0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεδομένου ότι στο προγραμμα δεν έχουμε μεγάλες διαφορες
Νόμος Ηλείας : 9 μεταθεση, 7 συνταξη (δε γνωρίζω ανάκλήσεις) και δίνουν 12 πλεοναζοντες. Αν μπορει κάποιος ας δώσει ερμηνεία. Επισημαίνω ότι περσι έβγαλε 2 οργανικα κενά.
Αυτό με συμφέρει να το σκαλισετε λίγο παραπάνω. Να το φτάσετε μέχρι το τέλος θα ήταν καλύτερα, αλλά ξέρω ότι δεν θα γίνει.
ΥΓ: Παλαιοτερα διαβαζα απο καποιους οτι οταν υπαρχει υπεραριθμια ενιαια γινεται μονο η διαπιστωση της και οχι η αρση της υπεραριθμιας. Καποιοι λεγαμε οτι ολα τα σταδια (και διαπιστωση και αρση ) γινονται ενιαια, φυσικα δοθηκε η απαντηση που ειναι οτι ολα τα σταδια γινονται ενιαια, καπως ετσι θεωρω οτι ειναι και το σκελος του αριθμου των διορισμων σε ελλειματικες περιοχες (οπως εχει αναλυσει leon και patreas παλαιοτερα), το λεω για οσους βασιζονται μονο στα οργανικα κενα. Μπορει φυσικα να ειμαι λαθος στα παραπανω, θα δειξει.
Μάλλον δεν μπορεί να γίνει το πλήρες σκάλισμα, από τη στιγμή που οι Διευθύνσεις ή το Υπουργείο δεν δημοσιεύουν αναλυτικά κάθε χρόνο τους σχετικούς Πίνακες. Αυτό θα έπρεπε να το διεκδικεί ο κλάδος εδώ και χρόνια!
Θέλω να επισημανω οτι οι συντάξεις στη 10 ετια (μαζι με τις φετινές) είναι καπου 2700 με 2800(στοιχεια από Κορδη). Είναι υπερδιπλασιες απο βιολογους κ χημικους. Δεδομένου ότι στο προγραμμα δεν έχουμε μεγάλες διαφορες, είναι απιστευτες οι διάφορες στα οργανικα κενά. Είναι αδιανόητο να δίνονται καπου 800 για βίολόγους, 350 για χημικούς για να μην αναφέρω τα 100 για γεωλόγους.
Πως το εξηγείς?
Είναι εντυπωσιακή η μείωση του αριθμού εκπαιδευτικών μέσα στην δεκαετία που προηγήθηκε. Στις κύριες ειδικότητες , μαθηματικούς, φυσικούς, φιλόλογους πάνω από το 40% βγήκαν σε σύνταξη. Παρατηρώντας απ’ τα γραφόμενα εδώ, ένα παράδειγμα μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση και το μελέτησα λίγο περισσότερο. Είδα στον κλάδο των φυσικών (που είναι μαζί χημικοί, βιολόγοι , γεωλόγοι και φυσιογνωμιστές), ότι υπάρχει έριδα και αλληλοκατηγορίες, που παίρνουν όμως μπάλα όλους τους εκπαιδευτικούς στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, που μπορεί ακόμη να επηρεάσει την κατανομή μεταξύ των δύο βαθμίδων.Οι φυσικοί, που ήταν το 2010 περίπου 6000 -τώρα έχουν πέσει κάτω από 3500- και σε έναν πίνακα κάποιος είχε μετρήσει τα οργανικά κενά σε 83!