολείο, απασχολούνται σε άλλες εργασίες στον ιδιωτικό τομέα και προσφέρουν τα μέγιστα.η πανεπιστημιακή τους εκπαίδευση τους βοηθά να εργάζονται και να προσφέρουν στην εθνική οικονομία.δηλαδή αν κάποιος δεν καταφέρει να μπει σε σχολείο θεωρούμε ότι η πανεπιστημιακή παιδεία που του πρόσφερε το κράτος δεν πιάνει τόπο;
προφανώς οι πολιτικοί που τα υποστηρίζουν αυτά είναι βαθιά νυχτωμένοι αφού δεν γνωρίζουν τίποτα από ιδιωτική πρωτοβουλία και πόσα αυτή συνεισφέρει στην εθνική οικονομία.απλά λαϊκίζουν 




Μιλάμε για όσους έχουν επιλέξει τέτοιες σπουδές και μια διαδρομή προς το δημόσιο σχολείο. 
Αλλά παρεμπιπτόντως   οι σπουδές δεν πρέπει να είναι ασύνδετες με το ζήτημα της επαγγελματικής αποκατάστασης ή με την παραπέρα ακαδημαϊκή πορεία.
Αποτελούν ένα είδος επένδυσης τόσο του ατόμου όσο και της κοινωνίας που δεν θα πρέπει να καταλήγει στα αζήτητα.
Πάντως η ιδέα του Πανάρετου με τα κολέγια είναι ίσως μια λύση στο θέμα της εκπαίδευσης με ένα γενικότερο νόημα. Που ο καθένας μπορεί να αποκτήσει γενική ή ειδική μόρφωση αποκτώντας αντίστοιχες εκπαιδευτικές μονάδες και να προσαρμόσει τις σπουδές στον  πρακτικό ή υποκειμενικό στόχο του.
Για όσους όμως κάνουν πανεπιστημιακές σπουδές είναι εντελώς αυτονόητο ότι πρέπει να έχουν βαρύτητα και για την εύρεση εργασίας. 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:34:21 »

Αποσυνδεδεμένος ppaio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 194
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8936 στις: Απρίλιος 04, 2010, 11:42:57 μμ »
ξεχνά οτι εκπαιδευτηκαμε
επι 4-6 χρονια για να γινουμε καθηγητες και οχι κηπουροι η σκουπηδιαρηδες. Το δικαιωμα ευτυχως η δυστυχως μας το εδωσε το κρατος το οποιο
και οφειλει να τακτοποιησει τον κοσμο που το ιδιο σπουδασε για καθηγητη και οχι χτιστη.Ας εκλεινε τις κανουλες των πανεπιστημιων τωρα ειναι αργα λυπαμαι.


χρόνια πολλά σε όλους με υγεία πάνω απ όλα.
Η εισαγωγή στο πανεπιστήμιο δεν αποτελεί αυτονόητο συμβόλαιο μελλοντικής εργασίας στο δημόσιο.πολλά παιδιά με δυνατότητα λόγω πτυχίου να διδάξουν σε σχολείο, απασχολούνται σε άλλες εργασίες στον ιδιωτικό τομέα και προσφέρουν τα μέγιστα.η πανεπιστημιακή τους εκπαίδευση τους βοηθά να εργάζονται και να προσφέρουν στην εθνική οικονομία.δηλαδή αν κάποιος δεν καταφέρει να μπει σε σχολείο θεωρούμε ότι η πανεπιστημιακή παιδεία που του πρόσφερε το κράτος δεν πιάνει τόπο;
προφανώς οι πολιτικοί που τα υποστηρίζουν αυτά είναι βαθιά νυχτωμένοι αφού δεν γνωρίζουν τίποτα από ιδιωτική πρωτοβουλία και πόσα αυτή συνεισφέρει στην εθνική οικονομία.απλά λαϊκίζουν 

Tι πινεις ρε φιλε ? Δωσε και εμας. Ενταξει χεσε τους καθηγητες. Παρε τον γιατρο που για να μπει και να τελειωσει την Ιατρικη καπου στα 35+
εφτυσε το γαλα της μανας του και θα ερθεις εσυ να του πεις γινε ελαιοχρωματιστης μετα ολα απο αυτα. Φιλε σπουδασα για να γινω καθηγητης
οχι γιδοβοσκος.Το καταλαβαινεις .Οσο για τον ιδιωτικο τομεα στην Ελλαδα αυτο ειναι ανεκδοτο ποντιακο.Σταρατα ΝΑ ΤΟΝ ΧΕΣΩ.Καληνυχτα.

