Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - w1red

Σελίδες: 123 ... 14
1
Νεοδιόριστοι / Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« στις: Σεπτέμβριος 22, 2010, 11:00:55 μμ »
Δεν περιμενω τιποτε πια απ'αυτους. Οι αποσπασεις καθυστερουν μαλλον σκοπιμα ωστε να εξυπηρετησουν προεκλογικα αιτηματα.
Αποφασισα αυτη την Παρασκευη να παραιτηθω.Δεν εχω πει τιποτε ακομη στο σχολειο,ουτε στη Διδε.Η ζωη μου φαινεται αβασταχτη μακρια απ'την οικογενεια.Δεν την παλευω με τιποτε.Βλεπω τους αλλους γυρω μου να τα δεχονται ολα αδιαμαρτυρητα,απλα να ζουν την καθημερινοτητα και νιωθω οτι ειμαι το μονο απροσαρμοστο.
Δεν ξερω τιποτε πια.
Οπου το ειπα με λενε τρελη που αφηνω μια θεση στο δημοσιο.Τι να πω;Μαλλον ειμαι πολυ αδυναμος χαρακτηρας...

Ο κόσμος έχει μεγαλύτερα προβλήματα από αυτά που αναφέρεις. Πάλεψε την πρώτα από όλα μιας και ποτέ δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει. Μάζεψε το μυαλό σου και βρες κουράγιο. Δεν θα κάτσω να σου αναφέρω τα χειρότερα, αλλά αν αρχίσω σε 10 λεπτά θα νομίζεις πως η ζωή σου είναι παραμυθένια.

Δεύτερον πήγαινε και πες τα στον Δ/ντη σου ή ακόμη καλύτερα στον Δ/ντη της δευτεροβάθμιας σου. Αν είναι άνθρωποι όλο και κάτι θα κάνουν για να σε βοηθήσουν. Ειδικά ο δεύτερος.

2
Νεοδιόριστοι / Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« στις: Σεπτέμβριος 12, 2010, 10:15:14 μμ »
...

Θα είναι όμως λίγο δύσκολο να το στείλουμε σε όλα τα σχολεία όπου υπηρετούν νεοδιόριστοι (εκτός κι αν μοιραστούμε τις περιοχές και αναλάβουμε κάποια άτομα να στέλνουμε φαξ - εγώ συμμετέχω και σε αυτό).  
...

Μπορείς εύκολα να βρεις σχεδόν όλους τους νεοδιόριστους στα ΠΕΚ.

3
Νεοδιόριστοι / Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« στις: Αύγουστος 19, 2010, 11:58:35 πμ »
Έτσι ακριβώς είναι. Δεν έχει καμία βάση η υποχρεωτική παραμονή για μια τριετία στην περιοχή (και όχι σχολείο) διορισμού. Αν δηλώναμε σχολείο διορισμού και ήμασταν υποχρεωμένοι να μείνουμε στο σχολείο αυτό, όπως μας είχε τάξει η διοίκηση του υπουργείου, τότε το επιχείρημα "περί ψυχολογίας των μαθητών" θα έστεκε (Αλήθεια τι απέγινε η δέσμευση πως ο καθένας θα γνωρίζει το σχολείο διορισμού του; ). Το μόνο που θα μπορούσε να στέκει αυτή την στιγμή είναι αυτό της αξιολόγησης, μέντορα κτλ. Αν και κανείς δεν αποκλείει το να έχεις δύο αξιολογήσεις από τα σχολεία στα οποία θα εργασθείς την πρώτη και δεύτερη χρονιά. Μην ξεχνάμε πως υπάρχει περίπτωση, αν δεν συμπληρώνονται οι ώρες, να δουλεύεις σε περισσότερα από ένα σχολεία, από την πρώτη χρονιά. Άρα ούτε το δεύτερο επιχείρημα στέκει.