Ενώ ένας άλλος μέτρησε τα κενά των βιολόγων κάπου 800!! Ολα τα παραπάνω τα βρίσκω αληθή. Μόνο που ως προς τον αριθμό και τα κενά δεν είναι που τα μέτρησε "ένας" και "άλλος". Είναι τα επίσημα κενά από τις υπηρεσίες του υπουργείου. Δεν αμφισβητούνται. Είναι όμως για τις μεταθέσεις. Εμείς οι Βιολογοι και ενδεχομένως οι Γεωλόγοι και ελπίζω να άρχισαν να το καταλαβαίνουν και οι Χημικοί υποστηρίζουμε ότι είναι και οργανικά κενά διορισμών (όπως τα ίδια δόθηκαν και για τους δικαστικά δικαιωθέντες όχι μια φορά), αλλά εδώ υπάρχουν διαφορετικές ερμηνείες επειδή όπως σωστά είπες αυτό επηρεάζει και την κατανομή ανάμεσα σε πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια. Και σχεδόν σε μόνιμη βάση, ένας άλλος διατείνεται ότι υπήρχε εξαπάτηση στην δευτεροβάθμια με τα κενά, και ότι ήταν πλασματικά, και μάλιστα κατηγορούσε τους άλλους στον κλάδο του ότι έτρωγαν τα κενά των βιολόγων. Αυτός είμαι εγώ. ΔΕν κατηγορώ γενικά. Δίνω συγκεκριμένους αριθμούς και σχολεία (από την χρονιά που παρακολουθώ τις μετακινήσεις των εκπαιδευτικών, με ότι ανακοινώνουν οι διευθύνσεις). Θα ήθελα και παραπάνω στοιχεία αλλά επειδή δεν συμφέρει, το υπουργείο και οι δευτεροβάθμιες φοβούνται να δημοσιοποιήσουν. Αυτό όμως οδήγησε στην παραπληροφόρηση των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών και κυρίως στην ενίσχυση της πλάνης και της προσδοκίας των Φυσικών ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο άσχημα. Είναι άσχημα σχεδόν για όλους όμως, έστω έμμεσα.Το ίδιο μάλιστα είπε και ένας γεωλόγος που μου επιτέθηκε φραστικά όταν είπα εμμέσως ότι δεν συμφωνώ με αυτή την καταγγελία. Μου έδειξε αριθμούς που φαινόταν το 2013 ότι ήταν πολλές οι ώρες της φυσικής, της βιολογίας και γεωλογίας ενώ με βάση τους καθηγητές κάθε ειδικότητας αυτό δεν ταίριαζε.Και εκ’ πρώτης όψεως φαινόταν με μια απλή διαίρεση ότι είχε δίκαιο.Όντως είχε δίκαιο. Δεν είναι μόνο η απλή διαίρεση Αποφάσισα να το ψάξω λίγο και διαπίστωσα τα εξής:Εύγε που αποφάσισες να το ψάξεις. Είναι μια δυσάρεστη διαδικασία που οι περισσότεροι συνάδελφοι δεν συνεχίζουν μόλις πέσουν πάνω στα άσχημα. Όμως όπως θα δεις και εσύ, θα βρείτε και άδικα και δίκαια, και κατά σας και υπέρ σας. Για να λυθεί όμως ένα πρόβλημα πρέπει πρώτα να γίνει αντιληπτό. Όντως υπήρχαν παραπάνω διδακτικές ώρες βιολογίας, και γεωλογίας , (χημείας δεν το έψαξα) από τους βιολόγους και γεωλόγους και αντίστροφα στους φυσικούς. Τα στοιχεία είναι ακριβή. Όντω υπήρχε και για τους χημικούς ένα μικρό πλεόνασμα. Ηταν πιο βαρύ σε κάποιες περιοχές, και σχεδόν αμελητέο σε άλλο. Φυσικά πλέον υπάρχουν μόνο κενά για τους χημικούς. Εμείς οι Βιολόγοι χαιρόμαστε όταν υπάρχουν οργανικά κενά Μεταθέσεων/ Διορισμών για άλλες ειδικότητες διότι σημαίνει ότι θα την γλυτώσουμε!