Αποσυνδεδεμένος mathstavros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1665
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8937 στις: Απρίλιος 05, 2010, 12:01:33 πμ »
χρόνια πολλά σε όλους με υγεία πάνω απ όλα.
Η εισαγωγή στο πανεπιστήμιο δεν αποτελεί αυτονόητο συμβόλαιο μελλοντικής εργασίας στο δημόσιο.πολλά παιδιά με δυνατότητα λόγω πτυχίου να διδάξουν σε σχολείο, απασχολούνται σε άλλες εργασίες στον ιδιωτικό τομέα και προσφέρουν τα μέγιστα.η πανεπιστημιακή τους εκπαίδευση τους βοηθά να εργάζονται και να προσφέρουν στην εθνική οικονομία.δηλαδή αν κάποιος δεν καταφέρει να μπει σε σχολείο θεωρούμε ότι η πανεπιστημιακή παιδεία που του πρόσφερε το κράτος δεν πιάνει τόπο;
προφανώς οι πολιτικοί που τα υποστηρίζουν αυτά είναι βαθιά νυχτωμένοι αφού δεν γνωρίζουν τίποτα από ιδιωτική πρωτοβουλία και πόσα αυτή συνεισφέρει στην εθνική οικονομία.απλά λαϊκίζουν 

Πολύ τεχνοκρατική η άποψη σου, άποψη που προσπαθούν να μας περάσουν τα τελευταία χρόνια οι πολιτικοί οι οποίοι βέβαια έχουν τεράστια ευθύνη με τη βιομηχανία πτυχιούχων τα τελευταία χρόνια.Θα συμφωνούσα αν πράγματι υπήρχαν οι εναλλακτικές ευκαιρίες στον ιδιωτικό έστω τομέα για φιλόλογους μαθηματικούς
φυσικούς κτλπ και επιπλέον ο ιδιωτικός τομέας λειτουργούσε σε επίπεδο ανταμοιβών παραπλήσια έστω των ανταμοιβών του εξωτερικού.Σκέψου εδώ πόσοι απόφοιτοι καθηγητικών σχολών απασχολούνται σε θέσεις άσχετες με το αντικείμενο σπουδών τους(πολλές φορές κάνοντας χρήση όχι του πτυχίου αλλά του απολυτηρίου λυκείου) με αποδοχές πείνας.
Τώρα για το αν κάποιος έχει σπουδάσει αλλά εργάζεται ως διανομέας σίγουρα και αυτός προσφέρει στην εθνική οικονομία και στη κοινωνία γενικότερα.Δυστηχώς όμως για αυτόν καταρέουν όλα τα όνειρα που είχε στα 18 του.Προσωπικά εγώ και πιστεύω και πολλοί άλλοι δεν θα σπούδαζαν μόνο γιατί θα τους συνάρπαζε κάποια επιστήμη.

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8938 στις: Απρίλιος 05, 2010, 12:11:11 πμ »
αν θες να γίνεις καθηγητής δικαίωμα σου και σου εύχομαι να το πετύχεις.αλλά επειδή το θέλεις αυτό δεν σημαίνει ότι το εκάστοτε κράτος είναι και υποχρεωμένο να σε διορίσει.
όσο για τους γιδοβοσκούς και τους ελαιοχρωματιστές ,τους γιατρούς που φτύνουν γάλατα από το στόμα και διάφορα τέτοια δώστα σενάριο για καμιά ταινία.αυτά δεν είναι επιχειρήματα ούτε συγκινούν κανένα.ο καθένας αγωνίζεται γι αυτό που ονειρεύεται και είτε το πετυχαίνει είτε όχι.θέλει ικανότητες,θέλει τύχη και επειδή στην Ελλάδα ζούμε χρειάζεται και σταθερότητα νόμων και όχι πιέσεις και κλάμματα από τις εκάστοτε ομαδούλες που προσπαθούν να βολέψουν την πάρτη τους σε βάρος των άλλων