Ας υποθέσουμε λοιπόν πως κάποιος συνάδελφος έκανε 3 χρόνια αναπληρωτής σε περιοχές με πολλά μόρια. Και τελικά διορίζεται με ΑΣΕΠ ή 24μηνο ή 40%. Για ποιο λόγο να μην έχει το δικαίωμα να πάει σε μια καλύτερη περιοχή εφόσον έχει τα μόρια, και την περιοχή αυτή να του την πάρει κάποιος με λιγότερα μόρια, που διορίστηκε ένα (ή και περισσότερο) χρόνο πριν με ΑΣΕΠ, χωρίς να έχει τρέξει στα βουνά και στα λαγκάδια, με λιγότερα μόρια; Ας κάτσει ο δεύτερος στο ίδιο σχολείο, έτσι ώστε να τον χαρούν περισσότερο τα παιδιά του. Δεν είναι εύκολο το να αλλάζεις κάθε χρόνο πόλη, σπίτι, παρέες κτλ, δεν είναι βίτσιο των εκπαιδευτικών, δεν είναι επειδή τους αρέσουν οι μετακομίσεις και το να γνωρίζουν νέες πόλεις. Είναι ανάγκη και αυτός που το κάνει, το κάνει από ανάγκη. Δεν είναι σωστό να κρατήσεις κάποιον χρόνια μακριά από την οικογένεια του, χωρίς ουσιαστικό λόγο, μπορεί από τους μαθητές να λείψει λίγο (μπορεί και καθόλου, μπορεί και να παρακαλάνε να φύγει), αλλά από του δικούς του ανθρώπους θα λείψει σίγουρα περισσότερο, ειδικά από τα παιδιά του. Δώσ' του πίσω το χαμόγελο, δώσ' του πίσω την ζωή του και σίγουρα θα γίνει καλύτερος δάσκαλος.

Φυσικά δεν έγραψα μετά από τόσο καιρό επειδή με τσίμπησε η μύγα της τριετίας. Αλλά με τσίμπησε το επιχείρημα "αφού το ήξερες πως έτσι είναι το σύστημα και επέλεξες να δουλέψεις κάτω από αυτές τις συνθήκες, για ποιο λόγο διαμαρτύρεσαι;". Αυτό το σάπιο επιχείρημα που προέρχεται από σάπια μυαλά του σύγχρονου κόσμου. Πέσ' το στους Κινέζους που δουλεύουν για 150ευρώ το μήνα με άθλιες συνθήκες, με άθλια ωράρια σε ένα μολυσμένο περιβάλλον εργασίας. Γιατί να παραπονιούνται, αφού γνώριζαν από πριν τις συνθήκες; Δεν μιλάμε κυρίες και κύριοι για μια σοκολάτα που αγόρασα χορτάτος από το περίπτερο και έγραφε bitter, γνώριζα πως είναι πικρή, πικράθηκα όταν την έφαγα και παραπονιέμαι. Δεν μιλάμε για μια ταινία στον Κινηματογράφο που πήγα για να περάσω την ώρα μου, μου είπαν οι φίλοι πως δεν είναι και τόσο καλή, βγήκε μάπα και παραπονιέμαι. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΟΥΛΙΑ. Δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς αυτήν, δεν μπορείς να φας και να πληρώσεις τα βασικά, δεν μπορείς να συντηρήσεις την οικογένεια σου. Οπότε ΝΑΙ θα ψάξεις να βρεις την καλύτερη από αυτές που είναι διαθέσιμες, και αν είσαι τυχερός μπορεί να σου αρέσει αυτό που κάνεις, όμως δεν σημαίνει πως δεν έχεις το δικαίωμα να διαμαρτυρηθείς για τις συνθήκες εργασίας σου. Ειδικά όταν αυτές είναι δυσμενείς χωρίς ουσιαστικό λόγο.