ΟΜΩΣ βρήκα ότι η βιολογία και γεωλογία είχαν λίγες ώρες διδασκαλίας, μάλιστα σε πολλά σχολεία δεν μπορούσε να συμπληρωθεί ο αριθμός 11 για να οριστεί οργανική θέση για βιολόγο και γεωλόγο αντίστοιχα.Σε αυτά τα σχολεία όμως οι φυσικοί είχαν περισσότερες ώρες του μαθήματός τους και σχημάτιζαν οργανικές.Αυτό είναι αλήθεια σε κάποιο βαθμό επίσης. Ισχυε στα λύκεια. Αλλά είναι μαθηματικώς αδύνατο να ίσχυε στα γυμνάσια όπου για πολλά χρόνια ώρες Φυσική=Βιολογία=Γεωλογία>Χημεία για πολλά χρόνια. Όμως με την συγχώνευση εκατοντάδων γυμνασίων και λυκείων, που ήταν μικρά, οδήγησε στη δημιουργία μεγαλύτερων μονάδων με περισσότερα τμήματα και αυξημένο αριθμό σε ώρες βιολογίας και γεωλογίας συνολικά. Άρα τώρα μπορούσε να σχηματιστεί το νούμερο των 11 ωρών της οργανικής θέσης. Στους φυσικούς δεν άλλαξε τίποτα αφού είχαν εξαρχής οργανικές θέσεις τις οποίες διατήρησαν. (Ο σκοπός των συγχωνεύσεων ήταν να μειωθούν τα λειτουργικά κόστη και οι διευθυντικές θέσεις). Δεν ήταν εκατοντάδες ήταν δεκάδες. Και πάλι ο συλλογισμός στέκει για τα λύκεια, αλλά δεν στέκει για τα γυμνάσια , που είναι περισσότερα από τα γενικά λύκεια, όπου οι ώρες Φυσικής ήταν ίδιες με τις ώρες Βιολογίας και τις ώρες Γεωλογίας. Αντίθετα ο συλλογισμός σου στέκει για τους χημικούς, αλλά δεν ήταν τόσα πολλά σχολεία. Ωστόσο παρά τις λιγότερες ώρες χημείας οι χημικοί στα γυμνάσια ήταν πάντα περισσότεροι από τους Βιολόγους και τους Γεωλόγους, και εξακολουθούν. Επιπλέον υπάρχει μια μικρή μείωση αριθμού τμημάτων (όχι τόσο μεγάλη όσο λένε οι συνδικαλιστές) που ρίχνει τις συνολικές πανελλαδικές ώρες όλων των μαθημάτωνΌμως μια μικρή ειδικότητα τυχαία έβγαινε «κερδισμένη» θεωρητικά, γιατί στην πράξη δεν γινόταν διορισμοί. Ακολούθησαν οι γνωστές αυξήσεις ωραρίου και μείωση των ωρών διδασκαλίας των κυρίων ειδικοτήτων και των φυσικών όπως περιέγραψε ένας άλλος συνάδελφος, νομίζω φυσικός.Έτσι είναι, Μέχρι πριν τρία χρόνια οι ώρες Φυσικής από το 2007 μειώθηκαν κατά 10.000. Δηλαδή θεωρητικά κατά 500 θέσεις, όχι πρακτικά διότι δεν γίνεται έτσι ακριβώς ο υπολογισμός των θέσεων, μην παρεξηγηθώ. Αλλά και ο υπολογισμός των θέσεων δεν είναι σαμανισμός, είναι συγκεκριμένος αλγόριθμος που μπορείτε να μελετήσετε και να ελέγξετε για παρατυπίες κλπ ή να εκφράσετε συγκεκριμένες αντιρρήσεις, που μάλλον έχουν όλοι, και εμείς οι Βιολόγοι σε κάποια σημεία.