Αποσυνδεδεμένος mathstavros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1665
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8939 στις: Απρίλιος 05, 2010, 12:24:58 πμ »
αν θες να γίνεις καθηγητής δικαίωμα σου και σου εύχομαι να το πετύχεις.αλλά επειδή το θέλεις αυτό δεν σημαίνει ότι το εκάστοτε κράτος είναι και υποχρεωμένο να σε διορίσει.
όσο για τους γιδοβοσκούς και τους ελαιοχρωματιστές ,τους γιατρούς που φτύνουν γάλατα από το στόμα και διάφορα τέτοια δώστα σενάριο για καμιά ταινία.αυτά δεν είναι επιχειρήματα ούτε συγκινούν κανένα.ο καθένας αγωνίζεται γι αυτό που ονειρεύεται και είτε το πετυχαίνει είτε όχι.θέλει ικανότητες,θέλει τύχη και επειδή στην Ελλάδα ζούμε χρειάζεται και σταθερότητα νόμων και όχι πιέσεις και κλάμματα από τις εκάστοτε ομαδούλες που προσπαθούν να βολέψουν την πάρτη τους σε βάρος των άλλων
Συμφωνώ με αυτο που λες οτι δεν είναι υποχρέωση του κράτους να σε διορίσει και ότι χρειάζονται ικανότητες και τύχη και σταθερότητα νόμων.Θέλω να μου πεις όμως δεν είναι υποχρέωση του κράτους να εξασφαλίζει εργασία ή έστω να δημιουργει ευκαιρίες εργασίας για τους πολίτες του και να βάζει κάποια στανταρ για την ποιότητα εργασίας;Αν διαφωνείς πες μου τι στο καλό ειναι υποχρεωμένο να κάνει ένα κράτος;Να σου δώσει ένα διαβατήριο και να σου πει αντε καλή τύχη είναι ευλογία για ένα κράτος οι μετανάστες;Όσο για  τις πιέσεις και τα κλάμματα οι τελευταίοι που ευθύνονται νομίζω είναι οι πολίτες.Μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσεις και να βάλεις στο στόχαστρο τους πολιτικούς και τις κυβερνήσεις απο την μεταπολίτευση και μετά.

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8940 στις: Απρίλιος 05, 2010, 12:27:46 πμ »

Πολύ τεχνοκρατική η άποψη σου, άποψη που προσπαθούν να μας περάσουν τα τελευταία χρόνια οι πολιτικοί οι οποίοι βέβαια έχουν τεράστια ευθύνη με τη βιομηχανία πτυχιούχων τα τελευταία χρόνια.Θα συμφωνούσα αν πράγματι υπήρχαν οι εναλλακτικές ευκαιρίες στον ιδιωτικό έστω τομέα για φιλόλογους μαθηματικούς
φυσικούς κτλπ και επιπλέον ο ιδιωτικός τομέας λειτουργούσε σε επίπεδο ανταμοιβών παραπλήσια έστω των ανταμοιβών του εξωτερικού.Σκέψου εδώ πόσοι απόφοιτοι καθηγητικών σχολών απασχολούνται σε θέσεις άσχετες με το αντικείμενο σπουδών τους(πολλές φορές κάνοντας χρήση όχι του πτυχίου αλλά του απολυτηρίου λυκείου) με αποδοχές πείνας.
Τώρα για το αν κάποιος έχει σπουδάσει αλλά εργάζεται ως διανομέας σίγουρα και αυτός προσφέρει στην εθνική οικονομία και στη κοινωνία γενικότερα.Δυστηχώς όμως για αυτόν καταρέουν όλα τα όνειρα που είχε στα 18 του.Προσωπικά εγώ και πιστεύω και πολλοί άλλοι δεν θα σπούδαζαν μόνο γιατί θα τους συνάρπαζε κάποια επιστήμη.


δεν διαφωνώ με αυτά που γράφεις.στον ιδιωτικό τομέα δούλεψα για αρκετά χρόνια.οι χημικοί έχουν αυτές τη δυνατότητα. ανακάλυψα ότι και μαθηματικοί και φιλόλογοι δούλευαν σε εταιρείες σε διάφορα πόστα αποκτώντας ταυτόχρονα και άλλα προσόντα για να΄βελτιώσουν την θέση τους στην αγορά εργασίας.δύσκολη η αγορά εργασίας το χω νιώσει πολύ έντονα.
αλλά αν δεν κατάφερνα να μπω στην εκπαίδευση δεν θα ζητούσα από το κράτος ντε και καλά να με διορίσει γιατί μου το χρωστάει.ούτε θα πίεζα για νόμους κομμένους και ραμμένους στα μέτρα μου.υπάρχει και η κοινή λογική.