4
Καλοί μου φίλοι, νέοι και παλιοί σας χαιρετώ. Είχα καιρό να γράψω στο forum αλλά με όλα αυτά που διαβάζω τώρα τελευταία μου ήρθε μια αηδία και είπα να ξεράσω μερικές σκέψεις μου για αρχή, έτσι για να ξαλαφρώσω.
Μου φαίνεται απίστευτο και εμένα πως βγαίνει μια υπουργός και κάνει δηλώσεις με μισόλογα για μια βδομάδα και όλοι εμείς προσπαθούμε να μεταφράσουμε τι εννοεί. Ας ρίξω και εγώ την έκθεση μου και με διορθώνει κάποιος φιλόλογος.
  Την πρώτη μέρα ο ΓΑΠ είχε αναφέρει στη συνέντευξη τύπου στους υπουργούς να επιθεωρήσουν τα υπουργεία και να κάνουν επιχείρηση σκούπα για τους περιττούς (και μπλε) υπαλλήλους. Πιστεύω λοιπόν πως η κυρία υπουργός είδε τα μπλε βύσματα να πίνουν καφέ αραδιασμένοι στο υπουργείο και της γύρισαν τα μυαλά, οπότε είπε πως κάτι πρέπει να κάνει με τις αποσπάσεις.. και πήρε και η μπάλα τον τρόπο διορισμού. Μιας και όπως όλοι ξέρουμε οι περισσότεροι (όχι όλοι) που έχουν πάρει απόσπαση στο υπουργείο μπήκαν στην εκπαίδευση από το παράθυρο. Από τα ίδια παράθυρα που μπήκαν και πολλά πράσινα βύσματα στο παρελθόν (μιας και όλα τα παράθυρα που γνωρίζω χτίστηκαν επί ΠΑΣΟΚ και πολλοί είναι οι πράσινοι που πρόλαβαν να τα περάσουν). Αλήθεια τι θα κάνει με τα παράθυρα αυτά, μιας και μέχρι τώρα έκλεισε μόνο αυτό της ΠΔΣ.
Με την σειρά μου αηδιάζω και εγώ επειδή:
1) Απληροφόρητοι δημοσιογράφοι προσπαθούν να πάρουν συνέντευξη από την κ. υπουργό με αποκορύφωμα ένας από αυτούς να ρωτάει το επίκαιρο "Δηλαδή θα καταργήσετε την επετηρίδα;". Το αποτέλεσμα είναι να μην έχουμε πάρει τις απαντήσεις στα 3-4 ερωτήματα που μας ταλανίζουν όλες αυτές τις μέρες.
2) Η κ. Υπουργός όμως δεν μπήκε ούτε η ίδια να απαντήσει σε αυτά.. Γιατί άραγε; Θα μετράει ο ΑΣΕΠ μας είπε.. ποιος όμως από όλους δεν διευκρίνισε.. ο τελευταίος μόνο ή όλοι μαζί; Μιας και τα δύο αυτά ενδεχόμενα απέχουν μέρα με την νύχτα. Θα κλειδώσουν άμεσα οι πίνακες, πότε; Ποιοι θα είναι μέσα; Θα υπάρξει μεταβατική περίοδος.. στην οποία θα γίνει τι; Μήπως τελικά δεν έχει στο μυαλό της κάτι το ξεκάθαρο ούτε η ίδια; Και αν έχει γιατί δεν το λέει; Έχει πάρει τις αποφάσεις της; Αν ναι τότε γιατί κανονίζει συναντήσεις και 3μηνες συζητήσεις; Δεν έχει πάρει τις αποφάσεις της, τότε γιατί δεν περιμένει να συζητήσει το θέμα και απλά να αναφέρει μόνο πως σκοπεύει να αλλάξει το σύστημα διορισμών και αποσπάσεων, αλλά δεν έχουν καταλήξει στο μοντέλο ακόμη; Έχει καταλήξει σε κάποιο μοντέλο αλλά δεν μας το ανακοινώνει, μιας και θα το διαπραγματευτεί; Γιατί ανακοινώνει όμως μισόλογα; Ζητάω πολλά, όταν ζητάω σοβαρό και υπεύθυνο πολιτικό λόγο; Ζητάω πολλά όταν θέλω η υπουργός παιδείας μου να λέει μια πρόταση που να βγάζει νόημα; Μου άρεσε αυτό που έκανε με την ΠΔΣ, έστω και ημιτελές μιας και δεν πήρε από τον πίνακα αναπληρωτών. (Ο τοπικός πίνακας στις δευτεροβάθμιες θα χρειαζόταν για να γίνει μια ημέρα και όχι έναν μήνα, όπως την είχαν πληροφορήσει.. αλήθεια η ίδια δεν μπορούσε να υπολογίσει πόσο χρειάζεται για να γράψεις σε ένα Excel τα ονόματα από τις αιτήσεις, τα μόρια από τον πίνακα, να κάνεις ταξινόμηση και μετά γι αυτούς με μηδενικά μόρια να βάλεις και την ημερομηνία κτήσης πτυχίου και να τα ξανα-ταξινομήσεις βάζοντας τους στο τέλος; ) Μου αρέσει όμως το ότι το ψάχνει, δεν μου αρέσει όμως η ημιμάθεια που βλέπω, αν και πιστεύω πως είναι θέμα χρόνου για να μπει στο νόημα. Όμως αν σε αυτό το χρονικό διάστημα που θα της πάρει για να μπει στο νόημα αδικήσει και άλλους συναδέλφους με τους νόμους που βιάζεται να αλλάξει.. τότε τι κάνουμε; Θα είναι σε θέση να τους πάρει πίσω και να τους ξαναλλάξει του χρόνους... όπως με την ΠΔΣ; Οι τρεις μήνες ίσως φτάσουν, αν καθίσει να μιλήσει με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Ποιοι τελικά την συμβουλεύουν; Αλήθεια τι ήταν αυτό με το άριστα 20 και το άλλο με τον γ.γ. υπουργείου που δεν έχει κανένα πτυχίο, ποιος είναι αυτός, βιογραφικό;
3) Αηδιάζω όταν ακούω "αντικειμενικός" ΑΣΕΠ. Ο ΑΣΕΠ για εκπαιδευτικούς έγινε και γεγονός είναι πως υπήρχαν πολλές περιπτώσεις όπου έδωσαν λάθος επίσημες απαντήσεις (και σε αυτόν και σε προηγούμενους), μετά από μια βδομάδα που κάναν να δημοσιεύσουν ένα μέρος τους μόνο, όταν εμείς σας θυμίζω έπρεπε να τις γράψουμε σε μερικές ώρες(για να μην πιάσουμε τις διφορούμενες απαντήσεις ή το τι ακριβώς εξετάζουν, με ποια κριτήρια διορθώνουν την ειδική διδακτική και ποιοι διορθώνουν). Κανείς δεν βγήκε να ζητήσει συγνώμη, σε κανέναν δεν απαγγέλθηκαν κατηγορίες για αυτό το φιάσκο. Οι άνθρωποι που έδωσαν τα θέματα και τις λάθος απαντήσεις, στα θέματα τους πληρώθηκαν (αρκετά φαντάζομαι) και θα εξακολουθήσουν