Πριν από 3 χρόνια όμως η φυσική ανέκτησε 3.000 ώρες από τα γυμνάσια και πάνω από 4000 ώρες από τα λύκεια. Δεν έφτασε εκεί που ήταν όμως. Ακριβώς εδώ είναι το πρόβλημα. Οι αναπληρωτές βιολόγοι κλπ βλέπανε την ευκαιρία να διαμορφώνεται και απαιτούσαν αλλαγή, ενώ η τακτική του κλάδου ΠΕ04 ήταν, (αφού οι βιολόγοι δεν είχαν οργανικές θέσεις), τις ώρες τους να τις παίρνουν οι άλλοι που είχαν οργανικές. Όντως εδώ είναι το πρόβλημα. Και οι Φυσικοί και οι Χημικοί αλλά και οι Βιολόγοι παλιότερα και οι Γεωλόγοι, ανέκαθεν συμπλήρωναν με ώρες της άλλης ειδικότητας. Αυτό είχε ένα νόμιμο όριο από το 2008 και μετά νομίζω. Για τις περιπτώσεις που ακολουθούταν τα όρια δεν μπορούμε να πούμε τίποτα. Οι νομιμες περιπτώσεις ήταν 1. όταν ένας Φυσικός έχει οργανική σε ένα σχολείο είτε που είχε τοποθετηθεί πριν το 2006 είτε που τοποθετήθηκε σε αυτό μετά το 2006 με 12 ώρες και πάνω Φυσικής και απλώς συμπλήρωνε ωράριο με Β ανάθεση 2. Οπως τελικά διευκρινήστηκε όταν έβγαινε υπεράριθμος και μπορούσε να πάρει όποιο κενό ειδικότητας ήθελε στην ίδια ομάδα σχολείων ή σε όμορη. Παρόλο που δεν το θελαμε το 2. και ακόμα θέλουμε να αλλάξει, δυστυχώς είχαμε λάθος στους ισχυρισμούς μας και ήταν νόμιμο, οπότε είμαστε υποχρεωμένοι να το δεχτούμε. Οι Βιολόγοι και οι Γεωλόγοι στα Γυμνάσια είχαν τις ίδιες οργανικές με τους Φυσικούς αφού είχαν τις ίδιες ώρες. Πριν από 3 χρόνια άρχισαν να έχουν λιγότερες. Απλώς υπήρχε ένα τεράστιο πλεόνασμα Φυσικών λόγω αλόγιστων διορισμών. Οι Φυσικοί συσσωρεύοταν στα Γυμνάσια 2 και 3 και 4 μαζί παρόλο που οι ώρες Φυσικής έφταναν μόνο για έναν. Αυτό δεν γινόταν μόνο για τους υπεράριθμους και μάλιστα συνεχίζεται να γίνεται ακόμα, όπως αποδεικνύουν τα παρακάτω δεδομέναhttps://docs.google.com/document/d/1WsV_k845B0uk63VEPWS1_dj1z4MGgdyAXQz1HY3OTHQ/edit?usp=sharingΟι μετακινήσεις και οι μεταθέσεις (διότι υπήρχαν και υπάρχουν ακόμα και φέτος μεταθέσεις Φυσικών πάνω σε πλεονάσματα, αλλά λιγότερες από παλιές χρονιές) των μη υπεράριθμων Φυσικών σε κενά Βιολογίας, όχι των υπεράριθμων, εξακολουθούν να δημιουργούν πραγματικά κενά Φυσικής στα σχολεία που αφήνουν, τα οποία είναι κυρίως περιφερειακά και χρειάζονται καινούργιους Φυσικούς. Πρόκειται για μια μηχανή κάλυψης κενών Βιολογίας από τη μια πλευρά, από μη υπεράριθμους Φυσικούς, και δημιουργίας κενών Φυσικής από την άλλη πλευρά.