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8941 στις: Απρίλιος 05, 2010, 12:36:48 πμ »
Επειδή έχει σημασία και ποια είναι η άποψη της ελληνικής κοινωνίας για τους εκπαιδευτικούς και επειδή μιλάω καθημερινά με αρκετό κόσμο για τα θέματα αυτά παραθέτω το παρακάτω απόσπασμα από κάποιο πολίτη σε κάποιο άλλο φόρουμ. Νομίζω ότι είναι ενδεικτικό των απόψεων που ακούγονται για μας και δυστυχώς δεν είναι καθόλου παράλογο... Καλό θα ήταν να μας προβληματίσει...


  "Τα σχολεία δεν υπάρχουν για να διορίζονται κάποιοι καθηγητές και δάσκαλοι, αλλά για να μαθαίνουν τα παιδιά γράμματα. Και επειδή για να μάθουν τα παιδιά γράμματα χρειάζονται και καλούς δασκάλους, δεν γίνεται οι δάσκαλοί τους να διορίζονται με επετηρίδες του τύπου, “κουτσοί στραβοί, όλοι μέσα”. Το ΑΣΕΠ ήταν ένα πρώτο βήμα προς την αξιοκρατία. Αν δεν ήταν αρκετό, πρέπει να πάμε παραπέρα, όχι πίσω. Αρκετά με τις κλάψες των “αδιόριστων”. Στο κάτω κάτω υπάρχουν και άλλες δουλειές. Όλοι οι πτυχιούχοι θα γίνουν εκπαιδευτικοί του δημοσίου σ΄αυτή τη χώρα?"

" Τα γραφείου του Υπουργείου παιδείας όπως και των διαφόρων διευθύνσεων εκπαίδευσης είναι γεμάτα με αποσπασμένους εκπαιδευτικούς που κάνουν γραμματειακή υποστήριξη και άλλες δουλειές γραφείου (ή υποτίθεται πως κάνουν), αντί να είναι στις τάξεις. Ας γυρίσουν όλοι αυτοί στις τάξεις, και μετά, αν προκύψουν κενά, ας προσλάβουμε ανθρώπους για να τα καλύψουν. Και πάλι, όμως, κάποια στιγμή τα κενά θα καλυφθούν, και μάλλον γρήγορα, διότι, πιθανότατα, τα κενά που θα προκύψουν θα είναι λίγα. Πάλι λοιπόν δεν μπορούμε να τους διορίσουμε όλους, πάλι θα χρειαστεί να επιλέξουμε. Η επετηρίδα είναι η χειρότερη μέθοδος."