να αποτελούν τους ειδήμονες αυτής της χώρας που με τα θέματα τους (που δεν μπορούν οι ίδιοι να απαντήσουν σωστά) θα αποφασίσουν ποιοι είναι οι ποιο άξιοι καθηγητές ! ! ! Τέτοιος ειδήμονας μπορώ να είμαι και εγώ, διορίστε με στις θέσεις τους και απολύστε με από απλό καθηγητή δημοσίου. Με ποια λογική θα εμπιστευτώ τον ΑΣΕΠ όταν οι καλύτεροι ειδικοί του που βάζουν τα θέματα είναι σκράπες (και στα μαθηματικά είχαμε παλαιότερα λάθη); Πως θα εμπιστευτώ αυτούς που διορθώνουν τελείως υποκειμενικά θέματα όπως η ειδική διδακτική; Για παράδειγμα φέτος οι περισσότεροι μαθηματικοί πάτωσαν, όταν οι ίδιοι σε προηγούμενους ΑΣΕΠ είχαν πάει πολύ καλά και είχαν μεγαλύτερο έως και διπλάσιο βαθμό στην ειδική. Τι συνέβη.. πέρασε ο καιρός και έγιναν χειρότεροι με το περισσότερο διάβασμα και με την μεγαλύτερη εμπειρία που απέκτησαν; Μήπως πρέπει να πάμε σε μια ποιο αντικειμενική εξέταση μιας και ο βαθμός αυτός διαφοροποιεί τον επιτυχόντα διοριστέο από τους υπόλοιπους.
4) Αηδιάζω με κάποιον που είπε πως θα ντρεπόταν να είναι στην θέση των καθηγητών που κατάφεραν να περάσουν την βάση πολλές φορές.. αλήθεια θα πρεπε να ντρέπονται οι μαθητές που συνεχώς και καθημερινά μέσα από προφορική εξέταση, διαγωνίσματα και τεστ αποδεικνύουν πως κυμαίνονται σε ένα καλό επίπεδο, αλλά δεν είναι στο Top 3 ας πούμε της τάξης; Οι μαθητές που το προσπαθούν και δεν το βάζουν κάτω και ας μην είναι οι πρώτοι; Τι έχει να πει σε αυτούς..; Όταν βάζει διαγωνίσματα, είναι σίγουρος πως αυτά είναι και τα θέματα που θα ξεχωρίσουν το πόσο καλά κατέχει το αντικείμενο ένας μαθητής; Εγώ πάντως διαβάζοντας και τις υποδείξεις του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ως προς το που θα πρέπει να κινηθούν οι διδακτικοί στόχοι, πάλι δεν είμαι σίγουρος και έχω κάθε φορά αρκετές αμφιβολίες. (Να μην πω τεράστιες αντιρρήσεις για τα μαθηματικά για παράδειγμα που διδάσκουμε και εξετάζουμε στα ΕΠΑΛ) Είναι σίγουρος πως κάποιος στον ΑΣΕΠ που πήρε 75% σε έναν ΑΣΕΠ και διορίστηκε είναι καλύτερος από αυτόν που πήρε 70% και έμεινε απ' έξω; Είναι σίγουρος πως δεν παίζει ρόλο το ποιος εξετάζει το γραπτό σου; Εδώ φέτος στις πανελλήνιες που κρύψανε τον βαθμό του Β' βαθμολογητή υπήρξαν μεγάλες αποκλίσεις στα "αντικειμενικά" μαθηματικά. Ας ανοίξει δύο φύλλα Excel από αποτελέσματα Excel να δει πόσα σκαμπανεβάσματα και ανατροπές υπάρχουν στα ίδια ονόματα που ξαναδίνουν.)
Μερικές θέσεις και ευχές:
1)Ο ΑΣΕΠ είναι ένα κόσκινο μιας και 200 θέσεις για παράδειγμα τις διεκδικούν 5.000 άτομα, οπότε πρέπει να μπει κόσκινο, κανείς δεν απαξίωσε το πτυχίο κανενός. Το παλιό κόσκινο της επετηρίδας ήταν που απαξίωνε τα νέα πτυχία νέων συναδέλφων μιας και θεωρούσε καταλληλότερους αυτό με το παλιό (το παλιό κρασί δεν γίνεται πάντα καλύτερο, για να γίνει καλύτερο πρέπει να βρίσκεται στον χώρο του, μιας και εκτός αυτού μερικές φορές ξινίζει.. έτσι και οι καθηγητές). Οπότε ο ΑΣΕΠ είναι ένα βήμα μπρος, ας τον βελτιώσουν όμως, μιας και όπως είπα και πριν, θυμίζει πρόχειρο διαγώνισμα στο οποίο ο καθηγητής έβαλε τα θέματα στο πόδι και τα διόρθωσε πάλι στο πόδι.
2) Δεν θα βιαστώ να απαξιώσω την νέα κ. υπουργό μιας και φαίνεται σαν μια καλή νοικοκυρά να θέλει να βάλει τάξη στο νέο σπίτι.. ας δει όμως πρώτα πως και που πρέπει να είναι τα πράγματα και μετά να πιάσει το ξεσκονόπανο. Ας ρωτήσει αυτούς που κατοικούν χρόνια στο σπίτι αυτό, ποια πιστεύουν πως είναι η θέση των πραγμάτων και μετά να πάρει τις αποφάσεις της. Ας σταματήσει να γενικολογεί και να μας φορτίζει άγχος και άσχημα συναισθήματα. Μου αρέσει που θα βάλει τάξη στις αποσπάσεις και στα μόρια.. Δεν μου αρέσει που θα το πάει σε τοπικό επίπεδο, που σημαίνει απίστευτη αδιαφάνεια. Σίγουρα πρέπει να μπει φρένο σε μερικούς αδιάφορους καθηγητές, αλλά δεν πιστεύω πως είναι αυτός ο τρόπος (ίσως το συζητήσουμε σε νέο θέμα, ας το ανοίξει κάποιος.. ).
3) Ελπίζω να καταλαβαίνουν οι συνάδελφοι που δεν έχουν περάσει κανέναν ΑΣΕΠ πως πρέπει κάποτε να μπει και εκεί ένα τέλος στους διορισμούς χωρίς προϋπόθεση ΑΣΕΠ. Όμως πρέπει σίγουρα να δοθεί ένα μεταβατικό στάδιο, τουλάχιστον μέχρι τον επόμενο σωστά οργανωμένο και περισσότερο αντικειμενικό ΑΣΕΠ.
4) Θα καταργηθεί η ωρομισθία; Μιλάνε για την γενιά των 700 ευρώ όταν οι ωρομίσθιοι καθηγητές παίρνουν 700 ευρώ το τρίμηνο. Αλήθεια ποιος θα πάει ωρομίσθιος ή ΠΔΣ στην παραμεθόριο αν σταματήσει ο πίνακας του 40% και απλά δίνονται δέκατα του μορίου και ψίχουλα για ωριαία αποζημίωση; (Αναπληρωτές θα πάνε σίγουρα κάποιοι νέοι συνάδελφοι που δεν έχουν βρει δουλειά ούτε έχουν οικογένεια στον τόπο τους.. μάλλον)

