0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πίσω απ’ όλα αυτά κρύβεται μια αλήθεια σχετικά με προτεραιότητες αλλά και μια ισοπεδωτική θεωρία ότι είναι υποχρεωμένο το σύστημα να εξασφαλίζει για όλους εργασία ή σε μεγαλύτερο βαθμό ο ατομισμός του να βολευτώ εγώ και οι άλλοι δεν πα να... .Στην εκπαίδευση για παράδειγμα είναι αδύνατο να εργαστούν όλοι όσοι έχουν τα τυπικά προσόντα. Το θέμα είναι να γίνει κατανοητό απ’ όλους χωρίς να σημαίνει ότι δεν πρέπει να προσλαμβάνονται αρκετοί για να λειτουργεί σωστά το σύστημα.
ρε παιδια μηπως φασκει και αντιφασκει ή αρχισα να μην καταλαβαινω ελληνικα?
TI NA ΠΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΙ ΕΙΠΕ Η ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ:"λογική είναι, ότι αφού κάποιος περάσει τον ΑΣΕΠ μετά θα παίρνουν επιπλέον μόρια όλες οι ομάδες, όπως είναι οι πολύτεκνοι, οι τρίτεκνοι, τα άτομα με αναπηρία. Μόρια θα δίνονται και στην προϋπηρεσία και ιδιαίτερα στην προϋπηρεσία άνω των 24 μηνών. Η μοριοδότηση θα είναι σημαντική, ώστε να αντιμετωπιστούν οι άνθρωποι που έχουν μια εμπειρία στην εκπαίδευση. Βεβαίως υπάρχουν και τα μόρια που αφορούν τις επιπλέον σπουδές όπως μεταπτυχιακός, διδακτορικός τίτλος, δεύτερο πτυχίο, η γλώσσα και η πληροφορική που μπαίνει για πρώτη φορά, ώστε να έχουμε τον πλέον καταρτισμένο δάσκαλο.ΑΡΑ ΘΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Ο ΑΣΕΠ , (ΩΡΑΙΑ 4 ΕΧΩ...ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΩ)Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ, ( ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΛΑ ΠΑΜΕ 16+)ΠΙΘΑΝΟΝ ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ, (ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ 8+ ΕΧΩ)ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ, ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ, (ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ...ΑΧ ΤΙ ΚΑΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΧΩ ΔΥΟ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΑΡΙΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΓΝΩΣΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ)ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ( ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ)ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ - ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ (ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ)ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙ ΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΣΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ.....
Δεν ξέρω αν άκουσε κανείς τον Βγενόπουλο που μίλησε για το Σιφουνάκη. Πάντως είπε ευθέως ότι είναι δύσκολο να γίνουν αλλαγές όταν τα άτομα είναι τα ίδια που επί χρόνια λειτουργούσαν με μια άλφα λογική. Το ίδιο νομίζω ότι θα γίνει και στην εκπαίδευση. Παρά τις διακηρύξεις οι άνθρωποι δεν αλλάζουν απ’ την μια στιγμή στην άλλη. Τι περιμένουμε το πασοκ που δημιούργησε αυτή την κατάσταση να σπεύσει να την αποκαταστήσει; Θα ακολουθήσει τον κλασσικό δρόμο που ξέρουν να βαδίζουν καλύτερα. Τον επικοινωνιακό καθαρά. Και όσον αφορά το θέμα με τους διορισμούς θα καλύψει όσους έχουν μεγάλες προϋπηρεσίες και οι υπόλοιποι θα ψάχνονται στο απώτερο μέλλον. Τι είναι αυτές οι δηλώσεις για 17000 λιγότερους εκπαιδευτικούς; Αν κάνει κανείς τον υπολογισμό είναι ακριβώς το μείον 70% που αναφέρει το σχέδιο σταθερότητας για τους αναπληρωτές. Έτσι οι ελεγκτές θα δουν ότι πράγματι έκαναν πράξη αυτό που ανακοινώθηκε. Αλλά συμπεριφέρεται στους ανθρώπους αυτούς άδικα αφού τους αιφνιδιάζει και δεν τους αφήνει κανένα περιθώριο. Και πως το τολμά αυτό; Απλά γιατί δεν έχουν ερείσματα για να αντιδράσουν.Από την άλλη κλείνει το μάτι στους μόνιμους ότι εσάς δεν σας αφορά όλο αυτό, είστε υπό προστασία. Γιατί αν τους έθιγε τότε θα γινόταν χαμός με τις καταλήψεις και τις απεργίες.Είναι αυτό καμιά σοβαρή εξέλιξη στην παιδεία; Ίσα ίσα που δουλεύοντας όλοι αυτοί ,έστω ως ωρομίσθιοι, κάτι κέρδιζαν. Δηλαδή τι παραπάνω κερδίζουν στα φροντιστήρια ή από μισθό ή από προοπτική. Και κάτι θα κέρδιζε και η εκπαίδευση με τους νέους που είναι πιο πρόθυμοι και προσεκτικοί...Τόσα χρόνια γιατί δεν γινόταν καμιά προσπάθεια να γίνει το ασεπ μια αξιοπρεπής διαδικασία και τώρα ξαφνικά ανακάλυψαν τις ελλείψεις του;Τι είδους εγκέφαλοι προγραμμάτιζαν σε μια μέρα 8 ώρες εξετάσεις; Σε απίθανα εξεταστικά κέντρα. Γνωστή μου έδινε σε κέντρο στην λεωφόρο Αλεξάνδρας δίπλα στο γήπεδο με τα μεγάφωνα να παίζουν, όλη την ώρα ,τον ύμνο του παναθηναϊκού και μιλάμε για εκατοντάδες υποψήφιους. Ποιός μαλάκας υπεύθυνος είχε την έμπνευση για αυτό το εξεταστικό κέντρο;Τώρα τους έπιασε ο ίστρος να λύσουν τα κακώς κείμενα; Ή τους βάλανε νέφτι και τρέχουν και δεν φτάνουν;
Και για να επανέλθουμε στο θέμα...Περί νέων δηλώσεων Διαμαντοπούλου τίποτα?
Συνάδελφοι, δεν είναι δυνατόν να μένουμε άλλο στα σπίτια μας. Πριν από λίγο πέρασαν κάποιοι βουλευτές από την κινητοποιήση (δεν έχει σημασία ποιοι και από που). Μας είπαν ότι πιθανόν το νομοσχέδιο κατατίθεται την Παρασκευή και ψηφίζεται την άλλη Πέμπτη χωρίς καμία αλλαγή....σήμερα πρέπει να είμαστε πολλοί, αύριο να απεργήσουμε όλοι και να είμαστε δυναμικοί. Δεν έχουμε άλλα περιθώρια7μ.μ. στο Σύνταγμα [/color]
http://www.alfavita.gr/typos/t21_4_10_1525.phpΗ στοχοποίηση των καθηγητών συνεχίζεται από πλευράς υπουργού. «Δεν άκουσα και ελπίζω να μην ακούσω λειτουργό της εκπαίδευσης να διατυπώνει ευθέως τέτοια απειλή στους μαθητές»Την απεργία των καθηγητών τη βαφτίζει ΑΠΕΙΛΗ για τους μαθητές... Δεν έχει πλάκα η πολιτική;;;;