Αυτό το  μιλάω με αρκετό κόσμο και μου λέει αυτό κι εκείνο μου θυμίζει εκείνο που είχε πει ο πρωθυπουργός, οτι δηλαδή επιβάλλω νέα μέτρα επειδή συναντάω κόσμο στο δρόμο και μου λένε "εγώ πρόεδρε για τη πατρίδα και το μισθό μου να δώσω". Απλά δεν είναι επιχείρημα. Και στο κάτω κάτω, αν κάποιος θέλει να δώσει και το μισθό του για τη πατρίδα στους πολιτικούς που τη κατάντησαν έτσι, υπάρχει κι ένας λογαριασμός που έχει ανοιχθεί για προσφορές προς κάλυψη του δημοσίου χρέους, ας πηγαίνει κάθε μήνα να καταθέτει εκεί το μισθό του.
Ομοίως, δεν είναι δυνατόν να αποφασίζει κάποιος για τη "θυσία" ανθρώπων που επένδυσαν χρόνια απ' τη ζωή τους, και προσπάθεια, βάσει του τί λέει ο καθένας, που τελικά δεν έχει και σχέση με τη παιδεία.
Ο ΑΣΕΠ δε διασφαλίζει τίποτα όσον αφορά τη ποιότητα των εκπαιδευτικών, πολύ απλά επειδή η θέση του εκπαιδευτικού είναι στην αίθουσα, και ουσιαστικά ο ΑΣΕΠ δεν αφορά την αίθουσα, αλλά τη δυνατότητα απομνημόνευσης πληροφοριών. Αυτό που διασφαλίζει τη καλή ποιότητα εκπαιδευτικών είναι η παρουσία επιθεωρητών που παλαιότερα (πριν δηλαδή τους καταργήσει το κόμμα που θέσπισε τον ΑΣΕΠ) έμπαιναν στις αίθουσες και έλεγχαν το επίπεδο του μαθήματος. Ανάλογα με τις κρίσεις τους δίδονταν και οι βαθμίδες στους καθηγητές.
Από εκεί και πέρα διαφωνώ και μ' αυτούς που μιλάνε για "όνειρα". Όσοι μπήκαμε στα πανεπιστήμια σε καθηγητικές ή άλλες σχολές, μπήκαμε προκειμένου να εξασφαλίσουμε τα προς το ζειν. Δηλαδή τώρα που όλα τα παιδιά κάνουν αίτηση για παιδαγωγικό, τί σημαίνει οτι ξαφνικά όλα τα παιδιά έχουν το "όνειρο" να γίνουν δάσκαλοι? Απλά προσπαθούν να εξασφαλίσουν μια θέση, δηλαδή το κέρδος τους. Και δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ κακό σ' αυτό. Επιτέλους, πρέπει να σταματήσουμε τη δαιμονοποιήση της λέξης "κερδοσκοπία". Άλλο κερδοσκοπία και άλλο "αισχροκέρδια". Κερδοσκόποι είμαστε όλοι, εκτός αν εργαζόμαστε εθελοντικά, χωρίς αμοιβή, και ακόμη και τότε μπορεί να προσβλέπουμε σε κάτι άλλο, πχ μοριοδότηση για μια θέση που θα μας προσφέρει κέρδος.
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος DOG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 480
  • Φύλο: Άντρας
  • Νυχτα ξελογιαστρα,νυχτα ομορφη.......
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8942 στις: Απρίλιος 05, 2010, 12:45:07 πμ »
παιδια χρονια πολλα σε ολους!

οσο για το θεμα που συζητατε,πιστευω οτι παλιοτερα συνδεοταν αρρηκτα το πανεπιστημιο με την επαγγελματικη αποκατασταση.αρα οι παλιοτεροι εχουν δικιο να διαμαρτυρονται.
οταν εγω εδωσα το 2000,αρχιζε να ξεκαθαριζει σε μας ως μαθητες,το οτι ο,τι κι αν σπουδασουμε,δεν ειναι σιγουρος ο διορισμος.
τωρα πιστευω οτι τα παιδια που δινουν πανελληνιες το εχουν καταλαβει.
προσωπικα δεν θεωρω οτι το σωστο ειναι ολοι να σπουδαζουμε κ να διοριζομαστε.
απλα η γενια των πατεραδων μας ηθελε να μας μορφωσει(κ ορθως),για το δικο μας καλο.
τωρα ομως βλεπουμε οτι υπαρχει μεγαλη ελλειψη στα τεχνικα επαγγελματα.πχ γι αυτο ο υδραυλικος μας παιρνει 50 ευρω για 10 λεπτα δουλεια.
για αυτο κ οι αλβανοι εχουν παρει ολες τις αγροτικες περιουσιες,τις οποιες εμεις δεν <καταδεχομαστε> να κανουμε.
πιστευω οτι η νοοτροπια που παροτρυνει τα παιδια να γινουν ολοι γιατροι-καθηγητες-δημοσιοι υπαλληλοι πρεπει να αλλαξει(μιλω για τα παιδια που φοιτουν τωρα στο λυκειο)
να υπαρξουν σχολες οπου να διδασκονται νεες αγροτικες μεθοδοι ,οπως κ τα τεχνικα επαγγελματα,ετσι ωστε κ να σπουδαζουν τα παιδια,αλλα και να εχουν μελλον.