5
Δείτε το από την καλή πλευρά. Μειώνονται τα τέλη ταξινόμησης.. έτσι θα μπορέσουμε να τα σκάμε σε αμάξια "εισαγωγής", έτσι ώστε να τονώσουμε και τους Άγγλους, Γάλλους, Ιταλούς και Πορτογάλους. Παιδιά μακάρι τα πράγματα με την οικονομία μας να πάνε καλά. Αυτό που με προβληματίζει είναι πως δεν μπορεί εύκολα μια κυβέρνηση, ειδικά μιας χώρας όπως η δική μας, να τα βάλει με τα "συμφέροντα", ντόπια ή πολυεθνικά. Ακόμη δεν έχω ακούσει.. τόσοι συνελήφθησαν σήμερα για φοροδιαφυγή, τόσοι μπήκαν φυλακή για κακοδιαχείριση, κατασπατάληση, υπεξαίρεση καβατζοτσεπίαση δημόσιου χρήματος, τόσα πρόστιμα πληρώνουν για "καρτέλ" ΟΛΟΙ αυτοί που μας πίνουν το αίμα (και πιστέψτε με, μας το πίνουν ΟΛΟΙ οι έμποροι). Κάθε μέρα ακούω μόνο, τόσοι μαλάκες μισθωτοί, θα πληρώσουν για άλλη μια φορά να βγάλουν το φίδι από την τρύπα. Μετά βλέπω και την αντιπολίτευση όπου ο ένας είναι χειρότερος από τον άλλο, πατάω μερικές μούτζες, βρίζω λίγο, κλείνω TV βάζω λίγο μουσική και η ζωή συνεχίζεται. Αν "γλυτώναμε" από τα καρτέλ και λίγο από την φοροδιαφυγή δεν θα είχαμε ανάγκη για Σαββατοεπιτηρήσεις, ούτε και αύξηση μισθών. Ο μισθός μας θα είχε πολύ μεγαλύτερη αξία. Και τα δύο γίνονται εύκολα.. στην θεωρία, στην πράξη, δεν μπορούμε να βάλουμε χέρι ούτε στους ταξιτζίδες ή στα πρατήρια πχ. Κλείνω.. να ακούσω μουσική.