Δυστυχώς το πήρα χαμπάρι το 2015 οπότε άρχισα να τα καταγράφω από εκεί και μετά, και να κάνουμε ενστάσεις για κάθε μια περίπτωση από εκεί και μετά. Και όπως παρατηρείς από εκεί και μετά έχει αρχίσει να μειώνεται το φαινόμενο. Το υπουργείο παιδείας και το τμήμα προσωπικού κάνει δήθεν ότι δεν γνωρίζει για αυτές τις περιπτώσεις αλλά όταν έλαβε γνώση των συγκεκριμένων στοιχείων, είπαν ότι πρέπει να λύσουμε το θέμα με κάθε μια περίπτωση σε κάθε περιοχή. Που σημαίνει εκατοντάδες δικαστήρια και χιλιάδες ευρώ. Αδύνατον. Και το τμήμα προσωπικού είναι εκτεθειμένο που ποτέ δεν έκανε έλεγχο στις μαϊμουδιές των διευθύνσεων και τώρα δεν θέλει να μπλέξει παραπάνω. Κάποιες μάλιστα διευθύνσεις, και θα πώ ευθαρσώς, όπως η Μαγνησία μας είχε πει ότι όπως τοποθετεί Φυσικούς σε κενά Βιολογίας στον Βόλο, έτσι θα τοποθετήσει Βιολόγους σε κενά Φυσικής όπου να ναι. Και σε άλλες περιοχές υπονόησαν τα ίδια. Φυσικά αρνηθήκαμε να βολευτούμε με τέτοιες ανευθυνότητες, προς μεγάλη τους έκπληξη και δυσφορία μάλιστα, αφού είναι συνηθισμένοι η άλλη πλευρά, οι Φυσικοί να δέχονται τα πάντα για το "καλό των σχολείων". Ψέμματα, είναι για την βόλεψη των μονίμων συναδέλφων εις βάρος των μαθητών.Επίσης όπως προείπα συνεχίζουν να γίνονται πλεονασματικές μεταθέσεις φυσικών, αλλά πολύ λιγότερες από ότι παλιά. π.χ. φέτος το έκανε η Μεσσηνία, η Γ αθήνας. Ομως αυτές οι περιοχές έχουν τοποθετήσει τόσο πολλούς (μη υπεράριθμους) Φυσικούς σε θέσεις Βιολογίας, αντί να τους τοποθετούν σε κενά Φυσικής, που έχουν τελικά αφήσει πάνω από 10 πραγματικά οργανικά κενά Φυσικής σε σχολεία της περιφέρειας ακάλυπτα. Αυτά τα κενά γίνονται λειτουργικά για αναπληρωτές στα οποία συνεχίζουν να προσλαμβάνονται στρατός Φυσικών αναπληρωτών.Αρα κοντολογίς εντοπίζουμε πλέον το πρόβλημα στις μεταθέσεις και τοποθετήσεις των μη υπεράριθμων Φυσικών σε θέσεις Βιολογίας (όχι θεωρητικές, με μάθημα διδασκαλίας τη βιολογία) και όχι στις περιπτώσεις 1. Και 2. που έχουν νομικό έρεισμα. Οι βιολόγοι λοιπόν τυχαία βρέθηκαν με τα οργανικά κενά που εμφανίζονται τώρα σε διάφορους πίνακες, τα οποία αυξήθηκαν επιπλέον γιατί μια ομάδα αναπληρωτών πίεσε κομματικά πρόσωπα, όπως ο Κουράκης που τους αύξησες λίγο τις ώρες διδασκαλίας της βιολογίας. Αυτά είναι λάθος. Οι πίνακες είναι του υπουργείου παιδείας. Ανοίκω στην ομάδα των Αναπληρωτών Βιολόγων. ΔΕν είχαμε καμία κομματική επαφή, και εξακολουθούμε να μην έχουμε πατήσει μέσα στο υπουργείο. Οι ώρες της Βιολογίας αυξήθηκαν ώστε να γίνουν ίσες με την Φυσική και την χημεία στο λύκειο, και λίγες παραπάνω για δύο χρόνια στο λύκειο, αλλά δεν είναι πιά. τώρα είναι λιγότερες από τα άλλα δύο. και