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8943 στις: Απρίλιος 05, 2010, 12:49:51 πμ »
ευκαιρίες εργασίας ναι είναι υποχρέωση του κράτους να δημιουργεί.και να προστατεύει την εργασία και ότιι σχετίζεται με το δικαίωμα στην εργασία,την αξιοπρέπεια στην εργασία.
βεβαίως και οι πολιτικοί είναι οι υπεύθυνοι για το σημερινό κατάντημα της χώρας.αν υπήρχε νομοθεσία χωρίς παράθυρα,χωρίς να αλλάζει κάθε λίγο και λιγάκι γιατί κάποιοι πιέζουν,σίγουρα κάποια πράγματα θα ήταν καλύτερα.
μην πας μακριά.η υπουργός ανακοινώνει μείωση των αποσπάσεων κατά 70% και μετά το έκανε 50%.τι να πεις και τι να υποθέσεις.αντί να κοπούν κατά 100% οι αποσπάσεις του υπουργείου παιδείας πάλι κάποιοι θα βολεύονται.
αντί οι διορισμοί να γίνονται 100% από ΑΣΕΠ (με επιπλέον μόρια για τους έχοντες προϋπηρεσία)όπως προέβλεπε το αρχικό σχέδιο πριν 10 χρόνια, φτάσαμε στο σημερινό παράλογο επειδή οι πολιτικοί μας δεν μπόρεσαν να αντισταθούν στις κάθε είδους πιέσεις.
σήμερα είμαι στην εκπαίδευση.δεν ξέρω αν θα είμαι και αύριο.κάνω τη δουλειά μου όσο καλύτερα μπορώ.δεν μου φταίνε τα 30άρια τμήματα.περισσότερο μου φταίει η αδιαφορία της ΟΛΜΕ και μετά η αδιαφορία κάποιων κρατικών υπαλλήλων πάνω από μένα

Αποσυνδεδεμένος teogan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 130
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8944 στις: Απρίλιος 05, 2010, 01:08:59 πμ »
Τις σπουδές τις κάνεις σαν επένδυση στον εαυτό σου και στη γνώση που σου παρέχεται. Παίρνεις πτυχίο φιλολογίας ή φυσικής; Είσαι φιλόλογος ή φυσικός. Δεν είσαι εκπαιδευτικός ή καθηγητής φιλολογίας ή φυσικής. Ειδικά για τους φυσικούς υπάρχουν δεκάδες επιλογές επαγγελματικής αποκατάστασης. Το πτυχίο σου αντικατοπτρίζει τις γνώσεις σου και δεν θεμελιώνει δικαίωμα για εργασία, αλλά για διεκδίκηση θέσεων εργασίας. Για παράδειγμα, κάποιος πτυχιούχος οικονομικού δεν μπορεί να έχει την αξίωση να τον προσλάβει το Υπουργείο Οικονομικών σε κάποια εφορία, αλλά μπορεί να απασχοληθεί σε ένα σωρό δουλειές, και διαγωνίζεται μέσω ΑΣΕΠ για λίγες εκατοντάδες ή και δεκάδες θέσεις στο δημόσιο, όσες ακριβώς χρειάζεται το αντίστοιχο Υπουργείο. Με την ίδια λογική, και οι θέσεις στο δημόσιο σχολείο δεν είναι δυνατόν να καθορίζονται με βάση το πλήθος των πτυχιούχων φιλολόγων, φυσικών κλπ., αλλά με βάση τις πραγματικές ανάγκες του δημόσιου σχολείου. Το γεγονός ότι τα πανεπιστήμια βγάζουν χιλιάδες πτυχιούχους δεν σημαίνει τίποτα. Αναγκαστικά πρέπει να υπάρχει ένα σύστημα επιλογής, το οποίο δεν μπορεί να είναι άλλο από έναν γραπτό διαγωνισμό. Το ότι οι άριστοι στο διαγωνισμό μπορεί να μην είναι οι καλύτεροι εκπαιδευτικοί είναι ένα θέμα που όμως ισχύει σε κάθε διαγωνισμό. Δεν είδα κανέναν συμβασιούχο του Υπ. Οικονομικών για παράδειγμα να φωνάζει γιατί δεν προτιμούν να διορίσουν αυτόν, αντί να κάνουν διαγωνισμό στο αντίστοιχο υπουργείο, ούτε και καμιά άλλη τέτοια περίπτωση. Μόνο το Υπουργείο Παιδείας μέχρι τώρα θεωρούσε ότι θα πρέπει να αποκαταστήσει επαγγελματικά τους συμβασιούχους εργαζόμενους, ασχέτως αντικειμενικής κρίσης τους και ασχέτως αναγκών. Η προϋπηρεσία δεν αποτελεί κρίση σε καμία περίπτωση, διότι δεν σε ελέγχει κανείς, αν κάνεις σωστά τη δουλειά σου. Εν ολίγοις, το πτυχίο δεν σημαίνει τίποτε άλλο παρά την πιστοποίηση γνώσεων και τη θεμελίωση του δικαιώματος διεκδίκησης κάποιας σχετικής θέσης εργασίας.