6
Έχουμε επίσημα ποσοστά, από την συμμετοχή στην απεργία;

7
Φίλε Markos, εννοείτε πως δεν έχω κάτι μαζί σου, εννοείται πως κάνω και εγώ ορθογραφικά λάθη, εννοείται πως δεν με πειράζει κάτι τέτοιο. Όταν λοιπόν προτείνεις τα αρχαία στο δημοτικό, για να μην κάνουν ορθογραφικά τα παιδάκια, εννοείται πως δεν το πιστεύεις αυτό, μιας και ούτε για σένα ούτε και για μένα ειναι τόσο σημαντικά τα ορθογραφικά λάθη. Αν το πιστεύαμε θα είχαμε ασχοληθεί περισσότερο. Εδώ υπάρχουν φιλόλογοι που διδάσκουν στο σχολείο και τα αποφεύγουν όπως ο διάολος το λιβάνι. Πόσο περιμένεις να τα αγαπήσουν τα παιδάκια; Μήπως θα έπρεπε να κάνουμε μελέτη αρχαιοελληνικών κειμένων και όχι μόνο αυτής της περιόδου, όπως και ξένων κειμένων όπως αναφέρθηκε, κειμένων που προβάλουν και αναλύουν τις ανθρώπινες αξίες, συμπεριφορές αλλά και αδυναμίες;  Εγώ συμφωνώ μαζί σου, όποιος γνωρίζει αρχαία Ελληνικά και μελετά αυτούσια αρχαιοελληνικά κειμενα, έχει μεγάλο κέρδος. Ήμουν καλός κάποτε στα αρχαία, σχεδόν άριστος, σήμερα θυμάμαι μόνο μερικά στοιχειώδη. Θυμάμαι όμως και θα θυμάμαι πάντα τα νοήματα που περνούσαν μέσα από τα Ομηρικά Έπη, από τον Σωκράτη κ.ο.κ. Δεν θα επεκταθώ άλλο, μιας οι προηγούμενες τοποθετήσεις ανέδειξαν ωραίες πτυχές, που δεν θα μπορούσα καν να φανταστώ. Μήπως τελικά συμφωνούμε πως δεν πρέπει να μπουν τα αρχαία στο δημοτικό;