οι Γεωλόγοι είναι στο μηδέν. Όταν αυξήθηκαν οι ώρες Βιολογίας στο λύκειο εμείς ακόμα γκρινιάζαμε εδώ στο Pde. Ευχαριστούμε Pde! ΔΕν είχαμε καμιά ανάμειξη με αυτό. Νομίζουμε ότι οι ώρες της Βιολογίας αυξήθηκαν λόγω της ίδιας παγκόσμιας τάσης, όπως απέδειξαν τα δεδομένα που συλλέξαμε απο τα ωρολόγια προγράμματα όλου του κόσμου. Επίσης δυσαρεστηθήκαμε από την μείωση των ωρών Βιολογίας στο γυμνάσιο που επίσης αποδεικνύεται ότι είναι κόντρα στα ίδια δεδομένα από όλο τον κόσμο όπως φαίνεται εδώhttps://blogs.sch.gr/anaplirotesbio/2017/01/09/i-thesi-tis-viologias-stin-katoteri-dey/και εδώhttps://blogs.sch.gr/anaplirotesbio/2017/08/31/stin-ellada-sygchoneyoyme-tin-viologi/προφανώς αυτά τα δεδομένα δεν έπαιξαν ρόλο στο γυμνάσιο.Ο αριθμός των βιολόγων που βγήκαν σε σύνταξη είναι νομίζω 300 άτομα και όχι 2500 όπως οι φυσικοί.Ναι κάτι τέτοιο είναι, αλλά πρέπει να προσθέσω και τις 550 συντάξεις των Φυσιογνωμιστών Φυσιογνωστών που με νόμο λογίζονται πλέον στους Βιολόγους. Η αύξηση ωραρίου επηρεάζει αναλογικά τους πολυπληθέστερους κλάδους στην μείωση οργανικών θέσεων κατά ένα 10%. Αλλά καταλύτης είναι η μείωση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος. Σε μικρό ποσοστό επηρέασε και η απαλοιφή του εργαστηρίου που αντιστοιχούσε νομίζω σε τρείς ώρες ανά σχολείο δηλαδή άλλο ένα 5% στις οργανικές θέσεις οριζόντια, αν το υπολόγισα σωστά. Σωστά. Αυτό όμως πρέπει να μειώνει και τις θέσεις των Βιολόγων και των Χημικών και των Γεωλόγων. Οπότε...Συνοψίζοντας για να μην κουράζω, ορισμένοι είτε αφελώς είτε με ιδιοτέλεια εγκαλούν τους άλλους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας ως καταχραστές των θέσεων τους.Και αυτό είναι άδικο γιατί δεν τεκμηριώνεται συνολικά. Όντως σκοπός μας είναι το συμφέρον του μαθήματος και των μαθητών που θα διδάσκονται κάθε μάθημα από την ανάλογη ειδικότητα. Αυτό μας συμφέρει και εργασιακά. Τεκμέρεται επαρκώς ότι υπήρχαν συγκεκριμένες καταχρήσεις που τις παοδεικνύουμε από τα στοιχεία που τολμούν να δημοσιεύουν οι διευθύνσεις και το υπουργείο. Δυστυχώς δεν μπορούμε να έχουμε όσα θα θέλαμε επειδή Υπουργείο, Διευθυντές Εκπαίδευσης, Αιρετοί Πύσδε (υπάρχουν και εξαιρετικοί που δημοσιεύουν τα πάντα), και όσοι συνάδελφοι αναπληρωτές έχουν πρόσβαση στον ίδιο μηχανισμό (πολύ λίγοι οι τελευταίοι είναι αλήθεια) απαγορεύουν την διαφάνεια, για να μπορούν να εξυπηρετούν. Υπάρχουν όμως και άλλα στοιχεία κάπως πιο μεμονωμένα που δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω ακόμα. Δεν ξέρω αν κάποτε θα προστεθούν σε έναν ικανό αριθμό, δύσκολο, αλλά θα κάνουμε ότι μπορούμε για να σταματήσουν οι απάτες. Προκαλεί ζημιά στον σύνολο των εκπαιδευτικών που παγιδεύονται σε μια διεκδίκηση χαμηλού τοίχου την ώρα που η μνημονιακή περίοδος προκάλεσε αυτά τα δραματικά αποτελέσματα. Αυτό το κομμάτι με προβληματίζει πάρα πολύ... διότι πρέπει να παραδεχτώ ότι έχεις ένα δίκαιο. Αυτός ο προβληματισμός είναι και ο κύριος λόγος για την έλλειψη διαφάνειας. Εχω μια ελπίδα ότι από φέτος που εμφανίστηκαν τα χιλιάδες κενά σε Μαθηματικούς και Φιλολόγους (τα οποία θα συνεχίσουν να εμφανίζονται κάθε χρόνο από εδώ και στο εξής) να αλλάξουν πλευρά και να υποστηρίξουν διαφάνεια και δημοσιοποίηση επίσημων στοιχείων.Η δικιά μου θέση είναι ότι πρέπει να υπάρχει κατανομή με βάση τις συνταξιοδοτήσεις ανά κλάδο σε όλη την δευτεροβάθμια και σε όλους τους κλάδους. Ως γνωστόν οι Βιολόγοι έχουμε αντίρρηση σε αυτό. Οι Φυσικοί ξεκίνησαν από ένα μεγάλο πλεόνασμα. Οι συντάξεις μείωσαν το πλεόνασμα, πλέον είμαστε στην ευχάριστη θέση να πούμε ότι το εξαφάνισαν. Υπάρχουν πραγματικά κενά Φυσικής όπως υπολογίστηκαν. Μπορούν να γίνουν διορισμοί σε αυτά. ΘΑ υπάρξουν περισσότερα του χρόνου, και θα συνεχίζουν να βγαίνουν και περισσότερα. Αν διοριστούν πολλοί παραπάνω, όπως προκύπτει από την σύγκριση των συνταξιοδοτήσεων, τότε όλοι αυτοί οι Φυσικοί θα πρέπει ΠΑΛΙ να τοποθετηθούν σε θέσεις Βιολογίας, πλέον και Χημείας και Γεωγραφίας-Γεωλογίας, κόβοντας διορισμούς από αυτές τις ειδικότητες και συνεχίζοντας να διδάσκουν σε ορισμένες περιπτώσεις αποκλειστικά Β ανάθεση. Γιατί να μην γίνουν πλεονασματικοί διορισμοί για τους Γυμναστές, για τους πληροφορικούς για τους Γερμανικής και να κοπούν από τις πολλές θέσεις των Μαθηματικών και των Φιλολόγων αν μπούμε σε αυτή τη λογική. Γιατί οι πλεονασματικοί διορισμοί να είναι ένα προνόμιο των Φυσικών. Αν είναι να γίνουν πλεονασματικοί διορισμοί να γίνουν σε όλους (ναι και σε εμάς). Μην κάνουμε σποκλεισμούς από προνόμια. Και έπειτα ποιός θα διδάσκει κάθε μάθημα? Και γιατί να υποβιβάζουμε μαθήματα στο επίπεδο της "καβάντζας" Είναι υποχρέωση του υπουργείου παιδείας να σταματήσει τον εμπαιγμό των εκπαιδευτικών. Οι 5000 διορισμοί στην δευτεροβάθμια δεν αντιστοιχούν ούτε στην μνημονιακή δέσμευση ένα προς πέντε…Εδώ συμφωνούμε. Το θέλουμε. Το επιχείρημα των αποχωρήσεων όμως είναι χαζό. Αποδεδειγμένα δεν πιάνει. Πως αλλιώς μπορούμε να το πετύχουμε; Είμαστε ανοιχτοί. Τα στοιχεία επικοινωνίας υπάρχουν.