Αποσυνδεδεμένος ppaio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 194
    • Προφίλ
Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής
« Απάντηση #8945 στις: Απρίλιος 05, 2010, 01:11:32 πμ »
ευκαιρίες εργασίας ναι είναι υποχρέωση του κράτους να δημιουργεί.και να προστατεύει την εργασία και ότιι σχετίζεται με το δικαίωμα στην εργασία,την αξιοπρέπεια στην εργασία.
βεβαίως και οι πολιτικοί είναι οι υπεύθυνοι για το σημερινό κατάντημα της χώρας.αν υπήρχε νομοθεσία χωρίς παράθυρα,χωρίς να αλλάζει κάθε λίγο και λιγάκι γιατί κάποιοι πιέζουν,σίγουρα κάποια πράγματα θα ήταν καλύτερα.
μην πας μακριά.η υπουργός ανακοινώνει μείωση των αποσπάσεων κατά 70% και μετά το έκανε 50%.τι να πεις και τι να υποθέσεις.αντί να κοπούν κατά 100% οι αποσπάσεις του υπουργείου παιδείας πάλι κάποιοι θα βολεύονται.
αντί οι διορισμοί να γίνονται 100% από ΑΣΕΠ (με επιπλέον μόρια για τους έχοντες προϋπηρεσία)όπως προέβλεπε το αρχικό σχέδιο πριν 10 χρόνια, φτάσαμε στο σημερινό παράλογο επειδή οι πολιτικοί μας δεν μπόρεσαν να αντισταθούν στις κάθε είδους πιέσεις.
σήμερα είμαι στην εκπαίδευση.δεν ξέρω αν θα είμαι και αύριο.κάνω τη δουλειά μου όσο καλύτερα μπορώ.δεν μου φταίνε τα 30άρια τμήματα.περισσότερο μου φταίει η αδιαφορία της ΟΛΜΕ και μετά η αδιαφορία κάποιων κρατικών υπαλλήλων πάνω από μένα

Επειδη αντιληφθηκαν το μπουρδελο με τα 24μηνα 30μηνα κοκ για αυτο θελουν να καθιερωσουν ενα ενιαιο συστημα.Εχουν δικιο να φωναζουν οι συναδελφοι οι οποιοι σχεδιασαν την ζωη τους με βαση το ισχυον συστημα.Αλλα και αυτοι αδικησαν καποιους αλλους με την σειρα τους.Και δυστυχως εγενετο γορδιος δεσμος και καποιος να πρεπει τραβηξει το σπαθι.Καποιοι θα τους παρει η μπαλα και αλλοι ελαχιστοι θα καταρθωσουν να
διοριστουν. Προσωπικα πιστευω οτι για την πλειοψηφια θα ισχυσει το νεο συστημα οποιο και αν ειναι αυτο.Οτι θα δινει κατι σε ολους ειναι σιγουρο.
Απο εκει περα. Δεν γνωριζω που θα δινει βαρυτητα οπως και κανεις αλλος. Για αυτο ας περιμενουμε ο καιρος εφτασε λενε. Εγω πιστευω πως οχι διοτι δεν ειναι σιγουροι με την οικονομια. Φανταστειτε να πουνε διοριζονται τοσοι και αν σε δυο μηνες δεν βρουνε δανεικα να τα αναιρεσουν.Εγω πιστευω οτι δεν ειναι σιγουροι για το πως θα παει το πραγμα για αυτο δεν αποκλειουν και το ΔΝΤ (μας επισκεπτεται την Τεταρτη).Το πιο λογικο για μενα ειναι η ανακοινωση να γινει τον Ιουνιο οπου θα δειξει που παει το πραγμα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159974
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 752
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 642
Σύνολο: 651

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.