8
Μάρκος η "αγκαρια" γράφεται αγγαρεία. Θα συμφωνήσεις λοιπόν πως δεν έγινε και τίποτα αν δεν μάθουμε αρχαία ελληνικά. Δεν έγινε και τίποτα αν δεν μάθουμε σωστή ορθογραφία. Σίγουρα βοηθάει.. αλλά υπάρχουν πολύ ποιο σημαντικά πράγματα για να ασχοληθούμε στο σχολείο, ειδικά στο δημοτικό. Οπότε όχι αρχαία στο δημοτικό. Όχι αρχαία και στο γυμνάσιο. Είχα την ευτυχία οι φιλόλογοι μου μέσα από τα αρχαία κείμενα, να μην κολλάνε μόνο στην σύνταξη και στην γραμματική, αλλά στο ήθος, στα παραδείγματα συμπεριφοράς, στα νοήματα και σε πολλά άλλα τέτοια υπέροχα πράγματα. Χαίρομαι που συμφωνείς και εσύ μαζί μας Μάρκος.

9
Η παρατήρηση μου ήταν εντός θέματος.. αρχαία και χρήση Ελληνικής γλώσσας. Λες πως πρέπει να μάθουμε Αρχαία για να κάνουμε σωστή χρήση των Νέων, από τη στιγμή που κάνεις λάθος, χρησιμοποιώντας την συμβουλή σου, σε παραπέμπω να ασχοληθείς με τα αρχαία, για να λύσεις το πρόβλημα. Τώρα αν πρέπει να διαβάσεις 2-3 φορές αυτά που γράφεις για να βρεις το λάθος, τότε.. τι να σου πω. Όσον αφορά το πληκτρολόγιο, δεν μπορώ να καταλάβω πως αυτό επηρεάζει την σκέψη και την διάκριση ενικού και πληθυντικού βαθμού. Μετά από τόσα χρόνια, αυτά έρχονται από το "υποσυνείδητο". Όπως και να έχει μην το παίρνεις βαριά το θέμα, απλά σε πειράζω. Καλά κάνεις και συζητάς για το αν θα πρέπει να μπουν τα αρχαία. Εγώ λοιπόν σου λέω πως σαν μάθημα, έτσι όπως τώρα διδάσκεται δεν προσφέρει τίποτα. Μερικοί συνάδελφοι έριξαν μερικές προτάσεις στο τραπέζι για το τι θα μπορούσε να γίνει στα "φιλολογικά" και μου άρεσαν, δεν τις σχολιάσατε όμως εσείς που έχετε αντίθετη άποψη. Ήδη αρχίζουν να μαθαίνουν 2 ξένες γλώσσες πολλά παιδιά και δεν έχουν μάθει ακόμη καλά την νεοελληνική. Πιστεύεις πως τα αρχαία θα βελτιώσουν το τοπίο; Το να κάνει κάποιος ένα γραμματικό ή συντακτικό λάθος, δεν είναι το σοβαρότερο πρόβλημα του κόσμου, έτσι δεν είναι; Μήπως θα έπρεπε να ρίξουμε το βλέμμα αλλού; Μήπως θα έπρεπε να εισάγουμε άλλα μαθήματα, ηθοπλαστικά, όπως ειπώθηκε και ποιο πριν;

10
Πάντως Markos μου κάνει εντύπωση το πόσο θετικά βλέπεις τα αρχαία ελληνικά και το πόσο πιστεύεις πως επηρεάζουν την χρήση της γλώσσας. Γιατί δεν κάθεσαι λοιπόν να ασχοληθείς με αυτά και θέλεις να το κάνουν τα παιδάκια δημοτικού; Αν είχες ασχοληθεί λίγο, δεν θα έγραφες σε άλλο θέμα "εκει πια ΟΛΗ ειμαστε υπευθυνοι. σχολειο,καθηγητες, υπουργειο,γονεις,περιβαλλον με τις αντιληψεις κλπ
σοκαριστηκα!"
Μου έβγαλες το μάτι με αυτήν την πρόταση, και ας είμαι μαθηματικός και ας έχω ξεχάσει τα αρχαία που γνώριζα. Προσωπικά θα συμφωνήσω πως τα αρχαία, με την μορφή που έχουν στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο, όχι μόνο δεν πρέπει να διδάσκονται στο δημοτικό, αλλά δεν θα πρέπει να διδάσκονται καθόλου μέχρι την Β' Λυκείου. Γνώμη μου είναι πως υπάρχουν πολύ χρησιμότερα "φιλολογικά" μαθήματα.

12
Απαγορεύεται. Ναι μπορεί. Αν δεν γνωρίζεις την οικογένεια και δεν έχεις κάποιον που να τους γνωρίζει και να εγγυηθεί, παίρνεις ρίσκο. Εγώ αν ήμουν αναπληρωτής, δεν θα έπαιζα με την φωτιά μέχρι να διοριστώ.

13
Theologious γνωρίζεις πολύ καλά πως ένας Χριστιανός ποτέ δεν θα το έκανε αυτό. Δεν είναι "απαιτητικό μάθημα" τα Θρησκευτικά στο σχολείο. Δεν είναι Χριστιανός στην ουσία, επαναλαμβάνω, κάποιος τέτοιος μαθητής ή γονέας. Κάποιος που τα μετράει με αυτόν τον τρόπο. Έτσι δεν είναι;
Επιπλέον τι θα κερδίσουμε αν "με το ζόρι" τους βάλουμε στην τάξη; Αφήστε τα πράγματα όπως είναι. Μια χαρά είναι τώρα, μιας και μόνο Χριστιανοί παρακολουθούν το μάθημα. Δεν βλέπετε πως με τις κινήσεις σας, ο μόνος τρόπος να είναι τα θρησκευτικά απαραίτητα, είναι να γυρίσει σε μάθημα "Θεολογίας και Θρησκειολογίας"; Πάτε να χαντακώσετε τα θρησκευτικά; Ίσως μερικοί θεολόγοι, χάριν επαγγελματικής αποκατάστασης, δεν έχουν πρόβλημα με κάτι τέτοιο. Θα αφήσετε αυτούς τους άπιστους να αλλάξουν το τοπίο των θρησκευτικών στα σχολεία; Μια χαρά είναι το τωρινό σύστημα.. ασχολούνται οι μαθητές με τον Ορθόδοξο Χριστιανισμό και οι άπιστοι, ας βαράνε μύγες. Εσείς αλλά και η Ορθόδοξη Εκκλησία πρέπει να σταθεί στο ύψος της. Ντρέπομαι γι' αυτά που βλέπω και ακούω. Ο Χριστός δεν υποχρέωνε κανέναν να τον ακούσει.. πως καταντήσαμε έτσι;

14
Ξαναρωτάω λοιπόν.. κάποιοι γονείς ζήτησαν τα παιδιά τους να απαλλαγούν από τα θρησκευτικά. Εγώ μπορώ να δώσω δύο εξηγήσεις γι' αυτό:
1) Οι γονείς και κατ' επέκταση τα παιδιά τους δεν ήταν ορθόδοξοι στην ουσία, αλλά μόνο στα χαρτιά.
2) Ο θεολόγος που δίδασκε το μάθημα στο σχολείο τους δεν ήταν ορθόδοξος, κάτι που πήγαζε από τα λεγόμενα του, οπότε οι Ορθόδοξοι κηδεμόνες του παιδιού ζήτησαν να διακόψει το παιδί τους και καλά έκαναν. Ας πιέσει η Εκκλησία σ' αυτήν την περίπτωση για την τοποθέτηση των σωστών Θεολόγων.
Υπάρχει μια τρίτη εξήγηση που μπορείτε να δώσετε; Και στις δύο περιπτώσεις λοιπόν όλα βαίνουν ορθώς. Ποιο είναι το πρόβλημα λοιπόν στην ουσία του; Μπορείς να μου λύσει κάποιος την απορία;

Σελίδες: 123 ... 14

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160021
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 632
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 427
Σύνολο: 430

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.